Фінансове управління Козелецької селищної ради
Адреса: смт Козелець, вул.Соборності, б.27, ІІ поверх, ліве крило
Режим роботи віділу: Пн.-Чт. з 08:00 до 17:00, Пт. - з 08:00 до 16:00 (обідня перерва: з 13:00 до 14:00)
Вихідні дні: субота та неділя
Управління складається з таких структурних підрозділів:
- бюджетний відділ;
- сектор економічного розвитку.
Начальник управління: Матющенко Олена Михайлівна
Заступник начальника управління-начальник бюджетного відділу: Самойленко Світлана Михайлівна
Структура фінансового управління селищної ради
№ кабінету Прізвище, ім’я, по-батькові Посада
223 Матющено Олена Михайлівна начальник
224 Кашпур Наталія Миколаївна головний бухгалтер
Бюджетний відділ
223 Самойленко Світлана Михайлівна заступник начальника управління-
начальник бюджетного відділу
224 Бабко Ганна Миколаївна головний спеціаліст
224 Макаренко Наталія Сергіївна головний спеціаліст
Сектор економічного розвитку
е-адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
205 Дрофенко Ольга Андріївна завідувач сектору
205 Ткачевська Олена Вікторівна головний спеціаліст
Положення про фінансове управління Козелецької селищної ради
Основними завданнями Управління є:
1) забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території Козелецької селищної ради Чернігівської області;
2) складання розрахунків до проекту місцевого бюджету і подання на розгляд виконкому та затвердження селищною радою;
3) підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку Козелецької селищної ради Чернігівської області;
4) розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат;
5) здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами і організаціями законодавства щодо використання ними бюджетних коштів та
коштів цільових фондів, утворених селищною радою;
6) здійснення загальної організації та управління виконанням місцевого бюджету, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.
2.2. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів;
2) визначає порядок та термін розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів;
3) проводить на будь-якому етапі складання проекту місцевого бюджету, аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;
4) приймає рішення про включення бюджетного запиту до проекту місцевого бюджету перед поданням його на розгляд селищної ради;
5) бере участь у розробленні балансу фінансових ресурсів Козелецької селищної ради Чернігівської області, аналізує соціально - економічні показники розвитку селища, сіл та враховує їх під час складання проекту місцевого бюджету;
6) організовує роботу, пов’язану із складанням проекту бюджету Козелецької селищної ради Чернігівської області, за дорученням керівництва селищної ради визначає порядок і терміни подання структурними підрозділами матеріалів для підготовки проектів місцевого бюджету;
7) забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису місцевого бюджету встановленим бюджетним призначенням;
8) здійснює у процесі виконання місцевого бюджету прогнозування доходів та проводить аналіз доходів;
9) організовує виконання місцевого бюджету, а також разом з органами: державної фіскальної служби, державної казначейської служби, іншими структурними підрозділами селищної ради забезпечує надходження доходів до місцевого бюджету та вживає заходів для ефективного витрачання бюджетних коштів;
10) забезпечує захист фінансових інтересів держави та здійснює у межах своєї компетенції контроль за дотриманням бюджетного законодавства;
11) складає розпис доходів і видатків місцевого бюджету, забезпечує його виконання, готує:
- пояснювальну записку про виконання місцевого бюджету;
- зведення планів по мережі, штатах та контингентах установ, що фінансуються з місцевого бюджету;
- пропозиції щодо внесення змін до розпису у межах річних бюджетних призначень;
- здійснює у встановленому порядку взаємні розрахунки місцевого бюджету з обласним бюджетом;
12) здійснює у встановленому порядку організацію та управління виконання місцевого бюджету, координує в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;
13) проводить моніторинг змін, що вносяться до місцевого бюджету;
14) розглядає баланси і звіти про виконання місцевого бюджету та інші фінансові звіти, подані державною казначейською службою та погоджує їх;
15) інформує селищну раду про стан виконання місцевого бюджету та подає на затвердження звіт за кожний звітний період (квартал, півріччя, 9 місяців, рік);
16) розглядає звернення та готує пропозиції для прийняття рішень про виділення коштів з резервного фонду місцевого бюджету;
17) проводить разом з органами державної фіскальної служби аналіз стану надходження доходів до місцевого бюджету, готує пропозиції про доцільність запровадження місцевих податків, зборів, а також пільг;
18) готує пропозиції щодо визначення додаткових джерел фінансових ресурсів;
19) перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з місцевого бюджету;
20) аналізує діяльність роботи бюджетних установ селища і подає пропозиції щодо їх вдосконалення;
21) розглядає в межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, організацій;
22) забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників Управління;
23) готує та подає селищній раді офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду місцевого бюджету для прийняття рішення про внесення змін до нього;
24) здійснює інші, функції, пов’язані з виконанням покладених на нього завдань.
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше