Ви тут: Головна Просторовий розвиток території Рішення Рішення сесії Рішення сесїї 2024 рік Ухвалені рішення 34 сесії 8 скликання від 07.06.2024 №21-34/VIII від 07.06.2024
Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
(тридцять четверта сесія восьмого скликання)
07 червня 2024 року
сел. Козелець
№21-34/VIII
Про розроблення Комплексного плану
просторового розвитку території Козелецької
селищної територіальної громади
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про основи містобудування», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про Генеральну схему планування території України», Закону України «Про архітектурну діяльність», Закону України «Про землеустрій», Земельного кодексу України, Постанови Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 р. № 926 «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації», Постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.2021 р. № 853 «Порядок та умови надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на розроблення комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад», Постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 №555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні», Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 632 «Про визначення формату електронних документів комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території», з метою забезпечення сталого розвитку територіальної громади з додержанням принципу збалансованості державних, громадських та приватних інтересів, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійної комісії селищної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності та постійної комісії селищної ради з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, будівництва, земельних відносин та питань надзвичайних ситуацій, селищна рада вирішила:
- про вимоги до персонального складу робочої групи з формування завдання на розроблення Комплексного плану, строки приймання заявок на участь у робочій групі;
- про проведення громадського обговорення з формування завдання на розроблення Комплексного плану, порядок і строки внесення пропозицій щодо розроблення Комплексного плану фізичними та юридичними особами;
- забезпечити інформування мешканців територіальної громади на веб-сайті селищної ради про дату проведення стратегічної сесії з обговорення пропозицій до завдання на розроблення Комплексного плану;
6.4 сформувати та затвердити персональний склад робочої групи з формування завдання на розроблення Комплексного плану з дотриманням наступних вимог:
строк приймання заявок на участь у робочій групі має становити не менше 10 робочих днів з дня інформування про вимоги до персонального складу робочої групи та порядок подання кандидатур до неї.
6.5. забезпечити врахування при розробленні завдання на розроблення Комплексного плану пропозицій щодо переліку та значень індикаторів (Додаток 3);
6.6. забезпечити проведення стратегічної сесії з обговорення пропозицій до завдання на розроблення Комплексного плану та забезпечити узагальнення робочою групою з формування завдання на розроблення Комплексного плану напрацювань стратегічної сесії та підготовку проєкту завдання на розроблення Комплексного плану на основі протоколу стратегічної сесії.
6.7. оприлюднити прогнозовані наслідки розроблення Комплексного плану (Додаток 4);
6.8. у встановленому законодавством порядку визначити джерела фінансування, строки розроблення та розробника Комплексного плану;
6.9. здійснювати контроль за розробленням Комплексного плану та забезпечити його розробку;
6.10. разом з розробником забезпечити здійснення стратегічної екологічної оцінки Комплексного плану;
6.11. разом з розробником забезпечити проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення Комплексного плану;
6.12. разом з розробником узгодити проєкт Комплексного плану з органами місцевого самоврядування, що представляють інтереси суміжних територіальних громад, в частині врегулювання питань щодо територій спільних інтересів;
6.13. разом з розробником забезпечити розгляд проєкту Комплексного плану архітектурно-містобудівною радою при управлінні містобудування та архітектури Чернігівської обласної державної адміністрації;
6.14. разом з розробником забезпечити подання проєкту Комплексного плану експертній організації для проведення експертизи;
6.15. разом з розробником забезпечити погодження відповідних проєктних рішень Комплексного плану відповідно до Земельного кодексу України;
6.16. розроблений та погоджений у визначеному чинним законодавством порядку проєкт Комплексного плану, разом з розробником, подати Козелецькій селищній раді на затвердження;
6.17. забезпечити проведення інших необхідних заходів пов’язаних з розробкою Комплексного плану.
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток 1 до рішення тридцять четвертої сесії
Козелецької селищної ради восьмого скликання
від 07 червня 2024 року № 21-34/VIII
ПОЛОЖЕННЯ
про робочу групу з формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Козелецької селищної територіальної громади
У персональному складі Робочої групи частка членів, що представляють селищну раду та виконавчий орган відповідної селищної ради, не повинна перевищувати половину складу робочої групи плюс одна особа.
До персонального складу Робочої групи має входити принаймні один представник від кожного з населених пунктів Козелецької селищної ради, який не є співробітником виконкому, допускається представлення одним членом робочої групи інтересів кількох суміжних сіл територіальної громади. Робоча група працює до затвердження завдання на розроблення Комплексного плану на засадах повної добровільності та безкорисливості. До складу Робочої групи можуть входити Робочі підгрупи та комісії. Умови їх діяльності та склад визначаються окремо рішенням Робочої групи.
У разі відсутності голови Робочої групи його обов’язки виконує заступник голови Робочої групи, який головує на її засіданнях. У разі відсутності голови та його заступника головуючий обирається з числа присутніх членів Робочої групи шляхом голосування. Організація роботи Робочої групи покладається на голову Робочої групи, його заступника та секретаря. Голова скликає та веде засідання групи, дає доручення членам групи, представляє групу у відносинах з іншими органами, об’єднаннями громадян, підприємств, установ та організацій та організовує роботу по реалізації висновків та рекомендацій Робочої групи.
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток 2 до рішення тридцять четвертої сесії
Козелецької селищної ради восьмого скликання
від 07 червня 2024 року №21-34/VIII
Строки проведення підготовчих процедур розроблення Комплексного плану території Козелецької селищної територіальної громади
з/п |
Завдання підготовчого етапу розроблення Комплексного плану |
Строки проведення (робочі дні) |
1. |
Оприлюднення Рішення щодо розроблення Комплексного плану |
5 днів з моменту прийняття Рішення |
2. |
Інформування мешканців територіальної громади шляхом розміщення інформаційного повідомлення на веб-сайті селищної ради щодо проведення громадських обговорень з формування завдання на розроблення комплексного плану, яке містить інформацію про вимоги до персонального складу Робочої групи та порядку подання кандидатур до неї |
Не регламентований |
3. |
Інформування через місцеві засоби масової інформації на веб-сайті селищної ради про початок розроблення Комплексного плану та визначених порядку і строків внесення пропозицій до нього фізичними та юридичними особами |
Початок реєстрації пропозицій фізичних та юридичних осіб до розроблення або внесення змін до комплексного плану, генерального плану населеного пункту - на наступний робочий день після дати публікації відповідного повідомлення; строк реєстрації пропозицій фізичних та юридичних осіб до розроблення або внесення змін до комплексного плану, генерального плану населеного пункту - не менш як протягом 15 робочих днів від дати публікації відповідного повідомлення; останній день реєстрації пропозицій фізичних та юридичних осіб до розроблення або внесення змін до комплексного плану - не пізніше ніж за 5 робочих днів до проведення громадських обговорень з формування завдання на розроблення комплексного плану |
4. |
Прийняття заявок щодо участі у Робочій групі |
Протягом не менш як 10 робочих днів з дня публікації Рішення про розроблення Комплексного плану |
5. |
Затвердження персонального складу Робочої групи виконавчим органом |
Не регламентований |
6. |
Отримання доступу до всіх чинних кадастрів та реєстрів |
Протягом 10 робочих днів після надходження відповідних запитів до установ – утримувачів кадастрів та реєстрів, відповідних інформаційних систем |
7. |
Отримання відомостей щодо державних та регіональних інтересів, інтересів суміжних територіальних громад |
Строк розгляду запиту виконавчими органами сільських, селищних, міських рад суміжних територіальних громад, районних, обласних держадміністрацій, становлять 15 робочих днів від дати отримання листа |
8. |
Формування переліку документів державного планування (концепцій, стратегій, проєктів, програм, інших документів щодо сучасного стану та планів розвитку відповідних територій) |
До визначеної дати проведення Стратегічної сесії |
9. |
Складення переліку раніше розроблених документацій із землеустрою, інженерно-геодезичних, інженерно-геологічних, інженерно-гідрологічних вишукувальних, проєктно-вишукувальних, планувальних та інших робіт та досліджень на території проєктування, затверджених до прийняття рішення про розроблення комплексного плану |
До визначеної дати проведення Стратегічної сесії |
10. |
Складення переліку намірів суб’єктів містобудівної діяльності (інформація щодо виданих містобудівних умов та обмежень, будівельних паспортів, заявок на отримання земельних ділянок, наявних інвестиційних проєктів) |
До визначеної дати проведення Стратегічної сесії |
11. |
Розміщення на веб-сайті селищної ради інформації щодо отриманих пропозицій до комплексного плану від фізичних та юридичних осіб та забезпечення можливості коментування користувачами на веб-сайті селищної ради. |
Не регламентований |
12. |
Визначення робочою групою тематичних напрямків громадського обговорення за напрямами відповідно до складу та змісту Комплексного плану. Визначення порядку та здійснення відбору учасників стратегічної сесії |
До визначеної дати проведення Стратегічної сесії |
13. |
Відбір основних заінтересованих сторін розвитку територіальної громади із забезпеченням принципу пропорційного представництва локальних територіальних громад, ключових спільнот громади, представників заінтересованих сторін, а також органів місцевого самоврядування (у разі наявного або перспективного міжмуніципального співробітництва до робочої групи можуть бути запрошені представники органів місцевого самоврядування сусідніх територіальних громад) |
До визначеної дати проведення Стратегічної сесії |
14. |
Інформування мешканців територіальної громади та визначених заінтересованих сторін розвитку територіальної громади на веб-сайті селищної ради про дату проведення Стратегічної сесії та порядок відбору її учасників |
За 15 робочих днів до визначеної дати проведення Стратегічної сесії |
15. |
Інформування про час та місце проведення Стратегічної сесії |
За 5 робочих днів до визначеної дати проведення Стратегічної сесії |
16. |
Проведення Стратегічної сесії |
Не регламентований |
17. |
Узагальнення робочою групою напрацювань стратегічної сесії та коментарів до них у вигляді Протоколу |
Не регламентований |
18. |
Публікація Протоколу стратегічної сесії на веб-сайті селищної ради із забезпеченням можливості коментування користувачами |
Протягом 10 робочих днів від публікації на веб-сайті протоколу Стратегічної сесії |
19. |
Підготовка замовником разом з робочою групою проєкту завдання на розроблення комплексного плану |
Не регламентований |
20. |
Схвалення робочою групою проєкту Завдання на розроблення Комплексного плану та затвердження виконавчим комітетом Козелецької селищної ради, публікація завдання на веб-сайті селищної ради |
Не регламентований |
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток 3 до рішення тридцять четвертої сесії
Козелецької селищної ради восьмого скликання
від 07 червня 2024 року №21-34/VIII
Пропозиції щодо переліку та значень індикаторів розвитку території
Козелецької селищної територіальної громади
№ |
Показник |
Одиниці виміру |
Існуючий стан (2023 рік) |
Бажане значення |
1. Виробничий сектор (промисловість, сільське господарство) |
||||
1.1 |
Збудовані та реконструйовані виробничі та складські будівлі |
м2 |
12630 |
Збільшення |
1.2 |
Промислові території, що не використовуються |
га |
38 |
Зменшення |
1.3 |
Кількість робочих місць |
од. |
7750 |
Збільшення |
2. Охорона історичного середовища та туризм |
||||
2.1 |
Кількість пам'яток з визначеними охоронними зонами |
об'єктів |
0 (згідно ІАОП та Переліків, наданих Департаментом культури і туризму, національностей та релігій) |
Внести, визначені в ІАОП та Переліках, наданих Департаментом культури і туризму, національностей та релігій охоронні зони до земельного та містобудівних кадастрів, встановити пам’ятки, для яких потрібно визначити охоронні зони |
2.2 |
Об’єкти культурної спадщини, занесені до переліку щойно виявлених |
об'єктів |
7 |
|
2.3 |
Створення туристичних маршрутів для пішого та велосипедного туризму |
кількість маршрутів |
0 |
Збільшення до 3 |
3. Громадські простори |
||||
3.1 |
Наявні якісні громадські простори для короткочасного відпочинку населення |
шт. |
19 |
Збільшення до 25 |
4. Мобільність та транспорт |
||||
4.1 |
Наявність транспортного сполучення громадським транспортом усіх населених пунктів з адміністративним центром громади |
Кількість маршрутів |
0 |
Збільшення до 3 |
4.2 |
Кількість аварійно небезпечних ділянок |
одиниці |
8 |
Ліквідація |
4.3 |
Кількість вулиць які потребують поточного/капітального ремонту |
км |
136 |
Зменшення до 0 |
4.4 |
Кількість мостів які потребують поточного/капітального ремонту |
шт. |
3 |
Зменшення до 0 |
5. Екологія |
||||
5.1 |
Наявні природно-заповідні території |
га |
190,2 |
Розширення ПЗФ відповідно до наукових обґрунтувань |
5.2 |
Площа встановлених проектами землеустрою прибережних захисних смуг водних об’єктів |
га |
0 |
Забезпечення встановлення меж прибережних захисних смуг для всіх водних об’єктів |
5.3 |
Площа зелених зон загального користування (парки/сквери/ліси) |
га |
7399 |
Збільшення |
6. Інженерна інфраструктура |
||||
6.1 |
Забезпеченість населених пунктів централізованим водопостачанням |
Кількість населених пунктів |
2 |
Збільшення до 5 |
6.2 |
Забезпеченість населених пунктів централізованим каналізуванням |
% |
18(Козелець) |
Збільшення до 40 |
7. Соціальна інфраструктура |
||||
7.1 |
Середня наповнюваність класів у комунальних школах |
учні |
15,5 |
Збільшення до 19 учнів |
7.2 |
Частка дітей, охоплених гуртками позашкільної освіти, що функціонують при освітніх закладах |
% |
44 |
Збільшення до 50 |
7.3 |
Охоплення населення закладами сімейної медицини |
% |
88,5 |
100% |
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток 4 до рішення тридцять четвертої сесії
Козелецької селищної ради восьмого скликання
від 07 червня 2024 року №21-34/VIII
Прогнозовані наслідки розроблення комплексного плану просторового розвитку території Козелецької селищної територіальної громади
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше