Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
(сорок четверта сесія восьмого скликання)
11 квітня 2025 року
сел. Козелець
№ 94-44/VIII
Про внесення змін до рішення другої (позачергової)
сесії восьмого скликання від 18 грудня 2020 року № 02-2/VIII
«Про затвердження структури і загальної чисельності
апарату селищної ради та її виконавчих органів
в новій редакції»
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», листів – клопотаннь начальника управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради від 31 березня 2025 року № 01-08/183 та від 31березня 2025 року № 01-08/184, враховуючи пропозиції селищного голови щодо внесення змін до структури апарату селищної ради для покращення виконання роботи селищної ради, керуючись статтями 25, 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада вирішила:
- Внести зміни до рішення другої (позачергової) сесії восьмого скликання Козелецької селищної ради від 18 грудня 2020 року № 02-2/VIII «Про затвердження структури і загальної чисельності апарату селищної ради та її виконавчих органів в новій редакції» (зі змінами, затвердженими рішеннями: третьої сесії селищної ради восьмого скликання від 29 грудня 2020 року № 51-3/VIII, п’ятої сесії селищної ради восьмого скликання від 28 січня 2021 року № 17-5/VIII, восьмої сесії селищної ради восьмого скликання від 30 квітня 2021 року № 09-8/VIII, одинадцятої (позачергової) сесії селищної ради восьмого скликання від 09 липня 2021 року № 02-11/VIII, чотирнадцятої сесії селищної ради восьмого скликання від 29 вересня 2021 року № 16-14/VIII, шістнадцятої сесії восьмого скликання від 26 листопада 2021 року № 28-16/VIII, вісімнадцятої сесії восьмого скликання від 27 січня 2022 року № 08-18/VIII, тридцять третьої сесії селищної ради восьмого скликання від 29 березня 2024 року № 65-33/ VIII), а саме:
1.1. Перейменувати Центр надання адміністративних послуг на відділ «Центр надання адміністративних послуг».
1.2. Перейменувати посади:
- Начальник Центру-державний реєстратор на начальник відділу – державний реєстратор, без зміни функціональних обов’язків та посадового окладу;
- Заступник начальника Центру на заступник начальника відділу, без зміни функціональних обов’язків та посадового окладу.
1.3. Вивести із структури виконавчого органу Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради:
1.3.1. Відділу культури посаду:
- керівник художній – 1 штатна одиниця.
1.3.2. Відділу освіти посаду:
- методист – 1 штатна одиниця.
1.4. Утворити у структурі виконавчого органу Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради:
1.4.1. Сектор сім'ї, молоді та спорту та ввести посади:
- завідувач сектору – 1 штатна одиниця;
- головний спеціаліст – 1 штатна одиниця.
2.Затвердити структуру та загальну чисельність апарату селищної ради та її виконавчих органів в кількості - 263 штатних одиниці (апарат селищної ради - 115, виконавчі органи селищної ради -148), згідно додатку.
3.Начальнику фінансово-господарського відділу – головному бухгалтеру та заступнику начальника відділу юридичного забезпечення та кадрової роботи селищної ради здійснити заходи щодо приведення штатного розпису селищної ради у відповідність до даного рішення.
- Начальнику Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту здійснити заходи щодо приведення штатного розпису управління у відповідність до даного рішення
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, охорони здоров'я, культури, соціального захисту населення, законності та правопорядку.
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
| |
|
Додаток до рішеннясорок четвертої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 11.04.2025 року № 94-44/VIII |
| |
|
| |
|
| Структура |
| та загальна чисельність апарату селищної ради та її виконавчих органів |
|
| |
|
|
| № з\п |
Назва структурного підрозділу |
Кількість штатних посад |
| 1 |
2 |
3 |
| Апарат селищної ради |
| І. |
Селищний голова |
1 |
| ІІ. |
Секретар |
1 |
| ІІІ. |
Заступники |
3 |
| |
Заступник з фінансово - економічних та соціальних питань |
1 |
| |
Заступник з питань будівництва, ЖКГ та комунальної власності |
1 |
| |
Заступник з питань діяльності виконавчих органів ради |
1 |
| ІV. |
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету |
1 |
| V. |
Старости |
19 |
| VI. |
Фінансово - господарський відділ |
6 |
| |
Начальник відділу-головний бухгалтер |
1 |
| |
Заступник начальника відділу - заступник головного бухгалтера |
1 |
| |
Головний спеціаліст |
4 |
| VII. |
Відділ з питань публічних закупівель |
3 |
| |
Начальник відділу |
1 |
| |
Головний спеціаліст |
1 |
| |
Провідний спеціаліст |
1 |
| VIII. |
Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ |
3 |
| |
Начальник відділу - головний архітектор |
1 |
| |
Головний спеціаліст з жкг |
1 |
| |
Головний спеціаліст з ведення містобудівного кадастру |
1 |
| IX. |
Відділ земельних відносин та комунальної власності |
5 |
| |
Начальник відділу |
1 |
| |
Головний спеціаліст з питань комунальної власності |
1 |
| |
Головний спеціаліст із земельних відносин |
2 |
| |
Провідний спеціаліст-землевпорядник |
1 |
| Х. |
Відділ Центр надання адміністративних послуг |
34 |
| |
Начальник відділу - державний реєстратор |
1 |
| |
Заступник начальника відділу |
1 |
| |
Державний реєстратор |
2 |
| |
Адміністратор |
4 |
| |
Головний спеціаліст з надання адміністративних послуг |
6 |
| |
Головний спеціаліст- системний адміністратор |
1 |
| |
Діловод |
19 |
| XI. |
Загальний відділ |
6 |
| |
Начальник відділу |
1 |
| |
Головний спеціаліст з інформаційної діяльності |
1 |
| |
Головний спеціаліст із загальних питань та контролю |
3 |
| |
Провідний спеціаліст із загальних питань та контролю |
1 |
| XIІ. |
Відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи |
4 |
| |
Начальник відділу |
1 |
| |
Заступник начальника відділу |
1 |
| |
Головний спеціаліст з організаційно - кадрової роботи |
1 |
| |
Головний спеціаліст із юридичного забезпечення |
1 |
| XІІІ. |
Сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної і мобілізаційної роботи, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту та охороні праці |
2 |
| |
Завідувач сектору |
1 |
| |
Головний спеціаліст |
1 |
| XІV. |
Господарська група |
27 |
| |
Завідувач господарства |
1 |
| |
Прибиральник службових приміщень |
3 |
| |
Оператор котельні |
2 |
| |
Опалювач |
13 |
| |
Оператор комп"ютерного набору |
1 |
| |
Водій автотранспортних засобів |
2 |
| |
Сторож |
4 |
| |
Двірник |
1 |
| Разом |
|
115 |
| |
|
|
| Виконавчі органи |
| І. |
Фінансове управління: |
7 |
| |
Начальник управління |
1 |
| |
Головний бухгалтер управління |
1 |
| |
1. Бюджетний відділ |
3 |
| |
Заступник начальника фінансового управління - начальник бюджетного відділу |
1 |
| |
Головний спеціаліст |
2 |
| |
2. Сектор економічного розвитку |
2 |
| |
Завідувач сектору |
1 |
| |
Головний спеціаліст |
1 |
| ІІ. |
Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту |
107 |
| |
Начальник управління |
1 |
| |
Інспектор з кадрів |
1 |
| |
Юрисконсульт |
1 |
| |
Діловод |
1 |
| |
1.Відділ освіти |
4 |
| |
Заступник начальника управління -начальник відділу |
1 |
| |
Методист |
3 |
| |
2. Сектор сім'ї, молоді та спорту |
2 |
| |
Завідувач сектору |
1 |
| |
Головний спеціаліст |
1 |
| |
3. Відділ бухгалтерського обліку та звітності |
15 |
| |
Начальник відділу - головний бухгалтер |
1 |
| |
Заступник начальника відділу - заступник головного бухгалтера |
1 |
| |
Бухгалтер |
9 |
| |
Економіст |
4 |
| |
4. Відділ культури |
49 |
| |
Начальник відділу |
1 |
| |
Працівники закладів культури старостинських округів |
48 |
| |
Директор б/к |
11,5 |
| |
Завідуючий сільським клубом |
12,5 |
| |
Керівник народного колективу |
4 |
| |
Керівник художній |
10 |
| |
Прибиральник службових приміщень |
10 |
| |
5. Господарська група |
33 |
| |
Начальник господарської групи |
1 |
| |
Інженер |
4 |
| |
Комірник |
1 |
| |
Інженер |
1 |
| |
Слюсар – електрик з ремонту електроустаткування |
1 |
| |
Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків |
1 |
| |
Оператор котельні |
4 |
| |
Інженер комп'ютерних систем |
1 |
| |
Прибиральник службових приміщень |
1 |
| |
Водій автотранспортних засобів |
16 |
| |
Сторож |
2 |
| ІІІ. |
Відділ соціального захисту населення |
31 |
| |
Начальник відділу |
1 |
| |
Бухгалтер |
1 |
| |
Головний спеціаліст |
1 |
| |
Фахівець із соціальної роботи |
4 |
| |
Соціальний робітник |
24 |
| IV. |
Служба у справах дітей |
3 |
| |
Начальник |
1 |
| |
Головний спеціаліст |
1 |
| |
Спеціпаліст 1 категорії |
1 |
| Разом |
|
148 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| Секретар |
Сергій ВЕЛИКОХАТНІЙ |