Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Електрична енергія, за ЄЗС ДК 021:2015: 09310000-5 - електрична енергія

2

Вид процедури закупівлі

Запит пропозицій постачальників

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-05-21-011388-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

200 000 кВт/год

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Якість електричної енергії, що постачається замовнику (споживачу), повинна відповідати вимогам, що встановлені чинним законодавством та національними стандартами України, іншими нормативно-технічними документами щодо якості та технічних характеристик.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік.

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

1272000,00 грн. з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі,  затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 року № 275 методом порівняння ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, що міститься  в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайті https://www.oree.com.ua/ та моніторингом в електронній системі публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Cтіл учнівський одномісний ростова група №6, стілець учнівський ростова група №6 для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України», за ЄЗС ДК 021:2015: 39160000-1 – шкільні меблі

2

Вид процедури закупівлі

Запит пропозицій постачальників

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-05-15-008861-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

Столи учнівські - 15 шт.;

Стільці учнівські, полозкові, на квадратній трубі, №6 – 15 шт.

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно наказу Міністерства освіти і науки України від 10 травня 2024 року № 659 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти»

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених затвердженим кошторисом на 2025 рік.

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

39000,00 грн. з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Котли твердопаливні, за ЄЗС ДК 021:2015: 44620000-2 радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі

2

Вид процедури закупівлі

Запит пропозицій постачальників

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-05-14-005894-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

Котел твердопаливний (потужність 95 кВт) - 2 шт. 

Котел твердопаливний (потужність 75 кВт) - 1 шт.

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Якість товару повинна відповідати умовам/вимогам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії товару. Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати чинним нормативним актам (державним стандартам / технічним умовам / нормам). Котел твердопаливний призначений для опалення побутових, виробничих та інших приміщень, з використанням в якості палива дров, торф’яних брикетів, кам’яного вугілля.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених затвердженим кошторисом на 2025 рік 

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

456900,00 грн. з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Цукор буряковий фасований, за ЄЗС ДК 021:2015: 15830000-5 – цукор і супутня продукція

2

Вид процедури закупівлі

Запит пропозицій постачальників

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-05-13-010742-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

Цукор буряковий кристалічний, білий, друга категорія, флоу-пак, 1000г – 1350 кг.

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати нормативним актам (державним стандартам/(умовам) / технічним регламентам / нормам), вимогам чинного санітарного законодавства України, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24.03.2021 р., Закону України «Про дитяче харчування» № 142-V від 14.09.2006р.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік.

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

45455,00 грн. з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Деревина дров’яна непромислового використання (сосна), за ЄЗС ДК 021:2015 – 03410000-7 - деревина

2

Вид процедури закупівлі

Запит пропозицій постачальників

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-05-12-009396-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

615 м3

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. 

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік.

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

702940,00 грн. з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Філе індички охолоджене, за ЄЗС ДК 021:2015: 15110000-2 - м’ясо

2

Вид процедури закупівлі

Запит пропозицій постачальників

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-05-01-004141-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

Філе індички, охолоджене, ДСТУ 3143 – 250 кг.

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати нормативним актам (державним стандартам/(умовам) / технічним регламентам / нормам), вимогам чинного санітарного законодавства України, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24.03.2021 р., Закону України «Про дитяче харчування» № 142-V від 14.09.2006р.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік.

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

84000,00 грн. з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Торфобрикет, за ЄЗС ДК 021:2015:09110000-3 - тверде паливо

2

Вид процедури закупівлі

Запит пропозицій постачальників

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-04-24-010046-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

Торфобрикет – 527 тон

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Товар повинен відповідати ДСТУ 2042-92 Брикети торф`яні на комунально-побутові потреби. Технічні умови.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік.

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

2226570,00 грн. з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro та пропозицій постачальників.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Філе хека свіжоморожене, філе мінтая свіжоморожене, за ЄЗС ДК 021:2015: 15220000-6 – риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

2

Вид процедури закупівлі

Запит пропозицій постачальників

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-04-23-004928-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

філе хека с/м, без шкіри, 200-300г, ДСТУ 4379 – 190 кг; філе мінтая с/м, без шкіри, 150-250г, ДСТУ 4379 – 100 кг.

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати нормативним актам (державним стандартам/(умовам) / технічним регламентам / нормам), вимогам чинного санітарного законодавства України, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24.03.2021 р., Закону України «Про дитяче харчування» № 142-V від 14.09.2006р.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік.

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

70070,00 грн. з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону   по вул. Бурих  в с. Сираї 

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-04-22-008674-а

Очікувана вартість закупівлі: 7 285,20 грн

Розмір бюджетного призначення: 7 285,20 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом,   і повинна бути не більше ніж 1,5% від договірної ціни. За результатами відкритих торгів, пропозиція учасника становить 488 472,59 грн.

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:

1) проводить перевірку:

- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;

- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;

- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;

- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;

2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;

3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.

4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;

5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;

6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;

7) бере участь у проведенні перевірки:

- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;

8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.

9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).

10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.

 

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Овочі та фрукти, за ЄЗС ДК 021:2015: 03220000-9 - овочі, фрукти та горіхи

2

Вид процедури закупівлі

Запит пропозицій постачальників

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-04-18-003683-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

Капуста пекінська, свіжа, першого товарного сорту – 130 кг; цибуля зелена свіжа, ДСТУ 6011 – 37 кг;  морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035 – 310 кг; перець солодкий свіжий, подовженої форми, ДСТУ 2659 – 160 кг; капуста білоголова свіжа – 570 кг; кріп свіжий – 5 кг; петрушка молода свіжа – 5 кг; буряк столовий- 160 кг; огірки свіжі - 360 кг; помідори (томати) свіжі  - 360 кг;  кабачки свіжі - 290 кг; редиска свіжа- 200 кг; виноград свіжий столовий- 400 кг; груші свіжі– 400 кг.

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати нормативним актам (державним стандартам/(умовам) / технічним регламентам / нормам), вимогам чинного санітарного законодавства України, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24.03.2021 р., Закону України «Про дитяче харчування» № 142-V від 14.09.2006р.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік.

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

378800,00 грн. з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.

Анонси і оголошення

 

 

 

 

 

president  rada  kmu  chor  chern  Dija  LogoAUCwebDSYO

 

 

 

 

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2025 Козелецька селищна рада Всі права захищено.