Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

Інформаційна картка адміністративної послуги

 

Видача свідоцтва про право власності

Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради

(затверджено рішенням  тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради

17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27

Відділ земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради

17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27

2

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Інформація щодо графіку роботи представника уповноваженого органу

Графік роботи ЦНАП:

Понеділок – Вівторок з 800  до 1700

Середа з 800  до 2000

Четвер з 800  до 1700

П’ятниця з 800  до 1600

Субота, Неділя – вихідний

Графік роботи відділу земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради:

Понеділок – Четвер з 800  до 1700

П’ятниця з 800  до 1600

Субота, Неділя - вихідний

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт уповноваженого органу

Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345

Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Телефон: (04646) 2 13 67.

Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України "Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків"

Закон України "Про приватизацію державного житлового фонду"

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 08.10.1992 №572 "Про механізм впровадження Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду"

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ ЦОВВ від 16.12.2009 №396 "Про затвердження Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян"

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. Оформлена заява на приватизацію квартири (будинку), житлового приміщення у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі;

2. Копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї (для осіб, які не досягли 14 років, копії свідоцтв про народження), які проживають разом з ним;

3. Копії довідок про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї, які проживають разом з ним (крім випадків, коли через свої релігійні переконання особи відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);

4. Копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини між членами сім’ї (свідоцтва про народження, свідоцтва про шлюб, свідоцтва про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, тощо);

5. Довідка про реєстрацію місця проживання заявника та всіх членів його сім’ї, зареєстрованих у квартирі (будинку), житловому приміщенні гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі;

6. Технічний паспорт на квартиру (кімнату, жилий блок, секцію) у житловому будинку (гуртожитку), а на одноквартирний будинок - технічний паспорт на садибний (індивідуальний) житловий будинок;

7.Копія ордера на житлове приміщення або ордера на житлову площу у гуртожитку;

8. Документ, що підтверджує невикористання ним та членами його сім’ї житлових чеків для приватизації державного житлового фонду;

9. Копія документа, що підтверджує право на пільгові умови приватизації;

10. Заява-згода тимчасово відсутніх членів сім’ї наймача на приватизацію;

11. Громадяни, які проживають у гуртожитку також додають: витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про наявність у власності житла; копію договору найму жилого приміщення та/або копію договору оренди житла; форму первинної облікової документації № 028/о "Консультаційний висновок спеціаліста" з відміткою про відсутність захворювання на туберкульоз.

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Вартість послуг з оформлення документів на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку оплачується громадянами за розцінками, що встановлюються місцевими органами виконавчої влади.

11

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних  днів

12

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

1. Накладення арешту на квартиру;

2. Подання заяви з порушенням строків, передбачених Законом;

3. Квартира (будинок) не підлягає приватизації відповідно до п.2 ст.2 Закону Україна "Про приватизацію державного житлового фонду";

4. Відсутність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомостей про здобувача ліцензії (суб’єкта господарювання) або наявність відомостей про державну реєстрацію його припинення;

5. Документи подано з порушенням вимог законодавства;

6. Не повний перелік документів;

7. Не здійснено доплату за понаднормову надлишкову площу, що приватизується (у разі необхідності);

8.Використане право на приватизацію;

13

Результат надання адміністративної послуги

1. Видача свідоцтва про право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку;

2. Відмова у приватизації та видачі свідоцтва про право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку.

14

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом).

 

 

Анонси і оголошення

 

 

 

 

 

president  rada  kmu  chor  chern  Dija  LogoAUCwebDSYO

 

 

 

 

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2025 Козелецька селищна рада Всі права захищено.