| 
 Інформація про центр надання адміністративної послуги 
 | 
| 
 1. 
 | 
 Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги 
 | 
 17000,Чернігівська область, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 
 | 
| 
 2. 
 | 
 Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги 
 | 
 Понеділок – Вівторок з 800  до 1700 
Середа з 800  до 2000 
Четвер з 800  до 1700 
П’ятниця з 800  до 1600 
Субота, Неділя – вихідний 
 | 
| 
 3. 
 | 
 Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги 
 | 
 Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 
Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua 
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; 
 | 
| 
 Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги 
 | 
| 
 4. 
 | 
 Закони України 
 | 
    Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» 
 | 
| 
 5. 
 | 
 Акти Кабінету Міністрів України 
 | 
     Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1137 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг» 
 | 
| 
 6. 
 | 
 Акти центральних органів виконавчої влади 
 | 
     Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.11.2016 за № 1500/29630; 
    наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за № 200/28330; 
     наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.03.2016 за № 427/28557 
 | 
| 
 Умови отримання адміністративної послуги 
 | 
| 
 7. 
 | 
 Підстава для одержання адміністративної послуги 
 | 
      Звернення фізичної особи – підприємця або уповноваженої нею особи (далі – заявник) 
 | 
| 
 8. 
 | 
 Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 
 | 
 Заява про державну реєстрацію включення відомостей про фізичну особу – підприємця до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. 
 Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. 
 У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження. Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, може бути: 1) нотаріально посвідчена довіреність; 
2) довіреність, видана відповідно до законодавства іноземної держави 
 | 
| 
 9. 
 | 
 Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги 
 | 
  1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням. 
 2. В електронній формі документи подаються з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, а щодо послуг, надання яких зазначений вебпортал не забезпечує, – через портал електронних сервісів* 
 | 
| 
 10. 
 | 
 Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги 
 | 
 Безоплатно 
 | 
| 
 11. 
 | 
 Строк надання адміністративної послуги 
 | 
   Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів 
 | 
| 
 12. 
 | 
 Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 
 | 
 Документи подано особою, яка не має на це повноважень; 
 у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії; 
 подання документів або відомостей, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі;    
 документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації; 
 невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»; 
  невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»; 
 подані документи суперечать вимогам законів України 
 | 
| 
 14. 
 | 
 Результат надання адміністративної послуги 
 | 
    Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; 
  виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; 
  повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови 
 | 
| 
 15. 
 | 
 Можливі способи отримання відповіді (результату) 
 | 
 Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу. 
 За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора та печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку, якщо державним реєстратором є нотаріус) – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі. 
 У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення 
 |