Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

Моцьор Володимир Васильович

Motsor

Народився 5 листопада 1956 року в селі Іванівка Березнівського району Рівненської області.

У 1982 році закінчив Український інститут інженерів водного господарства, де здобув вищу освіту за спеціальністю гідромеліорація, кваліфікація інженер – гідротехнік.

1982-1987 роки - виконроб в Козелецькому ПМК-209.

1987-1991 роки - майстер Козелецької філії ВАТ «Чернігівгазбуд»

1991-2004 роки - виконроб Козелецької філії ВАТ «Чернігівгазбуд»

2004-2007 роки - директор Козелецької філії ВАТ «Чернігівгазбуд»

2007-2020 роки - директор ПрАТ «Чернігівгазбуд».

Одружений. Має двох дорослих синів.

 

 Графік приймання громадян:

смт Козелець, вул.Соборності, б.27, каб. 315

2-ий вівторок  09.00 - 13.00

4-ий вівторок  14.00 - 17.00

Заступник селищного голови з питань будівництва, ЖКГ та комунальної власності

Забезпечує виконання положень Конституції України, законів України, постанов Верховної Ради, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових документів, здійснення повноважень селищної ради та її виконавчого комітету у визначених напрямках діяльності, спрямовує, координує та контролює роботу структурних підрозділів селищної ради, а також підприємств, установ і організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади щодо:

- організації за рахунок бюджетних та власних коштів юридичних (фізичних) осіб і на пайових засадах будівництва, реконструкції і ремонту об'єктів комунального господарства, соціально-культурного призначення, шляхів місцевого значення, вулиць та доріг населених пунктів територіальної громади;

- визначення, у встановленому чинним законодавством порядку відповідно до рішень ради, території, вибору, вилучення (викупу) і надання землі для містобудівних потреб, визначених містобудівною документацією;

- організації підготовки і подання на затвердження селищної ради відповідних місцевих містобудівних програм, генерального плану забудови селища, іншої містобудівної документації;

- організації встановлення на території селища режиму використання та забудови земель, на яких передбачена перспективна містобудівна діяльність;

- координації на території селища діяльності суб'єктів містобудування щодо комплексної забудови;

- організації надання відповідно до закону містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок;

- координації діяльності місцевих органів земельних ресурсів;

- управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності територіальної громади; забезпечення його ефективного використання;

- внесення на розгляд ради пропозицій щодо порядку та умов відчуження комунального майна, проектів місцевих програм приватизації та переліку об’єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації; організації виконання цих програм; підготовки і внесення на розгляд ради пропозицій щодо визначення сфер господарської діяльності та переліку об’єктів, які можуть надаватися у концесію; подання раді письмових звітів про хід та результати відчуження комунального майна;

- вирішення питань щодо використання нежилих приміщень, будинків і споруд, що належать до комунальної власності;

- організації забезпечення соціально-культурних закладів, які належать до комунальної власності територіальної громади, а також населення паливом, електроенергією, газом та іншими енергоносіями; вирішення питань водопостачання, відведення та очищення стічних вод; здійснення контролю за якістю питної води;

- забезпечення підготовки об'єктів житлово-комунального господарства до роботи у осінньо-зимовий період.

- затвердження схем санітарного очищення селища та провадження системи роздільного збирання побутових відходів, норм надання послуг з вивезення побутових відходів;

- підготовки і подання на затвердження ради проектів місцевих програм охорони довкілля, участь у підготовці загальнодержавних і регіональних програм охорони довкілля;

- здійснення контролю за діяльністю суб’єктів підприємницької діяльності у сфері поводження з відходами;

- видачі дозволів на будівництво об'єктів благоустрою у випадках та порядку, передбачених законом;

- здійснення повноваження щодо реалізації державної регуляторної політики в межах та у спосіб, встановлені Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.

- залучення на договірних засадах коштів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на відповідній території, та коштів населення, а також бюджетних коштів на будівництво, розширення, ремонт і утримання на пайових засадах об'єктів соціальної і виробничої інфраструктури та на заходи щодо охорони навколишнього природного середовища та укладання цих договорів;

- забезпечення додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їхніх об'єднань. Веде особистий прийом громадян.

У межах своїх функціональних повноважень та повноважень, наданих чинним законодавством, спрямовує,  координує і контролює роботу:

  • Відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ;
  • Відділу земельних відносин та комунальної власності;
  • КП "Козелецьводоканал";
  • Господарської групи селищної ради;
  • Відділу соціального захисту населення;
  • Сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної і мобілізаційної роботи, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту та охорони праці;
  • Служби у справах дітей.

 

Золотаревська Олена Олександрівна

Zolotarevska

Народилася 21 березня 1987 року в м. Київ.

У 2004 році закінчила Козелецьку гімназію №1, після чого вступила до Ніжинського державного університету ім. М.В.Гоголя, де здобула вищу освіту за спеціальністю «Українська мова і література. Практична психологія».

2009-2013 роки – головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи Козелецької РДА.

2013-2017 роки – заступник керівника апарату, начальник відділу організаційно-кадрової роботи Козелецької РДА.

2017-2020 роки – начальник організаційного відділу виконавчого апарату Козелецької районної ради.

Заміжня. Виховує сина.

 

Графік приймання громадян:

смт Козелець, вул.Соборності, б.27, каб. 304

1-ша середа  09.00 - 13.00

3-тя середа  14.00 - 17.00

 Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради

Забезпечує виконання положень Конституції України, законів України, постанов Верховної Ради, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових документів, здійснення повноважень селищної ради та її виконавчого комітету, спрямовує, координує та контролює роботу структурних підрозділів селищної ради, а також установ і організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади щодо:

- питань надання дозволу в порядку, встановленому чинним законодавством, на розміщення реклами;

- здійснення відповідно до чинного законодавства контролю за належною експлуатацією та організацією обслуговування населення комунальними підприємствами, установами, використанням та утриманням інших об’єктів нерухомого майна усіх форм власності, за належними, безпечними і здоровими умовами праці на цих підприємствах і об’єктах;

- створення умов для розвитку культури, сприяння відродженню осередків традиційної народної творчості, національно-культурних традицій населення, художніх промислів і ремесел;

- сприяння роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері освіти, спорту, охорони здоров'я, культури, роботи з молоддю;

- здійснення заходів щодо військово-патріотичного виховання населення;

- вирішення відповідно до закону питань про проведення спортивних, видовищних та інших масових заходів; здійснення контролю за забезпеченням при їх проведенні громадського порядку;

- спрямування діяльності служб у справах дітей.

- сприяння вирішенню у встановленому чинним законодавством порядку питань опіки і піклування;

- організації благоустрою населених пунктів, залучення на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення; здійснення контролю за станом благоустрою виробничих територій, організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян;

- організації видачі дозволів на обрізування, знесення зелених насаджень;

- забезпечення утримання в належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони;

- організації надання відповідно до закону громадянам, які потребують соціального захисту, безоплатного житла або за доступну для них плату.

- забезпечення взаємодії селищної ради з громадськими організаціями відповідного спрямування.

- організації роботи зі запобігання та протидії корупції в селищній раді, додержання антикорупційного законодавства, проведення навчання щодо антикорупційного законодавства, контроль за поданням є-декларацій майнового стану в селищній раді.

- здійсння повноважень щодо реалізації державної регуляторної політики в межах та у спосіб, встановлені Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.

- забезпечення додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їхніх об'єднань. Веде особистий прийом громадян.

- сприяння роботі комісій селищної ради та її виконавчого комітету

У межах своїх функціональних повноважень та повноважень, наданих чинним законодавством, спрямовує,  координує і контролює роботу:

- старост;

- загального відділу;

- відділу юридичного забезпечення та кадрової роботи;

- сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної і мобілізаційної роботи, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту та охорони праці;

- відділу соціального захисту  населення;

- служби у справах дітей;

- трудового архіву Козелецької селищної ради.

Керівництво Козелецької селищної ради


Briginets

 

 

БРИГИНЕЦЬ Валентин Петрович

Козелецький селищний голова

Кабінет: 302

тел.: (04646) 2-13-67

e-адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 


Velukohatnij

 

 

ВЕЛИКОХАТНІЙ Сергій Леонідович

Секретар Козелецької селищної ради

Кабінет: 303

тел.: (04646) 2-13-67

e-адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 


Garbyz M

 

ГАРБУЗ Микола Павлович

Заступник селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань

Кабінет:312

тел.: (04646) 2-13-67

e-адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 


Zolotarevska

 

 

 ЗОЛОТАРЕВСЬКА Олена Олександрівна

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради

Кабінет: 304

тел.: (04646) 2-13-67

e-адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 


Motsor

 

 МОЦЬОР Володимир Васильович

Заступник селищного голови з питань будівництва, ЖКГ та комунальної власності

Кабінет: 315

тел.: (04646) 2-13-67

e-адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 


Nabilska

 

 

НАБІЛЬСЬКА Людмила Олександрівна

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради

Кабінет: 307

тел.: (04646) 2-13-67

e-адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 


 

 

Бригинець Валентин Петрович

Briginets

Народився 25 серпня 1969 року в с.Бригинці Козелецького району Чернігівської області.

У 1986 році закінчив Козелецьку середню школу №3 та вступив до Київського автомобільного дорожного інституту, який закінчив у 1992 році.

З 1988 до 1989 року проходив військову службу в Збройних Силах СРСР.

З 1992 до 1998 року працював інженером з організації дорожнього руху Козелецького ВДАІ УМВС України в Чернігівській області.

З 1998 до 2009 року працював на посаді начальника Козелецького відділення ДАІ.

2000 – 2004 роки навчався на юридичному факультеті Національної академії внутрішніх справ України.

З 2009 до 2012 роки  обіймав посаду заступника начальника управління ДАІ ГУ УМВС України в Сумській області.

В 2012 році вийшов на пенсію за вислугою років.

2014 – 2015 роки – заступник Козелецького селищного голови із виконавчої роботи.

З 11 листопада 2015 року до 14 травня 2017 року працював на посаді Козелецького селищного голови.

З 06 червня 2018 року до 11 листопада 2020 року працював на посаді заступника директора з адміністративно-господарської роботи ВСП «Козелецький фаховий коледж ветеринарної медицини БНАУ».

З грудня 2020 року - Козелецький селищний голова

Проживає в смт Козелець. Одружений.

 Графік приймання громадян:

смт Козелець, вул.Соборності, б.27, каб.302

1-ий четвер  09:00 - 13:00

3-ий четвер  14:00 - 17:00

Козелецький селищний голова

Забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади на території Козелецької селищної ради, додержання Конституції та законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади, організовує роботу селищної ради та її виконавчого комітету, забезпечує виконання покладених на органи самоврядування завдань і здійснення ними своїх повноважень, несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому повноважень.

Представляє територіальну громаду, селищну раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства.

Скликає сесії селищної ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій селищної ради і головує на пленарних засіданнях ради.

Забезпечує підготовку та розгляд селищною радою проектів програм економічного і соціального розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, селищного бюджету та звіту про його виконання, рішень ради з інших питань, що належать до її відання; оприлюднення затверджених радою програм, бюджету та звітів про їх виконання.

Вносить на розгляд селищної ради пропозиції про обрання секретаря селищної ради, затвердження заступників селищного голови, про кількісний і персональний склад виконавчого комітету, структуру і штати виконавчих органів ради та витрати на їх утримання.

Призначає на посади та звільняє з посад керівників, спеціалістів та інших працівників виконавчих органів селищної ради, керівників підприємств, установ, що належать до комунальної власності об’єднаної територіальної громади, а також контролює виконання умов трудових контрактів, укладених з такими керівниками.

Укладає від імені селищної ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до компетенції ради, подає їх на затвердження селищній раді.

Особисто підписує рішення ради та її виконавчого комітету. У межах своєї компетенції видає розпорядження.

Забезпечує виконання рішень селищного референдуму, селищної ради, її виконавчого комітету.

Є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним селищною радою.

Здійснює у межах своєї компетенції виконання положень Конституції України і законодавства про загальний військовий обов'язок та надзвичайні ситуації всіма посадовими особами і громадянами, підприємствами, установами і організаціями всіх форм власності, сприяє призову громадян на строкову військову службу, проведенню навчальних зборів військової підготовки.

У разі стихійного лиха, екологічних катастроф, епідемій, пожеж, інших надзвичайних подій забезпечує здійснення передбачених законодавством заходів, пов'язаних з підтриманням громадського порядку, рятуванням життя людей, захистом їхнього здоров'я і прав, збереженням матеріальних цінностей.

Забезпечує на відповідній території додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їхніх об'єднань. Веде особистий прийом громадян.

Бере участь у здійсненні державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності в межах та у спосіб, встановлених Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності". Щорічно звітує селищній раді про здійснення виконавчими органами селищної ради державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності.

Звертається до суду щодо визнання незаконним актів інших органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, які обмежують права та інтереси об’єднаної територіальної громади, а також повноваження селищної ради та її органів.

Не рідше одного разу на рік звітує про свою роботу перед територіальною громадою на відкритій зустрічі з громадянами.

Здійснює інші самоврядні повноваження, визначені Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні".

У межах діючого законодавства координує діяльність старост, виконавчих органів, комунальних підприємств та установ.

Забезпечує додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їхніх об'єднань. Веде особистий прийом громадян.

Надає доручення та завдання секретарю селищної ради, заступникам селищного голови, керуючій справами (секретарю) виконавчого комітету, посадовим особам та працівникам апарату селищної ради, структурних підрозділів селищної ради та керівникам комунальних підприємств, установ селищної ради та здійснює інші повноваження, передбачені законодавством України.


 

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради

НАБІЛЬСЬКА Людмила Олександрівна

Nabilska

Народилася 15 травня 1977 року в смт.Козелець Чернігівської області.

У 1994 році закінчила Козелецьку середню школу №3.

У 1999 році закінчила Київський Національний аграрний університет за спеціальністю економіка підприємства (в галузях АПК) і одержала кваліфікую економіст.

З 1999 по 2004 рік спеціаліст по плануванню та оплаті праці в управлінні агропромислового комплексу Козелецької районної державної адміністрації.

З 2004 по 2012 рік начальник відділу економіки, планування та реформування сільського господарства в управлінні агропромислового комплексу Козелецької районної державної адміністрації.

З 2012 по 2016 рік заступник начальника  управління агропромислового комплексу Козелецької районної державної адміністрації.

З 2016 по 2017 рік заступник начальника управління – начальник відділу організації виробництва та маркетингу сільськогосподарської продукції  управління агропромислового комплексу Козелецької районної державної адміністрації.

З 2017 по 2021 рік керуючий справами виконавчого апарату Козелецької районної ради.

З лютого 2021 року - керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Козелецької селищної ради.

Одружена. Має 2 дорослих дітей.

 Графік прийому громадян:

смт. Козелець, вул. Соборності, 27, каб. 307

1-ша п'ятниця  09.00 - 13.00

3-тя п'ятниця  14.00 - 17.00

тел. (04646) 2-13-67,

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Гарбуз Микола Павлович

Garbyz M

Народився 25 січня 1969 року в селі Жеребецьке Козелецького району Чернігівської області.

У 1990 році закінчив Українську сільськогосподарську академію, де здобув вищу освіту та отримав кваліфікацію економіст по бухгалтерському обліку в сільському господарстві.

1991-1993 роки – економіст по оплаті праці, головний економіст в колгоспі «Полісся» села Бригинці.

1993-1995 роки – головний економіст в колгоспі ім..Гагаріна с. Олексіївщина.

1995-1998 роки – працював на різних посадах в державній податковій інспекції Козелецького району.

1998-2005 роки – працював начальником управління економіки та першим заступником голови Козелецької райдержадміністрації.

2005-2008 роки – керував Козелецькими відділеннями «ПриватБанк» та «Райффайзен Банк Аваль».

2008-2009 роки – начальник управління економіки та розвитку інфраструктури Козелецької РДА.

2009-2017 роки - директор Козелецької міжрайонної виконавчої дирекції Чернігівського обласного відділення фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

2017-2021 роки – начальник Козелецького відділення Управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування України в Чернігівській області.

Одружений. Має двох дорослих дітей.

 

Графік прийому громадян:

смт. Козелець, вул. Соборності, 27, каб. 312

2-га середа  09.00 - 13.00

4-та середа  14.00 - 17.00

 

Заступник селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань

Забезпечує виконання положень Конституції України, законів України, постанов Верховної Ради, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових документів, здійснення повноважень селищної ради та її виконавчого комітету у визначених напрямках діяльності, спрямовує, координує та контролює роботу структурних підрозділів селищної ради, а також підприємств, установ і організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади щодо:

- складання проекту місцевого бюджету, програм, подання їх на затвердження селищної ради, змін до нього, забезпечення виконання бюджету; подання раді письмових звітів про хід і результати виконання бюджету, оприлюднення бюджету, програм, звітів;

- формування переліку об’єктів капітальних вкладень до проекту місцевого бюджету;

- здійснення відповідно до закону контролю за дотриманням зобов'язань щодо платежів,  податків до місцевого бюджету;

- залучення на договірних засадах коштів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на відповідній території, та коштів населення, а також бюджетних коштів на будівництво, розширення, ремонт і утримання на пайових засадах об'єктів соціальної і виробничої інфраструктури та на заходи щодо охорони навколишнього природного середовища та укладання цих договорів;

- об'єднання на договірних засадах коштів селищного бюджету та інших місцевих бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування комунальних підприємств, установ та організацій, вирішення інших питань, що стосуються спільних інтересів територіальних громад;

- управління закладами спорту, освіти, культури, охорони здоров'я, роботи з молоддю, оздоровчими закладами, які належать територіальній  громаді, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення;

- підготовки і внесення на розгляд ради пропозицій щодо встановлення ставок місцевих податків і зборів, розмірів плати за користування природними ресурсами, вилучення (викупу), а також надання під забудову та для інших потреб земель, що перебувають у власності територіальної громади;        

- здійснення контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням і охороною земель, справлянням плати за землю;

- підготовки програм економічного і соціального розвитку територіальної громади, цільових програм з інших питань самоврядування, подання їх на затвердження ради, організації їх виконання; подання раді звітів про хід і результати виконання цих програм;

- забезпечення збалансованого економічного та соціального розвитку територіальної громади, ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів;

- здійснення відповідно до закону контролю за дотриманням цін і тарифів;

- встановлення порядку та здійснення контролю за використанням прибутків підприємств, установ та організацій комунальної власності;

- заслуховування звітів про роботу керівників підприємств, установ та організацій комунальної власності;

- організації місцевих ринків та ярмарок.

Здійснює повноваження щодо реалізації державної регуляторної політики в межах та у спосіб, встановлені Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.

Сприяє роботі комісій селищної ради та її виконавчого комітету.

Забезпечує додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їхніх об'єднань. Веде особистий прийом громадян.

У межах своїх функціональних повноважень та повноважень, наданих чинним законодавством, спрямовує, координує і контролює роботу:

  • фінансово-господарського відділу,
  • відділу з питань публічних закупівель;
  • фінансового управління;
  • управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту;
  • відділу соціального захисту населення;
  • служби у справах дітей.

 

 

Великохатній Сергій Леонідович

Velukohatnij

Народився 08 червня 1974 року в селищі Козелець Чернігівської області.

У 1989 році закінчив Козелецьку восьмирічну школу №2.

У 1993 році закінчив Козелецький технікум ветеринарної медицини.

У 1997 році закінчив Одеський інститут Сухопутних військ ЗСУ за спеціальністю «Бойове застосування мотострілецьких підрозділів» та «Інженер – механік». Отримав кваліфікацію – офіцер військового управління тактичного рівня, інженер-механік.

З 1997 по 2003 рік проходив військову службу в ЗСУ на офіцерських посадах.

З 2004 по 2010 рік проходив службу в органах внутрішніх справ Козелецького РВ УМВС.

У 2010 році вийшов на пенсію за вислугою років.

У 2012 році охоронник в охоронній структурі «Сек’юріті»

З 2014 до 2015 рік був призваний на військову службу до лав ЗСУ за мобілізацією.

З 2019 до 2020 рік підсобний робітник виробничого відділу ТОВ «Овочева група».

З 2020 до 2021 рік сортувальник матеріалів та виробів з деревини ТОВ «Веселі бобри»

З лютого 2021 року секретар Козелецької селищної ради.

Одружений. Має дорослого сина.

 Графік приймагня громадян:

смт Козелець, вул.Соборності, б.27, каб. 303

1-ий вівторок  09.00 - 13.00

3-ий вівторок  14.00 - 17.00

Секретар Козелецької селищної ради 

У випадку, передбаченому частиною другою статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", здійснює повноваження міського голови.

Скликає сесії селищної ради у випадках, передбачених частиною шостою статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"; повідомляє депутатам і доводить до відома населення інформацію про час і місце проведення сесії селищної ради, питання, які передбачається внести на розгляд ради.

Веде засідання сеслищної ради та підписує її рішення у випадках, передбачених частиною шостою статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Організує підготовку сесій селищної ради, питань, що вносяться на розгляд селищної ради, забезпечує оприлюднення проектів рішень селищної ради відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" та інших законів.

Забезпечує своєчасне доведення рішень селищної ради до виконавців і населення, організує контроль за їх виконанням, забезпечує оприлюднення рішень селищної ради відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації", забезпечує офіційне оприлюднення рішень селищної ради, які відповідно до закону є регуляторними актами, а також документів, підготовлених у процесі здійснення селищною радою регуляторної діяльності, та інформації про здійснення селищною радою регуляторної діяльності.

За дорученням селищного голови координує діяльність постійних та інших комісій міської ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій.

Сприяє депутатам міської ради у здійсненні їх повноважень.

Організовує за дорученням селищної ради відповідно до законодавства здійснення заходів, пов’язаних з підготовкою і проведенням референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування.

Забезпечує зберігання у селищній раді та її виконавчих органах офіційних документів, пов’язаних з місцевим самоврядуванням територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку.

Здійснює контроь за дотриманням обсягу і меж делегованих повноважень селищної ради та її виконавчих органів з урахуванням  загальних інтересів  та колективних потреб громади;

Здійснює контроль, облік, узгодження та реалізації місцевих ініціатив членів територіальної громади;

Здійснює організацію і проведення громадських слухань та розгляд і виконання пропозицій, висловлених на них;

Готує і внесить на розгляд ради питань щодо найменування (перейменування) вулиць, провулків, проспектів, площ, парків, скверів, мостів та інших споруд, розташованих на території селищної ради;

Вирішує за дорученням селищного голови або селищної ради інші питання, пов’язані з діяльністю  ради та її органів.

Веде питання  пов’язані з підготовкою і проведенням референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування.

Засвідчує копії документів, прийнятих / виданих селищною радою.

Підписує додатки до рішень ради та здійснює інші повноваження, передбачені законодавством України.

Забезпечує взаємодію органів місцевого самоврядування з відділами, управліннями селищної ради, підприємствами, установами і організаціями,  громадськими організаціями відповідного спрямування.

Планує роботу селищної ради, постійних депутатських комісій.

Організовує роботу з виконання доручень виборців.

Здійснює організаційне забезпечення надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через Центр надання адміністративних послуг.

Забезпечує додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їхніх об'єднань. Веде особистий прийом громадян.

У межах своїх функціональних повноважень та повноважень, наданих чинним законодавством, спрямовує, координує і контролює роботу старост, секторів та відділів селищної ради:

- центру надання адміністративних послуг;

- відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи;

- загального відділу;

- трудового архіву Козелецької селищної ради.

Анонси і оголошення

Голосування

Чи сподобався Вам сайт

Дуже сподобався - 73%
Так собі - 11%
Не сподобався - 16%

Всього голосів: 163
The voting for this poll has ended on: грудня 20, 2017

Офіційний сайт © 2024 Козелецька селищна рада Всі права захищено.