Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

Затверджено
рішенням виконкому
Козелецької селищної ради
№ 2/ VIII від 02 червня 2017 р.


П О Л О Ж Е Н Н Я

про орган опіки та піклування при виконавчому комітеті
Козелецької селищної ради

І. Загальні положення.
1.1.Орган опіки та піклування створюється при виконавчому комітеті селищної ради на час її повноважень для вирішення у встановленому законодавством порядку питань опіки і піклування, забезпечення реалізації прав дітей та недієздатних (обмежено дієздатних) осіб.
Орган опіки та піклування є дорадчим органом, головним завданням якого є попередній розгляд питань, що входять до компетенції органу опіки та піклування.
1.2. Орган опіки та піклування у своїй роботі керується Конституцією України, Цивільним кодексом України, Сімейним кодексом України, Законами України «Про звернення громадян», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей», Правилами опіки та піклування, постановами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, що регулюють діяльність органу опіки та піклування, а також рішеннями виконавчого комітету і селищної ради, та цим Положенням.
1.3. Діяльність органу опіки та піклування здійснюється відповідно до чинного законодавства на принципах законності, гласності, гуманності, неприпустимості приниження честі дітей та громадян, які потребують допомоги щодо забезпечення їх прав і інтересів.
1.4. Орган опіки та піклування створюється в складі 7 – 12 осіб. Кількісний склад ради пропонується виконкомом селищної ради залежно від обсягу його роботи як органу опіки.
1.5. До складу органу опіки та піклування входять депутати, представники установ освіти, охорони здоров’я, соціального забезпечення.
Орган опіки та піклування залучає до своєї роботи державні та громадські організації, підприємства та установи, розташовані на території селищної ради.
1.6. Очолює орган опіки та піклування селищний голова.
Склад органу опіки та піклування та її голова затверджуються рішенням виконавчого комітету селищної ради.
1.7. Орган опіки та піклування безпосередньо підпорядкована виконкому селищної ради і працює у тісному контакті з районною службою у справах неповнолітніх, сектором превентивної діяльності Козелецького ВП Ніжинського ВП ГУНП у Чернігівській області, відділами освіти та охорони здоров’я, районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді.

ІІ. Матеріали, що розглядає орган опіки та піклування.
1.2. Орган опіки та піклування попередньо розглядає матеріали про:
а) влаштування неповнолітніх, які за станом здоров’я потребують догляду і не можуть захищати свої права та інтереси;
б) встановлення опіки над неповнолітніми віком до 15 років, які залишилися без батьківського піклування, та над повнолітніми особами, визнаними судом недієздатними внаслідок душевної хвороби або недоумства;
в) встановлення піклування над неповнолітніми віком від 15 до 18 років, над громадянами, визнаними судом обмежено дієздатними внаслідок зловживання спиртними напоями або наркотичними речовинами, а також над особами, які за станом здоров’я не можуть самостійно захищати свої права;
г) встановлення опіки над майном підопічної особи;
д) розділ спадщини, належної неповнолітньому, та встановлення над нею опіки;
є) доцільність перегляду раніше прийнятого рішення виконкому селищної ради про призначення опікуна (піклувальника) над особою або майном;
ж) повернення належного неповнолітнім або недієздатним особам майна, яким незаконно заволоділи рідні або стороні особи, стягнення збитків, заподіяних цими особами;
з) стан утримання і виховання неповнолітніх у сім’ях опікунів (піклувальників) та виконання останніми покладених на них обов’язків як опікунів (піклувальників);
і) порушення в установленому порядку питання:
- про позбавлення батьків чи усиновителів, які ведуть аморальний спосіб життя і негативно впливають на виховання неповнолітніх, прав на їх виховання;
- про відібрання неповнолітнього від батьків, якщо дальше перебування дитини в сім’ї загрожує її життю, здоров’ю, правильному моральному вихованню;
- про скасування акта усиновлення (удочеріння);
- про повернення батькам дітей особами, які утримують їх у себе не маючи на те законних підстав.
к) спорів між батьками щодо визначення або зміни прізвища або імені дитини;
л) доцільності зміни прізвища дітей;
м) спорів між батьками щодо визначення місця проживання дитини;
н) участі у вихованні дитини того з батьків, хто проживає окремо від неї;
о) спорів, пов’язаних з вихованням дітей;
п) погодження кандидатур прийомних батьків та батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу;
р) інших питань, віднесених до повноважень органу опіки та піклування.
2.2. Крім того, на своїх засіданнях орган опіки та піклування розглядає і заслуховує:
а) інформації членів органу опіки та піклування про наслідки обстеження стану утримання, виховання, оздоровлення і медичного обслуговування підопічних у сім’ях опікунів (піклувальників), усиновителів, у державних установах, куди вони влаштовані, про збереження і охорону належного підопічному майна, витрачання опікунами пенсій, державної допомоги, аліментів, які одержують підопічні, прибутків їх майна та грошових вкладів;
б) звіти опікунів (піклувальників) про виконання покладених на них обов’язків щодо підопічних;
в) звіти керівників шкіл, шкіл - інтернатів, дошкільних дитячих установ, будинків - інтернатів, вищих і середніх спеціальних навчальних закладів різних відомств та профтехучилищ про стан утримання, виховання і захисту прав та інтересів неповнолітніх, які залишились без батьківського піклування, надання їм пільг, встановлених законодавством;
г) звіти керівників підприємств, установ, організацій де працюють неповнолітні, які залишилися без батьківського піклування, про додержання трудового законодавства.

ІІІ. Організаційне забезпечення діяльності органу опіки та піклування.
3.1. Формою роботи органу опіки та піклування є засідання, які проводяться один раз на місяць або за потребою. Графік проведення засідань органу опіки та піклування погоджується з головою органу опіки та піклування.
3.2. Засідання ради вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менш як половина складу ради.
Засідання органу опіки та піклування веде її голова або за його відсутності - заступник.
3.3. На кожному засіданні органу опіки та піклування ведеться протокол, в якому вказуються питання, що розглядалися та результати їх розгляду. Протокол засідання ведеться секретарем органу опіки та піклування (за його відсутності членом органу опіки та піклування за визначенням головуючого).
Протокол засідання органу опіки та піклування та витяги з нього підписують голова (у разі відсутності голови - заступник голови) та секретар (член органу опіки та піклування, що виконував його обов’язки).
3.4. Організаційно-технічне забезпечення роботи (складання порядку денного, збір та узагальнення матеріалів для розгляду питань на засіданні, підготовка протоколів засідань та контроль їх виконання) та скликання засідання покладається на секретаря органу опіки та піклування.
3.5. Відповідальність за запрошення на засідання заявників та інших осіб покладається на представників від відповідних відділів та управлінь, які вносять питання на розгляд органу опіки та піклування.
3.6. Голова органу опіки та піклування перед внесенням матеріалів на розгляд органу опіки та піклування уважно вивчає їх і, якщо є потреба, повертає для додаткової перевірки, проводить бесіду з неповнолітнім, з особами, яких передбачається призначити опікунами (піклувальниками), майбутніми усиновителями, з особами, заінтересованими у вирішенні цих питань.
3.7. Рішення приймаються більшістю голосів членів ради, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів, голос голови ради є вирішальним.
3.8. Рекомендації або загальна думка більшості членів органу опіки та піклування, присутніх на засіданні, чітко формулюється в протоколі і в письмовій формі разом з матеріалами, які розглядалися, подаються на розгляд і остаточне рішення виконкому селищної ради.
Висновки органу опіки та піклування додаються до матеріалів, які виносяться на розгляд виконкому селищної ради або у вигляді рекомендацій надаються особі чи закладу, стосовно якого розглядалося питання.
Окрема думка члена, який голосував проти прийняття рішення, викладається в письмовій формі та додається до протоколу засідання.
3.9. З питань внесених на розгляд органу опіки та піклування доповідають представники відповідних управлінь та відділів. Кожне питання, як правило, розглядається і обговорюється в присутності заявника (заявників), в їх же присутності формулюється відповідний висновок або рекомендація.
3.10. Розгляд питань без присутності заявника (заявників) допускається лише за наявності їх письмової згоди (прохання), засвідченої належним чином.
3.11. Розгляд спорів, що виникають між особами, проводиться за участю заявника (заявників) та всіх інших учасників спору. Про час та місце розгляду питання вказані особи повідомляються завчасно.
Без присутності заявника питання не розглядаються.
3.12 .За умови злісної неявки (не менше двох разів) інших учасників спору або неможливості їх присутності за інших умов, що мають істотне значення, питання розглядається без їх присутності. Рішення про розгляд питання без присутності інших учасників спору приймається членами органу опіки та піклування у порядку, встановленому для прийняття рекомендацій або висновків.
3.13. Присутність на засіданні органу опіки та піклування малолітніх і неповнолітніх допускається, як виняток, за умови, коли така присутність необхідна для всебічного розгляду питання. При цьому враховується віковий та психологічний стан дитини, можливість її чітко усвідомлювати зміст запитань, які їй ставляться.

ІV. Прикінцеві положення.
4.1. Члени органу опіки та піклування виконують свої обов’язки на громадських засадах. Керівники закладів, установ, підприємств та організацій всіх форм власності зобов’язані сприяти діяльності органу опіки та піклування та її членів.
4.2. Члени органу опіки та піклування не повинні розголошувати інформацію про осіб, особливо неповнолітніх, яку вони отримали в результаті роботи органу опіки та піклування.


Заступник селищного голови з питань
діяльності виконавчих органів ради                                І.В. Ярошенко

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого комітету
Козелецької селищної ради № 1 /VIII
від 02.06.2017 року

ПОЛОЖЕННЯ
про адміністративну комісію при виконавчому комітеті
Козелецької селищної ради

1.Загальні положення.

1.1. Адміністративна комісія при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради є колегіальним органом, що утворюється відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та Кодексу України Про адміністративні правопорушення, виконавчим комітетом Козелецької селищної ради та діє на громадських засадах.
Метою створення адміністративної комісії є реалізація функцій виконавчого комітету Козелецької селищної ради у сфері забезпечення законності, правопорядку, охорони прав і свобод законних інтересів громадян Козелецької селищної ради відповідно до чинного законодавства України.
1.2. Адміністративна комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, чинним законодавством України, актами селищної ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, цим Положенням.
1.3. Адміністративна комісія у своїй діяльності відповідальна та підзвітна перед Козелецькою селищною радою та її виконавчим комітетом.
1.4. Склад адміністративної комісії, Положення про дану комісію затверджується рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради.
Адміністративна комісія діє в складі голови, секретаря та членів комісії, які працюють в ній на громадських засадах.
Число членів адміністративної комісії встановлюється залежно від обсягу роботи комісії, але не менше 6 осіб та затверджується рішенням виконавчого комітету селищної ради.
До складу адміністративної комісії мають право входити депутати ради, представники профспілкових та інших громадських організацій, трудових колективів. До складу комісії не можуть входити представники державних органів, посадові особи, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення, а також працівники прокуратури, суду і адвокати.
Зміни до складу адміністративної комісії вносяться за пропозицією голови комісії та затверджується рішенням виконавчого комітету міської ради.

2.Основні завдання та функції адміністративної комісії
2.1. Завданням адміністративної комісії є розгляд справ про адміністративні правопорушення, які віднесені до її компетенції статтею 218 КУпАП і вирішення справ про адміністративні правопорушення, виховання громадян у дусі точного і неухильного додержання законів, правил співжиття й чесного ставлення до державного і громадського обов'язку, поваги до прав, честі й гідності громадян, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самими правопорушниками, так й іншими особами.
2.2. Адміністративна комісія забезпечує своєчасне, всебічне та об'єктивне з'ясування всіх обставин кожної справи, вирішення їх у повній відповідності із законодавством, виконання постанов про адміністративне правопорушення, а також, виявлення причин і умов, які сприяють здійсненню адміністративного правопорушення, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
2.3. Основною функцією адміністративної комісії є повний, всебічний та об'єктивний розгляд справи про адміністративне правопорушення.
2.4. Діяльність адміністративної комісії базується на принципах гласності, законності, сприяння діяльності органів суду, прокуратури, юстиції, виконавчої служби, служби безпеки, внутрішніх справ і адвокатури.
2.5. Голова адміністративної комісії:
- керує роботою комісії, несе відповідальність за виконання покладених на комісію завдань;
- головує на засіданнях комісії;
- забезпечує регулярне проведення засідань комісії, визначає коло питань, що підлягають розгляду на черговому засіданні;
- вживає заходів щодо підвищення рівня правової культури і правової підготовки членів адміністративної комісії;
- підписує протокол і постанову комісії по справі про адміністративне правопорушення.
2.6. Відповідальний секретар адміністративної комісії:
- заводить по кожному протоколу про адміністративне правопорушення окрему справу;
- здійснює підготовку до розгляду справ про адміністративні правопорушення;
- вирішує організаційні питання проведення засідань комісії;
- веде по справах, що розглядаються комісією, протоколи засідань комісії;
- разом з головою комісії підписує протокол і постанову комісії по справі про адміністративне правопорушення;
- звертає увагу на виконання постанови про накладення адміністративного стягнення і контролює їх виконання;
- веде діловодство комісії, облік розглянутих справ про адміністративні правопорушення, забезпечує схоронність цих справ.

3. Порядок розгляду справ про адміністративні правопорушення
3.1. Адміністративна комісія відповідно до покладених на неї завдань:
- приймає у провадження матеріали, справи, які відносяться до її компетенції, а також складені відповідно до вимог законодавства;
- веде їх облік;
- розглядає справи про адміністративні правопорушення;
- виносить рішення;
- веде (контроль за) виконанням рішень;
- веде діловодство в справах про адміністративні правопорушення.
3.2. Адміністративна комісія розглядає листи, заяви та звернення громадян, органів державної влади, органів внутрішніх справ, прокуратури, суду, підприємств, установ та організацій усіх форм власності з питань, віднесених до її компетенції. Приймає рішення з конкретного звернення, про що повідомляє (заявника) в строки і в порядку, передбаченому Законом України "Про звернення громадян" та іншими законами України.
3.3. Адміністративна комісія повертає протоколи до органу, що їх складає у випадку виявлення порушень вимог до складання протоколу, а також за іншими випадками, коли за інформацією представленою в протоколі неможливо знайти правопорушника, недостатньо доказів для притягнення до відповідальності, недостатньо інформації, необхідної для притягнення правопорушника до відповідальності, тощо.
3.4. Адміністративна комісія скасовує постанови про адміністративні правопорушення у випадку виявлення порушень при притягненні осіб до адміністративної відповідальності.
3.5. Підставою для розгляду адміністративною комісією справи є протокол про адміністративне правопорушення, складений у встановленому порядку уповноваженою на те особою або органом, відповідно до статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
3.6. Основною формою роботи адміністративної комісії є засідання, які проводяться за потребою. Засідання вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менш як половина її членів.
3.7. Справа розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справа може бути розглянута лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення стосовно місця та часу розгляду справи, і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.
Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право:
- знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, надавати докази, заявляти клопотання;
- при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження;
- оскаржити постанову у справі.
Розгляд справи про адміністративне правопорушення здійснюється на засадах рівності перед законом і органом (посадовою особою), який розглядає справу, всіх громадян незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мови та інших обставин (ст.248 КУпАП).
3.8. При підготовці до розгляду справи, відповідальний секретар адміністративної комісії вирішує такі питання:
- чи належить до компетенції адміністративної комісії розгляд даної справи;
- чи складено відповідно закону протокол про адміністративне правопорушення та інші матеріали справи;
- чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду;
- чи витребувано необхідні додаткові матеріали;
- чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.
3.9. Розгляд справи розпочинається з оголошення складу адміністративної комісії. Головуючий на засіданні адміністративної комісії оголошує, яка справа підлягає розгляду, хто притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснює особам, які беруть участь у розгляді справи, відповідно до статей 268 - 274 кодексу України «Про адміністративні правопорушення» їх права та обов'язки. Після цього, оголошується протокол про адміністративне правопорушення. На засіданні заслуховуються особи, які беруть участь у розгляді справи, досліджуються докази й вирішуються клопотання.
3.10. Адміністративна комісія при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язана з'ясувати:
- чи було вчинено адміністративне правопорушення;
- чи винна дана особа в його вчиненні;
- чи підлягає вона адміністративній відповідальності;
- чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність;
- чи заподіяно майнову шкоду;
- інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
3.11. При розгляді кожної справи про адміністративне правопорушення адміністративною комісією ведеться протокол, в якому зазначаються:
- дата і місце засідання;
- найменування та склад комісії;
- зміст справи, що розглядається;
- відомості про явку осіб, які беруть участь у справі;
- пояснення осіб, які беруть участь у розгляді справи, їх клопотання й результати їх розгляду;
- документи і речові докази, досліджені при розгляді справи;
- відомості про оголошення прийнятої постанови.
Протокол засідання адміністративної комісії підписується головуючим на засіданні та відповідальним секретарем.
3.12. По справі про адміністративне правопорушення адміністративна комісія виносить одну з таких постанов:
1) про накладення адміністративного стягнення;
2) про закриття справи.
3.13. За вчинення правопорушень адміністративна комісія може застосовувати такі адміністративні стягнення:
1) попередження;
2) штраф;
3) інші стягнення у випадках, чітко встановлених законами України.
При вирішенні питання про накладення адміністративного стягнення адміністративна комісія накладає його в межах, установлених Кодексом України про адміністративні правопорушення та іншими законами України.
При накладенні стягнення адміністративна комісія враховує характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність.
Якщо одночасно розглядаються дві або більше справи про вчинення однією особою кількох порушень, адміністративна комісія накладає стягнення в межах санкцій, встановлених за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.
Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через два місяці з дня його виявлення.
3.14. Постанова про припинення справи виноситься при наявності обставин, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення, зазначених у статті 247 кодексу України «Про адміністративні правопорушення».
3.15. Постанова комісії повинна містити:
- найменування адміністративної комісії, яка винесла постанову;
- дату розгляду справи;
- відомості про особу, стосовно якої розглядається справа;
- викладення обставин, установлених при розгляді справи;
- зазначення нормативного акта, який передбачає відповідальність за дане адміністративне правопорушення;
- прийняте рішення.
Постанова адміністративної комісії приймається простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні.
Постанова підписується головуючим на засіданні та відповідальним секретарем комісії.
3.16. Постанова оголошується негайно після закінчення розгляду справи. Копія постанови протягом трьох днів вручається або висилається особі, стосовно якої її винесено.
Копія постанови вручається під розписку. У разі, якщо копія постанови висилається, про це робиться відповідна відмітка в справі.

4. Порядок оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення
4.1. Постанову по справі про адміністративне правопорушення може
бути оскаржено прокурором, особою, щодо якої її винесено, а також
потерпілим.
На постанову по справі про адміністративне правопорушення прокурором може бути внесено подання.
Постанову адміністративної комісії по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено у виконавчий комітет Козелецької селищної ради або в Куйбишевський районний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Скарга подається до адміністративної комісії, якщо інше не встановлено законодавством України. Скарга, що надійшла, протягом трьох діб надсилається разом із справою органу (посадовій особі), правомочному її розглядати.
Скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови. У разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою прокурора, особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним розглядати скаргу.
4.2 При оскарженні або внесенні на неї подання прокурора постанова про накладення адміністративного стягнення підлягає виконанню після залишення скарги або подання без задоволення, за винятком постанов про застосування заходу стягнення у вигляді попередження.
4.3. Подача скарги до суду або виконавчого комітету у зазначений строк зупиняє виконання постанови про накладення адміністративного стягнення. В цьому разі перебіг тримісячного строку давності, встановленого п. 5.6. цього Положення, зупиняється.

5. Виконання постанови по справі про адміністративне правопорушення
5.1. Постанова адміністративної комісії про накладення адміністративного стягнення є обов'язковою для виконання державними і громадськими органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами і громадянами.
5.2. Постанова адміністративної комісії про накладення адміністративного стягнення звертається до виконання відповідно до правил, встановлених Кодексом України про адміністративні правопорушення та згідно вимог Закону України «Про виконавче провадження».
5.3. У випадку винесення постанови про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу, особа, на яку накладено адміністративне стягнення, має сплатити штраф не пізніше як через п’ятнадцять днів з дня вручення йому постанови, а в разі оскарження або опротестування такої постанови - не пізніше як через п’ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги або протесту без задоволення.
Після перерахування суми штрафу правопорушник зобов’язаний подати оригінал квитанції або іншого платіжного документа про його сплату до адміністративної комісії.
При отриманні квитанції або іншого платіжного документа про сплату правопорушником штрафу відповідальний секретар адміністративної комісії підшиває її до відповідної справи.
5.4. У разі несплати правопорушником штрафу у п’ятнадцятиденний строк, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання правопорушника, роботи або за місцезнаходженням його майна у порядку, встановленому Кодексом України про адміністративні правопорушення та Законом України «Про виконавче провадження».
5.5. Контроль за виконанням постанов адміністративної комісії здійснюється комісією безпосередньо. Безпосередній контроль за виконання постанов адміністративної комісії покладається на відповідального секретаря.
5.6. Не підлягає виконанню постанова про накладення адміністративного стягнення, якщо її не було звернуто до виконання протягом трьох місяців з дня винесення. В разі оскарження постанови або внесення на неї подання прокурора перебіг строку давності зупиняється до розгляду скарги або подання прокурора. У разі відстрочки виконання постанови відповідно до статті 301 КУпАП перебіг строку давності зупиняється до закінчення строку відстрочки.
5.7. На підставі документа, що свідчить про виконання постанови, відповідальний секретар адміністративної комісії робить на постанові відповідну відмітку.
5.8. Провадження по справі про адміністративне правопорушення вважається закінченим після виконання постанови про накладення адміністративного стягнення, про що відповідальний секретар адміністративної комісії робить у журналі обліку справ про адміністративні правопорушення відповідну відмітку.

6. Діловодство
6.1. Діловодство комісії провадиться відповідальним секретарем адміністративної комісії.
6.2. Щодо кожного матеріалу, який надійшов на розгляд адміністративної комісії, заводиться окрема справа, яка складається з протоколу про адміністративне правопорушення, постанови адміністративної комісії про накладення стягнення або закриття справи та інших документів у цій справі.
6.3. Відповідальний секретар адміністративної комісії веде журнали вхідної і вихідної кореспонденції, журнал обліку справ про адміністративні правопорушення.
6.4. Адміністративна комісія користується штампом і печаткою виконавчого комітету Козелецької селищної ради.
6.5. Технічне обслуговування роботи адміністративної комісії провадиться виконавчим комітетом Козелецької селищної ради.

Заступник селищного голови з питань
діяльності виконавчих органів ради                                 І.В. Ярошенко

 









 

 

Голова Козелецької селищної ради

ДМИТРЕНКО Олена Борисівна

Народилася 27 липня 1965 року в смт.Козелець Чернігівської області.
У 1992 році закінчила Чернігівський педагогічний інститут за спеціальністю учитель історії і правознавства.
У 1998 році закінчила обласний інститут підвищення кваліфікації та перепідготовки працівників освіти за спеціальністю філолог.
З 1986 по 1992 рік працювала вихователем у дитячому комбінаті №62 міста Чернігів.
З 1992 по 1997 рік працювала вчителем української мови та літератури у школі – колегіумі №11 міста Чернігів.
З 1997 по 2001 рік працювала заступником головного лікаря по виховній роботі у міжколгоспному санаторії «Десна».
З 2001 по 2002 рік працювала спеціалістом першої категорії загального відділу Чернігівської міської ради.
З 2002 по 2004 рік працювала головним спеціалістом загального відділу Чернігівської міської ради.
З 2004 по 2006 рік працювала заступником начальника загального відділу апарату Чернігівської облдержадміністрації.
У 2006 році працювала радником Чернігівського міського голови.
З 2006 по 2008 рік працювала першим заступником генерального директора українського державного підприємства поштового зв'язку «Укрпошта».
З 2008 по 2010 рік працювала радником голови Соціалістичної партії України.
З 2010 по 2011 рік працювала керівником виконавчого апарату Політради СПУ.
З 2012 року працювала директором Благодійної організації «Благодійний фонд Рудьковського «Сила добра».
З 2015 по 2017 рік працювала головою Козелецької районної ради.
Громадська робота:
З 2010 - депутат Чернігівської обласної ради.
З 2012 по 2014 рік – помічник Народного депутата України.
Неодружена. Має дорослу доньку.

Голова Козелецької селищної ради

ДМИТРЕНКО Олена Борисівна

Народилася 27 липня 1965 року в смт.Козелець Чернігівської області.
У 1992 році закінчила Чернігівський педагогічний інститут за спеціальністю учитель історії і правознавства.
У 1998 році закінчила обласний інститут підвищення кваліфікації та перепідготовки працівників освіти за спеціальністю філолог.
З 1986 по 1992 рік працювала вихователем у дитячому комбінаті №62 міста Чернігів.
З 1992 по 1997 рік працювала вчителем української мови та літератури у школі – колегіумі №11 міста Чернігів.
З 1997 по 2001 рік працювала заступником головного лікаря по виховній роботі у міжколгоспному санаторії «Десна».
З 2001 по 2002 рік працювала спеціалістом першої категорії загального відділу Чернігівської міської ради.
З 2002 по 2004 рік працювала головним спеціалістом загального відділу Чернігівської міської ради.
З 2004 по 2006 рік працювала заступником начальника загального відділу апарату Чернігівської облдержадміністрації.
У 2006 році працювала радником Чернігівського міського голови.
З 2006 по 2008 рік працювала першим заступником генерального директора українського державного підприємства поштового зв'язку «Укрпошта».
З 2008 по 2010 рік працювала радником голови Соціалістичної партії України.
З 2010 по 2011 рік працювала керівником виконавчого апарату Політради СПУ.
З 2012 року працювала директором Благодійної організації «Благодійний фонд Рудьковського «Сила добра».
З 2015 по 2017 рік працювала головою Козелецької районної ради.
Громадська робота:
З 2010 - депутат Чернігівської обласної ради.
З 2012 по 2014 рік – помічник Народного депутата України.
Неодружена. Має дорослу доньку.

№ округу П.І.Б. депутата Межі округу
1 Головко Оксана Володимирівна с. Берлози -  вул. Перемоги, вул. Польова; с. Гламазди
2 Лепеха Катерина Дмитрівна с. Берлози -  вул. Вишнева, вул. Грушевського, вул. Молодіжна, вул. Незалежності, вул. Пушкіна, вул. Селянська, вул. Шевченка, пров. Гоголя, пров. Набережний, пров. Низовий, пров. Озерний, пров. Садовий; с. Сивухи
3 Єрмолко Василь Михайлович с. Данівка - вул. Гринішкіна, вул. Дружби, вул. Лісна, вул. Миру, вул. Молодіжна, вул. Перемоги; с. Данівка - вул. Центральна: 86, 88, 90, 92, 96, 98, 100, 106, 110, 112, 114, 122, 126, 128, 134; с. Данівка – вул. Центральна:  136 – 265; вул. Шевченка, вул. Шкільна, пров. Піонерський, пров. Польовий, пров. Стадіон; с. Курганське
4 Артюх Карина Арсенівна с. Данівка -  вул. Центральна: 2-84; с. Данівка – вул. Центральна: 87, 89, 93, 95, 97, 99, 101, 103, 105, 109, 117, 119, 121, 125, 129, 131, 133, 135А; с. Данівка - пров. Зелений; урочище «Круглянка»; с. Часнівці
5 Лугина Наталія Іванівна с. Білейки, с. Кривицьке, с. Новики, с. Опеньки, с. Тарасів, с. Шами
6 Гусол Володимир Миколайович с. Бобруйки, с. Скрипчин, с. Пушкарі
7 Іванець Сергій Васильович с. Булахів, с. Озерне
8 Шевченко Григорій Григорович с. Бригинці, с. Карасинівка, с. Корніїв, с. Мирне, с. Пізнє, с. Риків
9 Погребовський Сергій Григорович с. Боярівка, с. Лемеші, с. Шапіхи, с. Шолойки
10 Орел Наталія Анатоліївна с. Гладке, с. Горбачі, с. Пісоцьке, с. Шуляки
11 Юрченко Іван Павлович с. Лихолітки
12 Прокопенко Діана Анатоліївна с-ще Калитянське, с. Омелянів, с. Привітне
13 Швед Володимир Іванович с. Будище, с. Патюти
14 Михед Михайло Олексійович с. Блудше, с. Нова Гребля, с. Пилятин, с. Ставиське
15 Сочивець Сергій Михайлович  
16 Дубінець Микола Всеволодович  
17 Приліпко Вячеслав Володимирович  
18 Сергієнко Віктор Анатолійович  
19 Мороз Наталія Григорівна  
20 Миненко Микола Іванович  
21 Алієв Руслан Ахмедович  
22 Санченко Ірина Володимирівна  
23 Мринський Микола Петрович  
24 Набільський Олександр Петрович  
25 Шидловська Алла Миколаївна  
26 Кашпур Володимир Володимирович  

с. Боярівка, с. Лемеші, с. Шапіхи, с. Шолойки

День Прапора 2018

Виставка фоторобіт Вікторії Дідовець

Відкриття музею історії Чернігівщини

Допрем'єрний показ фільму "Казка про гроші"

Новорічне свято в будинку культури


Відзначення Дня Захисника України

Персональна виставка Ігоря Захарія

Відкриття дитячого садочку

Військово-історичний фестиваль

Соборний ярмарок


Святкування Дня Прапора та Дня Незалежності

Толока до Дня Незалежності

 

Затверджено рішенням
другої сесії
Козелецької селищної ради
восьмого скликання
від 16 червня 2017 року
№ 12-2/VIIІ

 


СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
"МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА"
КОЗЕЛЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

 

 

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Комунальне підприємство "Муніципальна варта" Козелецької селищної ради, (у подальшому – Муніципальна варта) створене Козелецькою селищною радою згідно рішення від 16 червня 2017 року №11-2/VII "Про створення комунального підприємства "Муніципальна варта" Козелецької селищної ради та діє на підставі цього Статуту, Цивільного та Господарського кодексів України, Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про охоронну діяльність", "Про благоустрій населених пунктів" та іншого чинного законодавства України.
1.2. Муніципальна варта належить до комунальної власності територіальної громади Козелецької селищної ради.
1.3. Власником Муніципальної варти є територіальна громада Козелецьокої селищної ради в особі Козелецької селищної ради (далі – Власник).

2. НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ:
2.1. Повне найменування: Комунальне підприємство "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" Козелецької селищної ради.
2.2. Скорочене найменування: КП "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" КСР.
2.3. Місце знаходження Муніципальної варти: смт. Козелець, вул. Ф.Сидорука, 9.

3. ПРАВОВИЙ СТАТУС
3.1. У своїй діяльності Муніципальна варта керується Конституцією України, Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про охоронну діяльність", "Про благоустрій населених пунктів", "Про відходи", "Про захист прав споживачів", Кодексом України про адміністративні правопорушення, Цивільним та Господарським кодексами України, нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, Правилами благоустрою території Козелецької селищної ради , Статутом Козелецької селищної ради, рішеннями селищної ради і виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, даним Статутом та іншими нормативними актами, та діє на підставі ліцензії або інших дозвільних документів передбачених чинним законодавством.
3.2. Муніципальна варта є уповноваженим представником Власника в сфері дотримання та виконання вимог законодавства про благоустрій населених пунктів, про відходи, захисту прав споживачів, громадського порядку та охоронної діяльності.
3.3. Права і обов’язки Муніципальна варта набуває з дня державної реєстрації.
3.4. Муніципальна варта в межах, встановлених законодавством, самостійно несе відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах належного їй майна згідно з законодавством. Муніципальна варта не несе відповідальності за зобов’язаннями Власника та Органу управління, а Власник та Орган управління не несуть відповідальності за зобов’язаннями Муніципальної варти, крім випадків, передбачених законодавством.
3.5. Муніципальна варта є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, круглу печатку з власним найменуванням, штампи, бланки, знак для товарів та послуг, власну емблему, іншу атрибутику юридичної особи.
3.6. Муніципальна варта від свого імені, виступає у господарських, цивільних та адміністративних правовідносинах з юридичними та фізичними особами, набуває майнових прав та несе обов’язки, виступає позивачем та відповідачем у судах, несе відповідальність за результати своєї господарської діяльності.
3.7. Муніципальна варта має право вступати до асоціацій, консорціумів та інших об'єднань підприємств лише за погодженням з Власником.
3.8. Зразок форменого одягу, знаки розрізнення, особового посвідчення працівника Муніципальної варти затверджується рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради.

4. МЕТА ТА ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ
4.1. Метою діяльності Муніципальної варти є:
− виконання заходів Програм селищної ради в сфері забезпечення дієвого контролю за благоустроєм території селищної ради;
− забезпечення в межах визначених законодавством прав членів об’єднаної територіальної громади в сфері благоустрою населених пунктів Козелецької ОТГ, формування у мешканців селищної ради активної громадської позиції щодо збереження довкілля, об’єктів та елементів благоустрою, забезпечення чіткого виконання суб’єктами господарювання та громадянами обов’язків в сфері благоустрою;
− захист майна, забезпечення прав і законних інтересів суб'єктів господарювання та фізичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування;
− забезпечення контролю за здійсненням заходів з охорони майна та фізичних осіб;
− здійснення іншої господарської діяльності не забороненої законом;
− управління та функціонування регуляторних і допоміжних силових структур, фінансових органів державної влади, а також портових, прикордонних, поліцейських сил, сил берегової охорони й інших спеціальних силових структур у т.ч. регулювання вуличного руху, реєстрацію іноземних громадян, облік арештів;
− забезпечення населення предметами першої необхідності у випадках надзвичайних ситуацій у мирний час;
− діяльність із захисту та нагляду за виловом риби;
− надання комплексу допоміжних послуг у приміщеннях клієнта, загальне прибирання приміщень, догляд за ними, усунення сміття, забезпечення охорони та безпеки, доставку пошти, послуги портьє, прання та суміжні послуги допоміжного характеру. Зазначені види послуг здійснює обслуговуючий персонал, який не відповідає за результати діяльності компанії або роботи клієнта;
− обслуговування зайнятих урядом і органами державного управління будинків;
− управління житлом та іншим нерухомим майном у співвласності;
− діяльність житлово-експлуатаційних контор;
− діяльність об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) та їх асоціацій;
− діяльність садових товариств, гаражних і житлово-будівельних кооперативів.
4.2. Для досягнення мети своєї діяльності у сфері охоронної діяльності
Муніципальна варта реалізує наступні завдання:
4.2.1. використовує пункти централізованого спостереження, технічні засоби охорони та пожежогасіння, транспорт реагування, службові собаки;
4.2.2. здійснює контроль за станом майнової безпеки об'єкта охорони;
4.2.3. запобігає загрозам особистій безпеці фізичної особи, яка охороняється;
4.2.4. проводить у встановленому законодавством порядку розслідування по питанням, пов’язаним зі здійсненням охоронної діяльності, та забезпечує захист майна, прав і законних інтересів підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності та фізичних осіб;
4.2.5. здійснює, у порядку встановленому законодавством, охорону громадського порядку в місцях розміщення охоронюваних об’єктів.
4.3 Для досягнення мети своєї діяльності у сфері благоустрою, захисту прав споживачів, попередження правопорушень, що посягають на громадський порядок і громадську безпеку Муніципальна варта реалізує наступні завдання:
4.3.1. здійснює контроль за станом благоустрою території усіх населених пунктів Козелецької селищної ради, підтриманням чистоти та порядку, забезпечує попередження, запобігання та припинення правопорушень, що посягають на громадський порядок і громадську безпеку у встановленому законодавством порядку;
4.3.2. здійснює контроль за дотриманням підприємствами, установами, організаціями, громадянами вимог Законів України "Про благоустрій населених пунктів", "Про відходи", "Про захист прав споживачів", Правил благоустрою Козелецької селищної ради, інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в цій сфері у порядку встановленому законодавством;
4.3.3. здійснює контроль за станом благоустрою території Козелецької селищної ради, в тому числі озелененням, охороною зелених насаджень і водойм, створенням місць відпочинку громадян, утриманням в належному стані закріплених та прилеглих до належних суб’єктам господарювання, установам, організаціям будівель, споруд та територій;
4.3.4. здійснює контроль за додержанням суб’єктами господарювання, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами вимог законодавства у сфері поводження з побутовими та виробничими відходами;
4.3.5. здійснює профілактичні заходи з метою запобігання правопорушенням в сфері благоустрою;
4.3.6. сприяє розвитку та поліпшенню стану благоустрою Козелецької селищної ради
4.3.7. вживає заходів щодо зупинення робіт, які проводяться самовільно і порушують стан благоустрою об’єднаної територіальної громади, відшкодування завданих збитків та приведення об’єктів благоустрою до належного стану.
4.3.8. готує проекти рішень селищної ради, виконкому селищної ради, розпоряджень селищного голови з питань, що входять до компетенції Муніципальної варти.
4.3.9. вживає спільно з працівниками поліції заходів до припинення адміністративних правопорушень.
4.4. У сфері різноманітних видів господарської діяльності:
4.4.1. Муніципальна варта може здійснювати інші види діяльності згідно з діючим законодавством. У випадку, якщо якась діяльність вимагає спеціального дозволу (ліцензії) Муніципальна варта повинна одержати її у встановленому порядку та додержуватись визначених умов та правил здійснення даного виду діяльності (ліцензійних умов).
4.5. Для досягнення мети у сфері охорони громадського порядку та безпеки Муніципальна варта реалізує наступні завдання:
4.5.1. управління та функціонування регуляторних і допоміжних силових структур, фінансових органів державної влади, а також портових, прикордонних, міліцейських сил, сил берегової охорони й інших спеціальних силових структур у т.ч. регулювання вуличного руху, реєстрацію іноземних громадян, облік арештів;
4.5.2. забезпечення населення предметами першої необхідності у випадках надзвичайних ситуацій у мирний час;
4.5.3. діяльність із захисту та нагляду за виловом риби.
4.6. Для досягнення мети у сфері комплексного обслуговування об’єктів Муніципальна варта реалізує наступні завдання:
4.6.1. надання комплексу допоміжних послуг у приміщеннях клієнта, загальне прибирання приміщень, догляд за ними, усунення сміття, забезпечення охорони та безпеки, доставку пошти, послуги портьє, прання та суміжні послуги допоміжного характеру. Зазначені види послуг здійснює обслуговуючий персонал, який не відповідає за результати діяльності компанії або роботи клієнта;
4.6.2.обслуговування зайнятих урядом і органами державного управління будинків;
4.6.3.управління житлом та іншим нерухомим майном у спів власності; 4.6.4.діяльність житлово-експлуатаційних контор;
4.6.5.діяльність об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) та їх асоціацій;
4.6.6.діяльність садових товариств, гаражних і житлово-будівельних кооперативів.

5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
5.1. В сфері здійснення охоронної діяльності Муніципальна варта має наступні повноваження:
5.1.1. придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України;
5.1.2. використовувати радіозв’язок за наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах;
5. 1.3. використовувати транспорт реагування:
5.1.3.1. транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
5.1.4. вимагати від громадян, службових та посадових осіб підприємства, установи, організації незалежно від форм власності припинення протиправних дій, дотримання законності та правопорядку;
5.1.5. вимагати від службових осіб об'єктів охорони та інших осіб дотримання пропускного та внутрішньо об’єктового режимів;
5.1.6. не допускати проникнення осіб та затримувати тих, які намагаються проникнути (проникли) на об'єкт охорони або залишити його, порушуючи встановлені правила, з обов'язковим негайним повідомленням про це територіальний орган внутрішніх справ;
5.1.7. застосовувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби та використовувати службових собак відповідно до Закону;
5.1.8. під час здійснення пропускного режиму на об'єктах охорони проводити огляд речей фізичних осіб (за їх добровільною згодою), транспортних засобів, вилучення речей і документів, що є знаряддями або предметами правопорушення, перевірку документів, що засвідчують особу, дають право на вхід (вихід) осіб, внесення (винесення), ввезення (вивезення) майна, в'їзд (виїзд) транспортних засобів, зокрема щодо їх відповідності складу матеріальних цінностей, що переміщуються на об'єкти охорони (з об'єктів охорони);
5.1.9. проводити відкриту відео та фотозйомку подій як допоміжний засіб запобігання протиправним діям на об'єкті, що охороняється;
5.1.10. дотримуватись обмежень в частині здійснення охоронної діяльності, що визначені Законами України;
5.1.11. зберігати таємницю, що охороняється законом, а також конфіденційну інформацію про господарську діяльність суб'єктів господарювання, оголошену такою в установленому порядку, відомості про особисте і сімейне життя фізичних осіб, що стали відомі у зв'язку з виконанням службових обов'язків, крім випадків, передбачених законодавством.
5.2. Муніципальна варта у сфері благоустрою, захисту прав споживачів, дотримання законодавств про відходи, попередження правопорушень що посягають на громадський порядок і громадську безпеку має наступні повноваження:
5.2.1. проводити рейди та перевірки території, об'єктів Козелецької селищної ради щодо стану їх благоустрою, додержання суб’єктами господарської діяльності, установами та організаціями незалежно від форм власності та громадянами законодавства у сфері благоустрою;
5.2.2. відвідувати підприємства, установи, організації, суб’єктів підприємницької діяльності незалежно від форми власності з метою дотримання чинного законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів;
5.2.3. вимагати від громадян, посадових та службових осіб суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності, які порушують законодавство у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів, громадського порядку, припинення правопорушень;
5.2.4. надавати приписи громадянам, посадовим та службовим особам суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту справ споживачів;
5.2.5. здійснювати контроль за виконанням наданих приписів та запланованих заходів на усунення виявлених порушень;
5.2.6. складати акти фіксації виявлених правопорушень та адміністративні протоколи про адміністративні правопорушення на громадян та службових, посадових осіб суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності в межах компетенції та порядку передбачених чинним законодавством;
5.2.7. направляти протоколи про адміністративне правопорушення на розгляд органам (посадовим особам), уповноваженим розглядати справи про адміністративні правопорушення відповідно до положень Кодексу України про адміністративні правопорушення;
5.2.8. направляти повідомлення громадянам, посадовим та службовим особам суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності для надання усних або письмових пояснень та проводити опитування зазначених осіб у зв'язку з порушенням ними вимог законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів, громадського порядку;
5.2.9. контролювати та сприяти в забезпеченні чистоти і порядку на території селищної ради, очищенню територій та об'єктів від сміття, будівельних та побутових відходів, снігу, льоду, самовільного розміщених об'єктів та елементів благоустрою;
5.2.10. здійснювати відповідно до чинного законодавства фото-, відео- зйомки, звукозапис, як допоміжний засіб для запобігання порушень вимог законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів, громадського порядку;
5.2.11. залучати в установленому порядку фахівців підприємств, установ і організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Муніципальної варти;
5.2.12. надавати допомогу суб’єктам господарювання, установам, організаціям та громадянам у поліпшені стану території та об'єктів благоустрою Козелецької селищної ради, дотримання вимог законодавства в сфері поводження з відходами, охорони громадського порядку, захисту прав споживачів;
5.2.13. подавати у встановленому порядку пропозиції з розвитку та поліпшення стану благоустрою територій та об'єктів Козелецької селищної ради, захисту прав споживачів, поводження з відходами, громадського порядку, удосконалення Правил благоустрою території Козелецької селищної ради;
5.2.14. брати участь у межах своєї компетенції, у роботі комісій, утворених селищною радою, виконкомом, селищним головою, виконавчими органами селищної ради;
5.2.15. надавати інформацію органам державного контролю відповідно до чинного законодавства;
5.2.16. одержувати у встановленому порядку від посадових осіб виконавчих органів міської ради, службових та посадових осіб підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на Муніципальну варту завдань;
5.2.17. брати участь у пленарних засіданнях сесій селищної ради, засіданнях постійних комісій селищної ради та виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених селищним головою, селищною радою та її виконавчими органами у встановленому порядку;
5.2.18. скликати у встановленому порядку наради за своєю компетенцією;
5.2.19. передавати до державних контролюючих та правоохоронних органів інформацію та матеріали, що свідчать про порушення вимог законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів, громадського порядку;
5.2.20. встановлювати особу порушника, якщо особа не відома, за допомогою органів внутрішніх справ, та інших органів виконавчої влади;
5.2.21. забезпечувати подання від імені Козелецької селищної ради позовів до суду про відшкодування шкоди завданої об'єктам благоустрою, внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів та Правил благоустрою території Козелецької селищної ради;
5.2.22. проводити розрахунки нанесених збитків об’єктам та елементам благоустрою та понесених затрат на відшкодування завданої шкоди;
5.2.23. приймати участь та безпосередньо розглядати звернення та скарги підприємств, установ, організацій і громадян з питань, що відносяться до компетенції Муніципальної варти;
5.2.24. розглядати звернення споживачів, консультувати їх з питань захисту прав споживачів:
5.2.24.1. у разі виявлення продукції неналежної якості, фальсифікованої, небезпечної для життя, здоров'я, майна споживачів і навколишнього природного середовища терміново повідомляти про це центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, інші органи, що здійснюють контроль і нагляд за якістю і безпекою продукції;
5.2.24.2. готувати подання до органу, який видав дозвіл на провадження відповідного виду діяльності, для вирішення питання про тимчасове зупинення його дії чи про дострокове анулювання у разі систематичного порушення прав споживачів.

5.3. Інші повноваження:
5.3.1. забезпечувати цільове використання закріпленого за ним майна та виділених з бюджетів коштів;
5.3.2. здійснювати належне утримання основних фондів, а також забезпечувати своєчасне освоєння нових виробничих потужностей;
5.3.3. створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, соціальне страхування, правил та норм охорони праці, техніки безпеки;
5.3.4. здійснювати заходи з удосконалення організації своєї роботи;
5.3.5. здійснювати заходи з удосконалення організації заробітної плати працівників з метою посилення їх матеріальної заінтересованості як у результатах особистої праці, так і у загальних підсумках роботи підприємства, забезпечувати економне і раціональне використання фонду споживання і своєчасні розрахунки з працівниками підприємства;
5.3.6. виконувати норми і вимоги щодо охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки;
5.3.7. здійснювати інші повноваження, покладені на Муніципальну варту відповідно до чинного законодавства;

6. ВЗАЄМОДІЯ З ОРГАНАМИ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ,
ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ ТА ГРОМАДСЬКІСТЮ
6.1. Муніципальна варта при виконанні покладених на неї завдань взаємодіє з органами виконавчої влади, іншими виконавчими органами Козелецької селищної ради, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними селищною радою, правоохоронними органами, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності, об’єднаннями громадян, співпрацює з засобами масової інформації, проводить прес-конференції, видає інформаційний бюлетень та інші матеріали.
6.2. Для реалізації Статутних повноважень в сфері дотримання громадського порядку та безпеки Муніципальна варта та правоохоронні органи спільно організовують взаємодію і надають взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття злочинів, адміністративних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку.
6.3. Заходи із взаємодії з правоохоронними органами не можуть порушувати зобов'язання суб'єктів охоронної діяльності за договором щодо надання послуг з охорони.
6.4. Муніципальна варта організовує взаємодію з правоохоронними органами у формі:
6.4.1. проведення спільних нарад, консультацій;
6.4.2. обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
6.4.3. інших не заборонених законодавством профілактичних заходів за умови, якщо не порушуються права та обов'язки підприємства, установи, організації незалежно від форм власності та громадян, якщо здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.

7. МАЙНО
7.1. Встановити комунальному підприємству «Муніципальна варта» Козелецької селищної ради статутний капітал в розмірі 3717,00 грн.( три тисячі сімсот сімнадцять тисяч грн.).
7.2. Майно Муніципальної варти становлять основні фонди та оборотні кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у її самостійному балансі.
7.3. Майно Підприємства є власністю Козелецької селищної ради об’єднаної територіальної громади i закріплюється за ним на праві господарського відання.
7.4. Муніципальна варта має право розпоряджатися закріпленим за ним на праві господарського відання майном, що є у комунальній власності і належить до основних фондів підприємства, лише з дозволу Власника.
7.5. Джерелами формування майна є:
7.5.1.майно, передане йому Власником;
7.5.2. доходи, одержані від реалізації продукції та наданих послуг, а також від інших видів господарської діяльності;
7.5.3. капітальні та поточні трансферти з селищного бюджету;
7.5.4. інші джерела, не заборонені законодавством України.
7.6. Збитки, заподіяні Підприємству внаслідок порушення його майнових прав юридичними особами, громадянами та державними органами відшкодовуються в порядку передбаченому діючим законодавством України.
7.7. Муніципальній варті може надаватися з селищного бюджету фінансова підтримка (дотація на покриття збитків) в порядку, затвердженому селищною радою, а також кошти на виконання заходів Програм селищної ради в сфері забезпечення дієвого контролю за благоустроєм території селищної ради.

8. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ, ЇХ ПОВНОВАЖЕННЯ
8.1.Управління Муніципальної варти здійснюють:
- вищий орган Муніципальної варти – Власник;
- уповноважений Власником орган – Козелецька селищна рада;
- уповноважена Власником посадова особа – Козелецький селищний голова або особа, що відповідно до законодавства виконує повноваження Козелецького селищного голови;
- виконавчий орган Муніципальної варти – начальник Муніципальної варти.
8.2. До компетенції Власника Муніципальної варти належать:
- прийняття рішення про припинення діяльності Муніципальної варти, реорганізацію Муніципальної варти, визначення складу комісії з припинення та затвердження ліквідаційного балансу (передавального балансу);
- прийняття рішення про вступ Муніципальної варти до господарських об'єднань;
- вирішення інших питань, віднесених законодавством до компетенції Власника.
- внесення змін та доповнень до Статуту Муніципальної варти;
- прийняття рішення про розподіл за результатами діяльності прибутку Муніципальної варти;
- передбачають укладення Муніципальною вартою будь-яких договорів поруки (гарантії), за якими Муніципальна варта приймає на себе обов’язок нести відповідальність за виконання зобов’язань перед третіми особами, а також договорів застави майна Муніципальної варти незалежно від вартості таких зобов’язань або вартості майна;
8.3. До компетенції Козелецького селищного голови або особи, що відповідно до законодавства виконує повноваження Козелецького селищного голови, належать:
- укладення трудового контракту з начальником Муніципальної варти, визначення строку трудового контракту та інших умов трудового контракту;
- призначення виконуючого обов’язки начальника Муніципальної варти на період його тимчасової відсутності;
- визначення порядку та форм контрольних заходів за діяльністю Муніципальної варти, в тому числі за виконанням фінансових планів та достовірністю наданої Муніципальною вартою звітності.
8.4. До компетенції виконавчого комітету Козелецької селищної ради належить:
- затвердження структури та чисельності працівників Муніципальної варти;
- призначення та звільнення з посади начальника Муніципальної варти;
- затвердження зразок форменого одягу, знаків розрізнення, особового посвідчення працівника Муніципальної варти.
8.5. Начальник Муніципальної варти в межах, визначених законодавством, Статутом та контрактом самостійно вирішує питання діяльності Муніципальної варти за винятком тих, що віднесені Статутом до компетенції інших органів управління Муніципальної варти.
8.6. Начальник Муніципальної варти:
- підзвітний і підконтрольний Власнику та уповноваженому ним органу;
- затверджує організаційну структуру та штатний розпис Муніципальної варти в межах граничної чисельності, встановленої уповноваженим Власником органом, затверджує положення про структурні підрозділи Муніципальної варти, посадові інструкції працівників;
- призначає та звільняє з посади працівників Муніципальної варти в межах граничної чисельності, встановленої уповноваженим Власником органом;
- несе повну відповідальність за стан та діяльність Муніципальної варти;
- діє без довіреності від імені Муніципальної варти, представляє його інтереси в органах державної влади, місцевого самоврядування, на всіх підприємствах, в установах та організаціях;
- розпоряджається коштами та майном Муніципальної варти в межах своєї компетенції та відповідно до чинного законодавства та цього Статуту;
- видає накази в межах своєї компетенції, організовує, контролює їх виконання;
- укладає договори, видає довіреності, відкриває в установах банків розрахунковий та інші рахунки;
- несе відповідальність за формування та виконання фінансових планів, організацію податкового, бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій;
- забезпечує умови праці працівникам Муніципальної варти, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін;
- забезпечує ефективне використання та дбайливе збереження майна, закріпленого за Муніципальною вартою.
- укладає колективний договір від імені Власника Муніципальної варти;
- визначає перелік відомостей, що становлять комерційну таємницю Муніципальної варти;
- здійснює інші дії, що випливають з діяльності Муніципальної варти відповідно до чинного законодавства та цього Статуту.
8.7. На час відсутності начальника його обов’язки виконує заступник начальника або один з працівників Муніципальної варти за погодженням з уповноваженою Власником посадовою особою.
8.8. Повноваження трудового колективу Муніципальної варти реалізуються загальними зборами через їх виборні органи. До складу виборних органів колективного самоврядування не може обиратися начальник Муніципальної варти.
8.9. На загальних зборах трудовий колектив:
- розглядає і вирішує питання самоврядування трудового колективу;
- розглядає проект колективного договору;
- вирішує інші питання, що віднесені законодавством до компетенції загальних зборів.
8.10. Рішення соціально-економічних питань, що стосуються діяльності Муніципальної варти, виробляються його органами управління та приймаються трудовим колективом або уповноваженим ним органом і відображаються в колективному договорі.
Колективним договором також регулюють питання охорони праці, виробничі та трудові відносини колективу з адміністрацією Муніципальної варти.
8.11. Право укладення колективного договору від імені Власника надається Начальнику Муніципальної варти, а від імені трудового колективу – уповноваженому ним органу.
8.12. Начальник може бути звільнений з посади достроково на підставах, передбачених Кодексом законів про працю України та контрактом відповідно до закону.

9. ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ І СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК
9.1. Трудова діяльність працівників Муніципальної варти здійснюється на основі укладених з ними трудових договорів (контрактів) відповідно до чинного законодавства. Робота окремих працівників може здійснюватись на підставі цивільно-правових договорів.
9.2. Форми, системи та розміри оплати праці працівників Муніципальної варти визначаються при укладанні трудових договорів (контрактів) з ними на основі чинного законодавства з урахуванням результатів господарської діяльності, фонду оплати праці та трудового вкладу кожного працівника Муніципальної варти.
9.3. Працівники Муніципальної варти підлягають соціальному страхуванню та соціальному забезпеченню в порядку і на умовах встановлених діючим законодавством.
9.4. Умови залучення громадян до охоронної діяльності, підготовка та перепідготовка персоналу охорони здійснюється відповідно до встановленого законодавством порядку.
9.5. Мінімальний розмір заробітної плати не може бути нижчим від офіційно встановленого державою мінімального розміру заробітної плати.
9.6. Трудові відносини визначаються відповідно до колективного договору, Кодексу законів про працю, а також Правил внутрішнього розпорядку Муніципальної варти, Положення про оплату праці та інших локальних актів.
9.7. Повноваження трудового колективу підприємства реалізуються загальними зборами (конференцією) та через їх виборні органи. Для представництва інтересів трудового колективу на загальних зборах (конференції) трудовий колектив може обрати орган колективного самоврядування, до складу якого не може входити начальник Муніципальної варти.
10. ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
10.1. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності Муніципальної варти є прибуток.
10.2.Підприємство за рахунок чистого прибутку може утворювати спеціальні фонди:
- фонд споживання;
- фонд розвитку виробництва;
- резервний фонд.
Чистий прибуток Підприємства за результатами діяльності за звітний фінансовий рік розподіляється згідно з рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради.
10.3. В Муніципальній варті фонд оплати праці формується відповідно до вимог діючого законодавства.
10.4. Муніципальна варта здійснює бухгалтерський, оперативний облік та веде бухгалтерську і статистичну звітність згідно з законодавством України, а також обов'язкову звітність за формою, що встановлюється Кабінетом Міністрів України. Начальник Муніципальної варти та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та звітності.
10.5. Усі розрахунки Муніципальної варти здійснюються у календарній послідовності надходження розрахункових документів у безготівковому та готівковому порядку через установи Банків, відповідно до вимог чинного законодавства – через органи Державної казначейської служби України.

11. ВІДОМОСТІ, ЩО Є КОНФІДЕНЦІЙНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ ТА СТАНОВЛЯТЬ КОМЕРЦІЙНУ ТАЄМНИЦЮ
11.1. Порядок забезпечення, використання відомостей, що становлять комерційну та конфіденційну інформацію Муніципальної варти, визначається у відповідному Положенні, яке затверджується начальником.
11.2. Посадові особи, працівники Муніципальної варти повинні зберігати та не розголошувати комерційну таємницю та конфіденційну інформацію про діяльність Муніципальної варти.

12. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ ДО СТАТУТУ
12.1. Пропозиції щодо внесення змін і доповнень до Статуту Муніципальної варти можуть надходити від Власника, Органу Управління і трудового колективу Муніципальної варти.
12.2. Зміни та доповнення до Статуту підприємства затверджує Козелецька селищна рада. Зміни та доповнення до Статуту підприємства підлягають державній реєстрації.

13. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
13.1. Припинення діяльності Муніципальної варти здійснюється шляхом її реорганізації (злиття, приєднання, розділу, виділення, перетворення) або ліквідації за рішенням Власника або суду.
13.2. Реорганізація Муніципальної варти відбувається відповідно до рішення Власника. При реорганізації Муніципальної варти усі її права та обов'язки переходять до її правонаступників.
13.3. Муніципальна варта ліквідується:
13.3.1. за рішенням Власника;
13.3.2. на підставі рішення Господарського суду;
13.3.3. якщо рішенням суду будуть визнані недійсними установчі документи та рішення про створення Муніципальної варти;
13.3.4. на інших підставах, передбачених законодавчими актами України.
13.4. Ліквідація Муніципальної варти здійснюється ліквідаційною комісією, що утворюється Власником Муніципальної варти або за його дорученням Органом управління. З моменту призначення ліквідаційної комісії, до неї переходять повноваження по керуванню справами Муніципальної варти.
13.5. Власник Муніципальної варти, суд, що ухвалив рішення про ліквідацію Муніципальної варти, встановлює порядок і термін проведення ліквідації, а також термін для виявлення претензій кредиторам.
13.6. Муніципальна варта вважається ліквідованою (реорганізованою) з моменту внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

 

Анонси і оголошення

 

 

 

 

 

president  rada  kmu  chor  chern  Dija  LogoAUCwebDSYO

 

 

 

 

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2025 Козелецька селищна рада Всі права захищено.