Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС:  Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Незалежності в с. Сивухи  Чернігівського району  Чернігівської області»,  за ЄЗС  ДК 021:2015:71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Звіт про договір, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-09-02-000560-а

Очікувана вартість закупівлі: 8 750,00 грн

Розмір бюджетного призначення: 14 233,20 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року №3211-98/VIII  «Про затвердження  кошторисної документації з поточного ремонту проїзної частини вулиць».

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:

1) проводить перевірку:

- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;

- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;

- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;

- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;

2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;

3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.

4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;

5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;

6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;

7) бере участь у проведенні перевірки:

- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;

8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.

9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).

10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.

 

 

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Незалежності в с. Сивухи

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:Відкриті торги з особливостями UA-2025-08-19-001613-а

Очікувана вартість закупівлі:  10 500,00 грн

Розмір бюджетного призначення:14 233,20 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі:  Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом.

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:

1) проводить перевірку:

- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;

- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;

- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;

- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;

2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;

3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.

4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;

5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;

6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;

7) бере участь у проведенні перевірки:

- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;

8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.

9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).

10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.

 

 

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Незалежності в сел. Козелець

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:  Звіт про договір, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-08-13-005146-а

Очікувана вартість закупівлі:  5 092,06 грн

Розмір бюджетного призначення:  5 133,60 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі:  1 послуга

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом.

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:   Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:

1) проводить перевірку:

- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;

- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;

- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;

- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;

2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;

3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.

4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;

5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;

6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;

7) бере участь у проведенні перевірки:

- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;

8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.

9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).

10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Незалежності в с. Сивухи

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-08-05-003085-а 

Очікувана вартість закупівлі:  981 874,80 грн

Розмір бюджетного призначення: 999 668,00 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі:  Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом.

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:  Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття   виконуються у відповідності до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». При наданні послуг/виконанні робіт Підрядник повинен забезпечити дотримання вимог розділу 5 ГБН В.2.3-2018-540:2012 «Охорона довкілля при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг».

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Поточний ремонт (нанесення дорожньої розмітки) по вул. Соборності в сел. Козелець

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:  Відкриті торги з особливостями UA-2025-08-05-009461-а

Очікувана вартість закупівлі: 196 941,60 грн

Розмір бюджетного призначення: 199 778,00 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі:  1 послуга

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом.

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Якість послуг має відповідати:

ДСТУ 3587:2022 - «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану»;

ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги»;

СОУ 42.1-37641918-117:2014 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Технічні вимоги та методи контролювання показників світлоповертання та яскравості»;

СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг»;

РВ.3.2-218-21476215-663:2006 «Рекомендації з вибору оптимальних матеріалів для розмітки доріг»;

ДСТУ 8749:2017 «Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт»;

«Правила дорожнього руху», затверджені постановою КМУ від 10 жовтня 2001 року №1306, із змінами та доповненнями;

СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування».

 

 

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. вул. Незалежності в сел. Козелець 

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-08-04-007018-а

Очікувана вартість закупівлі: 5 133,60 грн

Розмір бюджетного призначення: 5 133,60 грн 

Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:

1) проводить перевірку:

- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;

- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;

- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;

- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;

2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;

3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.

4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;

5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;

6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;

7) бере участь у проведенні перевірки:

- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;

8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.

9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).

10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.

 

 

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС:  Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Незалежності в сел. Козелець 

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:  Відкриті торги з особливостями UA-2025-07-23-006971-а

Очікувана вартість закупівлі: 351 433,20 грн

Розмір бюджетного призначення: 356 567,00 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі:1 послуга

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі:Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:  Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття   виконуються у відповідності до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». При наданні послуг/виконанні робіт Підрядник повинен забезпечити дотримання вимог розділу 5 ГБН В.2.3-2018-540:2012 «Охорона довкілля при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг».

 

 

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС:Розробка проєкту землеустрою щодо відведення у комунальну власність земельної ділянки для будівництва та обслуговування   закладів освіти по вул. Миколи Леонтовича, буд.5, сел. Козелець

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-07-21-007914-а

Очікувана вартість закупівлі: 6 000,000 грн

Розмір бюджетного призначення: 200 000,00 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі,  затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 року № 275 методом порівняння ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, що міститься  в мережі Інтернет у відкритому доступі та моніторингом електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ щодо визначених очікуваних вартостей схожого предмету закупівлі Замовниками за період, при оголошенні закупівель.

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:  Вимоги до проектування:

  • вивчення наявних матеріалів;
  • розробка завдання на складання проекту землеустрою;
  • вивчення та аналіз іншої документації, необхідної для розроблення проекту землеустрою;
  • кадастрова зйомка земельної ділянки;
  • складання плану меж земельних ділянок;
  • формування документації із землеустрою;
  • погодження документації із землеустрою.;
  • перенесення даних до Державного земельного кадастру.

Технічні характеристики визначені на основі:

  • Земельного кодексу України;
  • Закону України «Про землеустрій»;
  • Закону України «Про Державний земельний кадастр».

 

 

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС:Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Вознесенська в сел. Козелець  

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Звіт про договір, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-07-21-006541-а

Очікувана вартість закупівлі: 2725,20 грн

Розмір бюджетного призначення: 2840,40 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі:  Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 20.05.2025 року №3315-102/VIII «Про затвердження  кошторисної документації з поточного ремонту проїзної частини вулиць».

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:   Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:

1) проводить перевірку:

- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;

- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;

- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;

- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;

2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;

3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.

4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;

5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;

6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;

7) бере участь у проведенні перевірки:

- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;

8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.

9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).

10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.

 

 

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Паркові лавки, опори паркові під світильники, урни паркові для сміття, за ЄЗС ДК 021:2015: 34920000-2–дорожнє  обладнання

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-07-17-008747-а

Очікувана вартість закупівлі:163 000,00 грн

Розмір бюджетного призначення: 300 000,00 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі: Паркові лавки – 10 штук; опори паркові під світильники – 5 штук; урни паркові для сміття – 10 штук

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі:  Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі,  затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 року № 275 методом порівняння ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, що міститься  в мережі Інтернет у відкритому доступі та моніторингом електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ щодо визначених очікуваних вартостей схожого предмету закупівлі Замовниками за період, при оголошенні закупівель.

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:  Обгрунтування доцільності закупівлі, згідно встановлених технічних та якісних характеристик: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника. Враховуючи потребу Замовника в облаштуванні Алеї пам’яті Героїв  Козелецької селищної територіальної громади закупівля проводиться з метою  забезпечення естетичної єдності  металевих конструкцій  для розміщення банерів вшанування  пам’яті загиблих (померлих) захисників та захисниць України з лавками, урнами та опорами для освітлення

 

 

Анонси і оголошення

 

 

 

 

 

president  rada  kmu  chor  chern  Dija  LogoAUCwebDSYO

 

 

 

 

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2025 Козелецька селищна рада Всі права захищено.