Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

Гарбуз Микола Павлович

Garbyz M

Народився 25 січня 1969 року в селі Жеребецьке Козелецького району Чернігівської області.

У 1990 році закінчив Українську сільськогосподарську академію, де здобув вищу освіту та отримав кваліфікацію економіст по бухгалтерському обліку в сільському господарстві.

1991-1993 роки – економіст по оплаті праці, головний економіст в колгоспі «Полісся» села Бригинці.

1993-1995 роки – головний економіст в колгоспі ім..Гагаріна с. Олексіївщина.

1995-1998 роки – працював на різних посадах в державній податковій інспекції Козелецького району.

1998-2005 роки – працював начальником управління економіки та першим заступником голови Козелецької райдержадміністрації.

2005-2008 роки – керував Козелецькими відділеннями «ПриватБанк» та «Райффайзен Банк Аваль».

2008-2009 роки – начальник управління економіки та розвитку інфраструктури Козелецької РДА.

2009-2017 роки - директор Козелецької міжрайонної виконавчої дирекції Чернігівського обласного відділення фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

2017-2021 роки – начальник Козелецького відділення Управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування України в Чернігівській області.

Одружений. Має двох дорослих дітей.

 

Графік прийому громадян:

смт. Козелець, вул. Соборності, 27, каб. 312

2-га середа  09.00 - 13.00

4-та середа  14.00 - 17.00

 

Заступник селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань

Забезпечує виконання положень Конституції України, законів України, постанов Верховної Ради, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових документів, здійснення повноважень селищної ради та її виконавчого комітету у визначених напрямках діяльності, спрямовує, координує та контролює роботу структурних підрозділів селищної ради, а також підприємств, установ і організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади щодо:

- складання проекту місцевого бюджету, програм, подання їх на затвердження селищної ради, змін до нього, забезпечення виконання бюджету; подання раді письмових звітів про хід і результати виконання бюджету, оприлюднення бюджету, програм, звітів;

- формування переліку об’єктів капітальних вкладень до проекту місцевого бюджету;

- здійснення відповідно до закону контролю за дотриманням зобов'язань щодо платежів,  податків до місцевого бюджету;

- залучення на договірних засадах коштів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на відповідній території, та коштів населення, а також бюджетних коштів на будівництво, розширення, ремонт і утримання на пайових засадах об'єктів соціальної і виробничої інфраструктури та на заходи щодо охорони навколишнього природного середовища та укладання цих договорів;

- об'єднання на договірних засадах коштів селищного бюджету та інших місцевих бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування комунальних підприємств, установ та організацій, вирішення інших питань, що стосуються спільних інтересів територіальних громад;

- управління закладами спорту, освіти, культури, охорони здоров'я, роботи з молоддю, оздоровчими закладами, які належать територіальній  громаді, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення;

- підготовки і внесення на розгляд ради пропозицій щодо встановлення ставок місцевих податків і зборів, розмірів плати за користування природними ресурсами, вилучення (викупу), а також надання під забудову та для інших потреб земель, що перебувають у власності територіальної громади;        

- здійснення контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням і охороною земель, справлянням плати за землю;

- підготовки програм економічного і соціального розвитку територіальної громади, цільових програм з інших питань самоврядування, подання їх на затвердження ради, організації їх виконання; подання раді звітів про хід і результати виконання цих програм;

- забезпечення збалансованого економічного та соціального розвитку територіальної громади, ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів;

- здійснення відповідно до закону контролю за дотриманням цін і тарифів;

- встановлення порядку та здійснення контролю за використанням прибутків підприємств, установ та організацій комунальної власності;

- заслуховування звітів про роботу керівників підприємств, установ та організацій комунальної власності;

- організації місцевих ринків та ярмарок.

Здійснює повноваження щодо реалізації державної регуляторної політики в межах та у спосіб, встановлені Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.

Сприяє роботі комісій селищної ради та її виконавчого комітету.

Забезпечує додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їхніх об'єднань. Веде особистий прийом громадян.

У межах своїх функціональних повноважень та повноважень, наданих чинним законодавством, спрямовує, координує і контролює роботу:

  • фінансово-господарського відділу,
  • відділу з питань публічних закупівель;
  • фінансового управління;
  • управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту;
  • відділу соціального захисту населення;
  • служби у справах дітей.

 

 

Анонси і оголошення

Голосування

Чи сподобався Вам сайт

Дуже сподобався - 73%
Так собі - 11%
Не сподобався - 16%

Всього голосів: 163
The voting for this poll has ended on: грудня 20, 2017

Офіційний сайт © 2024 Козелецька селищна рада Всі права захищено.