Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
|
Замовник
|
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради
|
|
1
|
Назва предмета закупівлі
|
Комплект мультимедійного обладнання Тип 1 для навчальних кабінетів природничої галузі освіти, за ЄЗС ДК 021:2015: 32320000-2 – телевізійне й аудіовізуальне обладнання
|
|
2
|
Вид процедури закупівлі
|
Запит пропозицій постачальників
|
|
3
|
Ідентифікатор закупівлі
|
UA-2024-11-11-010531-a
|
|
4
|
Кількість (обсяг) предмета закупівлі
|
НУШ Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1: Інтерактивна дошка 80-90"; мультимедійний проєктор
|
|
5
|
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
|
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно наказу Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій»
|
|
6
|
Обґрунтування розміру бюджетного призначення
|
Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених затвердженим кошторисом на 2024 рік відповідно Постанови КМУ від 5 липня 2024 р. № 796 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2024 році».
|
|
7
|
Очікувана вартість предмета закупівлі
|
90000,00 грн. з ПДВ.
|
|
8
|
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
|
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.
|