Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

від 18 березня  2024 року                             Козелець                                 № 73

Про скликання тридцять третьої сесії 

селищної ради восьмого скликання

  Відповідно до ст.46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з о б о в ’ я з у ю:

  1. Скликати тридцять третю сесію селищної ради восьмого скликання 29 березня 2024 року о 10.00 годині в залі засідань адміністративного будинку селищної  ради.
  2. На розгляд сесії винести наступні питання:
  3. Про звіт Козелецького селищного голови за 2023 рік.
  4. Про дострокове припинення повноважень депутата Козелецької селищної ради восьмого скликання Гуца А.М.
  5. Про збільшення дохідної та видаткової частини бюджету за рахунок перевиконання дохідної частини селищного бюджету.
  6. Про збільшення видаткової частини бюджету за рахунок залишку  бюджетних коштів, що скласвся на 01.01.2024 року.
  7. Про фінансування «Програми відшкодування різниці в тарифі на послуги з централізованого водовідведення (очистка стоків) для населення Козелецької селищної територіальної громади на  2024 рік».
  8. Про виділення коштів на виготовлення проектно-кошторисної  документації.
  9. Про фінансування «Програми розроблення, оновлення та внесення змін до містобудівної документації Козелецької селищної ради на   2024 -2026 роки».
  10. Про затвердження плану заходів щодо запобігання корупції на 2024 рік по Козелецькій селищній раді.
  11. Про затвердження Переліку базової мережі закладів культури Козелецької селищної ради.
  12. Про затвердження клопотання до Міністерства культури та інформаційної політики щодо надання погодження про виключення з базової мережі закладів культури Козелецької селищної ради.
  13. Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради у новій редакції.
  14. Про внесення змін до рішення вісімнадцятої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 27.01.2022 року № 12-18/VІІІ «Про затвердження Інформаційних карток адміністративних послуг та Технологічних карток адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради».
  15. Про надання дозволу КНП «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради на передачу в оренду майна комунальної власності та включення до Переліку Першого типу.
  16. Земельні питання.
  17. Інші питання.
  18. Провідному спеціалісту із загальних питань та контролю загального відділу Мельник О.В. забезпечити оприлюднення даного розпорядження на офіційному вебсайті Козелецької селищної ради.

Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ

Ознайомитись з проєктами рішень можна тут

 

 

Запрошуємо громадськість до обговорення проєкту Звіту про стратегічну екологічну оцінку генерального плану та плану зонування території с.Савин Козелецької селищної ради Чернігівського району, Чернігівської області.

Консультації з громадськістю проводяться у формі електронних консультацій з громадськістю "Повідомлення про оприлюднення проекту документа державного планування та Звіту про стратегічну екологічну оцінку генерального плану та плану зонування території с.Савин Козелецької селищної ради Чернігівського району, Чернігівської області" та

публічного громадського обговорення "Повідомлення про публічне громадське обговорення Звіту про стратегічну екологічну оцінку генерального плану та плану зонування території с.Савин Козелецької селищної ради Чернігівського району, Чернігівської області"

  

      1. Найменування організатора  консультацій з громадськістю Козелецька селищна рада.

      Розпорядження селищного голови від 22.02.2024 року № 52 "Про проведення консультацій з громадськістю щодо проєктів рішень сесії Козелецької селищної ради про припинення (ліквідацію) філій Козелецького ліцею№ 3 Козелецької селищної ради

      Склад робочої групи з організації та проведення консультацій з громадськістю щодо проєктів рішень сесії Козелецької селищної ради "Про припинення (ліквідацію) Лихолітської філії Козелецької селищної ради", "Про припинення (ліквідацію) Скрипчинської філії Козелецької селищної ради"

      План заходів з організації та проведення консультацій з громадськістю щодо проєктів рішень сесії Козелецької селищної ради "Про припинення (ліквідацію) Лихолітської філії Козелецької селищної ради", "Про припинення (ліквідацію) Скрипчинської філії Козелецької селищної ради"

        1. Документи, винесені для консультацій з громадськістю: 

        проєкти рішень сесії Козелецької селищної ради 

        «Про припинення (ліквідацію) Лихолітської філії Козелецького ліцею №3 Козелецької селищної ради»(pdf), 

        «Про припинення (ліквідацію) Скрипчинської філії Козелецького ліцею №3 Козелецької селищної ради»(pdf).

        1. Нормативне забезпечення:

        Стаття 143 Конституції України: Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого  самоврядування утворюють,  реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю, вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.

        Стаття 26  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»: Реорганізація або ліквідація навчальних закладів комунальної форми власності здійснюється за рішенням місцевої ради.

        Стаття 25  Закону України «Про освіту»: Засновник закладу освіти зобов’язаний у разі реорганізації чи ліквідації закладу освіти забезпечити здобувачам освіти можливість продовжувати навчання на відповідному рівні освіти.

        Стаття 32 Закону України «Про повну загальну середню освіту»:    Рішення про утворення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти приймає його засновник (засновники).

        Мережа закладів загальної середньої освіти формується відповідно до законодавства з урахуванням соціально-економічної та демографічної ситуації, а також відповідно до культурно-освітніх та інших потреб територіальної громади та/або суспільства.

        Рішення про утворення комунальних початкових шкіл, гімназій як окремих юридичних осіб, їх реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) приймають районні, міські, сільські, селищні ради.

        У разі реорганізації чи ліквідації закладу загальної середньої освіти засновник зобов’язаний забезпечити учням можливість продовжити здобуття загальної середньої освіти на відповідному рівні освіти.

        Реорганізація і ліквідація закладів загальної середньої освіти у сільській місцевості допускаються лише після громадського обговорення проекту відповідного рішення засновника.

        1. Мета проведення консультацій з громадськістю: врахування думки жителів Козелецької селищної ради щодо проєктів рішень сесії Козелецької селищної ради про припинення (ліквідацію) філій Козелецького ліцею №3 Козелецької селищної ради: Лихолітської філії Козелецького ліцею №3, Скрипчинської філії Козелецького ліцею №3.
        2. Соціальні групи населення, на які поширюватиметься дія документів   жителі  Лихолітського старостинського округу, Скрипчинського старостинського округу.
        3. Формат проведення консультацій з громадськістю та порядок участі  в обговоренні представників визначених соціальних груп населення:

        консультації з громадськістю проводитимуться у формі:

        • публічного громадського обговорення шляхом зустрічей керівництва Козелецької селищної ради та управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради з громадськістю Лихолітського старостинського округу, Скрипчинського старостинського округу за визначеним графіком:

        Графік проведення публічного громадського обговорення

        № з/п

        Дата

        Місце проведення

        Адреса

        Час

        1

        10.10.2024

        Лихолітська філія

        Козелецького ліцею №3 Козелецької селищної ради

        с.Лихолітки,

        вул. Центральна, буд.25

        14:00

        2

        11.10.2024

        Скрипчинська філія

        Козелецького ліцею №3 Козелецької селищної ради

        с.Скрипчин,

        вул. Центральна, буд.7

        14:00

        - направлення письмових звернень і пропозицій в електронному вигляді на електронну пошту управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради;

        - збору звернень і пропозицій у скриньках, розміщених на території Лихолітського старостинського округу, Скрипчинського старостинського округу. 

        У консультаціях з громадськістю можуть брати участь дієздатні жителі Козелецької селищної ради, які досягли 18-річного віку та місце проживання яких в установленому законом порядку зареєстроване на території, в межах якої проводяться громадські обговорення.

        1. Адреса електронної пошти, строк і форми для подання пропозицій (зауважень): Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

        Пропозиції (зауваження) учасників консультацій з громадськістю в письмовій формі надсилаються електронною поштою із зазначенням прізвища, імені, по батькові та адреси особи, яка їх подає, до 17:00 28.02.2025 року з дати опублікування повідомлення про їх проведення. Анонімні пропозиції (зауваження) не реєструються.

        1. Прізвище та ім’я особи, визначеної відповідальною за проведення громадського обговорення  Трофимченко Алла Андріївна, начальник управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради.
        2. Строк і спосіб оприлюднення результатів громадського обговорення – узагальнення висловлених в ході проведення консультацій з громадськістю зауважень та пропозицій здійснюється організатором протягом 14 днів після закінчення строку подання пропозицій. Після отримання висловлених пропозицій та проведеного аналізу відбудеться оприлюднення результатів громадського обговорення на сайті Козелецької селищної ради.

        Запрошуємо усіх охочих узяти участь в обговоренні запропонованих проєктів рішень, що виноситимуться на розгляд сесії Козелецької  селищної ради.

         

         

        ЗАТВЕРДЖЕНО
         постановою Кабінету Міністрів України
         від 8 серпня 2023 р. № 835

        ПУБЛІЧНИЙ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ДОГОВІР 
         про надання послуги з управління побутовими відходами

        ________смт. Козелець__________
         (найменування населеного пункту)

                                                                                                                                                  01 лютого  2024 р.

        Комунальне підприємство «Козелецьводоканал» ______________________________________
         (найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) фізичної особи - підприємця)

        в особі начальника Юрченка Владислава Миколайовича__________________________,
                                                     (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) представника виконавця)

        що діє на підставі статуту затвердженого рішенням восьмої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 30.04.2021 року №13-08/VIII


                                                                                (назва, дата, номер документа)

        (далі - виконавець), з однієї сторони, та індивідуальний споживач (далі - споживач), з іншої сторони, уклали індивідуальний договір про надання послуги з управління побутовими відходами.

        Загальні положення

        1. Цей договір є публічним договором приєднання про надання послуги з управління побутовими відходами (далі - послуга), який укладається сторонами відповідно до Закону України “Про житлово-комунальні послуги” з урахуванням статей 633, 634, 641 і 642 Цивільного кодексу України шляхом приєднання споживача до умов цього договору в цілому.
        2. Фактом приєднання споживача до умов договору є прийняття пропозиції укласти договір (акцепт), вчинення споживачем будь-яких дій, які свідчать про його бажання укласти договір, зокрема надання виконавцю підписаної заяви про укладення договору (додаток до договору), сплата рахунка за надану послугу, факт споживання послуги.

        Предмет договору

        1. Виконавець надає послугу відповідної якості згідно з графікомабо відповідно до  звернення (заявки)  споживача, а споживач своєчасно оплачує її за встановленими тарифами за видами побутових відходів у строки і на умовах, передбачених цим договором, на підставі рішеннявиконавчого комітету Козелецької селищної ради від 28.07.2023 року №873-61/VIII «Про затвердження результатів конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів (рідких побутових відходів) на території населених пунктів Козелецької селищної ради»___________________________________________________________________________

        (дата та номер акта про визначення виконавця)

        та відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, затверджених рішенням шостої сесії восьмого скликання Козелецької селищної ради від 04.10.2017 року №06-6/VIII «Про затвердження Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях Козелецької селищної ради»______________________________________

        (дата та номер акта про затвердження правил благоустрою)

        з урахуванням регіонального та місцевого планів управління відходами, затверджених ___________________________________-____________________________________________,

        (дата та номер акта про затвердження регіонального та місцевого планів управління відходами)

        які розміщені на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування або на веб-сайті виконавця за посиланням:

        https://kozsr.gov.ua______________________________________________________. (посилання на офіційний веб-сайт органу місцевого самоврядування або виконавця)

        Надання послуги за видами побутових відходів

        1. Виконавець надає споживачеві послуги з управління _роздільно зібраними (РПВ)_______________________________________________________ відходами.

                               (змішаними, роздільно зібраними, великогабаритними, ремонтними)

        1. Послуга з управління побутовими відходами (змішані та/або роздільно зібрані відходи від домогосподарств, включаючи відходи паперу, картону, скла, пластику, деревини, текстилю, металу, упаковки, біовідходи, відходи електричного та електронного обладнання, відходи батарей та акумуляторів, небезпечні відходи у складі побутових) надається за контейнерною чи безконтейнерною системою, на пункті роздільного збирання (зокрема мобільному) чи за заявкою, інформація про яку розміщується на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування або виконавця.
        2. Для збирання побутових відходів за контейнерною системою використовуються технічно справні контейнери. Інформація щодо кількості, місткості та приналежності контейнерів розміщується на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування або виконавця.
        3. Графік та години перевезення за контейнерною або безконтейнерною системою, адреса пункту роздільного збирання (зокрема мобільного), контактна інформація для замовлення перевезення побутових відходів за заявкою розміщуються на веб-сайті органу місцевого самоврядування або виконавця.
        4. Під час збирання побутових відходів за контейнерною системою (якщо такий контейнер є мобільним і не розміщений постійно на визначеному місці) споживач зобов’язаний за встановленим графіком виставляти контейнер у місці, погодженому з виконавцем.
        5. Під час збирання побутових відходів за безконтейнерною системою споживач має за встановленим графіком виставити пластикові пакети із зібраними відходами у місцях, погоджених з виконавцем.
        6. Розташування споживачем контейнерів для збирання великогабаритних і ремонтних відходів здійснюється відповідно до вимог санітарно-епідеміологічного законодавства на спеціальному майданчику з твердим покриттям у місцях, погоджених з виконавцем.

        Вимоги до якості послуги

        1. Критеріями якості надання послуги з управління побутовими відходами є дотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів, дотримання правил надання послуги з управління побутовими відходами та інших вимог законодавства.

        Права та обов’язки споживача

        1. Споживач має право:

        1) одержувати своєчасно та належної якості послугу згідно із законодавством про житлово-комунальні послуги та про відходи і умовами договору;

        2) без додаткової оплати одержувати від виконавця засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору, інформацію про тарифи на послугу з управління побутовими відходами, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифу, норми надання послуги, порядок надання послуги, графік збирання та перевезення побутових відходів, обсяги зібраних побутових відходів (за видами), обсяги побутових відходів, переданих на місця видалення відходів та/або об’єкти, що здійснюють відновлення відходів, з наведенням коду операції відповідно до Переліку операцій з видалення відходів  та Переліку операцій з відновлення відходів, наведених в додатках 1 та 2 до Закону України “Про управління відходами”. Така інформація надається засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору, або на зазначений споживачем засіб зв’язку у додатку до цього договору у строк, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”;

        3) на відшкодування збитків та шкоди, завданих його майну та життю або здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуги;

        4) на усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуги протягом п’яти робочих днів з моменту звернення споживача;

        5) на зменшення розміру плати за послугу у разі її ненадання, надання не в повному обсязі або зниження її якості;

        6) на несплату вартості послуги за період тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб понад 30 календарних днів за умови документального підтвердження такої відсутності;

        7) на перевірку обсягу надання та якості послуги в установленому законодавством про житлово-комунальні послуги порядку;

        8) складати та підписувати акти-претензії у зв’язку з порушенням правил надання послуги;

        9) отримувати без додаткової оплати інформацію про проведені виконавцем нарахування плати за послугу (з розподілом за періодами та видами нарахувань) та отримані від споживача платежі;

        10) отримувати повну та достовірну інформацію про безпечність об’єктів відновлення побутових відходів.

        1. Споживач зобов’язується:

        1) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуги, що виникли з його вини;

        2) оплачувати в установлений договором строк надану послугу;

        3) дотримуватися правил пожежної безпеки та санітарних норм;

        4) у разі несвоєчасного здійснення платежів за послугу сплачувати пеню в розмірі, встановленому відповідно до пункту 25 цього договору;

        5) письмово інформувати виконавця про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та про фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житлі споживача, протягом 30 календарних днів від дня настання такої події;

        6) забезпечити роздільне збирання побутових відходів;

        7) визначати разом з виконавцем місця розташування контейнерних майданчиків, створювати умови для вільного доступу до таких майданчиків;

        8) обладнати контейнерні майданчики, утримувати їх у належному санітарному стані, забезпечувати освітлення в темний час доби;

        9) забезпечити належне збирання та зберігання відходів, встановлення достатньої кількості контейнерів у разі застосування контейнерної системи для збирання побутових відходів з метою запобігання їх переповненню; утримувати контейнери відповідно до вимог санітарних норм і правил;

        10) забезпечити передачу побутових відходів до системи управління побутовими відходами, а побутові відходи, на які поширюється розширена відповідальність виробника, - до системи приймання або роздільного збирання, створеної організаціями розширеної відповідальності виробників.

        Права та обов’язки виконавця

        1. Виконавець має право:

        1) у разі застосування контейнерної системи вимагати від споживача встановити контейнери та обладнати контейнерні майданчики та забезпечувати їх утримання у належному санітарно-технічному стані, а у разі застосування безконтейнерної системи - територію для збирання пластикових пакетів з побутовими відходами;

        2) вимагати від споживача своєчасно збирати та належним чином зберігати побутові відходи, встановлювати передбачену договором кількість контейнерів у разі застосування контейнерної системи та  запобігати їх переповненню;

        3) вимагати від споживача здійснювати роздільне збирання побутових відходів;

        4) обмежити (припинити) надання послуги у разі її неоплати або оплати не в повному обсязі в порядку і строки, встановлені законом та договором, крім випадків, коли якість та/або обсяг надання послуги не відповідають умовам договору;

        5) вимагати від споживача проведення протягом п’яти робочих днів робіт з усунення виявлених неполадок, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості таких робіт, проведених виконавцем;

        6) отримувати інформацію від споживача про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та фактичної кількості осіб, які постійно проживають у житлі споживача.

        1. Виконавець зобов’язується:

        1) забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість послуги згідно із законодавством про житлово-комунальні послуги та про відходи та умовами договору, зокрема шляхом створення системи управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів;

        2) готувати та укладати із споживачем договори про надання послуги з визначенням відповідальності за дотримання умов її виконання згідно з типовим договором;

        3) без додаткової оплати надавати в установленому законодавством порядку засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору, необхідну інформацію про тарифи, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифу, порядок надання послуги, графік збирання та перевезення побутових відходів, щомісячні обсяги зібраних побутових відходів (за видами), щомісячні обсяги переданих різних видів побутових відходів іншим суб’єктам господарювання на місця видалення відходів або об’єкти відновлення відходів з наведенням коду операції відповідно до Переліку операцій з видалення відходів та Переліку операцій з відновлення відходів, наведених в додатках 1 і 2 до Закону України “Про управління відходами”;

        4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за послугу в разі її ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках, визначених договором;

        5) вживати заходів до усунення порушень якості послуги у строки, встановлені законодавством;

        6) самостійно здійснювати перерахунок вартості послуги за весь період її ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості, а також сплачувати неустойку (штраф) у розмірі, встановленому відповідно до пункту 25 цього договору;

        7) своєчасно реагувати на виклики споживача, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) споживача у зв’язку з порушенням порядку надання послуги;

        8) своєчасно та власним коштом проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням послуги, що виникли з його вини;

        9) інформувати споживача про намір зміни тарифів на послугу за видами побутових відходів у порядку, встановленому відповідно до пункту 26 цього договору;

        10) укладати договори із суб’єктами господарювання, які здійснюють відновлення та видалення побутових відходів. Якщо виконавцем послуги є адміністратор послуги, він також укладає договори із суб’єктами господарювання, які здійснюють збирання та перевезення побутових відходів;

        11) забезпечувати утримання у належному санітарно-технічному стані контейнерів у разі перебування їх у власності суб’єкта господарювання, який здійснює збирання та перевезення побутових відходів;

        12) забезпечувати ліквідацію звалища змішаних відходів протягом однієї доби з моменту його утворення на контейнерному майданчику через недотримання графіка перевезення, а також невідкладне проведення прибирання в разі розсипання побутових відходів під час завантаження у спеціально обладнаний для цього транспортний засіб;

        13) проводити інформаційні кампанії для підвищення обізнаності громадськості з питань запобігання утворенню відходів та забрудненню навколишнього природного середовища.

        Тариф та порядок оплати послуги

        1. Згідно з рішенням виконавчого комітету Клзелецької селищної ради від 27 грудня 2023 р. № 2140-72/VIII 

                                                                                     (орган місцевого самоврядування)

        тариф на послугу становить:

        Вид побутових відходів

        Тариф на послугу за видами побутових відходів, гривень за
         1 куб. метр чи гривень за 1 тонну

        1. Змішані відходи

         

        2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності):

        114,72

        паперу, картону

         

        скла

         

        пластику

         

        деревини

         

        текстилю

         

        металу

         

        упаковки

         

        біовідходи

         

        відходи зелених насаджень

         

        відходи електричного та електронного обладнання

         

        відходи батарей та акумуляторів

         

        небезпечні відходи у складі побутових

         

        3. Великогабаритні відходи

         

        4. Ремонтні відходи

         

        Згідно    з     рішенням     виконавчого   комітету   Козелецької    селищної     ради    від  


                                                                                     (назва органу місцевого самоврядування)

        12.12.2023р. №1974-71/VІІІ тариф на послугу з централізованого водовідведення (очищення стоків)  за 1 куб. метр  вивезених рідких побутових відходів становить:

        для споживачів, які не є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (фізичні особи (населення), які отримують або мають намір отримувати послуги з централізованого водопостачання та/або централізованого водовідведення) ─ 43,92 гривень за 1 м³;

        для споживачів, які не є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (юридичні особи, які отримують або мають намір отримувати послуги з централізованого водопостачання та/або централізованого водовідведення) ─ 60,30 гривень за 1 м³.

        У разі надання послуги за межами смт. Козелець виконавець розраховує вартість проїзду виходячи з відстані до місця надання послуги та назад, норм витрат пального та ціни на нього.

        Плата за абонентське обслуговування становить  ________-________ гривень на місяць.

        1. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

        Споживач вносить однією сумою плату виконавцю, яка складається з:

        плати за послугу, що розраховується виходячи з розміру затверджених тарифів на послугу за видами побутових відходів та обсягу надання послуги, визначених відповідно до законодавства;

        плати за абонентське обслуговування в розмірі, визначеному виконавцем, але не вище граничного розміру, визначеного Кабінетом Міністрів України.

        Плата за послугу та за абонентське обслуговування нараховується щомісяця.

        Початок і закінчення розрахункового періоду для розрахунку плати за абонентське обслуговування завжди збігаються з початком і закінченням календарного місяця відповідно.

        1. У разі застосування щомісячної системи оплати послуги споживач здійснює оплату за цим договором не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.
        2. Виконавець формує на підставі норм надання послуги рахунок на оплату послуги та надає споживачеві у строк не пізніше ніж за 10 календарних днів до граничного строку внесення плати за послугу.

        Рахунок надається на паперовому носії. На вимогу або за згодою споживача рахунок може надаватися в електронній формі, зокрема за допомогою доступу до електронних систем обліку розрахунків споживачів.

        1. За бажанням споживача оплата послуги може здійснюватися шляхом внесення авансових платежів.

        Під час здійснення оплати споживач зобов’язаний зазначити розрахунковий період, за який вона здійснюється, та призначення платежу (плата виконавцю, сплата пені, штрафів).

        У разі коли споживачем не визначено розрахунковий період або за зазначений споживачем період виникла переплата, виконавець має право зарахувати такий платіж (його частину в розмірі переплати) в рахунок заборгованості споживача за минулі розрахункові періоди в разі її наявності, а в разі відсутності такої заборгованості - в рахунок майбутніх платежів споживача починаючи з найближчих до дати здійснення платежу розрахункових періодів.

        Виконавець не має права зараховувати плату за послугу в рахунок погашення пені, нарахованої споживачу без згоди споживача.

        1. У разі коли споживач не повністю вніс плату виконавцю за розрахунковий період, а також коли виконавець здійснює зарахування переплати в рахунок заборгованості за минулі періоди або в рахунок майбутніх платежів споживача, отримані від споживача кошти зараховуються:

        у першу чергу - в рахунок плати за послугу;

        у другу чергу - в рахунок плати за абонентське обслуговування.

        1. У разі тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб понад 30 календарних днів споживач має право на несплату вартості послуги за такий період за умови подачі виконавцю заяви та документа, що підтверджує таку відсутність:

        довідки про фактичне місце проживання;

        довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

        довідки, що підтверджує тимчасове перебування в лікувально-профілактичних і санітарно-профілактичних закладах;

        довідки, що підтверджує навчання в іншому місті;

        довідки, що підтверджує проходження військової служби;

        довідки, що підтверджує відбування покарання;

        документів, що підтверджують тимчасове перебування за кордоном.

        Відповідальність сторін за порушення договору

        1. Сторони несуть відповідальність за порушення договору відповідно до статті 26 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.
        2. У разі ненадання або надання послуги не в повному обсязі, зниження її якості споживач викликає виконавця послуги (його представника) для перевірки кількості та/або якості наданої послуги. Виконавець зобов’язаний прибути на виклик споживача для перевірки якості надання послуги у строк не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання відповідного повідомлення споживачу.

        Акт-претензія складається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1145 “Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг” (Офіційний вісник України, 2019 р., № 4, ст. 133).

        1. У разі несвоєчасного здійснення платежів споживач зобов’язаний сплатити пеню в розмірі 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу.

        Нарахування пені починається з першого робочого дня, що настає за останнім днем граничного строку внесення плати за послугу.

        Пеня не нараховується за умови наявності заборгованості держави за надані населенню пільги та житлові субсидії та/або наявності у споживача заборгованості з оплати праці, підтвердженої належним чином.

        У разі ненадання послуги, надання її не в повному обсязі або невідповідної якості виконавець здійснює перерахунок вартості послуги, а також сплачує споживачеві неустойку (штраф) у розмірі 0,01 відсотка середньодобової вартості споживання послуги, визначеної за попередні 12 місяців (якщо попередніх місяців нараховується менш як 12 - за фактичний час споживання послуги), за кожен день ненадання послуги, надання її не в повному обсязі або невідповідної якості (за виключенням нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт або періоду, протягом якого відбувалася ліквідація наслідків аварій або усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуги, що виникли з вини споживача).

        Аварійно-відновними роботами є комплекс робіт з ліквідації наслідків аварій, що виникли, а також із запобігання аваріям та аварійним ситуаціям.

        Порядок і умови внесення змін до договору, зокрема щодо тарифу на послугу

        1. Виконавець має право вносити зміни до договору. У разі внесення виконавцем змін до договору, крім зміни тарифу на послугу, такі зміни вступають в силу через 30 днів з моменту розміщення цих змін на

        https://kozsr.gov.ua ______________________________________________________________.

        (офіційний веб-сайт органу місцевого самоврядування або виконавця)

        Інформування споживача про намір зміни тарифів на послугу за видами побутових відходів здійснюється виконавцем в порядку, затвердженому Мінінфраструктури.

        1. У разі прийняття органом місцевого самоврядування рішення про зміну тарифів на послугу за видами побутових відходів виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх у дію, повідомляє про це споживачам з посиланням на рішення відповідних органів шляхом розміщення на офіційному веб-сайті виконавця.

        У разі зміни тарифів протягом строку дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію. Виконавець зобов’язаний внести відповідні зміни до договору шляхом розміщення нової редакції договору на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування або виконавця за посиланням:

        https://kozsr.gov.ua____________________________________________________________.
                               (посилання на офіційний веб-сайт органу місцевого самоврядування або виконавця)

        Форс-мажорні обставини

        1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо таке невиконання є наслідком форс-мажорних обставин.
        2. Форс-мажорними обставинами є надзвичайні та невідворотні обставини, які виникли в результаті не передбачених сторонами подій, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору, обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, зокрема пожежі, землетруси, повені, зсуви, вибухи, війна або військові дії, страйк, блокада. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати або іншого компетентного органу.

        Строк дії договору, порядок і умови продовження його дії та розірвання

        1. Цей договір набирає чинності з дня акцептування його споживачем, але не раніше ніж через 30 днів з моменту опублікування і діє протягом одного року з дати набрання чинності.
        2. Якщо за 30 днів до закінчення строку дії цього договору жодна із сторін не повідомить письмово іншій стороні про відмову від договору, договір вважається продовженим на черговий однорічний строк.
        3. Цей договір може бути розірваний у разі прийняття рішення співвласниками щодо зміни моделі договірних відносин відповідно до статті 14 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.
        4. Припинення дії цього договору не звільняє сторони від обов’язку виконання зобов’язань, які на дату такого припинення залишилися невиконаними.

        Прикінцеві положення

        1. Спори та розбіжності, що можуть виникнути під час надання послуги, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку.
        2. Повідомлення, документи та інформацію, що передбачені цим договором, споживач надсилає виконавцю засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору. Виконавець надсилає повідомлення, документи та інформацію, що  передбачені цим договором, на поштову адресу нерухомого майна споживача або іншими засобами зв’язку, зазначеними споживачем.

        Реквізити виконавця

        Комунальне підприємство «Козелецьводоканал»
                                       (найменування суб’єкта господарювання)

        _______________32895627____________________

        (ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб*)

        місцезнаходження   17000,   Чернігівська   область,  смт. Козелець, вул. Франка, 15

        рахунок UA303052990000026005036303296

        у АТ КБ «ПРИВАТБАНК»_____________________________,

        МФО _305299________________________________________

        рахунок UA833535530000026006301102619

        у АТ «Державний ощадний банк України»________________,

        МФО _353553________________________________________

        номер телефону 04646 21554, (063)3618305, (066)7586730___

        адреса електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

        офіційний веб-сайт ___________________________________ ______________    ___________________________________
                     (підпис)              (прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)

        __________
         * Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті, зазначаються серія та номер паспорта.

         

        Додаток
         до публічного індивідуального
         договору про надання послуги з
         управління побутовими відходами

        ЗАЯВА

        Ознайомившись з умовами договору про надання послуги з управління побутовими відходами, розміщеного на https://kozsr.gov.ua_______________________________________

        _______________________________________________________________________________,

        (офіційний веб-сайт органу місцевого самоврядування або виконавця послуги)

        приєднуюсь до договору про надання послуги з управління побутовими відходами з Комунальним підприємство «Козелецьводоканал»_ з такими даними.

        (найменування виконавця)

        1. Інформація про споживача:

        1) найменування/прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) ________________________

        _______________________________________________________________________________;

        _______________________________________________________________________________;

        (ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер
         облікової картки платника податків для фізичних осіб*)

        місцезнаходження ________________________________________;

        номер телефону __________________________________________;

        адреса електронної пошти _________________________________;

        2) місцезнаходження приміщення споживача:

        вулиця _________________________________________________;

        номер будинку __________________________________________;

        номер квартири (приміщення) _____________________________;

        населений пункт _________________________________________;

        район __________________________________________________;

        область ________________________________________________;

        індекс _________________________________________________;

        3) кількість осіб за місцем реєстрації проживання (перебування) у квартирі (приміщенні) споживача ______________________________________________________________________.

        _____________________
         (дата)

        __________________________________
         (підпис)

        __________________________________
         (прізвище, ім’я та по батькові
         (за наявності)

        __________
         * Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті, зазначаються серія та номер паспорта.

        Інформаційне повідомлення про проведення консультацій з громадськістю щодо проєктів рішень сесії Козелецької селищної ради про припинення (ліквідацію) філій Козелецького ліцею №1 та Козелецького ліцею №3 Козелецької селищної ради

        1. Найменування організатора  консультацій з громадськістю – Козелецька селищна рада.
        2. Документи, винесені для консультацій з громадськістю: проєкти рішень сесії Козелецької селищної ради«Про припинення (ліквідацію) Бобруйківської філії Козелецького ліцею №1 Козелецької селищної ради», «Про припинення (ліквідацію) Мостищенської філії Козелецького ліцею №1 Козелецької селищної ради», «Про припинення (ліквідацію) Патютинської філії Козелецького ліцею №3 Козелецької селищної ради».
        3. Нормативне забезпечення:

        Стаття 143 Конституції України: Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого  самоврядування утворюють,  реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю, вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.

        Стаття 26  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»: Реорганізація або ліквідація навчальних закладів комунальної форми власності здійснюється за рішенням місцевої ради.

        Стаття 25  Закону України «Про освіту»: Засновник закладу освіти зобов’язаний у разі реорганізації чи ліквідації закладу освіти забезпечити здобувачам освіти можливість продовжувати навчання на відповідному рівні освіти.

        Стаття 32 Закону України «Про повну загальну середню освіту»:    Рішення про утворення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти приймає його засновник (засновники).

        Мережа закладів загальної середньої освіти формується відповідно до законодавства з урахуванням соціально-економічної та демографічної ситуації, а також відповідно до культурно-освітніх та інших потреб територіальної громади та/або суспільства.

        Рішення про утворення комунальних початкових шкіл, гімназій як окремих юридичних осіб, їх реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) приймають районні, міські, сільські, селищні ради.

        У разі реорганізації чи ліквідації закладу загальної середньої освіти засновник зобов’язаний забезпечити учням можливість продовжити здобуття загальної середньої освіти на відповідному рівні освіти.

        Реорганізація і ліквідація закладів загальної середньої освіти у сільській місцевості допускаються лише після громадського обговорення проекту відповідного рішення засновника.

        1. Мета проведення консультацій з громадськістю: врахування думки жителів Козелецької селищної ради щодо проєктів рішень сесії Козелецької селищної ради про припинення (ліквідацію) філій Козелецького ліцею №1 та Козелецького ліцею №3 Козелецької селищної ради: Бобруйківської філії Козелецького ліцею №1, Мостищенської філії Козелецького ліцею №1, Патютинської філії Козелецького ліцею №3.
        2. Соціальні групи населення, на які поширюватиметься дія документівжителі  Бобруйківського старостинського округу, села Мостище, Патютинського старостинського округу.
        3. Формат проведення консультацій з громадськістю та порядок участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення:

        консультації з громадськістю проводитимуться у формі:

        • публічного громадського обговорення шляхом зустрічей керівництва Козелецької селищної ради та управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради з громадськістю Бобруйківського старостинського округу, села Мостище, Патютинського старостинського округу за визначеним графіком:

        Графік проведення публічного громадського обговорення

        № з/п

        Дата

        Місце проведення

        Адреса

        Час

        1

        10.04.2024

        Бобруйківська філія

        Козелецького ліцею №1 Козелецької селищної ради

        с.Бобруйки

        вул. Чкалова, буд.35

        14:00

        2

        11.04.2024

        Мостищенська філія

        Козелецького ліцею №1 Козелецької селищної ради

        с. Мостище

        вул. Центральна, буд.15

        14:00

        3

        12.04.2024

        Патюти філія

        Козелецького ліцею №3 Козелецької селищної ради

        с.Патюти

        вул. Мартиненка, буд.24

        14:00

        - направлення письмових звернень і пропозицій в електронному вигляді на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради;

        - збору звернень і пропозицій у скриньках, розміщених на території Бобруйківського старостинського округу, села Мостище, Патютинського старостинського округу.

        У консультаціях з громадськістю можуть брати участь дієздатні жителі Козелецької селищної ради, які досягли 18-річного віку та місце проживання яких в установленому законом порядку зареєстроване на території, в межах якої проводяться громадські обговорення.

        1. Адреса електронної пошти, строк і форми для подання пропозицій (зауважень):Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

        Пропозиції (зауваження) учасників консультацій з громадськістю в письмовій формі надсилаються електронною поштою із зазначенням прізвища, імені, по батькові та адреси особи, яка їх подає, до 17:00 07.11.2024 року з дати опублікування повідомлення про їх проведення. Анонімні пропозиції (зауваження) не реєструються.

        1. Прізвище та ім’я особи, визначеної відповідальною за проведення громадського обговорення Трофимченко Алла Андріївна, начальник управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради.
        2. Строк і спосіб оприлюднення результатів громадського обговорення – узагальнення висловлених в ході проведення консультацій з громадськістю зауважень та пропозицій здійснюється організатором протягом 14 днів після закінчення строку подання пропозицій.Після отримання висловлених пропозицій та проведеного аналізу відбудеться оприлюднення результатів громадського обговорення на сайті Козелецької селищної ради.

        Запрошуємо усіх охочих узяти участь в обговоренні запропонованих проєктів рішень, що виноситимуться на розгляд сесії Козелецької  селищної ради.

        З проєктами рішень можна ознайомитися за посиланням

        ГРАФІК

        особистого прийому громадян керівництвом  

        Чернігівської районної державної (військової) адміністрації

        Прізвище, ім’я, по батькові

        Посада особи, яка проводить особистий прийом

        Дні та години прийому в РДА

        День виїзного прийому

        ПОПИК

        Андрій Васильович

        начальник районної державної (військової) адміністрації

        середа

        10.00- 12.00

        другий, четвертий вівторок місяця

        КРАМАРЕНКО

        Сергій Миколайович

        перший заступник голови районної державної адміністрації

        вівторок

        10.00-12.00

        друга, четверта

        середа

        місяця

        ЛУГИНА

        Наталія Іванівна

        заступник голови районної державної адміністрації

        четвер

        10.00-12.00

        Друга, четверта п’ятниця місяця

        КУРИЛЕНКО

        Тетяна Петрівна

        керівник апарату районної державної адміністрації

        понеділок

        14.00-17.00

        другий, четвертий четвер місяця

         

        Роз’яснення довідкового характеру працівниками юридичного відділу та по роботі зі зверненнями громадян апарату Чернігівської районної державної адміністрації

        ЩОДЕННО

        (крім вихідних днів)

        09.00 - 13.00

        13.30 - 17.30

            КП «Козелецьводоканал» повідомляє, що відповідно до п.1 ст.17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»  лічильники обліку води, що перебувають в експлуатації підлягають періодичній повірці. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.10.2016 року №1747 встановлено міжповірочний інтервал для лічильників води – 4 роки.

           Якщо термін експлуатації лічильника(ів), встановленого у Вашому домогосподарстві закінчився, необхідно в термін до 31.07.2023 року забезпечити його(їх) повірку або заміну. Згідно з п. 19 Правил надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення КП «Козелецьводоканал» затверджених виконавчим комітетом Козелецької селищної ради від 14.12.2021 року №431-25/VIII:

        - тривалість повірки (ремонту) засобів вимірювальної техніки та/або допоміжних засобів вузла обліку становить не більше як 30 днів;

        - на час відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з проведенням повірки (ремонту) ведення комерційного обліку здійснюється розрахунково відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг з урахуванням середнього споживання питної води протягом попередніх 12 місяців.

           Відповідно до п. 4 ст. 17  Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання теплової енергії та води в квартирах (приміщеннях) будинку, здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено договором.

             У разі невиконання, нарахування за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення з 01.08.2023 року будуть проводитись у відповідності до нормативів питного водопостачання та водовідведення, затверджених рішенням Козелецької селищної ради від 26.06.2020 року №1008-70/VIII для КП «Козелецьводоканал».

            Перелік уповноважених організацій на проведення повірки ЗВТ розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України (http://www.me.gov.ua)  в підрозділі «Метрологія» розділу «Технічне регулювання» рубрики «Діяльність».

        Детальна інформація за телефонами: (04646) 2-15-54 ;  (063) 361-83-05;  (066) 758-67-30.

        Адміністрація КП «Козелецьводоканал»                                      

        Адреси та номери телефонів “гарячих ліній” відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) ГУ Пенсійного фонду України в Чернігівській області

        Сервісний центр

        Адреси

        Телефони “гарячих ліній”

        Графік, за яким працює сервісний центр

        Відділ обслуговування громадян № 4 (сервісний центр)

        17000, смт Козелець, вул. Незалежності, 3

        (04646) 4-19-64

        щоденно в робочі дні тижня

        з 8.00 до 17.00

        Відділ обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян (сервісний центр)

        14017, м. Чернігів, вул. Мазепи, 19

        (0462) 67-63-09

        щоденно в робочі дні тижня

        з 8.00 до 17.00

        ДОДАТКОВІ ТЕЛЕФОНИ

        Відділ методології та організації роботи з обслуговування громадян

        (0462)   67-57-74

           

        Відділ опрацювання пенсійної документації

        (0462)  67-67-27

           

        КП «Козелецьводоканал» повідомляє згідно рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 26.12.2022 року №706-45/VIII Про встановлення тарифу на послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення рідких побутових відходів)  з 1 січня 2023 року вартість послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення рідких побутових відходів) для всіх категорій споживачів становить  109,26 грн./м³ з ПДВ.

        Споживачам послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення рідких побутових відходів) проводити оплату за очистку вивезених рідких побутових відходів, згідно тарифу на централізоване водовідведення (очистка стоків), затвердженого рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 02.12.2022 року № 657-43/VIII Про встановлення тарифів на послуги централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, в розмірі – 43,92 грн./м3 з ПДВ з 01.01.2023 року.

         

        Адміністрація КП «Козелецьводоканал»

        КП «Козелецьводоканал» повідомляє згідно рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 02.12.2022 року №657-43/VIII Про встановлення тарифів  на послуги централізованого водопостачання та централізованого водовідведення з 1 січня 2023 року вартість тарифів на послуги  для споживачів, які не є суб'єктами господарювання в сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (фізичні та юридичні особи, які отримують або мають намір отримувати послуги з централізованого водопостачання та/або централізованого водовідведення) становить :

        Централізоване водопостачання – 23,04 грн./м³ з ПДВ;

        Централізоване водовідведення – 74,16  грн./м³ з ПДВ, з нього;

        • очистка стоків – 43,92 грн./м³ з ПДВ;
        • пропуск стоків – 30,24 грн./м³ з ПДВ.

         

        Адміністрація КП «Козелецьводоканал»

        Анонси і оголошення

        Голосування

        Чи сподобався Вам сайт

        Дуже сподобався - 73%
        Так собі - 11%
        Не сподобався - 16%

        Всього голосів: 163
        The voting for this poll has ended on: грудня 20, 2017

        Офіційний сайт © 2024 Козелецька селищна рада Всі права захищено.