Фінансове управління Козелецької селищної ради

  

Адреса: смт Козелець, вул.Соборності, б.27, ІІ поверх, ліве крило

Режим роботи віділу: Пн.-Чт. з 08:00 до 17:00, Пт. - з 08:00 до 16:00 (обідня перерва: з 13:00 до 14:00)

Вихідні дні: субота та неділя

Управління складається з таких структурних підрозділів:

- бюджетний відділ;

- сектор економічного розвитку.

 Начальник управління: Матющенко Олена Михайлівна

Заступник начальника управління-начальник бюджетного відділу: Самойленко Світлана Михайлівна

 

 

 

Структура фінансового управління селищної ради

    № кабінету          Прізвище, ім’я, по-батькові                        Посада

     223               Матющено Олена Михайлівна                   начальник


     224               Кашпур Наталія Миколаївна                         головний бухгалтер


                                                                             Бюджетний відділ


      223              Самойленко Світлана Михайлівна            заступник начальника управління-

                                                                                                            начальник бюджетного відділу


       224             Бабко Ганна Миколаївна                                головний спеціаліст


       224             Макаренко Наталія Сергіївна                       головний спеціаліст


                                                                    Сектор економічного розвитку   

                                                                    е-адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   


      205              Дрофенко Ольга Андріївна                        завідувач сектору            


      205             Ткачевська Олена Вікторівна                     головний спеціаліст


 

Положення про фінансове управління Козелецької селищної ради

 

Основними завданнями Управління є:

1) забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території Козелецької селищної ради Чернігівської області;

2) складання розрахунків до проекту місцевого бюджету і подання на розгляд виконкому та затвердження селищною радою;

3) підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку Козелецької селищної ради Чернігівської області;

4) розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат;

5) здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами і організаціями законодавства щодо використання ними бюджетних коштів та

коштів цільових фондів, утворених селищною радою;

6) здійснення загальної організації та управління виконанням місцевого бюджету, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.

2.2. Управління відповідно до покладених на нього завдань:

1) розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів;

2) визначає порядок та термін розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів;

3) проводить на будь-якому етапі складання проекту місцевого бюджету, аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;

4) приймає рішення про включення бюджетного запиту до проекту місцевого бюджету перед поданням його на розгляд селищної ради;

5) бере участь у розробленні балансу фінансових ресурсів Козелецької селищної ради Чернігівської області, аналізує соціально - економічні показники розвитку селища, сіл та враховує їх під час складання проекту місцевого бюджету;

6) організовує роботу, пов’язану із складанням проекту бюджету Козелецької селищної ради Чернігівської області, за дорученням керівництва  селищної ради визначає порядок і терміни подання структурними підрозділами матеріалів для підготовки проектів місцевого бюджету;

7) забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису місцевого бюджету встановленим бюджетним призначенням;

8) здійснює у процесі виконання місцевого бюджету прогнозування доходів та проводить аналіз доходів;

9) організовує виконання місцевого бюджету, а також разом з органами: державної фіскальної служби, державної казначейської служби, іншими структурними підрозділами селищної ради забезпечує надходження доходів до місцевого бюджету та вживає заходів для ефективного витрачання бюджетних коштів;
10) забезпечує захист фінансових інтересів держави та здійснює у межах своєї компетенції контроль за дотриманням бюджетного законодавства;

11) складає розпис доходів і видатків місцевого бюджету, забезпечує його виконання, готує:

- пояснювальну записку про виконання місцевого бюджету;

- зведення планів по мережі, штатах та контингентах установ, що фінансуються з місцевого бюджету;

- пропозиції щодо внесення змін до розпису у межах річних бюджетних призначень;

- здійснює у встановленому порядку взаємні розрахунки місцевого бюджету з обласним бюджетом;

12) здійснює у встановленому порядку організацію та управління виконання місцевого бюджету, координує в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;

13) проводить моніторинг змін, що вносяться до місцевого бюджету;

14) розглядає баланси і звіти про виконання місцевого бюджету та інші фінансові звіти, подані державною казначейською службою та погоджує їх;

15) інформує селищну раду про стан виконання місцевого бюджету та подає на затвердження звіт за кожний звітний період (квартал, півріччя, 9 місяців, рік);

16) розглядає звернення та готує пропозиції для прийняття рішень про виділення коштів з резервного фонду місцевого бюджету;

17) проводить разом з органами державної фіскальної служби аналіз стану надходження доходів до місцевого бюджету, готує пропозиції про доцільність запровадження місцевих податків, зборів, а також пільг;

18) готує пропозиції щодо визначення додаткових джерел фінансових ресурсів;
19) перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з місцевого бюджету;
20) аналізує діяльність роботи бюджетних установ селища і подає пропозиції щодо їх вдосконалення;

21) розглядає в межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, організацій;
22) забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників Управління;

23) готує та подає селищній раді офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду місцевого бюджету для прийняття рішення про внесення змін до нього;

24) здійснює інші, функції, пов’язані з виконанням покладених на нього завдань.

  

Положення про преміювання, надання матеріальної допомоги та грошової винагороди працівникам фінансового управління Козелецької селищної ради