Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

 

ПОЛОЖЕННЯ 
про комісію з питань захисту прав дитини при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради

(нова редакція)

(затверджено рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 05 листопада 2021 року № 358-23/VІІІ)

  1. Комісія з питань захисту прав дитини при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради (далі – комісія) є органом, що утворюється головою виконавчого комітету Козелецької селищної ради.
  2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України та цим Положенням.
  3. Основним завданням комісії є сприяння забезпеченню реалізації прав дитини на життя, охорону здоров’я, освіту, соціальний захист, сімейне виховання та всебічний розвиток.
  4. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:

1) Затверджує індивідуальний план соціального захисту дитини, яка перебуває у складних життєвих обставинах, дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, який складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики, членами міждисциплінарної команди із числа працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, зокрема Служби у справах дітей, структурних підрозділів Козелецької селищної ради, відділення поліції № 1 Чернігівського районного управління поліції ГУНП в Чернігівській області, закладів освіти, охорони здоров’я, соціального захисту населення (далі – уповноважені суб’єкти), контролює виконання уповноваженими суб’єктами заходів цього плану відповідно до їх компетенції, забезпечує його перегляд та коригування.

2) Розглядає питання щодо:

подання Службою у справах дітей заяви та документів для реєстрації народження дитини, батьки якої невідомі;

доцільності надання дозволу органом опіки та піклування бабі, діду, іншим родичам дитини забрати її з пологового будинку або іншого закладу  охорони здоров’я, якщо цього не зробили батьки дитини;

доцільності підготовки та подання до суду позову чи висновку органу  опіки та піклування про позбавлення, поновлення батьківських прав, відібрання дитини у батьків без позбавлення батьківських прав;

вирішення спорів між батьками щодо визначення або зміни прізвища та імені дитини;

вирішення спорів між батьками щодо визначення місця проживання дитини;

вирішення спорів щодо участі одного з батьків у вихованні дитини та визначення способів такої участі;

підтвердження місця проживання дитини для її тимчасового виїзду за межі України;

доцільності побачення з дитиною матері, батька, які позбавлені батьківських прав;

визначення форми влаштування дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування;

доцільності встановлення, припинення опіки, піклування;

стану утримання і виховання дітей у сім’ях опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях, дитячих будинках сімейного типу та виконання покладених на них обов’язків;

стану збереження майна, право власності на яке або право користування яким мають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування;

розгляду звернень дітей щодо неналежного виконання батьками, опікунами, піклувальниками обов’язків з виховання або щодо зловживання ними своїми правами;

доцільності продовження строку перебування дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, у закладі охорони здоров’я, освіти, іншому закладі або установі, в яких проживають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування;

надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів;

забезпечення реалізації прав дитини на життя, охорону здоров’я, освіту, соціальний захист, сімейне виховання та всебічний розвиток.

3) Розглядає підготовлені уповноваженими суб’єктами матеріали про стан сім’ї, яка перебуває у складних життєвих обставинах, у тому числі сім’ї,  в якій батьки не виконують батьківських обов’язків (існує ризик відібрання дитини чи дитину вже відібрано у батьків без позбавлення їх батьківських прав), сім’ї, дитина з якої влаштовується до закладу інституційного догляду та виховання дітей на цілодобове перебування за заявою батьків, сім’ї, в якій вчинено домашнє насильство стосовно дітей та за участю дітей, і за результатами розгляду цих матеріалів подає уповноваженим суб’єктам рекомендації щодо доцільності:

обов’язкового надання соціальних послуг особам, які не виконують  батьківських обов’язків, вчинили домашнє насильство чи жорстоке поводження з дитиною;

направлення (в разі потреби) батьків, які неналежно виконують батьківські обов’язки, для проходження індивідуальних корекційних програм  до уповноважених суб’єктів, які відповідно до компетенції розробляють і виконують такі програми.

4) Розглядає питання щодо забезпечення прав і найкращих інтересів дітей, влаштованих/зарахованих на цілодобове перебування до закладів різних типів, форм власності та підпорядкування, і соціальної підтримки їх сімей відповідно до визначених потреб із забезпеченням:

врахування думки дитини, якщо вона досягла такого віку та рівня  розвитку, що може її висловити, та підстав для її влаштування/зарахування на цілодобове перебування до зазначеного закладу, умов проживання сім’ї дитини;

розроблення та здійснення заходів щодо забезпечення надання дітям, влаштованим/зарахованим на цілодобове перебування до зазначених закладів, та їх сім’ям необхідних освітніх, медичних, соціальних, реабілітаційних послуг;

розроблення та схвалення рекомендацій сім’ям дітей, влаштованих/зарахованих на цілодобове перебування до зазначених закладів, щодо подолання причин виникнення потреби в такому влаштуванні/зарахуванні.

5) Розглядає питання щодо обґрунтованості наявності поважних причин, у зв’язку з якими опікун чи піклувальник несвоєчасно подали заяву для продовження виплати допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування (поважними причинами є перебування на лікуванні, причини, через які фізично неможливо своєчасно подати заяву, або наявність об’єктивних обставин, коли опікун чи піклувальник не могли звернутися із заявою, та інші причини, визначені комісією), а також приймає рішення про доцільність виплати за минулий період.

  1. Комісія має право:

одержувати в установленому законодавством порядку необхідну для її діяльності інформацію від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій;

подавати пропозиції щодо вжиття заходів до посадових осіб у разі недотримання ними вимог законодавства про захист прав дітей, у тому числі дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування;

утворювати робочі групи, залучати до їх роботи уповноважених суб’єктів, громадські об’єднання (за згодою) для підготовки пропозицій з питань, які розглядає комісія;

залучати до розв’язання актуальних проблем дітей благодійні організації, громадські об’єднання, суб’єктів підприємницької діяльності (за згодою).

  1. Комісію очолює голова виконавчого комітету Козелецької селищної ради.

Організація діяльності комісії забезпечується Cлужбою у справах дітей селищної ради.

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, виконує повноваження заступника голови комісії.

  1. До складу комісії на громадських засадах входять керівники структурних підрозділів Козелецької селищної ради, зокрема Служби у справах дітей, відділу соціального захисту населення, управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту, заступник начальника відділення поліції № 1 Чернігівського районного управління поліції ГУНП в Чернігівській області, члени виконкому, керівники/заступники закладів охорони здоров’я, соціального захисту населення.
  2. Основною організаційною формою діяльності комісії є засідання, які проводяться в разі потреби, але не рідше, ніж один раз на місяць.

Засідання комісії є правомочним, якщо на ньому присутні не менше як дві третини загальної кількості її членів.

До участі в засіданнях комісії обов’язково запрошуються повнолітні особи, стосовно яких приймається рішення або складається висновок органу опіки та піклування. Ці особи повинні бути належним чином повідомлені про час та місце проведення засідання.

У разі неявки таких осіб на засідання та неповідомлення про поважні причини відсутності рішення або висновок можуть бути прийняті без їх участі на наступному засіданні комісії, про час та місце проведення якого такі особи повинні бути попередженні письмово.

На засідання можуть запрошуватися представники підприємств, установ, організацій, а також громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які перебувають на території України на законних підставах, що беруть безпосередню участь у розв’язанні проблем конкретної дитини, з правом дорадчого голосу, дитина, якщо вона досягла такого віку та рівня розвитку, що може висловити свою думку.

  1. Комісія відповідно до компетенції приймає рішення, організовує їх виконання, подає рекомендації органу опіки та піклування для прийняття відповідного рішення або підготовки висновку для подання його до суду.
  2. Рішення або рекомендації комісії приймаються шляхом відкритого голосування простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.
  3. Окрема думка члена комісії, який голосував проти прийняття рішення або рекомендацій, викладається у письмовій формі та додається до нього (них).
  4. Голова, його заступник і члени комісії беруть участь у її роботі на громадських засадах.

 

 

Положення

про постійно діючу комісію з питань перевірки санітарного

стану населених пунктів Козелецької селищної ради

(затверджено рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 23 квітня 2024 року № 2779-79/VIII)

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Це Положення розроблене у відповідності до Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях Козелецької селищної ради, затверджених рішенням шостої сесії восьмого скликання Козелецької селищної ради від 04 жовтня 2017 року № 06-6/VIII (далі – Правила благоустрою).

1.2. Постійно діюча комісія (далі – комісія) утворюється селищною радою для здійснення контролю за санітарним станом населених пунктів Козелецької селищної ради, виконанням Правил благоустрою, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян, утримання в належному стані власних, прилеглих та закріплених за підприємствами, установами організаціями територій.

1.3. У своїй діяльності комісія керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, правовими та нормативно-технічними актами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями Козелецької селищної ради та виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, Правилами благоустрою та цим Положенням.

  1. ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ КОМІСІЇ

2.1. Комісія формується із представників Козелецької селищної ради, представників Держпродспоживслужби, правоохоронних органів, тощо.

2.2. Склад комісії затверджується рішенням виконавчого комітету селищної ради.

2.3. Очолює комісію та планує її роботу заступник селищного голови з питань будівництва, ЖКГ та комунальної власності або заступник голови комісії – начальник відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ – головний архітектор селищної ради.

  1. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ КОМІСІЇ

3.1. Основними завданнями комісії є:

- виявлення і попередження можливих порушень Правил благоустрою на території населених пунктів Козелецької селищної ради юридичними та фізичними особами;

- внесення пропозицій, розроблення заходів щодо поліпшення благоустрою та санітарного стану території населених пунктів Козелецької селищної ради.

  1. ПОВНОВАЖЕННЯ КОМІСІЇ

4.1. Проведення рейдів та перевірок територій та об`єктів населених пунктів Козелецької селищної ради щодо їх санітарного стану і додержання підприємствами, установами, організаціями, громадянами законодавства у сфері благоустрою.

4.2. Складання актів обстеження.

4.3. Розробка і впровадження заходів щодо покращення благоустрою та санітарного стану території населених пунктів Козелецької селищної ради.

  1. ПОРЯДОК РОБОТИ КОМІСІЇ

5.1. Комісія проводить засідання по мірі надходження заяв та за потребою.

5.2. Комісія може проводити виїзні засідання з метою обстеження об’єктів.

5.3. Рішення комісії оформлюється протоколом, який підписується головою та секретарем комісії.

5.4. Рішення комісії вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини присутніх на засіданні членів комісії. У випадку рівної кількості голосів вирішальним є голос голови комісії.

5.5. Селищний голова має право давати доручення комісії стосовно перевірки дотримання окремими фізичними та юридичними особами Правил благоустрою.

  1. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

6.1. Реорганізація, внесення змін, доповнень до Положення та ліквідація комісії здійснюється за рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради відповідно до чинного законодавства.

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про квартирний облік при виконавчому комітеті

Козелецької селищної ради

(затверджено рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради № 79/VIII від 24 жовтня  2017 року)

І. Загальні положення 

1.1.Це Положення розроблено на підставі вимог чинного житлового законодавства України. Воно встановлює єдиний порядок зарахування на облік та ведення обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов на території Козелецької селищної ради.

Виконавчий комітет Козелецької селищної ради керується чинними на сьогоднішній день нормами законодавства Української РСР, це перш за все:

- «Житловий кодекс УРСР»;

- «Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в УРСР», затверджені постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11.12.1984 № 470 (зі змінами).

На квартирний облік беруться потребуючі поліпшення житлових умов громадяни, які постійно проживають, а також зареєстровані в  населених пунктах селищної ради. Підставою для взяття на облік є встановлення рівня забезпеченості житловою площею для визнання необхідності в поліпшенні житлових умов та встановлення тривалості проживання в населеному пункті, що дає підстави для взяття на квартирний облік (до 8,0 кв.м. на кожного члена сім’ї та не менш одного року проживання в населеному пункті).

 Крім цього, облік громадян ведеться в напрямках черговості – громадяни, які мають позачергове, першочергове право на отримання житла та загальна черговість громадян, що потребують поліпшення житлових умов.

1.2. Орган, що розглядає питання та ухвалює рішення про зарахування на квартирний облік:

- громадська комісія по житлових питаннях при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради, яка ухвалює рекомендаційне рішення;

- виконком Козелецької селищної ради своїм рішенням остаточно затверджує рішення громадської комісії.

 

ІІ. Особи, які можуть бути зараховані на квартирний облік

1.Особи, яким виповнилось 18 років, постійно проживають та зареєстровані на території Козелецької селищної ради при наявності однієї з наступних підстав:

1.1.Забезпеченість житловою площею нижче встановленого рівня - тобто у випадку, коли:

- на одну особу припадає до 8,0 кв.м житлової площі в будинку(загальна площа будинку до уваги не береться) та не менше 1 року зареєстровані в даному населеному пункті.

1.2.Невідповідність будинку (чи квартири), де мешкає особа, санітарно-технічним вимогам, що підтверджується рішенням виконавчого комітету.

1.3.Наявність тяжкої форми хронічного захворювання (згідно переліку хронічних захворювань затверджених наказом МОЗ УРСР від 08.02.85р. №52), у зв'язку з чим особа не може проживати в комунальній квартирі або в одній кімнаті з членами своєї сім'ї (додаток 1 до Положення).

1.4.Проживання за договором піднайму жилого приміщення в будинках державного або громадського житлового фонду чи за договором найму жилого приміщення в будинках житлово-будівельних кооперативів.

1.5.Проживання  не менш як 5 років за договором найму (оренди) в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності.

1.6.Проживання у гуртожитках.

1.7.Проживання в одній кімнаті по дві і більше сім'ї, незалежно від родинних відносин.

1.8.Проживання в одній кімнаті осіб різної статі старше за 9 років, крім подружжя.

         1.9. Інші підстави, визначені законом.

ІІІ. Перелік документів, необхідних для зарахування на квартирний облік

Для зарахування на квартирний облік громадянам необхідно зібрати та подати виконавчого комітету Козелецької селищної ради наступні документи:

1.Заяву, підписану всіма повнолітніми членами сім'ї, які зараховуються на облік (додаток 2 до Положення).

2.Довідку з місця проживання  про склад сім'ї та реєстрацію.

3.Довідки з місця роботи осіб, які підписали заяву про зарахування на квартирний облік. Обов’язково в довідці повинно бути зазначено, чи особа перебуває (не перебуває) на квартирному обліку за місцем роботи.

3.1.Якщо особа є підприємцем - подається засвідчена копія свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.

3.2.Якщо особа непрацююча і є пенсіонером - засвідчена копія пенсійного посвідчення.

4.Копії паспортів повнолітніх осіб.

5.Акт обстеження житлових умов.

6.Засвідчені копії свідоцтв (про одруження, про розлучення, про народження дітей).

Крім випадку, коли на облік зараховується одна особа.

7.Копію договору піднайму між основним наймачем і піднаймачем, засвідчену в комунальному підприємстві, якщо проживає за договором піднайму жилого приміщення, що обліковується за цим підприємством. Особа повинна бути зареєстрована (прописана) за тією адресою, де укладений договір піднайму.

8.Копію договору найму житла між власником і наймачем, якщо проживає за договором найму жилого приміщення в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності або в будинках КП.

  1. Оригінал медичного висновку лікарсько-консультативної комісії (ЛКК), якщо в особи наявна тяжка форма хронічного захворювання.

10.Копії документів, які підтверджують право на пільги, якщо особа, яка стає на квартирний облік, має право на пільги.

  1. Інформаційна довідка з єдиного державного реєстру нерухомого майна на всіх осіб, зазначених в заяві.

Всі заяви про взяття на квартирний облік реєструються в Книзі реєстрації заяв громадян про взяття на квартирний облік.

Громадяни,  які  беруться на облік на пільгових підставах або
користуються  правом  першочергового  чи  позачергового  одержання
жилих  приміщень,  зазначають  про це у заяві і подають відповідні
документи.

Громадяни вважаються взятими на квартирний облік у виконавчому комітеті Козелецької селищної ради з дня прийняття рішення про взяття на квартирний облік.

Громадяни, взяті на квартирний облік, вносяться до  Книги  обліку осіб, які перебувають у черзі  на одержання жилих  приміщень.

На кожного  громадянина (сім’ю), взятого  на квартирний облік, заводиться  облікова справа, у якій містяться необхідні документи. Обліковій  справі дається  номер, відповідний номеру у Книзі  обліку  осіб, які перебувають у черзі на одержання жилого приміщення.

Не беруться на квартирний облік  працездатні  особи,  які  не
займаються суспільно корисною  працею.

ІV. Розподіл та надання жилих приміщень

 

Громадянам,  які перебувають на квартирному обліку,  жилі
приміщення надаються  в  порядку  загальної черги,  крім осіб,  що
мають право першочергового одержання жилих  приміщень,  осіб,  які
користуються перевагою  у  строках  одержання  жилих приміщень,
Громадяни перебувають на квартирному обліку до одержання жилого приміщення, за винятком  випадків, передбачених у цьому пункті.

Громадяни знімаються з квартирного обліку у випадках:1) поліпшення житлових умов, внаслідок якого відпали підстави для надання іншого жилого приміщення;2) виїзду на постійне місце проживання до іншого населеного пункту;3) засудження  до  позбавлення  волі  на  строк  понад  шість  місяців, заслання або вислання;4) подання відомостей, що не відповідають дійсності, які стали підставою  для взяття на облік, або неправомірних дій службових осіб при вирішенні питання про взяття на облік.

 

  1. V. Ордер на жиле приміщення

 

На підставі рішення про надання жилого приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду виконавчий комітет Козелецької селищної ради видає громадянинові ордер, який є єдиною підставою для вселення в надане жиле приміщення.Ордер може бути видано лише на вільне жиле приміщення, про що робиться запис в журналі реєстрації видачі ордерів на жиле приміщення.Ордер дійсний протягом 30 днів.Ордер вручається громадянинові, на ім'я якого він виданий, або за його дорученням іншій особі. При одержанні ордера пред'являються паспорти (або документи, що їх замінюють) членів сім'ї, включених до ордера.Ордер на жиле приміщення може бути визнано недійсним у судовому порядку у випадках подання громадянами  не відповідаючих дійсності відомостей про потребу в поліпшенні житлових умов, порушення прав інших громадян або організацій на зазначене в ордері жиле приміщення, неправомірних дій службових осіб при вирішенні питання  про надання жилого приміщення, а також в інших випадках порушення порядку і умов надання жилих приміщень.

Вимогу про визнання ордера недійсним може бути заявлено протягом трьох років з дня його видачі.

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                                       О.В. Головко

Додаток 1

до Положення про квартирний облік при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради

ПЕРЕЛІК

хронічних захворювань, при яких особа, страждаюча цими захворюваннями, не може проживати в комунальній квартирі чи в одній кімнаті з членами своєї сім’ї

(Додаток № 1 до наказу МОЗ УРСР від 08.02.85 N 52)

  1. Захворювання серцево-судинної системи

1.Ревматичні та інші органічні ураження серця з порушенням кровообігу ПБ-III ступенів.

2.Стан після перенесеного інфаркту міокарда зі стенокардією IV функціонального класу і недостатністю кровообігу ПБ-III ступенів.

3.Гіпертонічна хвороба, ускладнена органічними порушеннями кровообігу головного мозку.

  1. Захворювання органів дихання
  1. Важка форма бронхіальної астми з частими приступами, ускладненою дихальною недостатністю II-III ступенів.

2.Хронічний бронхіт, емфізема легенів, пневмосклероз, ускладнені легенево-серцевою недостатністю II-III ступеня.

  1. Гангрена, абсцес легенів, ускладнені легенево-серцевою недостатністю II-III ступеня, бронхоактатична хвороба (розповсюджена форма), ускладнена легенево-серцевою недостатністю II-III ступеня.

III. Захворювання опорно-рухового апарату

1.Важкі форми остеомієліту з фістула і великою кількістю гнійних виділень.

  1. Двосторонні високі ампутації нижніх кінцівок (у випадках неможливості протезування).
  1. Нервово-судинні захворювання

1.Органічні ураження центральної нервової системи зі стійкими важкими порушеннями функції кінцівок і функції тазових органів (наслідки перенесених важких черепно-мозкових травм, травм хребта і спинного мозку, розсіяний склероз, аміотрофічний склероз, сірінгомієлія, дитячий церебральний параліч.

2.Наслідки розладів кровообігу головного та спинного мозку, а також наслідки запальних захворювань центральної нервової системи у вигляді паралічів і парезів кінцівок, гіперкінезів і розладів функцій тазових органів.

3.Облітеруючий ендартерит з ускладненнями, що призвели до ампутації кінцівок.

  1. Психічні захворювання

1.Психічні захворювання з хронічним перебігом, стійкою психотичною симптоматикою і вираженими змінами особи (шизофренія, маніакально-депресивний психоз, епілептична хвороба, сенільний психози).

2.Інші хронічні психічні стани і слабоумство внаслідок органічних захворювань головного мозку.

3.Розумова відсталість будь-якого походження, при якій хворий потребує постійного догляду.

4.Важкі форми неврозів, при яких хворі підлягають періодичному лікуванню в психіатричних стаціонарах.

  1. Туберкульоз легенів та інших органів

1.Активні форми туберкульозу всіх органів і системи з виділенням туберкульозної палички.

VII. Захворювання шкіри

1.Проказа.

2.Екзема, нейродерміт (поширені форми з поширеними осередками ураження, що не піддаються лікуванню).

3.Псоріаз (лускатий лишай) - поширені форми. Грибоподібний мікоз - еритродермічна і поширені форми.

  1. Пухирчатка аконтолітична з великим ураженням шкіри.

VIII. Інші захворювання

1.Калові, сечові і вагінальні нориці, стома сечового міхура, протиприродний анус.

2.Невиліковні форми нетримання сечі й калу (будь-якого походження).

  1. ВІЛ-інфекція.
  2. СНІД.

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                                       О.В. Головко

Додаток 2

до Положення про квартирний облік

при виконавчому комітеті

Козелецької селищної ради

ЗРАЗОК

                                                                          

Козелецькому селищному голові Дмитренко Олені Борисівні

___________________________________________________________________________

ЗАЯВА

Прошу зарахувати на квартирний облік для поліпшення житлових умов мене з сім'єю:

1.Я, _________________________________________________________________

2._________________________________________________________________

3._________________________________________________________________

4._________________________________________________________________

5._________________________________________________________________

6._________________________________________________________________

Проживаю і прописаний з _______р. як________________________________________________________________

                                   (родинні відносини з основним квартиронаймачем)

За адресою:__________________________________________________________

Квартира складається з _______ кімнат жит. пл. _________ з кухнею (без кухні), з комунальними зручностями (без зручн.).

Працюю з _______ р.________________________________________________

(де і ким)

__________________________________________________________________ Користуюсь пільгою як________________________________________________

(документ, який підтверджує пільгу)

_____________________________________________________________________________________Телефон домашній

_________________ Телефон службовий

_________________ Телефон мобільний

Зобов'язуюсь щорічно, у період з 01 жовтня до 30 грудня, подавати довідки з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію, з місця праці повнолітніх членів моєї сім'ї для перереєстрації нашої черги, а також повідомляти Козелецьку селищну раду про зміни житлових умов і склад моєї сім'ї.

Підписи повнолітніх членів моєї сім'ї, які зараховуються на квартирний (кооперативний) облік:

1.___________________________________________________

2.___________________________________________________

3.___________________________________________________     4.___________________________________________________

5.___________________________________________________     6.___________________________________________________

Дата подачі заяви ______________________________

ДО ЗАЯВИ ДОДАЄТЬСЯ:

  1. Довідка про склад сім'ї
  2. Довідки з місця роботи осіб, які підписали заяву про зарахування на квартирний (кооперативний) облік
  3. Копії паспортів повнолітніх осіб, які зазначені в представленій довідці форми №2 
  4. Акт обстеження житлових умов
  5. Засвідчені копії свідоцтв (про одруження, про розлучення, про народження дітей)
  6. Якщо квартира приватизована - копія технічного паспорту та копія документу, що підтверджує право власності на житло
  7. Якщо проживає за договором піднайму жилого приміщення - копію договору піднайму 
  8. Якщо проживає за договором найму жилого приміщення в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності або в будинках житлово-будівельних кооперативів - копію договору найму
  9. Якщо в особи наявна тяжка форма хронічного захворювання (згідно затвердженого переліку – засвідчену копію медичного висновку (форми №3) лікарсько-консультативної комісії (ЛКК)
  10. Якщо особа, яка стає на квартирний  облік, має право на пільги - засвідчені копії документів, які підтверджують право на пільги
  11. Інформаційна довідка з єдиного державного реєстру нерухомого майна на всіх осіб, зазначених в заяві.

Пропозиції громадської житлово-комунальної комісії:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету О.В. Головко

 

 

 

Положення

про комісію із встановлення факту здійснення особою постійного догляду

 

  1. Комісія із встановлення факту здійснення особою постійного догляду (далі — Комісія) утворюється рішенням виконавчого комітету селищної ради з метою ведення обліку, встановлення/не встановлення факту здійснення військовозобов’язаним постійного догляду за особою, яка потребує постійного догляду.
  2. Положення про Комісію затверджується рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради.
  3. Склад комісії затверджується рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради у складі голови, заступника голови комісії, секретаря та членів комісії.
  4. Кількісний склад Комісії повинен бути не менше п’яти осіб.
  5. Діяльність Комісії базується на принципах добровільності, рівноправності її членів, законності, гласності, відкритості.
  6. Цим Положенням визначається порядок складання та видачі акта встановлення факту здійснення особою постійного догляду (далі – Акт), відповідно до п. 61 Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період (далі – Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 року № 560 зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.08.2024 року № 930 «Про внесення змін до Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період».
  7. Акт складається на підставі заяви у довільній формі на ім’я Козелецького селищного голови за адресою задекларованого/ зареєстрованого місця проживання особи, зазначеної у пунктах 9 і 14 частини першої статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», за якою здійснюється догляд.

У заяві повинні бути зазначені такі відомості про військовозобов’язаного, який здійснює постійний догляд: прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), адреса задекларованого/зареєстрованого місця проживання, контактні дані, реєстраційний номер облікової картки платника податків, серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті); відомості про особу, за якою здійснюється постійний догляд (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), адреса зареєстрованого/задекларованого місця проживання, контактні дані, реєстраційний номер облікової картки платника податків, серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті).

  1. До Заяви військовозобов’язаними додаються:

- копія паспорта громадянина України (якщо паспорт громадянина України виданий у формі картки (ID-паспорт), додатково подається документ, виданий компетентним органом про реєстрацію місця проживання);

- копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган Державної фіскальної служби і мають відмітку у паспорті);

- копія паспорта громадянина України особи, яка потребує постійного догляду (якщо паспорт громадянина України виданий у формі картки (ID-паспорт), додатково подається документ, виданий компетентним органом про реєстрацію місця проживання);

- копія реєстраційного номера облікової картки платника податків особи, яка потребує догляду (постійного догляду) (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган Державної фіскальної служби і мають відмітку у паспорті);

- копії документу(ів), що підтверджує(ють) родинний зв’язок з особою, яка потребує постійного догляду;

- копія документа, що підтверджує інвалідність особи, яка потребує постійного догляду (за наявності інвалідності);

- копія висновку лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про потребу в постійному догляді за формою, затвердженою МОЗ;

копія документа/довідки про призначення/не призначення військовозобов’язаному допомоги, компенсацій за здійснення постійного догляду чи про звернення/не звернення до органів соціального захисту населення за такими виплатами;

- копія(ї) документа(ів) щодо інших членів сім’ї особи, яка потребує догляду (постійного догляду), які не є військовозобов’язаними та відповідно до закону зобов’язані їх утримувати (які зобов’язані та можуть здійснювати постійний догляд) та документи щодо підстави неможливості здійснення ними догляду (постійного догляду) (за наявності);

- інші документи, які не передбачені цим пунктом, але відповідно до цього Положення необхідні для розгляду питання по суті (у разі потреби).

  1. Заява військовозобов’язаним подається особисто до Козелецької селищної ради.
  2. Військовозобов’язаний несе відповідальність за достовірність даних, поданих для складання Акта.
  3. Комісія із встановлення факту здійснення особою постійного догляду здійснює розгляд заяви протягом десяти календарних днів з дати її подання.
  4. Під час своєї роботи Комісія із встановлення факту здійснення особою постійного догляду:

- відвідує місце проживання особи, за якою здійснюється постійний догляд, зазначене у заяві військовозобов’язаного, для встановлення факту здійснення постійного догляду;

- перевіряє відомості щодо наявності/відсутності інших осіб, які здійснюють постійний догляд за особою, зазначеною в заяві, зокрема інформацію щодо наявних прийнятих структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, міських держадміністрацій (військових адміністрацій), виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад рішень про надання соціальних послуг з догляду за особою, за якою здійснює догляд військовозобов’язаний, за її задекларованим/зареєстрованим місцем проживання.

  1. За результатами роботи Комісія із встановлення факту здійснення особою постійного догляду складає та надає військовозобов’язаному Акт про встановлення факту здійснення особою постійного догляду (додаток 8 до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 16.08.2024 року № 930).

Один примірник Акта видається заявнику особисто або надсилається засобами поштового зв’язку за адресою, вказаною у заяві.

Всі матеріали, що стали підґрунтям для складання та видачі Акта, долучаються до другого примірника Акта, який зберігається у відділі соціального захисту населення Козелецької селищної ради.

 

 

 

Склад комісії для проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності з експертної оцінки майна комунальної власності Козелецької селищної ради

(затверджена рішенням виконавчого комітету селищної ради  від 16 липня 2024 року № 2892-84/VIII)

 

1. Моцьор

Володимир Васильович

-

заступник селищного голови з питань будівництва, ЖКГ та комунальної власності, голова комісії;

2. Гарбуз

Микола Павлович

-

заступник селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань, заступник голови комісії;

3. Бреус

Оксана Петрівна

-

головний спеціаліст з питань комунальної власності відділу земельних відносин та комунальної власності селищної ради, секретар комісії

Члени комісії:

4.  Золотаревська

Олена Олександрівна

-

заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради;

5. Набільська

Людмила Олександрівна

-

керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради;

6. Віротченко

Жанна Федорівна

-

начальник фінансово-господарського відділу – головний бухгалтер селищної ради;

7. Лєпєєва

Тетяна Олександрівна

-

начальник відділу юридичного забезпечення та кадрової роботи селищної ради;

8. Грицан

Юлія Юріївна

-

начальник загального відділу селищної ради;

9. Науменко

Олександр Михайлович

-

начальник відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ – головний архітектор селищної ради

 

Робоча група з підготовки інформації про конкурс, опрацювання поданих претендентами документів та інформаційної довідки

1. Моцьор

Володимир Васильович

-

заступник селищного голови з питань будівництва, ЖКГ та комунальної власності;

 

2. Бреус

Оксана Петрівна

-

головний спеціаліст з питань комунальної власності відділу земельних відносин та комунальної власності селищної ради;

 

3. Віротченко Жанна Федорівна

-

начальник фінансово-господарського відділу – головний бухгалтер селищної ради;

 

4. Лєпєєва

Тетяна Олександрівна

-

начальник відділу юридичного забезпечення та кадрової роботи селищної ради;

5. Науменко

Олександр Михайлович

-

начальник відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ – головний архітектор селищної ради

           

 

Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності, затверджене наказом Фонду державного майна України від 31.12.2015 року № 207наказом Фонду державного майна України від 31.12.2015 року № 2075

 

 

СКЛАД

комісії із встановлення факту здійснення особою постійного догляду

(затверджений рішенням виконавчого комітету селищної ради від 17.09.2024 № 2943-87/VIII)

 

ВЕЛИКОХАТНІЙ

Сергій Леонідович

- секретар селищної ради, голова комісії;

СІКАЧОВА

Валентина Захарівна

- начальник відділу соціального захисту населення, заступник голови комісії;

КОБИЖЧА

Наталія Іванівна

- головний спеціаліст відділу соціального захисту населення, секретар комісії

Члени комісії:

- сімейний лікар особи, яка потребує постійного догляду (за згодою);

- староста відповідного старостинського округу;

- депутат Козелецької селищної ради (за згодою).

 

Положення про комісію із встановлення факту здійснення особою постійного догляду, 

затверджене рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 17.09.2024 року № 2943-87/VIII4

 

 

 

 

Додаток 1 до  рішення тридцять четвертої сесії 

Козелецької селищної ради восьмого скликання

                                                        від 07 червня 2024 року № 21-34/VIII

 

ПОЛОЖЕННЯ
про робочу групу з формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території
Козелецької селищної територіальної громади

 

  1. Це Положення визначає основні завдання, повноваження та вимоги до персонального складу Робочої групи із формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Козелецької селищної територіальної громади (далі – Робоча група), а також порядок організації її роботи.
  2. Робоча група є тимчасовим консультативно-дорадчим органом виконавчого комітету Козелецької селищної ради, створеним з метою забезпечення проведення та опрацювання результатів громадського обговорення з формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Козелецької селищної територіальної громади (далі – Комплексний план).
  3. Робоча група у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства України та цим Положенням.
  4. Робоча група формується з представників селищної ради, виконавчого комітету селищної ради, органів державної влади, державних та комунальних підприємств, установ та організацій, органів самоорганізації населення, громадських організацій, інших заінтересованих сторін у складі не менш як 5 осіб і не більш як 21 особа, з непарною кількістю членів.

У персональному складі Робочої групи частка членів, що представляють селищну раду та виконавчий орган відповідної селищної ради, не повинна перевищувати половину складу робочої групи плюс одна особа.

До персонального складу Робочої групи має входити принаймні один представник від кожного з населених пунктів Козелецької селищної ради, який не є співробітником виконкому, допускається представлення одним членом робочої групи інтересів кількох суміжних сіл територіальної громади. Робоча група працює до затвердження завдання на розроблення Комплексного плану на засадах повної добровільності та безкорисливості. До складу Робочої групи можуть входити Робочі підгрупи та комісії. Умови їх діяльності та склад визначаються окремо рішенням Робочої групи.

  1. Персональний склад Робочої групи затверджується рішенням виконавчого комітету.
  2. Голова Робочої групи головує на її засіданнях, контролює виконання покладених на Робочу групу завдань.

        У разі відсутності голови Робочої групи його обов’язки виконує заступник голови Робочої групи, який головує на її засіданнях. У разі відсутності голови та його заступника головуючий обирається з числа присутніх членів Робочої групи шляхом голосування. Організація роботи Робочої групи покладається на голову Робочої групи, його заступника та секретаря. Голова скликає та веде засідання групи, дає доручення членам групи, представляє групу у відносинах з іншими органами, об’єднаннями громадян, підприємств, установ та організацій та організовує роботу по реалізації висновків та рекомендацій Робочої групи.

  1. Секретар Робочої групи готує необхідні матеріали для роботи Робочої групи, забезпечує оповіщення членів Робочої групи про дату, час та місце проведення засідань Робочої групи, відповідає за ведення та оформлення протоколу засідання Робочої групи.
  2. Формою роботи Робочої групи є засідання, що скликаються її головою у разі потреби, у тому числі в дистанційному форматі.
  3. Засідання Робочої групи вважається правоможним, якщо в ньому бере участь не менше двох третин від загального складу Робочої групи.
  4. Рекомендації Робочої групи вважаються прийнятими, якщо за них проголосувало більше половини від присутніх на засіданні.
  5. Рекомендації Робочої групи, прийняті в межах її компетенції, оформлюються протоколом, який підписується головою, заступником голови або головуючим та секретарем.
  6. Основними завданнями Робочої групи є:
  • визначення загальних пріоритетів просторового розвитку територіальної громади, у тому числі формулювання бачення перспектив розвитку територіальної громади, складання переліку пріоритетів довгострокового розвитку та визначення основних заходів щодо сприяння залученню інвестицій, поліпшення умов життєдіяльності та господарської діяльності;
  • визначення тематичних напрямів проведення стратегічної сесії з формування завдання на розроблення комплексного плану та плану дій для реалізації комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади;
  • визначення проблем та можливостей соціального та економічного розвитку громади;
  • проведення аналізу сильних та слабких сторін, можливостей та загроз у розвитку громади;
  • визначення переліку основних заінтересованих сторін у розвитку територіальної громади;
  • забезпечення інформування мешканців територіальної громади та визначених заінтересованих сторін розвитку територіальної громади на веб-сайті селищної ради про дату проведення стратегічної сесії та порядок відбору її учасників (не пізніше ніж за 15 робочих днів до визначеної дати її проведення);
  • визначення порядку та здійснення відбору учасників стратегічної сесії з урахуванням вимог пп. 12 п. 42 Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації;
  • проведення стратегічної сесії відповідно до вимог пп.12 п.42 Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації;
  • узагальнення напрацювань стратегічної сесії та коментарів до них у вигляді протоколу стратегічної сесії та розміщення його на веб-сайті селищної ради;
  • підготовка проєкту завдання на розроблення Комплексного плану відповідно до вимог Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації на основі протоколу стратегічної сесії.
  1. Робоча група має право:
  • отримувати інформацію, необхідну для формування завдання на розроблення Комплексного плану, в органах місцевого самоврядування і державної влади, організаціях та установах, що провадять діяльність на території Козелецької селищної територіальної громади, незалежно від їх відомчого підпорядкування, форми власності та господарювання;
  • проводити опитування громадян чи проводити іншу діяльність з вивчення громадської думки щодо Комплексного плану та перспектив просторового розвитку території громади;
  • проводити роз’яснювальну роботу серед жителів громади з питань розроблення і втілення Комплексного плану та його значення для розвитку територіальної громади.
  1. Члени Робочої групи виконують доручення керівника робочої групи в межах завдань Комплексного плану та несуть особисту відповідальність за достовірне і своєчасне опрацювання отриманих документів і матеріалів та висунення пропозицій, що стосуються виконання завдань з формування завдання на розроблення Комплексного плану.

        

   Голова   Валентин БРИГИНЕЦЬ

 

 

Робоча групу з формування завдання на розроблення 

Комплексного плану просторового розвитку території Козелецької селищної територіальної громади

Для забезпечення сталого розвитку Козелецької селищної територіальної громади з дотриманням принципу збалансованості державних, громадських та приватних інтересів відповідно до рішення 34 сесії Козелецької селищної ради 8 скликання від 07.06.2024 № 21-34/VIII розпочато процедуру розробки Комплексного плану просторового розвитку території Козелецької селищної територіальної громади Чернігівського району Чернігівської області.

Для забезпечення проведення та опрацювання результатів громадського обговорення з формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Козелецької селищної територіальної громади рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 09 серпня 2024 року № 2905-85/VIII затверджено склад відповідної робочої групи. 

Склад

робочої групи з формування завдання на розроблення

Комплексного плану просторового розвитку території

Козелецької селищної територіальної громади

Гарбуз

Микола Павлович

Заступник селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань, голова робочої групи;

Науменко

Олександр Михайлович

Начальник відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ – головний архітектор селищної ради, заступник голови робочої групи;

Василенко

Микола Миколайович

Головний спеціаліст із земельних відносин відділу земельних відносин та комунальної власності селищної ради, секретар робочої групи

Члени робочої групи:

Доломанський

Сергій Іванович

Староста сіл Сираї, Сокирин, Карпоки, представник сіл: Сираї, Сокирин, Карпоки, Омелянів, Привітне, Калитянське, Озерне, Савин;

Стельмах

Олександр Миколайович

Староста сіл Олексіївщина, Жеребецьке, Закревське, Тополі, Гарбузин, Єрків, представник сіл: Олексіївщина, Жеребецьке, Закревське, Тополі, Гарбузин, Єрків, Мостище, Нічогівка;

Рибак

Дмитро Семенович

Староста Берлозівського старостинського округу, представник сіл: Берлози, Часнівці, Гламазди, Сивухи, Данівка, Курганське, Бригинці, Корніїв, Пізнє, Риків, Мирне, Карасинівка;

Саченко

Інна Володимирівна

Староста Білейківського старостинського округу, представник сіл: Білейки, Новики, Тарасів, Опеньки, Шами, Кривицьке, Лемеші, Шолойки, Шуляки, Шапіхи, Пісоцьке, Боярівка, Горбачі;

Лисенко

Юрій Григорович

Староста Скрипчинського старостинського округу, представник сіл: Скрипчин, Пушкарі, Бобруйки, Булахів;

Дмитренко

Світлана Михайлівна

Староста Пилятинського старостинського округу, представник сіл: Пилятин, Ставиське, Лихолітки, Патюти, Гладке, Будище, Нова Гребля;

Матюшко

Олександр Михайлович

Мешканець села Лемеші, голова ветеранської організації Лемешівського старостинського округу;

Мусієнко

Ігор Васильович

Мешканець села Савин, директор ТОВ «ДІМ СПЕЦІЙ»;

Книш

Анатолій Миколайович

Мешканець селища Козелець, фізична особа-підприємець;

Бригинець

Наталія Анатоліївна

Мешканка селища Козелець, голова відокремленого підрозділу Всеукраїнської громадської організації «Всеукраїнська спілка сертифікованих інженерів-землевпорядників» у Чернігівській області;

Потебня

Володимир Петрович

Мешканець селища Козелець, завідувач Козелецького відділення Чернігівського міськрайонного відділу ДУ «Чернігівський ОЦКПХ МОЗ»;

Санченко

Микола Семенович

Мешканець селища Козелець, фізична особа-підприємець;

Юрченко

Владислав Миколайович

Мешканець селища Козелець, директор КП «Козелецьводоканал»;

Кондратьєва

Інна Миколаївна

Мешканка селища Козелець, генеральний директор КНП «КОЗЕЛЕЦЬКИЙ ЦПМСД» Козелецької селищної ради

Положення про робочу групу з формування завдання на розроблення Комплексного плану

 

 

 

Склад

міждисциплінарної команди для організації соціального захисту

дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах

(затверджено рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 15 березня 2024 року № 2687-76/VІІІ)

Представник Служби у справах дітей Козелецької селищної ради - голова команди

Представник відділу соціального захисту населення Козелецької селищної ради - секретар команди

Члени міждисциплінарної команди:

  1. Представник відділу освіти управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради;
  2. Представник закладів освіти управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради;
  3. Представник закладів охорони здоров’я Козелецької селищної ради;
  4. Представник сектору ювенальної превенції ВП Чернігівського РУП ГУНП в Чернігівські області (за згодою);
  5. Староста відповідного села, старостинського округу Козелецької селищної ради.

 

 

 

 

Склад комісії з питань топоніміки, встановлення, обліку та демонтажу пам’ятників, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дошок на території Козелецької селищної ради, затверджений розпорядженням селищного голови від 21.02.2023 №28

Бригинець Валентин Петрович

Козелецький селищний голова, голова комісії

Набільська Людмила Олександрівна

заступник голови комісії, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради

Мельник Оксана Володимирівна

провідний спеціаліст із загальних питань та контролю загального відділу селищної ради, секретар

Члени комісії

Адаменко Світлана Василівна

депутат селищної ради

Білоусько Віктор Петрович

директор Козелецької центральної бібліотеки (за згодою)

Боришполець Любов Миколаївна

начальник відділу культури управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту селищної ради

Дубинський Леонід Михайлович

головний спеціаліст з ведення містобудівного кадастру відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ селищної ради

Єркіна Тетяна Яківна

депутат селищної ради (за згодою)

Карась Ігор Павлович

учитель історії Козелецького ліцею №3 (за згодою)

Кобець Світлана Іванівна

учитель історії Козелецького ліцею №2 (за згодою)

Крокос Марія Олександрівна

представник ГО «Козелеччина туристична» (за згодою)

Лєпєєва Тетяна Олександрівна

начальник відділу юридичного забезпечення та кадрової роботи селищної ради

Ляхова Наталія Григорівна

головний спеціаліст архівного відділу Чернігівської районної державної адміністрації (за згодою)

Мачача Галина Сафронівна

депутат селищної ради (за згодою)

Науменко Євген Валентинович

депутат селищної ради (за згодою)

Науменко Олександр Михайлович

начальник відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ – головний архітектор селищної ради

Полов’ян Олег Іванович

головний спеціаліст з ЖКГ відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ селищної ради

Розлач Ніна Петрівна

директор Сираївського ліцею

Сенченко Людмила Михайлівна

заступник начальника управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради – начальник відділу освіти

Юрченко Владислав Миколайович

депутат селищної ради (за згодою)

 

староста відповідного старостату, на території якого знаходиться об’єкт топоніміки чи інший об’єкт, що представлено до розгляду комісії

 

 

Анонси і оголошення

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2024 Козелецька селищна рада Всі права захищено.