Повідомляємо про конкурс міні-грантів Львівської освітньої фундації для створення молодіжних платформ у селах та містечках України в рамках програми «Розвиток волонтерства в громадах».
Метою конкурсу є підтримка активної молоді, що здійснює систематичні зміни у своїй громаді, реалізовує соціальні, екологічні, освітні та культурні ініціативи.
Дедлайн - 15 вересня 2017 р., 23:59 год.
Цілі програми:
- підтримка молодіжних ініціатив, спрямованих на соціальний, культурний і освітній розвиток сільських територій;
- підтримка молодіжних ініціатив, спрямованих на соціалізацію та залучення до життя громади дітей та підлітків сиріт, напівсиріт, тих, що опинились у складних життєвих обставинах;
- розвиток волонтерства в малих локальних громадах;
- налагодження співпраці між державою, церквою та громадським середовищем заради сталого розвитку громади;
- поширення ідеї створення мережі постійнодіючих молодіжних волонтерських осередків.
Вимоги до проектів-учасників конкурсу грантів:
- вік членів команди організаторів до 35 років;
- організація працює у населеному пункті з населенням до 20 000 осіб.
- залучення до проекту дітей та підлітків: сиріт, напівсиріт, тих, що опинились у складних життєвих обставинах;
- співпраця з релігійними організаціями/церквами або місцевими священиками;
- наявність юридично зареєстрованої громадської/благодійної організації;
- наявність рахунку в банку;
- тривалість проекту не менше 3 місяців.
Вимоги до проектної пропозиції
- у проектній заявці має бути чітко прописана програма діяльності платформи;
- грантодавець має із проектної пропозиції чітко розуміти як буде працювати платформа після завершення проекту (з яких ресурсів буде фінансуватись, в яких напрямках працюватиме).
Максимальна сума міні-гранту - 20 000 грн.
Грантову заявку можна завантажити за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/0ByVoDgGmUKKCTzRtNFdZMzFGWTA/view
Контакти:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., +38 093 48 67 406
За інформацією управління економічного розвитку Козелецької РДА