Козелецька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:
Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів: громадянство України, вільне володіння державною мовою, вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста. Вимоги до стажу роботи за фахом на керівних посадах на службі в органах місцевого самоврядування, на керівних посадах державної служби, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років. Вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається за телефоном 4-16-25.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до селищної ради такі документи: заяву про участь у конкурсі, заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки розміром 4 х 6 см; копії документів про освіту, засвідчені нотаріально чи в іншому встановленому законодавством порядку; копію паспорта громадянина України, засвідчені у встановленому законодавством порядку. Відомості про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім'ї за минулий рік подаються самостійно на сайті nazk.gov.ua в розділі «Задекларуй».
Документи подаються особисто кандидатами протягом 30 днів з дня опублікування оголошення за адресою: смт. Козелець, вул. Соборності, 27, каб. 206
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше