Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

ТОВ "Еко-Сервіс-Козелець" інформує

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР

ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ ПОВОДЖЕННЯ З ПОБУТОВИМИ ВІДХОДАМИ

смт. Козелець                                                   

01 листопала 2022 року

 Товариство з обмеженою відповідальністю «Еко-Сервіс-Козелець», юридичною особою створеною за законодавством України, яка має код ЄДРПОУ 37894785, що знаходиться за адресою: 17000, Чернігівська обл., Козелецький р-н, смт. Козелець, вул. Соборності, буд. 100-Б (фактична адреса: смт. Козелець, вул. Соборності, 40 (готель Берізка II поверх), в особі директора Шуляк Юлії Вікторівни, що діє на підставі Статуту (надалі іменується – «Виконавець»), та

Фізичні особи, Фізичні особи-підприємці, юридичні особи, що є власниками, співвласниками, користувачами нерухомого майна, зокрема, в багатоквартирних житлових будинках, приватному секторі Козелецької селищної ради і які уклали даний договір шляхом акцептування відповідної Заяви-приєднання (Додаток № 1) (надалі іменується – «Споживач»),

які надалі разом іменуються «Сторони», а окремо – «Сторона», уклали цей договір про надання послуг з поводження з побутовими відходами.

Цей договір (надалі – «Договір») є публічним договором приєднання, який встановлює порядок та умови надання послуг з поводження з побутовими відходами .Цей Договір укладається сторонами у відповідності до ст. 202, 203, 204, 205, ст. ст. 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України, з урахуванням Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України «Про відходи», Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1070 від 10.12.2018 року.

Договір опублікований на сайті  Козелецької селищної ради https://kozsr.gov.ua та на сайті Виконавця: http://www.eco-s-k.com.ua.

  1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
    • У цьому Договорі визначені терміни вживаються та мають таке значення:
      • Публічний договір – цей правочин про надання Виконавцем та отримання Споживачем послуг з вивезення побутових відходів, який встановлює однакові для всіх Споживачів умови надання цих послуг на умовах публічної оферти з моменту її акцептування Споживачем.
      • Публічна оферта - пропозиція Виконавця, адресована Споживачу у відповідності зі статтею 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним договір, що містяться в публічній оферті.
      • Пропозиція укласти договір – пропозиція укласти договір може бути відкликана до моменту або в момент її одержання адресатом. Пропозиція укласти договір, одержана адресатом, не може бути відкликана протягом строку для відповіді, якщо інше не вказане у пропозиції або не випливає з її суті чи обставин, за яких вона була зроблена.
      • Акцепт - надання Споживачем повної і безумовної відповіді Виконавцю на його пропозицію укласти Договір на умовах, визначених публічною офертою шляхом оформлення та/або підписання Заяви-приєднання до Договору, або шляхом вчинення Споживачем дій, які засвідчують його бажання укласти договір,(оплата за послугу, та/або фактичне користування послугою) що свідчить про прийняття ним публічної оферти.
      • Споживач – фізична особа, фізична особа-підприємець або юридична особа, що уклала з Виконавцем Договір шляхом прийняття (акцептування) публічної оферти в порядку, встановленому цим Договором.
      • Сайт – сайт відкритий для вільного візуального  ознайомлення, публічно доступний,  що належить Виконавцю в мережі Інтернет, та який розміщений за адресою:

http://www.eco-s-k.com.ua

  • Приміщення споживача – приміщення, яке належить Споживачу на праві власності або використовується Споживачем на іншій правовій підставі.
  • Заява-приєднання до Договору – письмова заява Споживача, що укладена у порядку визначеному ст. 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України, яка визначає конкретні особливості для кожного Споживача та засвідчує про повну і безумовну відповідь Споживача на пропозицію укласти (акцепт) Публічний договір про надання послуг поводження з побутовими відходами, Виконавцем якого є Товариство з обмеженою відповідальністю «Еко-Сервіс-Козелець», та яка є Додатком № 1 до даного Договору який є його невід'ємною частиною.
  • Графік– графік надання Виконавцем послуг з поводження з побутовими відходами, затверджується виконавчим комітетом селищної ради ,та публікується в засобах масової інформації.
  • ТПВ – тверді побутові відходи.

1.2. Інші терміни, що використовуються у цьому Договорі, вживаються в значеннях наведених у Законі «Про відходи», Законі України «Про житлово-комунальні послуги», в Правилах надання послуг з поводження побутових відходами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1070 від 10.12.2018 року.

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. Виконавець зобов'язується згідно з графіком надавати Споживачу послуги з поводження з побутовими відходами, а саме – послуги з вивезення (у т.ч. розміщення) твердих побутових відходів (надалі – «Послуги»), а Споживач зобов’язується своєчасно оплачувати Виконавцю послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених цим Договором.

2.2. Виконавець надає Послуги Споживачу на підставі рішень виконавчого комітету Козелецької селищної ради № 266-23/VIII від 25.04.2018 року  «Про визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів», Правил надання послуг з вивезення побутових відходів», затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1070 від 10.12.2008 року, Правил благоустрою території Козелецької селищної ради, затверджених рішенням 6 сесії Козелецької селищної ради Чернігівської області VIII скликання від 04.10.2017 року.

2.3. Цим договором встановлюється графік надання Виконавцем послуг з поводження з побутовими відходами, конкретні умови якого оформлено Додатком № 2 до даного Договору. Графік опубліковується на офіційному сайті Виконавця.

  1. ВИМОГИ ДО ЯКОСТІ ПОСЛУГ

3.1. Критерієм якості послуг з вивезення побутових відходів є дотримання графіка вивезення побутових відходів, правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, інших вимог законодавства щодо надання послуг з вивезення побутових відходів.

  1. ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ

4.1. Виконавець надає Споживачеві послуги з вивезення та розміщення ТПВ..

4.2. Надання послуг Виконавцем проводиться за контейнерною та безконтейнерною схемами.

4.3. Для вивезення твердих побутових відходів за контейнерною схемою використовуються технічно справні контейнери місткістю 0,75 м3 та 1,1 м3, що належать Виконавцю або Споживачу.

4.4. Виконавець вивозить тверді побутові відходи за графіком (Додаток № 2).

4.5. Для вивезення твердих відходів за безконтейнерною схемою Споживач зобов’язаний згідно з графіком виставити у місцях, погоджених з Виконавцем, закриті ємності (контейнери 120л.240л. або мішки) з відходами місткістю не більш як 0,1 куб. метра та вагою не більше 10 кг.

4.6. Завантаження відходів за контейнерною схемою здійснюється Споживачами у контейнери, а за безконтейнерною – Виконавцем в спеціально обладнані транспортні засоби.

4.7. Передача небезпечних відходів у складі побутових відходів здійснюється Споживачами, відповідно до вимог санітарного законодавства спеціалізованим підприємствам, що одержали ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.

4.8. Тип та кількість спеціально обладнаних для цього транспортних засобів, необхідних для перевезення твердих побутових відходів, визначаються Виконавцем.

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СПОЖИВАЧА

5.1. Споживач має право на:

5.1.1. Одержання вчасно та належної якості Послуги згідно із законодавством та умовами цього Договору;

5.1.2. Одержання достовірної та своєчасної інформації про Послуги з вивезення відходів, зокрема, про їх вартість, загальну суму місячного платежу, тарифи, норми надання Послуг, порядок надання Послуг, графік вивезення побутових відходів;

5.1.3. Відшкодування збитків, завданих його майну, шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю, внаслідок неналежного надання або ненадання Послуг;

5.1.4. Усунення Виконавцем виявлених недоліків у наданні Послуг у п'ятиденний строк з моменту звернення Споживача;

5.1.5. Складати та підписувати акти-претензії у зв’язку з порушенням порядку надання Послуг з обов’язковою участю представника Виконавця, попередивши виконавця не пізніше за 48 годин.

5.1.6. Не оплачувати вартість Послуг за період тимчасової відсутності у житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) Споживача та інших осіб понад 30 календарних днів за умови відповідного звернення та документального підтвердження такої відсутності;

5.1.7. На перевірку кількості та якості Послуг у встановленому законодавством порядку;

5.1.8. У разі порушення Виконавцем умов Договору, викликати його представника для складення та підписання акта-претензії Споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень, тощо.

  1. 2. Споживач зобов'язується:

5.2.1. Сприяти Виконавцю у наданні Послуг в обсязі та порядку, передбачених Договором;

5.2.2. Своєчасно вживати заходи до усунення виявлених недоліків, пов’язаних з отриманням Послуг, що виникли з його вини;

5.2.3. Оплачувати в установлений Договором строк за надані йому Послуги з поводження з побутовими відходами;

5.2.4. Дотримуватись правил пожежної безпеки та санітарних норм. Не складувати побутові відходи поза контейнером, не завантажувати в контейнери відходи, вивезення яких не передбачено цим договором;

5.2.5. У разі несвоєчасного здійснення платежів за Послуги сплачувати пеню у розмірі, встановленому відповідно до пункту 8.3 цього Договору;

5.2.6. Письмово інформувати Виконавця про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та про фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житлі Споживача, протягом 30 календарних днів від дня настання такої події;

5.2.7. Забезпечити роздільне збирання побутових відходів (за наявності контейнерів для роздільного збору відходів);

5.2.8. Визначати разом з власником майданчиків та Виконавцем місця розташування контейнерних майданчиків, створювати умови для вільного доступу до таких майданчиків, утримувати їх у належному санітарному стані, забезпечувати освітлення в темний час доби. Не вчиняти дій, спрямованих на переміщення контейнерів.

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ

6.1. Виконавець має право:

6.1.1. Вимагати від Споживача виконувати умови даного Договору, Правила благоустрою території Козелецької селищної ради. Забезпечувати утримання у належному санітарно-технічному стані контейнерних майданчиків, контейнерів, з метою запобігання їх переповнення;

6.1.2. Вимагати від Споживача забезпечувати роздільне збирання побутових відходів (при наявності контейнерів для роздільного збирання);

6.1.3. Припинити/зупинити надання Послуг у разі їх не оплати або оплати не в повному обсязі в порядку і строки, встановлені законом та Договором, крім випадків, коли якість та/або кількість таких Послуг не відповідають умовам Договору;

6.1.4. Вимагати від Споживача проведення протягом п’яти робочих днів робіт з усунення виявлених недоліків, що виникли з вини Споживача, або відшкодування вартості таких робіт, проведених Виконавцем;

6.1.5. Звертатися до суду в разі порушення Споживачем умов Договору;

6.1.6. Отримувати інформацію від індивідуального Споживача про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та фактичної кількості осіб, які постійно проживають у житлі Споживача;

6.1.7. Використовувати персональні дані Споживача відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» виключно для здійснення своїх повноважень, пов’язаних з виконанням даного Договору.

6.2. Виконавець зобов’язується:

6.2.1. Забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість Послуг згідно із законодавством про житлово-комунальні послуги, про відходи та умовами Договору;

6.2.2. Готувати та укладати із Споживачем договори про надання Послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов їх виконання згідно з Договором;

6.2.3. Без додаткової оплати надавати, в установленому законодавством порядку, необхідну інформацію про ціни/тарифи, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, порядок надання Послуг, графік вивезення побутових відходів;

6.2.4. Розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги Споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за Послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках, визначених Договором;

6.2.5. Вживати заходів до усунення порушень якості Послуг у строки, встановлені законодавством;

6.2.6. Сплачувати Споживачу, у разі ненадання або надання не в повному обсязі Послуг, неустойку (штраф, пеню) у розмірі, встановленому відповідно до пункту 8.5 цього Договору;

6.2.7. Своєчасно реагувати на виклики Споживача, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) Споживача у зв’язку з порушенням порядку надання Послуг;

6.2.8. Своєчасно та власним коштом проводити роботи з усунення виявлених недоліків, пов’язаних з наданням Послуг, що виникли з його вини;

6.2.9. Інформувати Споживача про намір зміни тарифів на Послуги з поводження з побутовими відходами;

6.2.10. Забезпечувати утримання у належному санітарно-технічному стані контейнерів у разі перебування їх у власності Виконавця;

6.2.11. Ліквідувати звалища твердих побутових відходів у разі їхнього утворення на контейнерному майданчику через недотримання графіка вивезення, проводити прибирання в разі розсипання побутових відходів під час завантаження у спеціально обладнаний для цього транспортний засіб.

6.2.12. Збирати і перевозити відходи спеціально обладнаними для цього транспортними засобами;

6.2.13. Мати укладений договір із суб’єктом господарювання, що надає послуги із захоронення побутових відходів, та перевозити відходи тільки в спеціально відведені місця чи на об'єкти поводження з побутовими відходами;

6.2.14. Відшкодувати відповідно до закону та умов цього Договору збитки, завдані Споживачу внаслідок ненадання або надання послуг не в повному обсязі.

  1. ЦІНА ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ

7.1. Сума оплати за надані послуги визначається згідно тарифу та норм утворення ТПВ для мешканців Козелецької селищної рада, затверджених відповідними рішеннями виконавчого комітету Козелецької селищної ради Чернігівської області. Рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 11.02.2022 р. №466-28/VIII затверджений тариф на послуги з вивезення ТПВ у розмірі 243,38 грн. за 1 м3; Рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 28.12.2017 р. № 144-15/ VIII затверджена норма утворення ТПВ на рік для багатоквартирних житлових будинків у розмірі 2,28 м3, для будинків приватного сектору– 2,40 м3.

7.2. Розрахунковим періодом є календарний місяць. Оплата послуг Споживачем повинна здійснюватися на розрахунковий (поточний) рахунок Виконавця не пізніше останнього дня місяця, що настає за розрахунковим.

7.3. Загальна вартість наданих послуг залежить від кількості осіб, що фактично проживають за зазначеною адресою, та плати за абонентське обслуговування, в разі нарахування такої оплати.

7.4. Зміна вартості послуг (цін/тарифів) за цим договором відбувається на підставі змін чинного законодавства України чи прийняття уповноваженим органом рішення про зміну тарифу на послугу, норм утворення ТПВ і узгодженню Сторонами договору не підлягають. У разі зміни цін/тарифів та затвердження їх у встановленому законом порядку (рішення органів місцевого самоврядування), вони застосовуються Сторонами з дня їх офіційного вступу в силу (дня початку застосування) без укладення Додаткової угоди до даного договору. Про зміну вартості послуги Виконавець повідомляє Споживача із зазначенням причин і відповідних обґрунтувань шляхом розміщення інформації на своєму сайті та в засобах масової інформації, в строк, що не перевищує 15 днів з дати введення тарифу в дію.

7.5. У разі зміни кількості мешканців або тимчасової відсутності Споживача та/або членів його сім'ї, чи інших мешканців, Виконавець здійснює перерахунок вартості послуги на підставі письмової заяви Споживача та документа, що підтверджує його/їх відсутність – довідки з місця тимчасового проживання,  лікування, навчання, проходження військової служби чи відбування покарання, свідоцтва про смерть та ін. Перерахунок здійснюється з дати надання відповідних документів Споживачем. Перерахунку підлягає період, зазначений в такому документі (довідці), але в будь-якому разі такий перерахунок здійснюється в межах поточного календарного року.

7.6. Споживач не звільняється від оплати послуг та інших платежів, визначених відповідним договором, отриманих ним до укладення договору.

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ЗА ПОРУШЕННЯ ДОГОВОРУ

8.1. Сторони несуть відповідальність за порушення договору відповідно до статті 26 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

8.2. У разі ненадання або надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, Споживач викликає Виконавця послуг (його представника) для перевірки кількості та/або якості наданих послуг. Акт-претензія складається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018р. за № 1145 «Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості».

8.3. За несвоєчасне внесення плати за послуги Споживач сплачує Виконавцю пеню в розмірі 0,01 відсотка суми простроченого платежу, яка нараховується за кожний день прострочення. При цьому загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу.

8.4. Нарахування пені починається з першого робочого дня, що настає за останнім днем граничного строку внесення плати за послугу відповідно до пункту 7.2 цього Договору.

8.5. У разі ненадання, або надання не в повному обсязі послуг, Виконавець сплачує Споживачу неустойку (штраф, пеню) у розмірі 0,01 відсотка вартості послуг за договором за кожен окремий випадок.

8.6. Згідно із ч 5 статті 13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» відмова споживача від укладання договору з виконавцем комунальної послуги, не звільняє споживача від обов`язку оплати фактично спожитої комунальної послуги наданої таким виконавцем.

  1. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ

9.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо це невиконання є наслідком форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).

9.2. Під форс-мажорними обставинами розуміються обставини, які виникли в результаті непередбачених Сторонами подій надзвичайного характеру, що включають пожежі, землетруси, повені, інші стихійні лиха, вибухи, війну або військові дії, страйк, блокаду, пошкодження мереж сторонніми юридичними чи фізичними особами тощо. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати або іншого компетентного органу.

9.3. Сторона, для якої виконання зобов’язань стало неможливим у наслідок дії обставин непереборної сили, має не пізніше ніж через 5 робочих днів письмово повідомити іншу Сторону про початок, тривалість та вірогідну дату припинення дії обставин непереборної сили. Якщо форс-мажорні обставини триватимуть понад 2 місяці зацікавлена сторона може ініціювати дострокове розірвання даного договору.

  1. ПОРЯДОК УКЛАДЕННЯ, СТРОК ДІЇ ЦЬОГО ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ

10.1. Цей Договір є публічним відповідно до статей 633, 634, 641 Цивільного кодексу України і його умови однакові для всіх Споживачів. Прийняття умов цього Публічного договору (акцепт) є повним і беззастережним і означає згоду Споживача зі всіма умовами Договору без виключення і доповнення. А також свідчить про те, що Споживач розуміє значення своїх дій.

10.2. Договір вважається укладеним з моменту отримання Виконавцем письмової Заяви-приєднання від Споживача.

10.3. Споживач дає згоду дотримуватися умов договору та згоду отримувати послуги на встановлених Виконавцем умовах з моменту надання Виконавцю Заяви-приєднання та/або оплати наданих послуг.

10.4. Договір набирає чинності з дати його офіційного оприлюднення в офіційному друкованому виданні, що публікується у Козелецькій об'єднаній територіальній громаді та/або в мережі Інтернет на офіційному сайті Виконавця і діє до 31.12.2022 р. Якщо за один місяць до закінчення зазначеного строку жодна з Сторін не повідомить письмово другу Сторону про відмову від договору, він вважається щоразу продовженим на черговий однорічний період.

10.5. Якщо виникне необхідність внести зміни до Договору, Виконавець зобов’язується розмістити повідомлення про такі зміни на своєму сайті та в офіційному друкованому виданні не менше ніж за десять днів до набрання змінами чинності, крім випадків, для яких цим Договором встановлений інший термін та/або порядок повідомлення про внесення змін. У разі незгоди Споживача зі змінами, спір розв’язується в судовому порядку.

10.6. Дія договору припиняється у разі:

10.6.1. закінчення строку, на який його укладено, якщо одна із сторін повідомила про відмову від договору відповідно до пункту 10.4 Договору та за наявності підстав, передбачених чинним законодавством України та цим договором;

10.6.2. смерті фізичної особи – споживача, припинення фізичної особи підприємця, юридичної особи;

10.6.3. прийняття рішення про ліквідацію юридичної особи – Виконавця або визнання його банкрутом;

10.6.4. припинено відповідний договір між Виконавцем та органом місцевого самоврядування (чи уповноваженою ним особою) на надання послуг з вивезення побутових відходів на певній території населеного пункту;

10.6.5. договір розірвано достроково в порядку та на підставах, встановлених цивільним законодавством або за домовленістю сторін.

10.7. Дія договору припиняється шляхом розірвання за:

10.7.1. взаємною згодою сторін;

10.7.2. рішенням суду на вимогу однієї із Сторін у разі порушення істотних умов договору другою Стороною.

10.8. У разі припинення договору Сторони зобов’язані провести взаєморозрахунки та виконати всі фінансові зобов’язання одна перед одною з дотриманням умов цього Договору.

  1. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

11.1. Споживач надає право Виконавцю, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», здійснювати обробку персональних даних Споживача у зв’язку з укладанням та виконанням договору.

11.2. Умови Договору однакові для всіх Споживачів, крім тих, кому за законом надані відповідні пільги.

11.3. У випадках, не передбачених договором, Сторони керуються чинним законодавством України. Договір доводиться до відома Споживачів шляхом офіційного опублікування.

11.4. Текст Договору постійно доступний в мережі Інтернет на офіційному сайті Виконавця: http://www.eco-s-k.com.ua. За вимогою Споживача Виконавець надає друкований примірник цього договору.

11.5. Якщо будь-яке положення Договору визнається судом незаконним, недійсним, то таке положення не буде чинним і повинно розглядатись Сторонами як таке, що не міститься в цьому Договорі, при цьому не спричиняючи цим недійсність будь-якого іншого положення Договору. Будь-яке положення Договору, яке визнане недійсним в частині чи в повній мірі, буде чинним в частині, яка не визнана недійсною. Сторони докладатимуть максимум зусиль для того, щоб замінити недійсне чи таке, що не підлягає виконанню положення іншим, таким що підлягає виконанню та має найбільш близький зміст.

  1. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ:

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ»

Юридична адреса: 17000, Чернігівська обл., смт. Козелець, вул. Соборності, буд. 100-Б

Фактична адреса: 17000, Чернігівська обл., смт. Козелець, вул. Соборності, буд. 40, офіс 210

Код ЄДРПОУ: 37894785

Телефон: +38 (096) 566-97-39, +38 (093) 362-66-69, +38 (04646) 4-18-96

Еmail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сайт: http://www.eco-s-k.com.ua/

р/р IBAN: UA603535530000026008300831365 в АТ «Ощадбанк», МФО 353553.

р/р IBAN: UA473052990000026003016302725 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 305299.

Відсутні статті для цього каналу новин

Анонси і оголошення

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2024 Козелецька селищна рада Всі права захищено.