Програма
підтримки та розвитку Трудового архіву Козелецької селищної ради
на 2023-2025 роки
1. ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
1. | Ініціатор розроблення Програми | Виконавчий комітет Козелецької селищної ради |
2. | Підстави для розробки Програми | Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про добровільне об’єднання територіальних громад», «Про Національний архівний фонд і архівні установи», рішення 3 сесії Чернігівської районної ради 8 скликання від 29.12.2020 «Про передачу бюджетної установи-комунального закладу Трудовий архів Козелецького району Чернігівської області зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Козелецького району в комунальну власність Козелецької селищної територіальної громади» |
3. | Розробник Програми | Козелецька селищна рада |
4. | Відповідальні виконавці | Козелецька селищна рада,Трудовий архів Козелецької селищної ради |
5. | Учасники Програми | Козелецька селищна рада, Трудовий архів Козелецької селищної ради |
6. | Термін реалізації Програми | 2023-2025 роки |
7. | Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми | Козелецький селищний бюджетДеснянськийселищний бюджет Кіптівський сільський бюджет Остерський міський бюджет |
8. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього, тис.грн. |
Всього - 829,4 2023 рік – 243,3 2024 рік – 289,1 2025 рік – 297,0 |
8.1 | у тому числі:- селищнй бюджет |
Всього – 409,56 2023 рік – 122,86 2024 рік – 141,4 2025 рік – 145,3 |
8.2 | -інші джерела фінансування |
Всього – 419,84 2023 рік – 120,44 2024 рік – 147,7 2025 рік – 151,7 |
Архівні документи є складовою частиною світової культурної спадщини та інформаційних ресурсів, які використовуються з науковою метою, для забезпечення управлінської діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств всіх форм власності, а також задоволення запитів громадян соціально-правового характеру.
У зв’язку з ліквідацією підприємств та організацій різних форм власності гостро стоїть питання щодо забезпечення збереженості соціально значущих документів з кадрових питань (особового складу) та документів тимчасового зберігання, що утворилися у результаті їхньої діяльності, інших архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду. Тому необхідно систематизувати документи з особового складу усіх ліквідованих підприємств, забезпечити їх збереження, налагодити видачу відповідних архівних довідок громадянам, які цього потребують.
Ця проблема може бути вирішена шляхом забезпечення подальшої діяльності в громаді трудового архіву для зберігання даних документів та реалізації Програми підтримки та розвитку Трудового архіву Козелецької селищної ради на 2023-2025 роки ( далі – Програма).
З прийняттям Програми Трудовий архів Козелецької селищної ради зможе виконувати покладені на нього завдання щодо зберігання документів, що не належать до Національного архівного фонду, відповідно до норм чинного законодавства.
Підставою для прийняття Програми підтримки та розвитку Трудового архіву Козелецької селищної ради на 2023-2025 роки є закони України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», «Про місцеве самоврядування в Україні».
Трудовим архівом надаються послуги з виявлення документів за справами, виконання соціально-правових запитів громадян за документами архіву про прийняття, переведення, звільнення працівників, про трудовий стаж, про розмір заробітної плати, також виконання запитів юридичних осіб за документами архіву, виконання запитів з історії підприємств, установ, організацій.
Всього в трудовому архіві на зберіганні знаходиться 84 фонди в кількості 15261 справ.
Трудовий архів зберігає 84 описи на документи з особового складу ліквідованих установ.
За 2021 рік директором архіву видано 411 довідок соціально-правового характеру.
Мета Програми полягає у вирішенні пріоритетних завдань розвитку архівної справи в громаді, задоволенні соціальних потреб громадян щодо забезпечення збереженості для подальшого використання тих архівних документів, що не належать до складу Національного архівного фонду.
Основними шляхами та способами, передбаченими в Програмі, та які спрямовані на розв’язання проблем є:
Фінансування Програми здійснюватиметься в межах коштів, затверджених у селищному бюджеті на зазначені цілі на відповідний рік, та за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством.
Для виконання Програми передбачено здійснити такі заходи:
(тис.грн.)
№ п/п |
Найменування видатків |
Термін реалізації |
||
2023 |
2024 |
2025 рік |
||
1. |
Оплата праці з нарахуваннями |
188,8 |
232,1 |
240,0 |
2. |
Придбання предметів, матеріалів, обладнання та інші видатки |
19,5 |
15,0 |
12,0 |
3. |
Оплата енергоносіїв |
35,0 |
42,0 |
45,0 |
ВСЬОГО |
243,3 |
289,1 |
297,0 |
6. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Виконання Програми дасть змогу:
Строки виконання Програми: 2023-2025 роки.
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше