Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Замовник |
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
|
1 |
Назва предмета закупівлі |
Деревина дров’яна непромислового використання (сосна), за ЄЗС ДК 021:2015 – 03410000-7 - деревина |
2 |
Вид процедури закупівлі |
Запит пропозицій постачальників |
3 |
Ідентифікатор закупівлі |
UA-2025-05-12-009396-a |
4 |
Кількість (обсяг) предмета закупівлі |
615 м3 |
5 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. |
6 |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік. |
7 |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
702940,00 грн. з ПДВ. |
8 |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro. |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Замовник |
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
|
1 |
Назва предмета закупівлі |
Філе індички охолоджене, за ЄЗС ДК 021:2015: 15110000-2 - м’ясо |
2 |
Вид процедури закупівлі |
Запит пропозицій постачальників |
3 |
Ідентифікатор закупівлі |
UA-2025-05-01-004141-a |
4 |
Кількість (обсяг) предмета закупівлі |
Філе індички, охолоджене, ДСТУ 3143 – 250 кг. |
5 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати нормативним актам (державним стандартам/(умовам) / технічним регламентам / нормам), вимогам чинного санітарного законодавства України, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24.03.2021 р., Закону України «Про дитяче харчування» № 142-V від 14.09.2006р. |
6 |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік. |
7 |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
84000,00 грн. з ПДВ. |
8 |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro. |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Замовник |
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
|
1 |
Назва предмета закупівлі |
Торфобрикет, за ЄЗС ДК 021:2015:09110000-3 - тверде паливо |
2 |
Вид процедури закупівлі |
Запит пропозицій постачальників |
3 |
Ідентифікатор закупівлі |
UA-2025-04-24-010046-a |
4 |
Кількість (обсяг) предмета закупівлі |
Торфобрикет – 527 тон |
5 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Товар повинен відповідати ДСТУ 2042-92 Брикети торф`яні на комунально-побутові потреби. Технічні умови. |
6 |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік. |
7 |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
2226570,00 грн. з ПДВ. |
8 |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro та пропозицій постачальників. |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Замовник |
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
|
1 |
Назва предмета закупівлі |
Філе хека свіжоморожене, філе мінтая свіжоморожене, за ЄЗС ДК 021:2015: 15220000-6 – риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені |
2 |
Вид процедури закупівлі |
Запит пропозицій постачальників |
3 |
Ідентифікатор закупівлі |
UA-2025-04-23-004928-a |
4 |
Кількість (обсяг) предмета закупівлі |
філе хека с/м, без шкіри, 200-300г, ДСТУ 4379 – 190 кг; філе мінтая с/м, без шкіри, 150-250г, ДСТУ 4379 – 100 кг. |
5 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати нормативним актам (державним стандартам/(умовам) / технічним регламентам / нормам), вимогам чинного санітарного законодавства України, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24.03.2021 р., Закону України «Про дитяче харчування» № 142-V від 14.09.2006р. |
6 |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік. |
7 |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
70070,00 грн. з ПДВ. |
8 |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro. |
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону по вул. Бурих в с. Сираї
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-04-22-008674-а
Очікувана вартість закупівлі: 7 285,20 грн
Розмір бюджетного призначення: 7 285,20 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом, і повинна бути не більше ніж 1,5% від договірної ціни. За результатами відкритих торгів, пропозиція учасника становить 488 472,59 грн.
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Замовник |
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
|
1 |
Назва предмета закупівлі |
Овочі та фрукти, за ЄЗС ДК 021:2015: 03220000-9 - овочі, фрукти та горіхи |
2 |
Вид процедури закупівлі |
Запит пропозицій постачальників |
3 |
Ідентифікатор закупівлі |
UA-2025-04-18-003683-a |
4 |
Кількість (обсяг) предмета закупівлі |
Капуста пекінська, свіжа, першого товарного сорту – 130 кг; цибуля зелена свіжа, ДСТУ 6011 – 37 кг; морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035 – 310 кг; перець солодкий свіжий, подовженої форми, ДСТУ 2659 – 160 кг; капуста білоголова свіжа – 570 кг; кріп свіжий – 5 кг; петрушка молода свіжа – 5 кг; буряк столовий- 160 кг; огірки свіжі - 360 кг; помідори (томати) свіжі - 360 кг; кабачки свіжі - 290 кг; редиска свіжа- 200 кг; виноград свіжий столовий- 400 кг; груші свіжі– 400 кг. |
5 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати нормативним актам (державним стандартам/(умовам) / технічним регламентам / нормам), вимогам чинного санітарного законодавства України, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24.03.2021 р., Закону України «Про дитяче харчування» № 142-V від 14.09.2006р. |
6 |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік. |
7 |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
378800,00 грн. з ПДВ. |
8 |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro. |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Замовник |
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
|
1 |
Назва предмета закупівлі |
Картопля, за ЄЗС ДК 021:2015: 03210000-6 – зернові культури та картопля |
2 |
Вид процедури закупівлі |
Запит пропозицій постачальників |
3 |
Ідентифікатор закупівлі |
UA-2025-04-16-002702-a |
4 |
Кількість (обсяг) предмета закупівлі |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 – 1900 кг. |
5 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати нормативним актам (державним стандартам/(умовам) / технічним регламентам / нормам), вимогам чинного санітарного законодавства України, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24.03.2021 р., Закону України «Про дитяче харчування» № 142-V від 14.09.2006р. |
6 |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік. |
7 |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
60800,00 грн. з ПДВ. |
8 |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro. |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Замовник |
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
|
1 |
Назва предмета закупівлі |
Емаль алкідна ПФ-115, емаль алкідна ПФ-266, фарби водоемульсійні для внутрішніх та зовнішніх робіт, фарба для бетонних підлог АК-11, за ЄЗС ДК 021:2015: 44810000-1 – фарби |
2 |
Вид процедури закупівлі |
Запит пропозицій постачальників |
3 |
Ідентифікатор закупівлі |
UA-2025-03-25-011603-a |
4 |
Кількість (обсяг) предмета закупівлі |
емаль алкідна (колір білий, 2,8кг) - 453,6 кг; емаль алкідна (колір зелений, 2,8кг) – 190,4 кг; емаль алкідна (колір сірий, 2,8кг) – 168 кг; емаль алкідна (колір чорний, 2,8кг) – 70 кг; емаль алкідна (колір синій, 2,8кг) – 109,2 кг; емаль алкідна (колір червоний, 2,8кг) – 61,6 кг; емаль алкідна (колір блакитний, 2,8кг) – 106,4 кг; емаль алкідна (колір жовтий, 2,8кг) – 92,4 кг; емаль алкідна (колір салатовий, 2,8кг) – 25,2 кг; емаль алкідна (колір помаранчевий, 2,8кг) – 25,2 кг; емаль алкідна (колір фіолетовий, 2,8кг) – 50,4 кг; емаль алкідна (колір коричневий, 2,8кг) – 22,4 кг; емаль алкідна (колір вишневий, 2,8кг) – 8,4 кг; емаль алкідна (колір бірюзовий, 2,8кг) – 2,8 кг; емаль алкідна (колір бузковий, 2,8кг) – 2,8 кг; емаль алкідна (колір зелений, 0,9кг) – 2,7 кг; емаль алкідна (колір сірий, 0,9кг) – 1,8 кг; емаль алкідна (колір чорний, 0,9кг) – 3,6 кг; емаль алкідна (колір синій, 0,9кг) – 2,7 кг; емаль алкідна (колір червоний, 0,9кг) – 15,3 кг; емаль алкідна (колір блакитний, 0,9кг) – 18,9 кг; емаль алкідна (колір жовтий, 0,9кг) – 10,8 кг; емаль алкідна (колір салатовий, 0,9кг) – 3,6 кг; емаль алкідна (колір помаранчевий, 0,9кг) – 7,2 кг; емаль алкідна (колір фіолетовий, 0,9кг) – 1,8 кг; емаль алкідна (колір слонова кістка, 0,9кг) – 136,8 кг; емаль алкідна (колір вишневий, 0,9кг) – 14,4 кг; емаль алкідна (колір бірюзовий, 0,9кг) – 1,8 кг; емаль алкідна (колір бузковий, 0,9кг) – 3,6 кг; емаль алкідна (колір червоно-коричневий, 2,8 кг) – 520,8кг; емаль алкідна (колір жовто-коричневий, 2,8 кг) – 389,2кг; фарба (акрилова, колір білий,14 кг) – 238 кг; фарба (акрилова, колір білий,14 кг) – 476 кг; емаль акрилова (колір сірий, 2,5 кг) – 60 кг. |
5 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Якість товару повинна відповідати умовам/вимогам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії товару. Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати чинним нормативним актам (державним стандартам / технічним умовам / нормам). |
6 |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених затвердженим кошторисом на 2025 рік. |
7 |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
373320,00 грн. з ПДВ. |
8 |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro. |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Замовник |
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
|
1 |
Назва предмета закупівлі |
Капітальний ремонт сходів та облаштування інклюзивності у Козелецькому ліцеї №3 Козелецької селищної ради за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н, сел. Козелець, вул. Свято-Преображенська, 32А, за ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи |
2 |
Вид процедури закупівлі |
Відкриті торги з особливостями |
3 |
Ідентифікатор закупівлі |
UA-2025-03-25-011603-a |
4 |
Кількість (обсяг) предмета закупівлі |
1 робота |
5 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно розробленої та затвердженої проектної документації «Капітальний ремонт сходів та облаштування інклюзивності у Козелецькому ліцеї №3 Козелецької селищної ради за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н, сел. Козелець, вул. Свято-Преображенська, 32А.» |
6 |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених затвердженим кошторисом на 2025 рік |
7 |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
2 957 640,00 грн. з ПДВ. |
8 |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до затвердженої у встановленому порядку проєктної документації та Експертного звіту (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт сходів та облаштування інклюзивності у Козелецькому ліцеї №3 Козелецької селищної ради за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н, сел. Козелець, вул. Свято-Преображенська, 32А.». |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Замовник |
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
|
1 |
Назва предмета закупівлі |
Поточний ремонт по заміні вікон на енергоефективні пластикові конструкції в приміщенні Козелецького ліцею № 3 Козелецької селищної ради за адресою: Чернігівська область, сел. Козелець, вул. Свято-Преображенська, 32 А, за ЄЗС ДК 021:2015: 45420000-7 – столярні та теслярні роботи |
2 |
Вид процедури закупівлі |
Відкриті торги з особливостями |
3 |
Ідентифікатор закупівлі |
UA-2025-03-20-003177-a |
4 |
Кількість (обсяг) предмета закупівлі |
1 послуга |
5 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Послуги повинні надаватись з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду послуг з поточного ремонту. Якість комплектуючих виробів, будівельних матеріалів, конструкцій та фурнітури, що використовуються при виготовленні та встановленні віконних конструкцій, мають бути новими та відповідати державним стандартам, технічним умовам та мати відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи (якщо це передбачено законодавством), які засвідчують їх якість та можливість використання. |
6 |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених затвердженим кошторисом на 2025 рік відповідно постанови КМУ від 26.09.2024 №1114 «Про реалізацію спільного з Дитячим фондом Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) проекту щодо надання грошової допомоги закладам загальної середньої освіти на 2024/25 навчальний рік». |
7 |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
593 708,40 грн, з ПДВ. |
8 |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно кошторисної вартості послуг. Кошторисна документація затверджена наказом Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради від 06.03.2025 р. № 54-од. |
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше