Козелецька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:           

  • головний спеціаліст з організаційно – кадрової роботи відділу юридичного забезпечення та кадрової роботи селищної ради – 1 посада;
  • провідний спеціаліст із загальних питань та контролю загального відділу селищної ради – 1 посада.

Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів: громадянство України,  вільне володіння державною мовою. На посаду головного спеціаліста з організаційно-кадрової роботи відділу юридичного забезпечення та кадрової роботи селищної ради призначається особа з повною вищою освітою, бажано зі стажем роботи за спеціальністю не менш як три роки. На посаду провідного спеціаліста із загальних питань та контролю загального відділу селищної ради призначається особа за освітньо-кваліфікаційним посадовим рівнем вищої освіти і стажем роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років. Вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача.

Додаткова інформація щодо основних функціональних  обов'язків, розміру та умов оплати праці надається за телефоном 4-16-25.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до селищної ради такі документи: заяву про участь у конкурсі, заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки розміром 4 х 6 см; копії документів про освіту, засвідчені нотаріально чи в іншому встановленому законодавством порядку; копію паспорта громадянина України, засвідчені у встановленому законодавством порядку. Відомості про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім'ї за минулий рік подаються самостійно на сайті nazk.gov.ua в розділі «Задекларуй».

Документи подаються особисто кандидатами протягом 30 днів з дня опублікування оголошення  за адресою: смт. Козелець, вул. Соборності, 27, каб. 206