Ви тут: Головна
Галузева інформація
Пенсійний фонд інформує
Рішення 97 виконкому від 25 лютого 2025 року



Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
25 лютого 2025 року
сел. Козелець
№ 3193-97/VIII
Про зміну організації
дорожнього руху
Відповідно до статей 7, 9, 27 Закону України «Про дорожній рух», Закону України «Про автомобільні дороги», постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2001 року № 30 «Про проїзд великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами», у зв’язку з небезпечними умовами дорожнього руху та необхідністю облаштування паркувальних місць в селищі Козелець, керуючись статтями 30, 31, 40, 42, 51, 59, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
- вул. Київська та вул. Комунальна в сел. Козелець;
- вул. Соборності, вул. Незалежності та вул. Франка в сел. Козелець;
- вул. Соборності та вул. Селянська в сел. Козелець
шляхом обмеження руху вантажного транспорту.
- біля адмінбудівлі Козелецької селищної ради (вул. Соборності, 27);
- біля супермаркету «АТБ» (вул. Соборності, 17);
- біля магазину «Дивоцін» (вул. Франка, 12);
- біля будинку АТ «Укртелеком» (вул. Соборності, 30-А);
- біля поліклінічного відділення КНП «Козелецька ЛІЛ» (вул. Франка, 2);
- біля супермаркету «Фора» (вул. Соборності, 53/1).
3.1. забезпечити внесення відповідних змін до схем організації дорожнього руху, які погодити в органах Національної поліції України;
3.2. забезпечити встановлення дорожніх знаків згідно зі схемою організації дорожнього руху.
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
25 лютого 2025 року
сел. Козелець
№ 3192-97/VIII
Про погодження Програми організації
та проведення громадських робіт для населення
Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки
Відповідно до Закону України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 року № 5067-VІ, Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 року № 175, з метою забезпечення тимчасової зайнятості громадян та сприяння соціальному розвитку територіальної громади, керуючись статтею 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Козелецької селищної ради
від 25 лютого 2025 року
№ 3192-97/VIII
Програма
організації та проведення
громадських робіт для населення
Козелецької селищної ради
на 2025-2027 роки
сел. Козелець
2025 рік
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Козелецька селищна рада |
2. |
Дата, номер і назва законодавчих документів щодо формування Програми |
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР (зі змінами), Закон України «Про зайнятість населення»від 05.07.2012 року № 5067-VІ, постанова Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 року № 175 «Про затвердження Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру» |
3. |
Розробник Програми |
Козелецька селищна рада |
4. |
Відповідальний виконавець Програми |
Козелецька селищна рада |
5. |
Учасники Програми |
Козелецька селищна рада, Козелецьке відділення Чернігівської філії Чернігівського обласного центру зайнятості |
6. |
Термін реалізації Програми |
2025-2027 роки |
7. |
Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми |
Бюджет Козелецької селищної ради |
8. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів з селищного бюджету, необхідних для реалізації Програми, тис. грн. |
Всього – 300,0 тис. грн., в т.ч.: 2025 рік – 100,0 тис. грн.; 2026 рік – 100,0 тис. грн.; 2027 рік – 100,00 тис. грн. |
9. |
Основні джерела фінансування |
Кошти селищного бюджету, кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття та інші джерела не заборонені законодавством |
Відповідно до статті 31 Закону України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 року № 5067-VІ, Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 року № 175, виконавчими комітетами сільських, селищних, міських рад за участю територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, в інтересах територіальної громади організовуються громадські роботи. Ці роботи є видом суспільно корисних робіт в інтересах територіальної громади, які організовуються для додаткового стимулювання мотивації до праці, матеріальної підтримки безробітних та інших категорій осіб.
Відповідно до вищезазначеного Закону фінансування організації громадських робіт здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів, роботодавців та інших не заборонених законодавством джерел.
Погоджуючись виконувати тимчасові завдання, населення громади має можливість отримати не лише додатковий заробіток, але й відновити трудові та професійні навички, відчути себе потрібними, а у працедавців є реальний шанс швидко знайти тимчасових працівників. Водночас громадські роботи є засобом реалізації політики зайнятості населення, що може зняти соціальну напругу на ринку праці, а також сприяти соціально-економічному розвитку громади. Особи, котрі погоджуються на такий вид працевлаштування, укладають договір зі спеціальним записом у трудові книжки. Окрім цього зберігаються усі соціальні гарантії.
Мета Програми – залучення незайнятого працездатного населення до виконання громадських робіт в інтересах Козелецької територіальної громади, які організовуються для додаткового стимулювання мотивації до праці, матеріальної підтримки безробітних та інших категорій осіб і виконуються ними на добровільних засадах.
Основними завданнями Програми є створення тимчасових робочих місць та вирішення проблеми дефіциту робочої сили в інтересах територіальної громади, додаткове стимулювання та мотивація до праці членів громади, матеріальна підтримка безробітних.
Програма передбачає розв’язання проблеми забезпечення тимчасової зайнятості населення (передусім осіб, зареєстрованих як безробітні) шляхом направлення їх на громадські роботи, які мають суспільно корисну спрямованість, відповідають потребам громади.
Досягнення цілей Програми забезпечується створенням баз даних про осіб, які бажають взяти участь у громадських роботах, визначенням видів робіт, які можуть застосовуватися під час організації громадських робіт, переліку підприємств, на яких будуть організовуватись громадські роботи.
Козелецьке відділення Чернігівської філії Чернігівського обласного центру зайнятості організовує:
- укладання договорів з підприємствами, установами, організаціями про організацію та проведення громадських та інших робіт тимчасового характеру;
- підбір та направлення безробітних на підставі укладених договорів;
- інформування безробітних громадян, які дали згоду на участь в громадських та інших роботах тимчасового характеру, про умови, режим роботи, оплату праці та соціальні гарантії на підприємстві, в організації та установі;
- при залучені безробітних до громадських робіт за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового соціального страхування України на випадок безробіття, фінансування організації таких робіт здійснює Фонд, відповідно поданих розрахунків згідно з кошторисом витрат на оплату праці безробітних.
Козелецька селищна рада:
- визначає перелік роботодавців, за участю яких планується організація та проведення громадських робіт (за їх згодою);
- визначає перелік видів громадських робіт, що мають економічну, соціальну та екологічну користь, відповідають потребам громади та сприяють її соціальному розвитку.
Козелецька селищна рада спільно з Козелецьким відділенням Чернігівської філії Чернігівського обласного центру зайнятості під час виконання Програми:
- систематично аналізує потребу комунальних підприємств, що займаються проблемами благоустрою населених пунктів територіальної громади з метою організації громадських робіт, залучення до їхнього виконання максимально можливої кількості безробітних громадян;
- забезпечує оперативне вирішення першочергових організаційних і матеріально-технічних проблем щодо організації і проведення громадських робіт, залучаючи до їх виконання, перш за все, громадян, які тривалий час перебувають на обліку в районному центрі зайнятості, а також безробітних, які не можуть на рівних конкурувати на ринку праці і потребують соціального захисту;
- проводить співбесіди та навчання з керівниками підприємств, організацій, установ, на базі яких будуть проводитися громадські роботи щодо призначення відповідальних осіб за організацію цих робіт для ведення необхідної документації та своєчасного обміну інформацією з районним центром зайнятості, укладання строкових трудових договорів з особами, які будуть брати участь в громадських роботах.
До виконання громадських робіт на добровільних засадах залучаються такі категорії осіб:
- зареєстровані безробітні;
- особи, які перебувають на обліку в територіальних органах Державної служби зайнятості, як такі, що шукають роботу;
- працівники, які втратили частину заробітної плати внаслідок вимушеного скорочення до 50 відсотків передбаченої законодавством тривалості робочого часу у зв’язку із зупиненням (скороченням) виробництва продукції.
На осіб, які беруть участь у громадських роботах, поширюються державні соціальні гарантії, передбачені законодавством про працю та зайнятість населення і загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
До громадських робіт не відносяться роботи, що пов’язані з ризиком для життя, відповідно до чинного законодавства.
Види громадських робіт визначаються за такими критеріями:
а) мають тимчасовий характер і для їх організації не можуть бути використані постійні робочі місця та вакансії;
б) можуть виконуватися на умовах неповного робочого дня;
в) мають економічну, соціальну та екологічну користь;
г) надають можливість тимчасового працевлаштування безробітних на роботи, що не потребують додаткової спеціальної, освітньої та кваліфікаційної підготовки.
Пунктом 6 статті 31 Закону України «Про зайнятість населення» встановлено, що фінансування організації громадських робіт здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів, роботодавців та інших не заборонених законодавством джерел. У разі залучення зареєстрованих безробітних до громадських робіт фінансування організації таких робіт у 2025-2027 роках здійснюється у наступних пропорціях:
- пункти 1, 2, 3, 4, 5, 6, 19 Переліку видів громадських робіт – за рахунок коштів місцевого бюджету – 50 відсотків та Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття – 50 відсотків;
- пункти 7-18, 20-25 Переліку видів громадських робіт за рахунок коштів місцевого бюджету – 10 відсотків та Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття – 90 відсотків.
Розмір частки фінансування може змінюватися в залежності від фінансових можливостей сторін.
Головний розпорядник коштів – Козелецька селищна рада в межах бюджетних призначень передбачає кошти на фінансування Програми із селищного бюджету. Вони спрямовуються на:
- оплату основної та додаткової заробітної плати осіб відповідно до чинного законодавства;
- сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, зокрема в період тимчасової непрацездатності в межах дії строкового трудового договору;
- оплату перших п’яти днів тимчасової непрацездатності в межах дії строкового трудового договору;
- оплату проїзду до місця виконання робіт та у зворотному напрямку осіб, які беруть участь у громадських роботах;
- оплату медичного та наркологічного огляду (в разі потреби);
- придбання малоцінних необоротних матеріальних активів, господарських матеріалів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, їх ремонт та обслуговування.
Обсяг видатків на реалізацію Програми затверджується в бюджеті кожного року протягом дії Програми в залежності від потреби, виходячи з конкретних завдань та в межах наявних фінансових можливостей селищного бюджету. Виконання заходів Програми передбачається протягом 2025-2027 років.
Виконання Програми дасть змогу:
- забезпечити додаткову соціальну підтримку та тимчасову зайнятість осіб, які шукають роботу;
- постійно підтримувати в належному санітарному стані території населених пунктів громади;
- сприяти покращенню умов проживання і відпочинку населення шляхом належного догляду за зеленими насадженнями, місцями загального користування, утримання та приведення в належний стан меморіалів, пам’ятників, братських могил, кладовищ.
№ з/п |
Найменування заходу |
Виконавці |
Термін викона-ння |
Потреба в коштах, тис. грн. |
||
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
||||
1. |
Визначення обсягу робіт та об’єктів, на яких буде організовано громадські роботи |
Виконавчий комітет Козелецької селищної ради |
Протягом року |
- |
- |
- |
2. |
Оплата громадських робіт |
Козелецька селищна рада, Чернігівська філія Чернігівського обласного центру зайнятості |
На період виконан-ня громад-ських робіт |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
3. |
Висвітлення позитивного досвіду щодо організації громадських робіт в засобах масової інформації |
Загальний відділ Козелецької селищної ради |
Протягом року |
- |
- |
- |
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА
Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
25 лютого 2025 року
сел. Козелець
№ 3191-97/VIII
Про організацію
громадських робіт у 2025 році
Відповідно до статті 31 Закону України «Про зайнятість населення», пунктів 7, 8 Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 року № 175, з метою стимулювання мотивації до праці, матеріальної підтримки безробітних та інших категорій осіб, для вирішення питань, які відповідають потребам Козелецької територіальної громади та сприяють її економічному і соціальному розвитку, керуючись статтею 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
Козелецької селищної ради
від 25 лютого 2025 року
№ 3191-97/VIII
ПЕРЕЛІК
видів громадських робіт, що мають економічну, соціальну та
екологічну користь, відповідають потребам громади та сприяють її соціальному розвитку на 2025 рік
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
Козелецької селищної ради
від 25 лютого 2025 року
№ 3191-97/VIII
Перелік
роботодавців, за участю яких планується організація
громадських робіт у 2025 році
№ з/п |
Найменування роботодавця |
Джерела фінансування |
Обсяги фінансування, тис. грн. |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Козелецька селищна рада |
селищний бюджет |
100,0 |
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА
Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
25 лютого 2025 року
сел. Козелець
№ 3190-97/VIII
Про погодження Програми організації
харчування в закладах освіти
Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки
в новій редакції
Відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення безкоштовним харчуванням дітей внутрішньо переміщених осіб», постанов Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 року № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», від 19.06.2002 року № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування в закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2012 року № 865-р «Про затвердження плану заходів щодо забезпечення дітей високоякісними продуктами харчування вітчизняного виробництва», наказу Міністерства освіти і науки України від 21.11.2002 року № 667 «Про затвердження Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах», спільного наказу Міністерства освіти і науки України, молоді та спорту та Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 року № 202/165 «Про затвердження Змін до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», з метою створення умов для збереження здоров’я дітей, підвищення рівня організації харчування, керуючись статтями 27, 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Козелецької селищної ради
від 25 лютого 2025 року
№ 3190-97/VIII
Програма
організації харчування в закладах освіти
Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки
в новій редакції
сел. Козелець
2025 рік
ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Козелецька селищна рада |
2. |
Дата, номер і назва документа органу виконавчої влади про розроблення Програми |
Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення безкоштовним харчуванням дітей внутрішньо переміщених осіб», постанов Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 року № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», від19.06.2002 року № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування в закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2012 року № 865-р «Про затвердження плану заходів щодо забезпечення дітей високоякісними продуктами харчування вітчизняного виробництва», наказ Міністерства освіти і науки України від 21.11.2002 року № 667 «Про затвердження Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах», спільний наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 року № 202/165 «Про затвердження Змін до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» |
3. |
Розробник Програми |
Управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
4. |
Відповідальні виконавці Програми |
Управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
5. |
Учасники Програми |
Фінансове управління Козелецької селищної ради, управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
6. |
Термін реалізації Програми |
2025-2027 роки |
7. |
Джерела фінансування |
- селищний бюджет; - батьківські кошти; - інші джерела фінансування, не заборонені законодавством України |
8. |
Загальний орієнтовний обсяг фінансових ресурсів необхідних для реалізації Програми, всього, тис. грн. |
71 762,8 |
у тому числі: |
||
8.1 |
коштів селищного бюджету, тис. грн. |
67 668,8 |
8.2. |
коштів інших джерел (батьківська плата), тис. грн. |
4 094,0 |
Найважливішими компонентами розвитку особистості дитини є її фізичне, психічне та духовне здоров'я, стан якого визначається впливом на нього усього комплексу соціально-економічних, екологічних і духовних факторів. Одним з основних завдань сучасної освітньої політики при організації освітнього процесу є збереження здоров’я та формування здорового способу життя у підростаючого покоління. При цьому важливе значення має організація харчування вихованців у закладах дошкільної освіти, учнів у закладах освіти, дотримання фізіологічних та санітарних норм, забезпечення продуктами натурального походження з високою харчовою і біологічною цінністю, формування у шкільні роки відповідального ставлення дітей до власного здоров’я та вироблення навичок здорового способу життя, формування культури харчування з ранніх дитячих років.
Сьогодні поступово зростає поширення серед підростаючого покоління хвороб органів травлення, що безпосередньо залежить від якості та організації харчування. Тому постала необхідність посилення роботи щодо дотримання норм харчування дітей дошкільного та шкільного віку, сприяння організації безпечного та якісного харчування у закладах освіти Козелецької селищної ради.
З метою створення умов для збереження здоров'я дітей, підвищення рівня організації харчування, забезпечення вихованців і школярів раціональним і якісним харчуванням розроблена Програма організації харчування в закладах освіти Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки.
Програма розроблена відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення безкоштовним харчуванням дітей внутрішньо переміщених осіб», постанов Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 року № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», від 19.06.2002 року № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування в закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2012 року № 865-р «Про затвердження плану заходів щодо забезпечення дітей високоякісними продуктами харчування вітчизняного виробництва», наказу Міністерства освіти і науки України від 21.11.2002 року № 667 «Про затвердження Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах», спільного наказу Міністерства освіти і науки України, молоді та спорту та Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 року № 202/165 «Про затвердження Змін до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах».
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради та керівники закладів освіти проводять постійно роботу щодо організації харчування учнів, своєчасно ухвалюють відповідні управлінські рішення з питання організації харчування.
В усіх закладах освіти Козелецької селищної ради харчування дітей організовано на достатньому рівні. У Козелецькій селищній раді функціонує 10 закладів загальної середньої освіти, в тому числі 3 філії, та 11 закладів дошкільної освіти.
Керівники закладів освіти, управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради здійснюють систематичний контроль за харчовими нормами і якістю продукції, яка надходить на харчоблоки.
Слід зазначити, що якість організації харчування та обслуговування дітей залежить від загальної організації роботи їдалень, на що впливає багато факторів: стан матеріально-технічної бази, санітарний стан, використання нових форм обслуговування тощо.
Отже, разом із зростанням основних кількісних показників в організації якісного і раціонального харчування учнів та вихованців закладів освіти Козелецької селищної ради загальний рівень розвитку харчування недостатній з точки зору вимог ринкової економіки і потребує подальшого удосконалення.
Головною метою Програми є:
Основними завданнями Програми є:
Аналіз стану та тенденцій розвитку системи організації харчування учнів та вихованців у навчальних закладах Козелецької селищної ради дозволив визначити напрями та заходи, які сприяють виконанню першочергових завдань, визначених програмними документами загальнодержавного та місцевого рівня у сфері дошкільного та шкільного харчування, усуненню проблем, що стоять на заваді її подальшого розвитку, на виконання яких спрямовано Програму на 2025-2027 роки.
Пріоритетними напрямками роботи з організації харчування школярів та вихованців закладів освіти Козелецької селищної ради у 2025-2027 роках вважати:
3.1. Удосконалення якості харчування учнів та вихованців навчальних закладів освіти:
- організація безкоштовного харчування дітей пільгових категорій (діти-сироти; діти, позбавлені батьківського піклування; діти з інвалідністю, які є вихованцями закладів дошкільної освіти; діти з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних і інклюзивних класах (групах), діти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; - організація безкоштовного харчування дітей закладів дошкільної освіти у сім’ях, яких сукупний дохід на кожного члена за попередній квартал не перевищує рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється Законом України «Про Державний бюджет України» для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у державних і комунальних дошкільних навчальних закладах;
- організація безкоштовного харчування дітей, батьки яких мають статус учасника бойових дій відповідно до абзацу 1 п. 19 ст. 16 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (зі змінами);
- організація безкоштовного харчування дітей військовослужбовців, які загинули під час безпосередньої участі в заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у період здійснення заходів для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України;
- організація безкоштовного харчування дітей з числа внутрішньо переміщених осіб;
- організація безкоштовного харчування дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів;
- проведення роботи щодо збільшення кількості дітей, які охоплені гарячим харчуванням;
- проведення батьківського всеобучу щодо необхідності та ефективності раціонального харчування їх дітей.
3.2. Удосконалення управління системою забезпечення харчуванням учнів та вихованців навчальних закладів:
- контроль за дотриманням фізіологічних норм харчування (калькуляційні карти, технологічні карти тощо);
- контроль за поставкою і прийманням сировини для виготовлення їжі;
- оптимізація вартості харчування учнів та вихованців;
- використання нових технологій приготування їжі, форм і методів обслуговування вихованців та учнів.
Фінансування Програми здійснюється за рахунок:
- коштів селищного бюджету;
- батьківські кошти;
- інших джерел, не заборонених законодавством України.
Батьківська плата за харчування дітей вноситися на спеціальний рахунок управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Спонсорська допомога може вноситись як в грошовій, так і в натуральній формі як самими батьками, так і спонсорами, меценатами тощо.
Кошти спрямовуються на:
- організацію безкоштовного харчування дітей пільгових категорій (діти – сироти; діти, позбавлені батьківського піклування; діти з інвалідністю, які є вихованцями закладів дошкільної освіти; діти з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних і інклюзивних класах (групах); діти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»);
- організацію безкоштовного харчування дітей закладів дошкільної освіти у сім’ях, яких сукупний дохід на кожного члена за попередній квартал не перевищує рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється Законом України «Про Державний бюджет України» для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у державних і комунальних дошкільних навчальних закладах;
- організація безкоштовного харчування дітей, батьки яких мають статус учасника бойових дій відповідно до абзацу 1 п. 19 ст. 16 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (зі змінами);
- організація безкоштовного харчування дітей військовослужбовців, які загинули під час безпосередньої участі в заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у період здійснення заходів для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України;
- організація безкоштовного харчування дітей з числа внутрішньо переміщених осіб;
- організація безкоштовного харчування дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.
Обсяг фінансування Програми за рахунок місцевого бюджету визначається щорічно, виходячи з конкретних завдань Програми та реальних можливостей бюджету.
Показники фінансування Програми
№ з/п |
Розділ Програми |
Потреба, тис. грн. |
Джерела фінансування, тис. грн. |
||||||||
Селищний бюджет |
Батьківські кошти |
||||||||||
2025 |
2026 |
2027 |
|||||||||
2025 |
2026 |
2027 |
2025 |
2026 |
2027 |
||||||
1. |
Організація харчування дітей у закладах загальної середньої освіти |
17 862,8 |
18 150,0 |
18 150,0 |
16 818,8 |
16 950,0 |
16 950,0 |
1044,0 |
1200,0 |
1200,0 |
|
2. |
Організація харчування дітей у закладах дошкільної освіти |
5 600,0 |
6 000,0 |
6 000,0 |
5 450,0 |
5 750,0 |
5 750,0 |
150,0 |
250,0 |
250,0 |
|
|
ВСЬОГО |
23 462,8 |
24 150,0 |
24 150,0 |
22 268,8 |
22 700,0 |
22 700,0 |
1194,0 |
1450,0 |
1450,0 |
Реалізацію цієї Програми здійснює управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради. Контроль за використанням коштів, спрямованих на забезпечення виконання Програми, здійснюється відповідно до законодавства.
Основні напрямки та заходи Програми можуть коригуватись у період її дії з урахуванням соціально-економічної ситуації в Козелецькій селищній раді.
Зміни до Програми вносяться у разі потреби та можуть передбачати:
Рішення про внесення змін до Програми приймається Козелецькою селищною радою за поданням розробника Програми.
Завдяки реалізації заходів Програми прогнозується створення сприятливих умов для вдосконалення системи організації харчування.
У результаті реалізації комплексу заходів, визначених Програмою, очікується досягнення таких основних кількісних та якісних показників цієї сфери:
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА
Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
25 лютого 2025 року
сел. Козелець
№ 3189-97/VІІІ
Про надання суду подання органу
опіки та піклування щодо доцільності
призначення опікуна
Відповідно до ст.ст. 55, 56, 60, 62, 63 Цивільного кодексу України, Правил опіки та піклування, затвердженими наказом Державного комітету України у справах сім’ї та молоді Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 року № 34/166/131/88, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 17.06.1999 року № 387/3680, Положення про орган опіки та піклування при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 02.06.2017 року № 2/VIII, враховуючи рішення Козелецького районного суду Чернігівської області від 27.06.2006 року (справа № 2-о-27/2006 р.) про визнання Гамолі Алли Василівни недієздатною, рішення виконавчого комітету від 26.12.2024 року № 3119-94/VIII «Про затвердження висновку органу опіки та піклування щодо звільнення від повноважень опікуна», рішення виконавчого комітету від 26.12.2024 року № 3120-94/VIII «Про затвердження висновку органу опіки та піклування про доцільність встановлення опіки та призначення опікуна», протокол засідання органу опіки та піклування від 21.02.2025 року № 19 про доцільність призначення опікуном Гамолю Віталія Васильовича, жителя с. Лихолітки, вул. Центральна, 59 над недієздатною Гамолею Аллою Василівною, керуючись пп. 4 п. ’’б’’ ч. 1 статті 34, ст.ст. 40, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Козелецької селищної ради
від 25 лютого 2025 року
№ 3189-97/VIII
ПОДАННЯ
органу опіки та піклування
про доцільність призначення Гамолі Віталія Васильовича,
22.07.1991 р.н., опікуном над недієздатною
Гамолею Аллою Василівною, 05.08.1987 р.н.
Органом опіки та піклування при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради на засіданні 20.12.2024 року розглянуто заяву Гамолі Любов Василівни про звільнення її від обов’язків та повноважень опікуна над недієздатною донькою Гамолею Аллою Василівною.
Органом опіки та піклування було встановлено, що Гамоля Любов Василівна, 25.04.1966 р.н., рішенням виконавчого комітету Лихолітської сільської ради Козелецького району Чернігівської області від 19.05.2009 року № 20 призначена опікуном над недієздатною донькою Гамолею Аллою Василівною, але з 31.12.2019 року і по теперішній час постійний сторонній догляд за нею здійснює її рідний брат Гамоля Віталій Васильович.
Органом опіки та піклування при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради на засіданні, яке відбулося 20.12.2024 року, було розглянуто заяву Гамолі Віталія Васильовича, 22.07.1991 р.н., про доцільність призначення його опікуном над недієздатною сестрою Гамолею Аллою Василівною, 05.08.1987 р.н, який постійно проживає разом з нею та здійснює постійний сторонній догляд.
Відповідно до Протоколу № 18 від 20.12.2024 року засідання органу опіки та піклування було вирішено:
- звільнити Гамолю Любов Василівну від обов’язків та повноважень опікуна над недієздатною донькою Гамолею Аллою Василівною.
- призначити Гамолю Віталія Васильовича опікуном над недієздатною сестрою Гамолею Аллою Василівною.
Рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 26.12.2024 року № 3119-94/VIII затверджено висновок щодо звільнення Гамолі Любов Василівни від повноважень опікуна над недієздатною донькою Гамолею Аллою Василівною.
Рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 26.12.2024 року № 3120-94/VIII затверджено висновок про доцільність встановлення опіки та призначення Гамолі Віталія Васильовича опікуном над недієздатною його рідною сестрою Гамолею Аллою Василівною.
Виходячи з вищевказаного, на підставі поданих документів та відповідно до ст.ст. 55, 60, 63 Цивільного кодексу України, рішення Козелецького районного суду Чернігівської області від 27.06.2006 року (справа № 2-о-27/2006 р.), яким визнано Гамолю Аллу Василівну, 05.08.1987 р.н., недієздатною, що є підставою для встановлення над нею опіки, беручи до уваги Висновок щодо звільнення Гамолі Любов Василівни від повноважень опікуна над недієздатною Гамолею Аллою Василівною та Висновок про доцільність призначення Гамолі Віталія Васильовича опікуном над його рідною сестрою Гамолею Аллою Василівною, з метою захисту прав недієздатної Гамолі Алли Василівни, здійснення за нею належного догляду, забезпечення її лікуванням, у необхідних випадках, а також створення їй необхідних побутових умов проживання, Орган опіки та піклування при виконавчому комітеті Козелецької селищної ради вважає доцільним призначити Гамолю Віталія Васильовича опікуном над його рідною сестрою Гамолею Аллою Василівною.
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА
Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
25 лютого 2025 року
сел. Козелець
№ 3188-97/VIII
Про погодження Програми підтримки
ветеранів війни та членів їх сімей,
Захисників і Захисниць України,
членів сімей загиблих (померлих)
Захисників і Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ Захисниць України
Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки
Відповідно до законів України «Про правовий режим воєнного стану», «Про соціальні послуги», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», з метою підвищення рівня соціального захисту ветеранів війни та членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України під час забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, підтримання їх належного морального-психологічного стану, керуючись ст. 27, 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
Козелецької селищної ради
від 25 лютого 2025 року
№ 3188-97/VIII
Програма
підтримки ветеранів війни та членів їх сімей,
Захисників і Захисниць України,
членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки
сел. Козелець
2025 рік
ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Козелецька селищна рада |
2. |
Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми |
Конституція України, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР (зі змінами) |
3. |
Розробник Програми |
Козелецька селищна рада |
4. |
Співрозробники Програми |
- |
5. |
Відповідальний виконавець Програми |
Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради |
6. |
Учасники Програми |
Козелецька селищна рада, Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради, Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради, Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради, Загальний відділ Козелецької селищної ради, Відділ земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради |
7. |
Термін реалізації Програми |
2025-2027 роки |
8. |
Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми |
Селищний бюджет, інші джерела не заборонені законодавством |
9. |
Загальний орієнтовний обсяг фінансових ресурсів, необхідний для реалізації Програми, всього |
Всього – 10 500,0 тис. грн. 2025 рік – 3 500,0 тис. грн.; 2026 рік – 3 500,0 тис. грн.; 2027 рік – 3 500,0 тис. грн. |
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРОГРАМИ
Програма підтримки ветеранів війни та членів їх сімей, Захисників і Захисниць України, членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки (далі – Програма) сприяє реалізації Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України щодо соціального захисту ветеранів війни та членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України, які захищають незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України та беруть безпосередню участь у здійснені заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України, вшанування пам’яті загиблих (померлих) захисників.
Основною метою Програми є реалізація комплексу взаємопов’язаних завдань і заходів, спрямованих на розв’язання нагальних соціально-побутових проблем Захисників і Захисниць України, ветеранів війни, членів їх родин та членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, Захисників і Захисниць України, підтримання їх задовільного морально-психологічного стану, надання комплексних соціальних послуг для реінтеграції демобілізованих військовослужбовців у цивільне життя, сприяння у їх професійній адаптації, працевлаштуванні, поліпшення ефективності взаємодії із громадськими об’єднаннями щодо підтримки даної категорії громадян, вшанування пам’яті ветеранів, створення у суспільстві атмосфери співчуття, підтримки та поважного ставлення до даної категорії громадян.
III. ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Вирішення питань соціального захисту цієї категорії громадян здійснюватиметься шляхом всебічної підтримки з боку органів місцевої самоврядування, залучення на реалізацію заходів Програми коштів із селищного бюджету, згідно додатку до Програми.
Очікується, що в результаті реалізації Програми, будуть матеріально та соціально підтримані Захисники і Захисниці України, ветерани війни, члени їх родин та члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, Захисників і Захисниць України.
Фінансування, визначених Програмою заходів, здійснюватиметься в межах видатків, передбачених рішенням сесії Козелецької селищної ради «Про селищний бюджет» на відповідний рік та інших джерел фінансування, незаборонених чинним законодавством України.
Щорічно при формуванні селищного бюджету планується передбачати, виходячи із реальних фінансових можливостей, цільові кошти для забезпечення виконання заходів Програми. Для реалізації Програми можливе фінансування за рахунок благодійних внесків, гуманітарної допомоги, інших джерел, незаборонених законодавством.
Організаційне забезпечення виконання Програми покладається на відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради.
Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності та постійну комісію з питань освіти, охорони здоров'я, культури, соціального захисту населення, законності та правопорядку.
Додаток
до Програми
НАПРЯМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТА ЗАХОДИ
Програми підтримки ветеранів війни та членів їх сімей, Захисників і Захисниць України, членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки
№ з/п |
Перелік заходів Програми |
Термін виконання заходу |
Виконавці |
Джерело фінансування |
Орієн-товні обсяги фінан-суван-ня (тис. грн.) |
Очікува-ний результат |
1. |
Виявлення та облік ветеранів війни, Захисників і Захисниць України, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та Захисників і Захисниць України, які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України та потребують поліпшення житлових умов, але не перебувають на квартирному обліку |
2025-2027 |
Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради, Центр надання адміністра-тивних послуг Козелецької селищної ради, відділ земельних відносин та комуналь-ної власності Козелецької селищної ради |
Не потребує фінансу-вання |
0 |
Обстеження житлових умов ветеранів війни Захисників і Захисниць України, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та Захисників і Захисниць України |
2. |
Проведення роз’яснювальної роботи щодо державних та місцевих гарантій для військовослуж-бовців, ветеранів війни, членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих), зниклих безвісти та полонених Захисників і Захисниць України |
2025-2027 |
Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради, Центр надання адміністра-тивних послуг Козелецької селищної ради |
Не потребує фінансу-вання |
0 |
Підвищення обізнаності пільгових категорій населення щодо визначених державних та місцевих соціальних гарантій |
3. |
Забезпечення соціальною послугою догляд вдома одиноких батьків, діти яких загинули під час захисту суверенітету України з 2014 року |
2025-2027 |
Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради |
Не потребує фінансу-вання |
0 |
Соціальний захист членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, Захисників і Захисниць України |
4. |
Надання комплексу соціальних послуг ветеранам війни, Захисникам і Захисницям, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та Захисників і Захисниць України |
2025-2027 |
Відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради |
Не потребує фінансу-вання |
0 |
Запобігання потрапля-нню сімей в складні життєві обставини |
5. |
Надання повного переліку адміністративних послуг ветеранам |
2025-2027 |
Центр надання адміністра-тивних послуг Козелецької селищної ради |
Не потребує фінансу-вання |
0 |
Оформле-ння соціальних допомог, пільг та субсидій ветеранам війни, Захисникамі Захисницям України, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та Захисників і Захисниць України |
6. |
Одноразова матеріальна допомога одному з членів сім’ї загиблих (померлих) військовослуж-бовців, які брали безпосередню участь у бойових діях або забезпечували проведення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України за зверненням (12 000 грн.) |
2025-2027 |
Козелецька селищна рада, відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради, Центр надання адміністра-тивних послуг Козелецькоїселищної ради |
Селищ-ний бюджет |
В межах бюджетних призначень |
Матеріаль-на підтримка членів сімей загиблих (померлих) військово-службовців |
7. |
Надання матеріальної допомоги військовослуж-бовцям, які отримали поранення, каліцтва під час безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України за зверненням (10 000 грн., за кожне повторне поранення – 10 000 грн., тяжке поранення (ампутація, втрата однієї або декількох кінцівок) – 20 000 грн.) |
2025-2027 |
Козелецька селищна рада, відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради |
Селищ-ний бюджет |
В межах бюджетних призначень |
Фінансова підтримка поранених військово-службовців |
8. |
Одноразова матеріальна допомога на придбання дров мобілізованим військовослуж-бовцям Збройних Сил України та інших військових формувань України, Захисникам і Захисницям України за зверненням (3 000 грн.) |
2025-2027 |
Козелецькаселищна рада, відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради, Центр надання адміністра-тивних послуг Козелецькоїселищної ради |
Селищ-ний бюджет |
В межах бюдже-тних призначень |
Фінансова підтримка сім’ї мобілізова-ного військово-службовця Збройних Сил України та інших військових формувань України, Захисників і Захисниць України |
9. |
Надання матеріальної допомоги на часткове відшкодування витрат з поховання особі, яка здійснила поховання військовослужбовця загиблого (померлого), який брав безпосередню участь у бойових діях або забезпечував проведення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України за зверненням (10 000 грн.) |
2025-2027 |
Козелецька селищна рада, відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради |
Селищ-ний бюджет |
В межах бюджетних призначень |
Фінансова підтримка сім’ї військово-службовця, який загинув (помер) під час безпосеред-ньої участі у бойових діях або забезпечу-вав проведення заходів з національ-ної безпеки і оборони, відсічі і стримуван-ня збройної агресії російської федерації проти України |
10. |
Організація зустрічей учнів із Захисниками, Захисницями України та волонтерами, які надають їм допомогу |
2025-2027 |
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
Не потребує фінансу-вання |
0 |
Ознайомле-ння дітей з історіями Захисників та Захисниць України, волонтерсь-ким рухом |
11. |
Проведення уроків пам’яті, конференцій, лекцій, виховних годин, виставок малюнків та інших тематичних заходів, присвячених вшануванню пам’яті Захисників і Захисниць України, які віддали життя за незалежність України |
2025-2027 |
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
Не потребує фінансу-вання |
0 |
Формува-ння національно-патріотич-ного виховання учнівської молоді |
12. |
Проведення необхідних інформаційно-просвітницьких заходів, пов’язаних із героїзацією осіб, які віддали життя за незалежність України, вшанування їх пам’яті з метою патріотичного виховання та консолідації українського народу |
2025-2027 |
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
Не потребує фінансу-вання |
0 |
Патріотич-не виховання підростаю-чого покоління та консоліда-ція українсько-го народу |
13. |
Створення у закладах культури тематичних виставок, експозицій, в тому числі фотовиставок, присвячених героїзму ветеранів війни, Захисників та Захисниць України |
2025-2027 |
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
Не потребує фінансу-вання |
0 |
Підвищення рівня патріотизму серед населення |
14. |
Забезпечення інформування пільгових верств населення щодо державних та місцевих соціальних гарантій, в тому числі через засоби масової інформації |
2025-2027 |
Загальний відділ Козелецької селищної ради |
Не потребує фінансу-вання |
0 |
Підвищення обізнаності ветеранів війни, членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, Захисників і Захисниць України, щодо визначених державних та місцевих соціальних гарантій |
15. |
Заходи: а) з нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав; б) до Дня матері; в) до Дня пам’яті захисників України; г) до Дня Захисників і Захисниць України та Дня українського козацтва; ґ) до Дня Святого Миколая або Різдва Христового |
2025-2027 |
Козелецька селищна рада, відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради |
Селищ-ний бюджет |
В межах бюджетних призначень |
Вшануван-ня учасників бойових дій на території інших держав; вшанування матерів загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України; відвідува-ння поховань загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України; вшанува-ння Захисників і Захисниць України; привітання дітей мобілізова-них та загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України |
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
Козелецької селищної ради
від 25 лютого 2025 року
№ 3188-97/VIII
Порядок
надання одноразової матеріальної допомоги ветеранам війни та членам їх сімей, Захисникам і Захисницям України, членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України на території Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки
1.1. Порядок надання одноразової матеріальної допомоги ветеранам війни та членам їх сімей, Захисникам і Захисницям України, членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України на території Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки (далі – Порядок) визначає механізм надання та виплати матеріальної допомоги, що надається згідно заходів (додаток до Програми), передбачених Програмою підтримки ветеранів війни, Захисників і Захисниць України, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки (далі – Програма).
1.2. Дія цього Порядку поширюється на громадян, які зареєстровані або проживають на території Козелецької селищної ради та призвані другим відділом Чернігівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки.
1.3. Для отримання матеріальної допомоги заявник подає заяву та пакет документів до Центру надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради з пред’явленням оригіналів, для засвідчення копій поданих документів. У разі відсутності необхідного пакету документів, які є обов’язковими для надання матеріальної допомоги, заяви громадян повертаються до заявника для подальшого зібрання документів.
1.4. Матеріальна допомога надається на підставі рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради за рахунок коштів бюджету Козелецької селищної ради в межах видатків, передбачених селищним бюджетом.
2.1. Одноразова матеріальна допомога сім’ям загиблих (померлих) військовослужбовців, які брали безпосередню участь у бойових діях або забезпечували проведення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України надається за зверненням одного з членів сім’ї загиблого (померлого) військовослужбовця у розмірі 12 000 грн.
Для отримання одноразової матеріальної допомоги до Центру надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради подаються такі документи:
2.2. Одноразова грошова допомога на лікування та реабілітацію особам, які отримали захворювання, поранення, контузії, каліцтва під час захисту незалежності, суверенітету, територіальної цілісності України, безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України надається у розмірі 10 000 грн. за зверненням військовослужбовця або члена його сім’ї.
За кожне повторне поранення передбачена додаткова допомога в розмірі 10 000 грн. За отримане тяжке поранення (ампутація, втрата однієї або декількох кінцівок) передбачена грошова допомога у розмірі 20 000 грн.
Для отримання грошової допомоги на лікування до Центру надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради подаються такі документи:
2.3. Одноразову матеріальну допомогу на придбання дров можуть отримати сім’ї мобілізованих військовослужбовців Збройних Сил України та інших військових формувань України, які перебувають на військовій службі, пов’язаній із захистом незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, зареєстровані та фактично проживають на території Козелецької селищної ради.
Допомога надається у розмірі 3 000 грн. за зверненням члена сім’ї мобілізованого військовослужбовця.
Для отримання допомоги на придбання дров до Центру надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради подаються такі документи:
Допомога на придбання дров надається один раз на рік. Категоріям осіб, які мають право на отримання державних гарантій згідно законодавства, а саме пільг на житлово-комунальні послуги, допомога на дрова не надається.
2.4. Матеріальна допомога на часткове відшкодування витрат з поховання військовослужбовця особі, яка здійснила поховання загиблого (померлого) військовослужбовця, який брав безпосередню участь у бойових діях або забезпечував проведення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України надається у розмірі 10 000 грн. за зверненням одного з членів сім’ї загиблого (померлого) військовослужбовця.
Для отримання матеріальної допомоги на поховання до Центру надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради подаються такі документи:
III. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ
3.1. Заява на отримання матеріальної допомоги подається у паперовій формі до Центру надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради (далі – ЦНАП) за місцем проживання з необхідними оригіналами та копіями документів, зазначених у бланку заяви.
3.1.1. Адміністратор ЦНАП:
- здійснює правову оцінку документів щодо визначення права на надання матеріальної допомоги;
- перевіряє зміст і належне оформлення поданих документів, відповідність викладених у них відомостей про особу даним паспорта та іншим оригіналам документів;
- приймає заяву, засвідчує в установленому порядку копії прийнятих документів.
3.1.2. Рішення про надання або відмову в наданні матеріальної допомоги в межах витрат, передбачених Програмою на відповідний бюджетний період, приймається виконавчим комітетом Козелецької селищної ради.
3.1.3. Після прийняття рішення про надання матеріальної допомоги відповідно до цього Порядку, відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради перевіряє наявність відповідних коштів селищного бюджету та готує необхідні документи для її виплати.
3.1.4. Виплата одноразової матеріальної допомоги проводиться відділом соціального захисту населення Козелецької селищної ради, у встановлених розмірах, шляхом перерахування коштів на карткові рахунки отримувачів допомоги.
3.2. Контроль за повнотою поданих документів покладається на Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради.
4.1. Підставою для відмови заявнику у наданні матеріальної допомоги є подання заявником недостовірної, фіктивної або неповної інформації щодо себе, членів своєї сім'ї або осіб, які зареєстровані і фактично проживають разом з ним;
4.2. Якщо після отримання одноразової матеріальної допомоги заявник протягом календарного року вдруге звернувся, крім випадків, передбачених цим Порядком;
4.3. Якщо заявник надав заяву про відмову від матеріальної допомоги;
4.4. Смерть заявника.
5.1. Оригінал заяви та подані до неї документи зберігаються у Козелецькій селищній раді та у відділі соціального захисту населення Козелецької селищної ради відповідно повноважень.
5.2. Контроль та відповідальність за проведення розрахунків, виплату коштів, зберігання фінансових документів покладається на відділ соціального захисту населення Козелецької селищної ради.
5.3. Контроль за виконанням Програми здійснюється відповідними постійними комісіями селищної ради.
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА
Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
25 лютого 2025 року
сел. Козелець
№ 3187-97/VIII
Про виділення додаткового фінансування
на капітальний ремонт сходів
в Козелецькому ліцеї № 3
Відповідно до Бюджетного кодексу України, постанов Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 року № 18 «Про затвердження Порядку передачі бюджетних призначень, перерозподілу видатків бюджету і надання кредитів з бюджету», від 11.03.2022 року № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», керуючись ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
1.1. Збільшити призначення по загальному фонду селищного бюджету:
- КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» на суму 2 245 410,00 грн. за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету по кодах 11010100 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати» - 625 410 грн., 18050500 «Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків» - 680 000 грн., 18050400 «Єдиний податок з фізичних осіб» - 200 000 грн., 14040100 «Акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України» - 240 000 грн., 18010400 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості» - 200 000 грн., 18010600 «Орендна плата з юридичних осіб» - 300 000 грн.
1.2. Збільшити призначення по спеціальному фонду (бюджет розвитку) селищного бюджету:
- КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» на суму 2 245 410,00 грн. за рахунок зменшення загального фонду КПКВК 0611021«Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» згідно коду 602400 «Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду)» на капітальний ремонт сходів та облаштування інклюзивності у Козелецькому ліцеї № 3 за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н, сел. Козелець, вул. Свято-Преображенська, 32А.
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
25 лютого 2025 року
сел. Козелець
№ 3186-97/VIII
Про фінансування Програми місцевого
стимулювання працівників екстреної
медичної допомоги Козелецької підстанції
Чернігівської станції Е(Ш)МД на 2025 рік
Відповідно до Бюджетного кодексу України, постанов Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 року № 18 «Про затвердження Порядку передачі бюджетних призначень, перерозподілу видатків бюджету і надання кредитів з бюджету», від 11.03.2022 року № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», керуючись ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
25 лютого 2025 року
сел. Козелець
№ 3185-97/VIII
Про погодження Програми місцевого
стимулювання працівників екстреної
медичної допомоги Козелецької підстанції
Чернігівської станції Е(Ш)МД на 2025 рік
Відповідно до законів України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» від 19.11.1992 року № 2801-ХІІ (зі змінами), «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» від 19.10.2017 року № 2168-VIII (зі змінами), Бюджетного кодексу України, з метою забезпечення безперебійного надання екстреної медичної допомоги мешканцям Козелецької територіальної громади, керуючись статтями 27, 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Козелецької селищної ради
від 25 лютого 2025 року
№ 3185-97/VIII
Програма
місцевого стимулювання працівників екстреної медичної допомоги Козелецької підстанції Чернігівської станції Е(Ш)МД на 2025 рік
сел. Козелець
2025 рік
1. Паспорт Програми
1. |
Ініціатори розроблення Програми |
Козелецька селищна рада, КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради |
2. |
Дата, номер і назва нормативно-правового акта |
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами і доповненнями), Бюджетний кодекс України від 08.07.2010 року № 2456-VI, Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» від 19.11.1992 року № 2801-ХІІ, Закон України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» від 19.10.2017 року № 2168-VIII |
3. |
Розробник Програми |
Козелецька селищна рада |
4. |
Співрозробники Програми |
- |
5. |
Відповідальний виконавець Програми |
КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради |
6. |
Учасники Програми |
Козелецька селищна рада, КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради |
7. |
Термін реалізації Програми |
2025 рік |
8. |
Фінансове забезпечення Програми |
Кошти селищного бюджету та інших джерел фінансування, не заборонених чинним законодавством України |
9. |
Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми |
Селищний бюджет |
10. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього, тис. грн.: |
400,0 |
В умовах реформування медичної галузі відбувся розподіл в частині надання медичної допомоги населенню.
При цьому екстрена медична допомога надається спеціалістами станцій швидкої допомоги, які виділені в окремі юридичні особи на рівні обласних центрів.
На рівні районів та міст обласного значення працюють відокремлені підрозділи – підстанції швидкої допомоги.
Утримання цих підрозділів здійснюється з центральних офісів, які не завжди оперативно реагують на потреби спеціалістів базових рівнів.
Програма місцевого стимулювання працівників екстреної медичної допомоги Козелецької підстанції Чернігівської станції Е(Ш)МД (далі – Програма) є кроком місцевої влади у напрямку спільного пошуку разом з державою можливостей з поліпшення надання екстреної медичної допомоги мешканцям Козелецької територіальної громади.
Створення юридичних підстав для залучення ресурсів територіальної громади на підтримку Козелецької підстанції бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги.
Забезпечення безперебійного надання екстреної медичної допомоги мешканцям Козелецької територіальної громади.
Укріплення партнерських відносин між офісом Козелецької підстанції бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги та владою Козелецької селищної ради, що базуються на основі солідарної відповідальності за роботу Козелецької підстанції Чернігівської станції Е(Ш)МД.
Підвищення результативності виконавчих органів місцевого самоврядування по вдосконаленню якості медичних послуг в межах Козелецької територіальної громади.
Програма фінансується у межах коштів, передбачених у селищному бюджеті на відповідний рік, згідно «Заходів реалізації Програми».
№з/п |
Найменування заходу |
Строк викона-ння |
Орієнтовний обсяг та джерела фінансування на 2025 рік, тис. грн. |
Очіку-ваний резуль-тат |
||
Усього |
В тому числі: |
|||||
Селищ-ний бюджет |
Інші джерела |
|||||
1. |
Доплата до заробітної плати медичним працівникам та водіям Козелецької підстанції бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги |
2025 рік |
400,0 |
400,0 |
- |
Забезпе-чення суспіль-но корис-ного резуль-тату та достат-нього рівня життя для праців-ника та його сім’ї |
Козелецька селищна рада та КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради забезпечують своєчасне та якісне виконання заходів Програми, ефективне і цільове використання коштів.
Відповідальний виконавець Програми:
У разі необхідності внесення змін до Програми, проєкт змін до неї з уточненими показниками і завданнями виноситься на розгляд сесії селищної ради.
За ініціативою Козелецької селищної ради, відповідального виконавця, головного розпорядника коштів Програми, розгляд проміжного звіту про хід виконання Програми, ефективності реалізації її завдань, досягнення проміжних цілей та ефективності використання коштів може розглядатися на пленарних засіданнях сесії Козелецької селищної ради протягом року, в разі виникнення потреби.
Організацію та координацію виконання заходів Програми здійснює КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради та Козелецька селищна рада.
Контроль за виконанням Програми покладається на постійну комісію з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності та постійну комісію з питань освіти, охорони здоров'я, культури, соціального захисту населення, законності та правопорядку.
Додаток 1
до Програми місцевого
стимулювання працівників екстреної
медичної допомоги Козелецької підстанції
Чернігівської станції Е(Ш)МД на 2025 рік
ЗВІТ
про результати виконання
_____________________________________________________
назва місцевої програми у звітному періоді
Дата і номер рішення селищної ради, яким затверджено Програму та зміни до неї.
Відповідальний виконавець Програми.
Термін реалізації Програми.
№з/п |
Пріо-ритет-ні завдання |
Зміст заходів |
Термін виконання |
Виконавці |
Річний обсяг фінансування, тис. грн. |
Фактично профінансо-вано у звітному періоді, тис. грн. |
Відсоток виконання заходу, % |
Інформація про виконання або причини невиконання заходу |
№ з/п |
Найменування показника |
Планове значення показника |
Фактичне значення показника |
Причини невиконання |
Що зроблено для виправлення ситуації |
Додаток 2
до Програми місцевого
стимулювання працівників екстреної
медичної допомоги Козелецької підстанції
Чернігівської станції Е(Ш)МД на 2025 рік
ЗАКЛЮЧНИЙ ЗВІТ
про результати виконання
_____________________________________________________
назва місцевої програми
Визначається проблема, на розв’язання якої спрямовано Програму, мета, яку планується досягти та наводяться узагальнені соціально-економічні результати виконання.
Наводяться дані про плановий і фактичний обсяги фінансування Програми в цілому та за роками виконання із зазначенням джерел фінансування, зазначається їх відповідність орієнтовному обсягу фінансових витрат, передбачених Програмою.
Наводяться дані про виконання заходів і завдань із зазначенням виконавця, строку виконання, очікуваних та досягнутих результатів. У разі невиконання (часткового виконання) зазначаються причини.
На основі кількісних та якісних показників, що досягнуті в результаті виконання Програми, дається оцінка ефективності її виконання.
(посада керівника органу) (підпис) (ініціали та прізвище)
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА
Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
25 лютого 2025 року
сел. Козелець
№ 3184-97/VIII
Про погодження Програми матеріально-технічної та фінансової підтримки військових частин Збройних Сил України, частин Сил територіальної оборони
на 2025-2026 роки у новій редакції
В зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, введенням 24 лютого 2022 року воєнного стану в Україні, з метою надання всебічної допомоги у придбанні необхідного майна для військових частин, підрозділи яких беруть безпосередню участь у захисті суверенітету нашої держави та виконують бойові завдання, у відповідності до Бюджетного кодексу України, законів України «Про Збройні Сили України», «Про оборону України», постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2022 року № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», керуючись статями 27, 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
Козелецької селищної ради
від 25 лютого 2025 року
№ 3184-97/VIII
Програма
матеріально-технічної та фінансової підтримки
військових частин Збройних Сил України, частин Сил
територіальної оборони
на 2025 – 2026 роки у новій редакції
сел. Козелець
2025 рік
І. Паспорт Програми
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Козелецька селищна рада |
2. |
Розпорядчі документи, відповідно до яких розроблено Програму |
Бюджетний кодекс України, закони України «Про Збройні Сили України», «Про оборону України», постанова Кабінету Міністрів України від 11.03.2022 року № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану» |
3. |
Розробник Програми |
Козелецька селищна рада |
4. |
Учасники Програми |
Військові частини Збройних Сил України та Сил територіальної оборони |
5. |
Відповідальний виконавець Програми |
Козелецька селищна рада, військові частини Збройних Сил України та Сил територіальної оборони, фінансове управління Козелецької селищної ради (в частині перерахунку міжбюджетних трансфертів) |
6. |
Термін реалізації Програми |
2025-2026 роки |
7. |
Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми |
Селищний бюджет та інші джерела не заборонені законодавством |
8. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього |
2 800,0 тис. грн. |
8.1. |
в тому числі: - за рахунок коштів селищного бюджету |
2 800,0 тис. грн. в т.ч. по роках: 2025 р. – 1 800,0 тис. грн.; 2026 р. – 1 000,0 тис. грн. |
ІІ. Визначення проблеми, на розв’язання
якої спрямована Програма
Незважаючи на зусилля Президента України, Верховної Ради України, Уряду, Збройних Сил України, народу України, світової громадськості ситуація в країні у зв’язку зі збройною агресією російської федерації залишається напруженою. Збройні сили країни агресора не припиняють спроб захоплення території нашої держави. Збройна агресія проти України продовжує залишатись головною загрозою для миру і безпеки нашої країни.
Таке становище вимагає від народу України, органів місцевого самоврядування підтримувати Збройні Сили України всіма доступними методами, нарощувати їх здатність давати відсіч окупантам до самої перемоги.
Зазначені умови викликають необхідність формування нової ідеології запровадження на державному та місцевому рівнях невідкладних заходів, у тому числі розроблення цієї Програми і реалізації передбачених нею заходів.
Програма забезпечить реалізацію заходів щодо захисту незалежності та територіальної цілісності України, а також надання матеріально-технічної та фінансової підтримки військовим частинам Збройних Сил України, підрозділам Сил територіальної оборони під час воєнного стану.
ІІІ. Мета та завдання Програми
Головною метою та завданням Програми є сприяння обороноздатності держави, налагодження та розвиток ефективного цивільно-військового співробітництва.
Основним напрямком Програми є зміцнення матеріально-технічної бази, забезпечення військовослужбовців засобами медичного призначення, спорядженням для евакуації поранених та загиблих воїнів, сезонним одягом, взуттям та індивідуальним спорядженням для військових частин Збройних Сил України та частин Сил територіальної оборони, які безпосередньо беруть участь у боях на передовій лінії фронту, а також для військовослужбовців, які проходять військову службу в частинах, які здійснюють підготовку (навчання) захисників для подальшого захисту України.
Допомога надається військовим частинам Збройних Сил України та Сил територіальної оборони, де проходять службу громадяни, які зареєстровані та проживають на території Козелецької селищної ради, військовим частинам Збройних Сил України та Сил територіальної оборони, які зареєстровані на території селищної ради, виконують бойові та оборонні завдання на території Козелецької територіальної громади шляхом придбання військового обладнання (РЕБ, дрони, БПЛА, оптика, зарядні станції та ін.) та надання субвенцій з місцевого бюджету.
№ з/п |
Найменування заходів |
Виконавці |
Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. грн. |
Шляхи виконання та джерела фінансування |
|
2025 рік |
2026 рік |
||||
1. |
Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на підтримку військових частин Збройних Сил України та частин Сил територіальної оборони |
Козелецька селищна рада, військові частини Збройних Сил України та частини Сил територіальної оборони, фінансове управління Козелецької селищної ради |
1 800,0 |
1 000,0 |
передача субвенції державному бюджету з місцевого бюджету |
2. |
Придбання військового обладнання (РЕБ, дрони, БПЛА, оптика, зарядні станції та ін.) |
Козелецька селищна рада, військові частини Збройних Сил України та частини Сил територіальної оборони, фінансове управління Козелецької селищної ради |
- |
- |
закупівля обладнання та передача його військовим частинам |
|
ВСЬОГО: |
|
1 800,0 |
1 000,0 |
Програма передбачає вирішення питань забезпечення військових частин Збройних Сил України та підрозділів територіальної оборони, згідно поданих заявок.
Реалізація вищезазначених завдань передбачається за рахунок коштів бюджету Козелецької селищної ради та інших джерел, не заборонених законами України.
Виконання Програми дасть можливість вирішити низку питань щодо покращення безпеки держави і реалізує одне з головних завдань – забезпечення покращення боєздатності військових частин Збройних Сил України у мирний час та особливий період.
VII. Координація та контроль виконання
Відповідальні виконавці зобов’язані забезпечити цільове, своєчасне та ефективне використання коштів.
Розгляд заявок на надання допомоги, координацію та контроль за ходом виконання Програми здійснює постійна комісія Козелецької селищної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності.
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше