затверджена рішення 34 сесії
Козелецької селищної ради 8 скликання
від 07 червня 2024 року № 89-34/VIII
Програма
запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі, забезпечення гендерної рівності та протидії торгівлі людьми на території Козелецької селищної ради на 2024-2025 роки
сел. Козелець
2024 рік
ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Козелецька селищна рада |
2. |
Дата, номер і назва документа органу виконавчої влади про розроблення Програми |
Закони України «Про охорону дитинства», «Про запобігання та протидії домашньому насильству», «Про протидію торгівлі людьми», «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», Указу Президента України від 30.09.2019 № 722/2019 «Про Цілі сталого розвитку України на період до 2030 року», Указу Президента України від 21.09.2020 № 398/2020 «Про невідкладні заходи із запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі, захисту прав осіб, які постраждали від такого насильства», постанови Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 року №658 «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі», постанови Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2021 року №145 «Питання Державної соціальної програми запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі на період до 2025 року». |
2. |
Розробник Програми |
управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
3. |
Відповідальні виконавці Програми |
управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
4. |
Учасники Програми |
виконком Козелецької селищної ради, управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради, Служба у справах дітей Козелецької селищної ради, відділ соціального захисту Козелецької селищної ради, фінансове управління Козелецької селищної ради, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, які розташовані на території Козелецької селищної ради |
5. |
Термін реалізації програми |
2024-2025 роки |
Джерела фінансування програми |
- селищний бюджет; - інші джерела фінансування, не заборонені законодавством України |
|
6. |
Загальний орієнтовний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього тис. грн |
150,0 тис. грн 1 |
1 Обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації заходів Програми, може змінюватися шляхом внесення відповідних змін до селищного бюджету впродовж терміну дії Програми. |
Програма запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі, забезпечення гендерної рівності та протидії торгівлі людьми на території Козелецької селищної ради на 2024-2025 роки (далі - Програма) розроблена відповідно до Конституції України, Сімейного кодексу України, Закону України «Про охорону дитинства», Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству», Закону України «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», Указу Президента України від 30.09.2019 №722/2019 «Про Цілі сталого розвитку України на період до 2030 року», Указу Президента «Про невідкладні заходи із запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі, захисту прав осіб, які постраждали від такого насильства» від 21.09.2020 року №398/2020. Розроблення та прийняття програми обумовлено необхідністю визначення на рівні Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області проблем сучасної сім'ї, конкретних заходів захисту прав осіб, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі, підтримки та розвитку сім'ї, популяризації сімей з дітьми, попередження і протидії насильству в сім'ї, впровадження європейських стандартів рівності, протидію торгівлі людьми. Завдання і заходи програми спрямовані на формування в жителів Козелецької селищної ради нетерпимого ставлення до всіх видів насильства, підтримку постраждалих осіб, насамперед постраждалих дітей, створення сприятливих умов для розвитку сім’ї, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, створення якісного та безпечного середовища життєдіяльності населення та усвідомлення домашнього насильства як порушення прав людини.
Світовою громадськістю домашнє насильство визнано однією з найбільш розповсюджених у світі форм порушення прав людини. Насильство породжує низку соціальних проблем. Прояви домашнього насильства призводять до руйнування базової ланки суспільства – сім’ї, породжують дитячу безпритульність та бездоглядність, що є однією з причин поширення соціального сирітства.
Панування стереотипних уявлень щодо приватності проблеми домашнього насильства, недостатня довіра населення до органів та служб, які надають допомогу постраждалим від домашнього насильства, поширеність стереотипів щодо соціальної ролі жінки та чоловіка, ідеї переваги однієї статі над іншою у контексті нерівного співвідношення сили значно занижують офіційні показники, що не дає можливості відобразити реальні масштаби даного явища в громаді.
Торгівля людьми є актуальною проблемою та суттєвою загрозою. Варто зазначити, що на сьогодні виникло чимало додаткових загроз щодо торгівлі людьми для населення за останні два роки: підвищення ризиків торгівлі людьми у зв’язку з воєнними діями, зокрема виникнення нових її форм з метою втягування людей у збройні конфлікти, поява демобілізованих військовослужбовців як категорій особливо вразливих до торгівлі людьми. Негативно на загальний рівень життя населення та психологічне здоров’я нації вплинула світова пандемія COVID-19. У такому контексті ймовірність того, що вразливі категорії населення вдаватимуться до ризикованих стратегій виживання, серед яких є неврегульована трудова міграція, насильницька поведінка, продаж органів тощо, зростає. Тим більше, що інформація про такі можливості є широко розповсюдженою, доступною та привабливою. Окрім того, як свідчить досвід суб’єктів взаємодії у сфері протидії торгівлі людьми, упереджене, стереотипне ставлення до проблеми торгівлі людьми, сприяє неспроможності в повному обсязі оцінити ризики, що пов’язані з торгівлею людьми.
Упровадження принципів рівних прав та можливостей жінок і чоловіків є однією із важливих умов сталого соціально-економічного розвитку, позитивних змін у суспільстві, реалізації прав людини та самореалізації особистості, запорукою ефективного розв’язання наявних проблем, європейської інтеграції України та виконання міжнародних зобов’язань згідно з основними міжнародними договорами у сфері захисту прав людини. Досвід багатьох держав світу свідчить, що при підвищенні показника участі жінок у прийнятті рішень посилюється соціальна орієнтація державної політики, знижується рівень корупції, що сприяє розвитку всього суспільства, покращується соціально-економічний рівень розвитку держави та якість життя. Дискримінація є однією із головних перешкод у досягненні гендерної рівності в економічній, політичній та інших сферах. Окремі групи жінок (жінки похилого віку, жінки та дівчата з інвалідністю, особливо у сільській місцевості, ВІЛ-позитивні та/або наркозалежні жінки, а також жінки національних меншин) страждають одночасно від декількох ознак дискримінації.
Проблеми спричинені сукупністю взаємопов’язаних та взаємообумовлених чинників, серед яких:
- брак обґрунтованих результатів досліджень щодо тенденцій у вирішенні проблеми домашнього насильства та насильства за ознакою статі через відсутність системи у проведенні наукових досліджень та аналізу в цій сфері, а також недосконалість системного збору за необхідними показниками потрібних статистичних даних;
- низька культура поведінки молоді, внутрішньо сімейних стосунків;
- збільшення кількості сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах;
- неналежне покарання за вчинення домашнього насильства та насильства за ознакою статі, за торгівлю людьми;
- поширення сімейного насильства в різних формах;
- недостатній рівень педагогічної культури батьків, їх відповідальності за здоров’я та виховання дітей;
- незадовільний життєвий рівень значної кількості сімей, низькі стандарти оплати праці, невирішеність житлової проблеми, поширення бідності та злиденності серед сімей з дітьми, слабка орієнтація на свідоме самозабезпечення;
- потреба у забезпеченні координації діяльності органів виконавчої влади, громадських організацій у сфері протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі;
- недостатня поінформованість суспільства щодо шляхів убезпечення від потрапляння до ситуацій, що призводять до домашнього насильства та насильства за ознакою статі, до ситуації з торгівлі людьми, а також можливостей отримання відповідної допомоги з метою формування навичок безпечної поведінки у населення;
- відсутність системи у проведенні наукових досліджень та аналізу щодо тенденцій у вирішенні проблем домашнього насильства та насильства за ознакою статі, недосконалість статистичних даних;
- упереджене ставлення до осіб, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі та до осіб, які постраждали від торгівлі людьми.
Основними напрямами діяльності Програми є:
- запобігання домашньому насильству та насильству за ознакою статі;
- гендерна політика;
- протидія торгівлі людьми.
Прийняття Програми обумовлено необхідністю розбудови системи із запобігання та протидії домашньому насильству, протидії торгівлі людьми, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, запровадження дієвого механізму координації діяльності суб’єктів, які здійснюють заходи у цій сфері, визначення на місцевому рівні конкретних заходів із захисту, підтримки та соціалізації постраждалих осіб, підняття рівня правосвідомості та відповідальності громадян. Підвищення поінформованості суспільства щодо шляхів убезпечення від потрапляння до ситуації торгівлі людьми, а також можливостей отримання відповідної допомоги з метою формування навичок безпечної поведінки у населення; підвищення рівня поінформованості широких верств населення про європейські цінності та стандарти щодо верховенства права та поваги до прав людини і основоположних свобод, забезпечення гендерної рівності та подолання дискримінації в усіх її формах та проявах.
Метою Програми є удосконалення механізму запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі, торгівлі людьми, створення умов впровадження гендерних підходів в усі сфери життєдіяльності суспільства та в умовах децентралізації з урахуванням міжнародних стандартів, законів України «Про охорону дитинства», «Про запобігання та протидію домашньому насильству», «Про протидію торгівлі людьми», «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», Указу Президента України від 21 вересня 2020 р. № 398 «Про невідкладні заходи із запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі, захисту прав осіб, які постраждали від такого насильства», а також підвищення ефективної взаємодії центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, громадськості.
Положення Програми спрямовані на досягнення цілі 5 «Забезпечення гендерної рівності, розширення прав і можливостей усіх жінок і дівчаток» та цілі 16 «Сприяння побудові миролюбного й відкритого суспільства в інтересах сталого розвитку, забезпечення доступу до правосуддя для всіх і створення ефективних, підзвітних та заснованих на широкій участі інституцій на всіх рівнях», визначених Указом Президента України від 30 вересня 2019 року №722 «Про Цілі сталого розвитку України на період до 2030 року».
Основними завданнями Програми є:
Пріоритетними заходами реалізації Програми щодо ефективного механізму запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі та забезпечення захисту прав осіб, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі, протидії торгівлі людьми, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, (далі – постраждалі особи), є:
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів селищного бюджету у межах загальних асигнувань, благодійних внесків, інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
Обсяг фінансування за рахунок місцевого бюджету визначається щорічно, виходячи з конкретних завдань Програми та реальних можливостей бюджету.
Перелік заходів та фінансування Програми
№ з/п |
Найменування заходу |
Виконавці, термін виконання |
Джерело фінансування |
Орієнтовні обсяги фінансування, тис. грн |
|
2024 |
2025 |
||||
І. Запобігання домашньому насильству. |
|||||
1 |
Здійснення збору, аналізу і поширення інформації про домашнє насильство та/або насильство за ознакою статі |
управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
2 |
Забезпечення розповсюдження відповідно до законодавства інформації про домашнє насильство; про права, заходи та соціальні послуги, які надають різні суб’єкти; про категорії осіб, які можуть ними скористатися, та порядок отримання таких послуг; про відповідальність кривдників |
суб’єкти, що здійснюють відповідно до законодавства заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству та/або насильству за ознакою статі ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
3 |
Проведення інформаційно-комунікаційних кампаній для дітей, молоді, осіб похилого віку, внутрішньо переміщених осіб, учасників бойових дій та членів їх родин, осіб з інвалідністю, інших соціальних груп |
управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради, Служба у справах дітей Козелецької селищної ради, відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
4 |
Оприлюднення даних про суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству та/або насильству за ознакою статі на місцевому рівні, та забезпечення доступності інформації про їх функції та обов’язки у запобіганні та протидії домашньому насильству |
загальний відділ Козелецької селищної ради, управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради. ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
II. Реагування на факти домашнього насильства та насильства за ознакою статі. |
|||||
1 |
Забезпечення діяльності координаційної ради з питань запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі |
виконавчий комітет Козелецької селищної ради, управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради. ЩОКВАРТАЛЬНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
2 |
Забезпечення громади фахівцями із соціальної роботи, психологами, фахівцями з виявлення осіб/сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, запобігання домашньому насильству та/або насильству за ознакою статі, надання послуг постраждалим особам та вжиття заходів реагування до кривдників |
відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради, управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради. ПОСТІЙНО |
бюджет Козелецької селищної ради |
50,0 |
100,0 |
3 |
Визначення потреб громади у соціальних послугах, зокрема у соціальній профілактиці, з метою запобігання насильству, планування надання соціальних послуг для постраждалих осіб відповідно до оцінки потреб, визначення потреб у фінансуванні |
відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради, управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
4 |
Здійснення обліку звернень щодо домашнього насильства та насильства за ознакою статі, облік скарг щодо неналежного/ несвоєчасного реагування |
управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
-
|
- |
ІІІ. Забезпечення діяльності системи моніторингу та удосконалення механізму взаємодії у сфері запобігання та протидії домашньому насильству |
|||||
1 |
Невідкладне реагування на повідомлення про випадки домашнього насильства, жорстокого поводження з дітьми |
суб’єкти, що здійснюють відповідно до законодавства заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству та/або насильству за ознакою статі ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
2 |
Надання необхідної медичної допомоги особі, яка зазнала насильства в сім’ї; вжиття невідкладних заходів з ліквідації наслідків і загрози неправомірних дій у відношенні до дитини, у тому числі розгляд питання про тимчасове вилучення дитини з сім’ї, де вона зазнала насильства в сім’ї або де існує загроза його вчинення, та подальше її влаштування до закладів, де створені належні умови проживання і виховання для реабілітації дитини |
заклади охорони здоров’я; Служба у справах дітей Козелецької селищної ради, управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради У РАЗІ ПОТРЕБИ |
не потребує фінансування |
- |
- |
3 |
Забезпечення проведення медичного обстеження постраждалих осіб від домашнього насильства при виявленні тілесних ушкоджень |
заклади охорони здоров’я ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
4 |
Направлення постраждалих осіб від домашнього насильства на анонімне тестування на ВІЛ-інфекцію у разі виявлення у постраждалих осіб ушкоджень сексуального характеру |
заклади охорони здоров’я
ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
5 |
Надання комплексу соціальних послуг від домашнього насильства і насильства за ознакою статі постраждалим особам, які є недієздатними особами, у разі якщо законного представника такій особі не призначено або законний представник є кривдником чи ухиляється від захисту прав та інтересів такої особи |
відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради, управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради
ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
6 |
Проведення спільних рейдів з метою відвідування сімей, у яких скоєно насильство щодо дітей або існує реальна його загроза, перевірка отриманої інформації (проведення бесіди з дитиною, членами родини, працівниками закладу освіти, де навчаються чи виховуються діти, сусідами тощо, проведення обстеження житлово-побутових умов проживання сім’ї |
суб’єкти, що здійснюють відповідно до законодавства заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству та/або насильству за ознакою статі
У РАЗІ НАДХОДЖЕННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ |
не потребує фінансування |
- |
- |
7 |
Ведення обліку дітей, стосовно яких вчинено насильство в сім’ї |
управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради, Служба у справах дітей Козелецької селищної ради ДО ЗНИКНЕННЯ ПІДСТАВ ПЕРЕБУВАННЯ НА ОБЛІКУ |
не потребує фінансування |
- |
- |
8 |
Захист прав та інтересів постраждалої дитини, у тому числі шляхом звернення до суду, представництва прав та інтересів дитини у суді при розгляді питань, пов’язаних із здійсненням актів домашнього насильства |
Служба у справах дітей Козелецької селищної ради У РАЗІ ПОТРЕБИ |
не потребує фінансування |
- |
- |
IV. Проведення інформаційно-просвітницьких заходів підвищення рівня обізнаності суспільства щодо форм та проявів домашнього насильства і насильства за ознакою статі |
|||||
1 |
Проведення профілактичної та роз’яснювальної роботи з батьками, особами, що їх замінюють, та іншими членами сімей у родинах, які опинились у складних життєвих обставинах та сім’ях, де існують випадки вчинення насильства щодо дітей або існує реальна загроза його вчинення |
управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради, відділення поліції №1 Чернігівського РУП ГУНП в Чернігівської області. ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
2 |
Проведення тематичних семінарів, лекцій, «круглих» столів для працівників освіти за участі суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству |
управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради ЩОКВАРТАЛЬНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
3 |
Проведення тренінгів для батьків з питань запобігання насильству в сім’ї |
управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
4 |
Інформування постраждалої дитини, її батьків, інших законних представників, які не є кривдниками, про права, заходи та послуги, якими вони можуть скористатися |
управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ ЧИ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАСИЛЬСТВО |
не потребує фінансування |
- |
- |
5 |
Інформування населення через засоби масової інформації про правові основи запобігання та протидії насильству, види допомоги особам, які потерпають від насильства в сім'ї |
управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради
ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
6 |
Проведення у закладах освіти громади просвітницьких заходів із питань запобігання та протидії насильству із залученням представників відповідних служб |
управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради
ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
V. Протидія торгівлі людьми |
|||||
1 |
Забезпечення Національного механізму |
суб’єкти, що здійснюють відповідно до законодавства заходи у сфері протидії торгівлі людьми
ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
2 |
Забезпечення розгляду питань з протидії торгівлі людьми на засіданнях Козелецької селищної ради |
управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
3 |
Проведення інформаційно |
суб’єкти, що здійснюють відповідно до законодавства заходи у сфері протидії торгівлі людьми
ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
4 |
Здійснення |
управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
5 |
Розроблення та розміщення на сайтах закладів освіти, органів управління освітою |
управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
6 |
Здійснення виховної роботи зі здобувачами освіти |
управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
VI. Забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків |
|||||
1 |
Здійснення аналізу стану |
суб’єкти, що здійснюють відповідно до законодавства заходи у сфері протидії торгівлі людьми
ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
2 |
Урахування гендерного компонента у програмах, планах, стратегіях тощо |
суб’єкти, що здійснюють відповідно до законодавства заходи у сфері протидії торгівлі людьми
ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
3 |
Проведення інформаційно |
управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
4 |
Методичний супровід працівників психологічної служби та педагогічних |
управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради
ПОСТІЙНО |
не потребує фінансування |
- |
- |
Всього |
150,0 |
50,0 |
100,0 |
Реалізацію цієї Програми здійснює управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради. Контроль за використанням коштів, спрямованих на забезпечення виконання Програми, здійснюється відповідно до законодавства України.
Основні напрямки та заходи Програми можуть коригуватися в період її дії з урахуванням соціально-економічної ситуації Козелецької селищної ради.
Зміни до Програми вносяться в разі потреби та можуть передбачати:
Рішення про внесення змін до Програми приймається Козелецькою селищною радою за поданням розробника Програми.
Завдяки реалізації заходів Програми прогнозується створення сприятливих умов для вдосконалення роботи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству та/або насильству за ознакою статі, забезпечення гендерної рівності та протидії торгівлі людьми щодо реагування на факти вчинення такого насильства, надання допомоги і захисту постраждалим особам, роботи з кривдниками.
У результаті реалізації комплексу заходів, визначених Програмою, очікується досягнення таких основних кількісних і якісних показників цієї сфери:
- мінімізація асоціальних проявів насильства у сім'ї (зменшення кількості сімей, у яких існує ризик вчинення домашнього насильства);
- охоплення різних категорій населення інформаційно-просвітницькими послугами з питань репродуктивного здоров’я, виховання дітей, вирішення конфліктів, формування ненасильницької моделі поведінки, сімейних цінностей та традицій;
- підвищення рівня педагогічної культури батьків, їх відповідальності за здоров’я та виховання дітей;
- підвищення рівня обізнаності суспільства щодо форм та проявів домашнього насильства, його причин та наслідків, формування нетерпимого ставлення до насильницької моделі родинних відносин, жорстокого поводження з дітьми;
- посилення ефективності взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству та/або насильству за ознакою статі;
- підвищення рівня професійної компетенції працівників Козелецької селищної ради щодо запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі;
- удосконалення системи надання допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства;
- посилення координації діяльності органів виконавчої влади, громадських організацій у сфері протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі
- підвищення ефективності взаємодії органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських організацій та об’єднань, інших юридичних осіб, які виконують різні функції у сфері протидії торгівлі людьми;
- підвищення рівня поінформованості населення щодо шляхів уникнення ризиків потрапляння в ситуації торгівлі людьми та можливостей отримання допомоги з метою формування у громадян навичок безпечної поведінки;
- зменшення проявів упередженого ставлення до осіб, які постраждали від торгівлі людьми, підвищення рівня довіри до органів виконавчої влади, які проводять заходи у сфері протидії торгівлі людьми;
- запровадження дієвого механізму щодо виявлення та ідентифікації осіб, які постраждали від торгівлі людьми, на регіональному та місцевих рівнях;
- забезпечення належного захисту та надання комплексної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми, з урахуванням потреб окремих груп таких осіб;
- здійснення заходів щодо мінімізації випадків торгівлі людьми;
- створення ефективної системи співпраці органів державної влади, міжнародних і громадських організацій, діяльність яких спрямована на
забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у суспільстві;
- створення умов для своєчасного виявлення фактів дискримінації за ознакою статі та забезпечення надання ефективної допомоги постраждалим від дискримінації на всіх рівнях;
- залучення громадськості до вирішення проблем впровадження державної гендерної політики в області, запобігання дискримінації за ознакою статі.
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше