Про особливості комунікації в об’єднаній територіальній громаді, зокрема, у передвиборчий період, говорили вчора, 20 червня, під час тренінгу, організованого Чернігівським Центром розвитку місцевого самоврядування спільно з Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА. Козелецьку селищну раду представляла Ганна Самойленко, головний спеціаліст відділу зв’язків із громадськістю, ЗМІ та громадськими організаціями.
Основні акценти навчання:
- інструменти комунікації;
- новинна стрічка офіційного сайту;
- висвітлення діяльності виконавчого комітету, місцевої ради та голови ОТГ.
Представники ОТГ отримали поради від політичного оглядача Юрія Паперного, як не втрапити в популістські пастки у час передвиборчої та післявиборчої інформаційних кампаній. Фахівці ж профільного Департаменту ОДА зосередили увагу на типових помилках при підготовці новин з різних тем: від повідомлення про культурний захід в громаді до статті про місцевий бюджет.
Учасники потренувалися вибудовувати структуру статті залежно від інформприводу, а також продумали наповнення своєрідної візитівки громади для ЗМІ та потенційних інвесторів.
— Не бійтеся писати і про проблеми громади. Люди мають знати, що вони є і їх вирішують. Ваше завдання – розповісти, чому виникли труднощі, що зроблено на подальше їх випередження. Ніколи не заперечуйте проблему, якщо вона насправді є. Затягування з офіційним коментарем теж може зіграти злий жарт,— зазначила Наталія Іващенко, головний спеціаліст відділу співпраці зі ЗМІ Департаменту інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю.
Опісля практичної частини можна було отримати індивідуальні фахові коментарі від радника з питань комунікацій Чернігівського ЦРМС Оксани Стельмах щодо ведення офіційної сторінки громади у соціальних мережах.

Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю
Чернігівської облдержадміністрації
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше