Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

Відповідно до Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ селищної ради оприлюднює для громадського обговорення Заяву про стратегічну екологічну оцінку до документа державного планування  «Детальний план території орієнтовною площею 4 га, в межах земельної ділянки з кадастровим номером 7422088200:87:029:0004 в с. Пилятин по вул. Садова, 6-А для будівництва зерносушильного комплексу та цеху по ферментації органічних добрив».

Зауваження і пропозиції до зазначеної Заяви про стратегічну екологічну оцінку містобудівної документації подаються до виконавчого комітету Козелецької селищної ради та приймаються з 08 серпня до 19 серпня 2024 року в письмовій формі та електронному вигляді за адресою: вул.Соборності, сел.Козелець, б.27, Чернігівська область, 17000, е-пошта : Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 Контактна особа – начальник відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ селищної ради – Олександр Науменко, тел. +38 (096) 064-77-71.

Заява

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту:

«Детальний план території орієнтовною площею 4 га, в межах земельної ділянки з кадастровим номером 7422088200:87:029:0004 в с. Пилятин по вул. Садова, 6-А для будівництва зерносушильного комплексу та цеху по ферментації органічних добрив»

№№ з/п

Найменування

(згідно зі ст.3

Закону України

«Про стратегічну екологічну оцінку»)

Інформація щодо проекту документа державного планування

  1.  

Замовник

Козелецька селищна рада Чернігівського району Чернігівської області

  1.  

Вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування

Детальний план території орієнтовною площею 4,0 га земельної ділянки кадастровий номер 7422088200:87:029:0004, знаходиться в оренді ФГ "ФОРТУНА-АГРО-V". Цільове призначення земельної ділянки: 01.01. «Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва». Тип власності – комунальна власність.

Ціль ДПТ:

  • Отримання містобудівних умов та обмежень для будівництва сільськогосподарського комплексу.

Зв’язок з іншими документами державного планування:

  • «Генеральний план с. Пилятин Козелецького району Чернігівської області» – діючий. Розробник – Київський інженерно-будівельний інститут. Научно-вишукувальний сектор. 1971 року. Діючий.
  • «Схема планування території Чернігівської області» - діюча. Розробник ДП УДНДІПМ «Діпромісто» імені Ю.М.Білоконя. Затвердженя Чернігівської облдержадміністрацією -  Рішення десятої сесії шостого скликання від 28.09.2012р.
  1.  

Якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів)

У відповідності до вимог статей Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку", що вступив в дію з 12 жовтня 2018 року та змін до пункту 4 статті 2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", даний детальний план території підлягає стратегічній екологічній оцінці, тому що на території підприємства передбачаються об’єкти планової діяльності, які відноситься до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля відповідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» та підлягають оцінці впливу на довкілля:

  • Ст. 3 п. 4 пп. 2 поверхневе зберігання викопного палива чи продукту їх переробки об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше. Автоцистерна для транспортування та тимчасового

зберігання сжижених вуглеводних газів (СВГ) об’ємом 45,0 м3 (надземна). Протипожежна відстань до промислових будівель та споруд – 40,0 м, до житлової та громадської забудови – 60,0 м. – витримується.

  • Ст. 3 п. 11 пп. 6 об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністтю меньше 100 тонн на добу. Цех по виробництву ферментів з глибинним способом культивування на основі природного матеріалу (пшеничні висівки, буряковий жом, кукурудзяні кочережки, та їх суміші) (IV клас санітарної класифікації). Силос для зберігання ферментів (вихідного продукту) ∅ 20м на 5000 т. СЗЗ – 100,0 м (витримується).
  • Ст. 3 п. 11 пп. 13 виробництво мікробіологічної продукції. Цех по виробництву ферментів з глибинним способом культивування (IV клас санітарної класифікації). СЗЗ – 100,0 м (витримується).

  1.  

Ймовірні наслідки

 
 

- для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

Ймовірні види впливу на навколишнє середовище:

– викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел, розрахункові та фактично заміряні приземні концентрації яких не повинні перевищувати значення гранично допустимих концентрацій (ГДК), та пересувних джерел забруднення, а саме викиди автомобільного та виробничої техніки;

– в період будівництва об’єктів вплив на водне середовище відсутній;

– в процесі експлуатації: водопостачання – від існуючої артезіанської свердловини;

– акустичне забруднення, розрахунковий граничнодопустимий рівень якого в житловій забудові не повинен перевищувати допустимий рівень шуму на території населених місць;

– на соціальне середовище – створення нових робочих місць, сприяння розвитку малого і середнього бізнесу, наповнення бюджетів різних рівнів, розвиток інфраструктури району.

Негативного впливу під час планової діяльності на довкілля та здоров’я населення відсутнє.

- для територій з природоохоронним статусом

Об’єкти з природоохоронним статусом, які створені з метою охорони природних ландшафтів від надмірних змін внаслідок господарської діяльності людини на території України (заповідникинаціональні паркизаказники) в межах територій проекту та на прилеглих територіях відсутні – відповідно публічних даних.

- транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, відсутні.

  1.  

Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено

Необхідності у розгляданні альтернатив планованої діяльності (у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено) - немає.

Альтернативи іншого характеру відсутні з огляду на необхідність провадження даної планованої діяльності – підприємство існуюче.

  1.  

Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки

Для здійснення стратегічної екологічної оцінки будуть використовуватись логічні і формалізовані методи прогнозування.

Для підготовки Звіту СЕО передбачається використовувати наступну інформацію (за її наявності):

- інформацію, яка міститься в інших законодавчих актах і має відношення до проекту детального плану території;

- статистичну інформацію щодо району планованої діяльності;

- дані моніторингу існуючого стану довкілля (кліматичні, метеорологічні, гідрологічні спостереження, дані про фонове забруднення та ін.);

- дані топографічних та геологічних вишукувань;

- діючі методики розрахунку викидів забруднюючих речовин від планованих джерел викиду;

- комп’ютерні програмні комплекси для розрахунку розсіювання забруднюючих речовин в приземному шарі атмосферного повітря;

- іншу доступну інформацію.

  1.  

Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

Під час здійснення стратегічної екологічної оцінки передбачається розглядати заходи із запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків на довкілля, визначені законодавством та нормативно-правовими актами.

Зокрема, Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища», визначає загальні вимоги в галузі охорони навколишнього середовища при розміщенні, проектуванні, будівництві, введенні в експлуатацію, експлуатації, консервації, споруд та інших об’єктів.

Законом встановлено, що використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями здійснюється з додержанням обов’язкових екологічних вимог:

а) раціонального і економного використання природних ресурсів на основі широкого застосування новітніх технологій;

б) здійснення заходів щодо запобігання псуванню, забрудненню, виснаженню природних ресурсів, негативному впливу на стан навколишнього природного середовища;

в) здійснення заходів щодо відтворення відновлюваних природних ресурсів;

г) застосування біологічних, хімічних та інших методів поліпшення якості природних ресурсів, які забезпечують охорону навколишнього природного середовища і безпеку здоров’я населення;

д) збереження територій та об’єктів природно-заповідного фонду, а також інших територій, що підлягають особливій охороні;

е) здійснення господарської та іншої діяльності без порушення екологічних прав інших осіб;

є) здійснення заходів щодо збереження і невиснажливого використання біологічного різноманіття під час провадження діяльності, пов’язаної з поводженням з генетично модифікованими організмами.

Зважаючи на державну політику в галузі енергозбереження, забезпечення екологічної безпеки, раціонального використання природних ресурсів, при будівництві об`єктів доцільно максимально повно використовувати сучасні високоефективні екоенергозберігаючі технології та матеріали, зокрема огороджуючі конструкції з мінімальним коефіцієнтом теплопровідності, інженерне обладнання  з  високим  коефіцієнтом  корисної  дії, тощо.

  1.  

Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку

Відповідно до Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» та  урахуванням  вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року №1272 «Про затвердження Порядку здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення» замовником у межах його  компетенції здійснюється моніторинг  наслідків  виконання  документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, шляхом оприлюднення один раз на  рік його  результатів  на  своєму  офіційному  веб-сайті  у  мережі Інтернет  та  у  разі  виявлення  не  передбачених  звітом  про  стратегічну  екологічну оцінку  негативних  наслідків  для  довкілля,  у  тому  числі  для  здоров’я населення, здійснюється вживання заходів для їх усунення.

Моніторинг екологічних  та  соціальних  наслідків  впровадження  нового детального плану території здійснюється з метою забезпечення неухильного дотримання вимог законодавства під час будівництва і експлуатації щодо мінімізації ймовірних впливів та наслідків на довкілля та здоров’я населення, та запобіганню соціальної нестабільності.

  1.  

Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання

Зауваження і пропозиції до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки надаються у письмовій формі до Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області (17000, Чернігівська обл., Чернігівський р-н, сел. Козелець, вул. Соборності, буд. 27; Начальник відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ - головний архітектор Козелецької селищної ради – Науменко Олександр Михайлович, тел.: 096-0647771, електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.) у строк, що не перевищує 10 днів з дня  оприлюднення цієї заяви у трьох публічних місцях та на офіційному веб-сайті громади.

 

 

Анонси і оголошення

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2024 Козелецька селищна рада Всі права захищено.