Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Картопля, за ЄЗС ДК 021:2015: 03210000-6 – зернові культури та картопля

2

Вид процедури закупівлі

Запит пропозицій постачальників

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-04-16-002702-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 – 1900 кг.

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати нормативним актам (державним стандартам/(умовам) / технічним регламентам / нормам), вимогам чинного санітарного законодавства України, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24.03.2021 р., Закону України «Про дитяче харчування» № 142-V від 14.09.2006р.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік.

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

60800,00 грн. з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Емаль алкідна ПФ-115, емаль алкідна ПФ-266, фарби водоемульсійні для внутрішніх та зовнішніх робіт, фарба для бетонних підлог АК-11, за ЄЗС ДК 021:2015: 44810000-1 – фарби

2

Вид процедури закупівлі

Запит пропозицій постачальників

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-03-25-011603-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

емаль алкідна (колір білий, 2,8кг) - 453,6 кг;

емаль алкідна (колір зелений, 2,8кг) – 190,4 кг;

емаль алкідна (колір сірий, 2,8кг) – 168 кг;

емаль алкідна (колір чорний, 2,8кг) – 70 кг; 

емаль алкідна (колір синій, 2,8кг) – 109,2 кг;

емаль алкідна (колір червоний, 2,8кг) – 61,6 кг;

емаль алкідна (колір блакитний, 2,8кг) – 106,4 кг;

емаль алкідна (колір жовтий, 2,8кг) – 92,4 кг;

емаль алкідна (колір салатовий, 2,8кг) – 25,2 кг;

емаль алкідна (колір помаранчевий, 2,8кг) – 25,2 кг;

емаль алкідна (колір фіолетовий, 2,8кг) – 50,4 кг;

емаль алкідна (колір коричневий, 2,8кг) – 22,4 кг;

емаль алкідна (колір вишневий, 2,8кг) – 8,4 кг;

емаль алкідна (колір бірюзовий, 2,8кг) – 2,8 кг;

емаль алкідна (колір бузковий, 2,8кг) – 2,8 кг;

емаль алкідна (колір зелений, 0,9кг) – 2,7 кг;

емаль алкідна (колір сірий, 0,9кг) – 1,8 кг;

емаль алкідна (колір чорний, 0,9кг) – 3,6 кг;

емаль алкідна (колір синій, 0,9кг) – 2,7 кг;

емаль алкідна (колір червоний, 0,9кг) – 15,3 кг;

емаль алкідна (колір блакитний, 0,9кг) – 18,9 кг;

емаль алкідна (колір жовтий, 0,9кг) – 10,8 кг;

емаль алкідна (колір салатовий, 0,9кг) – 3,6 кг;

емаль алкідна (колір помаранчевий, 0,9кг) – 7,2 кг;

емаль алкідна (колір фіолетовий, 0,9кг) – 1,8 кг;

емаль алкідна (колір слонова кістка, 0,9кг) – 136,8 кг;

емаль алкідна (колір вишневий, 0,9кг) – 14,4 кг;

емаль алкідна (колір бірюзовий, 0,9кг) – 1,8 кг;

емаль алкідна (колір бузковий, 0,9кг) – 3,6 кг;

емаль алкідна (колір червоно-коричневий, 2,8 кг) – 520,8кг;

емаль алкідна (колір жовто-коричневий, 2,8 кг) – 389,2кг;

фарба (акрилова, колір білий,14 кг) – 238 кг;

фарба (акрилова, колір білий,14 кг) – 476 кг;

емаль акрилова (колір сірий, 2,5 кг) – 60 кг.

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Якість товару повинна відповідати умовам/вимогам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії товару. Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати чинним нормативним актам (державним стандартам / технічним умовам / нормам).

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених затвердженим кошторисом на 2025 рік.

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

373320,00 грн. з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Капітальний ремонт сходів та облаштування інклюзивності у Козелецькому ліцеї №3 Козелецької селищної ради за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н, сел. Козелець, вул. Свято-Преображенська, 32А, за ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи

2

Вид процедури закупівлі

Відкриті торги з особливостями

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-03-25-011603-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

1 робота

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно розробленої та затвердженої проектної документації «Капітальний ремонт сходів та облаштування інклюзивності у Козелецькому ліцеї №3 Козелецької селищної ради за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н, сел. Козелець, вул. Свято-Преображенська, 32А.»

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених затвердженим кошторисом на 2025 рік 

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

2 957 640,00 грн. з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до затвердженої у встановленому порядку проєктної документації та Експертного звіту (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт сходів та облаштування інклюзивності у Козелецькому ліцеї №3 Козелецької селищної ради за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н, сел. Козелець, вул. Свято-Преображенська, 32А.».

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Поточний ремонт по заміні вікон на енергоефективні пластикові конструкції в приміщенні Козелецького ліцею № 3 Козелецької селищної ради за адресою: Чернігівська область, сел. Козелець, вул. Свято-Преображенська, 32 А, за ЄЗС ДК 021:2015: 45420000-7 – столярні та теслярні роботи

2

Вид процедури закупівлі

Відкриті торги з особливостями

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-03-20-003177-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

1 послуга

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника.

Послуги повинні надаватись з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду послуг з поточного ремонту. Якість комплектуючих виробів, будівельних матеріалів, конструкцій та фурнітури, що використовуються при виготовленні та встановленні віконних конструкцій, мають бути новими та відповідати державним стандартам, технічним умовам та мати відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи (якщо це передбачено законодавством), які засвідчують їх якість та можливість використання.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених затвердженим кошторисом на 2025 рік відповідно постанови КМУ від 26.09.2024 №1114 «Про реалізацію спільного з Дитячим фондом Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) проекту щодо надання грошової допомоги закладам загальної середньої освіти на 2024/25 навчальний рік».

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

593 708,40 грн, з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно кошторисної вартості послуг. Кошторисна документація затверджена наказом Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради від 06.03.2025 р. № 54-од.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Цілодобове спостереження за системою пожежної сигналізації та технічне обслуговування систем протипожежного захисту, за ЄЗС ДК: 021:2015: 79710000-4 – охоронні послуги

2

Вид процедури закупівлі

Відкриті торги з особливостями

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-03-17-009819-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

1 послуга

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Якість послуг зі спостереження за спрацюванням засобів пожежної сигналізації та технічне обслуговування систем пожежної сигналізації мають відповідати вимогам Правил з пожежного спостерігання, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2015 № 349, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, та іншим чинним законодавчим актам, що регулюють відносини у сфері пожежного спостерігання.

Надання послуг повинне забезпечуватись шляхом підключення приймально-контрольних приладів систем протипожежного захисту, що встановлені на об’єктах Замовника, на пульт централізованого пожежного спостереження та здійснення цілодобового спостереження.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

9 000,00 грн, з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275.

Визначення очікуваної вартості здійснювалось на підставі аналізу фактичного отримання послуг замовником у минулих періодах, з урахуванням запланованих поточних завдань.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Поточний ремонт по заміні вікон на енергоефективні пластикові конструкції в приміщенні Козелецького ліцею № 3 Козелецької селищної ради за адресою: Чернігівська область, сел. Козелець, вул. Свято-Преображенська, 32 А, за ЄЗС ДК 021:2015: 45420000-7 – столярні та теслярні роботи

2

Вид процедури закупівлі

Відкриті торги з особливостями

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-03-10-004418-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

1 послуга

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника.

Послуги повинні надаватись з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду послуг з поточного ремонту. Якість комплектуючих виробів, будівельних матеріалів, конструкцій та фурнітури, що використовуються при виготовленні та встановленні віконних конструкцій, мають бути новими та відповідати державним стандартам, технічним умовам та мати відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи (якщо це передбачено законодавством), які засвідчують їх якість та можливість використання.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених затвердженим кошторисом на 2025 рік відповідно постанови КМУ від 26.09.2024 №1114 «Про реалізацію спільного з Дитячим фондом Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) проекту щодо надання грошової допомоги закладам загальної середньої освіти на 2024/25 навчальний рік».

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

593 708,40 грн, з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно кошторисної вартості послуг. Кошторисна документація затверджена наказом Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради від 06.03.2025 р. № 54-од.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Борошно та крупи в асортименті фасовані, за ЄЗС ДК 021:2015: 15610000-7 – продукція борошномельно-круп’яної промисловості

2

Вид процедури закупівлі

Запит пропозицій постачальників

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-02-11-009977-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004 - 500 кг; борошно кукурудзяне, тонкого помелу – 50 кг;  крупа ячна №3 – 40 кг; крупа гречана ядриця, ґатунок перший - 400 кг; рис довгозернистий, шліфований, сорт перший - 400 кг; крупа пшоняна, шліфована, сорт вищий – 60 кг; крупа вівсяна, плющена, ґатунок вищий – 40 кг; крупа пшенична Полтавська, помел №3 (середній), ДСТУ 7699 – 40 кг; - крупа пшенична булгур – 120 кг; крупа кус-кус, ДСТУ 7699 – 80 кг.

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати нормативним актам (державним стандартам/(умовам) / технічним регламентам / нормам), вимогам чинного санітарного законодавства України, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24.03.2021 р., Закону України «Про дитяче харчування» № 142-V від 14.09.2006р.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік.

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

72405,00 грн. з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Хліб житньо-пшеничний цільнозерновий, хліб пшеничний цільнозерновий, за ЄЗС ДК 021:2015:15810000-9 - хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

2

Вид процедури закупівлі

Запит пропозицій постачальників

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-02-11-009513-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

Хліб з суміші житнього і пшеничного цільнозернового борошна, в упаковці – 500 кг; хліб з пшеничного, цільнозернового борошна, в упаковці – 600 кг.

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати нормативним актам (державним стандартам/(умовам) / технічним регламентам / нормам), вимогам чинного санітарного законодавства України, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24.03.2021 р., Закону України «Про дитяче харчування» № 142-V від 14.09.2006р.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік.

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

57 700,00 грн. з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Борошно та крупи в асортименті фасовані, за ЄЗС ДК 021:2015: 15610000-7 – продукція борошномельно-круп’яної промисловості

2

Вид процедури закупівлі

Запит пропозицій постачальників

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-02-06-014636-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004 - 500 кг; борошно кукурудзяне, тонкого помелу – 50 кг;  крупа ячна №3 – 40 кг; крупа гречана ядриця, ґатунок перший - 400 кг; рис довгозернистий, шліфований, сорт перший - 400 кг; крупа пшоняна, шліфована, сорт вищий – 60 кг; крупа вівсяна, плющена, ґатунок вищий – 40 кг; крупа пшенична Полтавська, помел №3 (середній), ДСТУ 7699 – 40 кг; - крупа пшенична булгур – 120 кг; крупа кус-кус, ДСТУ 7699 – 80 кг.

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати нормативним актам (державним стандартам/(умовам) / технічним регламентам / нормам), вимогам чинного санітарного законодавства України, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24.03.2021 р., Закону України «Про дитяче харчування» № 142-V від 14.09.2006р.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік.

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

72400,00 грн. з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Олія соняшникова рафінована, за ЄЗС ДК 021:2015: 15420000-8 – рафіновані олії та жири

2

Вид процедури закупівлі

Запит пропозицій постачальників

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-02-04-011873-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492 - 280 кілограм

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати нормативним актам (державним стандартам/(умовам) / технічним регламентам / нормам), вимогам чинного санітарного законодавства України, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24.03.2021 р., Закону України «Про дитяче харчування» № 142-V від 14.09.2006р.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік.

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

25 200,00 грн. з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.

Анонси і оголошення

 

 

 

 

 

president  rada  kmu  chor  chern  Dija  LogoAUCwebDSYO

 

 

 

 

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2025 Козелецька селищна рада Всі права захищено.