Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

05 липня 2024 року

сел. Козелець

№ 2861-83/VIII

Про погодження місця розташування

тимчасової споруди в сел. Козелець

на земельній ділянці за кадастровим

номером 7422055100:72:073:0092

Відповідно до ст. 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року № 244, розглянувши заяву ФОП Кочубко Вікторії Петрівни від 27.06.2024 року, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Погодити ФОП Кочубко Вікторії Петрівні місце розташування тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності на земельній ділянці площею 0,003 га, кадастровий номер 7422055100:72:073:0092, за адресою: сел. Козелець, вул. Соборності.
  2. Зобов’язати ФОП Кочубко Вікторію Петрівну:

2.1. Отримати паспорт прив’язки тимчасової споруди у відділі проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради;

2.2. Встановити тимчасову споруду для провадження підприємницької діяльності у відповідності з паспортом прив’язки;

2.3. Уразі необхідності отримати технічні умови для під’єднання до інженерних мереж у відповідних експлуатуючих організаціях;

2.4. За власні кошти виконати роботи з благоустрою прилеглої території відповідно до паспорту прив’язки тимчасової споруди та підтримувати її у належному санітарному стані;

2.5. Заключити з обслуговуючим підприємством договір на вивезення твердих побутових відходів;

2.6. При проведенні робіт зі встановлення тимчасової споруди дотримуватись Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях Козелецької селищної ради;

2.7. Після розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності повідомити селищну раду про виконання вимог паспорта прив’язки.

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з питань будівництва, ЖКГ та комунальної власності Моцьора В.В.

Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ

 

 

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет 

РІШЕННЯ

05 липня 2024 року

сел. Козелець

№ 2860-83/VIII

Про погодження місця розташування

тимчасової споруди в сел. Козелець

на земельній ділянці за кадастровим

номером 7422055100:72:073:0091

Відповідно до ст. 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року № 244, розглянувши заяву ФОП Кочубко Вікторії Петрівни від 27.06.2024 року, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Погодити ФОП Кочубко Вікторії Петрівні місце розташування тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності на земельній ділянці площею 0,003 га, кадастровий номер 7422055100:72:073:0091, за адресою: сел. Козелець, вул. Соборності.
  2. Зобов’язати ФОП Кочубко Вікторію Петрівну:

2.1. Отримати паспорт прив’язки тимчасової споруди у відділі проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради;

2.2. Встановити тимчасову споруду для провадження підприємницької діяльності у відповідності з паспортом прив’язки;

2.3. Уразі необхідності отримати технічні умови для під’єднання до інженерних мереж у відповідних експлуатуючих організаціях;

2.4. За власні кошти виконати роботи з благоустрою прилеглої території відповідно до паспорту прив’язки тимчасової споруди та підтримувати її у належному санітарному стані;

2.5. Заключити з обслуговуючим підприємством договір на вивезення твердих побутових відходів;

2.6. При проведенні робіт зі встановлення тимчасової споруди дотримуватись Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях Козелецької селищної ради;

2.7. Після розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності повідомити селищну раду про виконання вимог паспорта прив’язки.

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з питань будівництва, ЖКГ та комунальної власності Моцьора В.В.

Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ

 

 

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

05 липня 2024 року

сел. Козелець

 

№ 2858-83/VIII

 

Про затвердження переліку осіб, які перебувають

на квартирному обліку громадян, що потребують

поліпшення житлових умов і мають позачергове

право на отримання житла, при виконавчому комітеті

Козелецької селищної ради

 

З метою упорядкування процедури взяття на квартирний облік громадян, зокрема дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа, які потребують поліпшення житлових умов проживання, відповідно до статті 144 Конституції України, статті 33 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», Житлового кодексу України, Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів Української РСР і Української Республіканської Ради професійних спілок від 11 грудня 1984 року № 470 (зі змінами), пункту 64 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов'язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 866 та Положення про квартирний облік при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 24 жовтня 2017 року № 79/VIII, враховуючи подання Служби у справах дітей селищної ради та висновки громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті селищної ради, керуючись підпунктом 2 пункту «а», підпунктами 7, 12 пункту «б» статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

1. Зарахувати до переліку осіб, які перебувають на квартирному обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов і мають позачергове право на отримання житла при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради ПІБ, *** року народження, яка має статус дитини, позбавленої батьківського піклування, перебуває під піклуванням ПІБ, жительки сел. Козелець, вул.*** Чернігівського району Чернігівської області, місце походження дитини – сел. Козелець Чернігівського району Чернігівської області.

2. Зарахувати до переліку осіб, які перебувають на квартирному обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов і мають позачергове право на отримання житла при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради ПІБ, *** року народження, яка має статус дитини-сироти, перебуває під піклуванням ПІБ, жителя с. Пушкарі, вул.*** Чернігівського району Чернігівської області, місце походження дитини – с. Пушкарі Чернігівського району Чернігівської області.

3. Зарахувати до переліку осіб, які перебувають на квартирному обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов і мають позачергове право на отримання житла при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради ПІБ, *** року народження, яка має статус дитини-сироти, перебуває під піклуванням ПІБ, жительки с. Нічогівка, вул.*** Чернігівського району Чернігівської області, місце походження дитини – с. Сокирин Чернігівського району Чернігівської області.

4. Зарахувати до переліку осіб, які перебувають на квартирному обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов і мають позачергове право на отримання житла при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради, ПІБ, *** року народження, яка має статус дитини-сироти, перебуває в прийомній сім’ї ПІБ, ПІБ, жителів с. Пушкарі, вул.*** Чернігівського району Чернігівської області, місце походження дитини – сел. Козелець Чернігівського району Чернігівської області.

5. Зарахувати до переліку осіб, які перебувають на квартирному обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов і мають позачергове право на отримання житла при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради, ПІБ, *** року народження, який має статус дитини, позбавленої батьківського піклування, перебуває в прийомній сім’ї ПІБ, ПІБ,  жителів с. Савин, вул.*** Чернігівського району Чернігівської області, місце походження дитини – с. Савин Чернігівського району Чернігівської області.

6. Виключити з переліку осіб, які перебувають на квартирному обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов і мають позачергове право на отримання житла при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради ПІБ, *** року народження, особи з числа дітей, позбавлених батьківського піклування, у зв’язку із його смертю.

Інформація надана Козелецьким відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Чернігівському районі Чернігівської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 28.05.2024 року № 27571/224-8-24-33.19 на підставі актового запису про смерть № 768, складеного 04.07.2023 року Лубенським відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Лубенському районі Полтавської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції на ПІБ, *** року народження, який помер 28.06.2023 року, місце смерті: Україна, Луганська область, Сєвєродонецький район, місто Кремінна.

7. Затвердити перелік осіб, які перебувають на квартирному обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов і мають позачергове право на отримання житла при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради в новій редакції, згідно з додатком.

8. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету селищної ради Набільську Л.О.

 

Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Козелецької селищної ради

від 05 липня 2024 року № 2858-83/VIII

Перелік осіб, які перебувають на квартирному обліку громадян, що

потребують поліпшення житлових умов і мають позачергове право на отримання житла при

виконавчому комітеті Козелецької селищної ради

 

№ з/п

Прізвище, ім’я, по-батькові дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування (віком від 16 до 18 років), особи з їх числа (віком від 18 до 23 років включно), яка перебуває на обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов

Дата народження (число, місяць, рік)

Статус (вказати дитина-сирота, дитина, позбавлена батьківського піклування, особа з їх числа)

Наявність інвалідності (вказати «+» або «-»)

Рішення органу місцевого самоврядування про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (вказати число, місяць, рік, №)

Місце проживання

або реєстрації особи

1

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

+

Рішення Берлозівської сільської ради від 11.09.2009

Чернігівська обл., смт. Замглай, вул.***

2

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 09.08.2010 № 78

Чернігівська область

3

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення Нічогівської сільської ради від 17.01.2012

Чернігівська область Чернігівський район

с. Нічогівка

4

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення Лемешівської сільської ради від 20.03.2012 № 8

Чернігівська область Чернігівський район

с. Шуляки

5

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 22.05.2012 № 60

Сумська обл.,

с. Зноб-Трубчевське, вул.***

6

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення Олексіївщинської сільської ради від 19.02.2013 № 6

м. Київ,

вул.***

7

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення Олексіївщинської сільської ради від 19.02.2013 № 6

м. Чернігів, пр-т***

8

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення Олексіївщинської сільської ради від 19.02.2013 № 6

м. Київ, вул.***

9

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення Берлозівської сільської ради від 20.03.2013 № 3

Чернігівська область Чернігівський район

с. Берлози,

вул.***

10

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення Нічогівської сільської ради від 18.09.2014

Чернігівська область Чернігівський район

с. Нічогівка

11

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення Савинської сільської ради від 22.05.2018

Чернігівська область Чернігівський район

с. Савин, вул.***

12

ПІБ

***

Особа з числа дітей сиріт

-

Рішення Козелецької селищної ради від 17.12.2018                  № 469-38/VIII

Чернігівська область Чернігівський район

с. Ставиське,             вул.***

13

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 17.12.2018 № 469-38/VIII

Чернігівська область,

м. Носівка, вул.***

14

ПІБ

***

Особа з числа дітей-сиріт

-

Рішення Козелецької селищної ради від 17.12.2018 № 469-38/VIII

Чернігівська область Чернігівський район

с. Гладке, вул.***

15

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 17.12.2018 № 469-38/VIII

Чернігівська область Чернігівський район

с. Карасинівка, вул.***

16

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 17.12.2018 № 469-38/VIII

Чернігівська область Чернігівський район

с. Данівка, вул.***

17

ПІБ

***

Особа з числа дітей- сиріт

+

Рішення Козелецької селищної ради від 20.02.2019 № 551-41/VIII

Чернігівська область Чернігівський район

с. Пушкарі,

вул.***

18

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

+

Рішення Козелецької селищної ради від 20.02.2019 № 551-41/VIII

Чернігівська область Чернігівський район

с. Пушкарі,

вул.***

19

ПІБ

***

Дитина, позбавлена батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 20.02.2019 № 551-41/VIII

Чернігівська область Чернігівський район

с. Карасинівка, 

вул.***

20

ПІБ

***

Дитина, позбавлена батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 20.02.2019 № 551-41/VIII

Чернігівська область Чернігівський район

с. Карасинівка,

вул.***

21

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення Нічогівської сільської ради від 20.03.2019

Чернігівська область Чернігівський район

с. Нічогівка,

вул.***

22

ПІБ

***

Дитина-сирота

-

Рішення Олексіївщинської сільської ради від 19.11.2019 № 41

м. Київ, вул.***

23

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення Савинської сільської ради від 21.12.2019

м. Київ, вул.***

24

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 14.02.2020 № 898-64/VIII

Чернігівська область         м. Корюківка,           вул.***

25

ПІБ

***

Особа з числа дітей-сиріт

-

Рішення Козелецької селищної ради від 26.06.2020 № 997-70/VIII

Чернігівська область Чернігівський район

с. Шуляки, вул.***

26

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 26.06.2020 № 997-70/VIII

Чернігівська область Чернігівський район

с. Олишівка, вул.***

27

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 24.09.2020 № 1060-76/VIII

Чернігівська область Чернігівський район

с. Лемеші, вул.***

28

ПІБ

***

Особа з числа дітей-сиріт

-

Рішення Козелецької селищної ради від 28.12.2020 № 26-1/VIII

Чернігівська область Чернігівський район

с. Часнівці, вул.***

29

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 13.07.2021 № 243-15/VIII

Чернігівська область Чернігівський район

с. Кіпті, вул.***

30

ПІБ

***

Особа з числа дітей-сиріт

-

Рішення Козелецької селищної ради від 13.07.2021 №  243-15/VIII

Чернігівська область Чернігівський район

 смт. Козелець, вул.***

31.

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

+

Рішення Козелецької селищної ради від 23.11.2021 № 391-24/VIII

Чернігівська область Чернігівський район

смт. Козелець, вул.***

32

ПІБ

***

Особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 21.01.2022 року № 443-27/VIII

Чернігівська область, Чернігівський район,

с. Олексіївщина, вул.***

33

ПІБ

***

Дитина, позбавлена батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 12.10.2022 року № 586-39/VІІІ

м. Київ,

вул.***

34

ПІБ

***

Дитина-сирота

+

Рішення Козелецької селищної ради від 12.10.2022 року № 586-39/VІІІ

Чернігівська область Чернігівський район

смт. Козелець, вул.***

35

ПІБ

***

Дитина-сирота

-

Рішення Козелецької селищної ради від 12.10.2022 року № 586-39/VІІІ

Київська область,

Броварський район,

с. Квітневе, вул.***

36

ПІБ

***

Дитина-сирота

-

Рішення Козелецької селищної ради від 12.10.2022 року № 586-39/VІІІ

Чернігівська область, Чернігівський район,

м. Остер,

вул.***

37

ПІБ

***

Дитина-сирота

-

Рішення Козелецької селищної ради від 12.10.2022 року № 586-39/VІІІ

Чернігівська область, Чернігівський район

с. Гладке, вул.***

38

ПІБ

***

Дитина, позбавлена батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 12.10.2022 року № 586-39/VІІІ

Чернігівська область, Чернігівський район

с. Жеребецьке, вул.***

39

ПІБ

***

Дитина, позбавлена батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 12.10.2022 року № 586-39/VІІІ

м. Чернігів, вул.***

40

ПІБ

***

Дитина, позбавлена батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 28.06.2023 року № 841-58/VIII

Чернігівська область Чернігівський район

с. Савин, вул.***

41

ПІБ

***

Дитина, позбавлена батьківського піклування

+

Рішення Козелецької селищної ради від 28.06.2023 року № 841-58/VIII

Чернігівська область Чернігівський район,

смт Козелець, вул.***

42

ПІБ

***

Дитина-сирота

-

Рішення Козелецької селищної ради від 28.06.2023 року № 841-58/VIII

Київська область,

Броварський район,

с. Опанасів, вул.***

43

ПІБ

***

Дитина-сирота

-

Рішення Козелецької селищної ради від 28.06.2023 року № 841-58/VIII

Чернігівська область Чернігівський район,

с. Бабарики, вул.***

44

ПІБ

***

Дитина-сирота

-

Рішення Козелецької селищної ради від 28.06.2023 року № 841-58/VIII

Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тополі, вул.***

45

ПІБ

***

Дитина, позбавлена батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 28.06.2023 року № 841-58/VIII

Чернігівська область, Чернігівський район,

смт. Козелець, вул.***

46

ПІБ

***

Дитина, позбавлена батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від  14.11.2023 року № /VIII

Чернігівська область, Чернігівський район,

смт Олишівка, вул.***

47

ПІБ

***

Дитина, позбавлена батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 14.11.2023 року № 1661-69/VIII

Чернігівська область, Чернігівський район,

смт Козелець, вул.***

48

ПІБ

***

Дитина, позбавлена батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від  14.11.2023 року № 1661-69/VIII

Київська область Обухівський район

с.Пії, вул.***

49

ПІБ

***

Дитина, позбавлена батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 14.11.2023 року № 1661-69/VIII

Чернігівська область, Чернігівський район,

с. Булахів, вул.***

50

ПІБ

***

Дитина, позбавлена батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 14.11.2023 року № 1661-69/VIII

м. Чернігів, вул.***

51

ПІБ

***

Дитина, позбавлена батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 2024 року №/VIII

Чернігівська область Чернігівський район, сел.Козелець, вул.***

52

                  ПІБ

***

Дитина-сирота

-

Рішення Козелецької селищної ради від  2024 року № /VIII

Чернігівська область Чернігівський район, с.Пушкарі, вул.***

53

ПІБ

***

Дитина-сирота

-

Рішення Козелецької селищної ради від 2024 року № /VIII

Чернігівська область

Чернігівський район, с.Нічогівка, вул.***

54

ПІБ

***

Дитина-сирота

-

Рішення Козелецької селищної ради від 2024 року № /VIII

Чернігівський район Чернігівська область с.Пушкарі, вул.***

55

ПІБ

***

Дитина, позбавлена батьківського піклування

-

Рішення Козелецької селищної ради від 2024 року № /VIII

Чернігівський район Чернігівська область

с.Савин, вул.***

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА

 

 

 

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

05 липня 2024 року

сел. Козелець

№ 2857-83/VIII

Про затвердження висновку про

доцільність позбавлення батьківських

прав ПІБ відносно

малолітньої дитини ПІБ

Відповідно до статті 12 Закону України «Про охорону дитинства», статтей 19, 150, 164, 180 Сімейного кодексу України, розглянувши рекомендації комісії з питань захисту прав дитини при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Затвердити висновок про доцільність позбавлення батьківських прав

Пищолки Яни Анатоліївни відносно неповнолітньої дитини ПІБ, *** року народження.

  1. Порушити клопотання перед Козелецьким районним судом Чернігівської області про позбавлення батьківських прав ПІБ, жительки сел. Козелець, вул.*** Чернігівського району Чернігівської області, відносно неповнолітньої дитини ПІБ, *** року народження.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Золотаревську О.О.

Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Козелецької селищної ради

від 05 липня 2024 року № 2857-83/VIII

ВИСНОВОК

органу опіки та піклування про доцільність позбавлення

батьківських прав ПІБ

відносно неповнолітньої дитини ПІБ,

*** року народження

На засіданні комісії з питань захисту прав дитини при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради розглянуто документи, надані комунальним закладом «Старобасанська гімназія» Чернігівської обласної ради, Службою у справах дітей, відділом соціального захисту населення Козелецької селищної ради, щодо невиконання батьківських обов’язків ПІБ, жителькою сел. Козелець, вул.*** Чернігівського району Чернігівської області, відносно неповнолітньої дитини ПІБ, *** року народження.

Батько дитини ПІБ помер (свідоцтво про смерть  серія ***, видане *** року.

05 лютого 2019 року ПІБ, *** року народження, за заявою матері був зарахований на цілодобову форму перебування до КЗ «Старобасанська гімназія» Чернігівської обласної ради. За інформацією закладу мати дитини ПІБ не цікавилася життям дитини, дуже рідко забирала його додому, у 2023-2024 навчальному році жодного разу не відвідала сина, не забирала на канікули, грошові перекази не надсилала, на телефонні дзвінки працівникам гімназії не відповідала, не брала участі в утриманні та вихованні свого сина ПІБ, *** року народження, тобто самоусунулась від виконання батьківських обов’язків. У червні 2024 року ПІБ відмовилася забрати Тимофія із КЗ «Старобасанська гімназія» на літні канікули, пояснюючи це тим, що між нею та дитиною відсутнє взаєморозуміння.

05 червня 2024 року неповнолітній ПІБ, *** року народження, за заявою матері влаштований до Центру соціально-психологічної реабілітації дітей (с. Хмільниця, вул. Шкільна, 2 Чернігівського району Чернігівської області).

ПІБ не створила умови для проживання, виховання та розвитку неповнолітнього сина ПІБ, *** року народження, не займається його вихованням, не утримує дитину матеріально, не проявляє материнської турботи до сина, тобто не виконує батьківські обов’язки.

Спеціалістами Служби у справах дітей, відділу соціального захисту населення Козелецької селищної ради в межах повноважень проводилась відповідна робота з Пищолкою Яною Анатоліївною щодо підвищення її батьківського потенціалу та належного виконання нею батьківських обов’язків. Дані заходи не призвели до позитивних результатів, ситуація в родині не змінилась.

Частиною 1 статті 12 Закону України «Про охорону дитинства», ст. 150, ст. 164 та ст. 180 Сімейного кодексу України передбачено, що кожна дитина має право на піклування батьків, а батьки мають право та зобов’язані виховувати дитину, піклуватись про її здоров’я, фізичний, духовний та моральний розвиток, створювати належні умови для розвитку її здібностей та несуть відповідальність за невиконання та ухилення від виконання батьківських обов’язків.

Виходячи із вищевикладеного, з метою захисту прав та інтересів дитини Козелецька селищна рада, як орган опіки та піклування, визнає за доцільне позбавлення батьківських прав ПІБ, жительки сел. Козелець, вул.*** Чернігівського району Чернігівської області, відносно неповнолітньої дитини ПІБ, *** року народження.

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА

 

 

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

05 липня 2024 року

сел. Козелець

№ 2856-83/VIII

Про упорядкування

погосподарського обліку

у Козелецькій селищній раді

З метою удосконалення ведення погосподарського обліку на території Козелецької селищної ради, відповідно до наказів Державної служби статистики України від 11.04.2016 року № 56 «Про затвердження Інструкції з ведення погосподарського обліку в сільських, селищних та міських радах»,  від 14.04.2017 року № 572 «Про затвердження Порядку обліку особистих селянських господарств сільськими, селищними та міськими радами» та             від 24.11.2015 року № 340 «Про затвердження типових форм первинної облікової документації для сільських, селищних та міських рад», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Впровадити з 2024 року ведення погосподарського обліку у селищі Козелець Чернігівського району Чернігівської області шляхом закладання документів погосподарського обліку за допомогою системи програмного комплексу «Погосподарський облік для сільських, селищних та міських рад» та завести книги погосподарського обліку на 2024 – 2028 роки.
  2. Встановити, що погосподарський облік ведеться у паперовій формі по кожному населеному пункту громади та в електронній формі по селищу Козелець.
  3. Присвоїти населеним пунктам та іншим поселенням на території громади наступні порядкові номери у межах Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області, згідно з додатком 1.
  4. Затвердити форму картки обліку погосподарського обліку у Козелецькій селищній раді Чернігівського району Чернігівської області на 2024-2028 роки, згідно з додатком 2.
  5. Призначити уповноваженою особою селищної ради, яка відповідає за ведення погосподарського обліку та здійснює заходи з ведення погосподарського обліку на території селища Козелець, ІВАНЮК Яніну Борисівну та уповноважити її видавати довідки відповідно до повноважень.
  6. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Берлози. Сивухи, Часнівці, Гламазди (Берлозівський старостинський округ), старосту РИБАКА Дмитра Семеновича і діловода ПОТАПЕНКО Вікторію Віталіївну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
  7. 7. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Білейки, Новики, Тарасів, Опеньки, Кривицьке, Шами (Білейківський старостинський округ), старосту САЧЕНКО Інну Володимирівну і діловода БОНДАРЕНКО Ніну Іванівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
  8. 8. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території села Бобруйки (Бобруйківський старостинський округ), старосту МОТОВИЛОВЕЦЬ Оксану Іванівну і діловода МАЛЮК Олену Миколаївну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
  9. 9. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Бригинці, Карасинівка, Риків, Корніїв, Мирне, Пізнє (Бригинцівський старостинський округ), старосту ВЕЛІГОРСЬКУОлександру Іванівну і діловода МАРТИНЕНКО Олену Олексіївну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
  10. 10. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території села Булахів (Булахівський старостинський округ), старосту МОТОВИЛОВЕЦЬ Оксану Іванівну і діловода ПІДВИСОЦЬКУ Ольгу Миколаївну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
  11. 11. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Данівка, Курганське (Данівський старостинський округ), старосту МОРОЗ Антоніну Анатоліївну і діловода ПОНОМАРЕНКО Віру Митрофанівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
  12. 12. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Лемеші, Боярівка, Горбачі, Пісоцьке, Шапіхи, Шолойки, Шуляки (Лемешівський старостинський округ), старосту ХАРЧЕНКО Надію Семенівну і діловода ЕНДРЕШ Марину Василівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
  13. 13. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території села Лихолітки (Лихолітський старостинський округ), старосту МАЧАЧУ Петра Кириловича і діловода ПУШКАР Лідію Володимирівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
  14. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території села Мостище, старосту ТОЛКАЧОВУ Марину Сергіївну і діловода ШУМ Аллу Миколаївну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
  15. 15. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території села Нічогівка, старосту ТОЛКАЧОВУ Марину Сергіївну і діловода КУКШИН Ніну Іванівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
  16. 16. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території села Озерне (Озерненський старостинський округ), старосту СКОБУ Ольгу Григорівну і діловода ЩУР Надію Леонідівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
  17. 17. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Олексіївщина, Єрків, Гарбузин, Жеребецьке, Закревське, Тополі, старосту СТЕЛЬМАХА Олександра Миколайовича і діловода КУРОЧКУ Ганну Михайлівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
  18. 18. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Омелянів, Привітне, Калитянське (Омелянівський старостинський округ), старосту ШИЯН Раїсу Іллівну і діловода АКУЛОВУ Людмилу Михайлівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
  19. 19. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Патюти, Будище, Гладке (Патютинський старостинський округ), старосту РЖАНІЦИНУ Ольгу Григорівну і діловода ГАЛІЧЕНКО Любов Миколаївну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
  20. 20. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території села Пилятин (Пилятинський старостинський округ) старосту ДМИТРЕНКО Світлану Михайлівну і діловода ЛОЗУ Оксану Григорівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
  21. 21. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території села Савин старосту ВОЛОСОК Лідію Петрівну і діловода ЧЕРНИЧЕНКО Світлану Станіславівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
  22. 22. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Сираї, Карпоки, Сокирин старосту ДОЛОМАНСЬКОГО Сергія Івановича і діловода ВОЛИНЕЦЬ Людмилу Миколаївну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
  23. 23. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Скрипчин. Пушкарі (Скрипчинський старостинський округ), старосту ЛИСЕНКА Юрія Григоровича і діловода КОРНІЄНКО Наталію Михайлівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
  24. 24. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Ставиське, Блудше, Нова Гребля (Стависький старостинський округ) старосту ДМИТРЕНКО Світлану Михайлівну і діловода КОРНІЄНКО Валентину Іванівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
  25. Уповноважити працівників Центру надання адміністративних послуг селищної ради надавати доступ до інформації, володільцем якої є Козелецька селищна рада, з питань уточнення відомостей про реєстрацію місця проживання (перебування), зміни місця проживання, отримання інформації з реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України, та інформації з програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада»» та Єдиної інформаційної системи соціальної сфери уповноваженим особам селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території населених пунктів громади.
  26. Уповноважити відділ земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради подавати відповідну звітність з питань повноважень відділу.
  27. Уповноважити відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради подавати відповідну звітність з питань повноважень відділу.
  28. Керівникам виконавчих органів та структурних підрозділів селищної ради забезпечити взаємодію управлінь, відділів та служб селищної ради із уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території громади.
  29. Захист, використання та доступ до інформації, що збирається за допомогою погосподарського обліку проводити відповідно до законів України «Про захист персональних даних», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації».
  30. Обов’язок щодо зберігання книг погосподарського обліку, у тому числі тих, строк дії яких закінчився, до передачі їх на державне зберігання, покладається на уповноважених осіб селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку у відповідних населених пунктах громади.
  31. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету селищної ради Людмилу НАБІЛЬСЬКУ.

Голова  Валентин БРИГИНЕЦЬ

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Козелецької селищної ради

від 05 липня 2024 року № 2856-83/VIII

Порядкові номери населених пунктів у межах Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області

Назва населеного пункту

на території селищної ради

Порядковий номер

у межах селищної ради

село Берлози

01

село Білейки

02

село Блудше

03

село Бобруйки

04

село Боярівка

05

село Бригинці

06

село Будище

07

село Булахів

08

село Гарбузин

09

село Гладке

10

село Гламазди

11

село Горбачі

12

село Данівка

13

село Єрків

14

село Жеребецьке

15

село Закревське

16

селище Калитянське

17

село Карпоки

18

село Карасинівка

19

селище Козелець

20

село Корніїв

21

село Кривицьке

22

село Курганське

23

село Лемеші

24

село Лихолітки

25

село Мирне

26

село Мостище

27

село Нічогівка

28

село Нова Гребля

29

село Новики

30

село Озерне

31

село Омелянів

32

село Олексіївщина

33

село Опеньки

34

село Патюти

35

село Пилятин

36

село Пізнє

37

село Пісоцьке

38

село Привітне

39

село Пушкарі

40

село Риків

41

село Савин

42

село Сивухи

43

село Сираї

44

село Скрипчин

45

село Сокирин

46

село Ставиське

47

село Тарасів

48

село Тополі

49

село Часнівці

50

село Шами

51

село Шапіхи

52

село Шолойки

53

село Шуляки

54

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА

 

Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

Козелецької селищної ради

від 05 липня 2024 року

№ 2856-83/VIII

 

 

 

Облікова картка об’єкта погосподарського обліку

Спеціальні відмітки

Номер

об'єкта погосподарського обліку

└─┘└─┘¯└─┘└─┘└─┘└─┘¯└─┘

Тип об'єкта погосподарського обліку

Домогосподарство з реєстрацією місця проживання на території ради – код 1

Місцезнаходження/ адреса

Прізвище, ім'я, по батькові голови домогосподарства

Заповнюються всірозділи

 
       

Домогосподарство

з реєстрацією місця

перебування

на території ради, без реєстрації місця проживання в ній – код 2

Місцезнаходження/ адреса

Прізвище, ім'я, по батькові голови домогосподарства

Заповнюються всі розділи

 

Місяць, рік

Мета прибуття

Адреса реєстрації місця проживання голови домогосподарства

 

прибуття

вибуття

 
         

Домоволодіння  – код 3

Кількість власників  –

Місцезнаходження/ адреса

Прізвище, ім'я, по батькові власника/  користувача

Заповнюються розділиІІ,ІІІ,ІV

 

Адреса реєстрації місця проживання власника/ користувача

         

Землеволодіння  – код 4

Кількість власників  –

Місцезнаходження/ адреса

Прізвище, ім'я, по батькові власника/  користувача

Заповнюються розділи ІІІ, ІV

 

Адреса реєстрації місця проживання власника/ користувача

 
         

Закинутий об'єкт – код 5

Кількість власників  –

Місцезнаходження/ адреса

Прізвище, ім'я, по батькові власника/ користувача

Заповнюються розділи II, ІІІ

 

Адреса реєстрації місця проживання власника/ користувача

 

Додаткові відомості:

 
   
   
   
                           

  

Відомості про членів домогосподарства – для об'єкта з кодом 1 і 2  

1.

Прізвище

Ім’я

По батькові

Голова домогосподарства

       

                          

 

 

           

 

           

2.

Дата народження

             

3

Стать ( чоловіча, жіноча)

             

4.

Родинні стосунки по відношенню до голови домогосподарства

             

5.

Відомості про зайнятість/незайнятість(для осіб віком 15 років і старше)

             

6.

Місце роботи (зайняття) залежно від територіального розташування

             

7.1

Наявність земельної ділянки

у власності

             

7.2

взято в оренду

             

7.3

здано в оренду

             

8

Відмітка про ведення особистого селянського господарства

 

ведення

(дата, підпис)

             

припинення

(дата, підпис)

             

9.1

Відомості про тимчасову відсутність(місяць, рік і причина вибуття, місяць, рік повернення до

домогосподарства)

вибув

             

9.2

повернувся

             

9.3

вибув

             

9.4

повернувся

             

10

Відмітка про повне вибуття

             

11.

Відмітка про прибуття на територію населеного пункту

 заново

дата реєстрації місця проживання на території населеного пункту

             

попереднє місце реєстрації проживання

             

12.

Відомості про пенсію, інвалідність, отримання соціальної допомоги

               

13.

Відомості про реєстрацію місця проживання/перебування

               

14.

Додаткові відомості

             
               
                     

  

Житловий будинок /квартира  в приватній власності, користуванні  громадян 1 січня – для об'єкта з кодами 1,2 3,5

Прізвище, ім'я, по батькові власника/ співвласників/ відповідального квартиронаймача, користувача

 

для об’єктів з кодами 1 або 2

№ПГО, де перебуває на квартирі/орендує житло

 

└─┘└─┘¯└─┘└─┘└─┘└─┘¯└─┘

 
 

для об’єктів з кодами 1,2 або 3 за умовами володіння будинком/квартирою; для об’єкта з кодом 5 за умови, якщо будинок зберігся

 

20__р.

20__ р.

20__ р.

20__ р.

20__р.

Загальна площа житлового будинку/квартири

         

Загальна площа житлових приміщень,м2

         

з неї житлова площа, м2

         

Кількість житлових кімнат

         

водопроводу

         

гарячого водопостачання

         

каналізації

         

опалення:

центрального

         

від індивідуальних установок

         

пічного

         

природного газу

         

скрапленого газу

         

підлогової електричної плити

         

Загальна площа нежитлових будівель, м2

         

Рік  побудови

 

Матеріал стін

 

Матеріал покрівлі

 

Додаткова інформація     

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Земля в особистому користуванні об'єктана1січня–для об'єктів з кодами 1,2,3,4,5

(власна земля за виключенням зданої в оренду за договорами, але з урахуванням узятої в оренду за договорами) 

( у гектарах ,зточністю до 0,0001)

 

20__р.

20__р.

20__р.

20__р.

20_р.

 

Площа земельних ділянок всього

   

   

 

  

   

 

З неї за цільовим призначенням (відповідно до документів):

 

для будівництва, обслуговування житлового будинку, господарських

будівель

     

     

     

   

    

 
 

Для ведення особистого селянського господарства

 

     

 

     

 

     

 

     

 

     

 

для ведення товарного сільськогосподарського виробництва

(земельних часток

(паїв))

           
 

З них узятих в оренду

     

     

     

     

     

 

Для сінокосіння і випасання худоби

     

     

     

     

     

 

Для городництва

     

     

     

     

     

 

Для індивідуального садівництва

           

Для індивідуального садівництва

   

     

     

     

   

Із загальної площі земельних ділянок–

площа сільськогосподарських угідь

           

з них:

рілля

           

багаторічні  насадження

           

сіножаті, пасовища

           

Додаткова   інформація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ІV.Сільськогосподарські тварини в приватній власності об'єкта  на 1січня – для об'єктів з кодами  1,2,3,4

 

 

20__р.

20__р.

20__р.

20__р.

20__р.

 

Велика рогата худоба–всього

     

     

     

     

     

 

у тому числі:

           

бугаї-плідники

 

корови

     

     

     

     

     

 

телиці від1року до2 років

     

     

     

     

     

 

телиці старші 2років

     

     

     

     

     

 

телиці старші 2 років запліднені

           

телята до1 року

     

     

     

     

     

 

бички від 1 року до 2 років

           

бички старші 2 років

           

Свині–всього

     

     

     

     

     

 

У тому числі:

свиноматки

           

ремонтні свинки старші 4 місяців

     

     

     

     

     

 

поросята до 2 місяців

     

     

     

     

     

 

Вівці всіх порід – усього

     

     

     

     

     

 

у т.ч .вівцематки і ярки старші 1року

     

     

     

     

     

 
 

Кози–всього

     

     

     

     

     

 

у т.ч.козематки

     

     

     

     

     

 

Коні-усього

           

у тому числі:

кобили від 3 років і старші

           

лошата до 1 року

           

 

20__р.

20__р.

20__р.

20__р.

Птиця свійська-усього

 

 

 

 

у т.ч. кури-несучки

 

 

 

 

Кролі-усього

 

 

 

 

ут.ч. кролематки

 

 

 

 

Тварини хутрові (вказати які)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бджолосім’ї штук

 

 

 

 

 

Додаткова інформація

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Сільськогосподарська техніка в користуванні об’єктана1січня–для об'єктів з кодом 1і 2

 

Додаткова інформація

 

 

 

 

 

20__р.

20__р.

20__р.

20__р.

20__р.

Трактори- усього

 

 

 

 

 

у т. ч. міні-трактори (садово-городні

 

 

 

 

 

Вантажні автомобілі

 

 

 

 

 

Комбайни –усього

 

 

 

 

 

у т. ч. зернозбиральні комбайни

 

 

 

 

 

 

  

Дати обходу об'єкта:

на1січня 202_р.

на1січня 202_р.

на1січня 202_р.

на1січня 202_р.

на1січня 202_р.

Підпис особи,що відповідає заоб'єкт

         

Підпис,прізвище та ініціали особи, якапроводила запис і перевірку

         

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА

 

 

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

05 липня 2024 року

сел. Козелець

№ 2869-83/VIII

Про створення комісії з питань встановлення

факту здійснення догляду та затвердження

Положення про порядок складання та видачі Акта

Керуючись статтею 40, частиною шостою статті 59 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», пунктами 9, 13, 14 частини першої статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» та постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.2024 року № 560 «Про затвердження Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період», виконавчий комітет вирішив:

  1. Створити комісію з питань встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду, та затвердити склад, згідно з додатком 1.
  2. Затвердити Положення про порядок складання та видачі Акта встановлення факту здійснення догляду, згідно з додатком 2.
  3. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання цього рішення покласти на начальника відділу соціального захисту населення селищної ради Сікачову В.З.
  4. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.11.2023 року № 1666-69/VIII «Про підтвердження факту спільного проживання та догляду і складання акту встановлення факту здійснення догляду».
  5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань Гарбуза М.П.

Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Козелецької селищної ради

від 05 липня 2024 року № 2869-83/VIII

СКЛАД

комісії з питань встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду

ВЕЛИКОХАТНІЙ

Сергій Леонідович

- секретар селищної ради, голова комісії;

СІКАЧОВА

Валентина Захарівна

- начальник відділу соціального захисту населення, заступник голови комісії;

КОБИЖЧА

Наталія Іванівна

- головний спеціаліст відділу соціального захисту населення, секретар комісії

Члени комісії:

- сімейний лікар особи, яка потребує постійного догляду (за згодою);

- староста відповідного старостинського округу;

- депутат Козелецької селищної ради (за згодою).

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА

Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

Козелецької селищної ради

від 05 липня 2024 року № 2869-83/VIII

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок складання та видачі Акта встановлення факту

здійснення догляду

  1. Це Положення визначає порядок складання та видачі Акта встановлення факту здійснення догляду (надалі – Акт) за особами з інвалідністю I чи II групи та за особами, якіпотребуютьпостійного догляду, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.05.2024 року № 560 «Про затвердження Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період».
  2. Акт складається на підставіписьмовогозвернення особи, яка здійснює догляд/постійний догляд, або особи з інвалідністю I чи II групи, за якою здійснюється догляд/постійний догляд, (надалі – Заява) до селищного голови Козелецької селищної ради.
  3. Заява на складання та видачу Акта можеприйматись за формою, затвердженоюдодатком 1 до цього Положення, або в іншій довільній формі,     з обов’язковим зазначенням адреси фактичного місця проживання особи за якою здійснюється догляд/постійний догляд.
  4. До Заяви додаються:

- копії документів, що підтверджують родинні зв’язки (якщо догляд здійснюється за своїми батьками чи батьками дружини (чоловіка), які є особами з інвалідністю І чи ІІ групи;

- копії документів, що підтверджують інвалідність (якщо догляд/постійний догляд здійснюється за особою з інвалідністю І чи ІІ групи;

- копія висновку лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про потребу у постійному сторонньому догляді;

- копія паспорта особи, за якою здійснюється догляд/постійний догляд;

- копія паспорта особи, яка здійснює догляд/постійний догляд;

- копія документа на підтвердження РНОКПП особи, за якою здійснюється догляд/постійний догляд;

- копія документа на підтвердження РНОКПП особи, яка здійснює догляд/постійний догляд;

- копія документа на підтвердження адреси зареєстрованого місця проживання особи, за якою здійснюється догляд/постійний догляд (зокрема, довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи);

- копія документа на підтвердження адреси зареєстрованого місця проживання особи, яка здійснює догляд/постійний догляд (зокрема, довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи);

- копії паспортів осіб першого та другого ступеня споріднення, які не є військовозобов`язаними та відповідно до закону зобов’язані утримувати чи здійснювати постійний догляд за особою, що потребує постійного стороннього догляду;

- копія документа, який є підставою неможливості здійснення догляду родичами першого, другого ступеня споріднення за особою, що потребує постійного стороннього догляду;

- довідка про склад сім’ї;

- довідка про доходи кожного члена сім’ї за попередній квартал.

  1. Заяваможе бути подана особистоабо направлена засобами поштового зв’язку.
  2. Відповідальність за достовірністьданих, поданихзаявником для складання Акта, несе заявник.
  3. Факт здійснення догляду/постійного догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та факт здійсненняпостійного догляду за особами, якіпотребують постійного догляду, згідно з висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я, встановлюється спеціальною комісією з питань встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду (надалі за текстом – Комісія), склад якої затверджується виконавчим комітетом Козелецької селищної ради.
  4. Комісіяпопередньоперевіряє Заяву та додані документи. У випадку, якщо до Заяви не додані документи, подання яких, згідно з вимогами цього Положення, є обов’язковим, Комісія не пізніше наступного робочого дня повідомляє заявника про необхідність подачі таких документів, та зупиняє розгляд Заяви до моменту подачі таких документів. Не пізніше наступного робочого дня після надходження необхідних документів розгляд Заяви відновлюється.
  5. Комісія не має права вимагатиподачідокументів, не передбачених цим Положенням.
  6. Якщо зміст Заяви та доданих до неї документів відповідає вимогам цього Положення, Комісія визначає дату відвідування особи, за якою здійснюється догляд/постійний догляд, за адресою її фактичного місця проживання, вказаною у Заяві (надалі – Відвідування), про що повідомляє заявника засобами телефонного зв’язку (за можливості).
  7. Заява розглядається в термін визначений ст.20 Закону України «Про звернення громадян».
  8. 12. Відвідування здійснюється не менш яктрьомачленами Комісії, під час якого з’ясовуються факт спільного проживання (окрім випадків, якщо догляд здійснюється за своїми батьками чи батьками дружини (чоловіка), які є особами з інвалідністю І чи ІІ групи), а також факт надання належного догляду (якщо догляд здійснюється за своїми батьками чи батьками дружини (чоловіка), які є особами з інвалідністю І чи ІІ групи) або постійного догляду, зокрема шляхом опитування сусідів та інших осіб, що можуть володіти відповідною інформацією.
  9. 13. За результатами ВідвідуванняКомісіяможе прийняти одне з таких рішень:

13.1. Підтвердити факт здійснення догляду/постійного догляду.

В такому випадку членами Комісії, які здійснювали Відвідування, складається у двох примірниках Акт за формою, встановленою додатком 2 до цього Положення. В Акті зазначаються дані членів Комісії, які здійснювали Відвідування. Акт підписується членами Комісії, які здійснювали Відвідування. Акт затверджується головою Комісії у день підписання Акта членами Комісії, які здійснювали Відвідування. Один примірник Акта видається заявнику особисто або надсилається засобами поштового зв’язку за адресою, вказаною у Заяві.

Всі матеріали, що стали підґрунтям для складення та видачі Акта, долучаються до другого примірника Акта, який зберігається у відділі соціального захисту населення Козелецької селищної ради.

13.2. Відмова у видачі Акта.

Члени Комісії, які здійснювали Відвідування, можуть відмовити у видачі Акта у таких випадках:

1) Члени Комісії дійшли висновку, що догляд, про який зазначено в Заяві, не здійснюється;

2) Члени Комісії дійшли висновку, що догляд не має характеру постійного (не може бути підставою для відмови у випадках, коли догляд здійснюється за своїми батьками чи батьками дружини (чоловіка), які є особами з інвалідністю І чи ІІ групи);

3) Наявність осіб першого та другого ступеня споріднення, які не є військовозобов`язаними та відповідно до закону зобов’язані утримувати чи здійснювати постійний догляд за особою, що потребує постійного стороннього догляду.

У випадку прийняття рішення про відмову у видачі Акта члени Комісії, які здійснювали Відвідування, складають у двох примірниках Відмову у видачі Акта встановлення факту здійснення догляду (надалі – Відмова) за формою, затвердженою додатком 3 до цього Положення.

У Відмові зазначаються дані членів Комісії, які здійснювали Відвідування. Відмова підписується членами Комісії, які здійснювали Відвідування. Відмова затверджується головою Комісії у день підписання Відмови членами Комісії, які здійснювали Відвідування. Один примірник Відмови видається заявнику особисто або надсилається засобами поштового зв’язку за адресою, вказаною у Заяві.

Всі матеріали, що стали підґрунтям для складання та видачі Відмови, долучаються до другого примірника Відмови, що зберігається у відділі соціального захисту населення Козелецької селищної ради.

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА

Додаток 1

до Положення про порядок

складання та видачі Акта встановлення

факту здійснення догляду

                                                 Козелецькому селищному голові __________________________

                                                                                                                                  (ПІБ)

                                              Від___________________________________________________

                                                                                    (ПІБ)

                                             Паспорт_______________________________________________

                                                                                      (серія і номер/номер, дата видачі, орган видачі)

           Адреса зареєстрованого місця проживання:

________________________________________________________

________________________________________________________

________________________________________________________

(поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця,

номер будинку, номер квартири)

   Адреса фактичного місця проживання:

________________________________________________________

________________________________________________________

________________________________________________________

(поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця,

номер будинку, номер квартири)

                                               Номер телефону: ________________________________________

ЗАЯВА

на складання та видачу Акта встановлення факту здійснення догляду

Я, _____________________________________________________________________________,

(ПІБ заявника)

здійснюю

(обрати необхідне)

 догляд *(якщо за своїми батьками чи батьками дружини (чоловіка), які є особами з інвалідністю І чи ІІ групи)

 постійний догляд за

________________________________________________________________________________

(ПІБ особи, за якою здійснюється догляд/постійний догляд), який/яка(обрати необхідне)

  є особою з інвалідністю ______ групи

 потребує постійного стороннього догляду відповідно до Висновку ЛКК ________________________________________________________________________________

(реквізити довідки МСЕК, Висновку ЛКК)

____________________________________________________________________________________________

(ПІБ особи, за якою здійснюється догляд/постійний догляд)

       Прошу підтвердити факт здійснення мною догляду (постійного догляду) за особою, яка має необхідність в догляді.

       Відповідно до вищенаведеного, прошу скласти Акт встановлення факту здійснення догляду (надалі – Акт) мною за_____________________________________________________

                                                                    (ПІБ особи, за якою здійснюється догляд/постійний догляд)

та (обрати необхідне)

  видати такий Акт мені особисто;

 надіслати мені такий Акт засобами поштового зв’язку за адресою: _______________________________________________________________________________

Повідомляю про готовність прийняти комісію з питань встановлення факту здійснення догляду за адресою:

 ______________________________________________________________________________.

(адреса фактичного місця проживання особи, за якою здійснюється догляд/постійний догляд)

«__» ______________202__ року           _______________________        __________________

                                                                                                       (ПІБ)                                                  підпис

 

 

Анонси і оголошення

 

 

 

 

 

president  rada  kmu  chor  chern  Dija  LogoAUCwebDSYO

 

 

 

 

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2025 Козелецька селищна рада Всі права захищено.