БРИГИНЕЦЬ Наталія Анатоліївна
Народилася 01 листопада 1984 року в с.Бужанка Коропського району Чернігівської області.
У 2002 року закінчила Черешенську школу-інтернат Коропського району.
У 2007 році закінчила Чернігівський державний інститут економіки і управління, де здобула вищу освіту за спеціальністю інженер – землевпорядник.
2007 - 2008 роки - реєстратор у Козелецькому районі в Центрі ДЗК.
2008 - 2013 роки - інженер – землевпорядник у ПП «Сінав» смт Козелець.
2014 - 2020 роки - перший заступник директора у ТОВ «ІГТ».
Заміжня. Разом з чоловіком виховує доньку.
Відділ земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області
Адреса: сел.Козелець, вул.Соборності, б.27, к.113
Режим роботи віділу: Пн.-Чт. з 08:00 до 17:00, Пт. - з 08:00 до 16:00 (обідня перерва: з 13:00 до 14:00)
Вихідні дні: субота та неділя
Начальник відділу: Суч Сергій Васильович
№ кабінету Прізвище, ім’я, по-батькові Посада Контактна інформація
Суч Сергій Васильович начальник
210 Бреус Оксана Петрівна головний спеціаліст з питань
комунальної власності
113 Василенко Микола Миколайович головний спеціаліст із
земельних відносин Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
113 Бевз Олександр Олександрович головний спеціаліст із
земельних відносин
113 Хамітов Костянтин Ільдарович головний спеціаліст із
земельних відносин
провідний спеціаліст-
землевпорядник
Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області
Адреса: вул.Соборності, б.27, сел.Козелець, ІІ поверх, ліве крило
Режим роботи віділу: Пн.-Чт. з 08:00 до 17:00, Пт. - з 08:00 до 16:00 (обідня перерва: з 13:00 до 14:00)
Вихідні дні: субота та неділя
Начальник відділу-головний архітектор: Науменко Олександр Михайлович
Довідник працівників відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради
№ кабінету Прізвище, ім’я, по-батькові Посада
215 Науменко Олександр Михайлович начальник відділу-
головний архітектор
215 Полов’ян Олег Іванович головний спеціаліст з жкг
215 Дубинський Леонід Михайлович головний спеціаліст з ведення Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
містобудівного кадастру
ЧЕРЕДНИЧЕНКО Світлана Іванівна
Народилася 02 липня 1962 року в селі Чемер Козелецького району Чернігівської області.
1969 - 1979 роки навчалась в Чемерській середній школі, яку закінчила з відзнакою.
1979-1980 роки працювала на посаді вихователя дитячого садка при Чемерському спиртзаводі.
У 1980 році вступила до Київського державного університету імені Т.Г. Шевченка на хімічний факультет за спеціальністю «фізична хімія полімерів і колоїдів», який успішно закінчила у 1985 році, здобувши кваліфікацію: хімік, хімік-викладач.
1985 -2000 роки - вчитель хімії Козелецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3.
2000-2010 роки - заступник директора школи з навчально-виховної роботи в цій же школі.
2010 -2016 роки - методист районного методичного кабінету відділу освіти Козелецької райдержадміністрації.
2016-2021 роки - завідувач сектору з питань публічних закупівель Козелецької селищної ради.
З жовтня 2021 року - начальник відділу з питань публічних закупівель Козелецької селищної ради.
Має дорослого сина.
Відділ з питань публічних закупівель Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області
Адреса: смт Козелець, вул.Соборності, б.27
Телефони: (04646)
Eлектронна адреса:
Режим роботи віділу: з Пн.-Чт. з 08:00 до 17:00, Пт. - з 08:00 до 16:00 (обідня перерва: з 13:00 до 14:00)
Вихідні дні: субота та неділя
Начальник відділу: Чередниченко Світлана Іванівна
Телефонний довідник відділу з питань публічних закупівель Козелецької селищної ради
№ кабінету Прізвище, ім’я, по-батькові Посада Контактна інформація
313 Чередниченко Світлана Іванівна начальник (04646) 4-22-10
313 Гармаш Валентина Миколаївна головний спеціаліст
провідний спеціаліст
Положення про відділ з питань публічних закупівель Козелецької селищної ради
Завдання відділу:
- Забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон).
- Координація планування протягом року здійснення закупівель селищною радою відповідно до затвердженого кошторису (плану асигнувань, плану використання бюджетних коштів) шляхом надання пропозицій щодо визначення предмету закупівлі, а також вибору процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону.
- Забезпечення доступу до публічної інформації та системного і оперативного оприлюднення інформації з питань, що належать до компетенції відділу в електронній системі закупівель (електронному майданчику в системі ProZorro) відповідно ст.10 розділу ІІІ Закону України «Про публічні закупівлі»
Функції відділу:
- Забезпечення організаційно-технічної підготовки уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель.
- Підготовка та затвердження у терміни, визначені законодавством, проекту річного плану публічних закупівель на бюджетний рік відповідно до кошторису селищного бюджету. У разі потреби підготовка проектів щодо змін до річного плану публічних закупівель протягом бюджетного року.
- Організація розроблення проектів тендерної документації щодо закупівлі товарів, робіт і послуг у сфері публічних закупівель на підставі технічних завдань.
- Організація проведення закупівель товарів, робіт і послуг.
- Забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивного та чесного вибору переможця.
- Розгляд тендерних пропозицій/пропозиції учасників, поданих для участі у тендерах/спрощених закупівлях на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
- Підготовка та оприлюднення текстів документів, які визначені чинним законодавством у сфері публічних закупівель в електронній системі закупівель.
- Взаємодія з постачальниками/надавачами послуг з метою укладення договорів та забезпечення виконання договірних зобов’язань.
- Представлення інтересів замовника з питань, пов’язаних зі здійсненням закупівель, зокрема під час перевірок і контрольних заходів, розгляду скарг і судових справ.
- Вжиття заходів щодо забезпечення ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, максимальної їх економії під час здійснення закупівель.
- Здійснення моніторингу змін у законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи публічних закупівель в Україні.
ВІРОТЧЕНКО Жанна Федорівна
Народилася 19 лютого 1981 року в с.Пісоцьке Козелецького району Чернігівської області.
У 1998 році закінчила Козелецьку середню школу №2.
У 2003 році закінчила Чернігівський державний інститут економіки і управління за спеціальністю «Фінанси».
З 2003 до 2008 рік - головний бухгалтер у ПОСП «Агрофірма ім.Розумовського».
З 2008 до 2016 рік - головний спеціаліст з бухгалтерського обліку управління агропромислового розвитку Козелецької райдержадміністрації.
З 2016 до 2017 рік - начальник відділу фінансово-господарського забезпечення – головний бухгалтер виконавчого апарату Козелецької районної ради.
Одружена. Разом з чоловіком виховує сина.
Фінансово-господарський відділ Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області
Адреса: сел.Козелець, вул.Соборності, б.27
Режим роботи віділу: Пн.-Чт. з 08:00 до 17:00, Пт. - з 08:00 до 16:00 (обідня перерва: з 13:00 до 14:00)
Вихідні дні: субота та неділя
Начальник відділу-головний бухгалтер: Віротченко Жанна Федорівна
Заступник начальника відділу- заступник головного бухгалтера: Дрозд Олена Анатоліївна
Структура фінансово-господарського відділу селищної ради
№ кабінету Прізвище, ім’я, по-батькові Посада
208 Віротченко Жанна Федорівна начальник відділу-
головний бухгалтер
208 Дрозд Олена Анатоліївна заступник начальника відділу -
заступник головного бухгалтера
207 Ремез Олена Володимирівна головний спеціаліст
209 Богдан Ганна Петрівна головний спеціаліст
209 Закревська Оксана Віталіївна головний спеціаліст
209 Боженок Тетяна Василівна головний спеціаліст
Положення про фінансово-господарський відділ Козелецької селищної ради
Основні завдання відділу:
- Забезпечення виконання чинного законодавства та нормативно-правових актів з питань бухгалтерського обліку та звітності.
- Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності селищної ради та складення звітності.
- Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами.
- Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності.
- Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.
- Запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів.
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
- Здійснює бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності.
- Застосовує затверджені в установленому порядку типові уніфіковані форми первинної облікової документації, суворо дотримується порядку оформлення цієї документації.
- Складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність в порядку, встановленому законодавством, а також своєчасно подає її відповідним органам.
- Забезпечує документальне відображення на рахунках операцій, пов’язаних з рухом грошових коштів, нарахування та перерахування податків і зборів (обов’язкових платежів) до відповідних бюджетів.
- Бере участь у складанні штатного розпису.
- Забезпечує своєчасне нарахування та перерахування на рахунки завантаження працівникам селищної ради заробітної плати та інших виплат в межах асигнувань, передбачених кошторисом і планом асигнувань.
- Забезпечує суворе дотримання касової та розрахункової дисципліни, використання отриманих в банку коштів за призначенням, дотримання порядку виписки чеків та зберігання чекових книжок.
- Приймає участь у проведенні інвентаризації основних засобів, необоротних матеріальних активів, запасів, грошових коштів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, зобов’язань, розрахунків та інших статей балансу.
- Складає кошториси доходів і видатків на утримання виконавчих органів селищної ради та на інші програми і заходи, бюджетні запити та розрахунки до них.
- Здійснює облік доходів і видатків на утримання апарату виконавчого комітету та на інші програми і заходи, облік надходження та використання коштів спеціального фонду.
- Проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.
- Здійснює фінансування розпорядників нижчого рівня та одержувачів, прийом від них звітів щодо використання коштів.
- Здійснює методичне керівництво та контроль за дотриманням вимог законодавства з питань використання коштів розпорядників нижчого рівня та одержувачів, складення фінансової та бюджетної звітності у таких установах.
- Здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.
- Забезпечує зберігання бухгалтерських документів та бухгалтерського архіву в установленому порядку.
- У межах компетенції безпосередньо розробляє та здійснює експертизу нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування.
- Здійснює своєчасний розгляд депутатських запитів, заяв, звернень та скарг громадян, підприємств, установ та організацій з питань, віднесених до повноважень відділу.
- Забезпечує своєчасне опрацювання запитів на публічну інформацію з питань, віднесених до повноважень Відділу, та надання відповідей на такі запити в порядку та в строки, визначені Законом України "Про доступ до публічної інформації".
- Забезпечує у встановленому порядку проведення інвентаризації товарноматеріальних цінностей, списання використаних товарно-матеріальних цінностей, матеріалів тощо.- Виконує у межах компетенції розпорядження та доручення селищного голови, рішення селищної ради та виконавчого комітету.
- У межах компетенції виконує інші функції згідно з чинним законодавством.
АПАРАТ КОЗЕЛЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Козелецький селищний голова (04646) 4-20-02
приймальня (04646) 2-13-67
Секретар Козелецької селищної ради
Заступник селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань
Заступник селищного голови з питань будівництва, ЖКГ та комунальної власності
Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради
1 Фінансово-господарський відділ (04646) 4-24-68
2 Відділ з питань публічних закупівель
3 Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ
4 Відділ земельних відносин та комунальної власності
5 Центр надання адміністративних послуг (04646) 4-21-20,
(04646) 2-13-45
7 Відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи
8. Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної і
мобілізаційної роботи, НС, цивільного захисту та охорони праці
9. Старости сіл та старостинських округів
Положення про старосту селищної ради
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше