Затверджено рішенням
другої сесії
Козелецької селищної ради
восьмого скликання
від 16 червня 2017 року
№ 12-2/VIIІ

 


СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
"МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА"
КОЗЕЛЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

 

 

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Комунальне підприємство "Муніципальна варта" Козелецької селищної ради, (у подальшому – Муніципальна варта) створене Козелецькою селищною радою згідно рішення від 16 червня 2017 року №11-2/VII "Про створення комунального підприємства "Муніципальна варта" Козелецької селищної ради та діє на підставі цього Статуту, Цивільного та Господарського кодексів України, Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про охоронну діяльність", "Про благоустрій населених пунктів" та іншого чинного законодавства України.
1.2. Муніципальна варта належить до комунальної власності територіальної громади Козелецької селищної ради.
1.3. Власником Муніципальної варти є територіальна громада Козелецьокої селищної ради в особі Козелецької селищної ради (далі – Власник).

2. НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ:
2.1. Повне найменування: Комунальне підприємство "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" Козелецької селищної ради.
2.2. Скорочене найменування: КП "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" КСР.
2.3. Місце знаходження Муніципальної варти: смт. Козелець, вул. Ф.Сидорука, 9.

3. ПРАВОВИЙ СТАТУС
3.1. У своїй діяльності Муніципальна варта керується Конституцією України, Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про охоронну діяльність", "Про благоустрій населених пунктів", "Про відходи", "Про захист прав споживачів", Кодексом України про адміністративні правопорушення, Цивільним та Господарським кодексами України, нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, Правилами благоустрою території Козелецької селищної ради , Статутом Козелецької селищної ради, рішеннями селищної ради і виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, даним Статутом та іншими нормативними актами, та діє на підставі ліцензії або інших дозвільних документів передбачених чинним законодавством.
3.2. Муніципальна варта є уповноваженим представником Власника в сфері дотримання та виконання вимог законодавства про благоустрій населених пунктів, про відходи, захисту прав споживачів, громадського порядку та охоронної діяльності.
3.3. Права і обов’язки Муніципальна варта набуває з дня державної реєстрації.
3.4. Муніципальна варта в межах, встановлених законодавством, самостійно несе відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах належного їй майна згідно з законодавством. Муніципальна варта не несе відповідальності за зобов’язаннями Власника та Органу управління, а Власник та Орган управління не несуть відповідальності за зобов’язаннями Муніципальної варти, крім випадків, передбачених законодавством.
3.5. Муніципальна варта є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, круглу печатку з власним найменуванням, штампи, бланки, знак для товарів та послуг, власну емблему, іншу атрибутику юридичної особи.
3.6. Муніципальна варта від свого імені, виступає у господарських, цивільних та адміністративних правовідносинах з юридичними та фізичними особами, набуває майнових прав та несе обов’язки, виступає позивачем та відповідачем у судах, несе відповідальність за результати своєї господарської діяльності.
3.7. Муніципальна варта має право вступати до асоціацій, консорціумів та інших об'єднань підприємств лише за погодженням з Власником.
3.8. Зразок форменого одягу, знаки розрізнення, особового посвідчення працівника Муніципальної варти затверджується рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради.

4. МЕТА ТА ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ
4.1. Метою діяльності Муніципальної варти є:
− виконання заходів Програм селищної ради в сфері забезпечення дієвого контролю за благоустроєм території селищної ради;
− забезпечення в межах визначених законодавством прав членів об’єднаної територіальної громади в сфері благоустрою населених пунктів Козелецької ОТГ, формування у мешканців селищної ради активної громадської позиції щодо збереження довкілля, об’єктів та елементів благоустрою, забезпечення чіткого виконання суб’єктами господарювання та громадянами обов’язків в сфері благоустрою;
− захист майна, забезпечення прав і законних інтересів суб'єктів господарювання та фізичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування;
− забезпечення контролю за здійсненням заходів з охорони майна та фізичних осіб;
− здійснення іншої господарської діяльності не забороненої законом;
− управління та функціонування регуляторних і допоміжних силових структур, фінансових органів державної влади, а також портових, прикордонних, поліцейських сил, сил берегової охорони й інших спеціальних силових структур у т.ч. регулювання вуличного руху, реєстрацію іноземних громадян, облік арештів;
− забезпечення населення предметами першої необхідності у випадках надзвичайних ситуацій у мирний час;
− діяльність із захисту та нагляду за виловом риби;
− надання комплексу допоміжних послуг у приміщеннях клієнта, загальне прибирання приміщень, догляд за ними, усунення сміття, забезпечення охорони та безпеки, доставку пошти, послуги портьє, прання та суміжні послуги допоміжного характеру. Зазначені види послуг здійснює обслуговуючий персонал, який не відповідає за результати діяльності компанії або роботи клієнта;
− обслуговування зайнятих урядом і органами державного управління будинків;
− управління житлом та іншим нерухомим майном у співвласності;
− діяльність житлово-експлуатаційних контор;
− діяльність об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) та їх асоціацій;
− діяльність садових товариств, гаражних і житлово-будівельних кооперативів.
4.2. Для досягнення мети своєї діяльності у сфері охоронної діяльності
Муніципальна варта реалізує наступні завдання:
4.2.1. використовує пункти централізованого спостереження, технічні засоби охорони та пожежогасіння, транспорт реагування, службові собаки;
4.2.2. здійснює контроль за станом майнової безпеки об'єкта охорони;
4.2.3. запобігає загрозам особистій безпеці фізичної особи, яка охороняється;
4.2.4. проводить у встановленому законодавством порядку розслідування по питанням, пов’язаним зі здійсненням охоронної діяльності, та забезпечує захист майна, прав і законних інтересів підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності та фізичних осіб;
4.2.5. здійснює, у порядку встановленому законодавством, охорону громадського порядку в місцях розміщення охоронюваних об’єктів.
4.3 Для досягнення мети своєї діяльності у сфері благоустрою, захисту прав споживачів, попередження правопорушень, що посягають на громадський порядок і громадську безпеку Муніципальна варта реалізує наступні завдання:
4.3.1. здійснює контроль за станом благоустрою території усіх населених пунктів Козелецької селищної ради, підтриманням чистоти та порядку, забезпечує попередження, запобігання та припинення правопорушень, що посягають на громадський порядок і громадську безпеку у встановленому законодавством порядку;
4.3.2. здійснює контроль за дотриманням підприємствами, установами, організаціями, громадянами вимог Законів України "Про благоустрій населених пунктів", "Про відходи", "Про захист прав споживачів", Правил благоустрою Козелецької селищної ради, інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в цій сфері у порядку встановленому законодавством;
4.3.3. здійснює контроль за станом благоустрою території Козелецької селищної ради, в тому числі озелененням, охороною зелених насаджень і водойм, створенням місць відпочинку громадян, утриманням в належному стані закріплених та прилеглих до належних суб’єктам господарювання, установам, організаціям будівель, споруд та територій;
4.3.4. здійснює контроль за додержанням суб’єктами господарювання, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами вимог законодавства у сфері поводження з побутовими та виробничими відходами;
4.3.5. здійснює профілактичні заходи з метою запобігання правопорушенням в сфері благоустрою;
4.3.6. сприяє розвитку та поліпшенню стану благоустрою Козелецької селищної ради
4.3.7. вживає заходів щодо зупинення робіт, які проводяться самовільно і порушують стан благоустрою об’єднаної територіальної громади, відшкодування завданих збитків та приведення об’єктів благоустрою до належного стану.
4.3.8. готує проекти рішень селищної ради, виконкому селищної ради, розпоряджень селищного голови з питань, що входять до компетенції Муніципальної варти.
4.3.9. вживає спільно з працівниками поліції заходів до припинення адміністративних правопорушень.
4.4. У сфері різноманітних видів господарської діяльності:
4.4.1. Муніципальна варта може здійснювати інші види діяльності згідно з діючим законодавством. У випадку, якщо якась діяльність вимагає спеціального дозволу (ліцензії) Муніципальна варта повинна одержати її у встановленому порядку та додержуватись визначених умов та правил здійснення даного виду діяльності (ліцензійних умов).
4.5. Для досягнення мети у сфері охорони громадського порядку та безпеки Муніципальна варта реалізує наступні завдання:
4.5.1. управління та функціонування регуляторних і допоміжних силових структур, фінансових органів державної влади, а також портових, прикордонних, міліцейських сил, сил берегової охорони й інших спеціальних силових структур у т.ч. регулювання вуличного руху, реєстрацію іноземних громадян, облік арештів;
4.5.2. забезпечення населення предметами першої необхідності у випадках надзвичайних ситуацій у мирний час;
4.5.3. діяльність із захисту та нагляду за виловом риби.
4.6. Для досягнення мети у сфері комплексного обслуговування об’єктів Муніципальна варта реалізує наступні завдання:
4.6.1. надання комплексу допоміжних послуг у приміщеннях клієнта, загальне прибирання приміщень, догляд за ними, усунення сміття, забезпечення охорони та безпеки, доставку пошти, послуги портьє, прання та суміжні послуги допоміжного характеру. Зазначені види послуг здійснює обслуговуючий персонал, який не відповідає за результати діяльності компанії або роботи клієнта;
4.6.2.обслуговування зайнятих урядом і органами державного управління будинків;
4.6.3.управління житлом та іншим нерухомим майном у спів власності; 4.6.4.діяльність житлово-експлуатаційних контор;
4.6.5.діяльність об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) та їх асоціацій;
4.6.6.діяльність садових товариств, гаражних і житлово-будівельних кооперативів.

5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
5.1. В сфері здійснення охоронної діяльності Муніципальна варта має наступні повноваження:
5.1.1. придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України;
5.1.2. використовувати радіозв’язок за наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах;
5. 1.3. використовувати транспорт реагування:
5.1.3.1. транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
5.1.4. вимагати від громадян, службових та посадових осіб підприємства, установи, організації незалежно від форм власності припинення протиправних дій, дотримання законності та правопорядку;
5.1.5. вимагати від службових осіб об'єктів охорони та інших осіб дотримання пропускного та внутрішньо об’єктового режимів;
5.1.6. не допускати проникнення осіб та затримувати тих, які намагаються проникнути (проникли) на об'єкт охорони або залишити його, порушуючи встановлені правила, з обов'язковим негайним повідомленням про це територіальний орган внутрішніх справ;
5.1.7. застосовувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби та використовувати службових собак відповідно до Закону;
5.1.8. під час здійснення пропускного режиму на об'єктах охорони проводити огляд речей фізичних осіб (за їх добровільною згодою), транспортних засобів, вилучення речей і документів, що є знаряддями або предметами правопорушення, перевірку документів, що засвідчують особу, дають право на вхід (вихід) осіб, внесення (винесення), ввезення (вивезення) майна, в'їзд (виїзд) транспортних засобів, зокрема щодо їх відповідності складу матеріальних цінностей, що переміщуються на об'єкти охорони (з об'єктів охорони);
5.1.9. проводити відкриту відео та фотозйомку подій як допоміжний засіб запобігання протиправним діям на об'єкті, що охороняється;
5.1.10. дотримуватись обмежень в частині здійснення охоронної діяльності, що визначені Законами України;
5.1.11. зберігати таємницю, що охороняється законом, а також конфіденційну інформацію про господарську діяльність суб'єктів господарювання, оголошену такою в установленому порядку, відомості про особисте і сімейне життя фізичних осіб, що стали відомі у зв'язку з виконанням службових обов'язків, крім випадків, передбачених законодавством.
5.2. Муніципальна варта у сфері благоустрою, захисту прав споживачів, дотримання законодавств про відходи, попередження правопорушень що посягають на громадський порядок і громадську безпеку має наступні повноваження:
5.2.1. проводити рейди та перевірки території, об'єктів Козелецької селищної ради щодо стану їх благоустрою, додержання суб’єктами господарської діяльності, установами та організаціями незалежно від форм власності та громадянами законодавства у сфері благоустрою;
5.2.2. відвідувати підприємства, установи, організації, суб’єктів підприємницької діяльності незалежно від форми власності з метою дотримання чинного законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів;
5.2.3. вимагати від громадян, посадових та службових осіб суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності, які порушують законодавство у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів, громадського порядку, припинення правопорушень;
5.2.4. надавати приписи громадянам, посадовим та службовим особам суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту справ споживачів;
5.2.5. здійснювати контроль за виконанням наданих приписів та запланованих заходів на усунення виявлених порушень;
5.2.6. складати акти фіксації виявлених правопорушень та адміністративні протоколи про адміністративні правопорушення на громадян та службових, посадових осіб суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності в межах компетенції та порядку передбачених чинним законодавством;
5.2.7. направляти протоколи про адміністративне правопорушення на розгляд органам (посадовим особам), уповноваженим розглядати справи про адміністративні правопорушення відповідно до положень Кодексу України про адміністративні правопорушення;
5.2.8. направляти повідомлення громадянам, посадовим та службовим особам суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності для надання усних або письмових пояснень та проводити опитування зазначених осіб у зв'язку з порушенням ними вимог законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів, громадського порядку;
5.2.9. контролювати та сприяти в забезпеченні чистоти і порядку на території селищної ради, очищенню територій та об'єктів від сміття, будівельних та побутових відходів, снігу, льоду, самовільного розміщених об'єктів та елементів благоустрою;
5.2.10. здійснювати відповідно до чинного законодавства фото-, відео- зйомки, звукозапис, як допоміжний засіб для запобігання порушень вимог законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів, громадського порядку;
5.2.11. залучати в установленому порядку фахівців підприємств, установ і організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Муніципальної варти;
5.2.12. надавати допомогу суб’єктам господарювання, установам, організаціям та громадянам у поліпшені стану території та об'єктів благоустрою Козелецької селищної ради, дотримання вимог законодавства в сфері поводження з відходами, охорони громадського порядку, захисту прав споживачів;
5.2.13. подавати у встановленому порядку пропозиції з розвитку та поліпшення стану благоустрою територій та об'єктів Козелецької селищної ради, захисту прав споживачів, поводження з відходами, громадського порядку, удосконалення Правил благоустрою території Козелецької селищної ради;
5.2.14. брати участь у межах своєї компетенції, у роботі комісій, утворених селищною радою, виконкомом, селищним головою, виконавчими органами селищної ради;
5.2.15. надавати інформацію органам державного контролю відповідно до чинного законодавства;
5.2.16. одержувати у встановленому порядку від посадових осіб виконавчих органів міської ради, службових та посадових осіб підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на Муніципальну варту завдань;
5.2.17. брати участь у пленарних засіданнях сесій селищної ради, засіданнях постійних комісій селищної ради та виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених селищним головою, селищною радою та її виконавчими органами у встановленому порядку;
5.2.18. скликати у встановленому порядку наради за своєю компетенцією;
5.2.19. передавати до державних контролюючих та правоохоронних органів інформацію та матеріали, що свідчать про порушення вимог законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів, громадського порядку;
5.2.20. встановлювати особу порушника, якщо особа не відома, за допомогою органів внутрішніх справ, та інших органів виконавчої влади;
5.2.21. забезпечувати подання від імені Козелецької селищної ради позовів до суду про відшкодування шкоди завданої об'єктам благоустрою, внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів та Правил благоустрою території Козелецької селищної ради;
5.2.22. проводити розрахунки нанесених збитків об’єктам та елементам благоустрою та понесених затрат на відшкодування завданої шкоди;
5.2.23. приймати участь та безпосередньо розглядати звернення та скарги підприємств, установ, організацій і громадян з питань, що відносяться до компетенції Муніципальної варти;
5.2.24. розглядати звернення споживачів, консультувати їх з питань захисту прав споживачів:
5.2.24.1. у разі виявлення продукції неналежної якості, фальсифікованої, небезпечної для життя, здоров'я, майна споживачів і навколишнього природного середовища терміново повідомляти про це центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, інші органи, що здійснюють контроль і нагляд за якістю і безпекою продукції;
5.2.24.2. готувати подання до органу, який видав дозвіл на провадження відповідного виду діяльності, для вирішення питання про тимчасове зупинення його дії чи про дострокове анулювання у разі систематичного порушення прав споживачів.

5.3. Інші повноваження:
5.3.1. забезпечувати цільове використання закріпленого за ним майна та виділених з бюджетів коштів;
5.3.2. здійснювати належне утримання основних фондів, а також забезпечувати своєчасне освоєння нових виробничих потужностей;
5.3.3. створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, соціальне страхування, правил та норм охорони праці, техніки безпеки;
5.3.4. здійснювати заходи з удосконалення організації своєї роботи;
5.3.5. здійснювати заходи з удосконалення організації заробітної плати працівників з метою посилення їх матеріальної заінтересованості як у результатах особистої праці, так і у загальних підсумках роботи підприємства, забезпечувати економне і раціональне використання фонду споживання і своєчасні розрахунки з працівниками підприємства;
5.3.6. виконувати норми і вимоги щодо охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки;
5.3.7. здійснювати інші повноваження, покладені на Муніципальну варту відповідно до чинного законодавства;

6. ВЗАЄМОДІЯ З ОРГАНАМИ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ,
ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ ТА ГРОМАДСЬКІСТЮ
6.1. Муніципальна варта при виконанні покладених на неї завдань взаємодіє з органами виконавчої влади, іншими виконавчими органами Козелецької селищної ради, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними селищною радою, правоохоронними органами, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності, об’єднаннями громадян, співпрацює з засобами масової інформації, проводить прес-конференції, видає інформаційний бюлетень та інші матеріали.
6.2. Для реалізації Статутних повноважень в сфері дотримання громадського порядку та безпеки Муніципальна варта та правоохоронні органи спільно організовують взаємодію і надають взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття злочинів, адміністративних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку.
6.3. Заходи із взаємодії з правоохоронними органами не можуть порушувати зобов'язання суб'єктів охоронної діяльності за договором щодо надання послуг з охорони.
6.4. Муніципальна варта організовує взаємодію з правоохоронними органами у формі:
6.4.1. проведення спільних нарад, консультацій;
6.4.2. обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
6.4.3. інших не заборонених законодавством профілактичних заходів за умови, якщо не порушуються права та обов'язки підприємства, установи, організації незалежно від форм власності та громадян, якщо здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.

7. МАЙНО
7.1. Встановити комунальному підприємству «Муніципальна варта» Козелецької селищної ради статутний капітал в розмірі 3717,00 грн.( три тисячі сімсот сімнадцять тисяч грн.).
7.2. Майно Муніципальної варти становлять основні фонди та оборотні кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у її самостійному балансі.
7.3. Майно Підприємства є власністю Козелецької селищної ради об’єднаної територіальної громади i закріплюється за ним на праві господарського відання.
7.4. Муніципальна варта має право розпоряджатися закріпленим за ним на праві господарського відання майном, що є у комунальній власності і належить до основних фондів підприємства, лише з дозволу Власника.
7.5. Джерелами формування майна є:
7.5.1.майно, передане йому Власником;
7.5.2. доходи, одержані від реалізації продукції та наданих послуг, а також від інших видів господарської діяльності;
7.5.3. капітальні та поточні трансферти з селищного бюджету;
7.5.4. інші джерела, не заборонені законодавством України.
7.6. Збитки, заподіяні Підприємству внаслідок порушення його майнових прав юридичними особами, громадянами та державними органами відшкодовуються в порядку передбаченому діючим законодавством України.
7.7. Муніципальній варті може надаватися з селищного бюджету фінансова підтримка (дотація на покриття збитків) в порядку, затвердженому селищною радою, а також кошти на виконання заходів Програм селищної ради в сфері забезпечення дієвого контролю за благоустроєм території селищної ради.

8. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ, ЇХ ПОВНОВАЖЕННЯ
8.1.Управління Муніципальної варти здійснюють:
- вищий орган Муніципальної варти – Власник;
- уповноважений Власником орган – Козелецька селищна рада;
- уповноважена Власником посадова особа – Козелецький селищний голова або особа, що відповідно до законодавства виконує повноваження Козелецького селищного голови;
- виконавчий орган Муніципальної варти – начальник Муніципальної варти.
8.2. До компетенції Власника Муніципальної варти належать:
- прийняття рішення про припинення діяльності Муніципальної варти, реорганізацію Муніципальної варти, визначення складу комісії з припинення та затвердження ліквідаційного балансу (передавального балансу);
- прийняття рішення про вступ Муніципальної варти до господарських об'єднань;
- вирішення інших питань, віднесених законодавством до компетенції Власника.
- внесення змін та доповнень до Статуту Муніципальної варти;
- прийняття рішення про розподіл за результатами діяльності прибутку Муніципальної варти;
- передбачають укладення Муніципальною вартою будь-яких договорів поруки (гарантії), за якими Муніципальна варта приймає на себе обов’язок нести відповідальність за виконання зобов’язань перед третіми особами, а також договорів застави майна Муніципальної варти незалежно від вартості таких зобов’язань або вартості майна;
8.3. До компетенції Козелецького селищного голови або особи, що відповідно до законодавства виконує повноваження Козелецького селищного голови, належать:
- укладення трудового контракту з начальником Муніципальної варти, визначення строку трудового контракту та інших умов трудового контракту;
- призначення виконуючого обов’язки начальника Муніципальної варти на період його тимчасової відсутності;
- визначення порядку та форм контрольних заходів за діяльністю Муніципальної варти, в тому числі за виконанням фінансових планів та достовірністю наданої Муніципальною вартою звітності.
8.4. До компетенції виконавчого комітету Козелецької селищної ради належить:
- затвердження структури та чисельності працівників Муніципальної варти;
- призначення та звільнення з посади начальника Муніципальної варти;
- затвердження зразок форменого одягу, знаків розрізнення, особового посвідчення працівника Муніципальної варти.
8.5. Начальник Муніципальної варти в межах, визначених законодавством, Статутом та контрактом самостійно вирішує питання діяльності Муніципальної варти за винятком тих, що віднесені Статутом до компетенції інших органів управління Муніципальної варти.
8.6. Начальник Муніципальної варти:
- підзвітний і підконтрольний Власнику та уповноваженому ним органу;
- затверджує організаційну структуру та штатний розпис Муніципальної варти в межах граничної чисельності, встановленої уповноваженим Власником органом, затверджує положення про структурні підрозділи Муніципальної варти, посадові інструкції працівників;
- призначає та звільняє з посади працівників Муніципальної варти в межах граничної чисельності, встановленої уповноваженим Власником органом;
- несе повну відповідальність за стан та діяльність Муніципальної варти;
- діє без довіреності від імені Муніципальної варти, представляє його інтереси в органах державної влади, місцевого самоврядування, на всіх підприємствах, в установах та організаціях;
- розпоряджається коштами та майном Муніципальної варти в межах своєї компетенції та відповідно до чинного законодавства та цього Статуту;
- видає накази в межах своєї компетенції, організовує, контролює їх виконання;
- укладає договори, видає довіреності, відкриває в установах банків розрахунковий та інші рахунки;
- несе відповідальність за формування та виконання фінансових планів, організацію податкового, бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій;
- забезпечує умови праці працівникам Муніципальної варти, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін;
- забезпечує ефективне використання та дбайливе збереження майна, закріпленого за Муніципальною вартою.
- укладає колективний договір від імені Власника Муніципальної варти;
- визначає перелік відомостей, що становлять комерційну таємницю Муніципальної варти;
- здійснює інші дії, що випливають з діяльності Муніципальної варти відповідно до чинного законодавства та цього Статуту.
8.7. На час відсутності начальника його обов’язки виконує заступник начальника або один з працівників Муніципальної варти за погодженням з уповноваженою Власником посадовою особою.
8.8. Повноваження трудового колективу Муніципальної варти реалізуються загальними зборами через їх виборні органи. До складу виборних органів колективного самоврядування не може обиратися начальник Муніципальної варти.
8.9. На загальних зборах трудовий колектив:
- розглядає і вирішує питання самоврядування трудового колективу;
- розглядає проект колективного договору;
- вирішує інші питання, що віднесені законодавством до компетенції загальних зборів.
8.10. Рішення соціально-економічних питань, що стосуються діяльності Муніципальної варти, виробляються його органами управління та приймаються трудовим колективом або уповноваженим ним органом і відображаються в колективному договорі.
Колективним договором також регулюють питання охорони праці, виробничі та трудові відносини колективу з адміністрацією Муніципальної варти.
8.11. Право укладення колективного договору від імені Власника надається Начальнику Муніципальної варти, а від імені трудового колективу – уповноваженому ним органу.
8.12. Начальник може бути звільнений з посади достроково на підставах, передбачених Кодексом законів про працю України та контрактом відповідно до закону.

9. ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ І СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК
9.1. Трудова діяльність працівників Муніципальної варти здійснюється на основі укладених з ними трудових договорів (контрактів) відповідно до чинного законодавства. Робота окремих працівників може здійснюватись на підставі цивільно-правових договорів.
9.2. Форми, системи та розміри оплати праці працівників Муніципальної варти визначаються при укладанні трудових договорів (контрактів) з ними на основі чинного законодавства з урахуванням результатів господарської діяльності, фонду оплати праці та трудового вкладу кожного працівника Муніципальної варти.
9.3. Працівники Муніципальної варти підлягають соціальному страхуванню та соціальному забезпеченню в порядку і на умовах встановлених діючим законодавством.
9.4. Умови залучення громадян до охоронної діяльності, підготовка та перепідготовка персоналу охорони здійснюється відповідно до встановленого законодавством порядку.
9.5. Мінімальний розмір заробітної плати не може бути нижчим від офіційно встановленого державою мінімального розміру заробітної плати.
9.6. Трудові відносини визначаються відповідно до колективного договору, Кодексу законів про працю, а також Правил внутрішнього розпорядку Муніципальної варти, Положення про оплату праці та інших локальних актів.
9.7. Повноваження трудового колективу підприємства реалізуються загальними зборами (конференцією) та через їх виборні органи. Для представництва інтересів трудового колективу на загальних зборах (конференції) трудовий колектив може обрати орган колективного самоврядування, до складу якого не може входити начальник Муніципальної варти.
10. ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
10.1. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності Муніципальної варти є прибуток.
10.2.Підприємство за рахунок чистого прибутку може утворювати спеціальні фонди:
- фонд споживання;
- фонд розвитку виробництва;
- резервний фонд.
Чистий прибуток Підприємства за результатами діяльності за звітний фінансовий рік розподіляється згідно з рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради.
10.3. В Муніципальній варті фонд оплати праці формується відповідно до вимог діючого законодавства.
10.4. Муніципальна варта здійснює бухгалтерський, оперативний облік та веде бухгалтерську і статистичну звітність згідно з законодавством України, а також обов'язкову звітність за формою, що встановлюється Кабінетом Міністрів України. Начальник Муніципальної варти та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та звітності.
10.5. Усі розрахунки Муніципальної варти здійснюються у календарній послідовності надходження розрахункових документів у безготівковому та готівковому порядку через установи Банків, відповідно до вимог чинного законодавства – через органи Державної казначейської служби України.

11. ВІДОМОСТІ, ЩО Є КОНФІДЕНЦІЙНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ ТА СТАНОВЛЯТЬ КОМЕРЦІЙНУ ТАЄМНИЦЮ
11.1. Порядок забезпечення, використання відомостей, що становлять комерційну та конфіденційну інформацію Муніципальної варти, визначається у відповідному Положенні, яке затверджується начальником.
11.2. Посадові особи, працівники Муніципальної варти повинні зберігати та не розголошувати комерційну таємницю та конфіденційну інформацію про діяльність Муніципальної варти.

12. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ ДО СТАТУТУ
12.1. Пропозиції щодо внесення змін і доповнень до Статуту Муніципальної варти можуть надходити від Власника, Органу Управління і трудового колективу Муніципальної варти.
12.2. Зміни та доповнення до Статуту підприємства затверджує Козелецька селищна рада. Зміни та доповнення до Статуту підприємства підлягають державній реєстрації.

13. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
13.1. Припинення діяльності Муніципальної варти здійснюється шляхом її реорганізації (злиття, приєднання, розділу, виділення, перетворення) або ліквідації за рішенням Власника або суду.
13.2. Реорганізація Муніципальної варти відбувається відповідно до рішення Власника. При реорганізації Муніципальної варти усі її права та обов'язки переходять до її правонаступників.
13.3. Муніципальна варта ліквідується:
13.3.1. за рішенням Власника;
13.3.2. на підставі рішення Господарського суду;
13.3.3. якщо рішенням суду будуть визнані недійсними установчі документи та рішення про створення Муніципальної варти;
13.3.4. на інших підставах, передбачених законодавчими актами України.
13.4. Ліквідація Муніципальної варти здійснюється ліквідаційною комісією, що утворюється Власником Муніципальної варти або за його дорученням Органом управління. З моменту призначення ліквідаційної комісії, до неї переходять повноваження по керуванню справами Муніципальної варти.
13.5. Власник Муніципальної варти, суд, що ухвалив рішення про ліквідацію Муніципальної варти, встановлює порядок і термін проведення ліквідації, а також термін для виявлення претензій кредиторам.
13.6. Муніципальна варта вважається ліквідованою (реорганізованою) з моменту внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.