Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

Що робити, якщо виникли питання до авіакомпанії

Щодо обов’язку продавців видавати розрахункові документи встановленої форми при реалізації побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту

Вас ошукали у магазині? Найчастіші порушення (матеріали партнерів)

До уваги споживачів! Будьте пильними при придбанні ювелірних виробів!

Що робити, якщо вас обкурюють? Пишіть скаргу до Держпродспоживслужби!

Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?

Пам’ятка для споживачів, які мають намір скористуватися послугами інтернет-магазину

Пам’ятка для споживачів (якщо ваші права порушено)

Зразок скарги про порушення прав споживача

Зразок скарги про порушення прав споживачів (у випадку відмови в обслуговуванні українською мовою)

Зразок скарги споживача (у випадку відмови провести розрахунок банківською карткою)

Пам’ятка споживача: Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?

ГРАФІК РОБОТИ ЦНАПу Козелецької селищної ради:

сел.Козелець, вул.Соборності, б.27. каб.: 117

ПН, ВТ, ЧТ: 08.00 - 17.00

СР: 08.00 - 20.00

ПТ: 08.00 - 16.00

тел. (04646) 2-13-45

 

ГРАФІК ПРИЙМАННЯ ГРОМАДЯН ЦНАПом Козелецької селищної ради:

сел. Козелець, вул.Соборності, 2б.7. каб.: 117

ПН, ВТ, ЧТ: 08.30 - 16.30

СР: 08.30 - 19.30

ПТ: 08.30 - 15.30

тел. (04646) 2-13-45

 

ГРАФІК РОБОТИ у відділених робочих місцях ЦНАПу по старостинських округах:

ПН - ЧТ: 08.00 - 17.00

ПТ: 08.00 - 16.00

обідня перева: 13.00-13.48

 

ГРАФІК ПРИЙМАННЯ ГРОМАДЯН у відділених робочих місцях ЦНАПу по старостинських округах:

ПН - ЧТ: 08.00 - 17.00

ПТ: 08.00 - 16.00

обідня перева: 13.00-13.48

 

 

 

 

 






 

 

 

Комунальне підприємство «Архітектурно–планувальне проектно–виробниче бюро» Козелецької селищної ради

 

 

ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ:

 - Завірка будинкових книг;

 - Виготовлення технічної документації (технічних паспортів) на будинки

 

 Графік прийому громадян:

смт. Козелець, вул. ******************

ПН - ПТ: 08.00 - 17.00

 

ГО «Асоціація демократичного розвитку» запрошує представників громад та громадських організацій міст, селищ та ОТГ Чернігівської області, де вже реалізується громадський бюджет або планується його запровадження, до участі в одноденному тренінгу  «Розробляємо проект під громадський бюджет. Від ідеї до реалізації», що відбудеться 16 лютого у м. Чернігів.

Детальніше...

З метою формування у суспільстві правової культури та правової свідомості, сприяння підвищенню рівня знань та поінформованості громадян щодо реалізації та захисту своїх прав, гарантованих Конституцією та законами України у різних сферах життя, Президент України проголосив 2018 рік Роком реалізації правопросвітницького проекту «Я маю право!»

Запущено загальнонаціональний правопросвітницький проект «Я МАЮ ПРАВО!».

Проект реалізується за підтримки Програми USAID «Нове правосуддя» та має на меті інформувати українців про їхні права і навчити громадян ці права захищати

ІНФОРМАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ

"Стоп насильство"

"МаскиШоуСтоп"

"Не знаєш, як вирішити спір?"

"Пам'ятка для стягувача"

"Пам'ятка для боржника"

"Як взяти участь у виборах Президента України?"

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ СПОЖИВАЧА
(якщо ваші права порушені)

Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон), у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків придбаної продукції, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

  1. пропорційного зменшення ціни;
  2. безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

  1. розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  2. вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

  • він взагалі не може бути усунутий;
  • його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
  • він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

З огляду на вищезазначене, споживач подає письмову заяву на ім’я суб’єкта господарювання, в якій викладає суть питання. Суб’єкт господарювання повинен зареєструвати заяву споживача. Якщо суб’єкт господарювання відмовляє споживачу у реєстрації його заяви, споживач направляє звернення поштою з повідомлення про вручення.

Положеннями Закону, передбачено, що вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Крім того, в разі порушення ваших прав, як споживача ви маєте право звернутися до суду або Головне управління Держпродспоживслужби в м.Києві, її територіальних органів (адреси та телефони можна знайти на сайті), які знаходяться в областях та м. Києві. Держспоживінспекція України та її територіальні органи розглядають всі звернення споживачів, права яких було порушено, у встановлений чинним законодавством термін.

Звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення оформлюються згідно ст. 5 Закону України «Про звернення громадян»

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання в якому необхідно надати інформацію про повну назву суб'єкта господарювання та адресу господарської діяльності, який порушив Ваші права споживача, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Позаплановий захід у такому разі здійснюється виключно за погодженням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю) видає наказ на підставі якого, оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу, в якому зазначається місцезнаходження суб'єкта господарювання, його повні дані та суть правопорушення.

Згідно зі статтею 7 Закону, для здійснення позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ на підставі якого, оформлюється посвідчення (направлення) на проведення заходу, в якому зазначається місцезнаходження суб'экта господарювання, його повні дані та суть правопорушення.

При зверненні до Держспоживінспекції України подаються наступні документи:

  • звернення;
  • копія звернення до суб’єкта господарювання,
  • копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;
  • копія технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу;
  • інші документи, які стосуються розгляду звернення.

 

Нормативно-правові акти у сфері захисту прав споживачів

Контроль у сфері внутрішньої торгівлі

Контроль у сфері робіт і послуг

Контроль у сфері реклами і дотримання антитютюнового законодавства

Анонси і оголошення

Голосування

Чи сподобався Вам сайт

Дуже сподобався - 73%
Так собі - 11%
Не сподобався - 16%

Всього голосів: 163
The voting for this poll has ended on: грудня 20, 2017

Офіційний сайт © 2024 Козелецька селищна рада Всі права захищено.