Ви тут: Головна
Галузева інформація
Пенсійний фонд інформує
Публічні закупівлі
Публічні закупівлі 2025




Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Молодіжна в с. Данівка
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-07-01-001282-а
Очікувана вартість закупівлі: 4016,43 грн
Розмір бюджетного призначення: 6988,80 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі:Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 28.03.2025 року №3236-99/VIII «Про затвердження кошторисної документації з поточного ремонту проїзної частини вулиць»
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Металеві конструкції для розміщення банерів вшанування пам’яті загиблих (померлих) захисників та захисниць України, за ЄЗС ДК 021:2015: 44210000-5 – конструкції та їх частини
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-06-27-007090-а
Очікувана вартість закупівлі: 232 000,00 грн
Розмір бюджетного призначення: 300 000,00 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі:100 штук
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 року № 275 методом порівняння ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та моніторингом електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ щодо визначених очікуваних вартостей схожого предмету закупівлі Замовниками за період, при оголошенні закупівель.
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Для виготовлення каркасу використовувати круглу трубу Ø 32 мм товщиною 2 мм. Кріплення для з’єднання конструкцій між собою виконати з полоси 4×20 мм з отвором Ø 9 мм. Підставки для лампадок та квітів виконати з кутника 25×25×2 мм та листового металу з отворами Ø 8 мм. Підставку для вазону з квітами виконати з дроту Ø 10 мм. Підп’ятник виконати з кутника 40×40×3 мм. Виконати антикорозійний захист металу за допомогою 2-х шарів захисного покриття емаллю антикорозійною по металу «3 в 1» з молотковим ефектом (чорного кольору).
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону по вул. М. Мартиненка в с. Патюти
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Закупівля без використання електронної системи закупівель UA-2025-06-13-002312-а
Очікувана вартість закупівлі: 4499,99 грн
Розмір бюджетного призначення: 7814,40 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 28.03.2025 року №3237-99/VIII «Про затвердження кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги».
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС:Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки комунальної власності Козелецької селищної ради для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та органів місцевого самоврядування в с. Булахів, вул. Шевченка, буд. 32-А
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-06-11-009623-а
Очікувана вартість закупівлі:6000,00 грн
Розмір бюджетного призначення:200 000,00 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 року № 275 методом порівняння ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та моніторингом електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ щодо визначених очікуваних вартостей схожого предмету закупівлі Замовниками за період, при оголошенні закупівель.
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Рішення сорок четвертої сесії восьмого скликання Козелецької селищної ради від 11.04.2025 року №76-44/VIII «Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок комунальної власності для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування».
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС:Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки комунальної власності Козелецької селищної ради для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та органів місцевого самоврядування в с. Бобруйки, вул. Лесі Українки, буд. 62
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-06-10-010303-а
Очікувана вартість закупівлі: 6000,00 грн
Розмір бюджетного призначення: 200 000,00 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 року № 275 методом порівняння ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та моніторингом електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ щодо визначених очікуваних вартостей схожого предмету закупівлі Замовниками за період, при оголошенні закупівель.
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Рішення сорок четвертої сесії восьмого скликання Козелецької селищної ради від 11.04.2025 року №76-44/VIII «Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок комунальної власності для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування».
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки комунальної власності Козелецької селищної ради для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та органів місцевого самоврядування в с. Білейки, вул. О. Довженка, буд. 1
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-06-09-009030-а
Очікувана вартість закупівлі: 6000,00 грн
Розмір бюджетного призначення: 200 000,00 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 року № 275 методом порівняння ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та моніторингом електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ щодо визначених очікуваних вартостей схожого предмету закупівлі Замовниками за період, при оголошенні закупівель.
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Рішення сорок четвертої сесії восьмого скликання Козелецької селищної ради від 11.04.2025 року №76-44/VIII «Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок комунальної власності для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування».
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Молодіжна в с. Данівка
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-06-06-009435-а
Очікувана вартість закупівлі: 484 921,20 грн
Розмір бюджетного призначення: 495 470,00 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття виконуються у відповідності до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». При наданні послуг/виконанні робіт Підрядник повинен забезпечити дотримання вимог розділу 5 ГБН В.2.3-2018-540:2012 «Охорона довкілля при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг».
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки комунальної власності Козелецької селищної ради для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та органів місцевого самоврядування в с. Берлози, вул. Каштанова, буд. 3
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-06-06-000160-а
Очікувана вартість закупівлі: 6000,00 грн
Розмір бюджетного призначення: 200 000,00 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 року № 275 методом порівняння ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та моніторингом електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ щодо визначених очікуваних вартостей схожого предмету закупівлі Замовниками за період, при оголошенні закупівель.
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Рішення сорок четвертої сесії восьмого скликання Козелецької селищної ради від 11.04.2025 року №76-44/VIII «Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок комунальної власності для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування».
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону по вул. М. Мартиненка в с. Патюти
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-06-04-009503-а
Очікувана вартість закупівлі: 4499,99 грн
Розмір бюджетного призначення: 7814,40 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 28.03.2025 року №3237-99/VIII «Про затвердження кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги».
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Розробка проєкту землеустрою щодо відведення у комунальну власність земельної ділянки для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування Козелецької селищної ради по вул. Розумовського О., буд.13, с. Тополі
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:Відкриті торги з особливостями UA-2025-06-02-002520-а
Очікувана вартість закупівлі: 6 000,000 грн
Розмір бюджетного призначення: 200 000,00 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 року № 275 методом порівняння ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та моніторингом електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ щодо визначених очікуваних вартостей схожого предмету закупівлі Замовниками за період, при оголошенні закупівель.
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до проектування: вивчення наявних матеріалів, розробка завдання на складання проекту землеустрою,вивчення та аналіз іншої документації, необхідної для розроблення проекту землеустрою, кадастрова зйомка земельної ділянки, складання плану меж земельних ділянок, формування документації із землеустрою,погодження документації із землеустрою, перенесення даних до Державного земельного кадастру.Технічні характеристики визначені на основі:Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрій», Закону України «Про Державний земельний кадастр».
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше