Ви тут: Головна
Галузева інформація
Пенсійний фонд інформує
Публічні закупівлі
Публічні закупівлі 2025




Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Садова в с. Лемеші
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Звіт про договір, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-05-29-001298-а
Очікувана вартість закупівлі: 7 126,80 грн
Розмір бюджетного призначення: 7 126,80 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 28.03.2025 року №3236-99/VIII «Про затвердження кошторисної документації з поточного ремонту проїзної частини вулиць»
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС:Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Катричева в с. Ставиське
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-05-28-009040-а
Очікувана вартість закупівлі: 2 685,60 грн
Розмір бюджетного призначення: 2 685,60 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі:1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 08.04.2025 року №3255-100/VIII «Про затвердження кошторисної документації з поточного ремонту проїзної частини вулиць»
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Бензин А-95 (Євро 5), картка, за ЄЗС ДК 021:2015: 09130000-9 – нафта і дистиляти
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Використання електронного каталогу – запит пропозицій постачальників UA-2025-05-27-010043-а
Очікувана вартість закупівлі: 168 720,00 грн
Розмір бюджетного призначення: 360 000,00 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 3 000 літрів
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 року № 275 методом порівняння ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку (регіональні ціни на пальне Чернігівська область), а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, а також аналізу обсягів товару та інформації про аналогічні закупівлі розміщені на сайті https://prozorro.gov.ua.
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Бензин, який Продавець планує відпускати Покупцю на запропонованих АЗС, повинен відповідати діючим вимогам встановленим законодавством України, а саме: ДСТУ 7687:2015. «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Лесі Українки в с. Бобруйки
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-05-27-003582-а
Очікувана вартість закупівлі: 2 779,20 грн
Розмір бюджетного призначення: 2 779,20 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі:1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року №3211-98/VIII «Про затвердження кошторисної документації з поточного ремонту проїзної частини вулиць»
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Незалежності в с. Бобруйки
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-05-27-001815-а
Очікувана вартість закупівлі: 2 776,80 грн
Розмір бюджетного призначення: 2 776,80 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року №3211-98/VIII «Про затвердження кошторисної документації з поточного ремонту проїзної частини вулиць»
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Набережна в с. Олексіївщина
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-05-26-004165-а
Очікувана вартість закупівлі: 2 782,80 грн
Розмір бюджетного призначення: 7 126,80 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року №3211-98/VIII «Про затвердження кошторисної документації з поточного ремонту проїзної частини вулиць»
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону по вул. М. Мартиненка в с. Патюти
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-05-22-001136-а
Очікувана вартість закупівлі: 535 698,00 грн
Розмір бюджетного призначення: 547 072,00 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 28.03.2025 року № 3237-99/VIII «Про затвердження кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги»
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Послуги з улаштування вирівнювального шару грунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС виконуються у відповідності до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». При наданні послуг/виконанні робіт Підрядник повинен забезпечити дотримання вимог розділу 5 ГБН В.2.3-2018-540:2012 «Охорона довкілля при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг».
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Садова в с. Лемеші
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-05-21-001711-а
Очікувана вартість закупівлі: 7 126,80 грн
Розмір бюджетного призначення: 7 126,80 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом.
Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 28.03.2025 року №3236-99/VIII «Про затвердження кошторисної документації з поточного ремонту проїзної частини вулиць».
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Шевченка в с. Берлози Чернігівського району Чернігівської області»
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Звіт про договір, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-05-19-011158-а
Очікувана вартість закупівлі: 2 742,06 грн
Розмір бюджетного призначення: 2785,20 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року № 3211-98/VIII «Про затвердження кошторисної документації з поточного ремонту проїзної частини вулиць».
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Незалежності в с. Берлози Чернігівського району Чернігівської області»
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Звіт про договір, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-05-19-009592-а
Очікувана вартість закупівлі: 1192,48 грн
Розмір бюджетного призначення: 1213,20 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року № 3211-98/VIII «Про затвердження кошторисної документації з поточного ремонту проїзної частини вулиць»
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше