Додаток
до рішення тридцять четвертої сесії
Козелецької селищної ради восьмого скликання
від 07 червня 2024 рок № 17-34/VIII
РЕГЛАМЕНТ
РОБОТИ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ КОЗЕЛЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
(нова редакція)
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ЧАСТИНА
1.1. Цей Регламент визначає порядок організації роботи Центру надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради (далі – ЦНАП або Центр), його територіальних підрозділів, віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів, порядок дій адміністраторів центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
1.2. У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про адміністративні послуги».
1.3. Надання адміністративних послуг у ЦНАП здійснюється з дотриманням таких принципів:
верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;
стабільності;
рівності перед законом;
відкритості та прозорості;
оперативності та своєчасності;
доступності інформації про надання адміністративних послуг;
захищеності персональних даних;
раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
неупередженості та справедливості;
доступності та зручності для суб’єктів звернення.
1.4. ЦНАП у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Положенням про Центр та Регламентом роботи Центру.
РОЗДІЛ 2. ВИМОГИ ДО ПРИМІЩЕННЯ, В ЯКОМУ РОЗМІЩУЄТЬСЯ ЦЕНТР
2.1. ЦНАП розміщується в центральній частині селища Козелець в зручному для суб’єктів звернення місці з розвинутою транспортною інфраструктурою.
На вході до приміщення (будівлі) розміщуються вивіска з позначенням “Центр надання адміністративних послуг” або “Центр Дії”, яке дублюється у тактильному вигляді та шрифтом Брайля. Позначення “Центр надання адміністративних послуг” та “Центр Дії” можуть розміщуватися одночасно.
Перед входом до приміщення розміщуються тактильні та контрастні позначки для осіб з інвалідністю з порушеннями зору.
Вхід до приміщень центру, який має сходи, повинен бути облаштований кнопкою виклику, пандусом та поручнями з обох боків для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, а також місцями для тимчасового розміщення дитячих колясок.
У приміщенні центру облаштовується санітарна кімната з урахуванням потреб осіб з інвалідністю, зокрема тих, що пересуваються на кріслах колісних, та інших маломобільних груп населення.
Облаштування центру позначенням “Центр Дії”, навігаційними табличками (табличками, які використовуються для орієнтування у центрі), піктограмами здійснюється за зразками згідно з додатками 1-4 Постанови Кабінету Міністрів України № 588 від 01.08.2013 року .
Для оздоблення стін рекомендоване використання кольорів згідно з додатком 5 Постанови Кабінету Міністрів України № 588 від 01.08.2013 року.
У кольорі чи елементах меблів рекомендованим є використання хоча б одного з кольорів, яким оздоблено стіни центру.
Облаштування центру здійснюється з дотриманням вимог щодо інклюзивності будівель і споруд, передбачених Державними будівельними нормами ДБН В.2.2-40:2018 “Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення” стосовно їх доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
На прилеглій до центру території облаштовуються місця для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення, зокрема відповідно позначені місця для автотранспортних засобів, якими керують (в яких перевозяться) особи з інвалідністю, у кількості, визначеній Законом України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”. Будівлі, приміщення та стоянки центру облаштовуються з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення згідно з вимогами відповідних державних будівельних норм, стандартів і правил. На прилеглих вулицях розміщуються інформаційні таблички, на яких зазначається місце розташування центру.
2.2. Приміщення ЦНАП поділяється на відкриту та закриту частини.
У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками центру. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини центру.
Відкрита частина включає:
сектор прийому;
сектор інформування;
сектор очікування;
сектор обслуговування.
Відкрита частина розміщується на першому поверсі будівлі за умови створення належних умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до приміщень будівлі.
Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій та здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до адміністраторів за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).
Вхід до закритої частини центру суб’єктам звернення забороняється.
Закрита частина може розміщуватися на інших поверхах, ніж відкрита частина.
2.3. Сектор прийому облаштовується при вході до приміщення центру. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб’єктів звернення з питань роботи центру.
2.4. Сектор інформування облаштовується з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.
У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, постери (плакати) та/або інформаційні термінали в зручному для перегляду місці, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг, а також інформацію щодо можливостей отримання послуг он-лайн в електронному вигляді, інформацію щодо здійснення консультування підприємців (“Дія. Бізнес”) (у разі проведення такого консультування в приміщеннях центру), інформацію щодо здійснення прийому суб’єктів звернення з надання безоплатної правової допомоги (у разі проведення такого прийому в приміщеннях центру), а також інформацію щодо електронного урядування та електронної демократії, розвитку цифрових навичок та цифрових прав громадян, цифрових інновацій та технологій.
Сектор інформування облаштовується столами, стільцями, комп’ютерною технікою з вільним доступом до Інтернету та забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів.
Для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг приміщення, де розміщені сектор інформування центру, територіальний підрозділ центру, віддалене (у тому числі пересувне) робоче місце адміністратора, облаштовуються відповідними засобами (зокрема скринькою) та/або в них розміщується в доступному місці книга відгуків і пропозицій.
Для встановлення зворотного зв’язку із суб’єктами звернень в електронній формі у зазначеному приміщенні розміщується інформація, що містить гіпертекстові посилання та QR-коди на форми-опитувальники (анкети) для оцінювання суб’єктами звернення якості наданих їм адміністративних послуг, в тому числі на комп’ютерній техніці, у терміналах, інших технічних засобах, а також на відповідних веб-сайтах. Зазначена інформація розміщується окремо в секторах прийому, інформування, очікування та обслуговування.
2.5. Сектор очікування розміщується в просторому приміщенні, площа якого визначається залежно від кількості осіб, які звертаються до центру протягом дня, та облаштовується столами для оформлення документів та в достатній кількості стільцями, кріслами тощо.
У секторі очікування облаштовуються місця для суб’єктів звернень в центрах, утворених на території міських, селищних, сільських територіальних громад. Їх рекомендована кількість від 10 до 20 тис. осіб, - не менш як 10 місць.
Сектор очікування у разі потреби обладнується автоматизованою системою керування чергою, системою звукового інформування осіб похилого віку та осіб з інвалідністю з порушеннями зору.
У приміщеннях центру, його територіальних підрозділів, у приміщеннях, де розміщені віддалені робочі місця адміністраторів, та на пересувних віддалених робочих місцях адміністраторів створюються умови для оплати суб’єктами звернень адміністративного збору (зокрема, розміщуються банкомати, платіжні термінали (у тому числі POS-термінали, програмно-технічні комплекси самообслуговування).
2.6. Сектор обслуговування повинен бути утворений за принципом відкритості розміщення робочих місць. Для швидкого обслуговування суб’єктів звернень робочі місця адміністраторів можуть розподілятися за принципом прийому і видачі документів. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення повинно мати інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора центру.
2.7. Площа секторів очікування та обслуговування центру, його територіального підрозділу та приміщення, де розміщено віддалене робоче місце адміністратора, а також площа пересувного віддаленого робочого місця адміністратора “Мобільний центр” повинна бути достатньою для забезпечення зручних та комфортних умов для прийому суб’єктів звернення і роботи адміністраторів центру.
Рекомендована площа секторів очікування та обслуговування становить для центрів, утворених на території міських, селищних, сільських територіальних громад з населенням: від 10 до 50 тис. осіб, - не менш як 50 кв. метрів.
2.8. На інформаційних стендах або інформаційних терміналах розміщується інформація, зокрема, про:
найменування центру, його місцезнаходження та місцезнаходження його територіальних підрозділів, віддалених робочих місць адміністраторів, місця розташування майданчиків, на яких працюють пересувні віддалені робочі місця адміністратора “Мобільний центр” (в разі їх утворення), номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;
графік роботи центру, його територіальних підрозділів, віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів (в разі їх утворення) (прийомні дні та години, вихідні дні), який затверджується органом, що утворив центр, з урахуванням потреб суб’єктів звернення та відповідно до вимог Закону України “Про адміністративні послуги”;
перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, його територіальні підрозділи, віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів (в разі їх утворення), та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;
строки надання адміністративних послуг;
бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;
платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;
супутні послуги, які надаються в приміщенні центру;
прізвище, ім’я, по батькові керівника центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;
користування інформаційними терміналами (у разі їх наявності);
користування автоматизованою системою керування чергою (у разі її наявності);
положення про центр;
регламент центру;
графік прийому суб’єктів звернення посадовими особами органу, що утворив центр, сільським, селищним, міським головою, керівником військово-цивільної адміністрації населеного пункту (у разі проведення такого прийому в приміщеннях центру, його територіальних підрозділів, у приміщеннях, де розміщені віддалені робочі місця адміністраторів або на пересувних віддалених робочих місцях адміністраторів);
графік надання консультацій, прийому суб’єктів звернень суб’єктами, які забезпечують консультування та прийом у приміщеннях центру;
інформацію щодо можливостей отримання послуг он-лайн в електронному вигляді;
інформацію щодо електронного урядування та електронної демократії, розвитку цифрових навичок та цифрових прав громадян, цифрових інновацій та технологій.
2.9. Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, його територіальні підрозділи, віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів (в разі їх утворення), повинен розміщуватися у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці, у тому числі на інформаційному терміналі (у разі його наявності). Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та/або сферами правовідносин (законодавства), та/або суб’єктами надання адміністративних послуг.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через територіальні підрозділи центру, віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів (у разі їх утворення), затверджується органом, що утворив центр, з урахуванням потреб суб’єктів звернення.
2.10. Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються на стендах-накопичувачах або стелажах із вільним доступом до них суб’єктів звернення або на веб-сайті центру (веб-сайті органу, що утворив центр).
2.11. Особам з інвалідністю та іншим маломобільним групам населення забезпечується вільний доступ до інформації, зазначеної в цьому розділі, шляхом розміщення буклетів, інформаційних листів на стендах, інших необхідних матеріалів, надрукованих шрифтом Брайля. У разі можливості на інформаційних терміналах розміщується голосова інформація та відеоінформація, а також здійснюється інформування в інший спосіб, який є зручним для осіб з інвалідністю, зокрема осіб з порушеннями слуху, зору, та інших маломобільних груп населення.
Для забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктам звернення, які є глухими, німими або глухонімими, до роботи центру може залучатися перекладач жестової мови.
2.12. У разі надання адміністративних послуг через центр консультації з питань надання таких послуг проводяться (у тому числі представниками суб’єктів надання адміністративних послуг) виключно у центрі, його територіальних підрозділах, на віддалених робочих місцях адміністраторів.
РОЗДІЛ 3. ІНФОРМАЦІЙНА ТА ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
3.1. Орган, що утворив центр, а також керівник центру можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).
3.2. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це орган, що утворив центр, а також керівника центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.
3.3. Інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, які надаються через Центр суб’єктом надання яких є Козелецька селищна рада затверджуються відповідним рішенням Козелецької селищної ради.
РОЗДІЛ 4. РОБОТА ІНФОРМАЦІЙНОГО ПІДРОЗДІЛУ ЦЕНТРУ
4.1. Для надання допомоги суб’єктам звернення у користуванні інформаційними терміналами та автоматизованою системою керування чергою (у разі їх наявності), консультування із загальних питань організації роботи центру та порядку прийому суб’єктів звернення у центрі може утворюватися інформаційний підрозділ.
Інформаційний підрозділ центру також:
інформує за усним клопотанням суб’єкта звернення про належність порушеного ним питання до компетенції центру;
консультує суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надає інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;
надає іншу інформацію та допомогу, що необхідні суб’єктам звернення до прийому їх адміністратором.
4.2. Орган, що утворив центр, створює та забезпечує роботу веб-сайту центру або окремого розділу на своєму веб-сайті, де розміщується інформація, зазначена в пункті 2.8 цього регламенту, а також відомості про найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, доступність центру для осіб з інвалідністю з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарату, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.
4.3. Інформація, яка розміщується в приміщенні центру (в тому числі на інформаційних терміналах) та на веб-сайті, повинна бути актуальною і вичерпною.
Інформація на веб-сайті центру має бути зручною для пошуку та копіювання.
4.4. Суб’єктам звернення, які звернулися до центру (його територіальних підрозділів, до адміністраторів, що працюють на віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях, з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг у спосіб, що аналогічний способу звернення, або в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб.
РОЗДІЛ 5. КЕРУВАННЯ ЧЕРГОЮ В ЦНАП
5.1. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у центрі (його територіальних підрозділах, на віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях адміністраторів) вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення - для керування чергою.
5.2. У разі запровадження автоматизованої системи керування чергою суб’єкт звернення для прийому адміністратором центру реєструється за допомогою термінала в такій системі, отримує відповідний номер у черзі та очікує на прийом. Автоматизована система керування чергою може передбачати персоніфіковану реєстрацію суб’єкта звернення (із зазначенням його прізвища та імені).
5.3. У центрі, його територіальних підрозділах, на віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях адміністраторів, може здійснюватися попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис може здійснюватися шляхом особистого звернення до центру, його територіальних підрозділів, адміністраторів центру, що працюють на віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях, з використанням телефонного зв’язку та/або електронної реєстрації на веб-сайті центру (сторінки на веб-сайті органу, що утворив центр) чи за допомогою Національної веб-платформи центрів надання адміністративних послуг. Прийом суб’єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені керівником центру години.
5.4. Центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.
РОЗДІЛ 6. ПРИЙНЯТТЯ ЗАЯВИ ТА ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ У ЦНАП
6.1. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі - вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі - вихідний пакет документів) здійснюється виключно в центрі або його територіальних підрозділах, віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях адміністраторів (в разі їх утворення).
За рішенням органу, який утворив центр, окремі завдання адміністратора, пов’язані з отриманням вхідного пакета документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, може виконувати староста, а також у випадках, передбачених законодавством, інша уповноважена посадова особа виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, військово-цивільної адміністрації населеного пункту.
У випадках, передбачених законодавством, а також на вимогу суб’єкта звернення адміністратор центру складає заяву в електронній формі, друкує її та надає суб’єкту звернення для перевірки та підписання.
Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, здійснюється незалежно від реєстрації їх місця проживання, крім випадків, передбачених законом.
Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням відповідних об’єктів, якщо інше не встановлено законом.
6.2. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.
6.3. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у центрі (його територіальному підрозділі, віддаленому (у тому числі пересувному) робочому місці адміністратора (в разі їх утворення) особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.
Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний вебпортал електронних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.
6.4. У разі коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.
6.5. Адміністратор центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.
6.6. Адміністратор центру складає опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках.
6.7. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора центру, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в центрі електронного документообігу - в електронній формі.
6.8. Адміністратор центру під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з’ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також бажане місце отримання оформленого результату надання адміністративної послуги (в центрі, його територіальному підрозділі, віддаленому (у тому числі пересувному) робочому місці адміністратора (в разі їх утворення), спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового зв’язку, у тому числі кур’єром за додаткову плату, або телекомунікаційного зв’язку чи в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.
6.9. Адміністратор центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій та/або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.
Реєстрація та облік заяв, вхідних пакетів документів та оформлених результатів надання адміністративних послуг у центрі, його територіальному підрозділі та на віддаленому (у тому числі пересувному) робочому місці адміністратора може вестися централізовано (зокрема шляхом запровадження електронного документообігу) або окремо в центрі, його територіальному підрозділі та на віддаленому (у тому числі пересувному) робочому місці адміністратора.
6.10. У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку або поштовим відправленням.
6.11. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор центру формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування.
6.12. Інформацію про вчинені дії адміністратор центру вносить до листа про проходження справи у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.
РОЗДІЛ 7. ОПРАЦЮВАННЯ СПРАВИ
(ВХІДНОГО ПАКЕТА ДОКУМЕНТІВ)
7.1. Після вчинення дій, передбачених пунктами 6.1.-6.10 цього регламенту, адміністратор центру зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з урахуванням графіка роботи суб’єкта надання адміністративної послуги, надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи, та у разі потреби оформляється акт приймання-передачі.
7.2. Передача справ у паперовій формі від центру (його територіального підрозділу, віддаленого робочого місця адміністратора (в разі їх утворення) до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється в порядку, визначеному органом, що утворив центр, але не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги або їх доставки працівником центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.
Передача справ до суб’єкта надання адміністративної послуги може здійснюватися шляхом надсилання електронних копій оригіналів паперових документів (фотокопій) з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку, зокрема через систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, передача справ у паперовій формі у такому разі не здійснюється, крім випадків, передбачених законодавством.
7.3. Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи та до акта приймання-передачі (у разі його оформлення).
7.4. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника центру.
7.5. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:
1) своєчасно інформувати центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;
надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора центру про хід розгляду справи.
У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор центру невідкладно інформує про це керівника центру.
РОЗДІЛ 8. ПЕРЕДАЧА ВИХІДНОГО ПАКЕТА ДОКУМЕНТІВ СУБ’ЄКТОВІ ЗВЕРНЕННЯ
8.1. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до центру (його територіального підрозділу, віддаленого (у тому числі пересувного) робочого місця адміністратора (в разі їх утворення), про що зазначається в листі про проходження справи та в акті приймання-передачі (у разі його оформлення).
8.2. Адміністратор центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.
8.3. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його представникові (законному представникові)) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.
Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зазначається в описі вхідного пакета документів або в іншому документі, визначеному органом, що утворив центр, і зберігається в матеріалах справи.
У разі коли способом отримання результатів надання адміністративних послуг обрано засоби поштового зв’язку, такий документ вкладається в рекомендований лист з позначкою “Адміністративна послуга”, яка проставляється працівником центру, і передається представнику оператора поштового зв’язку за накладною, під підпис.
8.4. У разі незазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів та/або його неотримання в центрі протягом трьох місяців відповідні документи передаються суб’єкту надання адміністративних послуг для архівного зберігання.
8.5. У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор центру реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.
8.6. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник центру.
8.7. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу в паперовій (копія документів) та/або електронній (скановані копії документів) формі (заява суб’єкта звернення та інші документи, визначені органом, що утворив центр) за рішенням органу, що утворив центр, може зберігатися в приміщенні центру, його територіального підрозділу, приміщенні, де розміщено віддалене робоче місце адміністратора.
У разі надання адміністративної послуги за допомогою державних реєстрів інформація про послугу зберігається у відповідному реєстрі.
Інформація про адміністративні послуги, надані територіальним підрозділом, адміністратором центру, що працює на віддаленому робочому місці, подається центру для узагальнення в порядку, визначеному регламентом центру.
Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.
8.7.1 Суб’єкт звернення може відкликати свою заяву про надання адміністративної послуги до моменту прийняття рішення у справі, крім випадків, визначених законодавством.
Адміністратор центру невідкладно у день надходження заяви здійснює її реєстрацію, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу та дати отримання заяви про відкликання, та невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня, передає суб’єкту надання адміністративної послуги, якому передано вхідний пакет документів щодо даної справи.
Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після отримання заяви про відкликання, повертає оригінали документів, подані для надання адміністративної послуги, до центру, про що зазначається в листі про проходження справи та в акті приймання-передачі (у разі його оформлення).
Адміністратор центру невідкладно у день надходження оригіналів документів від суб’єкта надання адміністративної послуги повідомляє про це суб’єкту звернення.
Відкликання заяви про надання адміністративної послуги здійснюється з урахуванням процедур, визначених пунктами 6.1-8.7 цього регламенту.
РОЗДІЛ 9. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПІДРОЗДІЛУ ЦЕНТРУ, АДМІНІСТРАТОРА ЦЕНТРУ, ЩО ПРАЦЮЄ НА ВІДДАЛЕНОМУ РОБОЧОМУ МІСЦІ
9.1. Рішення про утворення та розміщення територіального підрозділу, віддаленого (у тому числі пересувного) робочого місця адміністратора приймається органом, що утворив центр, відповідно до вимог, зазначених у пунктах 2.1 і 2.4 цього регламенту, та з урахуванням потреб суб’єктів звернення, кількості населення, що буде ними обслуговуватися, та обсягу послуг, що надаватимуться.
Територіальний підрозділ, віддалене робоче місце адміністратора розміщується на першому або другому поверсі будівлі за умови створення належних умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до такої будівлі.
Територіальний підрозділ центру, адміністратор центру, що працює на віддаленому (у тому числі пересувному) робочому місці, можуть обслуговувати населення одного або кількох старостинських округів.
9.2. У приміщенні територіального підрозділу, приміщенні, де розміщене віддалене робоче місце адміністратора, або на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора забезпечується розміщення актуальної, вичерпної інформації, необхідної для одержання адміністративних послуг, з дотриманням вимог, встановлених пунктом 2.4 цього регламенту.
9.3. Територіальний підрозділ, приміщення, де розміщено віддалене робоче місце адміністратора (крім пересувного віддаленого робочого місця адміністратора), облаштовуються місцями для очікування суб’єктами звернень.
10.1. Пересувне віддалене робоче місце адміністратора призначене для проведення виїзного надання адміністративних послуг суб’єктам звернення із застосуванням таких сервісів:
1) “Мобільний адміністратор” - обслуговування проводиться адміністратором за місцем проживання/перебування суб’єкта звернення (житло, заклад охорони здоров’я, заклад соціального захисту тощо) за допомогою ручного мобільного комплекту програмних та технічних засобів з вільним доступом до Інтернету;
2) “Мобільний центр” - обслуговування проводиться адміністратором та представниками суб’єктів надання адміністративних послуг на спеціально підготовленому майданчику у транспортному засобі, обладнаному відповідним комплектом програмних та технічних засобів з вільним доступом до Інтернету.
Формування комплекту програмних та технічних засобів, що використовуються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора, здійснюється залежно від адміністративних послуг, які надаються на такому робочому місці.
Захист інформації на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора здійснюється відповідно до вимог законодавства у сфері захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах.
10.2. Орган, що утворив центр, визначає порядок роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора та перелік категорій суб’єктів звернення, яким можуть надаватися адміністративні послуги на ньому.
10.3. Сервіс “Мобільний центр” застосовується для надання адміністративних послуг та видачі результатів їх надання (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення) мешканцям населених пунктів, визначених органом, що утворив центр, з урахуванням територіальної доступності.
Сервіс “Мобільний адміністратор” застосовується для надання адміністративних послуг та видачі результатів їх надання (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення) маломобільним групам населення.
Органом, що утворив центр, можуть бути визначені інші категорії суб’єктів звернення, яким можуть надаватися адміністративні послуги за допомогою сервісу “Мобільний адміністратор”.
10.4. Складення (уточнення) маршруту та графіка роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора здійснюється не рідше одного разу на тиждень на підставі заяв про надання відповідного сервісу. Якщо у роботі пересувного віддаленого робочого місця адміністратора беруть участь представники суб’єктів надання адміністративних послуг, маршрут та графік роботи погоджується із зазначеними суб’єктами.
Інформація про маршрут та графік роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора повинна своєчасно оновлюватися та бути доступною для населення, яке обслуговується на ньому.
10.5. Заяви про надання відповідного сервісу подаються до центрів, їх територіальних підрозділів, віддалених робочих місць адміністраторів суб’єктами звернення, їх представниками, родичами, особами, які здійснюють догляд за ними або проживають разом з ними, а також старостами, закладами охорони здоров’я, закладами соціального захисту, іншими закладами та установами, де проживають/перебувають суб’єкти звернення, одним із таких способів:
1) в усній формі - у разі відвідування центру, територіального підрозділу, віддаленого робочого місця адміністратора або подання заяви за телефоном;
2) у паперовій формі - у разі надсилання заяви поштою;
3) в електронній формі - у разі подання заяви через відповідну інформаційно-телекомунікаційну систему.
10.6. Про застосування відповідного сервісу адміністратор невідкладно повідомляє особі, яка подала заяву, а за наявності обґрунтованих причин - у строк не пізніше наступного робочого дня з дня отримання заяви у спосіб, вказаний нею в заяві.
У разі потреби адміністратор звертається до суб’єкта звернення або особи, яка подала заяву, для уточнення відомостей, зазначених у ній.
10.7. У повідомленні про застосування відповідного сервісу обов’язково зазначаються дата та місце, за якими буде надана адміністративна послуга, а також реквізити для оплати адміністративного збору (якщо адміністративна послуга є платною) і способи оплати безпосередньо на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора.
10.8. У повідомленні про відмову у застосуванні відповідного сервісу обов’язково зазначаються підстави такої відмови (одна або кілька), а саме:
1) суб’єкт звернення не належить до категорій осіб, обслуговування яких проводиться із застосуванням сервісу відповідно до пункту 10.3 цього регламенту;
2) послуга не включена до переліку адміністративних послуг, що надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора;
3) суб’єкт звернення проживає/перебуває за межами території міської, селищної, сільської територіальної громади, яка обслуговується пересувним віддаленим робочим місцем адміністратора.
10.9.Візит адміністратора до суб’єктів звернення із застосуванням сервісу “Мобільний адміністратор” здійснюється відповідно до графіка роботи, визначеного міською, селищною, сільською радою, військово-цивільною адміністрацією населеного пункту, на службовому або громадському транспорті чи пішки залежно від складу ручного мобільного комплекту програмних та технічних засобів, маршруту руху та кількості суб’єктів звернення, які обслуговуються.
Про свій візит адміністратор попереджає суб’єкта звернення або особу, яка подала заяву про надання відповідного сервісу.
10.10. Візит адміністратора припиняється, а сервіс “Мобільний адміністратор” не застосовується за наявності підстав, визначених пунктом 10.8 цього регламенту.
10.11. Під час застосування сервісу “Мобільний центр” забороняється:
1) розміщувати у транспортному засобі, на базі якого функціонує сервіс, більшу кількість суб’єктів звернень, ніж це передбачено облаштованими робочими місцями/сидіннями в ньому;
2) використовувати транспортний засіб, на базі якого функціонує сервіс, в інших цілях ніж надання адміністративних послуг;
3) надавати адміністративні послуги під час руху транспортного засобу, на базі якого функціонує сервіс, а також у місцях, не передбачених маршрутом.
10.12. Прийняття та опрацювання вхідного пакета документів, а також повернення вихідного пакета документів на пересувних віддалених робочих місцях адміністратора здійснюється відповідно до вимог цього регламенту.
Додаток
до рішення тридцять четвертої сесії
Козелецької селищної ради восьмого скликання
від 07 червня 2024 року №16-34/VIII
Положення
про Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(нова редакція)
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
«Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про адміністративні послуги», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», «Про звернення громадян», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про захист персональних даних», «Про запобігання корупції», актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями селищної ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, даним Положенням та іншими нормативними актами.
Загальні принципи роботи учасників Центру:
доступність послуг для всіх фізичних та юридичних осіб;
дотримання стандартів надання послуг;
відповідність розміру плати за послуги вимогам законодавства;
відкритість та прозорість;
зрозумілість процедур;
оперативність у вирішенні питань;
забезпечення доступу суб'єктів звернень до інформації про стан, хід та результати розгляду їх звернень.
До адміністративних послуг також прирівнюється надання органом місцевого самоврядування, їх посадовими особами витягів та виписок із реєстрів, довідок, копій, дублікатів документів та інші передбачені законом дії, у результаті яких суб’єкту звернення, а також об’єкту, що перебуває в його власності, володінні чи користуванні, надається або підтверджується певний юридичний статус та/або факт.
ІІ. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ
На ЦНАП покладаються такі основні завдання:
державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, змін або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу підприємця фізичної особи, зміни відомостей, містяться в Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу – підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до закону;
реалізацію повноважень з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб, видача Витягів про реєстрацію місця проживання, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб, видача Витягу про зняття з реєстрації місця проживання, здійснення актуалізації даних осіб та наповнення реєстра територіальної громади;
державну реєстрацію актів цивільного стану про народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті;
надання відомостей з Державного земельного кадастру;
ведення погосподарського обліку та перезакладання документів погосподарського обліку;
здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів.
ІІІ. ПРАВА ЦНАП
VІ. СТРУКТУРА ЦНАП
Штатний розпис та структура ЦНАП затверджуються у встановленому порядку рішенням сесії Козелецької селищної ради.
Очолює Центр (відділ) начальник Центру - державний реєстратор ЦНАП Козелецької селищної ради, на якого покладається обов’язки щодо здійснення функцій з керівництва та відповідальності за організацію його діяльності.
ЦНАП Козелецької селищної ради складається із начальника, заступника начальника, адміністраторів, державних реєстраторів, головних спеціалістів, головного спеціаліста-системного адміністратора та діловодів віддалених робочих місць по старостинських округах.
Розташування ЦНАП: 17000, Чернігівська область, Чернігівський район, сел. Козелець, вул. Соборності, 27 (перший поверх адмінбудівлі).
З метою забезпечення зручних та доступних умов отримання адміністративних послуг суб’єктами звернень у межах старостинських округів Козелецької селищної ради при ЦНАПі утворені віддалені робочі місця для роботи діловодів Центру в яких забезпечується надання адміністративних послуг відповідно до переліку, який визначається Козелецькою селищною радою, за наступними адресами:
Берлозівський старостинський округ – 17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Берлози, вулиця Каштанова, 3;
Білейківський старостинський округ - 17004, Чернігівська область, Чернігівський район, село Білейки, вулиця Довженка,18;
Бобруйківський старостинський округ – 17070, Чернігівська область, Чернігівський район, село Бобруйки, вулиця Лесі Українки, 62;
Бригинцівський старостинський округ – 17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Бригинці, вулиця Шевченка, 24а;
Булахівський старостинський округ – 17070, Чернігівська область, Чернігівський район, село Булахів, вулиця Шевченка, 32;
Данівський старостинський округ - 17080, Чернігівська область,
Чернігівський район, село Данівка, вулиця Молодіжна, 41;
Лемешівський старостинський округ – 17052, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лемеші, вулиця Магістральна, 2а;
Лихолітський старостинський округ - 17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лихолітки, вулиця Свято-Воскресенська, 2 ;
Озерненський старостинський округ – 17022, Чернігівська область, Чернігівський район, село Озерне, вулиця Гайова, 29;
Омелянівський старостинський округ – 17084, Чернігівська область, Чернігівський район, село Омелянів, вулиця Миру, 32а;
Патютинський старостинський округ – 17051, Чернігівська область, Чернігівський район, село Патюти, вулиця Мартиненка, 29;
Пилятинський старостинський округ – 17054, Чернігівська область, Чернігівський район, село Пилятин, вулиця Шевченка, 4а;
Скрипчинський старостинський округ – 17062, Чернігівська область, Чернігівський район, село Скрипчин, вулиця Центральна, 29;
Стависький старостинський округ – 17053, Чернігівська область, Чернігівський район, село Ставиське вулиця Українська, 55а;
Село Мостище - 17085, Чернігівська область, Чернігівський район, село Мостище, вулиця Центральна, 7;
Село Ничогівка - 17083, Чернігівська область, Чернігівський район, село Нічогівка, вулиця Лесі Українки, 55;
Села Сираї, Карпоки, Сокирин - 17081, Чернігівська область, Чернігівський район, село Сираї, вулиця Київська, 42;
Село Савин - 17072, Чернігівська область, Чернігівський район, село Савин, вулиця Центральна, 75;
Села Олексіївщина, Закревське, Жеребецьке, Тополі, Гарбузин, Єрків - 17006, Чернігівська область, Чернігівський район, село Олексіївщина, вулиця Паркова, 1.
Повноваження працівників віддаленого робочого місця визначаються відповідно до вимог Законів України «Про адміністративні послуги», «Про місцеве самоврядування в Україні», рішеннями сесії Козелецької селищної ради, цим Положенням та посадовими інструкціями.
Внутрішня структура Центру включає в себе організаційне поєднання в одному приміщені адміністративних органів та їх посадових осіб і службовців, що має забезпечувати дотримання та функціонування принципу організаційної єдності в організації надання послуг.
Кількість представників місцевих (територіальних) органів державної виконавчої влади, державних та комунальних підприємств, установ, задіяних у роботі Центру, визначається в межах граничної чисельності робочих місць відповідно до узгоджених рішень про надання робочих місць.
5.1. Начальник Центру надання адміністративних послуг діє в рамках чинного законодавства та завдань, покладених на Центр:
VІ. ЗАГАЛЬНО – ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ
Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги у ЦНАП звертається до адміністратора - посадової особи Центру надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради, або у випадках передбачених законодавством – представника суб’єкта надання адміністративних послуг.
Основними завданнями адміністратора є:
6.5 Державний реєстратор має печатку, зразок та опис якої встановлюється Міністерством юстиції України. Державний реєстратор самостійно приймає рішення за результатом розгляду заяв про державну реєстрацію прав та їх обтяжень. Втручання в діяльність державного реєстратора, крім випадків, передбачених законодавством України, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом.
За рішенням органу, який утворив ЦНАП, в ньому також може здійснюватися:
прийняття звітів, декларацій, скарг;
- надання консультацій;
- прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг;
- довідок.
Час прийому суб’єктів звернень у ЦНАП становить не менш як п’яті днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід і є загальним (єдиним) для всіх адміністративних та дозвільних послуг, що надаються через ЦНАП, але не менше, ніж 40 годин на тиждень. Центр не рідше ніж один день на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до двадцятої години.
Конкретний режим роботи Центру, зокрема дні та години прийому суб’єктів звернення, визначаються Козелецькою селищною радою відповідно до законодавства.
Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності ЦНАП здійснюється за рахунок державного та місцевого бюджетів, а також з інших джерел дозволених законодавством.
VІІ. НАДАННЯ СУПУТНІХ ПОСЛУГ У ЦЕНТРІ
У приміщеннях Центру можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання відповідно до чинного законодавства.
Надання платних супутніх послуг суб’єктами надання адміністративних послуг, адміністративними органами, адміністраторами, представниками суб'єктів надання адміністративних послуг у Центрі забороняється.
VІІІ. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
Фінансування діяльності Центру здійснюється за рахунок коштів місцевого, державного бюджетів, грандів міжнародних та українських організацій та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
ІХ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
Посадові особи, уповноважені відповідно до Закону надавати адміністративні послуги, адміністратори, представники учасників Центру несуть дисциплінарну, цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену Законом, за порушення вимог законодавства у сфері надання адміністративних послуг.
Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до Закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів, державних реєстраторів, представників учасників Центру, керівників Центру та його працівників віддалених робочих місць можуть бути оскаржені у встановленому Законом порядку.
Шкода, заподіяна фізичним або юридичним особам посадовими особами, уповноваженими відповідно до Закону надавати адміністративні послуги, представниками учасників Центру, внаслідок їх неправомірних дій або прийнятих ними рішень, відшкодовується у встановленому Законом порядку.
Козелецька селищна рада, учасник Центру, відшкодувавши шкоду, заподіяну посадовою особою, уповноваженою відповідно до Закону надавати адміністративні послуги, представником учасника Центру, внаслідок незаконно прийнятих ними рішень, дій чи бездіяльності, мають право зворотної вимоги до винної особи згідно із Законом.
Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної і мобілізаційної роботи, НС, цивільного захисту та охорони праці Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області
Адреса: сел.Козелець, вул.Соборності, б.27, к.216
Режим роботи віділу: Пн.-Чт. з 08:00 до 17:00, Пт. - з 08:00 до 16:00 (обідня перерва: з 13:00 до 14:00)
Вихідні дні: субота та неділя
Завідувач сектору: Горбач Олександр Григорович
Структура сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної і мобілізаційної роботи, НС, цивільного захисту та охорони праці Козелецької селищної ради
№ кабінету Прізвище, ім’я, по-батькові Посада Контактна інформація
216 Горбач Олександр Григорович завідувач (04646) 2-13-67
216 Захарій Ігор Анатолійович головний спеціаліст
Основні завдання та функції сектору:
1.Взаємодія з правоохоронними органами з метою виконання селищною радою покладених Конституцією України функцій по забезпеченню законності і правопорядку на території селищної ради;
2.Забезпечення виконання актів законодавства з питань боротьби зі злочинністю і корупцією;
3.Підготовки проектів, планів, програм, щодо спільних дій правоохоронних, контролюючих органів у напрямку боротьби із злочинністю, корупцією, забезпечення додержання прав і свобод фізичних і юридичних осіб;
4.Узагальнення інформації про стан протидії злочинності, забезпечення законності і правопорядку на території селищної ради;
5.Сприяння громадянам, громадським організаціям, спілкам, підприємствам, установам і організаціям всіх форм власності у протидії злочинним і корупційним проявам;
6.Співпраця із засобами масової інформації з метою інформування громадськості, державних органів, об'єднань громадян про заходи, що вживаються Президентом України, Кабінетом міністрів України, селищною радою, щодо підвищення ефективності боротьби з організованою злочинністю і корупцією, поліпшення діяльності правоохоронних органів у зміцненні правопорядку і законності;
7.Сприяння правоохоронним органам у вивченні і запровадженні міжнародного досвіду подолання злочинності і корупції, організація і проведення з цих питань семінарів, зустрічей, круглих столів, навчань тощо;
8.Внесення пропозицій селищному голові з питань удосконалення організації роботи із забезпечення законності і правопорядку; 9.Координація взаємодії з Козелецьким районним сектором з питань пробації Центрального міжрегіонального управління з питань виконання покарань та пробації Міністерства юстиції України, щодо роботи з особами, що звільнились з місць позбавлення волі та проживають на території селищної ради;
10.Сприяння забезпеченню взаємодії правоохоронних органів з сектором, з питань надзвичайних ситуацій, при ліквідації аварії та надзвичайних ситуацій; 11.Участь в роботі координаційних рад селищної ради з питань боротьби з наркоманією, алкоголізмом та боротьби із злочинністю серед неповнолітніх і дитячою бездоглядністю.
З питань оборонної та мобілізаційної роботи:
1.Забезпечення виконання законодавства та нормативно-правових актів з питань оборонної і мобілізаційної роботи на території селищної ради в мирний час і особливий період;
2.Організація та здійснення заходів, спрямованих на своєчасне проведення мобілізації у відповідності з встановленими завданнями і мобілізаційними планами;
3.Організація, координація, методологічне, методичне забезпечення розробки і здійснення заходів щодо мобілізаційної підготовки, переведення місцевих органів селищної ради і об'єктів народного господарства, розташованих на території селищної ради, на режим роботи в умовах особливого періоду, а також сталого їх функціонування в цих умовах.
З питань надзвичайних ситуацій:
1.Участь у реалізації державної політики у сфері цивільного захисту;
2.Організація відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
3.Розроблення і здійснення заходів щодо підтримання готовності органів управління і сил територіальної підсистеми цивільного захисту до дій за призначенням у мирний час та в особливий період;
4.Здійснення разом з іншими органами управління територіальної підсистеми цивільного захисту інформаційного забезпечення, впровадження сучасних інформаційних технологій та створення банків даних з питань захисту населення і реабілітації територій селищної ради, забруднених унаслідок Чорнобильської катастрофи.
ЛЄПЄЄВА Тетяна Олександрівна
Народилася 13 вересня 1979 року в смт.Козелець Чернігівської області.
У 1996 році закінчила Козелецьку гімназію №1.
У 2003 році закінчила Московський державний відкритий університет за спеціальністю «Юриспруденція».
З 2004 до 2011 рік головний спеціаліст з юридичного обслуговування управління агропромислового розвитку Козелецької райдержадміністрації.
З 2011 до 2017 рік головний спеціаліст з питань юридичного та кадрового забезпечення виконавчого апарату Козелецької районної ради.
Одружена. Разом з чоловіком виховує сина.
Відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області
Адреса: вул.Соборності, б.27, сел.Козелець
Eлектронна адреса:
Режим роботи віділу: Пн.-Чт. з 08:00 до 17:00, Пт. - з 08:00 до 16:00 (обідня перерва: з 13:00 до 14:00)
Вихідні дні: субота та неділя
Начальник відділу: Лєпєєва Тетяна Олександрівна
Телефонний довідник відділу з питань публічних закупівель Козелецької селищної ради
№ кабінету Прізвище, ім’я, по-батькові Посада Контактна інформація
306 Лєпєєва Тетяна Олександрівна начальник
206 Черняк Людмила Григорівна заступник начальника Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
відділу
206 Леоненко Оксана головний спеціаліст з
організаційно-кадрової роботи
306 Пушкар Інна Миколаївна головний спеціаліст із
юридичного забезпечення
Положення про відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи Козелецької селищної ради
Завдання відділу:
У сфері юридичного забезпечення:
- забезпечує правильне застосування законодавства селищною радою та її виконавчими органами, інформує керівництво про необхідність вжиття заходів до скасування актів, прийнятих з порушенням законодавства;
- проводить правову експертизу проєктів рішень, розпоряджень і інших документів нормативно-правового характеру, які виносяться на розгляд селищної ради, виконкому, селищного голови, а також візує їх за наявності погодження цих проєктів зацікавленими підрозділами виконкому та ради. Відділ бере участь у розробленні проєктів нормативно-правових та індивідуально-правових актів. У разі невідповідності проєкту нормативного документа законодавству та якщо внесені до нього Відділом зауваження не враховано, Відділ, не візуючи проєкт, подає письмовий висновок з пропозиціями щодо законного вирішення відповідного питання для прийняття остаточного рішення уповноваженим органом; Видання нормативно-правового акта, а також подання проєкту такого акта селищній раді, виконкому, селищному голові для його прийняття чи погодження без попереднього розгляду та погодження з Відділом не допускається;
- інформує селищного голову про необхідність вжиття заходів для внесення змін до нормативно-правових актів та інших документів, визнання їх такими, що втратили чинність, або скасування;
- бере участь у підготовці і здійсненні заходів, які проводяться селищною радою та її виконавчими органами по забезпеченню дотримання законодавства;
- проводить інформаційно-довідкову роботу із законодавства, оперативно доводить до виконавчих органів селищної ради інформацію про зміни в нормативних актах і нові акти, готує керівництву селищної ради довідкові матеріали із законодавства, дає працівникам структурних підрозділів селищної ради консультації з правових питань;
- представляє за посадою в порядку самопредставництва інтереси селищної ради: в усіх судах України загальної юрисдикції, в тому числі місцевих загальних, господарських та адміністративних, загальних та спеціалізованих апеляційних, вищих спеціалізованих та Верховному Суді, з усіма правами, які надані законом позивачу, відповідачу, третій особі, в тому числі з правом пред’явлення позову, повної або часткової відмови від позовних вимог, визнання повністю або частково позову, зміни підстав або предмету позову, укладення мирової угоди, оскарження рішень суду (в тому числі ухвал, постанов), а також користуватися іншими правами, наданими Законом; у державній виконавчій службі з питань, пов’язаних з виконання судових та інших рішень; в усіх державних, громадських, господарських та інших підприємствах, установах, організаціях незалежно від їх підпорядкування та форм власності;
- аналізує наслідки розгляду претензій, позовів і судових справ та вносить пропозиції селищному голові щодо удосконалення правового забезпечення господарської діяльності;
- сприяє своєчасному вжиттю заходів за протестами та поданнями прокуратури, окремими ухвалами, рішеннями суду;
- організує і проводить роботу, пов'язану із підвищенням рівня правових знань працівників селищної ради, інформує про законодавство, необхідне працівникам для виконання своїх обов'язків, роз’яснює існуючу практику його застосування;
- надає юридичну допомогу постійним комісіям селищної ради, комісіям, утвореним при виконкомі, а також депутатам ради;
- бере участь у роботі, пов'язаній з укладенням договорів (контрактів), у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов'язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів селищної ради та її виконавчих органів, а також погоджує (візує) проєкти договорів за наявності погодження (візи) керівників заінтересованих структурних підрозділів.
У сфері кадрової роботи:
- готує проєкти розпоряджень селищного голови, рішень виконавчого комітету, рішень селищної ради, що віднесені до питань організаційно-кадрової роботи;
- забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування в селищній раді і разом з відповідними структурними підрозділами узагальнює практику роботи з кадрами, вносить селищному голові пропозиції щодо її вдосконалення;
- разом з іншими структурними підрозділами селищної ради розробляє річні плани роботи з кадрами, визначає щорічну та перспективну потребу в кадрах, формує замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування та працівників селищної ради;
- здійснює організаційне забезпечення роботи ради по роботі з кадрами;
- організація і здійснення кадрової роботи, в основу якої покладено принцип демократичного добору і просування по службі за діловими якостями та професійною компетентністю, постійне навчання працівників, заохочення їх до службової кар’єри, реалізація єдиної державної політики з питань служби в органах місцевого самоврядування;
- проводить роботу з резервом кадрів селищної ради, а також здійснює організаційно-методичне керівництво формуванням кадрового резерву, аналізує та узагальнює практику формування кадрового резерву, вносить селищному голові пропозиції щодо її вдосконалення;
- вносить рекомендації селищному голові про зарахування до кадрового резерву посадових осіб місцевого самоврядування при плануванні періодичного переміщення по службі (ротації);
- вивчає разом з іншими підрозділами особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в селищній раді, попереджує їх про встановлені законодавством обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби в органах місцевого самоврядування, ознайомлює із Загальними правилами поведінки посадових осіб органів місцевого самоврядування, контролює добір і розстановку кадрів; 2.2.9. приймає від претендентів на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору;
- готує запити щодо проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади», спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад для проходження служби в органах місцевого самоврядування;
- готує довідки про результати проведеної спеціальної перевірки на підставі відомостей, наданих спеціально уповноваженими органами на проведення спеціальної перевірки та подає її керівництву селищної ради;
- розглядає та вносить селищному голові пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посадах місцевого самоврядування, готує разом з відповідними відділами документи для організації стажування;
- готує матеріали про призначення на посади та звільнення з посад працівників селищної ради;
- здійснює облік та обробку персональних даних з метою реалізації трудових відносин, соціального захисту, відносин у сфері управління персоналом та інших завдань, покладених на Відділ, забезпечує захист персональних даних, що обробляються Відділом;
- оформляє документи про прийняття Присяги та присвоєння рангів посадовим особам місцевого самоврядування, вносить про це записи до трудових книжок;
- обчислює стаж роботи та служби в органах місцевого самоврядування(державної служби), здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості, складає графіки щорічних відпусток працівників селищної ради;
- розглядає матеріали, готує документи та веде відповідний облік для заохочення та нагородження працівників;
- у межах своєї компетенції здійснює заходи для забезпечення трудової дисципліни, оформляє документи, пов’язані з застосуванням заходів дисциплінарного впливу;
- готує документи щодо продовження терміну перебування на службі в органах місцевого самоврядування та призначення пенсій працівникам;
- здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників. Відповідно до законодавства України здійснює сканування та передачу сканованих трудових книжок працівників селищної ради до Пенсійного фонду України;
- оформляє і видає довідки з місця роботи працівника, проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності;
- готує розпорядження про призначення, звільнення, відрядження, відпустки працівників;
- у межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури селищної ради та штатного розпису;
- здійснює організаційне забезпечення і бере участь у роботі атестаційної комісії та проведенні щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування покладених на них завдань і обов’язків;
- здійснює контроль в селищній раді за дотриманням Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування” та інших актів законодавства з питань кадрової роботи;
- проводить разом з іншими підрозділами роботу щодо укладення, продовження терміну дії, розірвання контрактів з керівниками комунальних підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління селищної ради;
- аналізує ефективність роботи персоналу;
- здійснює контроль щодо своєчасного подання посадовими особами місцевого самоврядування селищної ради електронних декларацій як кандидата на посаду та при звільненні;
- проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування;
- організовує проведення внутрішнього навчання працівників селищної ради.
Відділ здійснює заходи щодо протидії корупції та контроль за додержанням посадовими особами селищної ради вимог антикорупційного законодавства.
ГРИЦАН Юлія Юріївна
Народилася 4 квітня 1987 року в с.Булахів Козелецького району Чернігівської області.
У 2004 році закінчила Булахівську середню школу.
У 2007 році закінчила Бобровицький економічний коледж ім.О.Майнової за спеціальностю «Бухгалтерський облік».
У 2007 році вступила до НУБіП України «Ірпінський економічний коледж» по спеціальності «Облік і аудит».
З 2009 по 2010 рік секретар виконкому Бобруйківської сільської ради.
З 2010 по 2017 рік секретар Бобруйківської сільської ради.
Депутат Бобруйківської сільської ради VI, VII скликання.
Одружена.
Загальний відділ Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області
Адреса: сел.Козелець, вул.Соборності, б.27
Телефон: (04646) 2-13-67
Eлектронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Режим роботи віділу: Пн.-Чт. з 08:00 до 17:00, Пт. - з 08:00 до 16:00 (обідня перерва: з 13:00 до 14:00)
Вихідні дні: субота та неділя
Начальник відділу: Грицан Юлія Юріївна
Телефонний довідник загального відділу Козелецької селищної ради
№ кабінету Прізвище, ім’я, по-батькові Посада Контактна інформація
310 Грицан Юлія Юріївна начальник (04646) 2-13-67
310 Панченко Ольга Михайлівна головний спеціаліст із
загальних питань та контролю
310 Нагорна Анна Миколаївна головний спеціаліст із
загальних питань та контролю
310 Любенко Оксана Федосіївна головний спеціаліст із
загальних питань та контролю
318 Науменко Євген Валентинович головний спеціаліст з
інформаційної діяльності
318 Мельник Оксана Володмирівна провідний спеціаліст із (063) 461-70-82
загальних питань та контролю Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
(виконує завдання з
інформаційної діяльності,
здійснює запис до черги для отримання
послуг мобільного територіального
сервісного центру МВС)
Положення про загальний відділ Козелецької селищної ради
Загальний відділ створюється для документаційного забезпечення діяльності селищної ради, ведення діловодства, здійснення контролю за строками проходження і виконання документів, надання методичної і практичної допомоги з цих питань відділам селищної ради.
Загальний відділ відповідно до покладених на нього завдань:
- Здійснює ведення діловодства в апараті селищної ради.
- Приймає, реєструє, здійснює попередній розгляд, передає згідно з розподілом обов’язків на розгляд селищного голови та на виконання, розмножує, розсилає вхідну і вихідну кореспонденцію, розпорядження селищного голови, інші документи селищної ради.
- Забезпечує здійснення контролю за строками проходження і виконання документів, а також за відповідність форм виконання вимогам документів та резолюціям керівництва.
- Спільно з іншими відділами апарату забезпечує підготовку і проведення сесій селищної ради, нарад та інших заходів, що проводяться в селищній раді.
- Здійснює контроль за правильністю користування документами в селищній раді, готує звіти, інформації з питань роботи з документами, контролю за строками їх проходження і виконання, періодично інформує селищного голову з цих питань.
- Забезпечує діловодство, надає методичну і практичну допомогу відділам селищної ради.
- Сприяє набуттю знань і навиків з питань роботи з документами, підвищенню кваліфікації працівників селищної ради.
- Складає номенклатуру справ селищної ради.
- Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів, забезпечує проведення експертизи наукової і практичної цінності документів при їх виборі для передачі на державне зберігання, готує і передає справи на зберігання до державного архіву.
- Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є.
- Завіряє печаткою документи у випадках, передбачених інструкцією з діловодства.
- Загальний відділ селищної ради організовує виконання вимог Конституції України, законодавства України, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” зі забезпечення громадян необхідними умовами для реалізації їх конституційного права на звернення та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді на нього.
- Проводить реєстрацію та розгляд пропозицій, заяв та скарг громадян, що надходять до селищної ради у відповідності до Інструкції з діловодства;
- Надсилає письмові звернення громадян керівникам управлінь, відділів та інших структурних підрозділів селищної ради відповідно до їх компетенції для розгляду і вжиття відповідних заходів.
Виключно на спеціаліста з інформаційної діяльності загального відділу покладаються завдання:
- адміністрування та наповнення офіційного вебсайту Козелецької селищної ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет;
- координації роботи із забезпечення функціонування та розвитку вебсайту;
- технічної підтримки, супроводу та встановлення регламенту і стандартів обміну інформацією між складовими частинами офіційного вебсайту;
- організації збереження інформації, резервного копіювання та архівації даних офіційного вебсайту;
- аналізу досвіду роботи інших органів місцевого самоврядування з питань інформаційних технологій і сприяння їх впровадженню в діяльність;
- оприлюднення на офіційному вебсайті та на Порталі відкритих даних рішень сесій, виконавчого комітету та інших нормативно-правових документів, наданих відповідальними особами Козелецької селищної ради та її виконавчого комітету для оприлюднення;
- забезпечення технічної підтримки і супроводу автоматизованої електронної системи «Рада Голос» Козелецької селищної ради під час проведення сесій Козелецької селищної ради;
- координації роботи виконавчих органів селищної ради щодо систематичного і оперативного оприлюднення інформації в мережі Інтернет на офіційному вебсайті Козелецької селищної ради та в засобах масової інформації.
Положення про функціонування офіційного вебсайту Козелецької селищної ради в мережі Інтернет у новій редакції від 27.01.2022
Структура ЦНАП Козелецької селищної ради
№ кабінету Прізвище, ім’я, по-батькові Посада
117 Кошова Світлана Володимирівна начальник Центру -
державний реєстратор
117 Мельник Яна Михайлівна заступник начальника Центру
117 вакансія державний реєстратор
117 Тополь Алла Миколаївна державний реєстратор
117 Бригинець Роман Григорович адміністратор
117 Улізько Іван Іванович адміністратор
117 Жевела Ольга Володимирівна адміністратор
117 Чибітько Людмила Анатоліївна головний спеціаліст з
надання адміністративних послуг
117 Савицька Оксана Олександрівна головний спеціаліст з
надання адміністративних послуг
117 Шолойко Тетяна Олександрівна головний спеціаліст з
надання адміністративних послуг
117 Орлова Алла Володимирівна головний спеціаліст з
надання адміністративних послуг
117 Семистрок Олена Юріївна головний спеціаліст з
надання адміністративних послуг
117 Горбач Інна Володимирівна головний спеціаліст з
надання адміністративних послуг
117 Мотовиловець Максим Віталійович головний спеціаліст-
системний адміністратор
Мартиненко Олена Олексіївна діловод (с.Бригинці)
Подвисоцька Ольга Миколаївна діловод (с.Булахів)
Пономаренко Віра Митрофанівна діловод (с.Данівка)
Ендреш Марина Василівна діловод (с.Лемеші)
Пушкар Лідія Володимирівна діловод (с.Лихолітки)
Щур Надія Леонідівна діловод (с.Озерне)
Грецький Анатолій Іванович діловод (с.Омелянів)
Галіченко Любов Миколаївна діловод (с.Патюти)
Корнієнко Валентина Іванівна діловод (с.Ставиське)
Лоза Оксана Григорівна діловод (с.Пилятин)
Корнієнко Наталія Михайлівна діловод (с.Скрипчин)
Зюзя Тетяна Петрівна діловод (с.Берлози)
Бондаренко Ніна Іванівна діловод (с.Білейки)
Малюк Олена Миколаївна діловод (с.Бобруйки)
Тука Віра Федорівна діловод с.Мостище
Кукшин Ніна Іванівна діловод (с.Нічонівка)
Курочка Ганна Михайлівна діловод (с.Олексіївщина)
діловод (с.Сираї)
КОШОВА Світлана Володимирівна
Народилася 16 грудня 1978 року в м. Носівка Чернігівської області.
У 1996 році закінчила Носівську середню школу №1.
У 2001 році закінчила Київський національно-економічний університет та здобула базову вищу освіту за напрямком «Право» з кваліфікацією бакалавр з правознавства.
2006 рік закінчила Київський національний економічний університет та отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Право» за кваліфікацією магістр права.
1999 рік – юрист ЗАТ «Отіс» Чернігівської філії.
З 2005 по 2008 рік працювала на різних посадах в Козелецькій МДПІ.
З 2010 по 2012 рік завідувач сектору опіки та піклування, сімейних форм виховання служби у справах дітей Козелецької РДА.
З 2013 по 2018 рік державний реєстратор Козелецької РДА.
Одружена. Разом з чоловіком виховує трьох синів.
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області
Адреса: сел.Козелець, вул.Соборності, б.27, І поверх
Телефон/факс: (04646) 4-21-20, (04646) 2-13-45
E-адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: понеділок, вівторок, четвер з 8:00 до 17:00, середа з 8:00 до 20:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00
Вихідні дні: субота та неділя
Графік приймання громадян: понеділок, вівторок, четвер з 8:30 до 16:30, середа з 8:30 до 19:30, п’ятниця з 8:30 до 15:30
На час дії воєнного стану в Україні приймання громадян здійснюється за попереднім записом щосереди з 17:00 до 20:00 за номерами телефону: (04646) 21345; (04646) 42120 (Розпорядження селищного голови від 28.05.2024 №139)
Графік роботи віддалених робочих місць у старостинських округах: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00 (обідня перерва: з 13:00 до 13:48)
Графік приймання громадян: понеділок-четвер 8:00 до 17:00, п’ятниця 8:00 до 16:00 (обідня перерва: з 13:00 до 13:48)
Начальник Центру - державний реєстратор: Кошова Світлана Володимирівна
Заступник начальника Центру: Мельник Яна Михайлівна
Структура ЦНАП Козелецької селищної ради
Регламент роботи ЦНАП Козелецької селищної ради
Положення про Центр надання адміністративних послуг
Основні завдання ЦНАП:
- державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, змін або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу підприємця фізичної особи, зміни відомостей, містяться в Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу – підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до закону;
- реалізацію повноважень з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб, видача Витягів про реєстрацію місця проживання, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб, видача Витягу про зняття з реєстрації місця проживання, здійснення актуалізації даних осіб та наповнення реєстра територіальної громади;
- державну реєстрацію актів цивільного стану про народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті;
- надання відомостей з Державного земельного кадастру;
- ведення погосподарського обліку та перезакладання документів погосподарського обліку;
- інші повноваження на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів.
Перелік адмінпослуг, що надає ЦНАП Козелецької селищної ради
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше