Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

 

Список

депутатів Козелецької селищної ради VIII скликання 

Депутати, що обрані в територіальних виборчих округах:

 

Єркіна Тетяна Яківна, територіальний виборчий округ №1

Артюх Карина Арсенівна, територіальний виборчий округ №3

Мусієнко Ігор Васильович, територіальний виборчий округ №3

Гусол Володимир Миколайович, територіальний виборчий округ №4

Трофимченко Алла Андріївна, територіальний виборчий округ №4

 

Депутати, які обрані за виборчими списками місцевих організацій політичних партій:

 

Адаменко Світлана Василівна

Великохатній Сергій Леонідович

Волкова Діана Василівна

Воробей Ірина Вікторівна

Гуц Анатолій Миколайович

Кошова Світлана Володимирівна

Курдеча Василь Олексійович

Ліскович Володимир Миколайович

Мачача Галина Сафронівна

Мороз Наталія Григорівна

Науменко Євген Валентинович

Савчук Андрій Романович

Салига Геннадій Григорович

Санченко Ірина Володимирівна

Солошин Сергій Вікторович

Сочивець Руслан Олександрович

Чемерис Микола Михайлович

Чорненький Євгеній Сергійович

Чумак Тетяна Дмитрівна

Шидловська Алла Миколаївна

Юрченко Владислав Миколайович



Голова Козелецької селищної ради

ДМИТРЕНКО Олена Борисівна

Народилася 27 липня 1965 року в смт.Козелець Чернігівської області.
У 1992 році закінчила Чернігівський педагогічний інститут за спеціальністю учитель історії і правознавства.
У 1998 році закінчила обласний інститут підвищення кваліфікації та перепідготовки працівників освіти за спеціальністю філолог.
З 1986 по 1992 рік працювала вихователем у дитячому комбінаті №62 міста Чернігів.
З 1992 по 1997 рік працювала вчителем української мови та літератури у школі – колегіумі №11 міста Чернігів.
З 1997 по 2001 рік працювала заступником головного лікаря по виховній роботі у міжколгоспному санаторії «Десна».
З 2001 по 2002 рік працювала спеціалістом першої категорії загального відділу Чернігівської міської ради.
З 2002 по 2004 рік працювала головним спеціалістом загального відділу Чернігівської міської ради.
З 2004 по 2006 рік працювала заступником начальника загального відділу апарату Чернігівської облдержадміністрації.
У 2006 році працювала радником Чернігівського міського голови.
З 2006 по 2008 рік працювала першим заступником генерального директора українського державного підприємства поштового зв'язку «Укрпошта».
З 2008 по 2010 рік працювала радником голови Соціалістичної партії України.
З 2010 по 2011 рік працювала керівником виконавчого апарату Політради СПУ.
З 2012 року працювала директором Благодійної організації «Благодійний фонд Рудьковського «Сила добра».
З 2015 по 2017 рік працювала головою Козелецької районної ради.
Громадська робота:
З 2010 - депутат Чернігівської обласної ради.
З 2012 по 2014 рік – помічник Народного депутата України.
Неодружена. Має дорослу доньку.

Голова Козелецької селищної ради

ДМИТРЕНКО Олена Борисівна

Народилася 27 липня 1965 року в смт.Козелець Чернігівської області.
У 1992 році закінчила Чернігівський педагогічний інститут за спеціальністю учитель історії і правознавства.
У 1998 році закінчила обласний інститут підвищення кваліфікації та перепідготовки працівників освіти за спеціальністю філолог.
З 1986 по 1992 рік працювала вихователем у дитячому комбінаті №62 міста Чернігів.
З 1992 по 1997 рік працювала вчителем української мови та літератури у школі – колегіумі №11 міста Чернігів.
З 1997 по 2001 рік працювала заступником головного лікаря по виховній роботі у міжколгоспному санаторії «Десна».
З 2001 по 2002 рік працювала спеціалістом першої категорії загального відділу Чернігівської міської ради.
З 2002 по 2004 рік працювала головним спеціалістом загального відділу Чернігівської міської ради.
З 2004 по 2006 рік працювала заступником начальника загального відділу апарату Чернігівської облдержадміністрації.
У 2006 році працювала радником Чернігівського міського голови.
З 2006 по 2008 рік працювала першим заступником генерального директора українського державного підприємства поштового зв'язку «Укрпошта».
З 2008 по 2010 рік працювала радником голови Соціалістичної партії України.
З 2010 по 2011 рік працювала керівником виконавчого апарату Політради СПУ.
З 2012 року працювала директором Благодійної організації «Благодійний фонд Рудьковського «Сила добра».
З 2015 по 2017 рік працювала головою Козелецької районної ради.
Громадська робота:
З 2010 - депутат Чернігівської обласної ради.
З 2012 по 2014 рік – помічник Народного депутата України.
Неодружена. Має дорослу доньку.

№ округу П.І.Б. депутата Межі округу
1 Головко Оксана Володимирівна с. Берлози -  вул. Перемоги, вул. Польова; с. Гламазди
2 Лепеха Катерина Дмитрівна с. Берлози -  вул. Вишнева, вул. Грушевського, вул. Молодіжна, вул. Незалежності, вул. Пушкіна, вул. Селянська, вул. Шевченка, пров. Гоголя, пров. Набережний, пров. Низовий, пров. Озерний, пров. Садовий; с. Сивухи
3 Єрмолко Василь Михайлович с. Данівка - вул. Гринішкіна, вул. Дружби, вул. Лісна, вул. Миру, вул. Молодіжна, вул. Перемоги; с. Данівка - вул. Центральна: 86, 88, 90, 92, 96, 98, 100, 106, 110, 112, 114, 122, 126, 128, 134; с. Данівка – вул. Центральна:  136 – 265; вул. Шевченка, вул. Шкільна, пров. Піонерський, пров. Польовий, пров. Стадіон; с. Курганське
4 Артюх Карина Арсенівна с. Данівка -  вул. Центральна: 2-84; с. Данівка – вул. Центральна: 87, 89, 93, 95, 97, 99, 101, 103, 105, 109, 117, 119, 121, 125, 129, 131, 133, 135А; с. Данівка - пров. Зелений; урочище «Круглянка»; с. Часнівці
5 Лугина Наталія Іванівна с. Білейки, с. Кривицьке, с. Новики, с. Опеньки, с. Тарасів, с. Шами
6 Гусол Володимир Миколайович с. Бобруйки, с. Скрипчин, с. Пушкарі
7 Іванець Сергій Васильович с. Булахів, с. Озерне
8 Шевченко Григорій Григорович с. Бригинці, с. Карасинівка, с. Корніїв, с. Мирне, с. Пізнє, с. Риків
9 Погребовський Сергій Григорович с. Боярівка, с. Лемеші, с. Шапіхи, с. Шолойки
10 Орел Наталія Анатоліївна с. Гладке, с. Горбачі, с. Пісоцьке, с. Шуляки
11 Юрченко Іван Павлович с. Лихолітки
12 Прокопенко Діана Анатоліївна с-ще Калитянське, с. Омелянів, с. Привітне
13 Швед Володимир Іванович с. Будище, с. Патюти
14 Михед Михайло Олексійович с. Блудше, с. Нова Гребля, с. Пилятин, с. Ставиське
15 Сочивець Сергій Михайлович  
16 Дубінець Микола Всеволодович  
17 Приліпко Вячеслав Володимирович  
18 Сергієнко Віктор Анатолійович  
19 Мороз Наталія Григорівна  
20 Миненко Микола Іванович  
21 Алієв Руслан Ахмедович  
22 Санченко Ірина Володимирівна  
23 Мринський Микола Петрович  
24 Набільський Олександр Петрович  
25 Шидловська Алла Миколаївна  
26 Кашпур Володимир Володимирович  

с. Боярівка, с. Лемеші, с. Шапіхи, с. Шолойки

День Прапора 2018

Виставка фоторобіт Вікторії Дідовець

Відкриття музею історії Чернігівщини

Допрем'єрний показ фільму "Казка про гроші"

Новорічне свято в будинку культури


Відзначення Дня Захисника України

Персональна виставка Ігоря Захарія

Відкриття дитячого садочку

Військово-історичний фестиваль

Соборний ярмарок


Святкування Дня Прапора та Дня Незалежності

Толока до Дня Незалежності

 

Затверджено рішенням
другої сесії
Козелецької селищної ради
восьмого скликання
від 16 червня 2017 року
№ 12-2/VIIІ

 


СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
"МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА"
КОЗЕЛЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

 

 

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Комунальне підприємство "Муніципальна варта" Козелецької селищної ради, (у подальшому – Муніципальна варта) створене Козелецькою селищною радою згідно рішення від 16 червня 2017 року №11-2/VII "Про створення комунального підприємства "Муніципальна варта" Козелецької селищної ради та діє на підставі цього Статуту, Цивільного та Господарського кодексів України, Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про охоронну діяльність", "Про благоустрій населених пунктів" та іншого чинного законодавства України.
1.2. Муніципальна варта належить до комунальної власності територіальної громади Козелецької селищної ради.
1.3. Власником Муніципальної варти є територіальна громада Козелецьокої селищної ради в особі Козелецької селищної ради (далі – Власник).

2. НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ:
2.1. Повне найменування: Комунальне підприємство "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" Козелецької селищної ради.
2.2. Скорочене найменування: КП "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" КСР.
2.3. Місце знаходження Муніципальної варти: смт. Козелець, вул. Ф.Сидорука, 9.

3. ПРАВОВИЙ СТАТУС
3.1. У своїй діяльності Муніципальна варта керується Конституцією України, Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про охоронну діяльність", "Про благоустрій населених пунктів", "Про відходи", "Про захист прав споживачів", Кодексом України про адміністративні правопорушення, Цивільним та Господарським кодексами України, нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, Правилами благоустрою території Козелецької селищної ради , Статутом Козелецької селищної ради, рішеннями селищної ради і виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, даним Статутом та іншими нормативними актами, та діє на підставі ліцензії або інших дозвільних документів передбачених чинним законодавством.
3.2. Муніципальна варта є уповноваженим представником Власника в сфері дотримання та виконання вимог законодавства про благоустрій населених пунктів, про відходи, захисту прав споживачів, громадського порядку та охоронної діяльності.
3.3. Права і обов’язки Муніципальна варта набуває з дня державної реєстрації.
3.4. Муніципальна варта в межах, встановлених законодавством, самостійно несе відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах належного їй майна згідно з законодавством. Муніципальна варта не несе відповідальності за зобов’язаннями Власника та Органу управління, а Власник та Орган управління не несуть відповідальності за зобов’язаннями Муніципальної варти, крім випадків, передбачених законодавством.
3.5. Муніципальна варта є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, круглу печатку з власним найменуванням, штампи, бланки, знак для товарів та послуг, власну емблему, іншу атрибутику юридичної особи.
3.6. Муніципальна варта від свого імені, виступає у господарських, цивільних та адміністративних правовідносинах з юридичними та фізичними особами, набуває майнових прав та несе обов’язки, виступає позивачем та відповідачем у судах, несе відповідальність за результати своєї господарської діяльності.
3.7. Муніципальна варта має право вступати до асоціацій, консорціумів та інших об'єднань підприємств лише за погодженням з Власником.
3.8. Зразок форменого одягу, знаки розрізнення, особового посвідчення працівника Муніципальної варти затверджується рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради.

4. МЕТА ТА ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ
4.1. Метою діяльності Муніципальної варти є:
− виконання заходів Програм селищної ради в сфері забезпечення дієвого контролю за благоустроєм території селищної ради;
− забезпечення в межах визначених законодавством прав членів об’єднаної територіальної громади в сфері благоустрою населених пунктів Козелецької ОТГ, формування у мешканців селищної ради активної громадської позиції щодо збереження довкілля, об’єктів та елементів благоустрою, забезпечення чіткого виконання суб’єктами господарювання та громадянами обов’язків в сфері благоустрою;
− захист майна, забезпечення прав і законних інтересів суб'єктів господарювання та фізичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування;
− забезпечення контролю за здійсненням заходів з охорони майна та фізичних осіб;
− здійснення іншої господарської діяльності не забороненої законом;
− управління та функціонування регуляторних і допоміжних силових структур, фінансових органів державної влади, а також портових, прикордонних, поліцейських сил, сил берегової охорони й інших спеціальних силових структур у т.ч. регулювання вуличного руху, реєстрацію іноземних громадян, облік арештів;
− забезпечення населення предметами першої необхідності у випадках надзвичайних ситуацій у мирний час;
− діяльність із захисту та нагляду за виловом риби;
− надання комплексу допоміжних послуг у приміщеннях клієнта, загальне прибирання приміщень, догляд за ними, усунення сміття, забезпечення охорони та безпеки, доставку пошти, послуги портьє, прання та суміжні послуги допоміжного характеру. Зазначені види послуг здійснює обслуговуючий персонал, який не відповідає за результати діяльності компанії або роботи клієнта;
− обслуговування зайнятих урядом і органами державного управління будинків;
− управління житлом та іншим нерухомим майном у співвласності;
− діяльність житлово-експлуатаційних контор;
− діяльність об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) та їх асоціацій;
− діяльність садових товариств, гаражних і житлово-будівельних кооперативів.
4.2. Для досягнення мети своєї діяльності у сфері охоронної діяльності
Муніципальна варта реалізує наступні завдання:
4.2.1. використовує пункти централізованого спостереження, технічні засоби охорони та пожежогасіння, транспорт реагування, службові собаки;
4.2.2. здійснює контроль за станом майнової безпеки об'єкта охорони;
4.2.3. запобігає загрозам особистій безпеці фізичної особи, яка охороняється;
4.2.4. проводить у встановленому законодавством порядку розслідування по питанням, пов’язаним зі здійсненням охоронної діяльності, та забезпечує захист майна, прав і законних інтересів підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності та фізичних осіб;
4.2.5. здійснює, у порядку встановленому законодавством, охорону громадського порядку в місцях розміщення охоронюваних об’єктів.
4.3 Для досягнення мети своєї діяльності у сфері благоустрою, захисту прав споживачів, попередження правопорушень, що посягають на громадський порядок і громадську безпеку Муніципальна варта реалізує наступні завдання:
4.3.1. здійснює контроль за станом благоустрою території усіх населених пунктів Козелецької селищної ради, підтриманням чистоти та порядку, забезпечує попередження, запобігання та припинення правопорушень, що посягають на громадський порядок і громадську безпеку у встановленому законодавством порядку;
4.3.2. здійснює контроль за дотриманням підприємствами, установами, організаціями, громадянами вимог Законів України "Про благоустрій населених пунктів", "Про відходи", "Про захист прав споживачів", Правил благоустрою Козелецької селищної ради, інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в цій сфері у порядку встановленому законодавством;
4.3.3. здійснює контроль за станом благоустрою території Козелецької селищної ради, в тому числі озелененням, охороною зелених насаджень і водойм, створенням місць відпочинку громадян, утриманням в належному стані закріплених та прилеглих до належних суб’єктам господарювання, установам, організаціям будівель, споруд та територій;
4.3.4. здійснює контроль за додержанням суб’єктами господарювання, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами вимог законодавства у сфері поводження з побутовими та виробничими відходами;
4.3.5. здійснює профілактичні заходи з метою запобігання правопорушенням в сфері благоустрою;
4.3.6. сприяє розвитку та поліпшенню стану благоустрою Козелецької селищної ради
4.3.7. вживає заходів щодо зупинення робіт, які проводяться самовільно і порушують стан благоустрою об’єднаної територіальної громади, відшкодування завданих збитків та приведення об’єктів благоустрою до належного стану.
4.3.8. готує проекти рішень селищної ради, виконкому селищної ради, розпоряджень селищного голови з питань, що входять до компетенції Муніципальної варти.
4.3.9. вживає спільно з працівниками поліції заходів до припинення адміністративних правопорушень.
4.4. У сфері різноманітних видів господарської діяльності:
4.4.1. Муніципальна варта може здійснювати інші види діяльності згідно з діючим законодавством. У випадку, якщо якась діяльність вимагає спеціального дозволу (ліцензії) Муніципальна варта повинна одержати її у встановленому порядку та додержуватись визначених умов та правил здійснення даного виду діяльності (ліцензійних умов).
4.5. Для досягнення мети у сфері охорони громадського порядку та безпеки Муніципальна варта реалізує наступні завдання:
4.5.1. управління та функціонування регуляторних і допоміжних силових структур, фінансових органів державної влади, а також портових, прикордонних, міліцейських сил, сил берегової охорони й інших спеціальних силових структур у т.ч. регулювання вуличного руху, реєстрацію іноземних громадян, облік арештів;
4.5.2. забезпечення населення предметами першої необхідності у випадках надзвичайних ситуацій у мирний час;
4.5.3. діяльність із захисту та нагляду за виловом риби.
4.6. Для досягнення мети у сфері комплексного обслуговування об’єктів Муніципальна варта реалізує наступні завдання:
4.6.1. надання комплексу допоміжних послуг у приміщеннях клієнта, загальне прибирання приміщень, догляд за ними, усунення сміття, забезпечення охорони та безпеки, доставку пошти, послуги портьє, прання та суміжні послуги допоміжного характеру. Зазначені види послуг здійснює обслуговуючий персонал, який не відповідає за результати діяльності компанії або роботи клієнта;
4.6.2.обслуговування зайнятих урядом і органами державного управління будинків;
4.6.3.управління житлом та іншим нерухомим майном у спів власності; 4.6.4.діяльність житлово-експлуатаційних контор;
4.6.5.діяльність об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) та їх асоціацій;
4.6.6.діяльність садових товариств, гаражних і житлово-будівельних кооперативів.

5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
5.1. В сфері здійснення охоронної діяльності Муніципальна варта має наступні повноваження:
5.1.1. придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України;
5.1.2. використовувати радіозв’язок за наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах;
5. 1.3. використовувати транспорт реагування:
5.1.3.1. транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
5.1.4. вимагати від громадян, службових та посадових осіб підприємства, установи, організації незалежно від форм власності припинення протиправних дій, дотримання законності та правопорядку;
5.1.5. вимагати від службових осіб об'єктів охорони та інших осіб дотримання пропускного та внутрішньо об’єктового режимів;
5.1.6. не допускати проникнення осіб та затримувати тих, які намагаються проникнути (проникли) на об'єкт охорони або залишити його, порушуючи встановлені правила, з обов'язковим негайним повідомленням про це територіальний орган внутрішніх справ;
5.1.7. застосовувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби та використовувати службових собак відповідно до Закону;
5.1.8. під час здійснення пропускного режиму на об'єктах охорони проводити огляд речей фізичних осіб (за їх добровільною згодою), транспортних засобів, вилучення речей і документів, що є знаряддями або предметами правопорушення, перевірку документів, що засвідчують особу, дають право на вхід (вихід) осіб, внесення (винесення), ввезення (вивезення) майна, в'їзд (виїзд) транспортних засобів, зокрема щодо їх відповідності складу матеріальних цінностей, що переміщуються на об'єкти охорони (з об'єктів охорони);
5.1.9. проводити відкриту відео та фотозйомку подій як допоміжний засіб запобігання протиправним діям на об'єкті, що охороняється;
5.1.10. дотримуватись обмежень в частині здійснення охоронної діяльності, що визначені Законами України;
5.1.11. зберігати таємницю, що охороняється законом, а також конфіденційну інформацію про господарську діяльність суб'єктів господарювання, оголошену такою в установленому порядку, відомості про особисте і сімейне життя фізичних осіб, що стали відомі у зв'язку з виконанням службових обов'язків, крім випадків, передбачених законодавством.
5.2. Муніципальна варта у сфері благоустрою, захисту прав споживачів, дотримання законодавств про відходи, попередження правопорушень що посягають на громадський порядок і громадську безпеку має наступні повноваження:
5.2.1. проводити рейди та перевірки території, об'єктів Козелецької селищної ради щодо стану їх благоустрою, додержання суб’єктами господарської діяльності, установами та організаціями незалежно від форм власності та громадянами законодавства у сфері благоустрою;
5.2.2. відвідувати підприємства, установи, організації, суб’єктів підприємницької діяльності незалежно від форми власності з метою дотримання чинного законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів;
5.2.3. вимагати від громадян, посадових та службових осіб суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності, які порушують законодавство у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів, громадського порядку, припинення правопорушень;
5.2.4. надавати приписи громадянам, посадовим та службовим особам суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту справ споживачів;
5.2.5. здійснювати контроль за виконанням наданих приписів та запланованих заходів на усунення виявлених порушень;
5.2.6. складати акти фіксації виявлених правопорушень та адміністративні протоколи про адміністративні правопорушення на громадян та службових, посадових осіб суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності в межах компетенції та порядку передбачених чинним законодавством;
5.2.7. направляти протоколи про адміністративне правопорушення на розгляд органам (посадовим особам), уповноваженим розглядати справи про адміністративні правопорушення відповідно до положень Кодексу України про адміністративні правопорушення;
5.2.8. направляти повідомлення громадянам, посадовим та службовим особам суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності для надання усних або письмових пояснень та проводити опитування зазначених осіб у зв'язку з порушенням ними вимог законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів, громадського порядку;
5.2.9. контролювати та сприяти в забезпеченні чистоти і порядку на території селищної ради, очищенню територій та об'єктів від сміття, будівельних та побутових відходів, снігу, льоду, самовільного розміщених об'єктів та елементів благоустрою;
5.2.10. здійснювати відповідно до чинного законодавства фото-, відео- зйомки, звукозапис, як допоміжний засіб для запобігання порушень вимог законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів, громадського порядку;
5.2.11. залучати в установленому порядку фахівців підприємств, установ і організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Муніципальної варти;
5.2.12. надавати допомогу суб’єктам господарювання, установам, організаціям та громадянам у поліпшені стану території та об'єктів благоустрою Козелецької селищної ради, дотримання вимог законодавства в сфері поводження з відходами, охорони громадського порядку, захисту прав споживачів;
5.2.13. подавати у встановленому порядку пропозиції з розвитку та поліпшення стану благоустрою територій та об'єктів Козелецької селищної ради, захисту прав споживачів, поводження з відходами, громадського порядку, удосконалення Правил благоустрою території Козелецької селищної ради;
5.2.14. брати участь у межах своєї компетенції, у роботі комісій, утворених селищною радою, виконкомом, селищним головою, виконавчими органами селищної ради;
5.2.15. надавати інформацію органам державного контролю відповідно до чинного законодавства;
5.2.16. одержувати у встановленому порядку від посадових осіб виконавчих органів міської ради, службових та посадових осіб підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на Муніципальну варту завдань;
5.2.17. брати участь у пленарних засіданнях сесій селищної ради, засіданнях постійних комісій селищної ради та виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених селищним головою, селищною радою та її виконавчими органами у встановленому порядку;
5.2.18. скликати у встановленому порядку наради за своєю компетенцією;
5.2.19. передавати до державних контролюючих та правоохоронних органів інформацію та матеріали, що свідчать про порушення вимог законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів, громадського порядку;
5.2.20. встановлювати особу порушника, якщо особа не відома, за допомогою органів внутрішніх справ, та інших органів виконавчої влади;
5.2.21. забезпечувати подання від імені Козелецької селищної ради позовів до суду про відшкодування шкоди завданої об'єктам благоустрою, внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів та Правил благоустрою території Козелецької селищної ради;
5.2.22. проводити розрахунки нанесених збитків об’єктам та елементам благоустрою та понесених затрат на відшкодування завданої шкоди;
5.2.23. приймати участь та безпосередньо розглядати звернення та скарги підприємств, установ, організацій і громадян з питань, що відносяться до компетенції Муніципальної варти;
5.2.24. розглядати звернення споживачів, консультувати їх з питань захисту прав споживачів:
5.2.24.1. у разі виявлення продукції неналежної якості, фальсифікованої, небезпечної для життя, здоров'я, майна споживачів і навколишнього природного середовища терміново повідомляти про це центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, інші органи, що здійснюють контроль і нагляд за якістю і безпекою продукції;
5.2.24.2. готувати подання до органу, який видав дозвіл на провадження відповідного виду діяльності, для вирішення питання про тимчасове зупинення його дії чи про дострокове анулювання у разі систематичного порушення прав споживачів.

5.3. Інші повноваження:
5.3.1. забезпечувати цільове використання закріпленого за ним майна та виділених з бюджетів коштів;
5.3.2. здійснювати належне утримання основних фондів, а також забезпечувати своєчасне освоєння нових виробничих потужностей;
5.3.3. створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, соціальне страхування, правил та норм охорони праці, техніки безпеки;
5.3.4. здійснювати заходи з удосконалення організації своєї роботи;
5.3.5. здійснювати заходи з удосконалення організації заробітної плати працівників з метою посилення їх матеріальної заінтересованості як у результатах особистої праці, так і у загальних підсумках роботи підприємства, забезпечувати економне і раціональне використання фонду споживання і своєчасні розрахунки з працівниками підприємства;
5.3.6. виконувати норми і вимоги щодо охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки;
5.3.7. здійснювати інші повноваження, покладені на Муніципальну варту відповідно до чинного законодавства;

6. ВЗАЄМОДІЯ З ОРГАНАМИ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ,
ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ ТА ГРОМАДСЬКІСТЮ
6.1. Муніципальна варта при виконанні покладених на неї завдань взаємодіє з органами виконавчої влади, іншими виконавчими органами Козелецької селищної ради, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними селищною радою, правоохоронними органами, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності, об’єднаннями громадян, співпрацює з засобами масової інформації, проводить прес-конференції, видає інформаційний бюлетень та інші матеріали.
6.2. Для реалізації Статутних повноважень в сфері дотримання громадського порядку та безпеки Муніципальна варта та правоохоронні органи спільно організовують взаємодію і надають взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття злочинів, адміністративних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку.
6.3. Заходи із взаємодії з правоохоронними органами не можуть порушувати зобов'язання суб'єктів охоронної діяльності за договором щодо надання послуг з охорони.
6.4. Муніципальна варта організовує взаємодію з правоохоронними органами у формі:
6.4.1. проведення спільних нарад, консультацій;
6.4.2. обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
6.4.3. інших не заборонених законодавством профілактичних заходів за умови, якщо не порушуються права та обов'язки підприємства, установи, організації незалежно від форм власності та громадян, якщо здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.

7. МАЙНО
7.1. Встановити комунальному підприємству «Муніципальна варта» Козелецької селищної ради статутний капітал в розмірі 3717,00 грн.( три тисячі сімсот сімнадцять тисяч грн.).
7.2. Майно Муніципальної варти становлять основні фонди та оборотні кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у її самостійному балансі.
7.3. Майно Підприємства є власністю Козелецької селищної ради об’єднаної територіальної громади i закріплюється за ним на праві господарського відання.
7.4. Муніципальна варта має право розпоряджатися закріпленим за ним на праві господарського відання майном, що є у комунальній власності і належить до основних фондів підприємства, лише з дозволу Власника.
7.5. Джерелами формування майна є:
7.5.1.майно, передане йому Власником;
7.5.2. доходи, одержані від реалізації продукції та наданих послуг, а також від інших видів господарської діяльності;
7.5.3. капітальні та поточні трансферти з селищного бюджету;
7.5.4. інші джерела, не заборонені законодавством України.
7.6. Збитки, заподіяні Підприємству внаслідок порушення його майнових прав юридичними особами, громадянами та державними органами відшкодовуються в порядку передбаченому діючим законодавством України.
7.7. Муніципальній варті може надаватися з селищного бюджету фінансова підтримка (дотація на покриття збитків) в порядку, затвердженому селищною радою, а також кошти на виконання заходів Програм селищної ради в сфері забезпечення дієвого контролю за благоустроєм території селищної ради.

8. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ, ЇХ ПОВНОВАЖЕННЯ
8.1.Управління Муніципальної варти здійснюють:
- вищий орган Муніципальної варти – Власник;
- уповноважений Власником орган – Козелецька селищна рада;
- уповноважена Власником посадова особа – Козелецький селищний голова або особа, що відповідно до законодавства виконує повноваження Козелецького селищного голови;
- виконавчий орган Муніципальної варти – начальник Муніципальної варти.
8.2. До компетенції Власника Муніципальної варти належать:
- прийняття рішення про припинення діяльності Муніципальної варти, реорганізацію Муніципальної варти, визначення складу комісії з припинення та затвердження ліквідаційного балансу (передавального балансу);
- прийняття рішення про вступ Муніципальної варти до господарських об'єднань;
- вирішення інших питань, віднесених законодавством до компетенції Власника.
- внесення змін та доповнень до Статуту Муніципальної варти;
- прийняття рішення про розподіл за результатами діяльності прибутку Муніципальної варти;
- передбачають укладення Муніципальною вартою будь-яких договорів поруки (гарантії), за якими Муніципальна варта приймає на себе обов’язок нести відповідальність за виконання зобов’язань перед третіми особами, а також договорів застави майна Муніципальної варти незалежно від вартості таких зобов’язань або вартості майна;
8.3. До компетенції Козелецького селищного голови або особи, що відповідно до законодавства виконує повноваження Козелецького селищного голови, належать:
- укладення трудового контракту з начальником Муніципальної варти, визначення строку трудового контракту та інших умов трудового контракту;
- призначення виконуючого обов’язки начальника Муніципальної варти на період його тимчасової відсутності;
- визначення порядку та форм контрольних заходів за діяльністю Муніципальної варти, в тому числі за виконанням фінансових планів та достовірністю наданої Муніципальною вартою звітності.
8.4. До компетенції виконавчого комітету Козелецької селищної ради належить:
- затвердження структури та чисельності працівників Муніципальної варти;
- призначення та звільнення з посади начальника Муніципальної варти;
- затвердження зразок форменого одягу, знаків розрізнення, особового посвідчення працівника Муніципальної варти.
8.5. Начальник Муніципальної варти в межах, визначених законодавством, Статутом та контрактом самостійно вирішує питання діяльності Муніципальної варти за винятком тих, що віднесені Статутом до компетенції інших органів управління Муніципальної варти.
8.6. Начальник Муніципальної варти:
- підзвітний і підконтрольний Власнику та уповноваженому ним органу;
- затверджує організаційну структуру та штатний розпис Муніципальної варти в межах граничної чисельності, встановленої уповноваженим Власником органом, затверджує положення про структурні підрозділи Муніципальної варти, посадові інструкції працівників;
- призначає та звільняє з посади працівників Муніципальної варти в межах граничної чисельності, встановленої уповноваженим Власником органом;
- несе повну відповідальність за стан та діяльність Муніципальної варти;
- діє без довіреності від імені Муніципальної варти, представляє його інтереси в органах державної влади, місцевого самоврядування, на всіх підприємствах, в установах та організаціях;
- розпоряджається коштами та майном Муніципальної варти в межах своєї компетенції та відповідно до чинного законодавства та цього Статуту;
- видає накази в межах своєї компетенції, організовує, контролює їх виконання;
- укладає договори, видає довіреності, відкриває в установах банків розрахунковий та інші рахунки;
- несе відповідальність за формування та виконання фінансових планів, організацію податкового, бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій;
- забезпечує умови праці працівникам Муніципальної варти, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін;
- забезпечує ефективне використання та дбайливе збереження майна, закріпленого за Муніципальною вартою.
- укладає колективний договір від імені Власника Муніципальної варти;
- визначає перелік відомостей, що становлять комерційну таємницю Муніципальної варти;
- здійснює інші дії, що випливають з діяльності Муніципальної варти відповідно до чинного законодавства та цього Статуту.
8.7. На час відсутності начальника його обов’язки виконує заступник начальника або один з працівників Муніципальної варти за погодженням з уповноваженою Власником посадовою особою.
8.8. Повноваження трудового колективу Муніципальної варти реалізуються загальними зборами через їх виборні органи. До складу виборних органів колективного самоврядування не може обиратися начальник Муніципальної варти.
8.9. На загальних зборах трудовий колектив:
- розглядає і вирішує питання самоврядування трудового колективу;
- розглядає проект колективного договору;
- вирішує інші питання, що віднесені законодавством до компетенції загальних зборів.
8.10. Рішення соціально-економічних питань, що стосуються діяльності Муніципальної варти, виробляються його органами управління та приймаються трудовим колективом або уповноваженим ним органом і відображаються в колективному договорі.
Колективним договором також регулюють питання охорони праці, виробничі та трудові відносини колективу з адміністрацією Муніципальної варти.
8.11. Право укладення колективного договору від імені Власника надається Начальнику Муніципальної варти, а від імені трудового колективу – уповноваженому ним органу.
8.12. Начальник може бути звільнений з посади достроково на підставах, передбачених Кодексом законів про працю України та контрактом відповідно до закону.

9. ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ І СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК
9.1. Трудова діяльність працівників Муніципальної варти здійснюється на основі укладених з ними трудових договорів (контрактів) відповідно до чинного законодавства. Робота окремих працівників може здійснюватись на підставі цивільно-правових договорів.
9.2. Форми, системи та розміри оплати праці працівників Муніципальної варти визначаються при укладанні трудових договорів (контрактів) з ними на основі чинного законодавства з урахуванням результатів господарської діяльності, фонду оплати праці та трудового вкладу кожного працівника Муніципальної варти.
9.3. Працівники Муніципальної варти підлягають соціальному страхуванню та соціальному забезпеченню в порядку і на умовах встановлених діючим законодавством.
9.4. Умови залучення громадян до охоронної діяльності, підготовка та перепідготовка персоналу охорони здійснюється відповідно до встановленого законодавством порядку.
9.5. Мінімальний розмір заробітної плати не може бути нижчим від офіційно встановленого державою мінімального розміру заробітної плати.
9.6. Трудові відносини визначаються відповідно до колективного договору, Кодексу законів про працю, а також Правил внутрішнього розпорядку Муніципальної варти, Положення про оплату праці та інших локальних актів.
9.7. Повноваження трудового колективу підприємства реалізуються загальними зборами (конференцією) та через їх виборні органи. Для представництва інтересів трудового колективу на загальних зборах (конференції) трудовий колектив може обрати орган колективного самоврядування, до складу якого не може входити начальник Муніципальної варти.
10. ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
10.1. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності Муніципальної варти є прибуток.
10.2.Підприємство за рахунок чистого прибутку може утворювати спеціальні фонди:
- фонд споживання;
- фонд розвитку виробництва;
- резервний фонд.
Чистий прибуток Підприємства за результатами діяльності за звітний фінансовий рік розподіляється згідно з рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради.
10.3. В Муніципальній варті фонд оплати праці формується відповідно до вимог діючого законодавства.
10.4. Муніципальна варта здійснює бухгалтерський, оперативний облік та веде бухгалтерську і статистичну звітність згідно з законодавством України, а також обов'язкову звітність за формою, що встановлюється Кабінетом Міністрів України. Начальник Муніципальної варти та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та звітності.
10.5. Усі розрахунки Муніципальної варти здійснюються у календарній послідовності надходження розрахункових документів у безготівковому та готівковому порядку через установи Банків, відповідно до вимог чинного законодавства – через органи Державної казначейської служби України.

11. ВІДОМОСТІ, ЩО Є КОНФІДЕНЦІЙНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ ТА СТАНОВЛЯТЬ КОМЕРЦІЙНУ ТАЄМНИЦЮ
11.1. Порядок забезпечення, використання відомостей, що становлять комерційну та конфіденційну інформацію Муніципальної варти, визначається у відповідному Положенні, яке затверджується начальником.
11.2. Посадові особи, працівники Муніципальної варти повинні зберігати та не розголошувати комерційну таємницю та конфіденційну інформацію про діяльність Муніципальної варти.

12. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ ДО СТАТУТУ
12.1. Пропозиції щодо внесення змін і доповнень до Статуту Муніципальної варти можуть надходити від Власника, Органу Управління і трудового колективу Муніципальної варти.
12.2. Зміни та доповнення до Статуту підприємства затверджує Козелецька селищна рада. Зміни та доповнення до Статуту підприємства підлягають державній реєстрації.

13. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
13.1. Припинення діяльності Муніципальної варти здійснюється шляхом її реорганізації (злиття, приєднання, розділу, виділення, перетворення) або ліквідації за рішенням Власника або суду.
13.2. Реорганізація Муніципальної варти відбувається відповідно до рішення Власника. При реорганізації Муніципальної варти усі її права та обов'язки переходять до її правонаступників.
13.3. Муніципальна варта ліквідується:
13.3.1. за рішенням Власника;
13.3.2. на підставі рішення Господарського суду;
13.3.3. якщо рішенням суду будуть визнані недійсними установчі документи та рішення про створення Муніципальної варти;
13.3.4. на інших підставах, передбачених законодавчими актами України.
13.4. Ліквідація Муніципальної варти здійснюється ліквідаційною комісією, що утворюється Власником Муніципальної варти або за його дорученням Органом управління. З моменту призначення ліквідаційної комісії, до неї переходять повноваження по керуванню справами Муніципальної варти.
13.5. Власник Муніципальної варти, суд, що ухвалив рішення про ліквідацію Муніципальної варти, встановлює порядок і термін проведення ліквідації, а також термін для виявлення претензій кредиторам.
13.6. Муніципальна варта вважається ліквідованою (реорганізованою) з моменту внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

 

Додаток

                                                          до рішення першої сесії селищної

                                                          ради восьмого скликання

                                                          від 17 травня 2017 року № 20-1/VIIІ

 

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про постійні комісії селищної ради

     

Відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” постійні комісії є органами селищної ради, що вивчають, попередньо розглядають і готують питання, які належать до відання селищної ради та здійснюють контроль за виконанням її рішень.

 І. ЗАГАЛЬНІ  ПОЛОЖЕННЯ

      Стаття 1.  Повноваження постійних комісій селищної ради, порядок їх утворення, ліквідації, реорганізації, обрання та відкликання голови, заступника голови, секретаря постійних комісій визначаються Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Регламентом селищної ради та цим Положенням.

      Стаття 2.  Перелік постійних комісій, функціональна спрямованість їх діяльності визначаються селищною радою з урахуванням повноважень ради, важливості проблем господарського і соціально-культурного будівництва та інших об’єктивних факторів.

      Стаття 3. Селищна рада утворює постійні комісії на першій сесії новообраної ради на строк її повноважень.

     Стаття 4. Питання обрання і ліквідації постійних комісій, зміни їх складу, обрання голів комісій вирішуються селищною радою виключно на пленарних засіданнях ради.

      Стаття 5.  Постійні комісії обираються радою з числа депутатів селищної ради у складі голови і членів комісії. Пропозиції щодо утворення і обрання постійних комісій ради вносить голова селищної ради. Депутат може входити  до складу тільки однієї постійної комісії. Заступник голови постійної комісії і секретар комісії обираються на засіданні комісії. До складу постійних комісій не можуть бути обрані голова та секретар селищної ради.

      Стаття 6.  При обранні постійних комісій голосування може проводитися в цілому по всьому складу комісії чи по кожній кандидатурі окремо.

      Стаття 7.  Депутати селищної ради працюють у постійних комісіях на громадських засадах.

      Стаття 8.  Постійні комісії є відповідальними перед селищною радою і їй підзвітними. Діяльність постійних комісій координує голова селищної ради.

      Стаття 9.  Постійні комісії будують свою роботу на основі законності, гласності, колективного обговорення і вирішення питань.

 

 ІІ. ФУНКЦІЇ І ПОВНОВАЖЕННЯ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  

      Стаття 10.  Постійні комісії за дорученням селищної ради або за власною ініціативою:

      1) попередньо розглядають проекти програм соціально-економічного і культурного розвитку селища, цільових програм, бюджету селищної ради та звіти про виконання програм і бюджету;

      2) вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціально-культурного будівництва, а також інші питання, які вносяться на розгляд сесії селищної ради;

      3) розробляють проекти рішень селищної ради та готують висновки з відповідних питань;

      4) виступають на сесіях селищної ради з доповідями і співдоповідями.

      Стаття 11.  Постійні комісії попередньо розглядають кандидатури осіб, які пропонуються для обрання, затвердження, призначення або погодження селищною радою, готують відповідні висновки щодо цих кандидатур.

      Стаття 12.  Постійні комісії за дорученням селищної ради, голови, секретаря ради або за власною ініціативою вивчають діяльність підзвітних і підконтрольних раді органів, а також з питань, віднесених до відання ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, їх посадових осіб. За результатами перевірки постійні комісії подають рекомендації на розгляд керівників цих органів, підприємств, установ і організацій, а в разі необхідності – на розгляд сесії селищної ради.

      Стаття 13.  Постійні комісії здійснюють контроль за виконанням рішень селищної ради.

      Стаття 14.   Постійні комісії у питаннях, які належать до їх відання та в порядку визначеному законом, мають право отримувати від керівників органів державної виконавчої влади, підприємств, установ і організацій, необхідні матеріали і документи.

     Усi органи виконавчої влади, пiдприємства, установи i органiзацiї, їх посадовi особи зобов’язанi виконувати законнi вимоги постiйних комiсiй щодо надання їм необхiдних матерiалiв.

      Постійні комісії у питаннях, які належать до їх відання та в порядку визначеному законом, мають право залучати навчальнi заклади, спецiалiстiв та працiвникiв мiсцевих органiв виконавчої влади для розробки та експертизи проекту рiшення.

      Стаття 15.  Рекомендації постійних комісій підлягають обов’язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено постійним комісіям у встановлений ними строк. У разі не розгляду рекомендацій постійних комісій вони можуть входити до ради з пропозиціями про притягання до відповідальності посадових осіб.

      Стаття 16.  Постійні комісії можуть вносити пропозиції щодо питань на розгляд селищної ради.

      Стаття 17.  Постійні комісії періодично звітують перед селищною радою про свою діяльність.

 

 ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  

      Стаття 18.  Основною формою роботи постійних комісій є засідання. Засідання постійних комісій скликається в міру необхідності  і  є  правомочним, якщо в ньому бере участь більш ніж  половина від загального складу комісії. У разі неможливості прибути на засідання член комісії повідомляє про це голову постійної комісії.  

      Стаття 19.  Засідання постійних комісій проводиться відкрито і гласно, крім випадків, коли за рішенням постійної комісії проводиться закрите засідання.

      Стаття 20.  Організація роботи постійних комісій селищної ради, покладається на їх голів,  а в разі їх відсутності на заступників голів.

      Стаття 21.  За результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії готують висновки і рекомендації. З питань, що стосуються організації роботи комісії – приймаються рішення. Висновки, рекомендації і рішення постійної комісії приймаються більшістю голосів від загального складу комісії і підписуються головою комісії, а в разі його відсутності – заступником голови або секретарем комісії.

      Стаття 22.  Голосування здійснюється особисто членами постійної комісії. Підрахунок голосів здійснює секретар постійної комісії. За пропозицією, підтриманою третиною присутніх на засіданні членів постійної комісії, результати голосування заносяться до протоколу засідання постійної комісії.

       Стаття 23.  На кожному засіданні постійної комісії ведеться протокол. В протоколі зазначаються:

      - номер протоколу, дата, час і місце проведення засідання;

      - прізвище головуючого на засіданні, список членів комісії, присутніх на засіданні, список присутніх на засіданні запрошених осіб;

      - порядок денний засідання;

      - розглянуті питання порядку денного, список депутатів і запрошених, які виступили під час їх обговорення;

      - документи, які розглянуті на засіданні постійної комісії;

      - результати голосування з питань порядку денного;

      - прийняті рекомендації, висновки і рішення.

       До протоколу додаються розглянуті постійною комісією документи та окремі думки членів комісії.

       Протокол засідання постійної комісії підписують головуючий на засіданні і секретар комісії.

       Протоколи засідань постійних комісій є офіційними документами, що підтверджують прийняття рекомендацій, висновків та рішень комісій і зберігаються у встановленому порядку.

      Стаття 24.  У засіданнях постійних комісій можуть брати участь депутати селищної ради, які не входять до складу даної комісії, з правом дорадчого голосу, а також на запрошення комісії депутати інших рад, представники органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, трудових колективів. На засідання постійних комісій можуть бути запрошені представники засобів масової інформації.

      Стаття 25.  Засідання постійних комісій скликаються головою комісії відповідно до затверджених планів роботи комісій, або за дорученням селищної ради, голови ради, секретаря ради, або з власною ініціативою.

      Стаття 26.  Діяльність постійної комісії будується на основі плану роботи. План роботи комісії обов’язково узгоджується з планом роботи селищної ради. План роботи постійної комісії затверджується на засіданні комісії.

      Стаття 27.  Постійні комісії для вивчення питань, розробки проектів рішень селищної ради можуть створювати підготовчі комісії і робочі групи з залученням вчених, спеціалістів і представників громадськості. Підготовча комісія і робоча група подають напрацьовані ними матеріали на розгляд постійної комісії. Постійні комісії можуть створювати спільні підготовчі комісії і робочі групи.

      Стаття 28.  Питання, які належать до відання кількох постійних комісій селищної ради, можуть за ініціативою комісій, а також за дорученням ради, голови, секретаря селищної ради розглядатися постійними комісіями спільно. Спільні засідання постійних комісій веде один із голів цих комісій за їх взаємною згодою. За рішенням постійних комісій у разі необхідності спільне засідання можуть вести голова селищної ради або секретар селищної ради. При проведенні спільних засідань кількох постійних комісій висновки  і рекомендації приймаються більшістю  голосів від загального складу кожної комісії. Висновки і рекомендації, прийняті постійними комісіями на їх спільних засіданнях, підписуються головами відповідних комісій.

      Стаття 29.  З метою вивчення питань безпосередньо на місцях постійні комісії за дорученням ради, голови  чи секретаря ради або за власною ініціативою можуть проводити виїзні засідання.

      Стаття 30.  Голова постійної комісії:

      - скликає і веде засідання комісії;

      - дає доручення членам комісії і контролює їх виконання;

      - забезпечує складання плану роботи комісії та належну підготовку засідань комісії;

      - представляє комісію у відносинах з іншими органами, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами,  організаціями, а також виборцями;

      - організовує роботу по реалізації висновків і рекомендацій комісії;

      - запрошує для участі в засіданнях комісії представників органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, вчених, спеціалістів, представників громадських об’єднань;

      - інформує членів комісії про виконання рекомендацій комісії;

      - підписує документи постійної комісії;

      - за дорученням членів комісії виступає з доповідями і співдоповідями на сесіях ради.

      У разі відсутності голови комісії або неможливості ним виконувати свої повноваження з інших причин його функції здійснює заступник голови комісії або секретар комісії.

      Стаття 31.   Заступник голови постійної комісії:

      - виконує за дорученням голови окремі його функції та завдання по підготовці питань на чергові засідання постійної комісії;

      - допомагає голові комісії у проведенні різних організаційних заходів;

      - виконує обв’язки голови постійної комісії у разі його відсутності.

      Стаття 32.  Секретар постійної комісії:

      - веде протоколи засідань і діловодство комісії;

      - здійснює технічну підготовку питань та забезпечує членів постійної комісії необхідними документами і матеріалами;

      - веде облік участі членів комісії в її роботі та виконання членами комісії даних їм доручень;

      - підписує разом з головою постійної комісії протоколи засідань комісії;

      - контролює виконання планів роботи постійної комісії.

      Стаття 33. Члени постійної комісії зобов’язані:

      - бути присутніми на засіданні постійної комісії, до складу якої вони входять;

      - брати участь у роботі постійної, підготовчих комісій і робочих груп;

      - виконувати доручення голови комісії та доручення, визначені рішеннями постійної комісії.

      Стаття 34.  Члени постійної комісії мають право:

      - вносити пропозиції про розгляд на засіданнях постійної комісії питань, що належать до їх відання;

      - брати участь в обговоренні рекомендацій, пропозицій, висновків та підготовці проектів рішень ради;

      - викласти свою окрему думку як  додаток до рішення, рекомендації чи висновку постійної комісії.

      Стаття 35.  Організаційно-методичне, правове, матеріально-технічне і інформаційне обслуговування постійних комісій та забезпечення їх функціонування здійснює виконавчий апарат селищної ради.       

          

 

Секретар селищної ради                                                                     Н.І. Лугина

 

Додаток
до рішення першої сесії
селищної ради восьмого сликання
№ 25-1/VIII
від 17 травня 2017 року

ПОЛОЖЕННЯ
про старосту Козелецької селищної ради


Це положення відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про добровільне об’єднання територіальних громад», «Про місцеві вибори», інших актів законодавства України, визначає статус старости, його повноваження та відповідальність.

Розділ І. Статус старости, порядок його обрання та строк повноважень.
Глава 1.1. Загальні положення
1.1.1. Староста є виборною посадовою особою місцевого самоврядування.
1.1.2. Староста обирається жителями села, селища (сіл, селищ), розташованого на території відповідного старостинського округу, на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування в порядку, визначеному законом, і здійснює свої повноваження на постійній основі.
1.1.3. Повноваження старости починаються з моменту складення ним присяги відповідно до Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" на пленарному засіданні відповідної сільської, селищної, міської ради, на якому відповідною територіальною виборчою комісією були оголошені рішення щодо його обрання та реєстрації.
1.1.4. Строк повноважень старости, обраного на чергових виборах, становить п’ять років, крім випадків дострокового припинення його повноважень з підстав і в порядку, визначених цим Законом.
1.1.5. Староста є членом виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради за посадою.
1.1.6. Староста не може мати інший представницький мандат, суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах, займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту) або підприємницькою діяльністю.
1.1.7. Порядок організації роботи старости визначається цим та іншими законами, а також Положенням про старосту, затвердженим сільською, селищною, міською радою";
1.1.8. Староста набуває статусу виборної посадової особи місцевого самоврядування відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» з моменту визначення його повноважень.
Глава 1.2. Обрання старости та строк його повноважень
1.2.1. Основні засади, організацію і порядок проведення виборів старост передбачено Законом України «Про місцеві вибори».
1.2.2. Староста обирається за мажоритарною системою відносної більшості в єдиному одномандатному виборчому окрузі, до якого входить територія одного або декількох населених пунктів (сіл, селищ), визначених селищною радою з метою забезпечення представництва інтересів жителів такого населеного пункту (населених пунктів) старостою (далі - старостинський округ) в порядку, визначеному Законом України «Про місцеві вибори» на строк повноважень Козелецької селищної ради.
1.2.3. Єдиний одномандатний виборчий округ для виборів старости складає територія відповідного села, селища (сіл, селищ), розташованого на території відповідного старостинського округу.
1.2.4. Право голосу на виборах старости мають громадяни України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України, належать до відповідної об’єднаної сільської, селищної, міської територіальної громади та проживають на території відповідного села, селища (сіл, селищ) в межах відповідного старостинського округу, де за рішенням Козелецької селищної ради проводяться такі вибори.
1.2.5. Старостою може бути обраний будь-який громадянин України, який має право голосу відповідно до статті 70 Конституції України.
Старостою не може бути обраний громадянин України, який має судимість за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину, якщо ця судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку.
1.2.6. Повноваження старости починаються після принесенням ним на сесії Козелецької селищної ради присяги такого змісту « Я, ПІБ, усвідомлюючи свою високу відповідальність, урочисто присягаю , що буду вірно служити громаді та народові України, неухильно дотримуватися Конституції України та законів України, сприяти втіленню їх у життя, охороняти права, свободи і законні інтереси громадян, сумлінно виконувати свої посадові обов’язки »
1.2.7. Повноваження старости припиняються одночасно з припиненням повноважень Козелецької селищної ради за виключенням випадків дострокового припинення ним повноважень.

Розділ ІІ. Повноваження старости та організація його роботи
Глава 2.1. Завдання та повноваження старости
2.1.1. Відповідно до статті 14-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» на старосту покладаються такі завдання:
1)брати участь у підготовці проекту бюджету територіальної громади в частині фінансування програм, що реалізуються на території відповідного села (сіл);
2) сприяє жителям села (сіл) у підготовці документів, що подаються до Козелецької селищної ради та її виконавчих органів;
3) бере участь у підготовці проекту бюджету територіальної громади в частині фінансування програм, що реалізуються на території відповідного села(сіл);
4) вносити пропозиції до виконавчого комітету Козелецької селищної ради з питань діяльності на території відповідного села(сіл) виконавчих органів Козелецької селищної ради, підприємств, установ, організацій комунальної форми власності та їх посадових осіб.
2.1.2 На старосту відповідно до ст. 54-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» покладаються такі обов’язки:
1) додержуватися Конституції України та інших нормативно-правових актів України, що визначають його діяльність та регламентують діяльність органів місцевого самоврядування, та цього Положення; виконувати рішення Козелецької селищної ради та її виконавчого комітету;
2) представляти жителів відповідного села (сіл) в органах місцевого самоврядування Козелецької об’єднаної територіальної громади;
3) брати участь у підготовці проекту бюджету територіальної громади в частині фінансування програм, що реалізуються на території відповідного села(сіл);
4) вносити пропозиції до виконавчого комітету Козелецької селищної ради з питань діяльності на території відповідного села виконавчих органів Козелецької селищної ради, підприємств, установ, організацій комунальної форми власності та їх посадових осіб;
5) сприяти жителям села (сіл) у підготовці документів, що подаються до органів Козелецької селищної ради та інших установ, видавати довідки та інформацію за їх зверненнями;
6) здійснювати у визначені графіком дні прийому прийняття заяв від жителів відповідного села (сіл), адресовані органам місцевого самоврядування Козелецької об’єднаної територіальної громади, їх посадовим особам з подальшою їх передачею за призначенням;
7) здійснювати моніторинг за дотриманням прав і законних інтересів жителів відповідного села (сіл) у сфері соціального захисту, культури, освіти, спорту, туризму, житлово-комунального господарства, реалізації права на працю, медичну допомогу; звітувати у передбачені цим Положенням строки про результати моніторингу на засіданні виконавчого комітету Козелецької селищної ради;
8) здійснювати прийом жителів відповідного села (сіл) відповідно до визначеного графіка прийому;
9) ініціювати серед жителів відповідного села (сіл) надання ними пропозицій щодо соціально-економічного та культурного розвитку, соціального, побутового та транспортного обслуговування, розміщення громадських вбиралень, стоянок та майданчиків для паркування автомобільного транспорту; інших питань місцевого значення;
10) здійснювати збір пропозицій від жителів відповідного села (сіл) відносно питань місцевого значення, їх аналіз з подальшою передачею сформованої інформації за призначенням;
11) здійснювати моніторинг благоустрою відповідного села (сіл) Козелецької об’єднаної територіальної громади, дотримання правил з питань благоустрою, затверджених рішенням Козелецької селищної ради та звітувати про його результати у строки, передбачені цим Положенням, на засіданні виконавчого комітету Козелецької селищної ради;
12) сприяти виконанню на території відповідного села (сіл) Козелецької об’єднаної територіальної громади програм соціально-економічного та культурного розвитку, затверджених, затверджених рішенням Козелецької селищної ради, цільових програм з інших питань самоврядування;
13) надавати допомогу та брати участь в організації загальних зборів громадян відповідного села (сіл); надавати допомогу в оформленні документів за результатами зборів; здійснювати моніторинг втілення в життя рішень, прийнятих на зборах, та повідомляти про це відповідну громаду;
14) здійснювати моніторинг стану об’єктів комунальної власності, які розміщені на території відповідного села (сіл); у разі виявлення його пошкодження або намірів про неналежне його використання невідкладно повідомляти про це Козелецьку селищну раду;
15) сприяти діяльності органів самоорганізації населення, які діють на території відповідного села (сіл), надавати їм практичну допомогу;
16) сприяти створенню громадського активу в селі (селах), який визначатиме пріоритетність місцевих інтересів та проведення робіт на відповідній території села (сіл);
17) сприяти створенню умов для розвитку культури, відродження осередків традиційної народної творчості, національно-культурних традицій населення, художніх промислів і ремесел;
18) сприяти роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту, роботи з молоддю;
19) сприяти створенню умов для занять фізичною культурою і спортом за місцем проживання населення та в місцях масового відпочинку;
20) звітувати перед органами місцевого самоврядування об’єднаної територіальної громади та перед жителями відповідного села (сіл) у строки, визначені главою 4 цього Положення;
21) виконувати поточні доручення Козелецької селищної ради, її виконавчого комітету, Козелецького селищного голови та звітувати про їх виконання.
2.1.3. Староста також:
1) забезпечує виконання рішень органів місцевого самоврядування територіальної громади на території старостинського округу;
2)вчиняє нотаріальні дії передбачені частиною першою ст.37 Закону України «Про нотаріат» на території старостинського округу;
3) проводить державну реєстрацію актів цивільного стану визначених ч.2 ст.6 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» на території старостинського округу;
4) підписує довідки інформаційного характеру (в т.ч. для субсидій), які видаються Козелецькою селищною радою, за зверненнями мешканців відповідного старостинського округу;
5) надає довідки, довідки – характеристики фізичним та юридичним особам, які проживають на території відповідного старостинського округу;
6) забезпечує зберігання офіційних документів, пов'язаних з місцевим самоврядуванням відповідного старостинського округу, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому законом порядку;
7) веде діловодство, облік і звітність з передачею документів до архіву;
8) забезпечує здійснення військового обліку військовозобов'язаних і призовників , мобілізаційну роботу на території старостинського округу відповідно до вимог ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законів України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», Про військовий обов’язок і військову службу, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних» № 921 від 07.12.2016 року;
Забезпечують функціонування пунктів збору на базі адміністративних приміщень колишніх сільських рад для проведення оповіщення військовозобов’язаних, керівників підприємств, установ та організацій незалежно від їх підпорядкування та форм власності, які мають мобілізаційне завдання на постановку техніки за місцем роботи та місцем проживання, а також забезпечують роботу Адміністрації зазначених пунктів збору.

2.1.4. Староста відповідно до ст. 54-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» має наступні права:
1) брати участь з правом дорадчого голосу у пленарних засіданнях Козелецької селищної ради, а також у засіданнях постійних та тимчасових комісій ради, на яких розглядаються питання, що безпосередньо або опосередковано зачіпають інтереси громадян, які проживають на території відповідного села (сіл);
2) знайомитися до засідання виконавчого комітету з проектами рішень, які розглядатимуться на його засіданні;
3) вносити пропозиції щодо порядку денного у процесі обговорення питань на засіданні виконавчого комітету; отримувати від доповідачів роз’яснення; вносити зміни й доповнення до проектів рішень виконкому;
4) оголошувати на засіданнях виконавчого комітету Козелецької селищної ради тексти заяв та звернень громадян, які проживають на території відповідного села (сіл), з питань, що стосуються інтересів таких громадян та Козелецької об’єднаної територіальної громади в цілому;
5) ініціювати перед органами місцевого самоврядування проведення перевірок на підприємствах, в установах та організаціях, що не перебувають у комунальній власності, з питань здійснення делегованих органам місцевого самоврядування повноважень органів виконавчої влади;
6) ініціювати перед постійними комісіями ради вивчення діяльності підзвітних і підконтрольних раді та виконавчому комітету селищної ради органів, а також з питань, віднесених до відання ради, місцевих державних адміністрацій, підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм власності та їх посадових осіб ;
7) взаємодіяти з органами місцевого самоврядування Козелецької об’єднаної територіальної громади, підприємствами, установами, організаціями комунальної форми власності та їх посадовими особами, громадськими об’єднаннями, а також іншими суб’єктами та інституціями, які діють на території відповідного старостинського округу Козелецької селищної ради;
8) одержувати безоплатно від органів місцевого самоврядування Козелецької селищної ради, підприємств, установ, організацій комунальної форми власності та їх посадових осіб, що розташовані на території територіальної громади, необхідні для виконання покладених на нього завдань інформацію, документи і матеріали;
9) звертатися до правоохоронних органів у разі виявлення порушень громадського порядку на території відповідного старостинського округу Козелецької селищної ради.
Глава 3. Організація роботи старости
3.1. Місце та режим роботи, правила внутрішнього розпорядку, організація діловодства та інші питання діяльності старости визначаються Козелецькою селищною радою та її виконавчим комітетом.
3.2. Графік прийому жителів відповідного села (сіл) старостою затверджується виконавчим комітетом Козелецької селищної ради з врахуванням вимог діючого законодавства.
3.3. Інформаційне, методологічне, матеріально-технічне та фінансове забезпечення старости здійснюється виконавчим комітетом Козелецької селищної ради з місцевого бюджету.
Глава 4. Підзвітність, підконтрольність та відповідальність старости
4.1. При здійсненні наданих повноважень староста є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед жителями відповідного старостинського округу, відповідальним — перед Козелецькою селищною радою та її виконавчим комітетом.
4.2. Староста не рідше одного разу на рік звітує про свою роботу перед жителями відповідного села (сіл) старостинського округу на відкритій зустрічі з громадянами.
4.3. На вимогу не менше половини депутатів Козелецької селищної ради староста зобов’язаний прозвітувати перед радою про свою роботу у будь-який визначений ними термін.


Секретар селищної ради          Н.І.Лугина

Анонси і оголошення

Голосування

Чи сподобався Вам сайт

Дуже сподобався - 73%
Так собі - 11%
Не сподобався - 16%

Всього голосів: 163
The voting for this poll has ended on: грудня 20, 2017

Офіційний сайт © 2024 Козелецька селищна рада Всі права захищено.