Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
та/або центру надання адміністративних послуг
|
1.
|
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги
|
17000,Чернігівська обл., селище Козелець, вулиця Соборності, 27
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги
|
Понеділок – Вівторок з 800 до 1700
Середа з 800 до 2000
Четвер з 800 до 1700
П’ятниця з 800 до 1600
Субота, Неділя – вихідний
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги
|
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345
Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4
|
Закони України
|
Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
|
5
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
постанова Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 року № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами)
|
6
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634 (зі змінами)
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
7
|
Підстава для отримання адміністративної послуги
|
Заява заявника або уповноваженої особи;
через вебпортал Мін’юсту надається особі, яка бажає отримати таку інформацію та ідентифікована шляхом використання кваліфікованого електронного підпису
|
8
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Заява про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
документ, що підтверджує сплату адміністративного збору або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору за отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або справляння в повному обсязі адміністративного збору через Інтернет з використанням платіжних систем або в інший спосіб, визначений договором про надання сервісної послуги
|
9
|
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
У паперовій формі – заявником або уповноваженою особою;
в електронній формі – автоматично програмними засобами ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно шляхом зазначення параметрів пошуку за одним або декількома ідентифікаторами
|
10
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Адміністративна послуга надається платно
|
11
|
Строк надання адміністративної послуги
|
В режимі реального часу
|
12
|
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації
|
Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно не надається фізичним та юридичним особам у разі невнесення плати за надання інформації або внесення її не в повному обсязі
|
13
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
|
14
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Через центр надання адміністративних послуг або безпосередньо державним реєстратором;
вебпортал Мін’юсту
|