Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

 

Додаток

                                                          до рішення першої сесії селищної

                                                          ради восьмого скликання

                                                          від 14 грудня 2020 року № 12-1/VIIІ


П О Л О Ж Е Н Н Я
про постійні комісії селищної ради

      

Відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” постійні комісії є органами селищної ради, що вивчають, попередньо розглядають і готують питання, які належать до відання селищної ради та здійснюють контроль за виконанням її рішень.

І. ЗАГАЛЬНІ  ПОЛОЖЕННЯ

 Стаття 1.  Повноваження постійних комісій селищної ради, порядок їх утворення, ліквідації, реорганізації, обрання та відкликання голови, заступника голови, секретаря постійних комісій визначаються Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Регламентом селищної ради та цим Положенням.

 Стаття 2.  Перелік постійних комісій, функціональна спрямованість їх діяльності визначаються селищною радою з урахуванням повноважень ради, важливості проблем господарського і соціально-культурного будівництва та інших об’єктивних факторів.

  Стаття 3. Селищна рада утворює постійні комісії на першій сесії новообраної ради на строк її повноважень.

  Стаття 4. Питання обрання і ліквідації постійних комісій, зміни їх складу, обрання голів комісій вирішуються селищною радою виключно на пленарних засіданнях ради.

 Стаття 5.  Постійні комісії обираються радою з числа депутатів селищної ради у складі голови і членів комісії. Пропозиції щодо утворення і обрання постійних комісій ради вносить голова селищної ради. Депутат може входити  до складу тільки однієї постійної комісії. Заступник голови постійної комісії і секретар комісії обираються на засіданні комісії. До складу постійних комісій не можуть бути обрані голова та секретар селищної ради.

  Стаття 6.  При обранні постійних комісій голосування може проводитися в цілому по всьому складу комісії чи по кожній кандидатурі окремо.

  Стаття 7.  Депутати селищної ради працюють у постійних комісіях на громадських засадах.

 Стаття 8.  Постійні комісії є відповідальними перед селищною радою і їй підзвітними. Діяльність постійних комісій координує голова селищної ради.

  Стаття 9.  Постійні комісії будують свою роботу на основі законності, гласності, колективного обговорення і вирішення питань.

  ІІ. ФУНКЦІЇ І ПОВНОВАЖЕННЯ ПОСТІЙНИХ

 КОМІСІЙ СЕЛИЩНОЇ РАДИ    

 Стаття 10.  Постійні комісії за дорученням селищної ради або за власною ініціативою:

   1) попередньо розглядають проєкти програм соціально-економічного і культурного розвитку селища, цільових програм, бюджету селищної ради та звіти про виконання програм і бюджету;

    2) вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціально-культурного будівництва, а також інші питання, які вносяться на розгляд сесії селищної ради;

      3) розробляють проекти рішень селищної ради та готують висновки з відповідних питань;

      4) виступають на сесіях селищної ради з доповідями і співдоповідями.

 Стаття 11.  Постійні комісії попередньо розглядають кандидатури осіб, які пропонуються для обрання, затвердження, призначення або погодження селищною радою, готують відповідні висновки щодо цих кандидатур.

 Стаття 12.  Постійні комісії за дорученням селищної ради, голови, секретаря ради або за власною ініціативою вивчають діяльність підзвітних і підконтрольних раді органів, а також з питань, віднесених до відання ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, їх посадових осіб. За результатами перевірки постійні комісії подають рекомендації на розгляд керівників цих органів, підприємств, установ і організацій, а в разі необхідності – на розгляд сесії селищної ради.

 Стаття 13.  Постійні комісії здійснюють контроль за виконанням рішень селищної ради.

 Стаття 14.   Постійні комісії у питаннях, які належать до їх відання та в порядку визначеному законом, мають право отримувати від керівників органів державної виконавчої влади, підприємств, установ і організацій, необхідні матеріали і документи.

     Усi органи виконавчої влади, пiдприємства, установи i органiзацiї, їх посадовi особи зобов’язанi виконувати законнi вимоги постiйних комiсiй щодо надання їм необхiдних матерiалiв.

     Постійні комісії у питаннях, які належать до їх відання та в порядку визначеному законом, мають право залучати навчальнi заклади, спецiалiстiв та працiвникiв мiсцевих органiв виконавчої влади для розробки та експертизи проєкту рiшення.

Стаття 15.  Рекомендації постійних комісій підлягають обов’язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено постійним комісіям у встановлений ними строк. У разі не розгляду рекомендацій постійних комісій вони можуть входити до ради з пропозиціями про притягання до відповідальності посадових осіб.

 Стаття 16.  Постійні комісії можуть вносити пропозиції щодо питань на розгляд селищної ради.

 Стаття 17.  Постійні комісії періодично звітують перед селищною радою про свою діяльність.

 

ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПОСТІЙНИХ

КОМІСІЙ СЕЛИЩНОЇ РАДИ     

 Стаття 18.  Основною формою роботи постійних комісій є засідання. Засідання постійних комісій скликається в міру необхідності  і  є  правомочним, якщо в ньому бере участь більш ніж  половина від загального складу комісії. У разі неможливості прибути на засідання член комісії повідомляє про це голову постійної комісії.  

  Стаття 19.  Засідання постійних комісій проводиться відкрито і гласно, крім випадків, коли за рішенням постійної комісії проводиться закрите засідання.

  Стаття 20.  Організація роботи постійних комісій селищної ради, покладається на їх голів,  а в разі їх відсутності на заступників голів.

  Стаття 21.  За результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії готують висновки і рекомендації. З питань, що стосуються організації роботи комісії – приймаються рішення. Висновки, рекомендації і рішення постійної комісії приймаються більшістю голосів від загального складу комісії і підписуються головою комісії, а в разі його відсутності – заступником голови або секретарем комісії.

 Стаття 22.  Голосування здійснюється особисто членами постійної комісії. Підрахунок голосів здійснює секретар постійної комісії. За пропозицією, підтриманою третиною присутніх на засіданні членів постійної комісії, результати голосування заносяться до протоколу засідання постійної комісії.

  Стаття 23.  На кожному засіданні постійної комісії ведеться протокол.     В протоколі зазначаються:

     - номер протоколу, дата, час і місце проведення засідання;

   - прізвище головуючого на засіданні, список членів комісії, присутніх на засіданні, список присутніх на засіданні запрошених осіб;

     - порядок денний засідання;

     - розглянуті питання порядку денного, список депутатів і запрошених, які виступили під час їх обговорення;

     - документи, які розглянуті на засіданні постійної комісії;

     - результати голосування з питань порядку денного;

     - прийняті рекомендації, висновки і рішення.

       До протоколу додаються розглянуті постійною комісією документи та окремі думки членів комісії.

       Протокол засідання постійної комісії підписують головуючий на засіданні і секретар комісії.

   Протоколи засідань постійних комісій є офіційними документами, що підтверджують прийняття рекомендацій, висновків та рішень комісій і зберігаються у встановленому порядку.

Стаття 24.  У засіданнях постійних комісій можуть брати участь депутати селищної ради, які не входять до складу даної комісії, з правом дорадчого голосу, а також на запрошення комісії депутати інших рад, представники органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, трудових колективів. На засідання постійних комісій можуть бути запрошені представники засобів масової інформації.

Стаття 25.  Засідання постійних комісій скликаються головою комісії відповідно до затверджених планів роботи комісій, або за дорученням селищної ради, голови ради, секретаря ради, або з власною ініціативою.

Стаття 26.  Діяльність постійної комісії будується на основі плану роботи. План роботи комісії обов’язково узгоджується з планом роботи селищної ради. План роботи постійної комісії затверджується на засіданні комісії.

Стаття 27.  Постійні комісії для вивчення питань, розробки проєктів рішень селищної ради можуть створювати підготовчі комісії і робочі групи з залученням вчених, спеціалістів і представників громадськості. Підготовча комісія і робоча група подають напрацьовані ними матеріали на розгляд постійної комісії. Постійні комісії можуть створювати спільні підготовчі комісії і робочі групи.

 Стаття 28.  Питання, які належать до відання кількох постійних комісій селищної ради, можуть за ініціативою комісій, а також за дорученням ради, голови, секретаря селищної ради розглядатися постійними комісіями спільно. Спільні засідання постійних комісій веде один із голів цих комісій за їх взаємною згодою. За рішенням постійних комісій у разі необхідності спільне засідання можуть вести голова селищної ради або секретар селищної ради. При проведенні спільних засідань кількох постійних комісій висновки  і рекомендації приймаються більшістю  голосів від загального складу кожної комісії. Висновки і рекомендації, прийняті постійними комісіями на їх спільних засіданнях, підписуються головами відповідних комісій.

Стаття 29.  З метою вивчення питань безпосередньо на місцях постійні комісії за дорученням ради, голови  чи секретаря ради або за власною ініціативою можуть проводити виїзні засідання.

Стаття 30.  Голова постійної комісії:

      - скликає і веде засідання комісії;

    - дає доручення членам комісії і контролює їх виконання;

    - забезпечує складання плану роботи комісії та належну підготовку засідань комісії;

  - представляє комісію у відносинах з іншими органами, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами,  організаціями, а також виборцями;

    - організовує роботу по реалізації висновків і рекомендацій комісії;

    - запрошує для участі в засіданнях комісії представників органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, вчених, спеціалістів, представників громадських об’єднань;

     - інформує членів комісії про виконання рекомендацій комісії;

     - підписує документи постійної комісії;

     - за дорученням членів комісії виступає з доповідями і співдоповідями на сесіях ради.

      У разі відсутності голови комісії або неможливості ним виконувати свої повноваження з інших причин його функції здійснює заступник голови комісії або секретар комісії.

 Стаття 31.   Заступник голови постійної комісії:

      - виконує за дорученням голови окремі його функції та завдання по підготовці питань на чергові засідання постійної комісії;

      - допомагає голові комісії у проведенні різних організаційних заходів;

      - виконує обв’язки голови постійної комісії у разі його відсутності.

 Стаття 32.  Секретар постійної комісії:

      - веде протоколи засідань і діловодство комісії;

      - здійснює технічну підготовку питань та забезпечує членів постійної комісії необхідними документами і матеріалами;

      - веде облік участі членів комісії в її роботі та виконання членами комісії даних їм доручень;

      - підписує разом з головою постійної комісії протоколи засідань комісії;

      - контролює виконання планів роботи постійної комісії.

 Стаття 33. Члени постійної комісії зобов’язані:

      - бути присутніми на засіданні постійної комісії, до складу якої вони входять;

      - брати участь у роботі постійної, підготовчих комісій і робочих груп;

      - виконувати доручення голови комісії та доручення, визначені рішеннями постійної комісії.

 Стаття 34.  Члени постійної комісії мають право:

      - вносити пропозиції про розгляд на засіданнях постійної комісії питань, що належать до їх відання;

      - брати участь в обговоренні рекомендацій, пропозицій, висновків та підготовці проєктів рішень ради;

      - викласти свою окрему думку як  додаток до рішення, рекомендації чи висновку постійної комісії.

Стаття 35.  Організаційно-методичне, правове, матеріально-технічне і інформаційне обслуговування постійних комісій та забезпечення їх функціонування здійснює виконавчий апарат селищної ради.       

Стаття 36.  Постійна комісія з питань освіти, охорони здоров’я, культури, соціального захисту населення, законності та правопорядку за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядає:

1)  проєкти програм соціально-економічного і культурного розвитку, місцевого бюджету;

2)  звіти про виконання програм і бюджету;

3)  питання забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів жителів громади;

4)  питання утримання органів правопорядку за рахунок бюджету;

5)  питання депутатської діяльності, додержання норм депутатської етики;

6)  питання додержання вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

7)  питання контролю за додержанням депутатами та посадовими особами виконавчих органів ради вимог Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», « Про засади запобігання корупції»;

8)  питання координації  дій з іншими органами місцевого самоврядування, органами самоорганізації  населення, громадськими та політичними організаціями;

9)  пропозиції  щодо змін та доповнень до Регламенту роботи ради, Статуту ради, плану роботи ради;

10) питання про стан та розвиток місцевого самоврядування, органів самоорганізації  населення;

11) інші питання, які вносяться на розгляд ради.

Стаття 37.  Постійна комісія з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядає:

1)  проєкти програм соціально-економічного і культурного розвитку, місцевого бюджету;

2)  попередній розгляд звітів про хід і результати виконання прийнятих програм і бюджету;

3)  питання підготовки пропозицій щодо встановлення місцевих податків і зборів, та розміри їх ставок;

4) питання здійснення контролю за утворенням та використанням позабюджетних цільових коштів;

5)  питання надання відповідно до чинного законодавства пільг по місцевих податках і зборах;

6)  питання соціально-економічного, стратегічного розвитку населених пунктів територіальної громади, інші питання, які виносяться на розгляд ради;

7)  проєкти регуляторних актів щодо їх відповідності вимогам Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» і забезпечує підготовку експертного висновку до проєктів регуляторних актів, які виносяться на розгляд ради;

8)  питання господарської діяльності підприємств;

9)  питання економічної стабілізації  промисловості;

10)  питання транспортного обслуговування;

11)  питання розвитку всіх видів зв’язку;

12)  питання залучення інвестицій для розвитку підприємництва, розширення

житлового будівництва;

13)  питання сприяння виконавчим органам в управлінні об’єктами побутового, торгівельного обслуговування, транспорту і зв’язку, що перебувають у комунальній власності;

14)  питання про стан та розвиток промисловості, підприємництва, транспорту та сфери послуг;

15) заслуховує звіти про роботу керівників підприємств, установ та організацій комунальної і державної власності;

16) інші питання, які вносяться на розгляд ради.

Стаття 38. Постійна комісія з питань житлово–комунального господарства, комунальної власності,  будівництва, земельних відносин та питань надзвичайних ситуацій за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядає:

1)  проєкти програм соціально-економічного і культурного розвитку, місцевого бюджету;

2)  звіти про виконання програм і бюджету та письмового звіту про хід та результати відчуження комунального майна;

3)  заслуховує звіти про роботу керівників підприємств, установ та організацій комунальної і державної власності;

4)  питання створення і реорганізації  підприємств комунальної власності;

5)  питання про стан та ефективне використання комунальної власності територіальної громади;

6)  питання встановлення порядку та здійснення контролю за використанням

прибутків підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади;

7)  питання підготовки і розгляду проєктів місцевих програм приватизації  та переліку об’єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації ;

8)  питання після приватизаційної підтримки підприємств, що утворились в результаті приватизації  комунальної власності;

9)  питання аналізу соціальних наслідків приватизації ;

10) питання сприяння виконавчим органам в управлінні об’єктами житлово-комунального господарства;

11) питання про стан та розвиток житлово-комунального господарства, інші питання, які вносяться на розгляд ради;

14)  проєкти місцевих програм охорони довкілля;

15)  питання координації  діяльності місцевих землевпорядних органів та уповноважених державних органів управління з охорони природи;

16)  питання підготовки пропозицій про організацію територій і об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення;

17)  питання щодо підготовки пропозицій щодо ставок земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами;

18) питання здійснення контролю за дотриманням земельного та природоохоронного законодавства;

19)  питання про організацію охорони, реставрації  та використання пам’яток історії  і культури, архітектури та містобудування;

20)  питання про стан та розвиток відповідних галузей будівництва;

21) питання щодо підготовки пропозицій щодо планів і програм будівництва та реконструкції  об’єктів комунального господарства та соціально-культурного призначення, житлових будинків, шляхів;

22)  питання участі в розробці містобудівних програм, генеральних планів забудов;

23)  питання про стан та розвиток містобудування і архітектури;

24) інші питання, які вносяться на розгляд ради.

 Стаття 39Постійні комісії здійснюють контроль за виконанням рішень виконавчого комітету та селищної ради з питань, віднесених до їх компетенції.

 

 

Секретар селищної ради                                                С.В.Адаменко

 

 

 

 

 

Анонси і оголошення

Голосування

Чи сподобався Вам сайт

Дуже сподобався - 73%
Так собі - 11%
Не сподобався - 16%

Всього голосів: 163
The voting for this poll has ended on: грудня 20, 2017

Офіційний сайт © 2024 Козелецька селищна рада Всі права захищено.