Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
21 жовтня 2025 року
сел. Козелець
№ 3512-112/VIII
Про схвалення звіту про виконання
селищного бюджету за 9 місяців 2025 року
Керуючись п. 4 ст. 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
- Схвалити звіт про виконання селищного бюджету за 9 місяців 2025 року:
- по доходах у сумі 243 837,6 тис. грн., в тому числі по доходах загального фонду селищного бюджету в сумі 233 588,8 тис. грн. та по доходах спеціального фонду селищного бюджету в сумі 10 248,8 тис. грн., згідно додатку;
- по видатках у сумі 182 728,5 тис. грн., в тому числі по видатках загального фонду селищного бюджету в сумі 178 020,3 тис. грн. та по видатках спеціального фонду селищного бюджету в сумі 4 708,2 тис. грн., згідно додатку.
- Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань Гарбуза М.П.
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
|
|
|
|
|
Додаток 1 |
|
|
|
|
|
до рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 21 жовтня 2025 року № 3512-112/VIII |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виконання дохідної частини селищного бюджету за 9 місяців 2025 року |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ККД |
Доходи |
Уточн.річн. план |
Уточ.пл. за період |
Факт |
+/- |
% викон. |
|
|
Загальний фонд |
|
10000000 |
Податкові надходження |
186273,55 |
140762,60 |
140034,01 |
-728,59 |
99,48 |
|
11000000 |
Податки на доходи, податки на прибуток, податки на збільшення ринкової вартості |
105378,78 |
76290,28 |
73189,88 |
-3100,40 |
95,94 |
|
11010000 |
Податок та збір на доходи фізичних осіб |
105378,78 |
76290,28 |
73161,68 |
-3128,60 |
95,90 |
|
11010100 |
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати |
78890,78 |
55952,28 |
57184,84 |
1232,56 |
102,20 |
|
11010400 |
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата |
24180,00 |
19180,00 |
14843,46 |
-4336,54 |
77,39 |
|
11010500 |
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування |
2258,00 |
1108,00 |
982,41 |
-125,59 |
88,66 |
|
11011300 |
Податок на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов`язання, що підлягає сплаті фізичними особами |
50,00 |
50,00 |
150,98 |
100,98 |
301,95 |
|
11020000 |
Податок на прибуток підприємств |
0,00 |
0,00 |
28,20 |
28,20 |
0,00 |
|
11020200 |
Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності |
0,00 |
0,00 |
28,20 |
28,20 |
0,00 |
|
13000000 |
Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів |
913,00 |
627,00 |
918,04 |
291,04 |
146,42 |
|
13010000 |
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів |
900,00 |
620,00 |
909,12 |
289,12 |
146,63 |
|
13010100 |
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування |
600,00 |
470,00 |
533,64 |
63,64 |
113,54 |
|
13010200 |
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) |
300,00 |
150,00 |
375,48 |
225,48 |
250,32 |
|
13030000 |
Рентна плата за користування надрами загальнодержавного значення |
13,00 |
7,00 |
8,92 |
1,92 |
127,45 |
|
13030100 |
Рентна плата за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення |
13,00 |
7,00 |
8,92 |
1,92 |
127,45 |
|
14000000 |
Внутрішні податки на товари та послуги |
23545,26 |
18160,26 |
19806,39 |
1646,12 |
109,06 |
|
14020000 |
Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) |
2000,00 |
1480,00 |
1492,46 |
12,46 |
100,84 |
|
14021900 |
Пальне |
2000,00 |
1480,00 |
1492,46 |
12,46 |
100,84 |
|
14030000 |
Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) |
12439,26 |
9874,26 |
10687,56 |
813,29 |
108,24 |
|
14031900 |
Пальне |
12439,26 |
9874,26 |
10687,56 |
813,29 |
108,24 |
|
14040000 |
Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів |
9106,00 |
6806,00 |
7626,37 |
820,37 |
112,05 |
|
14040100 |
Акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.1 |
5106,00 |
3906,00 |
4725,32 |
819,32 |
120,98 |
|
14040200 |
Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) |
4000,00 |
2900,00 |
2901,05 |
1,05 |
100,04 |
|
18000000 |
Місцеві податки та збори, що сплачуються (перераховуються) згідно з Податковим кодексом України |
56436,50 |
45685,05 |
46119,70 |
434,65 |
100,95 |
|
18010000 |
Податок на майно |
19574,30 |
15993,80 |
18339,05 |
2345,25 |
114,66 |
|
18010100 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості |
0,00 |
0,00 |
2,05 |
2,05 |
0,00 |
|
18010200 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості |
136,50 |
116,00 |
224,59 |
108,59 |
193,61 |
|
18010300 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості |
2280,30 |
1830,30 |
1808,77 |
-21,53 |
98,82 |
|
18010400 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості |
1650,00 |
1280,00 |
1382,15 |
102,15 |
107,98 |
|
18010500 |
Земельний податок з юридичних осіб |
2020,00 |
1710,00 |
792,85 |
-917,15 |
46,37 |
|
18010600 |
Орендна плата з юридичних осіб |
8235,50 |
6485,50 |
6866,30 |
380,80 |
105,87 |
|
18010700 |
Земельний податок з фізичних осіб |
840,00 |
690,00 |
735,79 |
45,79 |
106,64 |
|
18010900 |
Орендна плата з фізичних осіб |
4362,00 |
3832,00 |
6443,50 |
2611,50 |
168,15 |
|
18011000 |
Транспортний податок з фізичних осіб |
25,00 |
25,00 |
16,39 |
-8,61 |
65,57 |
|
18011100 |
Транспортний податок з юридичних осіб |
25,00 |
25,00 |
66,67 |
41,67 |
266,67 |
|
18030000 |
Туристичний збір |
7,00 |
6,05 |
5,19 |
-0,86 |
85,72 |
|
18030100 |
Туристичний збір, сплачений юридичними особами |
6,00 |
5,30 |
5,00 |
-0,30 |
94,38 |
|
18030200 |
Туристичний збір, сплачений фізичними особами |
1,00 |
0,75 |
0,18 |
-0,57 |
24,51 |
|
18050000 |
Єдиний податок |
36855,20 |
29685,20 |
27775,47 |
-1909,73 |
93,57 |
|
18050300 |
Єдиний податок з юридичних осіб |
3702,20 |
2982,20 |
2892,54 |
-89,66 |
96,99 |
|
18050400 |
Єдиний податок з фізичних осіб |
23299,00 |
18249,00 |
17865,27 |
-383,73 |
97,90 |
|
18050500 |
Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків |
9854,00 |
8454,00 |
7017,66 |
-1436,34 |
83,01 |
|
20000000 |
Неподаткові надходження |
5518,00 |
4155,70 |
3501,97 |
-653,73 |
84,27 |
|
21000000 |
Доходи від власності та підприємницької діяльності |
3000,00 |
2245,00 |
1769,65 |
-475,35 |
78,83 |
|
21010000 |
Частина чистого прибутку (доходу) державних або комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного бюджету, та дивіденди (дохід), нараховані на акції (частки) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна аб |
0,00 |
0,00 |
0,20 |
0,20 |
0,00 |
|
21010300 |
Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету |
0,00 |
0,00 |
0,20 |
0,20 |
0,00 |
|
21080000 |
Інші надходження |
3000,00 |
2245,00 |
1769,45 |
-475,55 |
78,82 |
|
21081100 |
Адміністративні штрафи та інші санкції |
2800,00 |
2090,00 |
1658,92 |
-431,08 |
79,37 |
|
21081500 |
Штрафні санкції, що застосовуються відповідно до Закону України `Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в елект |
200,00 |
155,00 |
110,53 |
-44,47 |
71,31 |
|
22000000 |
Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності |
1718,00 |
1290,70 |
1132,74 |
-157,96 |
87,76 |
|
22010000 |
Плата за надання адміністративних послуг |
1233,00 |
924,70 |
784,60 |
-140,10 |
84,85 |
|
22010300 |
Адміністративний збір, що справляється відповідно до Закону України `Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань` |
30,00 |
22,50 |
17,29 |
-5,21 |
76,84 |
|
22012500 |
Плата за надання інших адміністративних послуг |
1200,00 |
900,00 |
767,07 |
-132,93 |
85,23 |
|
22012600 |
Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
1,00 |
0,70 |
0,24 |
-0,46 |
34,29 |
|
22012900 |
Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації відповідно до Закону України `Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських |
2,00 |
1,50 |
0,00 |
-1,50 |
0,00 |
|
22080000 |
Надходження від орендної плати за користування єдиним майновим комплексом та іншим державним майном |
450,00 |
340,00 |
329,16 |
-10,84 |
96,81 |
|
22080400 |
Надходження від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності |
450,00 |
340,00 |
329,16 |
-10,84 |
96,81 |
|
22090000 |
Державне мито |
35,00 |
26,00 |
18,98 |
-7,02 |
72,99 |
|
22090100 |
Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування |
30,00 |
22,50 |
18,98 |
-3,52 |
84,34 |
|
22090400 |
Державне мито, пов`язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України |
5,00 |
3,50 |
0,00 |
-3,50 |
0,00 |
|
24000000 |
Інші неподаткові надходження |
800,00 |
620,00 |
599,58 |
-20,42 |
96,71 |
|
24060000 |
Інші надходження |
800,00 |
620,00 |
599,58 |
-20,42 |
96,71 |
|
24060300 |
Інші надходження |
800,00 |
620,00 |
599,58 |
-20,42 |
96,71 |
|
40000000 |
Офіційні трансферти |
109011,44 |
90104,07 |
90052,86 |
-51,21 |
99,94 |
|
41000000 |
Від органів державного управління |
109011,44 |
90104,07 |
90052,86 |
-51,21 |
99,94 |
|
41020000 |
Дотації з державного бюджету місцевим бюджетам |
5470,80 |
4103,10 |
4103,10 |
0,00 |
100,00 |
|
41020100 |
Базова дотація |
5470,80 |
4103,10 |
4103,10 |
0,00 |
100,00 |
|
41030000 |
Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам |
97751,40 |
80885,80 |
80885,80 |
0,00 |
100,00 |
|
41033500 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військови |
34158,90 |
34158,90 |
34158,90 |
0,00 |
100,00 |
|
41033900 |
Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам |
56083,40 |
42083,70 |
42083,70 |
0,00 |
100,00 |
|
41035400 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами |
73,50 |
51,10 |
51,10 |
0,00 |
100,00 |
|
41036000 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` |
760,80 |
760,80 |
760,80 |
0,00 |
100,00 |
|
41036300 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти |
6674,80 |
3831,30 |
3831,30 |
0,00 |
100,00 |
|
41050000 |
Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам |
5789,24 |
5115,17 |
5063,96 |
-51,21 |
99,00 |
|
41053900 |
Інші субвенції з місцевого бюджету |
5620,30 |
5038,38 |
5008,38 |
-30,00 |
99,40 |
|
41059300 |
Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення діяльності фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб та окремі заходи з підтримки осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, за рахунок відповідної су |
168,94 |
76,79 |
55,58 |
-21,21 |
72,38 |
|
Всього без урахування трансферт |
191791,55 |
144918,30 |
143535,98 |
-1382,32 |
99,05 |
|
Всього |
300802,98 |
235022,37 |
233588,84 |
-1433,53 |
99,39 |
|
Спеціальний фонд |
|
10000000 |
Податкові надходження |
140,00 |
104,80 |
142,68 |
37,88 |
136,14 |
|
19000000 |
Інші податки та збори |
140,00 |
104,80 |
142,68 |
37,88 |
136,14 |
|
19010000 |
Екологічний податок |
140,00 |
104,80 |
142,68 |
37,88 |
136,14 |
|
19010100 |
Екологічний податок, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю) |
44,00 |
32,50 |
36,11 |
3,61 |
111,12 |
|
19010200 |
Надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти |
35,00 |
26,30 |
62,19 |
35,89 |
236,45 |
|
19010300 |
Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини |
61,00 |
46,00 |
44,38 |
-1,62 |
96,48 |
|
20000000 |
Неподаткові надходження |
1901,60 |
1416,20 |
2767,48 |
1351,28 |
195,42 |
|
24000000 |
Інші неподаткові надходження |
100,00 |
65,00 |
25,54 |
-39,46 |
39,30 |
|
24060000 |
Інші надходження |
100,00 |
65,00 |
25,54 |
-39,46 |
39,30 |
|
24062100 |
Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності |
100,00 |
65,00 |
25,54 |
-39,46 |
39,30 |
|
25000000 |
Власні надходження бюджетних установ |
1801,60 |
1351,20 |
2741,94 |
1390,74 |
202,93 |
|
25010000 |
Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством |
1801,60 |
1351,20 |
400,41 |
-950,79 |
29,63 |
|
25010100 |
Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю |
1760,60 |
1320,45 |
286,68 |
-1033,77 |
21,71 |
|
25010300 |
Плата за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України `Про оренду державного та комунального майна` |
41,00 |
30,75 |
36,00 |
5,25 |
117,07 |
|
25010400 |
Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) |
0,00 |
0,00 |
77,73 |
77,73 |
0,00 |
|
25020000 |
Інші джерела власних надходжень бюджетних установ |
0,00 |
0,00 |
2341,53 |
2341,53 |
0,00 |
|
25020100 |
Благодійні внески, гранти та дарунки |
0,00 |
0,00 |
2066,12 |
2066,12 |
0,00 |
|
25020200 |
Надходження, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об` |
0,00 |
0,00 |
275,41 |
275,41 |
0,00 |
|
40000000 |
Офіційні трансферти |
7182,13 |
7141,33 |
7141,33 |
0,00 |
100,00 |
|
41000000 |
Від органів державного управління |
7182,13 |
7141,33 |
7141,33 |
0,00 |
100,00 |
|
41030000 |
Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам |
7182,13 |
7141,33 |
7141,33 |
0,00 |
100,00 |
|
41033900 |
Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам |
6497,13 |
6497,13 |
6497,13 |
0,00 |
100,00 |
|
41035400 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами |
54,40 |
13,60 |
13,60 |
0,00 |
100,00 |
|
41037400 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на покращення якості гарячого харчування та фінансування харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти |
630,60 |
630,60 |
630,60 |
0,00 |
100,00 |
|
50000000 |
Цільові фонди |
30,00 |
30,00 |
197,28 |
167,28 |
657,61 |
|
50110000 |
Цільові фонди, утворені Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади |
30,00 |
30,00 |
197,28 |
167,28 |
657,61 |
|
Всього без урахування трансферт |
2071,60 |
1551,00 |
3107,44 |
1556,44 |
200,35 |
|
Всього |
9253,73 |
8692,33 |
10248,77 |
1556,44 |
117,91 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА |
|
|
|
|
Додаток 2 |
|
|
|
|
до рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 21 жовтня 2025 року № 3512-112/VIII |
|
|
|
|
|
|
|
| Виконання видаткової частини селищного бюджету за 9 місяців 2025 року |
|
|
|
|
|
|
|
| Код |
Показник |
Затверджений план на рік |
План на рік з урахуванням змін |
План на вказаний період з урахуванням змін |
Всього профінансовано за вказаний період |
% виконання на вказаний період |
| Загальний фонд |
| 01 |
Апарат (секретаріат) місцевої ради (Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських рад, районних рад і рад міст республіканського та районного значення Автономної Республіки Крим, міських, селищних, сільськ |
71 534 640,00 |
77 640 145,00 |
66 229 291,00 |
49 764 552,25 |
69,57 |
| 0150 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад |
39 108 100,00 |
39 061 070,00 |
29 756 470,00 |
25 894 111,82 |
66,21 |
| 0180 |
Інша діяльність у сфері державного управління |
627 740,00 |
742 040,00 |
627 931,00 |
357 279,05 |
56,92 |
| 2010 |
Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню |
6 500 000,00 |
7 100 000,00 |
6 590 000,00 |
4 085 742,65 |
62,86 |
| 2111 |
Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги |
5 403 400,00 |
6 432 700,00 |
5 932 700,00 |
4 196 032,70 |
77,66 |
| 2152 |
Інші програми та заходи у сфері охорони здоров`я |
2 400,00 |
2 400,00 |
2 400,00 |
532,48 |
22,19 |
| 3193 |
Забезпечення діяльності фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб та окремі заходи з підтримки осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України |
0,00 |
168 935,00 |
76 790,00 |
55 579,00 |
0,00 |
| 3210 |
Організація та проведення громадських робіт |
20 000,00 |
20 000,00 |
20 000,00 |
0,00 |
0,00 |
| 6013 |
Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства |
1 300 000,00 |
1 300 000,00 |
1 300 000,00 |
840 544,68 |
64,66 |
| 6030 |
Організація благоустрою населених пунктів |
10 903 000,00 |
11 843 000,00 |
10 953 000,00 |
7 606 686,74 |
69,77 |
| 7130 |
Здійснення заходів із землеустрою |
200 000,00 |
200 000,00 |
200 000,00 |
62 399,00 |
31,20 |
| 7350 |
Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації) |
700 000,00 |
700 000,00 |
700 000,00 |
0,00 |
0,00 |
| 7461 |
Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету |
6 500 000,00 |
9 800 000,00 |
9 800 000,00 |
6 529 407,93 |
100,45 |
| 7680 |
Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування |
20 000,00 |
20 000,00 |
20 000,00 |
17 542,00 |
87,71 |
| 8110 |
Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха |
250 000,00 |
250 000,00 |
250 000,00 |
118 694,20 |
47,48 |
| 06 |
Орган з питань освіти і науки |
104 978 850,00 |
160 596 040,00 |
141 437 190,00 |
114 042 512,95 |
108,63 |
| 0160 |
Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах |
1 903 300,00 |
2 526 300,00 |
2 398 800,00 |
2 083 392,23 |
109,46 |
| 1010 |
Надання дошкільної освіти |
18 198 800,00 |
23 883 800,00 |
23 102 500,00 |
17 136 812,42 |
94,16 |
| 1021 |
Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету |
20 118 700,00 |
32 222 700,00 |
31 527 700,00 |
21 255 609,29 |
105,65 |
| 1031 |
Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції |
37 417 100,00 |
56 083 400,00 |
42 083 700,00 |
42 070 506,60 |
112,44 |
| 1070 |
Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми |
2 259 000,00 |
3 647 000,00 |
3 594 600,00 |
2 313 436,45 |
102,41 |
| 1080 |
Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами |
3 174 300,00 |
4 294 300,00 |
4 008 600,00 |
2 951 206,60 |
92,97 |
| 1130 |
Методичне забезпечення діяльності закладів освіти |
731 200,00 |
851 200,00 |
802 400,00 |
660 916,87 |
90,39 |
| 1141 |
Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти |
9 817 000,00 |
13 785 000,00 |
13 663 000,00 |
9 607 601,51 |
97,87 |
| 1142 |
Інші програми та заходи у сфері освіти |
145 000,00 |
292 322,00 |
272 072,00 |
168 136,00 |
115,96 |
| 1200 |
Проведення (надання) додаткових психолого- педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг) за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами |
0,00 |
73 500,00 |
51 100,00 |
51 100,00 |
0,00 |
| 1275 |
Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету), на створення сучасного освітнього простору |
0,00 |
110 854,00 |
110 854,00 |
0,00 |
0,00 |
| 1291 |
Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальн |
0,00 |
34 550,00 |
34 550,00 |
6 304,20 |
0,00 |
| 1600 |
Здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам |
0,00 |
6 674 800,00 |
3 831 300,00 |
3 602 042,04 |
0,00 |
| 4030 |
Забезпечення діяльності бібліотек |
2 148 500,00 |
3 100 500,00 |
3 016 500,00 |
2 367 337,68 |
110,19 |
| 4040 |
Забезпечення діяльності музеїв i виставок |
638 100,00 |
785 964,00 |
784 964,00 |
599 703,27 |
93,98 |
| 4060 |
Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів |
5 343 350,00 |
8 356 350,00 |
8 309 850,00 |
6 306 213,30 |
118,02 |
| 4082 |
Інші заходи в галузі культури і мистецтва |
150 000,00 |
150 000,00 |
150 000,00 |
55 099,00 |
36,73 |
| 5031 |
Розвиток здібностей у дітей та молоді з фізичної культури та спорту комунальними дитячо- юнацькими спортивними школами |
2 909 500,00 |
3 635 500,00 |
3 606 700,00 |
2 722 069,73 |
93,56 |
| 8110 |
Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха |
25 000,00 |
88 000,00 |
88 000,00 |
85 025,76 |
340,10 |
| 08 |
Орган з питань праці та соціального захисту населення |
8 629 450,00 |
11 245 150,00 |
10 783 144,00 |
7 999 499,24 |
92,70 |
| 0160 |
Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах |
1 062 000,00 |
1 062 000,00 |
1 059 000,00 |
930 387,29 |
87,61 |
| 3032 |
Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв`язку |
10 000,00 |
10 000,00 |
8 100,00 |
4 204,36 |
42,04 |
| 3050 |
Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
0,00 |
56 700,00 |
40 000,00 |
37 199,13 |
0,00 |
| 3104 |
Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв`язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю |
2 930 000,00 |
2 930 000,00 |
2 675 752,00 |
2 563 090,47 |
87,48 |
| 3105 |
Надання реабілітаційних послуг особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю |
2 195 050,00 |
2 709 050,00 |
2 522 892,00 |
1 742 489,40 |
79,38 |
| 3121 |
Здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг центрами соціальних служб та центрами надання соціальних послуг особам/сім`ям, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах |
330 400,00 |
580 400,00 |
580 400,00 |
401 151,66 |
121,41 |
| 3160 |
Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги |
652 000,00 |
652 000,00 |
652 000,00 |
645 560,93 |
99,01 |
| 3242 |
Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення |
1 450 000,00 |
3 245 000,00 |
3 245 000,00 |
1 675 416,00 |
115,55 |
| 09 |
Орган у справах дітей |
945 000,00 |
1 028 000,00 |
840 000,00 |
780 030,06 |
82,54 |
| 0160 |
Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах |
945 000,00 |
1 028 000,00 |
840 000,00 |
780 030,06 |
82,54 |
| 37 |
Орган з питань фінансів |
4 383 560,00 |
6 533 560,00 |
6 062 776,00 |
5 433 700,41 |
123,96 |
| 0160 |
Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах |
3 084 100,00 |
3 084 100,00 |
2 618 000,00 |
2 038 924,41 |
66,11 |
| 8710 |
Резервний фонд місцевого бюджету |
50 000,00 |
50 000,00 |
50 000,00 |
0,00 |
0,00 |
| 9770 |
Інші субвенції з місцевого бюджету |
194 460,00 |
599 460,00 |
594 776,00 |
594 776,00 |
305,86 |
| 9800 |
Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів |
1 055 000,00 |
2 800 000,00 |
2 800 000,00 |
2 800 000,00 |
265,40 |
|
Усього |
190 471 500,00 |
257 042 895,00 |
225 352 401,00 |
178 020 294,91 |
93,46 |
| Спеціальний фонд |
| 01 |
Апарат (секретаріат) місцевої ради (Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських рад, районних рад і рад міст республіканського та районного значення Автономної Республіки Крим, міських, селищних, сільськ |
270 000,00 |
3 757 030,00 |
3 686 830,00 |
884 683,65 |
24,00 |
| 0150 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад |
0,00 |
797 030,00 |
797 030,00 |
622 452,65 |
78,10 |
| 2111 |
Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги |
0,00 |
400 000,00 |
400 000,00 |
0,00 |
0,00 |
| 6013 |
Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства |
0,00 |
130 000,00 |
130 000,00 |
129 906,00 |
99,93 |
| 6030 |
Організація благоустрою населених пунктів |
0,00 |
1 560 000,00 |
1 560 000,00 |
132 325,00 |
8,48 |
| 7691 |
Виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого |
30 000,00 |
30 000,00 |
30 000,00 |
0,00 |
0,00 |
| 8311 |
Охорона та раціональне використання природних ресурсів |
240 000,00 |
730 000,00 |
659 800,00 |
0,00 |
0,00 |
| 8312 |
Оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів |
0,00 |
110 000,00 |
110 000,00 |
0,00 |
0,00 |
| 06 |
Орган з питань освіти і науки |
8 550 000,00 |
60 326 452,80 |
60 285 652,80 |
3 823 537,52 |
6,34 |
| 0160 |
Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах |
600 000,00 |
327 300,00 |
327 300,00 |
327 228,72 |
99,98 |
| 1010 |
Надання дошкільної освіти |
0,00 |
837 000,00 |
837 000,00 |
523 367,83 |
62,53 |
| 1021 |
Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету |
7 900 000,00 |
3 854 960,00 |
3 854 960,00 |
1 011 527,02 |
26,24 |
| 1070 |
Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми |
0,00 |
360 000,00 |
360 000,00 |
346 296,00 |
96,19 |
| 1080 |
Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами |
0,00 |
75 000,00 |
75 000,00 |
68 040,00 |
90,72 |
| 1183 |
Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` |
0,00 |
85 000,00 |
85 000,00 |
0,00 |
0,00 |
| 1184 |
Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам |
0,00 |
760 800,00 |
760 800,00 |
0,00 |
0,00 |
| 1210 |
Проведення (надання) додаткових психолого- педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг) за рахунок залишку коштів за субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами |
0,00 |
54 400,00 |
13 600,00 |
0,00 |
0,00 |
| 1241 |
Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їда |
0,00 |
8 540 000,00 |
8 540 000,00 |
0,00 |
0,00 |
| 1242 |
Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військ |
0,00 |
34 158 900,00 |
34 158 900,00 |
0,00 |
0,00 |
| 1275 |
Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету), на створення сучасного освітнього простору |
0,00 |
459 146,00 |
459 146,00 |
0,00 |
0,00 |
| 1276 |
Реалізація заходів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на створення сучасного освітнього простору |
0,00 |
5 109 534,00 |
5 109 534,00 |
0,00 |
0,00 |
| 1279 |
Реалізація заходів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти |
0,00 |
1 387 600,00 |
1 387 600,00 |
111 668,94 |
8,05 |
| 1291 |
Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальн |
0,00 |
17 450,00 |
17 450,00 |
0,00 |
0,00 |
| 1292 |
Реалізація заходів за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бю |
0,00 |
464 962,80 |
464 962,80 |
56 737,80 |
12,20 |
| 1403 |
Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам |
0,00 |
1 584 100,00 |
1 584 100,00 |
811 676,69 |
51,24 |
| 1700 |
Виконання заходів за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на покращення якості гарячого харчування та фінансування харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти |
0,00 |
941 800,00 |
941 800,00 |
260 357,01 |
27,64 |
| 4030 |
Забезпечення діяльності бібліотек |
0,00 |
130 000,00 |
130 000,00 |
127 400,00 |
98,00 |
| 4060 |
Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів |
50 000,00 |
58 500,00 |
58 500,00 |
28 996,00 |
49,57 |
| 8110 |
Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха |
0,00 |
1 120 000,00 |
1 120 000,00 |
150 241,51 |
13,41 |
|
Усього |
8 820 000,00 |
64 083 482,80 |
63 972 482,80 |
4 708 221,17 |
7,36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА |
СХВАЛЕНО
рішення виконавчого комітету
Козелецької селищної ради
від 21 жовтня 2025 року
№ 3512-112/VIII
Пояснювальна записка до звіту про
виконання Козелецького селищного бюджету
за 9 місяців 2025 року
1.Загальна характеристика виконання бюджету
(тис. грн.)
|
Доходи загальний фонд
|
Видатки загальний фонд
|
|
Призначено по бюджету на рік
|
199 021,5
|
190 471,5
|
|
Призначено з урахуванням змін на рік
|
300 803,0
|
257 042,9
|
|
Виконано за 9 місяців 2025 року
|
233 588,8
|
178 020,3
|
|
Процент виконання /до річних призначень/
|
117,4
|
93,5
|
|
Процент виконання /до уточнених призначень/
|
77,7
|
69,3
|
- 2. Показники економічного розвитку територіальної громади
Загальна площа території громади становить 698,9 км2, нині за даними Реєстру територіальної громади в Козелецькій громаді зареєстровано 17,5 тис. осіб, з них 52,9 % – жінки. У віковій структурі переважають люди вікової групи від 18 до 60 років – 54 %.
Економічний потенціал громади складається з підприємств, які зареєстровані та діють на території громади, це орієнтовно 879 суб’єктів господарювання, в тому числі 198 малих підприємств (юридичних осіб), 1 – середнє підприємство (юридична особа) та 681 фізичних осіб-підприємців.
За видами економічної діяльності по кількості зареєстрованих суб’єктів господарювання пріоритетною сферою підприємництва в громаді залишається торгівля та сфера послуг, питома вага яких становить 70 %. Значно менше суб’єктів господарювання діють в промисловості, сільському господарстві та будівництві, на долю яких приходиться близько 27 %.
Найбільшими промисловими підприємствами на території селищної ради є ТОВ «Веселі бобри» (код ЄДРПОУ 35550269), яким за 9 місяців 2025 року сплачено 3 672,7 тис. грн. податків (питома вага надходжень складає 2,6 % від усіх податкових надходжень до селищного бюджету).
Основний вид діяльності – виробництво дерев’яних будівельних конструкцій і столярних виробів, виробництво мотузки з деревної шерсті.
ТОВ «Фудреформ» (код ЄДРПОУ 38963791) за 9 місяців 2025 року сплачено 3 129,9 тис. грн. податків (питома вага надходжень складає 2,2 % від усіх податкових надходжень до селищного бюджету). Основний вид діяльності – виробництво прянощів, приправ та інших харчових продуктів.
ТОВ «Дарол» (код ЄДРПОУ 01354817) за 9 місяців 2025 року сплачено 3 522,6 тис. грн. податків (питома вага надходжень складає 2,5% від усіх податкових надходжень до селищного бюджету). Основний вид діяльності – вантажні автомобільні перевезення.
Найбільшим сільськогосподарським підприємством, що здійснює діяльність на території громади являється ТОВ «АР Козелець» (код ЄДРПОУ 37750091) яким було сплачено за 9 місяців 2025 року до бюджету селищної ради 18 439,9 тис. грн. податків.
Підприємство спеціалізується на вирощуванні зернових та бобових культур, насіння олійних культур (питома вага надходжень складає 12,9 % від усіх податкових надходжень до селищного бюджету).
СТОВ «Полісся» (код ЄДРПОУ 03799140), було сплачено за звітний період 2025 року до бюджету селищної ради 2 320,6 тис. грн. Підприємство спеціалізується на вирощуванні зернових та бобових культур, насіння олійних культур (питома вага надходжень складає 1,6 % від усіх податкових надходжень до селищного бюджету).
ФГ ПК «Агродар» (код ЄДРПОУ 39184205) було сплачено за 9 місяців 2025 року до бюджету селищної ради 1 414,5 тис. грн. Підприємство спеціалізується на вирощуванні зернових та бобових культур, насіння олійних культур (питома вага надходжень складає 1,0 % від усіх податкових надходжень до селищного бюджету).
ПП «Міклуха» (код ЄДРПОУ 35390161) було сплачено за 9 місяців 2025 року до бюджету селищної ради 1 146,6 тис. грн. Підприємство спеціалізується на вирощуванні зернових та бобових культур, насіння олійних культур (питома вага надходжень складає 0,8 % від усіх податкових надходжень до селищного бюджету).
Мережа внутрішньої торгівлі в громаді доволі розвинута.
Так, станом на 01.07.2025 року попит населення громади задовольняють 158 об’єкти стаціонарної торгівлі в магазинах, переважно продуктами харчування, напоями , тютюновими виробами та промисловими товарами.
На території сел. Козелець діють і об’єкти торгівлі, найбільші за оборотом торгівельні мережі країни, це «Фора», «АТБ», мережеві соціальні магазини «Аврора» та «Єва», в минулому році розпочали свою діяльність магазини «Броско», «ТРАШ».
Заклади роздрібної торгівлі розташовані як в адміністративному центрі, так і у 32 із 53 населених пунктах громади.
Селищу Козелець притаманно різноманіття закладів громадського харчування, це ресторани: «М», «Фенікс», «Козак Вакула»; кафе «КАФА», «Добра Пані», кав’ярні та інші.
На території Козелецької громади діють 2 торгівельні ринки.
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника станом на 01.10.2025 року становить 18 180 грн.
Станом на 1 жовтня 2025 року на обліку в центрі зайнятості перебувало 87 безробітних громадян громади.
Кількість працездатного населення по громаді станом на 01.10.2025 року становить 10 282 осіб, з них зайнятого населення – 7 239 особи.
- Доходи
За 9 місяців 2025 року до загального фонду селищного бюджету надійшло 233 588,8 тис. грн. власних та закріплених доходів, в тому числі 143 536,0 тис. грн. власних надходжень. По власних надходженнях бюджетні призначення виконані на 99,0 %. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 42,4 % або на 42 722,9 тис. грн.
Надходження податку та збору на доходи фізичних осіб, який складає 51,0 % в загальних власних надходженнях, склали 73 161,7 тис. грн., що становить 95,9 відсотків до уточнених призначень відповідного періоду та 137,6 % до минулорічних надходжень відповідного періоду або збільшились на 19 996,4 тис. грн.
Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування надійшло 533,6 тис. грн., що становить 174,0 відсотків до надходжень минулого року.
Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів місцевого значення надійшло 375,5 тис. грн., що становить 148 % до надходжень 9 місяців 2024 року.
Акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів за звітний період надійшло 10 687,6 тис. грн., що становить 108,2 % до бюджетних призначень та 155,7 % до минулорічних надходжень аналогічного періоду. Приріст склав 3 821,8 тис. грн.
Акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів надійшло 1 492,5 тис. грн., що становить 100,8 % до бюджетних призначень та 136,9 % до відповідних надходжень 2024 року.
Надходження акцизного податку з продажу алкоголю склали 2 901,0 тис. грн. Бюджетні призначення виконані на 100,0 відсотків до уточнених призначень та збільшились в порівнянні з відповідним періодом 2024 року на 347,4 тис. грн.
Акцизного податку з реалізації тютюнових виробів надійшло 4 725,3 тис. грн., що становить 173,3 відсотки до надходжень 9 місяців 2024 року.
За звітний період податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки до селищного бюджету надійшло 3 417,6 тис. грн., що становить 105,9 % до бюджетних призначень відповідного періоду та на 950,1 тис. грн. більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року. Збільшення надходжень відбулося за рахунок погашення заборгованості платників податку за минулі роки.
Плати за землю надійшло 14 838,4 тис. грн. Бюджетні призначення виконані на 116,7%. В порівнянні з відповідним періодом 2024 року надходження збільшились на 7,4 млн. грн.
90,0 відсотків в загальних надходженнях плати за землю становлять надходження від оренди земель запасу та резерву, які склали 13 309,8 тис. грн. і збільшились в порівнянні з відповідним періодом минулого року більше, ніж у 2 рази.
Надходження туристичного збору склали 5,2 тис. грн. і збільшились в порівнянні з відповідним періодом минулого року на 18,2 відсотки.
Транспортного податку надійшло 83,1 тис. грн.
Надходження єдиного податку склали 27 775,5 тис. грн., що на 8 341,8 тис. грн. або 42,9 % більше минулорічних надходжень 9 місяців. Збільшення надходжень відбулось за рахунок збільшення майже в три рази єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників (сплата мінімального податкового зобов’язання), підвищення активності існуючих та створення нових платників податку.
Надходження по державному миту склали 19,0 тис. грн.
Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що знаходиться в комунальній власності склали 329,2 тис. грн.
Інших надходжень до бюджету селищної ради залучено 599,6 тис. грн.
Плати за надання адміністративних послуг мобілізовано 784,6 тис. грн., в аналогічному періоді 2024 року дані надходження складали 934,2 тис. грн.
Адмінштрафів та штрафних санкцій залучено 1 769,4 тис. грн. проти 2 560,5 тис. грн. минулорічних надходжень.
До спеціального фонду за 9 місяців 2025 року без врахування офіційних трансфертів мобілізовано 3 107,4 тис. грн., в тому числі: 142,7 тис. грн. – екологічний податок, 25,5 тис. грн. – інші надходження до фондів охорони навколишнього природного середовища, 197,3 тис. грн. – цільові фонди, утворені органами місцевого самоврядування, 2 741,9 тис. грн. – власні надходження бюджетних установ.
Офіційних трансфертів з державного бюджету до спеціального фонду бюджету надійшло 7 141,3 тис. грн. (в тому числі субвенція з державного бюджету на покращення харчування учнів).
- Видатки та заборгованість
Обсяг видатків та кредитування загального фонду селищного бюджету за 9 місяців 2025 року склав 178 020,3 тис. грн.
Видатки спеціального фонду виконані у сумі 4 170,2 тис. грн.
Видатки загального фонду на виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ склали 129 571,0 тис. грн., що складає 72,8 % загального обсягу видатків.
На оплату енергоносіїв, спожитих бюджетними установами спрямовано 6 760,6 тис. грн. (3,8%), продуктів харчування – 3 614,3 тис. грн. (2,0%).
Тобто, на першочергові виплати спрямовано 78,6 % всіх видатків загального фонду бюджету.
На утримання всіх органів місцевого самоврядування спрямовано 32 084,1 тис. грн., що складає 18,0 % до всіх проведених видатків загального фонду.
Із загальної суми видатків на оплату праці працівників органів місцевого самоврядування та нарахувань на неї спрямовано 28 370,8 тис. грн., на оплату спожитих енергоносіїв – 2 032,2 тис. грн., що складає відповідно 88,4 % та 6,3 % до загальної суми витрат за звітний період 2025 року по галузі управління.
На забезпечення фінансування «Програми фінансового забезпечення нагородження відзнаками селищної ради та здійснення інших виплат, а також фінансування для забезпечення належного утримання майна на території Козелецької селищної ради на 2023-2025 роки» видатки склали 20,3 тис. грн.
На утримання Трудового архіву видатки склали 206,6 тис. грн., з них кошти субвенції з бюджетів інших громад – 101,5 тис. грн.
За рахунок коштів спеціального фонду придбано комп’ютерної техніки на 120,0 тис. грн. та проведено капітальний ремонт системи теплопостачання адмінбудівлі Козелецької селищної ради на суму 502,5 тис. грн.
На галузь освіти по загальному фонду за звітний період спрямовано 99 823,7 тис. грн. (56,1 % від всіх видатків), в тому числі на фінансування по загальному фонду використано 42 083,7 тис. грн. освітньої субвенції; 51,1 тис. грн. – субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету; 3 602,0 тис. грн. – субвенція з державного бюджету на здійснення доплат педпрацівникам закладів загальної і середньої освіти.
Видатки спеціального фонду проведені в сумі 2 651,6 тис. грн.
Із загальної суми видатків на оплату праці працівників освіти та нарахувань на неї спрямовано 85 232,5 тис. грн. або 85,4 відсотка до загальної суми витрат по галузі.
На оплату комунальних послуг та за спожиті енергоносії направлено у звітному періоді 4 063,5 тис. грн. або 4,1 % до загальних видатків.
На харчування дітей в дошкільних закладах та загальноосвітніх школах направлено 3 614,3 тис. грн. (3,6 %). Середня вартість харчування за 9 місяців 2025 року склала в закладах дошкільної освіти – 76,00 грн. діто-день, в шкільних закладах – 43,00 грн.
Станом на 1 жовтня заборгованість із виплати заробітної плати педагогічному персоналу склала 1 116,2 тис. грн., крім того коштами з місцевого бюджету погашено заборгованість в сумі 1 381,2 тис. грн.
За рахунок коштів селищного бюджету на монтаж пожежної сигналізації в укритті Данівського ліцею використано 125,3 тис. грн. та в укритті Скрипчинської філії Козелецького ліцею № 3 – 63,0 тис. грн.; проведено коригування проектно-кошторисної документації на проведення реконструкції харчоблоку в Козелецькому ліцеї № 3 – 90,0 тис. грн.; придбана шафа медична в Козелецькій ліцей № 1 – 15,1 тис. грн.; проведено капітальний ремонт електропроводки в Козелецькому ЗДО № 2 – 426,8 тис. грн.; придбано 2 опалювальні котли в БТДЮ на суму 325,8 тис. грн., проведено поточний ремонт навчальних класів в Козелецькому ліцеї № 3 на суму 785,3 тис. грн., облаштовані сходи з інклюзивністю в Козелецькому ліцеї № 3 – 471,7 тис. грн.; проведено поточний ремонт по заміні вікон в Козелецькому ліцеї № 3 – 443,2 тис. грн. (в тому числі 290,5 тис. грн. за рахунок коштів ЮНІСЕФ), проведено поточний ремонт спортивної зали в Сираївському ліцеї – 264,2 тис. грн.; придбані металопластикові вікна і двері в Козелецький ліцей № 2 на суму 44,6 тис. грн.; придбані предмети довгострокового використання в заклади дошкільної освіти на суму 113,5 тис. грн.; цифрове піаніно в музичну школу на суму 68,0 тис. грн. В будинок творчості дітей та юнацтва придбано пластикові вікна та двері, ноутбук на суму 60,3 тис. грн.
Використано субвенцій з державного бюджету:
- На придбання меблів для забезпечення викладання навчального предмету «Захист України» в сумі 56,7 тис. грн.;
- На забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти – 815,1 тис. грн.;
- На покращення якості харчування учнів початкових класів за рахунок коштів ООН – 261,0 тис. грн.
За звітний період надано спонсорської допомоги від відокремленого підрозділу Угорської Екуменічної Служби Допомоги в Україні Козелецькому ліцею № 3 на суму 315,4 тис. грн. (ноутбуки, принтери, телевізори, планшети, кулери для води); Благодійного фонду «Київська школа економіки» Козелецькому ліцею № 3 на суму 147,2 тис. грн. (лави Аліса); ВПІНО «Філія АКТЕД» Козелецькому ліцею № 3 на суму 120,2 тис. грн. (вогнегасники, аптечки, ручні насоси, ломи, лопати, лави для сидіння, стільці, столи, ковдри та інше).
На фінансування закладів та заходів культури у звітному періоді видатки склали 9 328,4 тис. грн. по загальному фонду бюджету (5,2 % селищного бюджету) та 314,8 тис. грн. – по спеціальному.
На виплату заробітної плати працівникам закладів культури спрямовано 9 019,1 тис. грн., на оплату спожитих енергоносіїв 64,5 тис. грн., що складає 96,7 та 0,7 відсотки відповідно до всіх видатків загального фонду по галузі.
В Козелецьку центральну бібліотеку придбано опалювальний котел вартістю 125,4 тис. грн. та ноутбук в Козелецький будинок культури вартістю 20,5 тис. грн.
Заклади та заходи з фізичної культури та спорту профінансовані на 2 722,1 тис. грн.
На оплату праці з нарахуваннями спрямовані видатки в сумі 2 376,4 тис. грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 14,1 тис. грн. На придбання спортінвентарю спрямовано 223,5 тис. грн., на оплату відряджувальних – 99,3 тис. грн.
На фінансування закладів охорони здоров’я спрямовано 8 282,3 тис. грн.:
- на виконання «Програми підтримки розвитку вторинної медичної допомоги на території Козелецької селищної територіальної громади на 2025-2027 роки» - 3 457,7 тис. грн., з них 2 404,7 тис. грн. іншої субвенції з Деснянської, Остерської та Кіптівської територіальних громад;
- на виконання «Програми забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю технічними та іншими засобами на 2024-2026 р.р.» - 628,2 тис. грн., з них кошти іншої субвенції – 32,3 тис. грн.;
- на виконання «Програми підтримки сталого функціонування та модернізації матеріально-технічної бази закладів первинної медико-санітарної допомоги» – 4 154,6 тис. грн., з них 1 759,3 тис. грн. кошти іншої субвенції з Кіптівської територіальної громади;
- на виконання «Програми безоплатного забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань на 2023-2025 р.р.» - 21,5 тис. грн.
- на виконання депутатського доручення – 19,9 тис. грн.
На соціальний захист та соціальне забезпечення спрямовано з загального фонду 7 124,7 тис. грн.
Із загальної суми видатків на оплату праці працівників та нарахувань на неї спрямовано 4 752,1 тис. грн. або 64,2 відсотки до загальної суми витрат за звітний період, на комунальні послуги та спожиті енергоносії направлено 93,7 тис. грн.
Для надання соціальних послуг Центрами соціальних служб спрямовано 401,2 тис. грн., які повністю направлені на виплату заробітної плати з нарахуваннями.
На забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю спрямовано 2 563,1 тис. грн., які 100-відсотково спрямовано на заробітну плату з нарахуваннями.
На фінансування комунальної установи «Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю» спрямовано 1 742,5 тис. грн.
В загальних видатках витрати на заробітну плату з нарахуваннями складають 1 607,9 тис. грн., на оплату енергоносіїв – 93,7 тис. грн.
Інші видатки на соціальний захист населення згідно «Програми надання адресної одноразової грошової допомоги на 2025-2026 р.р.» склали 403 тис. грн. (допомогу отримали 77 осіб), «Програми підтримки збільшення народжуваності на території Козелецької селищної ради на 2025-2026 р.р.» - 240,0 тис. грн. (народилося 48 дітей), на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи направлено 37,2 тис. грн., на Програму надання допомоги громадянам, які отримують програмний гемодіаліз на 2025-2026 р.р. – 182,5 тис. грн., на надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв’язку – 4,2 тис. грн., на Програму підтримки ветеранів війни та захисників України на 2024-2026 р.р. – 819,9 тис. грн. (допомогу отримали 216 осіб).
На забезпечення фахівця із супроводу ветеранів війни використано 55,6 тис. грн. субвенції з державного бюджету.
Козелецькою селищною радою на благоустрій громади за 9 місяців 2025 року спрямовано 8 447,2 тис. грн. за проведені роботи по благоустрою, а саме:
- 491,2 тис. грн. – вуличне освітлення громади;
- 0,6 тис. грн. – водопостачання кладовища;
- 530,1 тис. грн. – придбання матеріалів та оплату послуг;
- 840,5 тис. грн. – згідно Програми фінансової підтримки водопровідно-каналізаційного господарства КП «Козелецьводоканал» на 2023-2025 р.р.;
- 6 584,8 тис. грн. – згідно «Програми фінансової підтримки КП «Козелецьводоканал» на 2023-2025 р.р.».
За рахунок коштів спеціального фонду придбано шафу керування на суму 129,9 тис. грн., матеріали для облаштування Алеї пам’яті Героїв – 73,0 тис. грн, роторну косарку вартістю 59,3 тис. грн.
На утримання та розвиток автомобільних доріг направлено 6 529,4 тис. грн.
На здійснення заходів із землеустрою – 62,4 тис. грн.
На Програму матеріально-технічної підтримки військових частин ЗСУ, підрозділів територіальної оборони на 2025-2026 р.р. направлено 2 700,0 тис. грн., по Програмі забезпечення пожежної безпеки на території селищної ради видатки склали 100,0 тис. грн.
На виконання «Програми місцевого стимулювання працівників екстреної медичної допомоги Козелецької станції Чернігівської станції У(Ш)МД на 2025 рік» направлено 400,0 тис. грн.
З обласного бюджету надійшло іншої субвенції в сумі 65,0 тис. грн.:
- на виконання доручень виборців депутатами обласної ради – 25,0 тис. грн. (на покращення матеріально-технічної бази КНП «Козелецький ЦПМСД» та адресна допомога);
- на пільгове обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 40,0 тис. грн.
Трансфертів до бюджету громади по спеціальному фонду на забезпечення харчування учнів надійшло 2 018,2 тис. грн.
По «Іншій субвенції з місцевого бюджету» видатки склали 144,8 тис. грн., в тому числі:
- 128,5 тис. грн. бюджету Новобілоуській сільській раді на Новобілоуський ІРЦ;
- 16,3 тис. грн. районному бюджету на одноразову допомогу дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування після досягнення ними 18-річного віку.
Начальник фінансового управління Олена МАТЮЩЕНКО