Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
11 листопада 2025 року
сел. Козелець
№ 3529-113/VIII
Про затвердження середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій Козелецької селищної ради на 2026-2028 роки
З метою ефективного планування, підготовки та реалізації публічних інвестиційних проєктів та програм публічних інвестицій на місцевому рівні, відповідно до статті 75-2 Бюджетного кодексу України, постанов Кабінету Міністрів України від 14.05.2024 року № 549 «Про утворення Стратегічної інвестиційної ради», від 28.02.2025 року № 294 «Про затвердження Порядку розроблення та моніторингу реалізації середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій держави», від 28.02.2025 року № 527 «Деякі питання управління публічними інвестиціями», рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради «Про створення місцевої інвестиційної ради Козелецької селищної ради» від 05.08.2025 року № 3407-106/VIII, керуючись статтями 27, 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
- Затвердити середньостроковий план пріоритетних публічних інвестицій Козелецької селищної ради на 2026-2028 роки, згідно додатку, який попередньо схвалений місцевою інвестиційною радою Козелецької селищної ради.
- Керівникам структурних підрозділів та виконавчих органів Козелецької селищної ради забезпечити виконання середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій Козелецької селищної ради на 2026-2028 роки та здійснювати моніторинг з його реалізації.
- Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Козелецької селищної ради
від 11 листопада 2025 року
№ 3529-113/VIII
Середньостроковий план пріоритетних публічних інвестицій
Козелецької селищної ради на 2026-2028 роки
- Загальна частина
Середньостроковий план пріоритетних публічних інвестицій Козелецької селищної ради на 2026-2028 роки (далі – Середньостроковий план) розроблено відповідно до статті 75-2 Бюджетного кодексу України та Порядку розроблення та моніторингу реалізації середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2025 року № 294, на основі Стратегії розвитку Козелецької селищної ради об’єднаної територіальної громади на 2018-2027 роки.
Середньостроковий план формує основу для побудови ефективної та дієвої системи управління публічними інвестиціями, що забезпечує оптимізацію використання бюджетних ресурсів, підвищення прозорості у використанні публічних коштів, а також дозволяє зосередити ресурси на найбільш важливих для громади публічних інвестиційних проєктах та програмах публічних інвестицій.
Сфера дії Середньострокового плану включає публічні інвестиції, що спрямовані на реалізацію проєктів та програм. Водночас не охоплює компенсації за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації проти України, а також гранти, програми підтримки бізнесу, фінансування від міжнародних фінансових організацій для приватного сектора та інші інструменти і форми підтримки бізнесу та громадян, які не є публічними інвестиціями у розумінні Бюджетного кодексу України.
- Описова частина
Середньостроковий план розроблено на підставі Середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій держави на 2026-2028 роки, пропозицій виконавчих органів Козелецької селищної ради відповідно до цілей і завдань, визначених Стратегією розвитку Козелецької селищної ради об’єднаної територіальної громади на 2018-2027 роки, Стратегією розвитку системи охорони здоров’я на період до 2030 року, Стратегії сталого розвитку Чернігівської області на період до 2027 року з урахуванням орієнтовного граничного сукупного обсягу публічних інвестицій на 2026-2028 роки, доведеного фінансовим управлінням Козелецької селищної ради, та схвалений місцевою інвестиційною радою Козелецької селищної ради.
Наскрізні стратегічні цілі здійснення публічних інвестицій
Наскрізними стратегічними цілями здійснення публічних інвестицій є цілі, для досягнення яких об’єднують зусилля органи влади, фізичні і юридичні особи, громадські об’єднання, які можуть вплинути на процес досягнення цілей та/або на яких можуть вплинути їх результати.
На 2026-2028 роки наскрізними стратегічними цілями є модернізація, відновлення та підтримка критично важливої соціальної та комунальної інфраструктури, спрямована на забезпечення якості, доступності та безпеки базових послуг для населення, енергоефективність та безбар’єрність.
Наскрізні стратегічні цілі мають ключове значення для досягнення сталого розвитку та соціальної справедливості в громаді. Їх реалізація передбачає раціональне використання енергоресурсів, впровадження енергоефективних технологій, адаптацію інфраструктури до нових викликів та захисту навколишнього природного середовища, врахування принципів рівності, безбар’єрності, доступності для всіх категорій населення, включаючи осіб з інвалідністю, осіб з різними функціональними порушеннями, а також людей похилого віку, незалежно від їх статті та соціального статусу.
Пріоритетні галузі (сектори) для публічного інвестування
Пріоритетні галузі (сектори) для публічного інвестування, що містяться в СППІ є ключовими для Козелецької громади та саме на них спрямовуватимуться публічні інвестиції на середньостроковий період.
Пріоритетні галузі (сектори) для публічного інвестування були відібрані та впорядковані на період дії СППІ, а саме на 2026-2028 роки, враховуючи потреби, пріоритети та спроможності Козелецької селищної ради.
З метою реалізації завдань спрямованих на відновлення інфраструктури, стимулювання соціально- економічного розвитку та покращення якості життя громадян протягом 2026-2028 років середньостроковим планом пропонується визначити 3 (три) ключові сектори (галузі) для публічного інвестування:
- Сектор (галузь) «Освіта і наука» спрямований на модернізацію та підтримку закладів освіти, створення безпечних умов перебування учнів в закладах освіти під час навчального процесу та створення сприятливих умов для позашкільних занять;
- Сектор (галузь) «Охорона здоров’я» спрямований на створення рівних умов та безперешкодного доступу населення до своєчасної первинної медичної допомоги, створення безпечних умов перебування пацієнтів та медичного персоналу в закладі охорони здоров’я в умовах воєнного стану та на поліпшення інфраструктури закладів охорони здоров’я;
- Сектор (галузь) «Муніципальна інфраструктура та послуги» спрямований на відновлення, модернізацію системи вуличного освітлення, на просторовий розвиток, а також підвищення енергоефективності в громадських будівлях шляхом модернізації та підтримки об’єктів комунальної власності.
Підсектори галузей (секторів) для публічного інвестування
Підсектори галузей (секторів) для публічного інвестування визначають конкретні сфери діяльності, що потребують фінансування та особливої уваги. Їх визначення дозволяє деталізувати пріоритети та оптимізувати використання бюджетних коштів.
У межах кожної пріоритетної галузі (сектора) для публічного інвестування формуються підсектори, що відображають ключові напрями розвитку, які потребують публічних інвестицій.
Підсектори є важливими аналітичними одиницями, які сприяють реалізації державної, обласної та місцевої стратегій розвитку та забезпечують впровадження інтегрованого підходу до управління публічними інвестиціями.
Перелік підсекторів галузей (секторів) для публічного інвестування та основних пріоритетних напрямів для публічного інвестування в межах таких підсекторів наведено у Додатку 1 до середньострокового плану. Перелік підсекторів галузей (секторів) для публічного інвестування та інших напрямів – у Додатку 2.
Основні напрями публічного інвестування
Основні напрями публічного інвестування відповідають завданням Стратегії розвитку Козелецької селищної ради об’єднаної територіальної громади на 2018-2027 роки, Стратегії розвитку системи охорони здоров’я на період до 2030 року, Стратегії сталого розвитку Чернігівської області на період до 2027 року, а також узгоджуються із завданнями Державної стратегії регіонального розвитку України та мають вищий рівень пріоритетності серед інших напрямів відповідної галузі (сектора) для отримання фінансування.
Формування основних напрямів публічного інвестування здійснювалось на основі пропозицій виконавчих органів Козелецької селищної ради та керівників комунальних підприємств, відповідальних за галузі (сектори) для публічного інвестування.
Фінансова структура публічних інвестицій
Орієнтовний граничний сукупний обсяг публічних інвестицій на 2026-2028 роки в розрізі джерел фінансового забезпечення та за роками становить:
(тис. грн.)
|
Орієнтовні граничні показники |
2026 рік (план) |
2027 рік (план) |
2028 рік (план) |
|
Орієнтовний граничний сукупний обсяг публічних інвестицій, у тому числі за рахунок: |
199 853,4 |
38 526,4 |
23 810,0 |
|
- коштів місцевого бюджету |
14 706,0 |
18 578,5 |
3 810,0 |
|
- міжбюджетних трансфертів з державного бюджету |
78 354,2 |
4 947,9 |
0 |
|
- інших джерел |
106 793,2 |
15 000,0 |
0 |
Розподіл орієнтовного граничного сукупного обсягу публічних інвестицій на 2026, 2027, 2028 роки на сектори (галузі) для публічного інвестування в межах доведеного фінансовим управлінням Козелецької селищної ради орієнтовного граничного сукупного обсягу публічних інвестицій на середньостроковий період має таку структуру:
Граничний розподіл публічних інвестицій
(тис. грн.)
|
Галузь (сектор) |
Граничний розподіл на 2026 рік |
Граничний розподіл на 2027 рік |
Граничний розподіл на 2028 рік |
Граничний розподіл на середньо-строковий період |
|
Муніципальна інфраструктура та послуги |
3 800,0 |
25 080,1 |
3 810,0 |
32 690,1 |
|
Охорона здоров’я |
136 601,8 |
10 973,6 |
0 |
147 575,4 |
|
Освіта і наука |
59 451,6 |
2 472,7 |
0 |
61 924,3 |
|
ВСЬОГО |
199 853,4 |
38 526,4 |
3 810,0 |
242 189,8 |
- Підсумки та перспективи
Середньостроковий план є документом, що формує основу для якісно нового підходу до управління публічними інвестиціями в Козелецькій громаді.
Визначення наскрізних стратегічних цілей, узгодження з наявними стратегічними документами, продовження та завершення розпочатих проєктів і програм, а також закріплення пріоритетних галузей (секторів) і основних напрямів публічного інвестування забезпечать спрямування ресурсів на реалізацію ключових пріоритетів розвитку громади. Це сприятиме ефективному використанню публічних інвестицій, а також створить чітке розуміння пріоритетних сфер, що потребують державної, обласної та місцевої підтримки у середньостроковому періоді.
Визначення напрямів публічного інвестування відповідних галузей (секторів) для публічного інвестування має ключове значення для подальшої підготовки, оцінки проєктів та програм, а також формування єдиного проєктного портфеля публічних інвестицій громади.
Підготовка проєктів та програм передбачає обов’язкове визначення напряму публічного інвестування у відповідній галузі (секторі), з яким пов’язаний проєкт чи програма, а також узгодження мети та цілей проєкту з таким напрямом.
Оцінка проєктів та програм включає оцінку відповідності (скринінг), галузеву (секторальну) експертну оцінку та експертну оцінку, що передбачає аналіз ряду показників, пов’язаних із напрямами публічного інвестування відповідних галузей (секторів).
Без визначення напрямів для публічного інвестування неможлива пріоритезація проєктів, які включені до галузевого (секторального) проєктного портфеля. Пріоритезація проєктів здійснюється в межах напряму відповідно до критеріїв пріоритезації.
В подальшому лише ті проєкти та програми, що включені до галузевого (секторального) проєктного портфеля та відповідають основним напрямам публічного інвестування, визначеним в Додатку 1 до середньострокового плану, можуть бути включені в Єдиний проєктний портфель публічних інвестицій громади та, відповідно, зможуть отримати фінансування за рахунок коштів державного бюджету та/або з наданням державної підтримки.
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА
Додаток 1
до Середньострокового плану пріоритетних
публічних інвестицій Козелецької селищної ради
на 2026-2028 роки
Середньостроковий план пріоритетних публічних інвестицій Козелецької селищної ради на 2026-2028 роки
(гривень)
|
Галузь (сектор) |
Підсектор |
Напрям |
Назва проєкту |
Граничний розподіл на 2026 рік |
Граничний розподіл на 2027 рік |
Граничний розподіл на 2028 рік |
Граничний розподіл на середньостроковий період |
||||
|
Місцевий бюджет |
Інше |
Місцевий бюджет |
Інше |
Місцевий бюджет |
Інше |
Місцевий бюджет |
Інше |
||||
|
Козелецька селищна рада (КНП «Козелецька ЛІЛ», КНП «Козелецький ЦПМСД») |
2 706 000 |
133 895 823 |
8 251 147 |
2 722 500 |
0 |
0 |
10 957 147 |
136 618 323 |
|||
|
Охорона здоров’я |
Первинна медична допомога |
Створення рівних умов та безперешкодного доступу населення до своєчасної первинної медичної допомоги |
Капітальний ремонт Чемерської сільської амбулаторії |
7 200 000 |
|
7 200 000 |
|||||
|
Теплореновація (капітальний ремонт) фасаду будівлі СА ЗПСМ з урахуванням доступності для маломобільних груп населення за адресою: вул. Соборності, буд 24, сел. Козелець Чернігівського району Чернігівської області |
706 000 |
6 354 195 |
706 000 |
6 354 195 |
|||||||
|
Спеціалізована медична допомога |
Створення безпечних умов перебування пацієнтів та медичного персоналу в закладі охорони здоров’я в умовах воєнного стану |
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) КНП «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради |
91 881 815 |
|
91 881 815 |
||||||
|
Поліпшення інфраструктури закладу охорони здоров’я |
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей та устаткування для передачі тривожних сповіщень, системи блискавкозахисту, вогнегасне оброблення дерев'яних конструкцій горища головного корпусу КНП «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради |
2 028 634 |
|
2 028 634 |
|||||||
|
Реконструкція системи газового постачання системи медичних газів КНП «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради |
8 431 179 |
|
8 431 179 |
||||||||
|
Капітальний ремонт інфекційного відділення КНП «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради |
302 500 |
2 722 500 |
302 500 |
2 722 500 |
|||||||
|
Нове будівництво гаражів КНП «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради |
3 348 647 |
3 348 647 |
|
||||||||
|
Реконструкція каналізаційно-насосної станції КНП «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради |
4 600 000 |
4 600 000 |
|
||||||||
|
Капітальний ремонт консультативно-діагностичної поліклініки КНП «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради |
2 000 000 |
18 000 000 |
2 000 000 |
18 000 000 |
|||||||
|
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
8 200 000 |
51 251 600 |
247 300 |
2 225 400 |
|
|
8 447 300 |
53 477 000 |
|||
|
Освіта і наука |
Позашкільна освіта |
Створення сприятливих умов для занять фізичною культурою та спортом молоді |
Капітальний ремонт нежитлової будівлі за адресою: сел. Козелець, вул. Соборності, 38А для Козелецької ДЮСШ |
14 911 400 |
|
14 911 400 |
|||||
|
Шкільна освіта |
Створення безпечних умов перебування учнів в закладах освіти під час навчального процесу |
Нове будівництво захисної споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття з улаштуванням будівлі харчоблоку (отримувача гарячої їжі) Козелецького ліцею № 2 Козелецької селищної ради |
3 000 000 |
27 000 000 |
3 000 000 |
27 000 000 |
|||||
|
Модернізація та підтримка закладів освіти |
Реконструкція покрівлі в Козелецькому ліцеї № 2 |
4 162 000 |
4 162 000 |
|
|||||||
|
Реконструкція покрівлі в Козелецькому ліцеї № 1 |
1 038 000 |
9 340 200 |
1 038 000 |
9 340 200 |
|||||||
|
Капітальний ремонт Сираївського ліцею Козелецької селищної ради |
247 300 |
2 225 400 |
247 300 |
2 225 400 |
|||||||
|
Відділ архітектури, містобудування та житлово-комунального господарства Козелецької селищної ради |
3 800 000 |
|
10 080 053 |
15 000 000 |
3 810 000 |
|
17 690 053 |
15 000 000 |
|||
|
Муніци-пальна інфра-структу-ра та послуги |
Містобудува-ння, благоустрій |
Відновлення, модернізація системи вуличного освітлення |
Реконструкція частини системи вуличного освітлення в с. Савин |
2 239 000 |
2 239 000 |
|
|||||
|
Реконструкція частини системи вуличного освітлення в с. Сираї |
1 904 000 |
1 904 000 |
|
||||||||
|
Реконструкція частини системи вуличного освітлення в с. Сокирин |
2 385 000 |
2 385 000 |
|
||||||||
|
Реконструкція частини системи вуличного освітлення в с. Карпоки |
1 425 000 |
1 425 000 |
|
||||||||
|
Просторовий розвиток |
Розроблення комплексного плану просторового розвитку Козелецької громади |
15 000 000 |
|
15 000 000 |
|||||||
|
Розбудова та відновлення інфра-структури |
Модернізація та підтримка об’єктів комунальної власності |
Капітальний ремонт частини підвального приміщення в адміністративній будівлі за адресою: вул. Соборності, 27, сел. Козелець |
500 000 |
500 000 |
|
||||||
|
Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: вул. Соборності, 27, сел. Козелець |
1 500 000 |
1 500 000 |
|
||||||||
|
Придбання комунального житла для працівників КНП «Козелецька ЛІЛ» |
1 000 000 |
1 000 000 |
|
||||||||
|
Термомодернізація адміністративної будівлі Козелецької селищної ради з проведенням капітального ремонту цоколю та вхідної групи адміністративної будівлі за адресою: вул. Соборності, 27 сел. Козелець |
800 000 |
5 000 000 |
5 800 000 |
|
|||||||
|
Капітальний ремонт покрівлі та будівлі Козелецької селищної ради за адресою: вул. Ф. Сидорука, 9, сел. Козелець |
937 053 |
937 053 |
|
||||||||
|
ВСЬОГО |
14 706 000 |
185 147 423 |
18 578 500 |
19 947 900 |
3 810 000 |
0 |
37 094 500 |
205 095 323 |
|||
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА
Додаток 2
до Середньострокового плану пріоритетних
публічних інвестицій Козелецької селищної ради
на 2026-2028 роки
Середньостроковий план публічних інвестицій Козелецької селищної ради на 2026-2028 роки
(гривень)
|
Галузь (сектор) |
Підсектор |
Назва проєкту |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
|
Козелецька селищна рада (КНП «Козелецька ЛІЛ», КНП «Козелецький ЦПМСД») |
9 000 000 |
|
10 000 000 |
||
|
Охорона здоров’я |
Первинна медична допомога |
Влаштування благоустрою прилеглої території Козелецької СА ЗПСМ за адресою: вул. Соборності, буд. 24, селище Козелець Чернігівської області |
6 000 000 |
||
|
Спеціалізована медична допомога |
Будівництво свердловини на території КНП «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради |
3 000 000 |
|||
|
Облаштування території стаціонару КНП «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради |
10 000 000 |
||||
|
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
1 575 000 |
18 575 000 |
21 050 000 |
||
|
Освіта і наука |
Позашкільна освіта |
Будівництво футбольного поля зі штучним покриттям для Козелецької ДЮСШ |
1 500 000 |
||
|
Шкільна освіта |
Утеплення фасаду Козелецького ліцею № 3 |
15 000 000 |
|||
|
Переобладнання котельні Козелецького ліцею № 3 |
15 000 000 |
||||
|
Модернізація спортзалу в Козелецькому ліцеї № 3 |
2 000 000 |
||||
|
Модернізація каналізаційної системи в Лемешівському ліцеї Козелецької селищної ради |
1 000 000 |
||||
|
Дошкільна освіта |
Термомодернізація будівлі Козелецького ЗДО № 1 (дах+фасад) |
6 000 000 |
|||
|
Соціальна сфера |
Створення ветеранського простору чи ХАБу в громаді |
200 000 |
|||
|
Інновації та технології |
Впровадження системи електронного документообігу у виконавчих органах Козелецької селищної ради |
25 000 |
25 000 |
||
|
Громадський порядок та безпека |
Облаштування поліцейського пункту громади в с. Лемеші |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
|
|
Розширення та модернізація системи відео нагляду в громаді |
300 000 |
||||
|
Відділ архітектури, містобудування та житлово-комунального господарства Козелецької селищної ради |
4 400 000 |
7 400 000 |
2 900 000 |
||
|
Муніципальна інфраструктура та послуги |
Містобудування, благоустрій |
Розробка проєктів землеустрою та технічної документації Козелецької селищної ради |
200 000 |
200 000 |
200 000 |
|
Розроблення, оновлення та внесення змін до містобудівної документації Козелецької селищної ради |
1 000 000 |
1 000 000 |
1 000 000 |
||
|
Виготовлення технічної документації та реєстрація комунального майна Козелецької селищної ради |
200 000 |
200 000 |
200 000 |
||
|
Реконструкція наявного майданчику в міському парку в сел. Козелець |
500 000 |
||||
|
Розбудова та відновлення інфраструктури |
Оновлення підвального приміщення адміністративної будівлі Козелецької селищної ради за адресою: вул. Соборності, 27, сел. Козелець |
1 000 000 |
|||
|
Ремонт парапету біля адміністративної будівлі Козелецької селищної ради за адресою: вул. Соборності, 27, сел. Козелець |
500 000 |
||||
|
Встановлення нового огородження по вул. Київська в сел. Козелець |
1 000 000 |
||||
|
Ремонт пам’ятників на території Козелецької селищної ради |
500 000 |
500 000 |
500 000 |
||
|
Встановлення паркану на кладовищах Козелецької селищної ради |
500 000 |
500 000 |
500 000 |
||
|
Модернізація будівель старостатів Козелецької селищної ради |
500 000 |
500 000 |
500 000 |
||
|
Улаштування громадської вбиральні в сел. Козелець |
3 000 000 |
||||
|
ВСЬОГО |
14 975 000 |
25 975 000 |
33 950 000 |
||
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА