КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від |
20 вересня 2022 |
року |
Козелець |
№ |
155 |
Про визначення відповідальної особи за координацію спільної з РСЦ МВС роботи з питань надання адміністративних послуг віднесених до компетенції СЦ МВС |
Відповідно до п. 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року № 523 «Деякі питання надання адміністративних послуг», Договору про співпрацю з Регіональним сервісним центром МВС в Чернігівській області у сфері надання адміністративних послуг, віднесених до компетенції сервісних центрів МВС від 31.05.2018 року №9, з метою задоволення потреб населення у послугах, що надаються сервісними центрами МВС, з о б о в ’ я з у ю:
- інформування населення про дату, час та місце надання працівниками сервісного центру МВС адміністративних послуг;
- направлення до регіонального сервісного центру заявки про виїзне надання адміністративних послуг, віднесених до компетенції сервісних центрів МВС.
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 02 серпня 2022 року Козелець №133
Про скликання двадцятої сесії
селищної ради восьмого скликання
Відповідно до ст.46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з о б о в ’ я з у ю:
2.1. Про внесення змін до рішення сьомої сесії восьмого скликання від 30 березня 2021 року № 16-7/ VIII «Про затвердження персонального складу виконавчого комітету Козелецької селищної ради в новій редакції».
2.2.Про зміну найменування юридичної особи Білейківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Козелецької селищної ради.
2.3.Про зміну найменування юридичної особи Данівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Козелецької селищної ради.
2.4.Про зміну найменування юридичної особи Козелецької гімназії №1 Козелецької селищної ради.
2.5.Про зміну найменування юридичної особи Козелецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Козелецької селищної ради.
2.6.Про зміну найменування юридичної особи Козелецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 Козелецької селищної ради.
2.7.Про зміну найменування юридичної особи Лемешівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Козелецької селищної ради.
2.8.Про зміну найменування юридичної особи Сираївського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Козелецької селищної ради.
2.9.Про зміну найменування юридичної особи Козелецької дитячої музичної школи Козелецької селищної ради.
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 18 січня 2022 року Козелець № 11
Про організацію оприлюднення наборів даних у формі відкритих даних |
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року № 2939-VI, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» від 21 жовтня 2015 року № 835, керуючись ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою реалізації політики відкритих даних,
з о б о в’ я з у ю:
− визначити відповідальних осіб для підготовки наборів даних у формі відкритих даних у межах повноважень;
− забезпечити своєчасну підготовку наборів даних у формі відкритих даних відповідно до напрямів роботи;
− у разі високого суспільного інтересу до даних, що не включені до переліку, розглянути можливість формування та оприлюднення додаткових наборів даних у встановленому порядку.
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток 1
до розпорядження Козелецького селищного голови
від 18 січня 2022 року № 11
Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню
у формі відкритих даних
№ з/п |
Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних |
Відповідальні за виконання |
1. |
Довідник підприємств, установ (закладів) та організацій розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, телефонів та адрес |
Загальний відділ |
2. |
Інформація про організаційну структуру розпорядника інформації |
Відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи |
3. |
Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації |
Відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи |
4. |
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію |
Загальний відділ |
5. |
Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається розпорядником |
Загальний відділ |
6. |
Нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником інформації, проекти нормативно-правових актів, інформація, визначена законодавством про засади регуляторної політики |
Відділи, сектори, управління – за результатами прийняття нормативно-правових актів відповідного напрямку |
7. |
Інформація про нормативно-правові засади діяльності |
Відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи |
8. |
Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального секторів економіки |
Розпорядники бюджетних коштів |
9. |
Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про місце їх оприлюднення |
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради |
10. |
План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів, дату їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на місце оприлюднення |
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради |
11. |
Основні положення генеральних планів населених пунктів та детальних планів територій |
Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ |
12. |
Перелік об’єктів комунальної власності |
Відділ земельних відносин та комунальної власності |
13. |
Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду) |
Відділ земельних відносин та комунальної власності |
14. |
Перелік незадіяних земельних ділянок і майнових об’єктів (приміщень) комунальної форми власності, які можуть бути передані в користування |
Відділ земельних відносин та комунальної власності |
15. |
Інформація про використання публічних коштів під час будівництва, ремонту та реконструкції об’єктів дорожньої інфраструктури та хід виконання проектів |
Фінансово-господарський відділ, відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ |
16. |
Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету |
Фінансове управління |
17. |
Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету |
Фінансове управління |
18. |
Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер його телефону, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності) |
Відділ земельних відносин та комунальної власності |
19. |
Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті |
Фінансово-господарський відділ, відділ з питань публічних закупівель |
20. |
Відомості про схеми розміщення засобів сезонної торгівлі |
КП «Козелецьводоканал» |
21. |
Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість місць, вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків |
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради, сектор економічного розвитку фінансового управління |
22. |
Дані про розміщення громадських вбиралень |
Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ |
23. |
Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту |
Фінансове управління |
24. |
Перелік укладених договорів (укладені договори, інші правочини, додатки, додаткові угоди та інші матеріали до них) |
Фінансово-господарський відділ, відділ земельних відносин та комунальної власності |
25. |
Актуальні списки власників/орендарів місцевих земельних ділянок |
Відділ земельних відносин та комунальної власності |
26. |
Бази даних щодо ремонту доріг: точне зазначення ділянки відремонтованої дороги (від кілометра до кілометра), ширина та довжина дороги, довжина ділянки, товщина дорожнього покриття, матеріали, види робіт, вартість робіт, гарантійний строк, виконавці робіт |
Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ, фінансово-господарський відділ |
27. |
Схеми планування територій та плани зонування територій (для сільських, селищних, міських рад) |
Відділ земельних відносин та комунальної власності |
28. |
Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування |
Загальний відділ |
29. |
Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактні дані та графік прийому |
Загальний відділ |
30. |
Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень |
Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ |
31. |
Надані містобудівні умови та обмеження |
Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ |
32. |
Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Відділ соціального захисту населення |
33. |
Дані про тарифи на комунальні послуги |
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради |
34. |
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо |
Загальний відділ |
35. |
Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів |
Фінансове управління |
36. |
Перелік об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації |
Відділ земельних відносин та комунальної власності |
37. |
Дані про надані адміністративні послуги |
Центр надання адміністративних послуг |
38. |
Дані про педагогічних працівників закладів освіти |
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту |
39. |
Перелік бюджетних програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті |
Фінансове управління |
40. |
Перелік цільових програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті |
Фінансове управління |
41. |
Перелік розпорядників бюджетних коштів |
Фінансове управління |
42. |
Перелік дошкільних, середніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів і статистична інформація щодо них |
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту |
43. |
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади |
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту |
44. |
Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів |
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту |
45. |
Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою |
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради |
46. |
Черга на отримання земельних ділянок із земель комунальної власності |
Відділ земельних відносин та комунальної власності |
47. |
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) |
Відділ земельних відносин та комунальної власності |
48. |
Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів |
Фінансово-господарський відділ, відділ земельних відносин та комунальної власності |
Провідний спеціаліст із загальних питань та контролю загального відділу селищної ради Оксана МЕЛЬНИК
Додаток 2
до розпорядження Козелецького селищного голови
від 18 січня 2022 року № 11
Паспорт набору відкритих даних, які підлягають
оприлюдненню у формі відкритих даних
№ п/п |
Елемент набору даних |
Значення |
1 |
Ідентифікаційний номер набору даних |
|
2 |
Найменування набору даних (до 254 символів) |
|
3 |
Стислий опис змісту набору даних (до 4000 символів) із зазначенням інформації, що є частиною набору даних, проте не оприлюднюється через обмежений доступ до неї (із зазначенням виду інформації з обмеженим доступом щодо кожного елементу) |
|
4 |
Підстава та призначення збору інформації, що міститься в наборі даних |
|
5 |
Відомості про мову інформації, яка міститься у наборі |
|
6 |
Формат (формати), в якому доступний набір даних |
|
7 |
Формат стиснення набору даних (за наявністю такого стиснення) |
|
8 |
Дата і час першого оприлюднення набору даних |
|
9 |
Дата і час внесення останніх змін до набору даних |
|
10 |
Дата актуальності даних у наборі даних |
|
11 |
Періодичність оновлення набору даних |
|
12 |
Ключові слова, які відображають основний зміст набору даних |
|
13 |
Гіперпосилання на набір даних (електронний файл для завантаження або інтерфейс прикладного програмування) |
|
14 |
Гіперпосилання на структуру набору даних (електронний файл для завантаження або інтерфейс прикладного програмування) |
|
15 |
Відомості про розпорядника інформації, у володінні якого перебуває набір даних |
|
16 |
Відомості про відповідальну особу розпорядника інформації, яка відповідає за оприлюднення інформації згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” (далі - відповідальна особа розпорядника інформації), та адресу її електронної пошти |
Провідний спеціаліст із загальних питань та контролю загального відділу селищної ради Оксана МЕЛЬНИК
Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 15 лютого 2022 року Козелець № 41
Про скликання дев’ятнадцятої сесії
селищної ради восьмого скликання
Відповідно до ст.46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з о б о в ’ я з у ю:
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 10 січня 2022 року Козелець № 06
Про скликання вісімнадцятої сесії
селищної ради восьмого скликання
Відповідно до ст.46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з о б о в ’ я з у ю:
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше