Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

 

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної і мобілізаційної роботи, НС, цивільного захисту та охорони праці Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області

Адреса: смт Козелець, вул.Соборності, б.27, к.216

Режим роботи віділу: Пн.-Чт. з 08:00 до 17:00, Пт. - з 08:00 до 16:00 (обідня перерва: з 13:00 до 14:00)

Вихідні дні: субота та неділя

Завідувач сектору: Горбач Олександр Григорович

 

Структура сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної і мобілізаційної роботи, НС, цивільного захисту та охорони праці Козелецької селищної ради

 

№ кабінету     Прізвище, ім’я, по-батькові                      Посада                    Контактна інформація

  216                  Горбач Олександр Григорович                    завідувач                   (04646)  2-13-67


  216                  Захарій Ігор Анатолійович                          головний спеціаліст 


                                                                            

 Положення про сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної і мобілізаційної роботи, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту та охорони праці Козелецької селищної ради

 

Основні завдання та функції сектору:

1.Взаємодія з правоохоронними органами з метою виконання селищною радою покладених Конституцією України функцій по забезпеченню законності і правопорядку на території селищної ради;

2.Забезпечення виконання актів законодавства з питань боротьби зі злочинністю і корупцією;

3.Підготовки проектів, планів, програм, щодо спільних дій правоохоронних, контролюючих органів у напрямку боротьби із злочинністю, корупцією, забезпечення додержання прав і свобод фізичних і юридичних осіб;

4.Узагальнення інформації про стан протидії злочинності, забезпечення законності і правопорядку на території селищної ради;

5.Сприяння громадянам, громадським організаціям, спілкам, підприємствам, установам і організаціям всіх форм власності у протидії злочинним і корупційним проявам;

6.Співпраця із засобами масової інформації з метою інформування громадськості, державних органів, об'єднань громадян про заходи, що вживаються Президентом України, Кабінетом міністрів України, селищною радою, щодо підвищення ефективності боротьби з організованою злочинністю і корупцією, поліпшення діяльності правоохоронних органів у зміцненні правопорядку і законності;

7.Сприяння правоохоронним органам у вивченні і запровадженні міжнародного досвіду подолання злочинності і корупції, організація і проведення з цих питань семінарів, зустрічей, круглих столів, навчань тощо;

8.Внесення пропозицій селищному голові з питань удосконалення організації роботи із забезпечення законності і правопорядку; 9.Координація взаємодії з Козелецьким районним сектором з питань пробації Центрального міжрегіонального управління з питань виконання покарань та пробації Міністерства юстиції України, щодо роботи з особами, що звільнились з місць позбавлення волі та проживають на території селищної ради;

10.Сприяння забезпеченню взаємодії правоохоронних органів з сектором, з питань надзвичайних ситуацій, при ліквідації аварії та надзвичайних ситуацій; 11.Участь в роботі координаційних рад селищної ради з питань боротьби з наркоманією, алкоголізмом та боротьби із злочинністю серед неповнолітніх і дитячою бездоглядністю.

 

З питань оборонної та мобілізаційної роботи:

1.Забезпечення виконання законодавства та нормативно-правових актів з питань оборонної і мобілізаційної роботи на території селищної ради в мирний час і особливий період;

2.Організація та здійснення заходів, спрямованих на своєчасне проведення мобілізації у відповідності з встановленими завданнями і мобілізаційними планами;

3.Організація, координація, методологічне, методичне забезпечення розробки і здійснення заходів щодо мобілізаційної підготовки, переведення місцевих органів селищної ради і об'єктів народного господарства, розташованих на території селищної ради, на режим роботи в умовах особливого періоду, а також сталого їх функціонування в цих умовах.

 

З питань надзвичайних ситуацій:

1.Участь у реалізації державної політики у сфері цивільного захисту;

2.Організація відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

3.Розроблення і здійснення заходів щодо підтримання готовності органів управління і сил територіальної підсистеми цивільного захисту до дій за призначенням у мирний час та в особливий період;

4.Здійснення разом з іншими органами управління територіальної підсистеми цивільного захисту інформаційного забезпечення, впровадження сучасних інформаційних технологій та створення банків даних з питань захисту населення і реабілітації територій селищної ради, забруднених унаслідок Чорнобильської катастрофи.

 

 

ЛЄПЄЄВА Тетяна Олександрівна

Народилася 13 вересня 1979 року в смт.Козелець Чернігівської області.

У 1996 році закінчила Козелецьку гімназію №1.

У 2003 році закінчила Московський державний відкритий університет за спеціальністю «Юриспруденція».

З 2004 до 2011 рік головний спеціаліст з юридичного обслуговування управління агропромислового розвитку Козелецької райдержадміністрації.

З 2011 до 2017 рік головний спеціаліст з питань юридичного та кадрового забезпечення виконавчого апарату Козелецької районної ради.

Одружена. Разом з чоловіком виховує сина.

 

 

 

 

 

 

Відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області

 

 

 

Адреса: вул.Соборності, б.27, смт Козелець

Телефон: (04646)

Eлектронна адреса: 

Режим роботи віділу: Пн.-Чт. з 08:00 до 17:00, Пт. - з 08:00 до 16:00  (обідня перерва: з 13:00 до 14:00)

Вихідні дні: субота та неділя

Начальник відділу: Лєпєєва Тетяна Олександрівна

 

 

 

 

 Телефонний довідник відділу з питань публічних закупівель Козелецької селищної ради

 

№ кабінету     Прізвище, ім’я, по-батькові                      Посада                    Контактна інформація

   306                 Лєпєєва Тетяна Олександрівна                начальник                    


   206                 Черняк Людмила Григорівна                     заступник начальника відділу


   206                 Леоненко Оксана                            головний спеціаліст з

                                                                                               організаційно-кадрової роботи


   306                 Пушкар Інна Миколаївна                            головний спеціаліст із

                                                                                               юридичного забезпечення


 

Положення про відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи Козелецької селищної ради

 

Завдання відділу:

У сфері юридичного забезпечення:

- забезпечує правильне застосування законодавства селищною радою та її виконавчими органами, інформує керівництво про необхідність вжиття заходів до скасування актів, прийнятих з порушенням законодавства;

- проводить правову експертизу проєктів рішень, розпоряджень і інших документів нормативно-правового характеру, які виносяться на розгляд селищної ради, виконкому, селищного голови, а також візує їх за наявності погодження цих проєктів зацікавленими підрозділами виконкому та ради. Відділ бере участь у розробленні проєктів нормативно-правових та індивідуально-правових актів. У разі невідповідності проєкту нормативного документа законодавству та якщо внесені до нього Відділом зауваження не враховано, Відділ, не візуючи проєкт, подає письмовий висновок з пропозиціями щодо законного вирішення відповідного питання для прийняття остаточного рішення уповноваженим органом; Видання нормативно-правового акта, а також подання проєкту такого акта селищній раді, виконкому, селищному голові для його прийняття чи погодження без попереднього розгляду та погодження з Відділом не допускається;

- інформує селищного голову про необхідність вжиття заходів для внесення змін до нормативно-правових актів та інших документів, визнання їх такими, що втратили чинність, або скасування;

- бере участь у підготовці і здійсненні заходів, які проводяться селищною радою та її виконавчими органами по забезпеченню дотримання законодавства;

- проводить інформаційно-довідкову роботу із законодавства, оперативно доводить до виконавчих органів селищної ради інформацію про зміни в нормативних актах і нові акти, готує керівництву селищної ради довідкові матеріали із законодавства, дає працівникам структурних підрозділів селищної ради консультації з правових питань;

- представляє за посадою в порядку самопредставництва інтереси селищної ради: в усіх судах України загальної юрисдикції, в тому числі місцевих загальних, господарських та адміністративних, загальних та спеціалізованих апеляційних, вищих спеціалізованих та Верховному Суді, з усіма правами, які надані законом позивачу, відповідачу, третій особі, в тому числі з правом пред’явлення позову, повної або часткової відмови від позовних вимог, визнання повністю або частково позову, зміни підстав або предмету позову, укладення мирової угоди, оскарження рішень суду (в тому числі ухвал, постанов), а також користуватися іншими правами, наданими Законом; у державній виконавчій службі з питань, пов’язаних з виконання судових та інших рішень; в усіх державних, громадських, господарських та інших підприємствах, установах, організаціях незалежно від їх підпорядкування та форм власності;

- аналізує наслідки розгляду претензій, позовів і судових справ та вносить пропозиції селищному голові щодо удосконалення правового забезпечення господарської діяльності;

- сприяє своєчасному вжиттю заходів за протестами та поданнями прокуратури, окремими ухвалами, рішеннями суду;

- організує і проводить роботу, пов'язану із підвищенням рівня правових знань працівників селищної ради, інформує про законодавство, необхідне працівникам для виконання своїх обов'язків, роз’яснює існуючу практику його застосування;

- надає юридичну допомогу постійним комісіям селищної ради, комісіям, утвореним при виконкомі, а також депутатам ради;

- бере участь у роботі, пов'язаній з укладенням договорів (контрактів), у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов'язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів селищної ради та її виконавчих органів, а також погоджує (візує) проєкти договорів за наявності погодження (візи) керівників заінтересованих структурних підрозділів.

У сфері кадрової роботи:

- готує проєкти розпоряджень селищного голови, рішень виконавчого комітету, рішень селищної ради, що віднесені до питань організаційно-кадрової роботи;

- забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування в селищній раді і разом з відповідними структурними підрозділами узагальнює практику роботи з кадрами, вносить селищному голові пропозиції щодо її вдосконалення;

- разом з іншими структурними підрозділами селищної ради розробляє річні плани роботи з кадрами, визначає щорічну та перспективну потребу в кадрах, формує замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування та працівників селищної ради;

- здійснює організаційне забезпечення роботи ради по роботі з кадрами;

- організація і здійснення кадрової роботи, в основу якої покладено принцип демократичного добору і просування по службі за діловими якостями та професійною компетентністю, постійне навчання працівників, заохочення їх до службової кар’єри, реалізація єдиної державної політики з питань служби в органах місцевого самоврядування;

- проводить роботу з резервом кадрів селищної ради, а також здійснює організаційно-методичне керівництво формуванням кадрового резерву, аналізує та узагальнює практику формування кадрового резерву, вносить селищному голові пропозиції щодо її вдосконалення;

- вносить рекомендації селищному голові про зарахування до кадрового резерву посадових осіб місцевого самоврядування при плануванні періодичного переміщення по службі (ротації);

- вивчає разом з іншими підрозділами особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в селищній раді, попереджує їх про встановлені законодавством обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби в органах місцевого самоврядування, ознайомлює із Загальними правилами поведінки посадових осіб органів місцевого самоврядування, контролює добір і розстановку кадрів; 2.2.9. приймає від претендентів на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору;

- готує запити щодо проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади», спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад для проходження служби в органах місцевого самоврядування;

- готує довідки про результати проведеної спеціальної перевірки на підставі відомостей, наданих спеціально уповноваженими органами на проведення спеціальної перевірки та подає її керівництву селищної ради;

- розглядає та вносить селищному голові пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посадах місцевого самоврядування, готує разом з відповідними відділами документи для організації стажування;

- готує матеріали про призначення на посади та звільнення з посад працівників селищної ради;

- здійснює облік та обробку персональних даних з метою реалізації трудових відносин, соціального захисту, відносин у сфері управління персоналом та інших завдань, покладених на Відділ, забезпечує захист персональних даних, що обробляються Відділом;

- оформляє документи про прийняття Присяги та присвоєння рангів посадовим особам місцевого самоврядування, вносить про це записи до трудових книжок;

- обчислює стаж роботи та служби в органах місцевого самоврядування(державної служби), здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості, складає графіки щорічних відпусток працівників селищної ради;

- розглядає матеріали, готує документи та веде відповідний облік для заохочення та нагородження працівників;

- у межах своєї компетенції здійснює заходи для забезпечення трудової дисципліни, оформляє документи, пов’язані з застосуванням заходів дисциплінарного впливу;

- готує документи щодо продовження терміну перебування на службі в органах місцевого самоврядування та призначення пенсій працівникам;

- здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників. Відповідно до законодавства України здійснює сканування та передачу сканованих трудових книжок працівників селищної ради до Пенсійного фонду України;

- оформляє і видає довідки з місця роботи працівника, проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності;

- готує розпорядження про призначення, звільнення, відрядження, відпустки працівників;

- у межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури селищної ради та штатного розпису;

- здійснює організаційне забезпечення і бере участь у роботі атестаційної комісії та проведенні щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування покладених на них завдань і обов’язків;

- здійснює контроль в селищній раді за дотриманням Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування” та інших актів законодавства з питань кадрової роботи;

- проводить разом з іншими підрозділами роботу щодо укладення, продовження терміну дії, розірвання контрактів з керівниками комунальних підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління селищної ради;

- аналізує ефективність роботи персоналу;

- здійснює контроль щодо своєчасного подання посадовими особами місцевого самоврядування селищної ради електронних декларацій як кандидата на посаду та при звільненні;

- проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування;

- організовує проведення внутрішнього навчання працівників селищної ради.

Відділ здійснює заходи щодо протидії корупції та контроль за додержанням посадовими особами селищної ради вимог антикорупційного законодавства.

 

 

ГРИЦАН Юлія Юріївна

Народилася 4 квітня 1987 року в с.Булахів Козелецького району Чернігівської області.

У 2004 році закінчила Булахівську середню школу.

У 2007 році закінчила Бобровицький економічний коледж ім.О.Майнової за спеціальностю «Бухгалтерський облік».

У 2007 році вступила до НУБіП України «Ірпінський економічний коледж» по спеціальності «Облік і аудит».

З 2009 по 2010 рік секретар виконкому Бобруйківської сільської ради.

З 2010 по 2017 рік секретар Бобруйківської сільської ради.

Депутат Бобруйківської сільської ради VI, VII скликання.

Одружена.

 

 

 

 

Загальний відділ Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області

 

 

 

Адреса: смт Козелець, вул.Соборності, б.27

Телефон: (04646) 2-13-67

Eлектронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Режим роботи віділу: Пн.-Чт. з 08:00 до 17:00, Пт. - з 08:00 до 16:00 (обідня перерва: з 13:00 до 14:00)

Вихідні дні: субота та неділя

Начальник відділу: Грицан Юлія Юріївна

 

 

 

 

Телефонний довідник загального відділу Козелецької селищної ради

 

№ кабінету     Прізвище, ім’я, по-батькові                      Посада                    Контактна інформація

  310               Грицан Юлія Юріївна                                 начальник                    (04646) 2-13-67 


  310               Панченко Ольга Михайлівна                     головний спеціаліст із

                                                                                            загальних питань та контролю


  310               Нагорна Анна Миколаївна                         головний спеціаліст із

                                                                                            загальних питань та контролю 


  310              Любенко Оксана Федосіївна                      головний спеціаліст із

                                                                                           загальних питань та контролю


  318               Науменко Євген Валентинович                головний спеціаліст з

                                                                                           інформаційної діяльності


  318               Мельник Оксана Володмирівна               провідний спеціаліст із       (063) 461-70-82

                                                                                          загальних питань та контролю

                                                                                          (виконує завдання з

                                                                                          інформаційної діяльності,

                                                                                          здійснює запис на отримання

                                                                                          послуг мобільного територіального

                                                                                          сервісного центру МВС)


 

Положення про загальний відділ Козелецької селищної ради

Загальний відділ створюється для документаційного забезпечення діяльності селищної ради, ведення діловодства, здійснення контролю за строками проходження і виконання документів, надання методичної і практичної допомоги з цих питань відділам селищної ради.

Загальний відділ відповідно до покладених на нього завдань:

- Здійснює ведення діловодства в апараті селищної ради.

- Приймає, реєструє, здійснює попередній розгляд, передає згідно з розподілом обов’язків на розгляд селищного голови та на виконання, розмножує, розсилає вхідну і вихідну кореспонденцію, розпорядження селищного голови, інші документи селищної ради.

- Забезпечує здійснення контролю за строками проходження і виконання документів, а також за відповідність форм виконання вимогам документів та резолюціям керівництва.

- Спільно з іншими відділами апарату забезпечує підготовку і проведення сесій селищної ради, нарад та інших заходів, що проводяться в селищній раді.

- Здійснює контроль за правильністю користування документами в селищній раді, готує звіти, інформації з питань роботи з документами, контролю за строками їх проходження і виконання, періодично інформує селищного голову з цих питань.

- Забезпечує діловодство, надає методичну і практичну допомогу відділам селищної ради.

- Сприяє набуттю знань і навиків з питань роботи з документами, підвищенню кваліфікації працівників селищної ради.

- Складає номенклатуру справ селищної ради.

- Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів, забезпечує проведення експертизи наукової і практичної цінності документів при їх виборі для передачі на державне зберігання, готує і передає справи на зберігання до державного архіву.

- Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є.

- Завіряє печаткою документи у випадках, передбачених інструкцією з діловодства.

- Загальний відділ селищної ради організовує виконання вимог Конституції України, законодавства України, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” зі забезпечення громадян необхідними умовами для реалізації їх конституційного права на звернення та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді на нього.

- Проводить реєстрацію та розгляд пропозицій, заяв та скарг громадян, що надходять до селищної ради у відповідності до Інструкції з діловодства; 

- Надсилає письмові звернення громадян керівникам управлінь, відділів та інших структурних підрозділів селищної ради відповідно до їх компетенції для розгляду і вжиття відповідних заходів.

 

Виключно на спеціаліста з інформаційної діяльності загального відділу покладаються завдання:

- адміністрування та наповнення офіційного вебсайту Козелецької селищної ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет;

- координації роботи із забезпечення функціонування та розвитку вебсайту;

- технічної підтримки, супроводу та встановлення регламенту і стандартів обміну інформацією між складовими частинами офіційного вебсайту;

- організації збереження інформації, резервного копіювання та архівації даних офіційного вебсайту;

- аналізу досвіду роботи інших органів місцевого самоврядування з питань інформаційних технологій і сприяння їх впровадженню в діяльність;

- оприлюднення на офіційному вебсайті та на Порталі відкритих даних рішень сесій, виконавчого комітету та інших нормативно-правових документів, наданих відповідальними особами Козелецької селищної ради та її виконавчого комітету для оприлюднення;

- забезпечення технічної підтримки і супроводу автоматизованої електронної системи «Рада Голос» Козелецької селищної ради під час проведення сесій Козелецької селищної ради;

- координації роботи виконавчих органів селищної ради щодо систематичного і оперативного оприлюднення інформації в мережі Інтернет на офіційному вебсайті Козелецької селищної ради та в засобах масової інформації.

 

 

 

 

 

 

 Структура ЦНАП Козелецької селищної ради

 

№ кабінету     Прізвище, ім’я, по-батькові                      Посада               

   117               Кошова Світлана Володимирівна              начальник Центру -             

                                                                                                         державний реєстратор


   117                Мельник Яна Михайлівна                            заступник начальника Центру


   117                вакансія                                                        державний реєстратор


  117               Тополь Алла Миколаївна                              державний реєстратор


  117               Пузік Олександр Володимирович           адміністратор


  117               Улізько Іван Іванович                                    адміністратор


  117              Жевела Ольга Володимирівна                  адміністратор


 117            Чибітько Людмила Анатоліївна                  головний спеціаліст з

                                                                                         надання адміністративних послуг


 117           Савицька Оксана Олександрівна                головний спеціаліст з

                                                                                         надання адміністративних послуг


 117          Шолойко Тетяна Олександрівна                   головний спеціаліст з

                                                                                         надання адміністративних послуг


117           Орлова Алла Володимирівна                       головний спеціаліст з

                                                                                         надання адміністративних послуг


 117          Семистрок Олена Юріївна                            головний спеціаліст з

                                                                                          надання адміністративних послуг


 117          Горбач Інна Володимирівна                          головний спеціаліст з

                                                                                         надання адміністративних послуг


117            Мотовиловець Максим Віталійович             головний спеціаліст-

                                                                                         системний адміністратор


               Мартиненко Олена Олексіївна                       діловод (с.Бригинці)


               Подвисоцька Ольга Миколаївна                     діловод (с.Булахів)


               Пономаренко Віра Митрофанівна                  діловод (с.Данівка)


              Ендреш Марина Василівна                              діловод (с.Лемеші)


              Пушкар Лідія Володимирівна                           діловод (с.Лихолітки)


              Щур Надія Леонідівна                                       діловод (с.Озерне)


              Грецький Анатолій Іванович                             діловод (с.Омелянів)


              Галіченко Любов Миколаївна                           діловод (с.Патюти)


              Корнієнко Валентина Іванівна                          діловод (с.Ставиське)


              Лоза Оксана Григорівна                                    діловод (с.Пилятин)


              Корнієнко Наталія Михайлівна                         діловод (с.Скрипчин)


              Зюзя Тетяна Петрівна                                       діловод (с.Берлози)


             Бондаренко Ніна Іванівна                                  діловод (с.Білейки)


             Малюк Олена Миколаївна                                 діловод (с.Бобруйки)


            Тука Віра Федорівна                                            діловод с.Мостище


            Кукшин Ніна Іванівна                                          діловод (с.Нічонівка)


            Курочка Ганна Михайлівна                                діловод (с.Олексіївщина)


            Потебня Інна Вікторівна                                    діловод (с.Сираї)


 

 

 

 

 

 

 

 

Koshova 2020

 КОШОВА Світлана Володимирівна

Народилася 16 грудня 1978 року в м. Носівка Чернігівської області.

У 1996 році закінчила Носівську середню школу №1.

У 2001 році закінчила Київський національно-економічний університет та здобула базову вищу освіту за напрямком «Право» з кваліфікацією бакалавр з правознавства.

2006 рік закінчила Київський національний економічний університет та отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Право» за кваліфікацією магістр права.

1999 рік – юрист ЗАТ «Отіс» Чернігівської філії.

З 2005 по 2008 рік працювала на різних посадах в Козелецькій МДПІ.

З 2010 по 2012 рік завідувач сектору опіки та піклування, сімейних форм виховання служби у справах дітей Козелецької РДА.

З 2013 по 2018 рік державний реєстратор Козелецької РДА.

Одружена. Разом з чоловіком виховує трьох синів.

 

 

 

Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області

Koshova 2020

 

Адреса: смт Козелець, вул.Соборності, б.27, І поверх

Телефон/факс: (04646) 4-21-20, (04646) 2-13-45

E-адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Графік роботи: понеділок, вівторок, четвер з 8:00 до 17:00, середа з 8:00 до 20:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00

Вихідні дні: субота та неділя

Графік приймання громадян: понеділок, вівторок, четвер з 8:30 до 16:30, середа з 8:30 до 19:30, п’ятниця з 8:30 до 15:30

Графік роботи віддалених робочих місць у старостинських округах: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00 (обідня перерва: з 13:00 до 13:48)

Графік приймання громадян: понеділок-четвер 8:00 до 17:00, п’ятниця 8:00 до 16:00 (обідня перерва: з 13:00 до 13:48)

Начальник Центру - державний реєстратор: Кошова Світлана Володимирівна

Заступник начальника Центру:  Мельник Яна Михайлівна

 

 Працівники ЦНАП Козелецької селищної ради

 

 Регламент роботи ЦНАП Козелецької селищної ради

 

Положення про Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради

 

 Основні завдання ЦНАП:

- організація надання адміністративних та дозвільних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

- спрощення процедури отримання адміністративних, дозвільних послуг та поліпшення якості їх надання;

- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;

- вжиття заходів щодо запровадження надання адміністративних послуг в електронній формі;

- проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг відповідно до частини четвертої статті 7 Закону України “Про адміністративні послуги”, визначення та вжиття заходів до підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи;

- використання сучасних інформаційних технологій з метою доступно стізамовлення адміністративних та дозвільних послуг в он-лайн режимі.

 

Відповідно до рішення Козелецької селищної ради від 28.10.2021 року № 243-15/VIII "Про покладанна обов’язків щодо здійснення повноважень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" ЦНАП Козелецької селищної ради виконує повноваження у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

 

 Перелік адмінпослуг, що надаються через ЦНАП Козелецької селищної ради

 

 

 

 

 

 

Bruginets Natalia

БРИГИНЕЦЬ Наталія Анатоліївна

Народилася 01 листопада 1984 року в с.Бужанка Коропського району Чернігівської області.

У 2002 року закінчила Черешенську школу-інтернат Коропського району.

У 2007 році закінчила Чернігівський державний інститут економіки і управління, де здобула вищу освіту за спеціальністю інженер – землевпорядник.

2007 - 2008 роки - реєстратор у Козелецькому районі в Центрі ДЗК.

2008 - 2013 роки - інженер – землевпорядник у ПП «Сінав» смт Козелець.

2014 - 2020 роки  - перший заступник директора у ТОВ «ІГТ».

Заміжня. Разом з чоловіком виховує доньку.

 

 

 

 

 

 

Відділ земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області

 

 

Адреса: смт Козелець, вул.Соборності, б.27, к.113

Режим роботи віділу: Пн.-Чт. з 08:00 до 17:00, Пт. - з 08:00 до 16:00 (обідня перерва: з 13:00 до 14:00)

Вихідні дні: субота та неділя

Начальник відділу: Суч Сергій Васильович

  

 

 

№ кабінету     Прізвище, ім’я, по-батькові                      Посада                    Контактна інформація

                Суч Сергій Васильович                               начальник


 210          Бреус Оксана Петрівна                              головний спеціаліст з питань

                                                                                      комунальної власності


 113         Василенко Микола Миколайович                головний спеціаліст із

                                                                                       земельних відносин


 113        Хамітов Костянтин Ільдарович                     головний спеціаліст із

                                                                                       земельних відносин


                                                                                      провідний спеціаліст-

                                                                                      землевпорядник


 

 

 

 

 

 

Анонси і оголошення

Голосування

Чи сподобався Вам сайт

Дуже сподобався - 73%
Так собі - 11%
Не сподобався - 16%

Всього голосів: 163
The voting for this poll has ended on: грудня 20, 2017

Офіційний сайт © 2024 Козелецька селищна рада Всі права захищено.