Ви тут: Головна
Галузева інформація
Фонд соцстрахування інформує
Публічні закупівлі
Публічні закупівлі 2025




Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону по провул. Тракторний в с. Омелянів Чернігівського району Чернігівської області», за ЄЗС ДК 021:2015:71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-05-05-003152-а
Очікувана вартість закупівлі: 10 428,00 грн
Розмір бюджетного призначення: 10 428,00 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послугa
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року №3212-98/VIII «Про затвердження кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги».
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Садова в с. Лемеші Чернігівського району Чернігівської області, за ЄЗС ДК 021:2015: 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-05-01-008943-а
Очікувана вартість закупівлі: 494 058,00 грн
Розмір бюджетного призначення: 504 745,00 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 28.03.2025 року № 3236-99/VIII «Про затвердження кошторисної документації з поточного ремонту проїзної частини вулиць»
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття виконуються у відповідності до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». При наданні послуг/виконанні робіт Підрядник повинен забезпечити дотримання вимог розділу 5 ГБН В.2.3-2018-540:2012 «Охорона довкілля при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг».
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Івана Котляревського в сел. Козелець Чернігівського району Чернігівської області»
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-04-29-010318-а
Очікувана вартість закупівлі: 2869,20 грн
Розмір бюджетного призначення: 2869,20 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 08.04.2025 року № 3255-100/VIII «Про затвердження кошторисної документації з поточного ремонту проїзної частини вулиць»
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Шевченка в с. Берлози Чернігівського району Чернігівської області
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-04-29-008037-а
Очікувана вартість закупівлі: 2785,20 грн
Розмір бюджетного призначення: 2785,20 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року № 3211-98/VIII «Про затвердження кошторисної документації з поточного ремонту проїзної частини вулиць»
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Незалежності в с. Берлози Чернігівського району Чернігівської області», за ЄЗС ДК 021:2015:71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-04-29-002827-а
Очікувана вартість закупівлі: 1213,20 грн
Розмір бюджетного призначення: 1213,20 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом.Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року № 3211-98/VIII «Про затвердження кошторисної документації з поточного ремонту проїзної частини вулиць».
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду: 1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Поточний ремонт дорожнього покриття вул. А. Горбача в с. Єрків
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Звіт про договір, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-04-25-004011-а
Очікувана вартість закупівлі: 5094,82 грн
Розмір бюджетного призначення: 5276,40 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом, і повинна бути не більше ніж 1,5% від договірної ціни. За результатами відкритих торгів, пропозиція учасника становить 346 586,73 грн.
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону по вул. Богословська в сел. Козелець
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Звіт про договір, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-04-25-001890-а
Очікувана вартість закупівлі: 4394,40 грн
Розмір бюджетного призначення: 5188,80 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом, і повинна бути не більше ніж 1,5% від договірної ціни. За результатами відкритих торгів, пропозиція учасника становить 298 938,69 грн. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року № 3212-98/VIII «Про затвердження кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги».
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Улаштування вирівнювального шару грунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону по вул. Амосова в сел. Козелець
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-04-22-006395-а
Очікувана вартість закупівлі: 5999,88 грн
Розмір бюджетного призначення: 7 887,60 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом, і повинна бути не більше ніж 1,5% від договірної ціни. За результатами відкритих торгів, пропозиція учасника становить 399 992,00 грн.Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року № 3212-98/VIII «Про затвердження кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги».
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону по провул. Тракторний в с. Омелянів
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-04-16-000285-а
Очікувана вартість закупівлі: 714 806,40 грн
Розмір бюджетного призначення: 728 794,00 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року № 3212-98/VIII «Про затвердження кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги»
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Послуги з улаштування вирівнювального шару грунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС виконуються у відповідності до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». При наданні послуг/виконанні робіт Підрядник повинен забезпечити дотримання вимог розділу 5 ГБН В.2.3-2018-540:2012 «Охорона довкілля при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг».
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону по вул. Миру в с. Савин Чернігівського району Чернігівської області
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-04-11-000137-а
Очікувана вартість закупівлі: 965 292,00 грн
Розмір бюджетного призначення: 979 376,00 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 28.03.2025 року № 3237-99/VIII «Про затвердження кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги»
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Послуги з улаштування вирівнювального шару грунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС виконуються у відповідності до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування.
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше