У зв’язку з нововведеннями на ринку послуг постачання електричної енергії на Чернігівщині в громадян часто виникає питання: «Куди відтепер звертатися у випадках відключення електропостачання?»
Всі ремонтні роботи на мережах ліній електропередач, як і раніше, проводять працівники «Чернігівобленерго». Тому в разі потреби споживачам потрібно залишити заявку на виконання певних робіт за телефонами кол-центру або через мережу Інтернет на сайті компанії.
Телефони кол-центру (багатоканальні):
0(800) 210-310 (безкоштовно для стаціонарних та мобільних телефонів в межах України)
0462-772-901 (вартість дзвінка згідно діючих тарифів оператора)
E-mail для електронного звернення до кол-центру - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Крім того, до кол-центру можна звернутися через форму зворотного зв'язку, що розміщена на сайті компанії
Графік роботи кол-центру - цілодобово, без вихідних.
Посилання на сайт ПАТ «Чернігівобленерго»
Звернувшись до кол-центру, Ви можете отримати інформацію щодо:
- причини припинення електропостачання;
- діючих тарифів на електроенергію;
- порядку обслуговування, заміни і ремонту приладів обліку електроенергії;
- порядку проведення розрахунків за використану електричну енергію;
- порядку оформлення та переоформлення договору;
- порядку приєднання до мереж;
- порядку надання пільг та субсидій при розрахунках за використану електроенергію;
- іншу довідкову інформацію щодо роботи ПАТ "ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО".
Окрім того, можуть проводитися і планові ремонтні та профілактичні роботи, з графіком яких можна ознайомитися на сайті «Чернігівобленерго» за посиланням.
За інформацією ПАТ «Чернігівобленерго»