Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

22 жовтня 2024 року

сел. Козелець

№ 3014-89/VIII

Про погодження Програми підтримки

розвитку вторинної медичної допомоги

на території Козелецької селищної ради

на 2025-2027 роки

Відповідно до Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 року № 955 «Про затвердження Програми подання громадянам гарантованої державою безоплатної медичної допомоги», з метою забезпечення надання медичної допомоги дорослому і дитячому населенню Козелецької громади та своєчасної виплати заробітної плати медичним працівникам, керуючись ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Погодити Програму підтримки розвитку вторинної медичної допомоги на території Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки (додається).
  2. Фінансовому управлінню селищної ради передбачити кошти на фінансування заходів Програми, які планується реалізувати.
  3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань Гарбуза М.П.

Голова  Валентин БРИГИНЕЦЬ

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Козелецької селищної ради

від 22 жовтня 2024 року

№ 3014-89/VIII

 

 Програма

підтримки розвитку вторинної медичної допомоги на території

Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки

 сел. Козелець

2024 рік

ПАСПОРТ ПРОГРАМИ

1. Ініціатор розроблення Програми Козелецька селищна рада, комунальне некомерційне підприємство «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради
2. Нормативно-правові акти, як підстава для розроблення Програми Конституція України, Бюджетний кодекс України, закони України            «Про місцеве самоврядування в Україні»,«Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», «Основи законодавства України про охорону здоров’я»
3. Розробники Програми Комунальне некомерційне підприємство «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради
4. Відповідальні виконавці Програми Комунальне некомерційне підприємство «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради
5. Учасники Програми Козелецька селищна рада, фінансове управління Козелецької селищної ради, комунальне некомерційне підприємство «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради
6. Термін реалізації Програми 2025 – 2027 роки
7. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього Всього – 101 175,0 тис. грн.2025 р. – 18 170,0 тис. грн.;2026 р. – 25 089,0 тис. грн.;2027 р. – 57 916,0 тис. грн.
7.1. в тому числі:кошти селищного бюджету Всього – 46 834,52 тис. грн.2025 р. – 8 545,89 тис. грн.;2026 р. – 11 680,11 тис. грн.;2027 р. – 26 608,52 тис. грн.
7.2. кошти інших джерел Всього – 54 340,48 тис. грн.2025 р. – 9 624,11 тис. грн.;2026 р. – 13 408,89 тис. грн.;2027 р. – 31 307,48 тис. грн.

 

 

1.Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

 Аналіз стану здоров’я населення та діяльності закладів охорони здоров’я свідчить, що демографічна ситуація в громаді характеризується поступовим зменшенням загальної чисельності населення та народжуваності із зростанням загальної смертності, негативним природнім приростом.

В структурі основних причин смертності дорослого населення перше місце посідають хвороби кровообігу; на другому місці – злоякісні новоутворення; на третьому – травми та отруєння і на четверте місце стабільно виходять хвороби органів травлення.

У структурі захворюваності жителів громади переважають хронічні неінфекційні захворювання, які в першу чергу формують структуру смертності населення, із яких «левову частку» складають хвороби системи кровообігу і злоякісні новоутворення.

Дані хвороби формують в тому числі і структуру первинного виходу населення громади на інвалідність.

Зважаючи на соціально-економічну ситуацію, інтенсифікацію міграційних процесів та фактичний стан здоров'я населення громади дана Програма буде спрямована на мобілізацію ресурсів органів місцевого самоврядування, сил закладів охорони здоров'я і самого населення на покращення тих показників здоров'я, які в першу чергу формують демографічну ситуацію громади, а відтак показник здоров'я громади в цілому.

Рівень санітарної культури жителів залишається недостатнім, значна його частина має шкідливі для здоров’я звички.

Надзвичайно низьким є показник чисельності населення, яке регулярно займається фізичною культурою. Залишається бідною інфраструктура та індустрія здоров’я.

Охорона здоров’я визначається одним із пріоритетних напрямків державної політики та одним із основних факторів національної безпеки країни.

Перспективність розвитку суспільства визначається станом здоров’я людини та державними витратами на охорону здоров’я.

Здоров’я людини є головною цінністю держави, має важливе значення в житті кожної людини, надає можливість досягнути індивідуального і суспільного добробуту та благополуччя, є головною умовою стійкого економічного розвитку.

Ключовими проблемами охорони здоров’я населення є:

  • незадовільний стан здоров’я населення; недостатнє медикаментозне і матеріально-технічне забезпечення закладів охорони здоров’я; диспропорція первинного, вторинного і третинного рівнів медичної допомоги;
  • брак сучасних медичних технологій, низький рівень інформованості про засоби збереження здоров’я та активного дозвілля; недостатня ефективність заходів щодо формування здорового способу життя;
  • недостатність фінансових ресурсів для забезпечення ефективної діяльності системи охорони здоров’я; недостатній розвиток ринку медичних послуг;
  • морально та фізично застаріле медичне обладнання;

Погіршення стану здоров’я зумовлене насамперед комплексом не медичних, а соціально-економічних та екологічних чинників, недосконалим способом життя населення. Оскільки здоров’я населення є результатом діяльності не тільки галузі охорони здоров’я і інтегральним показником успішності функціонування держави, усіх її інституцій.

Необхідність розроблення Програми підтримки розвитку вторинної медичної допомоги на території Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки (далі – Програма) пов’язано з потребою у забезпеченні ефективного фінансування розвитку системи охорони здоров`я, вдосконалення надання вторинної медичної допомоги та невідкладної медичної допомоги населенню Козелецької територіальної громади на вторинному рівні.

Програма визначає цілі та шляхи розвитку комунального некомерційного підприємства «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради (далі – Підприємство).

Прийняття Програми сприятиме поліпшенню стану здоров’я населення шляхом забезпечення своєчасної та якісної вторинної медичної допомоги, що базується на інтегрованому підході до вирішення медико-соціальних потреб, як окремих громадян, так і громади в цілому.

 2.Мета Програми

 Метою Програми є поліпшення демографічної ситуації, збереження і зміцнення здоров’я населення шляхом підвищення якості та ефективності надання медичної допомоги, з пріоритетним напрямом профілактики та лікування хронічних неінфекційних та інфекційних захворювань, найбільш значущих в соціально-економічному та медико-демографічному плані.

Необхідність розроблення Програми зумовлена:

  • завданнями держави щодо забезпечення конституційного права кожного громадянина України на охорону здоров'я;
  • необхідністю забезпечення прозорості бюджетного процесу у галузі охорони здоров’я громади, що досягається чітко визначеними у Програмі цілями і завданнями, на досягнення яких витрачаються бюджетні кошти, підвищенням рівня контролю за результатами виконання бюджетних програм;
  • актуальністю встановлення безпосереднього зв'язку між виділенням бюджетних коштів та результатами їх використання, що досягається застосуванням програмно-цільового методу у бюджетному процесі.

Враховуючи фінансово-економічну кризу, суттєве зростання цін на лікарські засоби та медичні вироби, продукти харчування та енергоносії, питання ефективного, раціонального та гарантованого фінансування заходів щодо охорони здоров’я населення стає особливо актуальним.

Необхідність прийняття Програми також зумовлено тривожною медико-демографічною ситуацією громади, що характеризується невисоким рівнем народжуваності та зростанням рівня загальної смертності, в тому числі смертності чоловічого населення працездатного віку, демографічним старінням, зростанням загального тягаря хвороб, які формують демографічну ситуацію.

Низький рівень матеріально-технічного забезпечення закладів охорони здоров'я громади, недостатність оснащення сучасною високо-технологічною апаратурою, лабораторним обладнанням впливають на рівень діагностики та лікування захворювань, які мають значний соціальний тягар для економіки громади, зумовлюють високі показники занедбаності та несвоєчасності надання медичної допомоги, високу інвалідизацію та смертність в працездатному віці.

Все це обумовлює необхідність розробки та впровадження нових сучасних технологій в лікувально-діагностичний процес та заходів покращення матеріально-технічного стану закладів охорони здоров'я громади.

Програма спрямована на реалізацію пріоритетів у сфері охорони здоров'я щодо профілактики хронічних неінфекційних захворювань, задоволення медичних потреб населення громади за найбільш значущими в соціально-економічному і медико-демографічному плані захворюваннями та покращення якості життя.

Провідними шляхами реалізації заходів Програми є організаційні заходи з модернізації системи охорони здоров'я в рамках законодавства України, забезпечення комунальних закладів охорони здоров'я обладнанням, лікарськими засобами та медичними виробами тощо.

3. Обґрунтування шляхів та способів розв’язання проблеми

 Оптимальними шляхами розв’язання проблем, визначених 

Програмою, є:

  • зміцнення матеріально-технічної бази підприємства, а саме, оснащення структурних підрозділів закладу медичним обладнанням та інструментарієм відповідно до Примірного табеля оснащення;
  • удосконалення роботи шляхом проведення якісного лікування хворих в умовах стаціонару, забезпечення нагляду за хворими з хронічними захворюваннями, проведення санітарно-освітніх заходів;
  • забезпечення окремих категорій населення та хворих з окремими захворюваннями лікарськими засобами на пільговій основі;
  • забезпечення комфортних умов для перебування пацієнта у закладі, що передбачає проведення капітальних та поточних ремонтів у відділеннях лікарні з використанням енергозберігаючих заходів, забезпечення опалення структурних підрозділів, надання пацієнту сервісних послуг високої якості;
  • забезпечення медичних закладів лікарями;
  • будівництво протирадіаційного укриття (співфінансування з місцевого бюджету та бюджету інших джерел проєкту будівництва ПРУ, згідно з постановою КМУ № 374 від 02.04.2024 року) в 2025 році;
  • співфінансування з місцевого бюджету та бюджету інших джерел фінансування облаштування 2 черги пожежної сигналізації головного корпусу лікарні в 2025 році;
  • співфінансування з місцевого бюджету та бюджету інших джерел фінансування реконструкції каналізаційно-насосної станції, яка запланована на 2026 рік;
  • співфінансування з місцевого бюджету та бюджету інших джерел фінансування утеплення фасаду та облаштування покрівлі інфекційного відділення, яке заплановано на 2026 рік;
  • співфінансування з місцевого бюджету та бюджету інших джерел фінансування побудови нової свердловини для постачання безперебійного водопостачання медзакладу, яке заплановано на 2026 рік;
  • співфінансування з місцевого бюджету та бюджету інших джерел фінансування капітального ремонту головного корпусу (стаціонару) лікарні (внутрішні роботи), який заплановано на 2027 рік;
  • співфінансування з місцевого бюджету та бюджету інших джерел фінансування реконструкції та ремонту консультативно-діагностичної поліклініки, яка запланована на 2027 рік;
  • співфінансування з місцевого бюджету та бюджету інших джерел фінансування облаштування території лікарні, доріг та під’їзду до відділень, яке заплановано на 2027 рік;
  • співфінансування з місцевого бюджету та бюджету інших джерел фінансування забезпечення житлом лікарів, що надають вторинну медичну допомогу, а саме придбання 2 квартир, яке заплановано на 2026-2027 роки;
  • покращення інформаційно-технологічного забезпечення структурних підрозділів закладу (сучасний Інтернет зв’язок, робота з медичною інформаційною системою та забезпечення інформаційної підтримки);
  • оновлення автотранспорту лікарні, проведення ремонту існуючих автотранспортних засобів;
  • забезпечення наявних автотранспортних засобів паливно-мастильними матеріалами відповідно до потреб;
  • створення місцевого матеріального резерву в частині забезпечення засобів безперебійного живлення (електрогенераторів) як в стаціонарному відділенні, так і в відділенні консультативно-діагностичної поліклініки для безперебійної роботи медустанови під час можливих «блекаутів».

4. Фінансове забезпечення виконання Програми

Фінансове забезпечення виконання Програми здійснюється відповідно до законодавства за рахунок коштів Козелецької селищної ради, залучення додаткових коштів для розвитку якісної вторинної медичної допомоги на території Козелецької селищної ради відповідно до Закону України «Про державно-приватне партнерство», інших джерел фінансування, не заборонених законодавством України.

Обсяг фінансування Програми може бути уточнений, виходячи з конкретних завдань та реальних можливостей селищного бюджету.

Виконання Програми у повному обсязі можливе лише за умови стабільного фінансування її складових.

5.Основні завдання і заходи Програми. Очікувані результати

Основними завданнями Програми є:

  • створення системи медичної допомоги, зосередженої на пацієнтові;
  • збереження здоров'я громадян у похилому віці, подовження активного довголіття;
  • скорочення поширеності інфекційних захворювань, в тому числі соціально значимих;
  • забезпечення медичної підтримки створення здорового і безпечного фізичного середовища у громаді;
  • модернізація галузі охорони здоров'я, в тому числі шляхом впровадження інвестицій та державно-приватного партнерства;
  • досягнення рівноправності жителів громади у питаннях охорони здоров'я.

Виконання Програми дасть можливість:

Покращити демографічну ситуацію в Козелецькій територіальній громаді:

  • збільшити показники середньої тривалості життя жителів громади;
  • знизити рівень малюкової смертності.

Удосконалити організаційну структуру системи медичного обслуговування:

- розробити оптимальну для потреб громадян систему профілізації стаціонарного лікувального закладу, привести до належного стану приміщення, у яких він розташований, оновити медичне устаткування;

- створити умови для реалізації принципу організації та координації лікарем надання пацієнтам спеціалізованої медичної допомоги;

- забезпечити щорічне фінансування робіт по приведенню до належного стану приміщень лікувального закладу, придбання сучасного обладнання та медикаментів, а також забезпечення передбачених законом виплат для працівників підприємства;

- забезпечити утилізацію медичних відходів;

- забезпечити безпеку пацієнтів та медичного персоналу в частині забезпечення належної технічної експлуатації ліфтів і забезпечення пожежної безпеки.

Підвищити якість надання медичної допомоги:

  • поліпшити медичну допомогу вразливим верствам населення; забезпечити населення ефективними, безпечними і якісними лікарськими засобами та виробами медичного призначення;
  • забезпечити максимальне охоплення мешканців громади профілактичними оглядами з метою раннього виявлення захворювань дорослих та дітей;
  • зниження смертності населення у працездатному віці;
  • знизити рівень смертності від захворювань органів кровообігу, в тому числі від гострого інфаркту міокарда та від інсульту;
  • знизити смертність від злоякісних новоутворень;
  • знизити показник онкозанедбаності;
  • знизити рівень захворюваності на туберкульоз;
  • покращити соціальну підтримку учасників бойових дій та членів їх сімей;
  • зменшити первинний вихід хворих на інвалідність.

Посилити кадровий потенціал медичної галузі:

  • підвищити ефективність використання наявних кадрових ресурсів;

- покращити соціальну підтримку медичних працівників;

- покращити якісний склад кадрів працівників лікувального закладу за рахунок запровадження сучасних технологій кадрової роботи (залучення молодих фахівців, конкурсний відбір кадрів, ефективні системи атестації, забезпечення професійного росту, формування резерву керівного складу);

- поглибити співпрацю з державними медичними закладами з метою створення системи безперервного підвищення кваліфікації медичних працівників системи охорони здоров’я.

 

Створити цілісну систему інформаційного забезпечення системи охорони здоров'я в умовах єдиного медичного простору:

 

  • створити сучасну систему інформаційного забезпечення у сфері охорони здоров’я;
  • поліпшити інформаційне забезпечення закладу охорони здоров’я Козелецької селищної ради.

4. Контроль за виконанням Програми

 Виконання Програми здійснюється шляхом реалізації завдань основними та безпосередніми учасниками Програми.

Контроль за виконанням завдань здійснюється постійною комісією селищної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності.


Додаток

до Програми

Ресурсне забезпечення Програми підтримки

розвитку вторинної медичної

допомоги на території Козелецької селищної ради

на 2025 -2027 роки

(тис. грн.)

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання

Програми

Етапи виконання Програми

Усього витрат на викона-

ння

Програми

2025

рік

2026

рік

2027

рік

Обсяг ресурсів, всього

18 170,0

25 089,0

57 916,0

101 175,0

В тому числі:

- селищний бюджет

8 545,89

11 680,11

26 608,52

46 834,52

- кошти інших джерел

9 624,11

13 408,89

31 307,48

54 340,48

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                Людмила НАБІЛЬСЬКА

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

22 жовтня 2024 року

сел. Козелець

 № 3012-89/VIII

Про погодження Програми фінансування витрат

на надання пільг окремим категоріям громадян

за послуги зв’язку на 2025-2026 роки та Порядку

відшкодування коштів за надані пільги з послуг зв’язку

Відповідно до Бюджетного кодексу України, законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», керуючись статтею 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Погодити Програму фінансування витрат на надання пільг окремим категоріям громадян за послуги зв’язку на 2025-2026 роки (додаток 1).
  2. Погодити Порядок відшкодування коштів за надані пільги з послуг зв’язку (додаток 2).
  3. Фінансовому управлінню селищної ради передбачити у селищному бюджеті кошти на фінансування Програми.
  4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань Гарбуза М.П.

Голова   Валентин БРИГИНЕЦЬ

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Козелецької селищної ради

від 22 жовтня 2024 року

№ 3012-89/VIII

 

 

Програма

фінансування витрат на надання

пільг окремим категоріям громадян за послуги

зв’язку на 2025-2026 роки

 сел. Козелець

2024 рік

 

Паспорт Програми

1.

Ініціатор розроблення Програми

Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради

2.

Розробник Програми

Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради

3.

Відповідальний виконавець Програми

Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради

4.

Учасники Програми

Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради, фінансове управління Козелецької селищної ради, підприємство, яке надає послуги зв’язку

5.

Термін реалізації Програми

2025-2026 роки

6.

Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми

Селищний бюджет

7.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього

24,0 тис. грн.

2025 рік – 12,0 тис. грн.;

2026 рік – 12,0 тис. грн.

I. Загальні положення

Пріоритетними завданнями Програми фінансування витрат на надання пільг окремим категоріям громадян за послуги зв’язку на 2025-2026 роки  (далі – Програма) є посилення соціального захисту громадян селищної ради, реалізація прав окремих категорій населення на соціальний захист, проведення регіональної політики щодо поліпшення якості життя вразливих груп населення, надання пільг та соціальних гарантій окремим категоріям громадян,наданих Конституцією та законами України, здійснення компенсації за надання пільг з оплати послуг зв’язку пільговим категоріям населення.

Програма розроблена відповідно до Бюджетного кодексу України, законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»,«Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Для забезпечення реалізації права окремих категорій громадян на пільги, передбачені законодавством України, є необхідним прийняття цієї Програми.

II.Мета Програми

 Метою Програми є забезпечення конституційних гарантій на соціальний захист пільгових категорій громадян громади, покращення становища соціально вразливих верств населення, здійснення компенсації за пільгове користування послугами зв’язку. 

 

ІІІ. Завдання Програми та результативні показники

 Основними завданнями Програми є:

  • зниження соціальної напруги серед пільгової категорії населення громади;
  • компенсація витрат за надані пільги з оплати послуг зв’язку пільговим категоріям населення, згідно з укладеним договором.

ІV. Обсяги фінансування Програми

 

Напрямок

використання

Джерела фінансування

Орієнтовне фінансування на               2025-2026 роки, тис. грн.

Відшкодування за пільгове користування послугами зв’язку

Селищний бюджет

24,0

V. Очікувані результати

 Виконання Програми надасть змогу підвищити ефективність проведення регіональної політики щодо поліпшення якості життя вразливих груп населення, забезпечити надання пільг та соціальних гарантій окремим категоріям громадян, наданих Конституцією та законами України, здійснювати компенсацію збитків підприємству за надані пільги з оплати послуг зв’язку пільговим категоріям населення.

VІ. Відповідальність та контроль за виконанням Програми

Відповідальність за виконання Програми покладається на відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради, підприємство – надавача послуг зв’язку.

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                       Людмила НАБІЛЬСЬКА

Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

Козелецької селищної ради

від 22 жовтня 2024 року

№ 3012-89/VIII

Порядок відшкодування коштів за надані пільги

 з послуг зв’язку

 І. Загальні положення

 1.1. Порядок визначає механізм відшкодування витрат за надані пільги з послуг зв’язку (далі – Порядок).

1.2. Терміни, наведені у цьому Порядку, вживаються у такому значенні:

пільговик – особа, яка відповідно до чинного законодавства та на підставі діючої Програми фінансового забезпечення для надання пільг з оплати послуг зв’язку окремим категоріям громадян на 2025-2026 роки, має право на пільги з користування послугами місцевого телефонного зв’язку;

місцевий телефонний зв'язок – це послуга, яка забезпечує доступ до телекомунікаційної мережі та надає користувачу можливість спілкуватись з особами, які знаходяться в тому ж селищі (громаді).

II. Порядок надання послуг

2.1. Згідно з чинним законодавством України, а саме: Бюджетним кодексом України, законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист», «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» визначено право на отримання знижки абонплати за користування квартирними телефонами наступним категоріям громадян:

- ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»:

№ п/п

Категорія пільги

Відсоток знижки (%) по оплаті абонплати та місцевих телефонних розмов

1.

Учасник бойових дій

50

2.

Учасник бойових дій, якому виповнилось 85 років

100

3.

Інвалід війни

50

4.

Член сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни

50

5.

Батьки померлої особи з особливими заслугами

100

6.

Вдова (вдівець) особи з особливими заслугами

100

- ЗУ «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист»:

№ п/п

Категорія пільги

Відсоток знижки (%) по оплаті абонплати та місцевих телефонних розмов

1.

Ветерани військової служби

50

2.

Ветерани органів внутрішніх справ

50

3.

Вдова (вдівець) померлих (загиблих) ветеранів військової служби

50

4.

Вдова (вдівець) померлих (загиблих) ветеранів органів внутрішніх справ

50

- ЗУ «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»:

№ п/п

Категорія пільги

Відсоток знижки (%) по оплаті абонплати та місцевих телефонних розмов

1.

Особа з особливими трудовими заслугами

100

2.

Батьки померлої особи з особливими трудовими заслугами

100

3.

Вдова (вдівець) особи з особливими трудовими заслугами

100

- ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»:

№ п/п

Категорія пільги

Відсоток знижки (%) по оплаті абонплати та місцевих телефонних розмов

1.

Особа (ЧАЕС) – І категорія

50

2.

Особа (ЧАЕС) – ІІ категорія –ліквідатор

50

3.

Особа (ЧАЕС) – ІІ категорія –потерпілий

50

4.

Дружина (чол.) (ЧАЕС) померлого громадянина

50

5.

Дитина (ЧАЕС) – інвалід

50

2.2. Підтвердженням відповідного статусу пільговика є посвідчення, видане відповідною установою, де зазначено статус (категорія пільги), група інвалідності тощо, або довідка медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності. Документ повинен бути оформлений відповідно до вимог і завірений печаткою.

III. Порядок відшкодування витрат

3.1. Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради, як Замовник, укладає договір із підприємством, яке надає послуги зв’язку для відшкодування коштів за надані пільги або встановлення квартирних телефонів. Для укладання договору підприємство подає такий пакет документів:

- виписка з Єдиного державного реєстру про реєстрацію юридичної особи, фізичної особи підприємця;

- довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;

- копія ліцензії;

- копія довідки про взяття на облік платника податків або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість;

- копія Статуту;

- довідка тарифів на послуги зв’язку.

3.2. Розрахунок відшкодування коштів за надані послуги зв’язку здійснюється шляхом визначення витрат підприємством за законами, відповідно до яких пільговики мають право на пільги.

3.3. Підприємство, яке надає послуги зв’язку, подає до відділу соціального захисту населення Козелецької селищної ради до 20 числа місяця, що настає за звітним наступні документи:

- на паперових носіях розрахунки щодо вартості послуг, наданих громадянам пільгової категорії у минулому місяці, згідно з формою «2-пільга» затвердженою п. 10 постанови Кабінету Міністрів України від 29 січня 2003 року № 117 «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги» (зі змінами);

- відомості про фактично надані послуги на паперових носіях;

- акти звіряння сум заборгованості по наданих послугах зв’язку станом на 1 число місяця, наступного за звітним.

Звіти підписуються та скріплюються печаткою підприємства. Розпорядник коштів має право перевіряти правильність та достовірність складання звітів, наданих на відшкодування витрат за надані пільги.

3.4. Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради приймає інформацію, яка надходить від підприємства, що надають послуги зв’язку, та сплачує підприємству кошти за надані пільги в 5-денний термін при надходженні їх на зазначені цілі з фінансового управління Козелецької селищної ради, відповідно та в межах асигнувань, затверджених бюджетом.

Керуючий справами (секретар)

виконавчогокомітету  Людмила НАБІЛЬСЬКА

 

 

 

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

22 жовтня 2024 року

сел. Козелець

№ 3010-89/VIII

Про погодження Програми надання адресної одноразової грошової допомоги

на часткове відшкодування витрат з поховання особі,

яка здійснила поховання військовослужбовця загиблого (померлого)

під час безпосередньої участі у заходах для забезпечення оборони України

у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України на 2025 рік

Відповідно до законів України «Про правовий режим воєнного стану», «Про поховання та похоронну справу», з метою надання адресної одноразової грошової допомоги на часткове відшкодування витрат з поховання особі, яка здійснила поховання військовослужбовця загиблого (померлого) під час безпосередньої участі у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та керуючись статтею 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Погодити Програму надання адресної одноразової грошової допомоги на часткове відшкодування витрат з поховання особі, яка здійснила поховання військовослужбовця загиблого (померлого) під час безпосередньої участі у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України на 2025 рік.
  2. Відділу соціального захисту населення селищної ради забезпечити організаційне виконання заходів Програми.
  3. Фінансовому управлінню селищної ради передбачити кошти на реалізацію Програми.
  4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань Гарбуза М.П.

Голова                                                                                     Валентин БРИГИНЕЦЬ

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Козелецької селищної ради

від 22 жовтня 2024 року

№ 3010-89/VIII

 

 

 Програма надання адресної одноразової грошової допомоги

на часткове відшкодування витрат з поховання особі, яка здійснила поховання військовослужбовця

загиблого (померлого) під час безпосередньої участі у заходах

для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України на 2025 рік

сел. Козелець

2024 рік

 

ЗМІСТ

І. Паспорт Програми.

ІІ. Загальна характеристика Програми.

ІІІ. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямовано Програму.

ІV. Мета Програми.

  1. V. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, основні завдання, заходи та терміни виконання Програми.

VІ. Ресурсне забезпечення реалізації Програми.

VІІ. Координація та контроль за реалізацією Програми.

Додаток 1.

Завдання та заходи Програми надання адресної одноразової грошової допомоги на часткове відшкодування витрат з поховання особі, яка здійснила поховання військовослужбовця загиблого (померлого) під час безпосередньої участі у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України на 2025 рік.

Додаток 2.

Орієнтовний обсяг коштів, необхідний для реалізації Програми надання адресної одноразової грошової допомоги на часткове відшкодування витрат з поховання особі, яка здійснила поховання військовослужбовця загиблого (померлого) під час безпосередньої участі у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України на 2025 рік.

Додаток 3.

Порядок надання адресної одноразової грошової допомоги на часткове відшкодування витрат з поховання особі, яка здійснила поховання військовослужбовця загиблого (померлого) під час безпосередньої участі у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України на 2025 рік.

І. Паспорт Програми

1.

Ініціатор розроблення Програми

Козелецька селищна рада

2.

Дата, номер і назва нормативних документів про необхідність розроблення Програми

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 №280/97-ВР, Закон України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 № 389-VIII, Закон України «Про поховання та похоронну справу» від 10.07.2003 № 1102-IV

3.

Розробник Програми

Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради

4.

Відповідальний виконавець Програми

Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради

5.

Учасники Програми

Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради, фінансове управління Козелецької селищної ради

6.

Термін реалізації Програми

2025 рік

7.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, за рахунок коштів з місцевого бюджету, тис. грн.

150,0

8.

Основні джерела фінансування Програми

Селищний бюджет

ІІ. Загальна характеристика Програми

Програма надання адресної одноразової грошової допомоги на часткове відшкодування витрат з поховання особі, яка здійснила поховання військовослужбовця загиблого (померлого) під час безпосередньої участі у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України на 2025 рік (далі – Програма) розроблена на підставі введення воєнного стану в Україні відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року № 164/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».

В умовах ситуації, зумовленої військовою агресією з боку Російської Федерації надзвичайно важливим є надання соціальної підтримки родинам загиблих воїнів під час безпосередньої участі у заходах забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, зокрема організації надання допомоги у похованні загиблих (померлих), які загинули (померли) під час безпосередньої участі у заходах забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.

У рамках реалізації Програми передбачається впровадження додаткових фінансових механізмів щодо вирішення проблемних питань зазначеної категорії громадян за рахунок коштів селищного бюджету.

ІІІ. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямовано Програму

Комплексна підтримка осіб, які втратили близьких людей, що приймали участь у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України на даний час є вкрай актуальною.

Програмою заплановано часткове відшкодування витрат з поховання особі, яка здійснила поховання військовослужбовця, який загинув (помер) під час безпосередньої участі у заходах забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.

ІV. Мета Програми

 Метою Програми є здійснення матеріальної підтримки родин військовослужбовців, які загинули (померли) під час безпосередньої участі у заходах забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.

 

  1. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, основні завдання, заходи та терміни виконання Програми

 

Реалізація Програми сприятиме соціальній підтримці родин військовослужбовців, які загинули (померли) під час безпосередньої участі у заходах забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.

Програму розроблено на 2025 рік.

Завдання та заходи Програми надання адресної одноразової грошової допомоги на часткове відшкодування витрат з поховання особі, яка здійснила поховання військовослужбовця загиблого (померлого) під час безпосередньої участі у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України наведені в Додатку 1.

VІ. Ресурсне забезпечення реалізації Програми

 Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів селищного бюджету, передбачених відділу соціального захисту населення селищної ради, як головному розпоряднику коштів, який визначений виконавцем заходів.

Обсяг фінансування Програми визначається у межах видатків, передбачених головному розпоряднику бюджетних коштів, відповідальному за виконання завдань і заходів Програми та враховуючи реальні можливості селищного бюджету (Додаток 2).

Організація виплати грошової допомоги на поховання військовослужбовців, які загинули (померли) під час безпосередньої участі у заходах забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України зазначено у Порядку (Додаток 3).

VІІ. Координація та контроль за реалізацією Програми

Координація та контроль за виконанням заходів Програми та за використанням коштів селищного бюджету здійснюється постійними комісіями селищної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності і з питань освіти, охорони здоров’я, культури, соціального захисту населення законності та правопорядку.

Додаток 1

до Програми

Завдання та заходи Програми надання адресної одноразової грошової допомоги на часткове відшкодування витрат з поховання особі, яка здійснила поховання військовослужбовця загиблого (померлого) під час безпосередньої участі у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України на 2025 рік

з/п

Найменування заходу

Строк виконання заходу

Виконавці

Джерела фінансування, тис. грн.

1.

Організація виплати адресної одноразової грошової допомоги на часткове відшкодування витрат з поховання особі, яка здійснила поховання військовослужбовця загиблого (померлого) під час безпосередньої участі у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України

Постійно 2025 рік

Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради

150,0

Додаток 2

до Програми

Орієнтовний обсяг коштів, необхідний для реалізації Програми надання адресної одноразової грошової допомоги на часткове відшкодування витрат з поховання особі, яка здійснила поховання військовослужбовця загиблого (померлого) під час безпосередньої участі у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України на 2025 рік

 

Обсяг коштів, що пропонується залучити на виконання Програми

Всього, тис. грн.

Обсяг ресурсів, всього

150,0

у тому числі:

селищний бюджет

150,0

Додаток 3

до Програми

Порядок надання адресної одноразової грошової допомоги на часткове відшкодування витрат з поховання особі, яка здійснила поховання військовослужбовця загиблого (померлого) під час безпосередньої участі у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України

  1. Цей Порядок визначає механізм фінансування та виплати адресної одноразової грошової допомоги на часткове відшкодування витрат з поховання військовослужбовців, які загинули (померли) під час безпосередньої участі у заходах забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України (далі – відшкодування на поховання) за рахунок коштів селищного бюджету.
  2. Головним розпорядником коштів та відповідальним виконавцем є відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради (далі – відділ).
  3. Право на отримання адресної одноразової грошової допомоги на часткове відшкодування витрат з поховання, відповідно до цього Порядку, має особа, яка здійснила поховання за власний рахунок військовослужбовця, який зареєстрований або проживав на території Козелецької територіальної громади та був призваний другим відділом Чернігівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки і загинув (помер) під час безпосередньої участі у заходах забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.
  4. Відшкодування на поховання виплачується на підставі поданої заяви особою,яка здійснила поховання загиблого (померлого) військовослужбовця, що загинув під час безпосередньої участі у заходах забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України в сумі 8,0 тис. грн. При перевезенні тіла загиблого з м. Київ або м. Чернігів додатково виплачується 2,0 тис. грн.

До заяви додаються:

- копії паспорту та ідентифікаційного коду заявника;

- копія свідоцтва про смерть загиблого (померлого) військовослужбовця;

- довідка про поховання;

- довідка, яка підтверджує участь у бойових діях загиблого (померлого) військовослужбовця;

- накладна, рахунок про сплату ритуальних послуг;

- витяг з реєстру територіальної громади;

- довідка установи банку про відкриття рахунку.

  1. Виплата відшкодування на поховання здійснюється шляхом перерахування коштів на особистий рахунок заявника відкритий у відділенні банку.

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                         Людмила НАБІЛЬСЬКА

 

 

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

22 жовтня 2024 року

сел. Козелець

№ 3020-89/VIII

Про внесення змін до рішення виконавчого

комітету селищної ради від 08.11.2022 року

№ 624-41/VIII «Про погодження Програми будівництва,

реконструкції, ремонту та утримання

автомобільних доріг комунальної власності

населених пунктів Козелецької селищної ради

на 2023-2025 роки»

З метою удосконалення механізму фінансового забезпечення робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонтів доріг, вулиць, тротуарів, під’їздів до багатоквартирних будинків, мостів на території  Козелецької селищної ради, керуючись ст. 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Внести зміни до рішення виконавчого комітету селищної ради від 08.11.2022 року № 624-41/VIII «Про погодження Програми будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг комунальної власності населених пунктів Козелецької селищної ради на 2023-2025 роки»,  а саме:

– Розділ І. «Паспорт Програми» викласти у новій редакції:

І. Паспорт Програми

1.

Ініціатор розроблення Програми

Козелецька селищна рада

2.

Дата, номер і назва документа органу виконавчої влади про розроблення Програми

Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про автомобільні дороги», «Про дорожній рух»,«Про державно-приватне партнерство», Бюджетний кодекс України, постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 р. № 198 «Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони»       (зі змінами та доповненнями)

3.

Розробник Програми

Козелецька селищна рада

4.

Відповідальний виконавець Програми

Козелецька селищна рада

5.

Термін реалізації Програми

2023-2025 роки

6.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього

Всього – 24,0 млн. грн.

2023 р. – 8,0 млн. грн.;

2024 р. – 8,0 млн. грн.;

2025 р. – 8,0 млн. грн.

6.1.

В тому числі:

 - коштів селищного бюджету

Всього – 24,0 млн. грн.

2023 р. – 8,0 млн. грн.;

2024 р. – 8,0 млн. грн.;

2025 р. – 8,0 млн. грн.

– Розділ VІІ. «Джерела фінансування», таблицю «Прогнозовані обсяги та джерела фінансування» викласти у новій редакції, а саме:

Прогнозовані обсяги та джерела фінансування

млн. грн.

Обсяг коштів,

які пропонується залучити на виконання Програми

Всього витрати на виконання Програми

2023

рік

2024

рік

2025

рік

Обсяг ресурсів, всього,

у тому числі:

24,0

8,0

8,0

8,0

  державний бюджет

-

-

-

-

селищний бюджет

24,0

8,0

8,0

8,0

Інші джерела фінансування

-

-

-

-

  1. Фінансовому управлінню селищної ради передбачити кошти на фінансування заходів Програми.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань Гарбуза М.П.

Голова    Валентин БРИГИНЕЦЬ

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

22 жовтня 2024 року

сел. Козелець

 № 3009-89/VIII

Про погодження Програми

надання адресної одноразової

грошової допомоги на 2025-2026 роки

З метою соціального захисту громадян, які проживають на території Козелецької селищної ради, сімей військовослужбовців, які загинули (померли), отримали поранення під час безпосередньої участі у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та потребують сторонньої фінансової допомоги, керуючись ст. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Погодити Програму надання адресної одноразової грошової допомоги на 2025-2026 роки (додається).
  2. Виконавчому комітету селищної ради забезпечити організаційне виконання Програми.
  3. Фінансовому управлінню селищної ради передбачити кошти на фінансування Програми у 2025-2026 році.
  4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань Гарбуза М.П.

Голова                                                                                  Валентин БРИГИНЕЦЬ

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Козелецької селищної ради

від 22 жовтня 2024 року

№ 3009-89/VIII

 

 

 Програма

надання адресної одноразової

грошової допомоги

на 2025-2026 роки

 сел. Козелець

2024 рік

 

 

Паспорт Програми

 

1.

Ініціатор розроблення Програми

Козелецька селищна рада

2.

Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми

Конституція України, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»

3.

Розробник Програми

Козелецька селищна рада

4.

Співрозробники Програми

-

5.

Відповідальний виконавець Програми

Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради

6.

Учасники Програми

Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради, фінансове управління Козелецької селищної ради

7.

Термін реалізації Програми

2025-2026 роки

8.

Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми

Селищний бюджет

9.

Загальний орієнтовний обсяг фінансових ресурсів, необхідний для реалізації Програми, всього

1 200,0 тис. грн.

2025 рік – 600,0 тис. грн.;

2026 рік – 600,0 тис. грн.

 

І. Загальні положення

Питання соціального захисту громадян, які проживають на території Козелецької селищної ради,сімей військовослужбовців, які загинули (померли), отримали поранення під час безпосередньої участі у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України є надзвичайно актуальними.

Створення умов соціальної захищеності населення, можливість приймати участь в економічній, політичній і соціальній сферах життя  територіальної громади, забезпечення створення необхідних умов, які дають можливість вести повноцінний спосіб життя, підтримка жителів селищної ради, які потрапили і перебувають у складних життєвих обставинах, підтримка сімей військовослужбовців, які загинули (померли), отримали поранення під час безпосередньої участі у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти Україниі потребують сторонньої фінансової допомоги, полягає у наданні адресної одноразової грошової допомоги.

Під адресною одноразовою грошовою допомогою, яка надається громадянам, які зареєстровані та проживають на території Козелецької селищної ради, сім’ям військовослужбовців, які зареєстровані або проживають на території Козелецької селищної ради та призвані другим відділом Чернігівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, маються на увазі такі види допомоги:

  • одноразова грошова допомога сім’ям військовослужбовців, які загинули (померли) під час безпосередньої участі у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України у сумі 12 000 грн.;
  • одноразова грошова допомога сім’ям військовослужбовців, які отримали поранення під час безпосередньої участі у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України у сумі 6 000 грн. та по 6 000 грн. за кожне повторне поранення;
  • одноразова грошова допомога на лікування онкохворих, які не отримували одноразової грошової допомоги у попередні роки;
  • одноразова грошова допомога при екстремальній ситуації (пожежа, повінь, вибухи, інше).

У рамках реалізації Програми передбачається впровадження додаткових фінансових механізмів щодо вирішення проблемних питань зазначеної категорії громадян за рахунок коштів селищного бюджету.

ІІ. Мета Програми

Метою Програми є:

  1. Підтримка соціально-незахищених верств населення, які потрапили та перебувають в складних життєвих ситуаціях і без сторонньої допомоги, в тому числі і з боку влади, із цих обставин самі вийти не можуть, потребують підтримки шляхом надання їм адресної одноразової грошової допомоги.
  2. Здійснення матеріальної підтримки сімей військовослужбовців, які загинули (померли), отримали поранення під час безпосередньої участі у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.

ІІІ. Основні завдання Програми

Основними завданнями цієї Програми є:

—   сприяння особам, що перебувають у складних життєвих обставинах, які не в змозі самі їх подолати за допомогою наявних засобів і можливостей;

—   попередження виникнення складних життєвих обставин;

—   створення умов для самостійного розв’язання життєвих проблем, що виникають у громадян;

—   забезпечення права громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, на соціальний захист шляхом надання адресної одноразової грошової допомоги;

—   своєчасність надання адресної допомоги громадянам, які її потребують;

— матеріальна підтримка сімей військовослужбовців, які загинули (померли), отримали поранення під час безпосередньої участі у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.

IV.Порядок надання адресної одноразової грошової допомоги

         Адресна одноразова грошова допомога може надаватися сім`ї (до складу сім`ї входять особи, які проживають в одному приміщенні і ведуть спільне господарство, що підтверджується актом обстеження матеріально-побутових умов) або самотнім громадянам.

         Адресна одноразова грошова допомога для одного громадянина чи для сім`ї не носить постійного характеру, а є додатком до існуючого доходу і може надаватися не більше одного разу на рік. Розмір її визначається виконавчим комітетом Козелецької селищної ради.

         Якщо заявник перебуває в складній життєвій ситуації, що викликана екстремальною ситуацією (пожежею, повінню, вибухами, іншим), тяжкими хворобами, іншими поважними обставинами, допомога надається без урахування доходу сім`ї, в розмірі, визначеному рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради.

         Підставою для розгляду питання про надання адресної одноразової грошової допомоги є:

—   заява громадянина до Козелецької селищної ради;

—   акт обстеження матеріально-побутових умов проживання заявника;

—   довідка про екстремальну ситуацію (пожежу, повінь, вибухи, інше), видана відповідними організаціями;

—   довідка, що підтверджує необхідність проведення операції чи лікування із зазначенням їх вартості;

—  довідка установи банку про відкриття рахунку.

При визначенні розміру допомоги або при відмові в її наданні  виконавчий комітет Козелецької селищної ради приймає до уваги такі обставини: вік, стан здоров`я заявника або членів його сім`ї, його матеріальний та сімейний стан, наявність родичів або опікунів, які зобов`язані відповідно до законодавства утримувати заявника з урахуванням їх можливостей, наявність можливості покращити своє становище за рахунок власної праці, отримання збитків від екстремальних ситуацій, пожеж, інших бід.

Адресна одноразова грошова допомога виплачується на підставі поданої заяви членом сім’ї загиблого (померлого) або пораненого військовослужбовця під час безпосередньої участі у заходах забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.

До заяви додаються:

- копії паспорту та ідентифікаційного коду заявника;

- копія свідоцтва про смерть загиблого (померлого) військовослужбовця;

- довідка, яка підтверджує участь у бойових діях загиблого (померлого) військовослужбовця;

- довідка щодо перебування на стаціонарному лікуванні або перебуванні у відпустці для лікування після важкого поранення за висновком військово-лікарської комісії;

- витяг з реєстру територіальної громади;

- довідка установи банку про відкриття рахунку.

Адресна одноразова грошова допомога виплачується бухгалтерією розпорядника коштів відповідно до рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради.

V. Фінансове забезпечення

Фінансування адресної одноразової грошової допомоги громадянам, які зареєстровані і проживають на території Козелецької селищної ради, проводиться за рахунок коштів селищного бюджету у межах видатків, передбачених на ці цілі в селищному бюджеті.

Обсяг фінансування Програми на 2025-2026 роки складає 1 200,00 тис. грн. (один мільйон двісті тисяч гривень 00 копійок).

VI.Контроль за виконанням Програми

Контроль за виконанням Програми здійснюється відповідними постійними комісіями селищної ради.

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                       Людмила НАБІЛЬСЬКА

 

 

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

22 жовтня 2024 року

сел. Козелець

№ 3004-89/VIII

Про надання статусу дитини,

позбавленої батьківського

піклування

Відповідно до ст. 1, 5, 11 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», п. 22, 24 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов'язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року             № 866, розглянувши подання Cлужби у справах дітей Козелецької селищної ради, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Надати неповнолітньому ПІБ, *** року народження, який зареєстрований за адресою: сел. Козелець, вул. *** Чернігівського району Чернігівської області, перебуває у Центрі соціально-психологічної реабілітації дітей (с. Хмільниця, вул. Шкільна, 2 Чернігівського району Чернігівської області), статус дитини, позбавленої батьківського піклування.

Батько дитини, ПІБ, помер (свідоцтво про смерть серія № І-ЕЛ № 452600, видане Козелецьким відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Чернігівському районі Чернігівської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 12.06.2024 року).

Мати дитини, ПІБ, позбавлена батьківських прав згідно з рішенням Козелецького районного суду Чернігівської області від 19.09.2024 року, справа № 734/3004/24.

  1. 2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Золотаревську О.О.

Голова   Валентин БРИГИНЕЦЬ

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

22 жовтня 2024 року

сел. Козелець

№ 3003-89/VIII

Про продовження терміну перебування

дітей, позбавлених батьківського піклування,

в комунальному закладі «Березнянський

навчально-реабілітаційний центр»

Чернігівської обласної ради

Відповідно до законів України «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», п. 35 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов'язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 866, враховуючи рекомендації комісії з питань захисту прав дитини при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради (Протокол № 16 від 17 жовтня 2024 року), керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Продовжити термін перебування дітей, позбавлених батьківського піклування, ПІБ, *** року народження, ПІБ, *** року народження, в комунальному закладі «Березнянський навчально-реабілітаційний центр» Чернігівської обласної ради строком на 2024-2025 навчальний рік.

Батьки дітей, ПІБ, ПІБ, позбавлені батьківських прав згідно з рішенням Козелецького районного суду Чернігівської області від 25.09.2017 року, справа № 734/2151/17.

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Золотаревську О.О.

Голова  Валентин БРИГИНЕЦЬ

 

 

 

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

22 жовтня 2024 року

сел. Козелець

№ 3002-89/VIII

Про збільшення фінансування «Програми будівництва,

реконструкції, ремонту та утримання автомобільних

доріг комунальної власності населених пунктів

Козелецької селищної ради на 2023-2025 роки»

Відповідно до Бюджетного кодексу України, постанов Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 року № 18 «Про затвердження Порядку передачі бюджетних призначень, перерозподілу видатків бюджету і надання кредитів з бюджету», від 11.03.2022 року № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», керуючись ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий       комітет вирішив:

  1. Схвалити внесення відповідних змін до розпису селищного бюджету, а саме: збільшити призначення загального фонду селищного бюджету по КПКВК 0117461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» на суму 1 000 000,00 грн. за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету по коду 11010400 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата».
  2. Начальнику фінансового управління Козелецької селищної ради (Матющенко О.М.) провести вищезазначені зміни до розпису селищного бюджету та врахувати дане рішення при внесенні змін до рішення виконавчого комітету селищної ради від 12 грудня 2023 року № 1967-71/VIII «Про погодження селищного бюджету Козелецької селищної ради на 2024 рік».
  3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань Гарбуза М.П.

Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

22 жовтня 2024 року

сел. Козелець

№ 3001-89/VIII

Про перерозподіл фінансування Програми

розвитку цивільного захисту Козелецької

селищної ради на 2021-2027 роки

Відповідно до Бюджетного кодексу України, постанов Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 року № 18 «Про затвердження Порядку передачі бюджетних призначень, перерозподілу видатків бюджету і надання кредитів з бюджету», від 11.03.2022 року № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», керуючись ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий       комітет вирішив:

  1. Схвалити внесення відповідних змін до розпису селищного бюджету, а саме:

1.1. Зменшити фінансування по напрямку придбання обладнання та матеріалів, облаштування кабінетів для проведення НМТ в Козелецькому  ліцеї № 3 Козелецької селищної ради (двох кабінетів в найпростішому укритті та чотирьох кабінетів в сховищі № 92900) за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н., сел. Козелець, вул. Свято-Преображенська, 32–А на суму 199 400,00 грн.

1.2. Збільшити фінансування по напрямку проведення робіт по капітальному ремонту облаштування вимощення вздовж стін бомбосховища № 92900 Козелецького ліцею № 3 Козелецької селищної ради за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н., сел. Козелець, вул. Свято-Преображенська, 32–А.

1.3. Провести збільшення бюджетних призначень спеціального фонду (бюджет розвитку) селищного бюджету КПКВК 0618110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного         лиха» КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» на суму 199 400,00 грн. за рахунок зменшення загального фонду КПКВК 0618110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» (за кодом 602400 «Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду)».

  1. Начальнику фінансового управління Козелецької селищної ради (Матющенко О.М.) провести вищезазначені зміни до розпису селищного бюджету та врахувати дане рішення при внесенні змін до рішення виконавчого комітету селищної ради від 12 грудня 2023 року № 1967-71/VIII «Про погодження селищного бюджету Козелецької селищної ради на 2024 рік».
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань Гарбуза М.П.

Голова  Валентин БРИГИНЕЦЬ

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

22 жовтня 2024 року

сел. Козелець

№ 3000-89/VIII

Про внесення змін до

селищного бюджету на 2024 рік

 Відповідно до Бюджетного кодексу України, постанов Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 року № 18 «Про затвердження Порядку передачі бюджетних призначень, перерозподілу видатків бюджету і надання кредитів з бюджету», від 11.03.2022 року № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», від 04.10.2024 року № 1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році», розпорядження начальника Чернігівської обласної військової адміністрації від 03.10.2024 року № 818 «Про внесення змін до обласного бюджету на 2024 рік», рішення сесії Остерської міської ради від 27.09.2024 року № 12-26/VIII», керуючись ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий   комітет вирішив:

  1. Схвалити збільшення дохідної частини загального фонду селищного бюджету по коду 41053900 «Інші субвенції з місцевого бюджету» на суму 212 000,00 грн. та коду 41033300 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» на суму 1 277 900,00 грн.
  2. Схвалити збільшення видаткової частини загального фонду селищного бюджету:

- по КПКВК 0611142 «Інші програми та заходи у сфері освіти» КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню» на суму 12 000,00 грн. на матеріальне заохочення спортсменів за зайняті призові місця;

- по КПКВК 0112010 «Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню» КЕКВ 2610 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» на суму 200 000,00 грн. на оплату спожитих енергоносіїв для Козелецької ЛІЛ;

- по КПКВК 0611403 «Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» КЕКВ 2230 «Продукти харчування» на суму             1 277 900,00 грн. на харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти.

  1. Начальнику фінансового управління Козелецької селищної ради (Матющенко О.М.) провести вищезазначені зміни до розпису селищного бюджету та врахувати дане рішення при внесенні змін до рішення виконавчого комітету селищної ради від 12 грудня 2023 року № 1967-71/VIII «Про погодження селищного бюджету Козелецької селищної ради на 2024 рік».
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань Гарбуза М.П.

Голова   Валентин БРИГИНЕЦЬ

Анонси і оголошення

 

 

 

 

 

president  rada  kmu  chor  chern  Dija  LogoAUCwebDSYO

 

 

 

 

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2025 Козелецька селищна рада Всі права захищено.