Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

AFU6 грудня Україна відзначає День Збройних Сил – день, коли ми шануємо мужність, силу та відданість наших військових. У світлі останніх подій цей день набуває особливої ваги та значення.

Уже майже три роки, кожного дня наші збройні сили борються на передовій, захищаючи суверенітет та територіальну цілісність України. Ці герої не тільки захищають нашу землю, але й втілюють собою дух незламності та національної єдності. Їх відвага та самовідданість стали символом стійкості українського народу.

В умовах повномасштабної війни наші військові демонструють неймовірні зусилля та професіоналізм. Вони змогли не лише стримати агресора, але й виборюють перемогу на полі бою, захищаючи кожного з нас.

Детальніше...

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА  РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

(сорокова сесія восьмого скликання)

22 листопада 2024 року

сел. Козелець

 № 60-40/VIII

Про безоплатну передачу майна із комунальної власності

Козелецької селищної ради у комунальну власність

Остерської міської ради

Відповідно до Конституції України, Цивільного кодексу України, Закону України «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності», Положення про порядок передачі комунального майна Козелецької селищної ради, затвердженого рішенням тридцять першої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 16 серпня 2019 року, розглянувши лист Остерської міської ради № 2045/03-08 від 18.11.2024 р., керуючись ст. 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада вирішила:

  1. Безоплатно передати із комунальної власності Козелецької селищної ради, що перебуває в оперативному управлінні комунального некомерційного підприємства «Козелецький Центр первинної медико-санітарної допомоги» Козелецької селищної ради у комунальну власність Остерської міської ради майно, а саме:

п/п

Найменування

Модель/Серійний номер/Інвентарний номер

Одиниця виміру

Кількість

Початкова вартість,

грн.

Залишкова вартість,

грн.

1.

Автомобіль

ВАЗ 210700-200 (105100008)

шт.

1

28 583,00

0,00

2.

Велосипед

ARDIS 28 CTB ST PAOLA (112000541)

шт.

1

3 278,00

1639,00

3.

Велосипед

Дорожний люкс (свар.клин з корзинок) (112100404)

шт.

1

2 196,00

1098,00

4.

Велосипед

(105010017)

шт.

1

7 050,00

822,50

  1. Рекомендувати приймаючій стороні до складу комісії з приймання-передачі майна включити представників Козелецької селищної ради:
  • Моцьора В.В. – заступника селищного голови з питань будівництва, ЖКГ та комунальної власності Козелецької селищної ради;
  • Лєпєєву Т.О.– начальника відділу юридичного забезпечення та кадрової роботи Козелецької селищної ради;
  • Архіпову С.А. – бухгалтера з обліку медикаментів та господарських матеріалів КНП «Козелецький ЦПМСД» Козелецької селищної ради.
  1. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, будівництва, земельних відносин та питань надзвичайних ситуацій.

Секретар  Сергій ВЕЛИКОХАТНІЙ

 

 

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

19 листопада 2024 року

сел. Козелець

 № 3075-91/VIII

Про погодження Програми відшкодування

різниці в тарифі на послугу з централізованого

водовідведення (очистка стоків) для населення

Козелецької селищної територіальної громади

на 2025 рік

З метою збереження якості надання послуг з централізованого водовідведення для населення Козелецької селищної територіальної громади, відповідно до статті 91 Бюджетного кодексу України, ст. 2, 7, 14, 21, 22, 30, 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України «Про ціни і ціноутворення», постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», керуючись статтями 27, 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Погодити Програму відшкодування різниці в тарифі на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення Козелецької селищної територіальної громади на 2025 рік (далі – Програма), що додається.
  2. Фінансовому управлінню Козелецької селищної ради передбачити кошти на фінансування цієї Програми.
  3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з питань будівництва, ЖКГ та комунальної власності Моцьора В.В.

Заступник селищного голови                                       Олена ЗОЛОТАРЕВСЬКА

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Козелецької селищної ради

від 19 листопада 2024 року

№ 3075-91/VIII

 

ПРОГРАМА

відшкодування різниці в тарифі на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення

Козелецької селищної територіальної громади на 2025 рік

 

Паспорт Програми

 

1.

Ініціатор розроблення Програми

Козелецька селищна рада

2.

Дата , номер і назва розпорядчого документа про розроблення Програми

Бюджетний кодекс України, Закони України «Про місцеве самоврядування», «Про житлово-комунальні послуги», «Про ціни і ціноутворення», постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2018 року

№ 420 «Про затвердження переліку послуг, що становлять загальний економічний інтерес»; від 01.06.2011 року           № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», від 15.09.2021 року № 977 «Про затвердження методики визначення  заборгованості з різниці в тарифах»

3.

Розробник Програми

Козелецька селищна рада,

КП «Козелецьводоканал»

4.

Головний розпорядник коштів

Козелецька селищна рада

5.

Відповідальний виконавець Програми

КП «Козелецьводоканал»

6.

Учасники Програми

Козелецька селищна рада,

КП «Козелецьводоканал»

7.

Терміни реалізації Програми

2025 рік

8.

Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми

Селищний бюджет, інші джерела не заборонені чинним законодавством України

9.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, тис. грн.

200,0

9.1.

В тому числі коштів селищного бюджету, тис. грн.

200,0

  1. Загальні положення

Комунальне підприємство «Козелецьводоканал» (скорочена назва – КП «Козелецьводоканал»), надалі – Підприємство, засноване Козелецькою селищною радою (надалі – Засновник), відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, на комунальному майні територіальної громади селища Козелець, згідно рішення Х сесії ХХІ скликання Козелецької  селищної ради від 01.04.2004 року «Про створення КП «Козелецьводоканал» та рішення V сесії VI скликання Козелецької селищної ради від 30.11.2011 року «Про реорганізацію комунального підприємства Козелецького виробничого управління житлово-комунального господарства» шляхом приєднання комунального підприємства Козелецьке виробниче управління житлово-комунального господарства до комунального підприємства «Козелецьводоканал» Козелецької селищної ради.

Підприємство є самостійною юридичною особою. Здійснює свою діяльність на основі і відповідно до чинного законодавства України, рішень та актів органів місцевого самоврядування, розпоряджень селищного голови, а також Статуту підприємства.

Основним видом діяльності підприємства є:

  • КВЕД 36.00 – збір, очистка та постачання води;
  • КВЕД 37.00 – каналізація, відведення і очищення стічних вод.

Діяльність здійснюється згідно ліцензії на централізоване водопостачання та водовідведення, серія АЕ № 263860 від 30.01.2015 року, дія ліцензії згідно ст. 21 п. 6. Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» продовжує діяти.

При наданні послуги з централізованого водовідведення (очистка стоків) використовуються очисні споруди повної біологічної очистки, які безкоштовно передані рішенням сесії Козелецької селищної ради від 26.06.2019 року   № 09-29/VIII.

Площа території очисних споруд складає 1,54 га, в тому числі мулові майданчики 0,3 га.

Здійснюється повна біологічна очистки «ЕКО-компакт-500» з доочищенням на двохступеневих біологічних ставках та знезараження. Очищені стічні води скидаються по самопливному трубопроводу Ø 150 у канали «Трубіж» (меліоративний канал довжиною 2,8 км) до річки Остер на відстань 26 км від його гирла. Максимальна проектна продуктивність очисних споруд 500 м³/доба та 182,5 тис. м³/рік.

Загальний плановий обсяг централізованого водовідведення (очистка стоків) на 2025 рік становить 43,1 тис. м³ відповідно до рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 27.02.2024 року № 2598-75/VIII. Кількість абонентів становить 584, з них 559 – населення, 2 – бюджетні установи, 23 – інші установи та організації.

Згідно із статтею 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення» державні регульовані ціни запроваджуються на товари, які справляють визначальний вплив на загальний рівень і динаміку цін, мають істотну соціальну значущість, а також на товари, що виробляються суб’єктами, які займають монопольне (домінуюче) становище на ринку.

КП «Козелецьводоканал» займає монопольне (домінуюче) становище на ринку у сферах надання послуг з централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, вивезення рідких побутових відходів на території Козелецької селищної територіальної громади.

Таким чином, тарифи на комунальні послуги є регульованими. Надходження від надання комунальних послуг є джерелом доходу підприємства.

Прийняття Програми зумовлено тим, що до Козелецької селищної ради було подано заяву від 16.08.2024 року та розрахунки до неї, з метою встановлення економічно обґрунтованої вартості послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, в тому числі очистка та пропуск стоків,            на 2025 рік.

Тариф на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) розрахований з урахуванням вимог Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року            № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги».

Собівартість послуги на 2025 рік, відповідно до поданих розрахунків, становить 65 грн. 34 коп., але було вирішено затвердити тариф для населення громади в розмірі 54 грн. 60 коп., в результаті чого підприємство недотримуватиме 10 грн. 74 коп. за кожен м³. Тариф був погоджений Козелецькою селищною радою після перевірки розрахунків з урахуванням вимог Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12.09.2018 року № 239 та доводиться до відома споживачів з урахуванням вимог Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018 року № 130.

Згідно п. 3 ст. 4 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», органи місцевого самоврядування встановлюють тарифи на житлово-комунальні послуги.

Відповідно до вимог ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження, зокрема щодо встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення.

Пунктом 7 Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги» передбачено:

  • з метою забезпечення відшкодування всіх економічно обґрунтованих витрат, пов’язаних із наданням послуг з централізованого водопостачання та/або централізованого водовідведення, перегляд тарифів на централізоване водопостачання та/або централізоване водовідведення та їх структури здійснюється уповноваженим органом щороку за заявою ліцензіата;
  • у разі зміни протягом строку дії тарифів обсягу окремих витрат, пов’язаних із провадженням господарської діяльності з централізованого водопостачання та/або централізованого водовідведення, з причин, що не залежать від ліцензіата, зокрема збільшення або зменшення податків і зборів (обов’язкових платежів), мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, орендної плати та амортизації, підвищення або зниження цін і тарифів на паливно-енергетичні та інші матеріальні ресурси, зміни обсягу фінансових витрат, складової частини планованого прибутку, у тому числі внаслідок зміни курсу валют за наявності у ліцензіата кредитних зобов’язань перед міжнародними фінансовими організаціями, може проводитися коригування тарифів.

Процедура коригування, організаційні та технологічні зміни на підприємствах не дозволять здійснювати коригування діючих тарифів при кожній зміні цін на складові. В результаті на підприємстві утворюються значні суми кредиторської заборгованості, в тому числі по заробітній платі, податках, єдиному соціальному внеску, оплаті за енергоносії.

Відсутність Програми по відшкодовуванню витрат Козелецькою селищною радою в розмірі різниці між фактичними витратами та нарахуваннями за надану послугу відповідно до діючих тарифів ставить під загрозу стабільність забезпечення населення послугою централізованого водовідведення (очистка стоків) належної якості і може призвести до:

  • припинення або суттєвого обмеження надання послуги;
  • збільшення заборгованості за спожиту електроенергію (в структурі тарифу становить 53-54%), екологічний податок та інші товарно-матеріальні цінності;
  • виникнення заборгованості із заробітної плати;
  • нарахування підприємству штрафних санкцій і пені за несвоєчасні і неповні розрахунки за енергоносії та несвоєчасну оплату податкових зобов’язань.

Таким чином, виділення коштів на відшкодування різниці в тарифі на послугу централізоване водовідведення (очистка стоків) для населення з бюджету громади є найбільш реальним джерелом забезпечення фінансової стабільності підприємства в період встановлення тарифу в розмірі меншому, ніж економічно обґрунтований.

Законом України «Про ціни та ціноутворення» забезпечено гарантії, що надаються суб’єктам господарювання під час державного регулювання цін. Так, відповідно до вимог ст. 15 цього Закону:

- Кабінет Міністрів України, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які встановили державні регульовані ціни на товари в розмірі, нижчому від економічно обґрунтованого розміру, зобов’язані відшкодувати суб’єктам господарювання різницю між такими розмірами за рахунок коштів відповідних бюджетів;

- установлення Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування державних регульованих цін на товари в розмірі, нижчому від економічно обґрунтованого розміру, без визначення джерел для відшкодування різниці між такими розмірами за рахунок коштів відповідних бюджетів не допускається і може бути оскаржено в судовому порядку.

Згідно з статтею 7 Бюджетного кодексу України та статті 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування мають право самостійно визначати напрями використання коштів відповідно до законодавства України. Статтею 91 Бюджетного кодексу України визначено, що до видатків місцевих бюджетів, що можуть здійснюватися з усіх місцевих бюджетів, належать видатки на інші програми, пов'язані з виконанням власних повноважень, затверджені відповідною місцевою радою згідно із законом.

Відповідно із статтею 3 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» державна політика у сфері житлово-комунальних послуг ґрунтується на таких принципах:

- забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги, на умовах самофінансування, досягнення рівня економічно обґрунтованих витрат на виробництво таких послуг (стаття 3 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»);

- регулювання цін/тарифів на житлово-комунальні послуги у випадках, визначених законом, з урахуванням досягнутого рівня соціально-економічного розвитку, природних особливостей відповідного регіону та технічних можливостей.

Згідно з пунктом 14 частини першої статті 1 Закону України «Про державну допомогу суб'єктам господарювання» послуги, що становлять загальний економічний інтерес – послуги, пов'язані із задоволенням особливо важливих загальних потреб громадян, що не можуть надаватися на комерційній основі без державної підтримки.

Перелік послуг, що становлять загальний економічний інтерес, визначається постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2018 року               № 420 «Про затвердження переліку послуг, що становлять загальний економічний інтерес» до якого входить і послуга з централізованого водовідведення.

Враховуючи зазначене, відшкодування різниці в тарифах на послугу централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення можливе за рахунок коштів бюджету Козелецької селищної ради за умови прийняття відповідної Програми відшкодування різниці в тарифі на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення Козелецької селищної територіальної громади на 2025 рік (далі – Програма).

Видатки на відшкодування втрат КП «Козелецьводоканал», що пов’язані із дією тарифу на послугу централізованого водовідведення (очистка стоків), нижчому від розміру економічно обґрунтованих витрат на її виробництво, селищна рада передбачає у селищному бюджеті, відповідно до Порядку відшкодування різниці в тарифі на послуги з централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення Козелецької селищної територіальної громади (додаток 1) у випадку невідповідності фактичної вартості послуг встановленим тарифам для населення.

Для відображення видатків на відшкодування різниці в тарифах Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 року               № 793 «Про затвердження складових програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів» передбачено код 6071 «Відшкодування різниці між розміром ціни (тарифу) на житлово-комунальні послуги, що затверджувалися або погоджувалися рішенням місцевого органу виконавчої влади та органу місцевого самоврядування, та розміром економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво (надання)».

Програма відшкодування різниці в тарифах на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення Козелецької селищної територіальної громади, розроблена з дотриманням та урахуванням вимог Законів України «Про місцеве самоврядування України», «Про житлово-комунальні послуги», «Про ціни і ціноутворення», Бюджетного кодексу України, постанов Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року № 869  «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» та від 15.09.2021 року № 977 «Про затвердження методики визначення заборгованості з різниці в тарифах», наказу Міністерства фінансів України від 20.09.2017 року № 793 «Про затвердження складових програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів».

Відшкодування різниці в тарифах можливе за рахунок коштів Козелецької селищної територіальної громади за умови прийняття відповідної Програми.

  1. Мета Програми

Прийняття даної Програми має за мету:

  • забезпечення прозорого та ефективного порядку відшкодування різниці між економічно обґрунтованим та встановленим тарифом на комунальну послугу на 2025 рік;
  • забезпечення беззбиткової діяльності КП «Козелецьводоканал» відповідно до вимог Господарського кодексу України, Закону України «Про житлово-комунальні послуги»;
  • прогнозування та виділення з бюджету коштів для відшкодування різниці в діючому тарифі та економічно обґрунтованих витратах, пов’язаних з наданням послуги централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення;
  • уникнення навантаження на домогосподарства та недопущення зростання для них вартості послуги;
  • врахувати всі ризики, щодо забезпечення стабільного функціювання підприємства, збоїв у його роботі і наданні послуги для споживачів, враховуючи важливість забезпечення населення послугою централізованого водовідведення (очистка стоків);
  • збереження кількості і якості надання послуги;
  • своєчасності розрахунків за надану послугу;
  • дотримання вимог чинного (в т.ч. податкового) законодавства.

Відсутність відшкодування різниці між тарифами ставить під загрозу стабільність забезпечення населення якісною комунальною послугою і може призвести до:

  • припинення надання або погіршення якості цієї послуги;
  • збільшення дебіторської заборгованості від населення та кредиторської заборгованості підприємства.
  1. Шляхи і засоби розв’язання проблеми, обсяги та джерела фінансування

 

Вирішення проблеми пропонується здійснити шляхом затвердження Програми відшкодування різниці в тарифі на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення Козелецької селищної територіальної громади та виділення з селищного бюджету коштів для компенсації різниці в тарифах.

Фінансування Програми проводитиметься за рахунок коштів селищного бюджету (додаток 2).

 

  1. Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники

 

Основним завданням Програми є відшкодування різниці між затвердженими для населення тарифом на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) та економічно обґрунтованими витратами на її виробництво.

Очікувані результати від виконання Програми:

  • виконання вимог Господарського кодексу України, Законів України «Про житлово-комунальні послуги», «Про ціни і ціноутворення»;
  • забезпечення безперебійної, беззбиткової роботи КП «Козелецьводоканал»;
  • своєчасно сплачені податки, збори та інші платежі;
  • належне виконання зобов'язань роботодавця перед працівниками підприємства по оплаті праці;
  • надання населенню послуги за цінами, нижчими від розміру економічно-обґрунтованих витрат на їх виробництво.
  1. Ресурсне забезпечення Програми

 

Забезпечення реалізації Програми здійснюється за рахунок коштів селищного бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

Головним розпорядником коштів селищного бюджету на виконання заходів Програми є Козелецька селищна рада.

Обсяг фінансування заходів Програми за рахунок коштів селищного бюджету затверджується Козелецькою селищною радою в складі видатків селищного бюджету.

Остаточні обсяги фінансування заходів можуть бути скореговані на підставі розрахунків різниці, що надаються КП «Козелецьводоканал» та перевіряються комісією, склад якої затверджується розпорядженням селищного голови.

 

  1. Контроль за виконанням Програми

 

Відповідальність за достовірність поданих розрахунків та цільове використання коштів компенсації покладається на начальника КП «Козелецьводоканал».

Контроль за виконанням Програми здійснюється постійною комісією з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності.

Дострокове припинення виконання Програми відбувається у разі втрати актуальності основної її мети за поданням відповідального виконавця Програми.

Додаток 1

до Програми відшкодування різниці

в тарифі на послугу з централізованого

водовідведення (очистка стоків)

для населення Козелецької селищної

територіальної громади на 2025 рік

ПОРЯДОК

відшкодування різниці в тарифі на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення

Козелецької селищної територіальної громади на 2025 рік

  1. Цей Порядок визначає механізм розрахунків, обліку та відшкодування різниці в тарифі на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення Козелецької селищної територіальної громади КП «Козелецьводоканал» (далі – Підприємство) надавачу послуги централізованого водовідведення (очистка стоків), яка утворюється у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості послуги тарифу, що встановлений виконавчим комітетом Козелецької селищної ради (далі — різниця в тарифах).
  2. Прогнозовані видатки на відшкодування втрат підприємства, що пов’язані із дією тарифу на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків), нижчих від розміру економічно обґрунтованих витрат на її виробництво, селищна рада передбачає у селищному бюджеті, згідно з наданими підприємством розрахунками фінансово-господарському відділу Козелецької селищної ради.
  3. Обсяг заборгованості з різниці в тарифах визначається Підприємством як різниця між фактичними витратами (з урахуванням витрат інвестиційної діяльності та фінансових витрат, пов’язаних з інвестиційною діяльністю) на централізоване водовідведення (очистка стоків), які надаються населенню громади і фактичними нарахуваннями згідно з тарифами, що затверджені рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради відповідно до Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги».

Обсяг заборгованості з різниці в тарифах зменшується на:

  • суми трансфертів та фінансової допомоги з державного бюджету, фактично отриманих для фінансування витрат, які безпосередньо пов’язані з операційною (основною) діяльністю Підприємства, зокрема витрат згідно із складовими встановлених тарифів, понесених у розрахунковому періоді, за який визначається заборгованість з різниці в тарифах;
  • суму коштів, фактично отриманих, та/або тих, що підлягають відшкодуванню з державного бюджету за рішення суду у зв’язку із заподіяною суб’єкту господарювання шкодою через незаконні рішення, дії чи бездіяльність органів державної влади та/або органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб.

Розрахунок обсягу заборгованості з різниці в тарифах оформляється Підприємством окремо за кожен місяць згідно з додатком 1 Порядку до 25 числа місяця наступного за звітним.

  1. Фактичні нарахування визначаються Підприємством, виходячи із встановленого тарифу на послугу централізованого водовідведення (очистка стоків) (без урахування податку на додану вартість), розрахованих за вимогами Порядку формування тарифів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги».

Сума нарахувань визначається шляхом множення обсягів реалізації послуги на тариф (без урахування податку на додану вартість), що застосовувалися до відповідної категорії споживачів протягом періоду, в якому утворилася заборгованість з різниці в тарифах (протягом періоду, за який розраховуються фактичні нарахування).

Сума фактичних нарахувань зменшується на суми здійснених перерахунків та коригувань:

  • у зв’язку з ненаданням послуг або наданням їх не в повному обсязі, зниженням якості;
  • в результаті встановлених контролюючим органом порушень порядку формування тарифів.

Показники фактичних нарахувань повинні кореспондуватися з показниками, зазначеними у галузевій звітності, та ґрунтуватися на даних бухгалтерського обліку.

Розрахунок фактичних нарахувань здійснюється окремо за кожен місяць з урахуванням періоду дії тарифу для населення, встановленого рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради, та оформлюється відповідно до додатку 2 до Порядку.

  1. Фактичні витрати, що використовуються для розрахунку обсягу заборгованості з різниці в тарифах, проводяться Підприємством у відповідність з тарифною методологією (фактичні витрати Підприємства визначаються відповідно до витрат, які можуть включатися до тарифу на послугу централізованого водовідведення), розрахованих за вимогами Порядку формування тарифів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги».

До фактичних витрат Підприємства, на основі яких здійснюється розрахунок обсягу заборгованості з різниці в тарифах, належать витрати, які згідно з Податковим кодексом України враховуються під час визначення об’єкта обкладення податком на прибуток підприємств.

Обсяг фактичних витрат на послугу централізованого водовідведення (очистка стоків) визначається без урахування витрат на інші види діяльності Підприємства.

Фактичні адміністративні та загальновиробничі витрати розподіляються між видами діяльності відповідно до баз розподілу, які використовувалися під час формування та встановлення тарифів на послугу централізованого водовідведення (очистка стоків).

Розрахунок фактичних витрат здійснюється Підприємством окремо за кожен місяць та оформляється до 25 числа місяця наступного за звітним, відповідно до додатку 3 до Порядку.

  1. У разі виникнення розбіжностей між показниками, зазначеними у галузевій звітності, та розрахунковими показниками, відображеними у додатках, Підприємство наводить обґрунтування щодо таких розбіжностей у письмовій (довільній) формі.
  2. Обсяг заборгованості визначається надавачами послуг на підставі таких підтвердних документів:

- розрахунок обсягу заборгованості з різниці в тарифі на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) наданої населенню (за формою згідно додатку 1 до Порядку);

- розрахунок  фактичних нарахувань населенню за послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) за відповідний місяць (за формою згідно додатку 2 до Порядку);

- розрахунок фактичних витрат надання послуги з централізованого водовідведення (очистка стоків) за відповідний місяць (за формою згідно додатку 3 до Порядку);

- копія рішення виконавчого комітету про встановлення тарифів;

- копія звернення підприємства до виконавчого комітету Козелецької селищної ради про встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;

- фінансовий звіт про витрати на виробництво та фінансові показники діяльності підприємства за встановленою для виду діяльності звітною формою (С1 за підсумком кварталу).

Заява, розрахунки обсягів заборгованості з різниці в тарифі та підтвердні документи подаються Підприємством до фінансово-господарського відділу Козелецької селищної ради щомісяця в паперовому вигляді, засвідчуються підписом начальника або іншої уповноваженої особи суб’єкта господарювання та скріплюються печаткою.

Відповідальність за достовірність поданих розрахунків обсягів заборгованості з різниці в тарифах та підтвердних документів несе начальник Підприємства.

  1. Перерахування коштів здійснюється на рахунок Підприємства для здійснення господарської діяльності підприємства та використовуються виключно на оплату заробітної плати, розрахунки за спожиту електроенергію, матеріали та комплектуюче обладнання до системи водовідведення (очистка стоків), заробітну плату працівникам апарату управління та витрати по збуту, які закладені в тариф.

Відповідальність за достовірність даних, використаних під час здійснення розрахунку обсягів заборгованості з різниці в тарифах, несе начальник Підприємства.

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                        Людмила НАБІЛЬСЬКА

Додаток 1

до Порядку відшкодування

різниці в тарифі на послугу з

централізованого водовідведення

(очистка стоків) для населення

Козелецької селищної територіальної

громади на 2025 рік

РОЗРАХУНОК
обсягу заборгованості з різниці в тарифах на
послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) надану населенню
_________________________________________________________________________________

(найменування суб’єкта господарювання, код згідно з ЄДРПОУ)

(гривень)

Місяць

Фактичні нарахування згідно із затвердженими (встановленими) тарифами, за винятком суми проведених перерахунків та коригувань

Фактичні витрати

(з урахуванням витрат інвестиційної діяльності та фінансових витрат, пов’язаних з інвестиційною діяльністю) на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення,  що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню)

Різниця між фактичними витратами та фактичними нарахуваннями
(графа 3 –
графа 2)

Сума трансфертів  та фінансової допомоги з  міського бюджету, яка безпосередньо використана на операційну (основну) діяльність суб’єкта господарювання

Сума компенсації включена до складу тарифів та/або сума відшкодування втрат, які виникають протягом періоду розгляду розрахунків тарифів, встановлення та їх оприлюднення уповноваженим органом

Обсяг заборгованості з різниці в тарифах
(графа 4 – графа 5 – графа 6)

1

2

3

4

5

6

7

 

Усього

 

_________________________________________________
(посада керівника суб’єкта господарювання)

______________________
(підпис)

____________________________
(ініціали та прізвище)

Головний бухгалтер

_______________________
(підпис)

____________________________
(ініціали та прізвище)

МП (у разі наявності)

“___” ____________ 20__ р.

Примітка. Розрахунок обсягу заборгованості з різниці в тарифах здійснюється без урахування податку на додану вартість.

Додаток 2

до Порядку відшкодування

різниці в тарифі на послугу з

централізованого водовідведення

(очистка стоків) для населення

Козелецької селищної територіальної

громади на 2025 рік

РОЗРАХУНОК
фактичних нарахувань за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення за ____місяць  20__року

Найменування суб’єкта господарювання ______________________________________

Код згідно з ЄДРПОУ ______________________________________________________

Розділ

Назва тарифу, що застосовується у розрахунковому періоді

Категорія споживачів

Документ,
 згідно з яким встановлено тариф, зазначений у графі 1 (рішення уповноваженого органу, дата та номер)

Період застосування тарифу, дата

Розмір тарифу, гривень за одиницю (без податку на додану вартість)

Одиниця виміру,
 куб. метрів

Обсяги реалізації споживачам, одиниць

Сума нарахувань за тарифом, гривень
(графа 6 х графа 8)

Сума здійснених перерахунків та коригувань, гривень

Сума фактичних нарахувань з урахуванням перерахунків та коригувань, грн. (графа 9 – графа 10 – графа 11– графа 12)

з

по

у зв’язку з ненаданням послуг або наданням їх не в повному обсязі, зниженням якості

в результаті встановлених контролюючим органом порушень порядку формування тарифів

в результаті коригування  плати (нарахувань) за надані споживачам послуги

І

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Централізоване водопостачання

Централізоване водовідведення (очистка стоків)

Усього дохід за тарифами, у тому числі:

для потреб населення

для потреб організацій та установ, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів

для потреб інших  підприємств, централізованого водопостачання та водовідведення, що надають послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення населенню, а також організаціям та установам, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів

ІІ

Сума трансфертів та фінансової  допомоги  з державного та місцевого бюджетів, які безпосередньо використано на основну (операційну) діяльність суб’єкта господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, гривень

ІІІ

Сума фактичних нарахувань для визначення заборгованості з різниці в тарифах, гривень (розділ І + розділ ІІ)

Керівник суб’єкта господарювання

_______________(підпис)

__________________________
(ініціали та прізвище)

Виконавець

(підпис)

__________________________
(ініціали та прізвище)

                                                                                                                                                                 Додаток 3                                                                                                                                               

до Порядку відшкодування

різниці в тарифі на послугу з

централізованого водовідведення

(очистка стоків) для населення

Козелецької селищної територіальної

громади на 2025 рік

РОЗРАХУНОК
фактичних витрат за ____місяць 20__року з надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення

Найменування суб’єкта господарювання _______________________________

Код згідно з ЄДРПОУ _______________________________________________

Поряд-ковий номер

Найменування показників

Одиниця
виміру

Фактичні витрати  (відповідно до форм звітності)

Фактичні витрати, приведені у відповідність з тарифною методологією

Відхилення
(графа 9 – графа 6)

централізоване
водопостачання/
централізоване постачання холодної води

централізоване
водовідведення/
водовідведення
(з використанням внутрішньобудинкових
систем)

усього

централізоване
водопостачання/
централізоване постачання холодної води

централізоване
водовідведення/
водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових
систем)

усього

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Витрати на надання послуги всього:

гривень

1

Матеріальні витрати

гривень

у  тому числі:  електроенергія

гривень

інші матеріальні витрати

гривень

2

Витрати на оплату праці

гривень

3

Відрахування на соціальні заходи

гривень

4

Амортизація

гривень

5

Інші операційні витрати

гривень

5.1

з них  утримання об’єктів соціальної сфери

гривень

5.2

податки, збори та обов´язкові платежі

гривень

Керівник суб’єкта господарювання

_______________
(підпис)

__________________________
(ініціали та прізвище)

Виконавець

______________
(посада)

__________________________
(ініціали та прізвище)

                                                                                                                                                                                                               

                                                                                                                                                                                                  

Додаток 2

до Програми відшкодування різниці

водовідведення (очистка стоків)

для населення Козелецької селищної

територіальної громади на 2025 рік

Фінансування

Програми відшкодування різниці в тарифі на послугу з централізованого

водовідведення (очистка стоків) для населення

Козелецької селищної територіальної громади на 2025 рік

тис. грн.

Обсяг коштів, що пропонується залучити на виконання Програми

Етапи виконання Програми

Всього витрат на виконання Програми

Очікуваний

результат

Всього

2025 рік

І

квартал

ІІ

квартал

ІІІ квартал

ІV

квартал

1

2

3

4

5

6

7

8

Обсяг ресурсів, всього,

у тому числі:

200,0

200,0

Забезпечення беззбиткової роботи КП «Козелецьводоканал»           від надання населенню послуги з централізованого водовідведення (очистка стоків) належної якості

державний бюджет

-

-

обласний бюджет

-

-

місцевий бюджет

200,0

200,0

кошти інших джерел

-

-

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету    Людмила НАБІЛЬСЬКА

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

08 листопада 2024 року

сел. Козелець

№ 3064-90/VІІІ

Про надання статусу дитини, яка

постраждала внаслідок воєнних дій

та збройних конфліктів, Маковійчику Д.В.

Відповідно до статті 30 Закону України «Про охорону дитинства», Порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2017 року № 268 (зі змінами від 01 червня 2023 року № 547), розглянувши заяву МАКОВІЙЧИК Олександри Вячеславівни, 28.06.1988 року народження, яка зареєстрована та проживає за адресою: сел. Козелець,                пров. Фізкультурний, 2 Чернігівського району Чернігівської області, враховуючи рекомендації комісії з питань захисту прав дитини при виконавчому комітеті селищної ради (Протокол № 17 від 07 листопада 2024 року), керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:       

  1. Надати статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітньому МАКОВІЙЧИКУ Денису Вікторовичу, 19.10.2012 року народження (свідоцтво про народження серія І-ЕЛ № 128417, видане відділом державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Козелецького районного управління юстиції від 25.10.2012 року), який зареєстрований та проживає за адресою: сел. Козелець, пров. Фізкультурний, 2 Чернігівського району Чернігівської області.

Малолітній МАКОВІЙЧИК Денис Вікторович, 19.10.2012 року народження, зазнав психологічного насильства. (Висновок оцінки потреб сім’ї, виданий відділом соціального захисту населення Козелецької селищної ради від 16 жовтня 2024 року).

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Золотаревську О.О.

Голова  Валентин БРИГИНЕЦЬ

 

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

22 жовтня 2024 року

сел. Козелець

№ 3041-89/VІІІ

Про надання статусу дитини, яка

постраждала внаслідок воєнних дій

та збройних конфліктів, Гречанову М.О.,

Гречанову О.О., Гречанову А.О.

Відповідно до статті 30 Закону України «Про охорону дитинства», Порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2017 року № 268 (зі змінами від 01 червня 2023 року № 547), розглянувши заяву ГРЕЧАНОВА Олександра Сергійовича, 17.10.1983 року народження, який зареєстрований та проживає за адресою: с. Бобруйки,              вул. Л.Українки, 65 Чернігівського району Чернігівської області, враховуючи рекомендації комісії з питань захисту прав дитини при виконавчому комітеті селищної ради (Протокол № 16 від 17 жовтня 2024 року), керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Надати статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, неповнолітньому ГРЕЧАНОВУ Максиму Олександровичу, 14.02.2007 року народження (паспорт ID № 006618242, орган що видав 8026 від 27.08.2021 року), який зареєстрований за адресою: м. Київ, Деснянський район, вул. Сержа Лифаря, 17А, кв. 35, проживає за адресою: с. Бобруйки, вул. Л.Українки, 65 Чернігівського району Чернігівської області.

Неповнолітній ГРЕЧАНОВ Максим Олександрович, 14.02.2007 року народження, зазнав психологічного насильства. (Висновок оцінки потреб сім’ї, виданий відділом соціального захисту населення Козелецької селищної ради від 27 вересня 2024 року).

  1. Надати статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітньому ГРЕЧАНОВУ Олександру Олександровичу, 25.05.2014 року народження (свідоцтво про народження серія І-БК № 387772, видане відділом державної реєстрації актів цивільного стану Деснянського районного управління юстиції у м. Києві від 30.05.2014 року), який зареєстрований за адресою: м. Київ, Деснянський район, вул. Сержа Лифаря, 17А, кв. 35, проживає за адресою: с. Бобруйки, вул. Л.Українки, 65 Чернігівського району Чернігівської області.

Малолітній ГРЕЧАНОВ Олександр Олександрович, 25.05.2014 року народження, зазнав психологічного насильства. (Висновок оцінки потреб сім’ї, виданий відділом соціального захисту населення Козелецької селищної ради від 27 вересня 2024 року).

  1. Надати статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітньому ГРЕЧАНОВУ Андрію Олександровичу, 14.01.2019 року народження (свідоцтво про народження серія І-БК № 639667, видане Дарницьким районним у місті Києві відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у місті Києві від 15.01.2019 року), який зареєстрований за адресою: м. Київ, Деснянський район, вул. Сержа Лифаря, 17А, кв. 35, проживає за адресою: с. Бобруйки, вул. Л.Українки, 65 Чернігівського району Чернігівської області.

Малолітній ГРЕЧАНОВ Андрій Олександрович, 14.01.2019 року народження, зазнав психологічного насильства. (Висновок оцінки потреб сім’ї, виданий відділом соціального захисту населення Козелецької селищної ради від 27 вересня 2024 року).

  1. 4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Золотаревську О.О.

Голова                                                                                  Валентин БРИГИНЕЦЬ

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА  РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

(тридцять дев’ята сесія восьмого скликання)

25 жовтня 2024 року

сел. Козелець

№ 17-39/VIII

Про затвердження Програми фінансування витрат

на надання пільг окремим категоріям громадян

за послуги зв’язку на 2025-2026 роки та Порядку 

відшкодування коштів за надані пільги

з послуг  зв’язку

Відповідно до Бюджетного кодексу України, законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про охорону дитинства», керуючись  статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна  рада вирішила:

1.Затвердити  Програму фінансування витрат на надання пільг окремим категоріям  громадян за послуги зв’язку на 2025-2026 роки  (додаток 1).

2.Затвердити Порядок відшкодування коштів за надані пільги з послуг зв’язку  (додаток 2).

  1. Фінансовому управлінню селищної ради передбачити у місцевому бюджеті кошти на фінансування Програми.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності та постійну комісію з питань освіти, охорони здоров'я, культури, соціального захисту населення, законності та правопорядку.

Голова             Валентин БРИГИНЕЦЬ

 

 

Додаток  1 до

рішення тридцять дев’ятої сесії

Козелецької селищної ради

восьмого скликання

від 25 жовтня 2024 року

№ 17-39/VIII

 

 

 

Програма

фінансування витрат на надання пільг окремим категорія громадян  за послуги зв’язку на 2025-2026 роки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                    

 

Паспорт Програми

1.

Ініціатор розроблення Програми

Відділ  соціального захисту населення Козелецької селищної ради

2.

Розробник Програми

Відділ  соціального захисту населення Козелецької селищної ради

3.

Відповідальний виконавець Програми

Відділ  соціального захисту населення Козелецької селищної ради

4.

Учасники Програми

Відділ  соціального захисту населення Козелецької селищної ради  

Фінансове управління Козелецької селищної ради

Підприємство, яке надає послуги зв’язку

5.

Термін реалізації Програми

2025-2026 роки

6.

Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми

Селищний бюджет

7.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми:

- на 2025-2026 роки

24,0 тис. грн.

2025 рік - 12,0 тис.грн.

2026 рік - 12,0 тис. грн

  1. I. Загальні положення

Пріоритетними завданнями програми фінансування витрат на надання пільг окремим категоріям громадян за послуги  зв’язку на 2025-2026 роки (далі – Програма)  є посилення соціального захисту громадян селищної ради, реалізація прав окремих категорій населення на соціальний захист, проведення регіональної політики щодо поліпшення якості життя вразливих груп населення, надання пільг та соціальних гарантій окремим категоріям громадян, наданих Конституцією та законами України, здійснення компенсації за надання пільг з оплати послуг зв’язку пільговим категоріям населення.

Програма розроблена відповідно до Бюджетного кодексу України, законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Для забезпечення реалізації права окремих категорій громадян на пільги, передбачені законодавством України, є необхідним прийняття  Програми.

  1. Мета Програми

Метою Програми є забезпечення конституційних гарантій на соціальний захист пільгових категорій громадян громади, покращення становища соціально вразливих верств населення, здійснення компенсації за пільгове користування послугами зв’язку. 

 

ІІІ. Завдання Програми та результативні показники

Основними завданнями Програми є:

  • зниження соціальної напруги серед пільгової категорії населення громади.
  • компенсація витрат за надані пільги з оплати послуг зв’язку пільговим категоріям населення, згідно з укладеним договором.

ІV. Обсяги фінансування Програми

                             тис. грн

На що виділяються кошти

Джерела фінансування

Орієнтовне фінансування

2025-2026 роки

Відшкодування за пільгове користування послугами зв’язку

 Селищний бюджет

24,0 тис.грн.

 

  1. Очікувані результати

Виконання Програми надасть змогу підвищити ефективність проведення регіональної політики щодо поліпшення якості життя вразливих груп населення, забезпечити надання пільг та соціальних гарантій окремим категоріям громадян, наданих Конституцією та законами України, здійснювати компенсацію збитків підприємству за надані пільги з оплати послуг зв’язку пільговим категоріям населення.

VІ. Відповідальність та контроль за виконанням програми

Відповідальність за виконання Програми покладається на відділ соціального захисту населення Козелецької селищної  ради, підприємство – надавача послуг зв’язку.

Секретар                                                                         Сергій ВЕЛИКОХАТНІЙ

Додаток  2 до

рішення тридцять дев’ятої сесії

Козелецької селищної ради

восьмого скликання

від 25 жовтня 2024 року

№ 17-39/VIII

Порядок

відшкодування коштів за надані пільги

 з послуг зв’язку

 

  1. Загальні положення

1.1. Порядок визначає механізм відшкодування витрат за надані пільги з послуг зв’язку (далі - Порядок).

1.2. Терміни, наведені у цьому Порядку, вживаються у такому значенні:

пільговик – особа, яка відповідно до чинного законодавства та на підставі діючої Програми фінансового забезпечення для надання пільг з оплати послуг зв’язку окремим категоріям громадян на 2025-2026 роки, має право на пільги з користування послугами місцевого телефонного зв’язку;

місцевий телефонний зв'язок – це послуга, яка забезпечує доступ до телекомунікаційної мережі та надає користувачу можливість спілкуватись з особами, які знаходяться в тому ж селищі  (громаді).

  1. Порядок надання послуг

2.1. Згідно з чинним законодавством України, а саме: Бюджетним кодексом України, законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист», «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», визначено право на отримання знижки абонплати за користування квартирними телефонами наступним категоріям громадян: 

- ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»:

№ п/п

Категорія пільги

Відсоток знижки(%) по оплаті абонплати та місцевий телефонних розмов

1

Учасник бойових дій

50

2

Учасник бойових дій, якому виповнилось 85 років

100

3

Інваліди війни

50

4

Член сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни

50

5

Батьки померлої особи з особливими заслугами

100

6

Вдова(вдівець) особи з особливими заслугами

100

- ЗУ «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист»:

№ п/п

Категорія пільги

Відсоток знижки(%) по оплаті абонплати та місцевий телефонних розмов

1

Ветерани військової служби

50

2

Ветерани органів внутрішніх справ

50

3

Вдова (вдівець) померлих (загиблих) ветеранів військової служби

50

4

Вдова (вдівець) померлих (загиблих) ветеранів органів внутрішніх справ

50

- ЗУ «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»:

№ п/п

Категорія пільги

Відсоток знижки(%) по оплаті абонплати та місцевий телефонних розмов

1

Особа з особливими трудовими заслугами

100

2

Батьки померлої особи з особливими трудовими заслугами

100

3

Вдова(вдівець) особи з особливими трудовими заслугами

100

- ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»:

№ п/п

Категорія пільги

Відсоток знижки(%) по оплаті абонплати та місцевий телефонних розмов

1

Особа (ЧАЕС) – І категорія

50

2

Особа (ЧАЕС) – ІІ категорія-ліквідатор

50

3

Особа (ЧАЕС) – ІІ категорія-потерпілий

50

4

Дружина(чол.) (ЧАЕС) померлого громадянина

50

5

Дитина (ЧАЕС) – інвалід

50

2.2.Підтвердженням відповідного статусу пільговика є посвідчення, видане відповідною установою, де зазначено статус(категорія пільги), група інвалідності, тощо, або довідка медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності. Документ повинен бути оформлений відповідно до вимог і завірений печаткою.

 

III. Порядок відшкодування витрат

3.1. Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради, як Замовник, укладає договір із підприємством, яке надає послуги зв’язку для відшкодування коштів за надані пільги або встановлення квартирних телефонів. Для укладання договору підприємство подає такий пакет документів:

- виписка з Єдиного державного реєстру про реєстрацію юридичної особи, фізичної особи підприємця;

-  довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;

- копія ліцензії;

- копія довідки про взяття на облік платника податків або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість;

- копія Статуту;

- довідка тарифів на послуги зв’язку.

        3.2. Розрахунок відшкодування коштів за надані послуги зв’язку здійснюється шляхом визначення витрат підприємством за законами, відповідно до яких пільговики мають право на пільги.

 3.3. Підприємство, яке надає послуги зв’язку, подає до відділу соціального захисту населення Козелецької селищної ради  до 20 числа місяця, що настає за звітним наступні документи:

-на паперових носіях розрахунки щодо вартості послуг, наданих громадянам пільгової категорії у минулому місяці, згідно з формою «2-пільга» затвердженою п.10 Постанови Кабінету Міністрів України від 29 січня 2003 року № 117 “Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги” (зі змінами) (додаток 1 до порядку);

- відомості про фактично надані послуги на паперових носіях;

- акти звіряння сум заборгованості по наданих послугах зв’язку станом на 1 число місяця, наступного за звітним (додаток 2 до порядку).

Звіти підписуються та скріплюються печаткою підприємства. Розпорядник коштів має право перевіряти правильність та достовірність складання звітів, наданих на відшкодування витрат за надані пільги.

       3.4. Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради приймає інформацію, яка надходить від підприємства,  що надають послуги зв’язку та сплачує підприємству, кошти за надані пільги в 5-тиденний термін при надходженні їх на зазначені цілі із фінансового управління Козелецької селищної ради, відповідно та в межах асигнувань, затверджених бюджетом.

Секретар          Сергій ВЕЛИКОХАТНІЙ

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА  РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

(тридцять дев’ята сесія восьмого скликання)

 

25 жовтня 2024 року

сел. Козелець

 

№ 12-39/VIII

Про збільшення дохідної та видаткової

частини бюджету за рахунок перевиконання

дохідної частин селищного бюджету.

 

Відповідно до Бюджетного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 № 18 «Про затвердження Порядку передачі бюджетних призначень, перерозподілу видатків бюджету і надання кредитів з бюджету», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2022 року №252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану»,  керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні, селищна рада вирішила:

  1. Внести відповідні зміни до розпису селищного бюджету, а саме, збільшити призначення по загальному фонду селищного бюджету:

- КПКВК 0810160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» КЕКВ 2111 «Заробітна плата» на суму 119 000,00 грн. та КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» на суму 40 000,00 грн. за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету по коду 11010400 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата»;

- КПКВК 0813104 «Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв`язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю» КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» на суму 20 000,00 грн. за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету по коду 11010400 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата»;

- КПКВК 0813121 «Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв`язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю» КЕКВ 2111 «Заробітна плата» на суму 44 000,00 грн. та КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» на суму 10 000,00 грн. за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету по коду 11010400 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата»;

- КПКВК 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» на суму                       200 000,00 грн. та КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» на суму 100 000,00 грн. за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету по коду 11010400 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата»;

- КПКВК 0614060 «Забезпечення діяльності палаців i будинків  культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів» КЕКВ 2111 «Заробітна плата» на суму 515 200,00 грн. та КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» на суму 375 900,00 грн. за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету по коду 11010400 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата»;

- КПКВК 0611141 «Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти» КЕКВ 2111 «Заробітна плата» на суму 82 600,00 грн. за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету по коду 11010400 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата»;

- КПКВК 0611010 «Надання дошкільної освіти» КЕКВ 2111           «Заробітна плата» на суму 359 500,00 грн., КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» на суму 650 100,00 грн., КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» на суму 775 000,00 грн. за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету по коду 11010400 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата»;

- КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» на суму 1 060 000,00 грн., КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» на суму 98 000,00 грн. за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету по коду 11010400 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата» - 158 000,00 грн.,                     14040100 «Акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами,          у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.1» - 500 000,00 грн., 18010700 «Земельний податок з фізичних осіб» - 270 000,00 грн.,              18010300 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості» - 130 000,00 грн., 18010500 «Земельний податок з юридичних осіб» - 100 000,00 грн.;

- КПКВК 0610160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» КЕКВ 2111 «Заробітна плата» на суму 100 400,00 грн., КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» на суму 23 600,00 грн. за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету по коду 11010400 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата»;

- КПКВК 0614030 «Забезпечення діяльності бібліотек» КЕКВ 2111 «Заробітна плата» на суму 134 000,00 грн., КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» на суму 22 000,00 грн. за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету по коду 11010400 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата»;

- КПКВК 0615031 «Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл» КЕКВ 2111 «Заробітна плата» на суму 24 000,00 грн., КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці»             на суму 11 700,00 грн., КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» на суму 615 000,00 грн. за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету по коду 11010400 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата» - 450 700,00 грн., 14040200 «Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України)» - 200 000,00 грн.

  1. Збільшити призначення по спеціальному фонду селищного бюджету (бюджет розвитку) згідно коду 602400 «Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду)»:

- КПКВК 0615031 «Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл» КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об`єктів» на суму 600 000,00 грн. (для виготовлення ПКД по капітальному ремонту нежитлової будівлі за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н., сел. Козелець, вул. Соборності, 38А) за рахунок  загального фонду селищного бюджету КПКВК 0615031 «Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл» КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»;

- КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об`єктів» на суму 1 060 000,00 грн. (для виконання робіт по капітальному ремонту «Монтаж автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу, передавання тривожних сповіщень та управління евакуюванням» в Козелецькому ліцеї № 1 Козелецької селищної ради за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н, сел. Козелець, вул. Франка, 36/1 на суму 680 000,00 грн. та Козелецькому ліцеї № 2 Козелецької селищної ради за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н, сел. Козелець, вул. Соборності, 70 на суму 280 000,00 грн., виготовлення ПКД по капітальному ремонту сходів та облаштування інклюзивності у Козелецькому ліцеї № 3 Козелецької селищної ради за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н, сел. Козелець, вул. Свято-Преображенська, 32А на суму 100 000,00 грн.) за рахунок КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» на суму 200 000,00 грн. та за рахунок загального фонду селищного бюджету КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» - 860 000,00 грн.;

- КПКВК 0611010 «Надання дошкільної освіти» КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об`єктів» на суму 500 000,00 грн. та КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» на суму 75 000,00 грн. (для виконання робіт по капітальному ремонту «Монтаж автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу, передавання тривожних сповіщень та управління евакуюванням» в Козелецькому ЗДО № 1 Козелецької селищної ради за адресами: Чернігівська обл., Чернігівський р-н, сел. Козелець, вул. Свято-Миколаївська, 20 та вул. Франка, 16 на суму 500 000,00 грн. та придбання ноутбуків для закладів дошкільної освіти на суму 75 000,00 грн.) за рахунок загального фонду селищного бюджету КПКВК 0611010 «Надання дошкільної освіти» КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».

  1. Начальнику фінансового управління Козелецької селищної ради (Матющенко О.М.) провести вищезазначені зміни до розпису селищного бюджету та врахувати дане рішення при внесенні змін до рішення тридцятої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 15 грудня 2023 року  № 02-30/VIII «Про селищний бюджет Козелецької селищної ради на 2024 рік».
  2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності.

Голова                Валентин БРИГИНЕЦЬ

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

22 жовтня 2024 року

сел. Козелець

№ 3046-89/VІІІ

Про надання статусу дитини, яка

постраждала внаслідок воєнних дій

та збройних конфліктів, Романенку Я.А.,

Романенко Є.Г.

Відповідно до статті 30 Закону України «Про охорону дитинства», Порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2017 року № 268 (зі змінами від 01 червня 2023 року № 547), розглянувши заяву РОМАНЕНКО Наталії Миколаївни, 25.09.1979 року народження, яка зареєстрована та проживає за адресою: сел. Козелець, *** Чернігівського району Чернігівської області, враховуючи рекомендації комісії з питань захисту прав дитини при виконавчому комітеті селищної ради (Протокол № 16 від 17 жовтня 2024 року), керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:       

  1. Надати статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітньому РОМАНЕНКУ Ярославу Андрійовичу, ***року народження (свідоцтво про народження серія ***, видане виконкомом Сумівської сільської ради Бершадського району Вінницької області від 25.05.2011 року), який зареєстрований та проживає за адресою: сел. Козелець,*** Чернігівського району Чернігівської області.

Малолітній РОМАНЕНКО Ярослав Андрійович,*** року народження, зазнав психологічного насильства. (Висновок оцінки потреб сім’ї, виданий відділом соціального захисту населення Козелецької селищної ради від 04 жовтня 2024 року).

  1. Надати статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітній РОМАНЕНКО Єлизаветі Григорівні,*** року народження (свідоцтво про народження серія ***, видане Бершадським районним відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області від 31.08.2016 року), яка зареєстрована та проживає за адресою: сел. Козелець, *** Чернігівського району Чернігівської області.

Малолітня РОМАНЕНКО Єлизавета Григорівна,*** року народження, зазнала психологічного насильства. (Висновок оцінки потреб сім’ї, виданий відділом соціального захисту населення Козелецької селищної ради від 04 жовтня 2024 року).

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Золотаревську О.О.

Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ

 

 

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

22 жовтня 2024 року

сел. Козелець

№ 3045-89/VІІІ

Про надання статусу дитини, яка

постраждала внаслідок воєнних дій

та збройних конфліктів, Неліп І.М.

Відповідно до статті 30 Закону України «Про охорону дитинства», Порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2017 року № 268 (зі змінами від 01 червня 2023 року № 547), розглянувши заяву НЕЛІП Ірини Миколаївни, *** року народження, яка зареєстрована та проживає за адресою: с. Бобруйки, вул. *** Чернігівського району Чернігівської області, враховуючи рекомендації комісії з питань захисту прав дитини при виконавчому комітеті селищної ради (Протокол № 16 від 17 жовтня 2024 року), керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Надати статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, НЕЛІП Ірині Миколаївні, *** року народження, (паспорт ***, орган що видав *** від 04.04.2023 року), яка зареєстрована та проживає за адресою: с. Бобруйки, *** Чернігівського району Чернігівської області.

НЕЛІП Ірина Миколаївна, *** року народження, яка на час воєнних дій та збройних конфліктів не досягла 18 років (повноліття), зазнала психологічного насильства. (Висновок оцінки потреб сім’ї, виданий відділом соціального захисту населення Козелецької селищної ради від 09 жовтня 2024 року).

  1.  Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Золотаревську О.О.

Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

22 жовтня 2024 року

сел. Козелець

№ 3038-89VІІІ

Про надання статусу дитини, яка

постраждала внаслідок воєнних дій

та збройних конфліктів, Шуляку П.В.

Відповідно до статті 30 Закону України «Про охорону дитинства», Порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2017 року № 268 (зі змінами від 01 червня 2023 року № 547), розглянувши заяву ШУЛЯК Тетяни Григорівни, 27.05.1976 року народження, яка зареєстрована та проживає за адресою: сел. Козелець, *** Чернігівського району Чернігівської області, враховуючи рекомендації комісії з питань захисту прав дитини при виконавчому комітеті селищної ради (Протокол № 16 від 17 жовтня 2024 року), керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Надати статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітньому ШУЛЯКУ Павлу Валерійовичу,*** року народження (свідоцтво про народження серія ***, видане відділом реєстрації актів цивільного стану Козелецького районного управління юстиції Чернігівської області від 21.07.2010 року), який зареєстрований та проживає за адресою: сел. Козелець, *** Чернігівського району Чернігівської області.

Малолітній ШУЛЯК Павло Валерійович, *** року народження, зазнав психологічного насильства. (Висновок оцінки потреб сім’ї, виданий відділом соціального захисту населення Козелецької селищної ради від 25 вересня 2024 року).

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Золотаревську О.О.

Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ

Анонси і оголошення

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2025 Козелецька селищна рада Всі права захищено.