Ви тут: Головна
Галузева інформація
Пенсійний фонд інформує
Публічні закупівлі
Публічні закупівлі 2025




Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Поточний ремонт дорожнього покриття вул. А. Горбача в с. Єрків
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Звіт про договір, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-04-25-004011-а
Очікувана вартість закупівлі: 5094,82 грн
Розмір бюджетного призначення: 5276,40 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом, і повинна бути не більше ніж 1,5% від договірної ціни. За результатами відкритих торгів, пропозиція учасника становить 346 586,73 грн.
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону по вул. Богословська в сел. Козелець
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Звіт про договір, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-04-25-001890-а
Очікувана вартість закупівлі: 4394,40 грн
Розмір бюджетного призначення: 5188,80 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом, і повинна бути не більше ніж 1,5% від договірної ціни. За результатами відкритих торгів, пропозиція учасника становить 298 938,69 грн. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року № 3212-98/VIII «Про затвердження кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги».
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Улаштування вирівнювального шару грунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону по вул. Амосова в сел. Козелець
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-04-22-006395-а
Очікувана вартість закупівлі: 5999,88 грн
Розмір бюджетного призначення: 7 887,60 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом, і повинна бути не більше ніж 1,5% від договірної ціни. За результатами відкритих торгів, пропозиція учасника становить 399 992,00 грн.Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року № 3212-98/VIII «Про затвердження кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги».
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону по провул. Тракторний в с. Омелянів
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-04-16-000285-а
Очікувана вартість закупівлі: 714 806,40 грн
Розмір бюджетного призначення: 728 794,00 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року № 3212-98/VIII «Про затвердження кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги»
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Послуги з улаштування вирівнювального шару грунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС виконуються у відповідності до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». При наданні послуг/виконанні робіт Підрядник повинен забезпечити дотримання вимог розділу 5 ГБН В.2.3-2018-540:2012 «Охорона довкілля при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг».
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону по вул. Миру в с. Савин Чернігівського району Чернігівської області
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-04-11-000137-а
Очікувана вартість закупівлі: 965 292,00 грн
Розмір бюджетного призначення: 979 376,00 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 28.03.2025 року № 3237-99/VIII «Про затвердження кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги»
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Послуги з улаштування вирівнювального шару грунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС виконуються у відповідності до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Розробка проєкту землеустрою щодо відведення у комунальну власність земельної ділянки для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування Козелецької селищної ради по вул. Молодіжна, буд.44, с. Данівка
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-04-10-001636-а
Очікувана вартість закупівлі: 6 000,000 грн
Розмір бюджетного призначення: 200 000,00 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 року № 275 методом порівняння ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 року № 275 методом порівняння ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та моніторингом електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вивчення наявних матеріалів; розробка завдання на складання проекту землеустрою; вивчення та аналіз іншої документації, необхідної для розроблення проекту землеустрою; кадастрова зйомка земельної ділянки; складання плану меж земельних ділянок; формування документації із землеустрою; погодження документації із землеустрою.; перенесення даних до Державного земельного кадастру.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. А. Горбача в с. Єрків Чернігівського району Чернігівської області»
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-04-09-002492-а
Очікувана вартість закупівлі: 5198,80 грн
Розмір бюджетного призначення: 5276,40 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом, і повинна бути не більше ніж 1,5% від договірної ціни. За результатами відкритих торгів, пропозиція учасника становить 346 586,73 грн.
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону по вул. Бурих в с. Сираї Чернігівського району Чернігівської області
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-04-04-004158-а
Очікувана вартість закупівлі: 499 440,00 грн
Розмір бюджетного призначення: 510 285,00 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі:1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі:Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом.
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Послуги з улаштування вирівнювального шару грунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС виконуються у відповідності до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». При наданні послуг/виконанні робіт Підрядник повинен забезпечити дотримання вимог розділу 5 ГБН В.2.3-2018-540:2012 «Охорона довкілля при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг».
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Поточний ремонт дорожнього покриття вул. А. Горбача в с. Єрків Чернігівського району Чернігівської області
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-03-25-000456-а
Очікувана вартість закупівлі: 366 141,60 грн
Розмір бюджетного призначення: 374 978,00 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року № 3211-98/VIII «Про затвердження кошторисної документації з поточного ремонту проїзної частини вулиць»
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття виконуються у відповідності до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». При наданні послуг/виконанні робіт Підрядник повинен забезпечити дотримання вимог розділу 5 ГБН В.2.3-2018-540:2012 «Охорона довкілля при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг».
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Улаштування вирівнювального шару грунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону по вул. Амосова в сел. Козелець Чернігівського району Чернігівської області
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-03-21-004889-а
Очікувана вартість закупівлі: 540 690,00 грн
Розмір бюджетного призначення: 552 138,00 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року № 3212-98/VIII «Про затвердження кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги»
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Послуги з улаштування вирівнювального шару грунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС виконуються у відповідності до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт».
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше