Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

від 18 січня 2022 року                                             Козелець                                                     № 11

 

Про організацію оприлюднення

наборів даних у формі відкритих даних

                                                    

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року № 2939-VI, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» від 21 жовтня 2015 року № 835, керуючись ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»  та  з  метою  реалізації  політики  відкритих даних,

з о б о в’ я з у ю:

  1. Визначити, що набори даних у формі відкритих даних підлягають оприлюдненню на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних DATA.GOV.UA та на офіційному веб-сайті селищної ради.
  2. Затвердити Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядником яких є Козелецька селищна рада (додаток 1). У разі високого суспільного інтересу для забезпечення доступу до публічної інформації у Козелецькій селищній раді можуть створюватись додаткові набори даних, що не включені до переліку, якщо інше не передбачено Законом України «Про доступ до публічної інформації».
  3. Визначити головного спеціаліста з інформаційної діяльності селищної ради відповідальним за розміщення та оновлення наборів даних на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних DATA.GOV.UA та забезпечення технічної і консультаційної підтримки відповідальних осіб виконавчих органів селищної ради та її апарату, керівників комунальних підприємств і установ селищної ради щодо підготовки наборів даних у формі відкритих даних.
  4. Начальникам відділів, завідувачам секторів апарату селищної ради, керівникам виконавчих органів та комунальних підприємств і установ селищної ради:

− визначити відповідальних осіб для підготовки наборів даних у формі відкритих даних у межах повноважень;

− забезпечити своєчасну підготовку наборів даних у формі відкритих даних відповідно до напрямів роботи;

− у разі високого суспільного інтересу до даних, що не включені до переліку, розглянути можливість формування та оприлюднення додаткових наборів даних у встановленому порядку.

  1. Відповідальним особам з підготовки наборів даних у формі відкритих даних розробити паспорти наборів даних, які повинні оприлюднюватись у форматі відкритих даних, та визначити періодичність поновлення наборів даних на офіційному веб-сайті та Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (додаток 2).
  2. Головному спеціалісту з інформаційної діяльності загального відділу селищної ради проводити аудит наборів даних у формі відкритих даних, розпорядником яких є Козелецька селищна рада, у січні за кожен попередній рік.
  3. Організацію роботи та координацію дій з виконання розпорядження покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету селищної ради.
  4. Розпорядження селищного голови від 19 серпня 2019 року № 284 «Про організацію оприлюднення наборів даних у формі відкритих даних» визнати таким, що втратило чинність.
  5. 9. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ

Додаток 1

до розпорядження Козелецького селищного голови

від 18 січня 2022 року № 11

Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню

у формі відкритих даних

 

№ з/п

Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних

Відповідальні за виконання

1.      

Довідник підприємств, установ (закладів) та організацій розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, телефонів та адрес

Загальний відділ

2.      

Інформація про організаційну структуру розпорядника інформації

Відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи

3.      

Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації

Відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи

4.      

Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію

Загальний відділ

5.      

Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається розпорядником

Загальний відділ

6.      

Нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником інформації, проекти нормативно-правових актів, інформація, визначена законодавством про засади регуляторної політики

Відділи, сектори, управління – за результатами прийняття нормативно-правових актів відповідного напрямку

7.      

Інформація про нормативно-правові засади діяльності

Відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи

8.      

Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального секторів економіки

Розпорядники бюджетних коштів

9.      

Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про місце їх оприлюднення

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради

10.            

План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів, дату їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на місце оприлюднення

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради

11.            

Основні положення генеральних планів населених пунктів та детальних планів територій

Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ

12.            

Перелік об’єктів комунальної власності

Відділ земельних відносин та комунальної власності

13.            

Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду)

Відділ земельних відносин та комунальної власності

14.            

Перелік незадіяних земельних ділянок і майнових об’єктів (приміщень) комунальної форми власності, які можуть бути передані в користування

Відділ земельних відносин та комунальної власності

15.            

Інформація про використання публічних коштів під час будівництва, ремонту та реконструкції об’єктів дорожньої інфраструктури та хід виконання проектів

Фінансово-господарський відділ, відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ

16.            

Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету

Фінансове управління

17.            

Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету

Фінансове управління

18.            

Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер його телефону, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності)

Відділ земельних відносин та комунальної власності

19.            

Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті

Фінансово-господарський відділ, відділ з питань публічних закупівель

20.            

Відомості про схеми розміщення засобів сезонної торгівлі

КП «Козелецьводоканал»

21.            

Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість місць, вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради, сектор економічного розвитку фінансового управління

22.            

Дані про розміщення громадських вбиралень

Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ

23.            

Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту

Фінансове управління

24.            

Перелік укладених договорів (укладені договори, інші правочини, додатки, додаткові угоди та інші матеріали до них)

Фінансово-господарський відділ, відділ земельних відносин та комунальної власності

25.            

Актуальні списки власників/орендарів місцевих земельних ділянок

Відділ земельних відносин та комунальної власності

26.            

Бази даних щодо ремонту доріг: точне зазначення ділянки відремонтованої дороги (від кілометра до кілометра), ширина та довжина дороги, довжина ділянки, товщина дорожнього покриття, матеріали, види робіт, вартість робіт, гарантійний строк, виконавці робіт

Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ, фінансово-господарський відділ

27.            

Схеми планування територій та плани зонування територій (для сільських, селищних, міських рад)

Відділ земельних відносин та комунальної власності

28.            

Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування

Загальний відділ

29.            

Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактні дані та графік прийому

Загальний відділ

30.            

Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень

Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ

31.            

Надані містобудівні умови та обмеження

Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ

32.            

Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

Відділ соціального захисту населення

33.            

Дані про тарифи на комунальні послуги

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради

34.            

Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо

Загальний відділ

35.            

Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів

Фінансове управління

36.            

Перелік об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації

Відділ земельних відносин та комунальної власності

37.            

Дані про надані адміністративні послуги

Центр надання адміністративних послуг

38.            

Дані про педагогічних працівників закладів освіти

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту

39.            

Перелік бюджетних програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті

Фінансове управління

40.            

Перелік цільових програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті

Фінансове управління

41.            

Перелік розпорядників бюджетних коштів

Фінансове управління

42.            

Перелік дошкільних, середніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів і статистична інформація щодо них

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту

43.            

Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту

44.            

Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту

45.            

Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради

46.            

Черга на отримання земельних ділянок із земель комунальної власності

Відділ земельних відносин та комунальної власності

47.            

Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)

Відділ земельних відносин та комунальної власності

48.            

Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів

Фінансово-господарський відділ, відділ земельних відносин та комунальної власності

Провідний спеціаліст із загальних питань та контролю загального відділу селищної ради Оксана МЕЛЬНИК

Додаток 2

до розпорядження Козелецького селищного голови

від 18 січня 2022 року № 11

Паспорт набору відкритих даних, які підлягають

оприлюдненню у формі відкритих даних

п/п

Елемент набору даних

Значення

1

Ідентифікаційний номер набору даних

 

2

Найменування набору даних (до 254 символів)

 

3

Стислий опис змісту набору даних (до 4000 символів) із зазначенням інформації, що є частиною набору даних, проте не оприлюднюється через обмежений доступ до неї (із зазначенням виду інформації з обмеженим доступом щодо кожного елементу)

 

4

Підстава та призначення збору інформації, що міститься в наборі даних

 

5

Відомості про мову інформації, яка міститься у наборі

 

6

Формат (формати), в якому доступний набір даних

 

7

Формат стиснення набору даних (за наявністю такого стиснення)

 

8

Дата і час першого оприлюднення набору даних

 

9

Дата і час внесення останніх змін до набору даних

 

10

Дата актуальності даних у наборі даних

 

11

Періодичність оновлення набору даних

 

12

Ключові слова, які відображають основний зміст набору даних

 

13

Гіперпосилання на набір даних (електронний файл для завантаження або інтерфейс прикладного програмування)

 

14

Гіперпосилання на структуру набору даних (електронний файл для завантаження або інтерфейс прикладного програмування)

 

15

Відомості про розпорядника інформації, у володінні якого перебуває набір даних

 

16

Відомості про відповідальну особу розпорядника інформації, яка відповідає за оприлюднення інформації згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” (далі - відповідальна особа розпорядника інформації), та адресу її електронної пошти

 

Провідний спеціаліст із загальних питань та контролю загального відділу селищної ради Оксана МЕЛЬНИК

Анонси і оголошення

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2025 Козелецька селищна рада Всі права захищено.