Ви тут: Головна
Галузева інформація
Державна служба зайнятості інформує
Селищна рада
Апарат ради
Фінансово-господарський відділ





Фінансово-господарський відділ Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області
Адреса: сел.Козелець, вул.Соборності, б.27
Режим роботи віділу: Пн.-Чт. з 08:00 до 17:00, Пт. - з 08:00 до 16:00 (обідня перерва: з 13:00 до 14:00)
Вихідні дні: субота та неділя
Начальник відділу-головний бухгалтер: Віротченко Жанна Федорівна
Заступник начальника відділу- заступник головного бухгалтера: Дрозд Олена Анатоліївна
Структура фінансово-господарського відділу селищної ради
№ кабінету Прізвище, ім’я, по-батькові Посада
208 Віротченко Жанна Федорівна начальник відділу-
головний бухгалтер
208 Дрозд Олена Анатоліївна заступник начальника відділу -
заступник головного бухгалтера
207 Ремез Олена Володимирівна головний спеціаліст
209 Богдан Ганна Петрівна головний спеціаліст
209 Закревська Оксана Віталіївна головний спеціаліст
209 Боженок Тетяна Василівна головний спеціаліст
Положення про фінансово-господарський відділ Козелецької селищної ради
Основні завдання відділу:
- Забезпечення виконання чинного законодавства та нормативно-правових актів з питань бухгалтерського обліку та звітності.
- Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності селищної ради та складення звітності.
- Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами.
- Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності.
- Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.
- Запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів.
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
- Здійснює бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності.
- Застосовує затверджені в установленому порядку типові уніфіковані форми первинної облікової документації, суворо дотримується порядку оформлення цієї документації.
- Складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність в порядку, встановленому законодавством, а також своєчасно подає її відповідним органам.
- Забезпечує документальне відображення на рахунках операцій, пов’язаних з рухом грошових коштів, нарахування та перерахування податків і зборів (обов’язкових платежів) до відповідних бюджетів.
- Бере участь у складанні штатного розпису.
- Забезпечує своєчасне нарахування та перерахування на рахунки завантаження працівникам селищної ради заробітної плати та інших виплат в межах асигнувань, передбачених кошторисом і планом асигнувань.
- Забезпечує суворе дотримання касової та розрахункової дисципліни, використання отриманих в банку коштів за призначенням, дотримання порядку виписки чеків та зберігання чекових книжок.
- Приймає участь у проведенні інвентаризації основних засобів, необоротних матеріальних активів, запасів, грошових коштів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, зобов’язань, розрахунків та інших статей балансу.
- Складає кошториси доходів і видатків на утримання виконавчих органів селищної ради та на інші програми і заходи, бюджетні запити та розрахунки до них.
- Здійснює облік доходів і видатків на утримання апарату виконавчого комітету та на інші програми і заходи, облік надходження та використання коштів спеціального фонду.
- Проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.
- Здійснює фінансування розпорядників нижчого рівня та одержувачів, прийом від них звітів щодо використання коштів.
- Здійснює методичне керівництво та контроль за дотриманням вимог законодавства з питань використання коштів розпорядників нижчого рівня та одержувачів, складення фінансової та бюджетної звітності у таких установах.
- Здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.
- Забезпечує зберігання бухгалтерських документів та бухгалтерського архіву в установленому порядку.
- У межах компетенції безпосередньо розробляє та здійснює експертизу нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування.
- Здійснює своєчасний розгляд депутатських запитів, заяв, звернень та скарг громадян, підприємств, установ та організацій з питань, віднесених до повноважень відділу.
- Забезпечує своєчасне опрацювання запитів на публічну інформацію з питань, віднесених до повноважень Відділу, та надання відповідей на такі запити в порядку та в строки, визначені Законом України "Про доступ до публічної інформації".
- Забезпечує у встановленому порядку проведення інвентаризації товарноматеріальних цінностей, списання використаних товарно-матеріальних цінностей, матеріалів тощо.- Виконує у межах компетенції розпорядження та доручення селищного голови, рішення селищної ради та виконавчого комітету.
- У межах компетенції виконує інші функції згідно з чинним законодавством.
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше