У зв’язку з нововведеннями на ринку послуг постачання електричної енергії на Чернігівщині в громадян часто виникає питання: «Куди відтепер звертатися у випадках відключення електропостачання?»

Всі ремонтні роботи на мережах ліній електропередач, як і раніше, проводять працівники «Чернігівобленерго». Тому в разі потреби споживачам потрібно залишити заявку на виконання певних робіт за телефонами кол-центру або через мережу Інтернет на сайті компанії.

Телефони кол-центру (багатоканальні):

0(800) 210-310  (безкоштовно для стаціонарних та мобільних телефонів в межах України)

0462-772-901 (вартість дзвінка згідно діючих тарифів оператора)

E-mail для електронного звернення до кол-центру - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Крім того, до кол-центру можна звернутися через форму зворотного зв'язку, що розміщена на сайті компанії

Графік роботи кол-центру - цілодобово, без вихідних.

Посилання на сайт ПАТ «Чернігівобленерго»

Звернувшись до кол-центру, Ви можете отримати інформацію щодо:

  • причини припинення електропостачання;
  • діючих тарифів на електроенергію;
  • порядку обслуговування, заміни і ремонту приладів обліку електроенергії;
  • порядку проведення розрахунків за використану електричну енергію;
  • порядку оформлення та переоформлення договору;
  • порядку приєднання до мереж;
  • порядку надання пільг та субсидій при розрахунках за використану електроенергію;
  • іншу довідкову інформацію щодо роботи ПАТ "ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО".

Окрім того, можуть проводитися і планові ремонтні та профілактичні роботи, з графіком яких можна ознайомитися на сайті «Чернігівобленерго» за посиланням.

За інформацією ПАТ «Чернігівобленерго»