Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

ПРОГРАМА

відшкодування різниці в тарифі на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення

Козелецької селищної територіальної громади на 2024 рік

 

Паспорт Програми

 

1.

Ініціатор розроблення Програми

Козелецька селищна рада

2.

Дата , номер і назва розпорядчого документа про розроблення Програми

Бюджетний кодекс України, Закони України «Про місцеве самоврядування», «Про житлово-комунальні послуги», «Про ціни і ціноутворення», постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2018 року

№ 420 «Про затвердження переліку послуг, що становлять загальний економічний інтерес»; від 01.06.2011 року           № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», від 15.09.2021 року № 977 «Про затвердження методики визначення  заборгованості з різниці в тарифах»

3.

Розробник Програми

Козелецька селищна рада,

КП «Козелецьводоканал»

4.

Головний розпорядник коштів

Козелецька селищна рада

5.

Відповідальний виконавець Програми

КП «Козелецьводоканал»

6.

Учасники Програми

Козелецька селищна рада,

КП «Козелецьводоканал»

7.

Терміни реалізації Програми

2024 рік

8.

Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми

Селищний бюджет, інші джерела не заборонені чинним законодавством України

9.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, тис. грн.

500,0

9.1.

В тому числі коштів селищного бюджету, тис. грн.

500,0

  1. Загальні положення

 

Комунальне підприємство «Козелецьводоканал» (скорочена назва – КП «Козелецьводоканал»), надалі – Підприємство, засноване Козелецькою селищною радою (надалі – Засновник), відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, на комунальному майні територіальної громади селища Козелець, згідно рішення Х сесії ХХІ скликання Козелецької  селищної ради від 01.04.2004 року «Про створення КП «Козелецьводоканал» та рішення V сесії VI скликання Козелецької селищної ради від 30.11.2011 року «Про реорганізацію комунального підприємства Козелецького виробничого управління житлово-комунального господарства» шляхом приєднання комунального підприємства Козелецьке виробниче управління житлово-комунального господарства до комунального підприємства «Козелецьводоканал» Козелецької селищної ради.

Підприємство є самостійною юридичною особою. Здійснює свою діяльність на основі і відповідно до чинного законодавства України, рішень та актів органів місцевого самоврядування, розпоряджень селищного голови, а також Статуту підприємства.

Основним видом діяльності підприємства є:

  • КВЕД 36.00 – збір, очистка та постачання води;
  • КВЕД 37.00 – каналізація, відведення і очищення стічних вод.

Діяльність здійснюється згідно ліцензії на централізоване водопостачання та водовідведення, серія АЕ № 263860 від 30.01.2015 року, дія ліцензії згідно ст. 21 п. 6. Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» продовжує діяти.

При наданні послуги з централізованого водовідведення (очистка стоків) використовуються очисні споруди повної біологічної очистки, які безкоштовно передані рішенням сесії Козелецької селищної ради від 26.06.2019 року                   № 09-29/VIII.

Площа території очисних споруд складає 1,54 га, в тому числі мулові майданчики 0,3 га.

Здійснюється повна біологічна очистки «ЕКО-компакт-500» з доочищенням на двохступеневих біологічних ставках та знезараження. Очищені стічні води скидаються по самопливному трубопроводу Ø 150 у канали «Трубіж» (меліоративний канал довжиною 2,8 км) до річки Остер на відстань 26 км від його гирла. Максимальна проектна продуктивність очисних споруд 500 м³/доба та 182,5 тис. м³/рік.

Загальний плановий обсяг централізованого водовідведення (очистка стоків) на 2024 рік становить 38 тис. м³ відповідно до рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 23.03.2023 року № 763-50/VIII. Кількість абонентів становить 584, з них 559 – населення, 2 – бюджетні установи, 23 – інші установи та організації.

Згідно із статтею 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення» державні регульовані ціни запроваджуються на товари, які справляють визначальний вплив на загальний рівень і динаміку цін, мають істотну соціальну значущість, а також на товари, що виробляються суб’єктами, які займають монопольне (домінуюче) становище на ринку.

КП «Козелецьводоканал» займає монопольне (домінуюче) становище на ринку у сферах надання послуг з централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, послуг з управління побутовими відходами на території Козелецької селищної територіальної громади.

Таким чином, тарифи на комунальні послуги є регульованими. Надходження від надання комунальних послуг є джерелом доходу підприємства.

Прийняття Програми зумовлено тим, що виконавчий комітет Козелецької селищної ради, з метою зменшення фінансового навантаження на одержувачів послуги з централізованого водовідведення (очистка стоків) прийняв рішення від 12.12.2023 року № 1974-71/VIII «Про встановлення тарифів на послуги централізованого водопостачання та централізованого водовідведення», у якому розмір відповідної послуги для населення нижчий економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) такої послуг, що призведе до отримання збитків та погіршення фінансового стану КП «Козелецьводоканал».

Тариф на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) розрахований з урахуванням вимог Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року            № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги».

Собівартість послуги на 2024 рік, відповідно до поданих розрахунків, становить 60 грн. 30 коп., але рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради було вирішено залишити вартість відповідного тарифу для населення громади на рівні 2023 року, а саме 43 грн. 92 коп., в результаті чого підприємство недотримуватиме 16 грн. 38 коп. за кожен м³. Тариф був затверджений Козелецькою селищною радою після перевірки розрахунків з урахуванням вимог Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12.09.2018 року № 239 та доводиться до відома споживачів з урахуванням вимог Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018 року № 130.

Згідно п. 3 ст. 4 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», органи місцевого самоврядування встановлюють тарифи на житлово-комунальні послуги.

Відповідно до вимог ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження, зокрема щодо встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення.

Пунктом 7 Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги» передбачено:

  • з метою забезпечення відшкодування всіх економічно обґрунтованих витрат, пов’язаних із наданням послуг з централізованого водопостачання та/або централізованого водовідведення, перегляд тарифів на централізоване водопостачання та/або централізоване водовідведення та їх структури здійснюється уповноваженим органом щороку за заявою ліцензіата;
  • у разі зміни протягом строку дії тарифів обсягу окремих витрат, пов’язаних із провадженням господарської діяльності з централізованого водопостачання та/або централізованого водовідведення, з причин, що не залежать від ліцензіата, зокрема збільшення або зменшення податків і зборів (обов’язкових платежів), мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, орендної плати та амортизації, підвищення або зниження цін і тарифів на паливно-енергетичні та інші матеріальні ресурси, зміни обсягу фінансових витрат, складової частини планованого прибутку, у тому числі внаслідок зміни курсу валют за наявності у ліцензіата кредитних зобов’язань перед міжнародними фінансовими організаціями, може проводитися коригування тарифів.

Процедура коригування, організаційні та технологічні зміни на підприємствах не дозволять здійснювати коригування діючих тарифів при кожній зміні цін на складові. В результаті на підприємстві утворюються значні суми кредиторської заборгованості, в тому числі по заробітній платі, податках, єдиному соціальному внеску, оплаті за енергоносії.

На теперішній час відсутність відшкодовування витрат Козелецькою селищною радою в розмірі різниці між фактичними витратами та нарахуваннями за надану послугу відповідно до діючих тарифів ставить під загрозу стабільність забезпечення населення послугою централізованого водовідведення (очистка стоків) належної якості і може призвести до:

  • припинення або суттєвого обмеження надання послуги;
  • збільшення заборгованості за спожиту електроенергію (в структурі тарифу становить 37%), екологічний податок та інші товарно-матеріальні цінності;
  • виникнення заборгованості із заробітної плати;
  • нарахування підприємству штрафних санкцій і пені за несвоєчасні і неповні розрахунки за енергоносії та несвоєчасну оплату податкових зобов’язань.

Таким чином, виділення коштів на відшкодування різниці в тарифі на послугу централізоване водовідведення (очистка стоків) для населення з бюджету громади є найбільш реальним джерелом забезпечення фінансової стабільності підприємства в період встановлення тарифу в розмірі меншому ніж економічно обґрунтований.

Законом України «Про ціни та ціноутворення» забезпечено гарантії, що надаються суб’єктам господарювання під час державного регулювання цін. Так, відповідно до вимог ст. 15 цього Закону:

- Кабінет Міністрів України, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які встановили державні регульовані ціни на товари в розмірі, нижчому від економічно обґрунтованого розміру, зобов’язані відшкодувати суб’єктам господарювання різницю між такими розмірами за рахунок коштів відповідних бюджетів.

- установлення Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування державних регульованих цін на товари в розмірі, нижчому від економічно обґрунтованого розміру, без визначення джерел для відшкодування різниці між такими розмірами за рахунок коштів відповідних бюджетів не допускається і може бути оскаржено в судовому порядку.

Згідно з статтею 7 Бюджетного кодексу України та статті 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування мають право самостійно визначати напрями використання коштів відповідно до законодавства України. Статтею 91 Бюджетного кодексу України визначено, що до видатків місцевих бюджетів, що можуть здійснюватися з усіх місцевих бюджетів, належать видатки на інші програми, пов'язані з виконанням власних повноважень, затверджені відповідною місцевою радою згідно із законом.

Відповідно із статтею 3 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» державна політика у сфері житлово-комунальних послуг ґрунтується на таких принципах:

- забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги, на умовах самофінансування, досягнення рівня економічно обґрунтованих витрат на виробництво таких послуг (стаття 3 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»);

- регулювання цін/тарифів на житлово-комунальні послуги у випадках, визначених законом, з урахуванням досягнутого рівня соціально-економічного розвитку, природних особливостей відповідного регіону та технічних можливостей.

Згідно з пунктом 14 частини першої статті 1 Закону України «Про державну допомогу суб'єктам господарювання» послуги, що становлять загальний економічний інтерес – послуги, пов'язані із задоволенням особливо важливих загальних потреб громадян, що не можуть надаватися на комерційній основі без державної підтримки.

Перелік послуг, що становлять загальний економічний інтерес, визначається постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2018 року               № 420 «Про затвердження переліку послуг, що становлять загальний економічний інтерес» до якого входить і послуга з централізованого водовідведення.

Враховуючи зазначене, відшкодування різниці в тарифах на послугу централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення можливе за рахунок коштів бюджету Козелецької селищної ради за умови прийняття відповідної Програми відшкодування різниці в тарифі на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення Козелецької селищної територіальної громади на 2024 рік (далі - Програма).

Видатки на відшкодування втрат КП «Козелецьводоканал», що пов’язані із дією тарифу на послугу централізованого водовідведення (очистка стоків), нижчому від розміру економічно обґрунтованих витрат на її виробництво, селищна рада передбачає у селищному бюджеті, відповідно до Порядку відшкодування різниці в тарифі на послуги з централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення Козелецької селищної територіальної громади (додаток 1) у випадку невідповідності фактичної вартості послуг встановленим тарифам для населення.

Для відображення видатків на відшкодування різниці в тарифах Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 року               № 793 «Про затвердження складових програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів» передбачено код 6071 «Відшкодування різниці між розміром ціни (тарифу) на житлово-комунальні послуги, що затверджувалися або погоджувалися рішенням місцевого органу виконавчої влади та органу місцевого самоврядування, та розміром економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво (надання)».

Програма відшкодування різниці в тарифах на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення Козелецької селищної територіальної громади, розроблена з дотриманням та урахуванням вимог Законів України «Про місцеве самоврядування України», «Про житлово-комунальні послуги», «Про ціни і ціноутворення», Бюджетного кодексу України, постанов Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року № 869  «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» та від 15.09.2021 року № 977 «Про затвердження методики визначення заборгованості з різниці в тарифах», наказу Міністерства фінансів України від 20.09.2017 року № 793 «Про затвердження складових програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів».

  1. Мета Програми

 

Прийняття даної Програми має за мету:

  • забезпечення прозорого та ефективного порядку відшкодування різниці між економічно обґрунтованим та встановленим тарифом на комунальну послугу на 2024 рік;
  • забезпечення беззбиткової діяльності КП «Козелецьводоканал» відповідно до вимог Господарського кодексу України, Закону України «Про житлово-комунальні послуги»;
  • прогнозування та виділення з бюджету коштів для відшкодування різниці в діючому тарифі та економічно обґрунтованих витратах, пов’язаних з наданням послуги централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення;
  • уникнення навантаження на домогосподарства та недопущення зростання для них вартості послуги;
  • врахувати всі ризики, щодо забезпечення стабільного функціювання підприємства, збоїв у його роботі і наданні послуги для споживачів, враховуючи важливість забезпечення населення послугою централізованого водовідведення (очистка стоків);
  • збереження кількості і якості надання послуги;
  • своєчасності розрахунків за надану послугу;
  • дотримання вимог чинного (в т.ч. податкового) законодавства.

Відсутність відшкодування різниці між тарифами ставить під загрозу стабільність забезпечення населення якісною комунальною послугою і може призвести до:

  • припинення надання або погіршення якості цієї послуги;
  • збільшення дебіторської заборгованості від населення та кредиторської заборгованості підприємства.
  1. Шляхи і засоби розв’язання проблеми, обсяги та джерела фінансування

 

Вирішення проблеми пропонується здійснити шляхом затвердження Програми відшкодування різниці в тарифі на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення Козелецької селищної територіальної громади та виділення з селищного бюджету коштів для компенсації різниці в тарифах.

Фінансування Програми проводитиметься за рахунок коштів селищного бюджету (додаток 2).

 

  1. Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники

 

Основним завданням Програми є відшкодування різниці між затвердженими для населення тарифом на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) та економічно обґрунтованими витратами на її виробництво.

Очікувані результати від виконання Програми:

  • виконання вимог Господарського кодексу України, Законів України «Про житлово-комунальні послуги», «Про ціни і ціноутворення»;
  • забезпечення безперебійної, беззбиткової роботи КП «Козелецьводоканал»;
  • своєчасно сплачені податки, збори та інші платежі;
  • належне виконання зобов'язань роботодавця перед працівниками підприємства по оплаті праці;
  • надання населенню послуги за цінами, нижчими від розміру економічно-обґрунтованих витрат на їх виробництво.
  1. Ресурсне забезпечення Програми

 

Забезпечення реалізації Програми здійснюється за рахунок коштів селищного бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

Головним розпорядником коштів селищного бюджету на виконання заходів Програми є Козелецька селищна рада.

Обсяг фінансування заходів Програми за рахунок коштів селищного бюджету затверджується Козелецькою селищною радою в складі видатків селищного бюджету.

Остаточні обсяги фінансування заходів можуть бути скореговані на підставі розрахунків різниці, що надаються КП «Козелецьводоканал» та перевіряються комісією, склад якої затверджується розпорядженням селищного голови.

 

  1. Контроль за виконанням Програми

 

Відповідальність за достовірність поданих розрахунків та цільове використання коштів компенсації покладається на начальника КП «Козелецьводоканал».

Контроль за виконанням Програми здійснюється постійною комісією з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності.

Дострокове припинення виконання Програми відбувається у разі втрати актуальності основної її мети за поданням відповідального виконавця Програми.

Додаток 1

до Програми відшкодування різниці

в тарифі на послугу з централізованого

водовідведення (очистка стоків)

для населення Козелецької селищної

територіальної громади на 2024 рік

ПОРЯДОК

відшкодування різниці в тарифі на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення

Козелецької селищної територіальної громади на 2024 рік

  1. Цей Порядок визначає механізм розрахунків, обліку та відшкодування різниці в тарифі на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення Козелецької селищної територіальної громади КП «Козелецьводоканал» (далі – Підприємство) надавачу послуги централізованого водовідведення (очистка стоків), яка утворюється у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості послуги тарифу, що встановлений виконавчим комітетом Козелецької селищної ради (далі — різниця в тарифах).
  2. Прогнозовані видатки на відшкодування втрат підприємства, що пов’язані із дією тарифу на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків), нижчих від розміру економічно обґрунтованих витрат на її виробництво, селищна рада передбачає у селищному бюджеті, згідно з наданими підприємством розрахунками фінансово-господарському відділу Козелецької селищної ради.
  3. Обсяг заборгованості з різниці в тарифах визначається Підприємством як різниця між фактичними витратами (з урахуванням витрат інвестиційної діяльності та фінансових витрат, пов’язаних з інвестиційною діяльністю) на централізоване водовідведення (очистка стоків), які надаються населенню громади і фактичними нарахуваннями згідно з тарифами, що затверджені рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради відповідно до Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги».

Обсяг заборгованості з різниці в тарифах зменшується на:

  • суми трансфертів та фінансової допомоги з державного бюджету, фактично отриманих для фінансування витрат, які безпосередньо пов’язані з операційною (основною) діяльністю Підприємства, зокрема витрат згідно із складовими встановлених тарифів, понесених у розрахунковому періоді, за який визначається заборгованість з різниці в тарифах;
  • суму коштів, фактично отриманих, та/або тих, що підлягають відшкодуванню з державного бюджету за рішення суду у зв’язку із заподіяною суб’єкту господарювання шкодою через незаконні рішення, дії чи бездіяльність органів державної влади та/або органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб.

Розрахунок обсягу заборгованості з різниці в тарифах оформляється Підприємством окремо за кожен місяць згідно з додатком 1 Порядку до 25 числа місяця наступного за звітним.

  1. Фактичні нарахування визначаються Підприємством, виходячи із встановленого тарифу на послугу централізованого водовідведення (очистка стоків) (без урахування податку на додану вартість), розрахованих за вимогами Порядку формування тарифів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги».

Сума нарахувань визначається шляхом множення обсягів реалізації послуги на тариф (без урахування податку на додану вартість), що застосовувалися до відповідної категорії споживачів протягом періоду, в якому утворилася заборгованість з різниці в тарифах (протягом періоду, за який розраховуються фактичні нарахування).

Сума фактичних нарахувань зменшується на суми здійснених перерахунків та коригувань:

  • у зв’язку з ненаданням послуг або наданням їх не в повному обсязі, зниженням якості;
  • в результаті встановлених контролюючим органом порушень порядку формування тарифів.

Показники фактичних нарахувань повинні кореспондуватися з показниками, зазначеними у галузевій звітності, та ґрунтуватися на даних бухгалтерського обліку.

Розрахунок фактичних нарахувань здійснюється окремо за кожен місяць з урахуванням періоду дії тарифу для населення, встановленого рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради, та оформлюється відповідно до додатку 2 до Порядку.

  1. Фактичні витрати, що використовуються для розрахунку обсягу заборгованості з різниці в тарифах, проводяться Підприємством у відповідність з тарифною методологією (фактичні витрати Підприємства визначаються відповідно до витрат, які можуть включатися до тарифу на послугу централізованого водовідведення), розрахованих за вимогами Порядку формування тарифів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги».

До фактичних витрат Підприємства, на основі яких здійснюється розрахунок обсягу заборгованості з різниці в тарифах, належать витрати, які згідно з Податковим кодексом України враховуються під час визначення об’єкта обкладення податком на прибуток підприємств.

Обсяг фактичних витрат на послугу централізованого водовідведення (очистка стоків) визначається без урахування витрат на інші види діяльності Підприємства.

Фактичні адміністративні та загальновиробничі витрати розподіляються між видами діяльності відповідно до баз розподілу, які використовувалися під час формування та встановлення тарифів на послугу централізованого водовідведення (очистка стоків).

Розрахунок фактичних витрат здійснюється Підприємством окремо за кожен місяць та оформляється до 25 числа місяця наступного за звітним, відповідно до додатку 3 до Порядку.

  1. У разі виникнення розбіжностей між показниками, зазначеними у галузевій звітності, та розрахунковими показниками, відображеними у додатках, Підприємство наводить обґрунтування щодо таких розбіжностей у письмовій (довільній) формі.
  2. Обсяг заборгованості визначається надавачами послуг на підставі таких підтвердних документів:

- розрахунок обсягу заборгованості з різниці в тарифі на послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) наданої населенню (за формою згідно додатку 1 до Порядку);

- розрахунок  фактичних нарахувань населенню за послугу з централізованого водовідведення (очистка стоків) за відповідний місяць (за формою згідно додатку 2 до Порядку);

- розрахунок фактичних витрат надання послуги з централізованого водовідведення (очистка стоків) за відповідний місяць (за формою згідно додатку 3 до Порядку);

- копія рішення виконавчого комітету про встановлення тарифів;

- копія звернення підприємства до виконавчого комітету Козелецької селищної ради про встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;

- фінансовий звіт про витрати на виробництво та фінансові показники діяльності підприємства за встановленою для виду діяльності звітною формою (С1 за підсумком кварталу).

Заява, розрахунки обсягів заборгованості з різниці в тарифі та підтвердні документи подаються Підприємством до фінансово-господарського відділу Козелецької селищної ради щомісяця в паперовому вигляді, засвідчуються підписом начальника або іншої уповноваженої особи суб’єкта господарювання та скріплюються печаткою.

Відповідальність за достовірність поданих розрахунків обсягів заборгованості з різниці в тарифах та підтвердних документів несе начальник Підприємства.

  1. Перерахування коштів здійснюється на рахунок Підприємства для здійснення господарської діяльності підприємства та використовуються виключно на оплату заробітної плати, розрахунки за спожиту електроенергію, матеріали та комплектуюче обладнання до системи водовідведення (очистка стоків), заробітну плату працівникам апарату управління та витрати по збуту, які закладені в тариф.

Відповідальність за достовірність даних, використаних під час здійснення розрахунку обсягів заборгованості з різниці в тарифах, несе начальник Підприємства.

 

 

Анонси і оголошення

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2024 Козелецька селищна рада Всі права захищено.